abonnement Unibet Coolblue
pi_157494760
quote:
Zoektocht stopgezet
De zoektocht naar de vermiste Nederlandse (21) in Oeganda is stopgezet. De moeder van de vrouw en drie Nederlandse agenten zijn vandaag teruggekeerd naar huis.

Het heeft nu geen zin meer om door te zoeken, hoe pijnlijk dat ook is
woordvoerder Buitenlandse Zaken
Dat meldt een woordvoerder van het ministerie van Buitenlandse Zaken aan het AD. ,,Er is 9 dagen intensief gezocht, maar helaas zonder succes. Het heeft nu geen zin meer om door te zoeken, hoe pijnlijk dat ook is."

De 21-jarige geneeskundestudente uit Amsterdam verdween op 28 oktober in Murchison Falls National Park, het beroemdste wildpark van Oeganda. Ze was daar met drie vriendinnen. Kort na aankomst in het park ging de studente naar buiten voor een korte wandeling, maar ze keerde nooit terug.

Drone
De afgelopen dagen hebben drie Nederlandse agenten geholpen bij de zoektocht naar de vrouw. Daarbij werd ook een Nederlandse drone ingezet. De Oegandese politie zocht onder meer met duikers en een helikopter naar de studente. ,,De Nederlandse agenten zijn ervan overtuigd dat alles is gedaan om haar te vinden", zegt de woordvoerder van Buitenlandse Zaken.

Pas als een nieuw spoor wordt gevonden in het park, zal de grootscheepse zoektocht worden hervat. Tot die tijd wordt er nog wel forensisch onderzoek gedaan in Oeganda, onder meer naar sporen die zijn aangetroffen op enkele gevonden kledingstukken van de Nederlandse.

Onduidelijk
Wat er met de vrouw is gebeurd, is totaal onduidelijk. Eerder sprak een lokale politiecommandant het vermoeden uit dat ze in het water was gevallen en verdronken. Ook zou ze het slachtoffer kunnen zijn geworden van wilde dieren. In Murchison Falls National Park leven veel krokodillen en nijlpaarden.
UPDATE :
Search for missing Dutch tourist enters day 7

http://www.monitor.co.ug/(...)/4rw0ib/-/index.html

UPDATE: Zoektocht vermiste studente (21) in Oeganda afgeblazen LINK
pi_157494787
Laatste post vorige deel:

quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:02 schreef mootie het volgende:

[..]

Ze is toch niet vanaf de lodge verdwenen?
Dat is het verhaal. Ze was op haar kamer met haar vriendinnen en ze ging even naar het toiletgebouw op het terrein van de lodge. Ze kwam niet meer terug. Sindsdien is ze vermist.
pi_157495073
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:59 schreef Tayu het volgende:

[..]

Dat slipje heb ik enkel in deze reeks voorbij zien komen. In alle krantenberichten wordt enkel gesproken over een bidon die gevonden zou zijn.
Er werd duidelijk vermeld dat er gescheurde kleding ,een tas en een onderbroek zijn gevonden en ergens een flesje
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157495092
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:31 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Er werd duidelijk vermeld dat er gescheurde kleding ,een tas en een onderbroek zijn gevonden
In de krantenberichten die ik heb gelezen, stond enkel een bidon vermeld. Alles over kleding heb ik enkel in reacties hier gelezen, maar in geen enkel krantenbericht.
pi_157495131
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:32 schreef Tayu het volgende:

[..]

In de krantenberichten die ik heb gelezen, stond enkel een bidon vermeld. Alles over kleding heb ik enkel in reacties hier gelezen, maar in geen enkel krantenbericht.
Langs de rivier de Nijl zijn onder meer een portemonnee, een tas en een onderbroek van de vrouw aangetroffen

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)miste-studente.dhtml
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157495139
Sneu. Ga je naar Oeganda opzoek naar BBC en eindig je in de sloot :*
pi_157495145
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:34 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Langs de rivier de Nijl zijn onder meer een portemonnee, een tas en een onderbroek van de vrouw aangetroffen

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)miste-studente.dhtml
Thanx!
pi_157495335
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:48 schreef Tayu het volgende:

[..]

