abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 november 2015 @ 08:16:35 #76
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_157506562
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 02:40 schreef DJ_ het volgende:

[..]


[..]

Was jij niet een zelda hater ? , waarom TP wel spelen dan ? :@
De laatste jaren ben ik het meer gaan waarderen. WindWaker HD en Link Between Worlds beide uitgespeeld en van genoten.

Ik vind de setting ook altijd erg goed, soundtrack is fantastisch. Op gebied van Gameplay vaak wel game gestopt.

Eerste Wind Waker vanwege het trage zeilen, TP vanwege waggle, OoT vanwege kut camera bij de trommelbaas, etc.

Een TP zonder waggle met betere graphics geef ik zeker een kans.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_157506941
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_157507280
quote:
Skryim en Fallout 4 hebben mod support. Die games hebben geen beperking qua map grootte.

Overigens

CASHAMILL twitterde op dinsdag 07-06-2011 om 20:15:16 SUPER SMASH BROS ..IS GONNA BE ON 3DS PLUS I HEARD CLOUD FROM FF7 WILL BE IN THE SUPER SMASH BROS FOR WII 2 @NINTENDO reageer retweet
2011
  vrijdag 13 november 2015 @ 09:39:25 #79
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_157507380
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 november 2015 09:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]


Overigens

CASHAMILL twitterde op dinsdag 07-06-2011 om 20:15:16 SUPER SMASH BROS ..IS GONNA BE ON 3DS PLUS I HEARD CLOUD FROM FF7 WILL BE IN THE SUPER SMASH BROS FOR WII 2 @NINTENDO reageer retweet
2011
Er zijn altijd wel dwazen die iets roepen wat uit blijkt te komen :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 13 november 2015 @ 15:31:13 #80
8369 speknek
Another day another slay
pi_157514420
We hebben nog helemaal geen nachtbeelden gezien van Zelda Wii U. Wat zou er 's nachts gebeuren?

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 13 november 2015 @ 17:25:21 #81
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_157516804
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 15:31 schreef speknek het volgende:
We hebben nog helemaal geen nachtbeelden gezien van Zelda Wii U. Wat zou er 's nachts gebeuren?

[ afbeelding ]
Oeh la la Zelda en Link XXX?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 14 november 2015 @ 00:52:50 #82
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_157533577
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 06:04 schreef Pheno het volgende:
Iets zegt me dat je een systeem in het laatste jaar waarin de nx bekend wordt gemaakt niet gaat halen. Plus Nintendo is niets voor jou, want ze doen niet aan budgetbakken of goty-edities :P
Ik verwacht dat straks de WiiU wel gewoon in de uitverkoop zal gaan, net als de games. Destijds zelfs een Paarse Gamecube opgepikt inclusief Zelda WW en die Bonus-disc voor 75 euro ofzo. Kan zelfs gulden geweest zijn. Weet niet meer precies wanneer het was.

Zoals al vaker vermeld, bepaalde WiiU games lijken me geweldig, maar ik ga niet idioot veel geld investeren in een nieuw systeem waarbij die games dan vervolgens na 2-3 jaar me nog steeds 45-55 euro per stuk zouden kosten, terwijl ik voor de PS4 geweldige games kan kopen voor 20-25 euro per stuk.

Als ze NX niet verkloten dan kan het trouwens best zo zijn dat ik die dag 1 haal, maar goed, het is en blijft Nintendo, dus het zal me niets verbazen als ze het toch weer weten te verkloten...
pi_157536487
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:52 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik verwacht dat straks de WiiU wel gewoon in de uitverkoop zal gaan, net als de games. Destijds zelfs een Paarse Gamecube opgepikt inclusief Zelda WW en die Bonus-disc voor 75 euro ofzo. Kan zelfs gulden geweest zijn. Weet niet meer precies wanneer het was.

Zoals al vaker vermeld, bepaalde WiiU games lijken me geweldig, maar ik ga niet idioot veel geld investeren in een nieuw systeem waarbij die games dan vervolgens na 2-3 jaar me nog steeds 45-55 euro per stuk zouden kosten, terwijl ik voor de PS4 geweldige games kan kopen voor 20-25 euro per stuk.

