abonnement bol.com Unibet Coolblue
  † In Memoriam † vrijdag 13 november 2015 @ 14:38:42 #1
43556 miss_dynastie
pi_157513358
De hoofdrolspelers:


Overzicht van Sonja's (ware) liefdes:
2002 - "Ik wil met je trouwen Spiros!"
2002 - (één maand voor het huwelijk:) "Toch maar niet, ik doe het liever met cameraman Mladen"
2003 - "Of toch liever met Yorick, die matroos van de Venga Boys"
2003 - "Oh nee, ik wil met cameraman Eddy trouwen en een kind krijgen"
2007 - "Ik wil scheiden en verder met (homoseksuele) DirkJan, die kan ik wel bekeren!"
2008 - "Laten we trouwen DirkJan, we zijn tenslotte AL een jaar samen
2009 - "Sorry DirkJan, ik val toch op die ene ICT-er die zojuist mjin netwerkje kwam beheren"
2010 - "Kom ICT'ertje, laten we naar Mexico gaan en daar verloven, op precies dezelfde plek (én week) waar ik twee jaar terug iemand anders het ja-woord gaf"
Sept2011 - "Dit voelt als nooit tevoren" http://www.nu.nl/achterklap/2608989/sonja-silva-verloofd.html
Dec2011 - "Met hem ga ik een veilige toekomst tegemoet" http://www.nu.nl/achterkl(...)eilige-toekomst.html
Mei2012 - "Eigenlijk had ik toch twijffels" http://www.nu.nl/achterkl(...)fels-echtgenoot.html
Mei2012 - "Hij is vreemdgegaan" http://www.nu.nl/achterkl(...)ing-sonja-silva.html
Juli2012 - "Nieuwe relatie, gelukkiger dan ooit en het werd tijd ook!' (al in mei, voordat de scheiding bekend werd in de media) http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-werd-tijd-ook.dhtml
http://www.nujij.nl/showb(...).lynkx#axzz22NhfTM7V
November2014 - "Ja, ik wil (voor de vierde keer)!" http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-het-huwelijksbootje

Een overzicht van Sonja's klachten en ziektes

De opsomming tot nu toe:
- Hoogsensitiviteit
- Slaapaanvallen
- ME
- In- en door slaapstoornis
- ADHD
- Bijna doodervaring
- Hoogtevrees
- Artrose
- slaapapneu
- emo eter (ook wel BED Binge Eating Disorder genoemd )
- Breukje in middenrif
- GBP (2015, te volgen op www.iglossy.nl )


quote:
wo 25 jul 2012, 06:00
Derde ex-man over oud-TMF-vj?
„Ik heb mij erg in Sonja vergist"

AMSTERDAM - De scheiding is nog niet eens rond of er is alweer een nieuwe liefde in het leven van Sonja Silva. De gelukkige is oud-X Factor-deelnemer Pyke Pos. Declan Vermaat, met wie Sonja op papier nog steeds getrouwd is, vertelt dat de twee elkaar al kenden toen zij nog een relatie had met hem. „Hij heeft in januari zelfs op onze bruiloft gezongen. Of er toen al iets gaande was tussen hen weten alleen zij. Maar dat zij nu een relatie hebben, verbaast mij niets. Ik hoorde in mei al dat ze hand in hand waren gesignaleerd.”