Als je door een dier met geweld het water wordt ingesleurd is het zeker wel denkbaar dat je daarbij je onderbroek kunt verliezen.

Ik ben vast niet het enige meisje dat de genante ervaring heeft gehad dat bij een duik in het zwembad de bikinislip van de billen is gegleden :@
Ik ga er nog steeds vanuit dat zij over die onderbroek een pantalon/lange broek droeg. Het lijkt mij vreemd dat zij dan alleen haar onderbroek verloor?
pi_157495359
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:44 schreef gynaika het volgende:

[..]

Ik ga er nog steeds vanuit dat zij over die onderbroek een pantalon/lange broek droeg. Het lijkt mij vreemd dat zij dan alleen haar onderbroek verloor?
Of de lange broek is niet gevonden?
pi_157495373
dit las ik ook ergens dat er formulieren liggen bij alle toegangs poorten ,lodge's en dat gidsen die ook uitreiken

Primate tracking safety precautions

How to limit dangers and annoyances

Please note: By reading the advice below, you may get the wrong impression that primate tracking is a dangerous activity. This is not the case. Tracking gorillas and chimpanzees can be considered very safe as long as you treat them with respect and use common sense. It is extremely rare that dangerous incidents occur, and your professional guide is there to ensure your safety. The advice below is solely intended to further lessen the already minimal risk.

Mountain gorillas are, in essence, gentle giants. They show very little aggression toward each other and their overall vibe is extremely peaceful. Chimpanzees are, by nature, a lot more aggressive but the groups you can visit are very habituated. Aggression towards humans in that context is extremely rare.

Always follow your guide’s instructions and guidelines.
Great apes are susceptible to human diseases. Never visit if you are ill and turn away if you need to cough.
Dig a hole in the ground and cover it up if you need to go to the toilet. Apes can get diseases from your feces.
Always keep the recommended distance between you and the primates. Back off if the animals approach you to close that distance.
Slowly back off if any chimpanzee or gorilla shows aggression towards you.
Never look large primates in the eyes.
Don’t use flash when photographing.
Don't talk or laugh too loud.
Don’t make any quick movements.
Stay close to your guide and group.
Never block the path of chimps or gorillas when they are walking.
Never take food or drink close to chimps or gorillas. You can leave your daypack behind with the trackers when you approach the animals.
Watch where you put your feet while walking in the forest.
In the forest, cover your arms and legs to avoid nettles and use insect repellent to protect against mosquitoes. The repellant should contain at least 20-30% DEET.
Wear a hat, use sunscreen, and drink plenty of water.
Bring good waterproof clothing and a waterproof bag for your camera and other belongings.

2)

Wildlife viewing safety precautions
How to limit dangers and annoyances

Please note: by reading the advice below you may get the wrong impression that wildlife viewing is a dangerous activity. That is not the case. Wildlife viewing can be considered very safe as long as you treat wildlife with respect and use common sense. It is extremely rare for incidents to happen and your professional guide is there to ensure your safety. The advice below is solely intended to further decrease the already small risks.

Always follow your guide’s instructions and guidelines.
Stay in the car during game drives except at designated areas where you are allowed to get out of the car.
Never walk off far to pee behind a bush, just go straight behind the vehicle.
Don't stand up in the car, hang out of the window or sit on the roof.
Don’t drive too close to animals if you are on a self-drive safari. Back off if the animals seem disturbed.
Don’t drive between elephants, especially females and their young.
Don't talk or laugh too loud.
Stay close to your guide and group on a walking safari.
Watch where you put your feet while walking in the bush.
Never run or jog in a wildlife area as it entices predators to attack. For the same reason, never run away from a predator when confronted. Instead ask your guide for help and instructions or slowly walk backwards while facing the predator.
Never walk between a hippo and water. They will panic because their safety route to the water is blocked.
While on a canoe safari, stay in the shallows, to avoid hippos. Keep enough distance from animals on river banks.
While camping, or in a tented camp, never leave food in your tent; It will attract wildlife.
Cover your arms and legs in the evening and use insect repellent to protect against mosquitoes. The repellant should contain at least 20-30% DEET.
Wear a hat, use sunscreen, and drink plenty of water.
Don't wear too bright and colorful clothes or too much perfume. This is especially true for walking safaris and, to a lesser extent, for other wildlife viewing activities. In tsetse-fly areas it is recommended not to wear dark-colored clothing- like black or dark blue- since it attracts these stinging flies. Bring warm clothes for morning game drives in open vehicles during the cold months of June, July and August.