Als ze NX niet verkloten dan kan het trouwens best zo zijn dat ik die dag 1 haal, maar goed, het is en blijft Nintendo, dus het zal me niets verbazen als ze het toch weer weten te verkloten...
Of , of, en dit is maar een idee.
je koopt gewoon een systeem omdat je er plezier van hebt op dat moment,
en dat het je 50 euro meer kost neem je voor lief.
scheelt je wel 4 jaar wachten.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zaterdag 14 november 2015 @ 02:41:03 #84
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_157536581
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 02:35 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Of , of, en dit is maar een idee.
je koopt gewoon een systeem omdat je er plezier van hebt op dat moment,
en dat het je 50 euro meer kost neem je voor lief.
scheelt je wel 4 jaar wachten.
Ik heb meerdere systemen, en een fucking lange lijst aan games die ik heb en nog moet spelen voor die consoles, en daarnaast liggen er in de winkel nog genoeg games die ik nog niet gekocht hebt, maar die ook geweldig zijn.

Om dan 300 euro voor een WiiU neer te leggen en vervolgens 50 euro per game neer ga leggen voor dat handjevol WiiU must-buy games, dat gaat me een beetje ver. Dat geld kan ik makkelijk uitgeven aan must-buy games voor de consoles die ik dus al heb.

Ik begrijp dat Mario Kart 8 en Bayonetta 2 geweldige games zijn, maar ik kan me minstens zo goed vermaken met Far Cry 4, BloodBorne, Black Flag, Divinity Original Sin, etc etc.
  zaterdag 14 november 2015 @ 07:30:10 #85
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_157538185
Ik begrijp het wel, om diezelfde reden heb ik nog geen XBO... Terwijl ik dolgraag Killer Instinct en Tomb Raider wil spelen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_157538193
Ik snap het niet, Yi-long vindt geen enkel spel goed :7
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 14 november 2015 @ 09:32:35 #87
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_157539052
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 november 2015 07:33 schreef Pheno het volgende:
Ik snap het niet, Yi-long vindt geen enkel spel goed :7
Driveclub loop ik al maanden op te geilen, en speel ik meerdere keren per week. Super Meat Boy is geweldig, zelfs met de verneukte soundtrack, etc etc. Genoeg games die ik prima vind.
pi_157556051
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:52 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik verwacht dat straks de WiiU wel gewoon in de uitverkoop zal gaan, net als de games. Destijds zelfs een Paarse Gamecube opgepikt inclusief Zelda WW en die Bonus-disc voor 75 euro ofzo. Kan zelfs gulden geweest zijn. Weet niet meer precies wanneer het was.

Zoals al vaker vermeld, bepaalde WiiU games lijken me geweldig, maar ik ga niet idioot veel geld investeren in een nieuw systeem waarbij die games dan vervolgens na 2-3 jaar me nog steeds 45-55 euro per stuk zouden kosten, terwijl ik voor de PS4 geweldige games kan kopen voor 20-25 euro per stuk.

Als ze NX niet verkloten dan kan het trouwens best zo zijn dat ik die dag 1 haal, maar goed, het is en blijft Nintendo, dus het zal me niets verbazen als ze het toch weer weten te verkloten...
De Gamecube heb ik ook voor ongeveer 75 Euro gekocht. Alleen is die van mij parelmoer wit met Mario voetbal erbij.

Maar ik snap je 'probleem' wel. De Wii U heb ik toevallig gekregen en Nintendo blijft voor mij nog steeds nostalgie. Ook omdat ik ben opgegroeid met Nintendo. M'n ma is sinds de komst van de Game & Watch fan van Nintendo.