Volgens Sonja ging Declan een maand voor het jawoord vreemd. Voor haar dé reden om de scheiding aan te vragen. Ingewijden die zich bij ons meldden, beweren echter het omgekeerde. „Declan is nooit vreemdgegaan, die vrouw verzint alles bij elkaar!” Declan bevestigt wat de bronnen beweren.
En nu is Sonja dus met Pyke. Declan: „Hoe erg ik mij in haar heb vergist… Zo bizar! Ik leefde met haar in een soort droomwereld, maar ben heel blij dat ik wakker ben geworden. In die tijd zag ik mijn kinderen en familie niet en mijn vrienden amper. Ik raakte zelfs mijzelf kwijt. Ik zat voornamelijk binnen en was best ongelukkig.”
In een reactie laat Sonja weten dat Declans verhaal niet klopt. „Er is gewoon niks van waar. Ik weet zoveel dingen waarmee ik hem kapot kan maken. Maar ik ga niet in details treden. Ik wil me niet tot zijn niveau verlagen door modder te gooien.” Ook beweert Sonja dat de scheiding al rond is en dat ze al verhuisd was voordat ze een relatie met Pyke kreeg.
Overige artikelen:

quote:
Sonja Silva is verloofd
Laatste update: 7 september 2011 08:33 info
AMSTERDAM - Sonja Silva heeft zich in Mexico verloofd met haar vriend Declan. De 34-jarige presentatrice was al twee keer eerder getrouwd. "Het leek ons mooi om nu voor onze liefde uit te komen."

"Dit voelt als nooit tevoren", laat Sonja weten aan De Telegraaf. Een trouwdatum hebben de twee nog niet geprikt.
Silva brak in 2006 met haar man Eddy, met wie ze twee jaar daarvoor een zoon kreeg, Damian River. In 2008 gaf ze haar jawoord aan Dirk-Jan en begin vorig jaar werd bekend dat het stel uit elkaar was.

"Al mijn exen waren vrienden van me", legt ze uit. "En die vriendschap heb ik verward met liefde. Dat ene dingetje dat je hoort te voelen voor je toekomstige man, heb ik ontdekt bij Declan." Ook haar huidige vriend was eerder getrouwd. Uit zijn huwelijk heeft hij twee dochters.
Begin dit jaar werd bekend dat Sonja Silva aan de chronische ziekte ME lijdt. Door de liefde zegt ze zich beter te voelen. "Al zijn er nog steeds dagen dat ik me 56 of zelfs 86 voel."
quote:
Sonja Silva gaat voor een veilige toekomst

Laatste update: 29 december 2011 07:58 info
AMSTERDAM - Sonja Silva stapt in januari voor de derde keer in het huwelijksbootje en is dolblij met haar verloofde Declan.

"Met hem ga ik een veilige toekomst tegemoet. We hopen op Gods zegening", vertelt de presentatrice aan De Telegraaf.

Silva stond al twee keer eerder voor het altaar. "Nu weet ik het zeker", vertelt de voormalige TMF-vj. "We hebben elkaar buiten de tv-business ontmoet."

Declan ging in Mexico op zijn knieën voor de 34-jarige presentatrice. "Ik heb twee meisjes en Sonja heeft Damian", vertelt Declan. "Maar we willen ook graag een kindje van elkaar. Dan vind ik dat we eerst moeten trouwen."

Een eventuele zwangerschap kan volgens Silva, die lijdt aan vermoeidheidsziekte ME, een extra voordeel hebben.

"Er wordt beweerd dat je elke zwangerschap opnieuw kans hebt de ME-verschijnselen kwijt te raken. Dat zou een mooi geschenk zijn."
quote:
Man Sonja Silva viel voor haar geur
Laatste update: 25 januari 2012 14:31 info
AMSTERDAM - Sonja Silva heeft haar nieuwe man aan de haak geslagen door haar geurtje. 'Ik ben eerst op haar heerlijke geur gevallen', vertelt kersverse echtgenoot Declan aan De Telegraaf.

De twee leerden elkaar kennen toen de voormalig TMF-vj nog 30 kilo zwaarder was. "Ik lette niet op haar omvang", zegt haar derde man. Haar parfum gaf de doorslag. Toen viel hij op haar innerlijk en pas later op haar uiterlijk.

De twee spraken afgelopen weekend in een kerk in Noord-Holland het jawoord uit. Het was een heerlijke dag, maar Declan miste zijn kinderen. "Mijn ex-vrouw had daar moeite mee. Dit maakt me best verdrietig."