https://www.safaribooking(...)-precautions?modal=1

https://www.safaribooking(...)-precautions?modal=1
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157495422
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:12 schreef Tayu het volgende:
Laatste post vorige deel:

[..]

Dat is het verhaal. Ze was op haar kamer met haar vriendinnen en ze ging even naar het toiletgebouw op het terrein van de lodge. Ze kwam niet meer terug. Sindsdien is ze vermist.
Maar dat is niet per definitie 800m van het water.
pi_157495457
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:48 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar dat is niet per definitie 800m van het water.
Nee, het is de afstand die in krantenartikelen wordt genoemd: 800 Meter naar de oever van de rivier.
pi_157495839
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:03 schreef Tayu het volgende:

[..]

Dat is het verhaal. Ze was op haar kamer met haar vriendinnen en ze ging even naar het toiletgebouw op het terrein van de lodge. Ze kwam niet meer terug. Sindsdien is ze vermist.
Dan is er misschien iets op het terrein gebeurd.

Hoe de kleding bij de rivier komt is dan een ander verhaal.
pi_157495943
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 18:11 schreef gynaika het volgende:

[..]

Dan is er misschien iets op het terrein gebeurd.

Hoe de kleding bij de rivier komt is dan een ander verhaal.
Zou kunnen, maar is niet erg logisch. Iemand zou daar iets van opgemerkt moeten hebben in dat geval?

De politie heeft een aanval van krokodillen uitgesloten (zonder enige onderbouwing, overigens). dan nog zijn er vele andere gevaarlijke dieren daar.

Een ontvoering lijkt het ook niet te zijn, in dat geval zou er allang contact opgenomen zijn.

Dan blijft over een rapecrime... lijkt me op die locatie en vooral op dat tijdstip ook niet erg aannemelijk?

Ik zou niet graag in de schoenen van de ouders, familie en vrienden willen staan. Je kunt je alleen maar verbeelden wat er gebeurd zou kunnen zijn, het ene scenario gruwelijker dan het andere. En er is niets om afscheid van te nemen. Alleen herinneringen om te koesteren.
pi_157496083
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 18:15 schreef Tayu het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar is niet erg logisch. Iemand zou daar iets van opgemerkt moeten hebben in dat geval?

De politie heeft een aanval van krokodillen uitgesloten (zonder enige onderbouwing, overigens). dan nog zijn er vele andere gevaarlijke dieren daar.

Een ontvoering lijkt het ook niet te zijn, in dat geval zou er allang contact opgenomen zijn.

Dan blijft over een rapecrime... lijkt me op die locatie en vooral op dat tijdstip ook niet erg aannemelijk?

Ik zou niet graag in de schoenen van de ouders, familie en vrienden willen staan. Je kunt je alleen maar verbeelden wat er gebeurd zou kunnen zijn, het ene scenario gruwelijker dan het andere. En er is niets om afscheid van te nemen. Alleen herinneringen om te koesteren.
met jou? :7

Mensen kunnen om diverse redenen verdwijnen, losgeld is soms niet eens een drijfveer.

Ik bedoel maar, dit soort dingen weten we niet.
pi_157496109
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 18:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

met jou? :7

Mensen kunnen om diverse redenen verdwijnen, losgeld is soms niet eens een drijfveer.