Nintendo staat bij mij in het voordeel vanwege de Mario-games, maar de rest van de Nintendo-exclusives doen mij niet veel. Ik zit dan ook wel eens aan te denken om een PS4 te kopen. Ik heb ook een PS1 en een PS2, dus ik ben er wel bekend mee. :P Alleen om dan een PS4 te kopen voor die paar third party games die niet voor de Wii U komen vind ik ook zo zonde van mijn geld. Ik baalde er dan ook van dat Mortal Kombat X niet voor de Wii U kwam, aangezien MK altijd mijn favoriete vecht-serie is geweest.
ROBODEMONS..................|:(
pi_157558289
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 november 2015 02:41 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik heb meerdere systemen, en een fucking lange lijst aan games die ik heb en nog moet spelen voor die consoles, en daarnaast liggen er in de winkel nog genoeg games die ik nog niet gekocht hebt, maar die ook geweldig zijn.

Om dan 300 euro voor een WiiU neer te leggen en vervolgens 50 euro per game neer ga leggen voor dat handjevol WiiU must-buy games, dat gaat me een beetje ver. Dat geld kan ik makkelijk uitgeven aan must-buy games voor de consoles die ik dus al heb.

Ik begrijp dat Mario Kart 8 en Bayonetta 2 geweldige games zijn, maar ik kan me minstens zo goed vermaken met Far Cry 4, BloodBorne, Black Flag, Divinity Original Sin, etc etc.
Ja, maar de PS4 heeft geen Pikmin!
pi_157558313
Mario poppetjes bij Happy Meals trouwens. Ik heb Yoshi al! :D
  zondag 15 november 2015 @ 02:06:46 #91
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_157560783
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 november 2015 22:13 schreef Morrigan het volgende:

[..]

De Gamecube heb ik ook voor ongeveer 75 Euro gekocht. Alleen is die van mij parelmoer wit met Mario voetbal erbij.

Maar ik snap je 'probleem' wel. De Wii U heb ik toevallig gekregen en Nintendo blijft voor mij nog steeds nostalgie. Ook omdat ik ben opgegroeid met Nintendo. M'n ma is sinds de komst van de Game & Watch fan van Nintendo.

Nintendo staat bij mij in het voordeel vanwege de Mario-games, maar de rest van de Nintendo-exclusives doen mij niet veel. Ik zit dan ook wel eens aan te denken om een PS4 te kopen. Ik heb ook een PS1 en een PS2, dus ik ben er wel bekend mee. :P Alleen om dan een PS4 te kopen voor die paar third party games die niet voor de Wii U komen vind ik ook zo zonde van mijn geld. Ik baalde er dan ook van dat Mortal Kombat X niet voor de Wii U kwam, aangezien MK altijd mijn favoriete vecht-serie is geweest.
Ik hoop echt dat Nintendo bij de NX ook bijvorbeeld Mario Galaxy 1 & 2 in een HD Remaster uitbrengt, plus nog een aantal oude klassiekers die een Remaster verdienen (F-ZeroGX).

Ik ben niet echt een Mario-fan, maar een aantal Mario-games zijn natuurlijk wel geweldig. Als Nintendo zo slim was geweest om gewoon een aantrekkelijke bundle met Mario 3D World uit te brengen, was ik waarschijnlijk wel gezwicht en had ik een WiiU gekocht, maar goed, dat deden ze helaas niet.

De PS4 is trouwens ook aan te raden voor de PSN games, zoals Rocket League, Super Meat Boy, en nog wat andere prima games. Wat dat betreft kun je niet echt een miskoop doen.
  zondag 15 november 2015 @ 02:07:09 #92
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_157560788
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 23:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Ja, maar de PS4 heeft geen Pikmin!
Ja, dat is wel verdomd zonde.
pi_157562748
quote:
99s.gif Op zondag 15 november 2015 02:06 schreef Yi-Long het volgende:

Ik ben niet echt een Mario-fan, maar een aantal Mario-games zijn natuurlijk wel geweldig. Als Nintendo zo slim was geweest om gewoon een aantrekkelijke bundle met Mario 3D World uit te brengen, was ik waarschijnlijk wel gezwicht en had ik een WiiU gekocht, maar goed, dat deden ze helaas niet.
Er is wel een bundel met Mario Kart en Splatoon voor nog geen 300 euro. Super goeie deal.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_157562806
Smash Bros maar op marktplaats gezet. Als ik met vrienden ga zitten spelen we liever bordspellen tegenwoordig dus die ligt al een jaar stof te happen. En met controllers en adapter erbij moet het vast nog wel iets op kunnen leveren :)
  zondag 15 november 2015 @ 12:14:09 #95
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_157564556
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 15:31 schreef speknek het volgende:
We hebben nog helemaal geen nachtbeelden gezien van Zelda Wii U. Wat zou er 's nachts gebeuren?