Het stel heeft het overigens niet makkelijk gehad. "Niet alleen door de ME van Sonja, maar ons blijft werkelijk niets bespaard. De scheidingen zijn lastig, er zijn financiële tegenvallers..."

Maar dat zorgt er wel voor dat ze steeds meer een twee-eenheid worden, zegt Declan in de krant. "We groeien heel erg naar elkaar toe. Voor Sonja ga ik door het vuur."
quote:
Huwelijk Sonja Silva na 4 maanden al in ernstige crisis
BEWAAR
ARTIKEL
REACTIES
Door: redactie
10-5-12 - 09:55 bron: AD
Sonja Silva. © ANP.
Het huwelijk van Sonja Silva en haar man Declan Vermaat is na amper vier maanden al in zwaar weer beland. De relatiecrisis is zo ernstig dat een scheiding onvermijdelijk lijkt.
De presentatrice en actrice stapte in januari dit jaar in het huwelijksbootje. Over de reden van de breuk houdt ze zich op de vlakte. 'Ik moet nu alles op een rijtje zien te krijgen. Ik zit in een moeilijke fase, maar ik red me wel weer voor de zoveelste keer. Ik ben totaal op en kan even niet meer'.

Mocht het daadwerkelijk uitdraaien op een scheiding, dan betekent dat het derde mislukte huwelijk voor de brunette. Eerder was ze getrouwd met Eddy Stuy en Dirk-Jan Leene.

Kort voor haar huwelijk met Declan zei Sonja 'eindelijk weer gelukkig te zijn'. Na de trouwpartij op 18 januari maakte het stel zich op voor hun huwelijksreis. Vlak voor dat ze het vliegtuig wilden pakken kreeg Sonja echter een miskraam. Sonja en Declan probeerden hierna hun leven weer op de rails te krijgen en aanvankelijk leek niets hun geluk in de weg te staan. Maar nu stelt Sonja vast 'er weer alleen voor te staan'.
quote:
Sonja Silva wil nooit meer trouwen

AMSTERDAM - Sonja Silva piekert er niet over om ooit nog haar jawoord aan iemand te geven. "Dat is iets waarvan ik kan zeggen: dat doe ik nooit meer", zei Silva vrijdag tegen radiozender FunX.

"Ze zeggen altijd: zeg nooit nooit. Maar ik zeg: nooit", benadrukte de 35-jarige Silva.

Ze laat niet los waarom haar relatie met Vermaat, met wie ze vier maanden geleden in het huwelijksbootje stapte, voorbij is. "Het is bij mij altijd een drama op de een of andere manier."
.
Eerder liet de presentatrice nog weten 'zeker' te weten dat ze in Vermaat de liefde van haar leven had gevonden. Desondanks heeft Silva vertrouwen in de toekomst. "Bij mij komt het altijd goed, onkruid vergaat niet."

Voordat Silva getrouwd was met Vermaat, was ze getrouwd met Eddy Stuy en Dirk-Jan Leenen. Het huewelijk met Van Stuy, met wie ze een zoon heeft, liep in 2006 stuk. Het huwelijk met haar tweede man strandde vier jaar later.
quote:
Sonja Silva toch weer in het huwelijksbootje

Drie keer eerder liep haar huwelijk uit op een scheiding waarna de voormalige TMF-vj Sonja Silva riep nóóit meer iemand haar jawoord te geven. Tot 1 november vorig jaar dan, waarop ze met haar nieuwe vlam Pyke Pos in het huwelijksbootje stapte.

De 38-jarige Sonja Silva was er na haar scheiding van Declan Vermaat in 2012 helemaal klaar mee. Voor de derde keer was haar huwelijk op de klippen gelopen. Het boterbriefje ging slechts vier maanden mee. Voor Sonja hoefde al dat getrouw niet meer. "Ze zeggen altijd: zeg nooit nooit. Maar ik zeg: nooit", aldus een vastberaden Sonja Silva destijds in een gesprek met radiozender Fun X.