Ik bedoel maar, dit soort dingen weten we niet.
Ja, met mij, natuurlijk! 8)7

Reageer gewoon niet, als je alleen op een dergelijke manier kunt reageren.
pi_157496435
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 18:22 schreef Tayu het volgende:

[..]

Ja, met mij, natuurlijk! 8)7

Reageer gewoon niet, als je alleen op een dergelijke manier kunt reageren.
Ik bedoel ermee te zeggen dat wanneer je niet alles weet, het niet per definitie van de baan is.

1 ze is weg, compleet verdwenen.
2 Totale mediastilte over de zaak, op wat dingetjes uit Oeganda na
3 spullen die gevonden zijn, kunnen simpel vanaf de ferry in het water gegooid zijn.
4 BZ zat er bovenop
pi_157496530
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 18:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik bedoel ermee te zeggen dat wanneer je niet alles weet, het niet per definitie van de baan is.

1 ze is weg, compleet verdwenen.
2 Totale mediastilte over de zaak, op wat dingetjes uit Oeganda na
3 spullen die gevonden zijn, kunnen simpel vanaf de ferry in het water gegooid zijn.
4 BZ zat er bovenop
En met een dergelijke post insinueer je weer heel veel, zonder iets daadwerkelijk te zeggen.
pi_157496603
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 18:40 schreef mootie het volgende:

[..]

En met een dergelijke post insinueer je weer heel veel, zonder iets daadwerkelijk te zeggen.
ik denk dat er wel meer mensen nadenken over wat er gebeurd zou kunnen zijn ,jij niet ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157496731
Alsof het Panama-topic weer terug is.
pi_157497028
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 19:00 schreef Tayu het volgende:

[..]

Jij en je aanhangers leken daarop te zinspelen in eerdere delen van dit topic?

Nu ineens niet meer?
ten eerste heb ik geen aanhangers en spreek ik voor mezelf
en het woord rape heb ik nooit gebruikt
We houden rekening met alle scenario's,'' zegt de woordvoerder
dan mogen wij daar ook rekening mee houden lijkt me :)
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157497040
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 19:06 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

ten eerste heb ik geen aanhanger en spreek ik voor mezelf
en het woord rape heb ik nooit gebruikt
We houden rekening met alle scenario's,'' zegt de woordvoerder
dan mogen wij daar ook rekening mee houden lijkt me :)
Het woord hoef je niet te gebruiken om erop te zinspelen, en dat heb je meerdere malen gedaan.
pi_157497061
quote:
Op donderdag 12 november 2015 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
Alsof het Panama-topic weer terug is.
Kwestie van tijd voordat het naar [BNW] getrapt wordt. :D
pi_157497064
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 12-11-2015 19:29:18 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157497088
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 19:06 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

ten eerste heb ik geen aanhangers en spreek ik voor mezelf
en het woord rape heb ik nooit gebruikt
We houden rekening met alle scenario's,'' zegt de woordvoerder
dan mogen wij daar ook rekening mee houden lijkt me :)
Daarentegen doe je net alsof degenen die uitgaan van de aanval van een wild dier niet helemaal goed zijn....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157497166
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 19:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daarentegen doe je net alsof degenen die uitgaan van de aanval van een wild dier niet helemaal goed zijn....
heb ik ook nooit gezegd
ik heb gezegd dat ik alle opties openhoud

net zoals de woordvoerder

We houden rekening met alle scenario's,'' zegt de woordvoerder
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157497292
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 19:11 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

heb ik ook nooit gezegd
ik heb gezegd dat ik alle opties openhoud

net zoals de woordvoerder

We houden rekening met alle scenario's,'' zegt de woordvoerder
Maar wel het liefst een sappig scenario, waar je met een groepje eens lekker over kan kletsen. O+
pi_157497388
Het ging weer even goed hier, de enige die op dit moment met informatie komt zoals het nieuwsbericht van gisteren, 11 november.