[ afbeelding ]
Zou tof zijn als er games zouden komen van Nintendo in samenwerking met Studio Ghibli O+
pi_157565139
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 10:30 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Smash Bros maar op marktplaats gezet. Als ik met vrienden ga zitten spelen we liever bordspellen tegenwoordig dus die ligt al een jaar stof te happen. En met controllers en adapter erbij moet het vast nog wel iets op kunnen leveren :)
wat vraag je voor adapter en controlers?
  zondag 15 november 2015 @ 15:34:13 #97
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_157568559
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 10:26 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Er is wel een bundel met Mario Kart en Splatoon voor nog geen 300 euro. Super goeie deal.
Mario Kart 8 lijkt me op zich wel leuk, maar lijkt me leuker als ik dan iedere dag met friends MP kon doen, en dat kan nu niet.

Splatoon is een online MP shooter, en ik vertrouw er niet echt op dat dat heel lang goed bevolkt zal blijven online. Ik vraag me ook af of ik het leuker zou vinden dan BF4 of Plants vs Zombies GW.

Ik had dus liever een Bundle gezien met 2-3 goede SP games.
  zondag 15 november 2015 @ 15:41:45 #98
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_157568804
quote:
99s.gif Op zondag 15 november 2015 15:34 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mario Kart 8 lijkt me op zich wel leuk, maar lijkt me leuker als ik dan iedere dag met friends MP kon doen, en dat kan nu niet.

Splatoon is een online MP shooter, en ik vertrouw er niet echt op dat dat heel lang goed bevolkt zal blijven online. Ik vraag me ook af of ik het leuker zou vinden dan BF4 of Plants vs Zombies GW.

Ik had dus liever een Bundle gezien met 2-3 goede SP games.
Ik zie Splatoon nog wel een aardige tijd online actief blijven, vooral als er regelmatig kleine updates zijn (wapens/outfits) en af en toe een grote (levels/splatfests). Daarbij zijn er verschillende online modes, die het ook weer gevarieerd houden.

Ondanks dat Mario Kart 8 waarschijnlijk een groter publiek aanspreekt (omdat naamsbekendheid, en racen wat meer casual is dan shooters), gok ik dat qua online activiteit het spel aardig heeft ingeboet door de vele nieuwe toffe games die zijn uitgekomen sinds MK8, plus dat het ook wel beetje klaar is met de DLC's.

De 200cc was bijvoorbeeld een leuke toevoeging, maar kwam zo rond de tijd dat Splatoon uit kwam, waardoor mijn interesse veel meer naar dat spel is verschoven..
pi_157572879
quote:
99s.gif Op zondag 15 november 2015 15:34 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Splatoon is een online MP shooter, en ik vertrouw er niet echt op dat dat heel lang goed bevolkt zal blijven online.
De game is best groot in Japan. Ik denk dat het nog druk op die server blijft tot na de release van de NX.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  zondag 15 november 2015 @ 18:12:06 #100
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_157573092
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 15:41 schreef VRIDZ het volgende:

MK8, plus dat het ook wel beetje klaar is met de DLC's.

De 200cc was bijvoorbeeld een leuke toevoeging, maar kwam zo rond de tijd dat Splatoon uit kwam, waardoor mijn interesse veel meer naar dat spel is verschoven..
Geldt voor mij ook wel. Heb er met beide dlc packs nou niet echt heel veel tijd meer ingestoken. Betwijfel ook of ik een MK9 weer zou kopen, speel nauwelijks nog multiplayer namelijk. Zeker op WiiU waar geen voicechat mogelijk is. Dat was ook de reden dat ik Splatoon uiteindelijk minder leuk vond.

Heb meer plezier beleefd aan de Rainbow Six beta :@
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')