Dat 'nooit' bleek toch iets minder definitief. Op 1 november 2014 zegt Sonja ja tegen haar nieuwe vlam Pyke Pos, de Friese blonde god uit het vierde seizoen van X Factor, en daarmee is haar vierde huwelijk een feit.

De twee hebben het naar eigen zeggen klein gehouden. Pyke laat aan RTL Boulevard weten dat het 'een heel mooie dag' was.

Of Sonja in Pyke dan eindelijk de ware heeft gevonden moet nog blijken. Voorlopig hebben de twee het samen goed.

Sonja Silva was eerder getrouwd met opnameleider Eddy Stuy, Dirk-Jan Leenen en dus Declan Vermaat.
Sonja's tweets en facebookberichtjes:
sonjasilva twitterde op donderdag 26-07-2012 om 13:53:42 @PykeMusiQ Aaaaaaw! Schatje!!! Zo lief! #numisikjenogmeer reageer retweet
sonjasilva twitterde op donderdag 26-07-2012 om 13:53:13 @Gefascineerd Bedankt, maar ik ga het niet eens lezen. Die mensen die online, vaak ook nog anoniem, andere mensen gaan bashen zijn zielig... reageer retweet
sonjasilva twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 10:58:50 Wow! Nu heb ik weer een advocaat op een of andere vage site waar alleen maar mensen aan het bashen zijn af gestuurd... Haha! #leukomtelezen reageer retweet
sonjasilva twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 11:02:02 Wat is dat toch dat mensen er zo van genieten om andere mensen te bashen op internet? Ik heb dat nooit zo... http://t.co/1mjcasvl reageer retweet
sonjasilva twitterde op zondag 29-07-2012 om 12:57:42 Zoveel liefde... Zucht! Echte onvoorwaardelijke liefde thuis, op FB, op Twitter! Wow, ik ben echt een gezegend meisje! #nogmeerliefdeterug reageer retweet
sonjasilva twitterde op zondag 28-10-2012 om 19:49:25 Hellendoorn. Zucht... Meteen even wat angsten overwonnen. Was er nou toch. #metbloedzweetentranen #kapotmoe #zo voldaan http://t.co/AmcsVRj8 reageer retweet
  vrijdag 13 november 2015 @ 14:41:31 #2
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_157513432
quote:
10s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 14:10 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Relatiebeheer is nieuw voor 'ober'?
quote:
Sonja Pos-Silva Christian Host&PR New York Film Academy Cafe Reallife blogger sonjasilva.nl & iglossy.nl #food #beauty #fashion #health Soprano@WazzupSingers sonjasilva.nl
Dit staat op haar instagram als beschrijving, die relatiebeheer is dus PR :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 14:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ook echt hè.... zo'n review schrijven http://www.sonjasilva.nl/review-magnesiumolie/
En dan zo'n tekst onder het plaatje zetten, het plaatje heet ook "Fleje met nogwat" (ja, de s ontbreekt), het is gewoon onbeschoft, en het maakt je review direct onbetrouwbaar.
Deze review kan ik niet eens vinden als ik haar blog gewoon bezoek, dan is alles leeg :') Ja, een test en allemaal fotos bij "pics" maar review is voor mij ook leeg.
Ze schrijft wel review goed :Y
吴 曼 迪
  vrijdag 13 november 2015 @ 14:43:43 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_157513496
Revieuw O+ klau O+
disclaimer
  vrijdag 13 november 2015 @ 14:51:09 #4
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_157513657
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
Revieuw O+ klau O+
Ohgod die was ik vergeten :'( o|O
吴 曼 迪
  vrijdag 13 november 2015 @ 15:03:11 #5
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_157513874
Die lunch :') Zo duidelijk dat Son niet weet waar ze mee bezig is.
With love :*
pi_157514034
Mooie foto's ook, zo met de telefoon gemaakt boven een kleedje.
Tap tap tap
pi_157516260
"Gezegend meisje". 100 kilo meisje.

