abonnement Unibet Coolblue
pi_157501858

Goh, ik zie net dat Lauren ook al verantwoordelijk is voor de intro van Heidi bij Studio 100 :o Slechte timing zeg, dat zal waarschijnlijk dan vlak voor het uitroepen van de K3 audities zijn opgenomen ofzo (©2015)? :') :'(
pi_157501865
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:15 schreef iBenny het volgende:

[..]

Dit heeft niks met moreel zijn te maken en al helemaal niet met "extreem".

Eerlijk.. Je kan zeggen dat iemand niet het mooiste is wat je hebt gezien enzo. Maar om nou plat te zeggen dat iemand "lelijk" is is wel heel lelijk.

En om op K3 terug te komen, want daar gaat het uiteindelijk om... Als je de nieuwe K3-leden lelijk vind (of een deel ervan) dan moet je wel echt een kutleven hebben met al die 'lelijke mensen' dagelijks om je heen en/of dagelijks naast een supermodel met een geweldig karakter wakker worden.

Damn :')
Kijk, met jou kan ik vrienden worden :D
pi_157501867
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:15 schreef iBenny het volgende:

[..]

Dit heeft niks met moreel zijn te maken en al helemaal niet met "extreem".

Eerlijk.. Je kan zeggen dat iemand niet het mooiste is wat je hebt gezien enzo. Maar om nou plat te zeggen dat iemand "lelijk" is is wel heel lelijk.

En om op K3 terug te komen, want daar gaat het uiteindelijk om... Als je de nieuwe K3-leden lelijk vind (of een deel ervan) dan moet je wel echt een kutleven hebben met al die 'lelijke mensen' dagelijks om je heen en/of dagelijks naast een supermodel met een geweldig karakter wakker worden.

Damn :')
Nogmaals, ik zeg nergens dat ze lelijk zijn. Ik zeg alleen dat ik ze niet zo knap vind. En dat ik het daarnaast zo ontzettend sneu voor met name Lisa vind. Zat net nog even het filmpje kijken, had echt te doen met haar. Totaal geen kans gehad, terwijl ze het zo goed deed.
pi_157501900
quote:
11s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:17 schreef showtimer het volgende:
Goh, ik zie net dat Lauren ook al verantwoordelijk is voor de intro van Heidi bij Studio 100 Slechte timing zeg, dat zal waarschijnlijk dan vlak voor het uitroepen van de K3 audities zijn opgenomen ofzo (©2015)?
D: Ugh nu mis ik haar nog meer in K3 ;( hoe kunnen ze Marthe verkiezen boven Lauren. Haar stem is zoo mooi en duidelijk.

:(

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157501954
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:19 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

D: Ugh nu mis ik haar nog meer in K3 ;( hoe kunnen ze Marthe verkiezen boven Lauren. Haar stem is zoo mooi en duidelijk.
Denk dat een mooie stem 1 van de dingen was dat op de laatste plaats kwam.
pi_157501976
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Denk dat een mooie stem 1 van de dingen was dat op de laatste plaats kwam.
Jaa ;(
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157502005
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:19 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

D: Ugh nu mis ik haar nog meer in K3 ;( hoe kunnen ze Marthe verkiezen boven Lauren. Haar stem is zoo mooi en duidelijk.
Het is zo ontzettend sneu voor haar. Ik zou graag ooit nog eens een privé-interviewtje doen met Lauren en Lisa om te weten wat ze er nou echt van vinden. Die moeten zich toch enorm tekort gedaan voelen.