Krijgt hier elke keer de volle laag... -O-

Jammer
  donderdag 12 november 2015 @ 19:27:39 #29
6941 APK
Factual, I think.
pi_157497586
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 19:14 schreef mootie het volgende:

Maar wel het liefst een sappig scenario, waar je met een groepje eens lekker over kan kletsen. O+
Met een soort wet van Godwin dat hoe langer de discussie duurt de kans groter wordt dat het woord 'onderbroekje' gepost gaat worden :D
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator donderdag 12 november 2015 @ 19:32:13 #30
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157497691
die hele malle discussie over wie welke hersenziekte heeft is weg ..
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_157497713
Calimero topic best wel. Het slachtoffer is in Oeganda, niet hier. Doe eens wat minder zielig
pi_157497900
Ah ik begrijp uit het verwijderen van mijn vraag dat get vinden van een nderbroek bevestigd is en absoluut niet verward dient te worden met een gebeurtenis in een niet nader te noemen Zuid Amerikaans land.
Logisch dat zo'n vraag verwijderd wordt, was compleet ridicuul natuurlijk. Dat is hopelijk genote

Ik houd verder alle opties open, maar "ze" is een "hij" en hij is nooit in Uganda geweest en zodoende kan er ook geen lichaam gevonden worden.
pi_157498905
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 19:40 schreef opgebaarde het volgende:
Ah ik begrijp uit het verwijderen van mijn vraag dat get vinden van een nderbroek bevestigd is en absoluut niet verward dient te worden met een gebeurtenis in een niet nader te noemen Zuid Amerikaans land.
Logisch dat zo'n vraag verwijderd wordt, was compleet ridicuul natuurlijk. Dat is hopelijk genote

Ik houd verder alle opties open, maar "ze" is een "hij" en hij is nooit in Uganda geweest en zodoende kan er ook geen lichaam gevonden worden.
???
pi_157500370
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:46 schreef StaceySinger het volgende:
dit las ik ook ergens dat er formulieren liggen bij alle toegangs poorten ,lodge's en dat gidsen die ook uitreiken

Primate tracking safety precautions
Er zitten geen gorilla's of chimpansees in Murchisson Falls. Gorilla's zitten in Bwindi, ver van Murchisson Falls vandaan. Chimpansees in Kibale, ook ver van Murchisson Falls. Daarnaast heb ik in Oeganda nergens veiligheidswaarschuwingen gekregen, met uitzondering van Ziwa Rhino Sanctuary, waar je oog in oog komt te staan met (witte) neushoorns. In het Krugerpark in Zuid-Afrika krijg je deze waarschuwingen wel, maar goed dat is iets ontwikkelder.
Don't let my username fool you...
pi_157500505
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:55 schreef Tayu het volgende:

[..]

Geen idee, misschien weet iemand anders dat?
Deze had ik al eerder gepost: film van een hippo op de weg, net buiten het hek van Paraa lodge. Maw, ze kunnen vrij ver landinwaarts lopen:

Kijk bij 0:16

pi_157501024
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 21:26 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Deze had ik al eerder gepost: film van een hippo op de weg, net buiten het hek van Paraa lodge. Maw, ze kunnen vrij ver landinwaarts lopen:

Kijk bij 0:16

Maar er is toch helemaal geen sprake van dat ze landinwaarts, buiten de hekken is gegaan?
pi_157501122
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 21:44 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar er is toch helemaal geen sprake van dat ze landinwaarts, buiten de hekken is gegaan?
Dit is n.a.v. de vraag van Burdy: "Komen die wilde dieren eigenlijk ook op het terrein, of blijven die in de rivier?"
pi_157501292
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 21:47 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Dit is n.a.v. de vraag van Burdy: "Komen die wilde dieren eigenlijk ook op het terrein, of blijven die in de rivier?"
Ik denk dat ze meer wilde weten of de krokodillen zo van de Nijl het park in konden wandelen.
pi_157501429
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 21:53 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik denk dat ze meer wilde weten of de krokodillen zo van de Nijl het park in konden wandelen.
Nee, het ging om nijlpaarden:
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:53 schreef Burdie het volgende:

[..]