Sowieso verkleinwoorden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157517572
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
Revieuw O+ klau O+
O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  † In Memoriam † maandag 23 november 2015 @ 18:51:19 #9
240917 Mula
pi_157767704






Ze ziet er goed uit! Wat een verschil in haar gezicht!
pi_157767765
Ze past wel het Tell-Sell trucje goed toe: before nukkig smoelwerk, after blij.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  ESF Reporter maandag 23 november 2015 @ 18:58:45 #11
87554 Cee
Welluk?
pi_157767984
Decision. Met een e.
Verder een goede vooruitgang maar godallemachtig die tattoo?
pi_157769706
Wat een verschil :o
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 23 november 2015 @ 20:00:11 #13
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_157769966
quote:
10s.gif Op maandag 23 november 2015 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ze past wel het Tell-Sell trucje goed toe: before nukkig smoelwerk, after blij.
en bij de after foto wel rechtop gaan staan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 23 november 2015 @ 20:12:41 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157770314
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 20:00 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en bij de after foto wel rechtop gaan staan
En de schaduw niet aan de kant van haar kont (waardoor die nog groter leek), maar aan de kant van haar buik.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 23 november 2015 @ 20:24:38 #15
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_157770617
quote:
10s.gif Op maandag 23 november 2015 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ze past wel het Tell-Sell trucje goed toe: before nukkig smoelwerk, after blij.
Ik zie altijd angst in haar ogen, ongeacht de stand van het smoeltje.
pi_157770619
Ik vind haar nog steeds vet :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_157770722
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 20:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vind haar nog steeds vet :@
Ik ga even een vinger in m'n keel steken ;(
Tap tap tap
pi_157770737
Heeft ze nou dezelfde panty aan? :? Of een litteken?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  † In Memoriam † maandag 23 november 2015 @ 20:33:52 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_157770838
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 20:00 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en bij de after foto wel rechtop gaan staan
Yep, after is haar nek ineens 2 x zo lang. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 23 november 2015 @ 20:42:09 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157771048
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 20:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft ze nou dezelfde panty aan? :? Of een litteken?
Litteken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157771465
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 20:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vind haar nog steeds vet :@
Ik ook, maar er zit beweging in. Hopelijk zet ze het door.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157777260
Minder dik != dun
  dinsdag 24 november 2015 @ 07:15:39 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157778461
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 00:13 schreef Deckard het volgende:
Minder dik != dun
Dun zal ze ook nooit worden, tenzij ze een half jaar Expeditie Robinson gaat doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157779218
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 07:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dun zal ze ook nooit worden, tenzij ze een half jaar Expeditie Robinson gaat doen.
Misschien eventjes.
Tap tap tap
  dinsdag 24 november 2015 @ 11:39:05 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157781767
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 09:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Misschien eventjes.
Ja, ik denk ook niet dat het dan blijvend zou zijn.

Ik ben trouwens wel benieuwd wat er gebeurt als je zo'n ER zou maken.... gewoon 10 mensen met een BMI boven de 35, en dat het een half jaar duurt ofzo, en pas na 3 maanden de eerste wegstemmen natuurlijk, anders is het zinloos.
Hallo meneer de Mol, leest u mee? :W