Je zag in dit filmpje wel dat Lauren er de meeste moeite mee had. Minuut 06:35.
pi_157502014
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:19 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

D: Ugh nu mis ik haar nog meer in K3 ;( hoe kunnen ze Marthe verkiezen boven Lauren. Haar stem is zoo mooi en duidelijk.
quote:
International Opening Song / Chanson du générique international
Compositor / Compositeur - Johan Vanden Eede
Lyrics / Paroles - Gert Verhulst, Hans Bourlon & Alain Vande Putte
Singer / Interprète - Lauren De Ruyck
Misschien had Gertje last van een overkill. Is natuurlijk ook niet zo handig als je als K3 door Plopsa loopt en er elders ook constant een liedje van je speelt.

quote:
Sinds kort kan je op Spotify luisteren naar het eerste liedje van Heidi. Het liedje is ingezongen door Lauren De Ruyck (bekend van onder andere Galaxy Park) en zal vanaf vanaf volgend jaar zeker te horen in de buurt van de nieuwe houten achtbaan in Plopsaland De Panne. De achtbaan krijgt namelijk een Heidi-thema.
  donderdag 12 november 2015 @ 22:23:53 #109
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157502021
Je natuurlijk ook kunnen beginnen geloven dat Studio 100 Lauren even heeft gevraagd om mee te doen aan de audities om het allemaal wat op te leuken, al zie ik van zo'n soort doorgestoken kaart het nut niet helemaal.
pi_157502058
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:23 schreef showtimer het volgende:
Misschien had Gertje last van een overkill. Is natuurlijk ook niet zo handig als je als K3 door Plopsa loopt en er elders ook constant een liedje van je speelt.

Tja, dan hadden ze Heidi toch door iemand anders kunnen laten inzingen. Zo populair is Heidi toch nog niet hier en in Belgie.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157502184
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:23 schreef bogtrotter het volgende:
Je natuurlijk ook kunnen beginnen geloven dat Studio 100 Lauren even heeft gevraagd om mee te doen aan de audities om het allemaal wat op te leuken, al zie ik van zo'n soort doorgestoken kaart het nut niet helemaal.
Hoe noemen ze dat ook alweer in de wetenschap? Confirmation bias? We zitten nu 6 dagen na de finale en ik begrijp elke dag nog minder van de uiteindelijke beslissing. Hoe in vredesnaam konden ze Marthe verkiezen boven Lauren? Hoe kan het? Hoe kunnen ze Hanne verkiezen boven Lisa en beweren dat Lisa een eerlijke kans zou krijgen? Hoe kan Kristel zo hypocriet zijn?

Het is echt zo'n finale waar je over 10 jaar nog eens naar terugkijkt en denkt: What the fuck? Hoe hebben ze dit ooit kunnen doen?
  donderdag 12 november 2015 @ 22:31:15 #112
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157502188
En jezus, wat is die moeder van Klarinetje een ellendig wijf. Niet om iemand uit te maken die ik niet ken, maar daar wil je toch echt strak een zak rond trekken en ze het water in kieperen. In dat interview voor de finale stond ze amper achter haar dochter ("wil je het wel?"). Ik vermoed dat dit interview na afloop is gedaan, maar hier begint ze ook weer meteen te zaniken in plaats van gewoon extatisch gelukkig te zijn voor haar dochter. Allemachtig, je hebt effe drie weken wat stress gehad... ja, en je dochter is nu een meisjesidool voor een nieuwe generatie kinderen.

Ik hoop voor Klemmetje echt oprecht dat ze snel mogelijk in Vlaanderen komt wonen, die engerd van een vriend laat vallen, en effe gewoon geniet van haar leven. 't Is godverdomme net die moeder uit Carrie.
pi_157502199
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:25 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Tja, dan hadden ze Heidi toch door iemand anders kunnen laten inzingen. Zo populair is Heidi toch nog niet hier en in Belgie.
Vroeger wel. :@ Maar het geeft ook andermaal aan dat Lauren-Gert-K3 ergens een volledige mismatch was, zeker tussen de oren van Verhulst.
pi_157502263
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:31 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Hoe noemen ze dat ook alweer in de wetenschap? Confirmation bias? We zitten nu 6 dagen na de finale en ik begrijp elke dag nog minder van de uiteindelijke beslissing. Hoe in vredesnaam konden ze Marthe verkiezen boven Lauren? Hoe kan het? Hoe kunnen ze Hanne verkiezen boven Lisa en beweren dat Lisa een eerlijke kans zou krijgen? Hoe kan Kristel zo hypocriet zijn?