En een nijlpaard?
In de video kun je zien dat nijlpaarden vrij ver landinwaarts kunnen komen.
pi_157501888
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 21:57 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Nee, het ging om nijlpaarden:

[..]

In de video kun je zien dat nijlpaarden vrij ver landinwaarts kunnen komen.
Landinwaarts, maar buiten de hekken, in de video toch?

Maar ik zie dat de suites etc. soms vlak aan het water grenzen, metertje of 25. Kan daar dan geen nijlpaard uithuppelen?

[ Bericht 0% gewijzigd door mootie op 12-11-2015 22:25:04 ]
  donderdag 12 november 2015 @ 22:21:21 #41
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157501950
Ik vroeg me af of ze per sé naar het water moet zijn gelopen om te zijn gegrepen door een wild dier. Maar dan zouden haar spulletjes daar weer niet gelegen hebben.
KuikenGuppy
pi_157502032
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:18 schreef mootie het volgende:

[..]

Landinwaarts, maar buiten de hekken, in de video toch?

Maar ik zie dat de suites etc. soms vlak aan het water grenzen, meteretje of 25. Kan daar dan geen nijlpaard uithuppelen?
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:21 schreef Burdie het volgende:
Ik vroeg me af of ze per sé naar het water moet zijn gelopen om te zijn gegrepen door een wild dier. Maar dan zouden haar spulletjes daar weer niet gelegen hebben.
Als ze op het land zou zijn aangevallen door een dier, dan zal dat hoorbaar zijn geweest voor de anderen/er zou bloed gevonden zijn door de zoekers en eventueel door de honden.

Mocht ze inderdaad aangevallen zijn door een dier dan is dat nabij het water geweest en is het heel snel het water in gegaan. De honden hadden anders sporen kunnen ruiken.
pi_157502036
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Verdorie Moots, nou zie ik een huppelhippo voor me :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel sneu, huppelhippo zeult ook al met een slipje :@
pi_157505889
Om dergelijke natuurgebieden staan trouwens geen hekken.
pi_157505910
FF logisch hé?

Waarom zou je in het donker daar, naar de rivier gaan staan kijken, wetende dat er kroko's rondzwemmen?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_157506669
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 03:03 schreef Tayu het volgende:
Om dergelijke natuurgebieden staan trouwens geen hekken.
Idd.
Heb nog nooit een natuurgebied in Afrika gezien, waar hekken omheen staan.
Wel rangere bij sommige lodges, maar ook niet allemaal.
Al ken ik de situatie in Oeganda niet.
Make my day!
pi_157507025
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 03:18 schreef zhe-devilll het volgende:
FF logisch hé?

Waarom zou je in het donker daar, naar de rivier gaan staan kijken, wetende dat er kroko's rondzwemmen?
Dat geloof ik dus ook niet.
  vrijdag 13 november 2015 @ 09:15:18 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157507080
Ze is dan ook niet verdwenen toen het al donker was, maar toen het donker werd.
Dan is een inschattingsfoutje snel gemaakt, zowel over een afstand tot de rivier als over hoe snel, maar vooral hoe donker het wordt in de wildernis.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 13 november 2015 @ 09:27:55 #49
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_157507229
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 08:30 schreef agter het volgende:

[..]

Idd.
Heb nog nooit een natuurgebied in Afrika gezien, waar hekken omheen staan.
Wel rangere bij sommige lodges, maar ook niet allemaal.
Al ken ik de situatie in Oeganda niet.
Het Nairobi national park heeft aan de kant van de stad (bij Langata o.a.) een flink stuk electrified fence.
Verder is het inderdaad niet gebruikelijk.
  vrijdag 13 november 2015 @ 09:44:16 #50
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_157507439
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:34 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Langs de rivier de Nijl zijn onder meer een portemonnee, een tas en een onderbroek van de vrouw aangetroffen

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)miste-studente.dhtml
huh maar waarom denken ze dan dat ze mss in de rivier is gevallen Als ze haar onderbroek vinden.. wrm zou ze dat uit doen en waar is de rest van haar outfit .
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')