ER; winning it is losing the most.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 24 november 2015 @ 13:36:30 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_157784280
ik vind het heel tof voor dr hoor, maar ik heb hetzelfde gedaan als Son zonder GBP. Naja, okee, ik was iets minder zwaar to start with, maar het scheelde niet veel :P
Dus, mja. Ik denk uiteraard dat ze het zonder operatie ook had gekund, maar niet met wat ze graag eet waarschijnlijk :+
disclaimer
  dinsdag 24 november 2015 @ 14:04:45 #27
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_157784971
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het heel tof voor dr hoor, maar ik heb hetzelfde gedaan als Son zonder GBP. Naja, okee, ik was iets minder zwaar to start with, maar het scheelde niet veel :P
Dus, mja. Ik denk uiteraard dat ze het zonder operatie ook had gekund, maar niet met wat ze graag eet waarschijnlijk :+
Zoveel meer respect voor mensen, zoals jij dus, die het gewoon zelf doen! Een vriendin van ons heeft ook een GBP gehad en die is een partij arrogant geworden, want ze valt echt heel snel af en iedereen die maar roept hoe knap ze het wel niet vinden. Ja knap van de arts dat hij de boel heeft kunnen afknellen tot een kiwi. Oke... ik ben lichtelijk jaloers ;)
pi_157797745
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het heel tof voor dr hoor, maar ik heb hetzelfde gedaan als Son zonder GBP. Naja, okee, ik was iets minder zwaar to start with, maar het scheelde niet veel :P
Dus, mja. Ik denk uiteraard dat ze het zonder operatie ook had gekund, maar niet met wat ze graag eet waarschijnlijk :+
Als je net zo veel kilo bent kwijt geraakt en dunner al was, dan is dat van jou nog meer een prestatie. Iemand van 150 kan veel gemakkelijker afvallen dan iemand van 70
  dinsdag 24 november 2015 @ 21:38:39 #29
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_157798319
Nu nog krachttraining voor de slappe armen :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 24 november 2015 @ 21:39:45 #30
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157798340
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 18:51 schreef Mula het volgende:
[ afbeelding ]


[ afbeelding ]

Ze ziet er goed uit! Wat een verschil in haar gezicht!
Lelijkste tattoo's die ik ooit heb gezien, en ze vermenigvuldigen haar tokkiefactor.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 24 november 2015 @ 21:40:28 #31
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157798351
Dat before plaatje is verdomme net Ma Flodder.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 24 november 2015 @ 22:25:56 #32
149959 SQ
snelle trees
pi_157799845
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 21:21 schreef Deckard het volgende:

[..]

Als je net zo veel kilo bent kwijt geraakt en dunner al was, dan is dat van jou nog meer een prestatie. Iemand van 150 kan veel gemakkelijker afvallen dan iemand van 70
Nee, ik zei het verkeerd, ik begon iets lichter en ben dus iets minder kwijt, ik denk dat we nu ongeveer even zwaar zijn, Son en ik *;
Maar dat ging dus redelijk probleemloos, gewoon minder (vaak) zooi eten eigenlijk :')
disclaimer
  woensdag 25 november 2015 @ 00:05:57 #33
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_157802274
Ik vind haar ook nog steeds geen kandidaat voor een maagband. Maar misschien ben ik verpest door programma's over 600lbs-wegende mensen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 25 november 2015 @ 00:25:17 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157802539
quote:
2s.gif Op woensdag 25 november 2015 00:05 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind haar ook nog steeds geen kandidaat voor een maagband. Maar misschien ben ik verpest door programma's over 600lbs-wegende mensen.
Nee idd... sowieso het verloop al, ze is in een paar jaar zoveel aangekomen, maar hoop ergens nog dat ze het zelf heeft moeten betalen, het zou werkelijk van de zotte zijn als zij een maagverkleining op kosten van de verzekering gehad heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157804018
Die heeft niks betaald denk ik. Ze doet al jaren zo goed als niks en de carrière van Pikmans wil nou ook niet echt vlotten. Hooguit heeft ze de eigen bijdrage gelapt
  Moderator / Miss SHO woensdag 25 november 2015 @ 18:23:03 #36
22592 crew  Ole
pi_157815747
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 08:22 schreef Ericr het volgende:
Die heeft niks betaald denk ik. Ze doet al jaren zo goed als niks en de carrière van Pikmans wil nou ook niet echt vlotten. Hooguit heeft ze de eigen bijdrage gelapt
Maar nu heeft ze een topbaan als PR dame bij een horecagelegeheid :Y
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_158076228
Het goede komt altijd in drievoud O+.
Naast een nieuw lijf en een nieuwe baan gaan de Posjes nu ook voor een nieuw huis.

quote:
Sonja Silva
3 December at 19:08 · Instagram · Edited ·
Spannend!!
We hebben vandaag besloten om ons 4 kamer appartement in Zaandam Kogerveld met bizar lage hypotheek te koop te zetten! Tijd voor een nieuwe stap! Tag iemand die een huis zoekt!
#fotosopaanvraag
#verkoopprijsopaanvraag
Fok!bejaarde
pi_158076324
Kennelijk kunnen ze de huidige niet betalen.
pi_158076329
Wie vindt hem als eerste op Funda!
Tap tap tap
  maandag 7 december 2015 @ 12:29:59 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158076411
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Wie vindt hem als eerste op Funda!
Hij staat er nog niet op, de meest recente met 4 kamers is van 2 weken geleden ("bizar lage hypotheek" is geen zoekcriterium bij Funda :{ :+ )

Hij zal hier vanzelf wel bovenaan komen staan:
http://www.funda.nl/koop/(...)rs/sorteer-datum-af/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158076549
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2015 12:22 schreef Anosmie het volgende:
Het goede komt altijd in drievoud O+.
Naast een nieuw lijf en een nieuwe baan gaan de Posjes nu ook voor een nieuw huis.

[..]

want ze hebben liever hogere lasten? :o
  Moderator / Miss SHO donderdag 14 januari 2016 @ 19:06:28 #42
22592 crew  Ole
pi_159104341
Aan haar FB te zien was haar avontuur in de horeca ook weer van korte duur.....
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † donderdag 14 januari 2016 @ 19:39:45 #43
43556 miss_dynastie
pi_159105331
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:06 schreef Ole het volgende:
Aan haar FB te zien was haar avontuur in de horeca ook weer van korte duur.....
Ze zingt nu bij de Wazzup Singers :7
  donderdag 14 januari 2016 @ 19:43:00 #44
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_159105443
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:06 schreef Ole het volgende:
Aan haar FB te zien was haar avontuur in de horeca ook weer van korte duur.....
Nog geen maand :'(
吴 曼 迪
pi_159105586
quote:
10s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:39 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ze zingt nu bij de Wazzup Singers :7
https://www.facebook.com/kuif75/videos/10153815092152973/

:')
´
pi_159124599
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 12:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij staat er nog niet op, de meest recente met 4 kamers is van 2 weken geleden ("bizar lage hypotheek" is geen zoekcriterium bij Funda :{ :+ )

Hij zal hier vanzelf wel bovenaan komen staan:
http://www.funda.nl/koop/(...)rs/sorteer-datum-af/
http://www.funda.nl/koop/(...)-fluitekruidweg-127/

Confirmed want op het stoeltje in de kinderkamer staat Damian.

Edit: then again, van wie is die meisjeskamer?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2016 15:07:30 ]
pi_159124644
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 15:05 schreef Toeps het volgende:

[..]

http://www.funda.nl/koop/(...)-fluitekruidweg-127/

Confirmed want op het stoeltje in de kinderkamer staat Damian.

Edit: then again, van wie is die meisjeskamer?
Ik ken deze flatjes. Rampzalig.

Goh. Verdienen ze zo weinig?
pi_159124697
Jezus die VvE :X
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 15 januari 2016 @ 15:12:07 #49
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159124728
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Jezus die VvE :X
bij 2,5 duizend euro per jaar :o
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2016 @ 15:23:09 #50
240917 Mula
pi_159124943
Daar wonen mensen met hele kleine kinderen, zie kindertafel en stoelen in de woonkamer. Damian is ong 11 of 12 toch?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')