Het is echt zo'n finale waar je over 10 jaar nog eens naar terugkijkt en denkt: What the fuck? Hoe hebben ze dit ooit kunnen doen?
Waarschijnlijk hebben ze gewoon de minst sterke meiden eruit gepikt. Die ze nog kunnen kneden in wat zij willen. Lauren en Jindra hadden vast een te grote bek. Lisa zal ook wel iets gehad hebben wat niet in hun straatje past.
  donderdag 12 november 2015 @ 22:35:42 #115
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157502301
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:12 schreef Poedelpoes het volgende:
NIEUWE GIFJES LOAD BTW:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Productie is lekker vrolijk (no shit) dus yay!

Is dit allemaal van je eigen tumblr?
Schapen zijn relax.
pi_157502302
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:31 schreef bogtrotter het volgende:
En jezus, wat is die moeder van Klarinetje een ellendig wijf. Niet om iemand uit te maken die ik niet ken, maar daar wil je toch echt strak een zak rond trekken en ze het water in kieperen. In dat interview voor de finale stond ze amper achter haar dochter ("wil je het wel?"). Ik vermoed dat dit interview na afloop is gedaan, maar hier begint ze ook weer meteen te zaniken in plaats van gewoon extatisch gelukkig te zijn voor haar dochter. Allemachtig, je hebt effe drie weken wat stress gehad... ja, en je dochter is nu een meisjesidool voor een nieuwe generatie kinderen.

Ik hoop voor Klemmetje echt oprecht dat ze snel mogelijk in Vlaanderen komt wonen, die engerd van een vriend laat vallen, en effe gewoon geniet van haar leven. 't Is godverdomme net die moeder uit Carrie.
:D Schoonmama ook niet goed? ;)
  donderdag 12 november 2015 @ 22:38:59 #117
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_157502385
Weet iemand hoe dat nieuwe liedje heette wat de drie nieuwe K3-meiden gezongen hebben? Het was iets met regen of zo.
pi_157502389
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk hebben ze gewoon de minst sterke meiden eruit gepikt. Die ze nog kunnen kneden in wat zij willen. Lauren en Jindra hadden vast een te grote bek. Lisa zal ook wel iets gehad hebben wat niet in hun straatje past.
Dat moet wel, maar ze hebben hun uiteindelijke beslissing ook nauwelijks toegelicht, vind ik ook heel vreemd. Het was meer onder het mom van: Ja het publiek accepteert onze beslissing toch, dus we hoeven het niet eens uit te leggen.


Kijk eens hoe Kristel hier 'ik vind het zo moeilijk' zegt op 02:40. Je proeft aan alles dat het niet oprecht is en dat haar keuze allang vaststaat. Dat vind ik zo ontzettend sneu voor Lisa. En zo ontzettend onrechtvaardig.

(Ben mede dankzij banaanhangwagen steeds meer verliefd geworden op Lisa, sorry)
pi_157502455
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:39 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Dat moet wel, maar ze hebben hun uiteindelijke beslissing ook nauwelijks toegelicht, vind ik ook heel vreemd. Het was meer onder het mom van: Ja het publiek accepteert onze beslissing toch, dus we hoeven het niet eens uit te leggen.


Kijk eens hoe Kristel hier 'ik vind het zo moeilijk' zegt op 02:40. Je proeft aan alles dat het niet oprecht is en dat haar keuze allang vaststaat. Dat vind ik zo ontzettend sneu voor Lisa. En zo ontzettend onrechtvaardig.

(Ben mede dankzij banaanhangwagen steeds meer verliefd geworden op Lisa, sorry)
Gert zei trouwens dat de meerderheid van de kijkers Marthe, Hanne en Klaasje als K3 wilden, dus er is geen kwaad spel geweest.

:')
pi_157502507
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Weet iemand hoe dat nieuwe liedje heette wat de drie nieuwe K3-meiden gezongen hebben? Het was iets met regen of zo.
Als het binnenregent

pi_157502583
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hoe noemen ze dat ook alweer in de wetenschap? Confirmation bias? We zitten nu 6 dagen na de finale en ik begrijp elke dag nog minder van de uiteindelijke beslissing. Hoe in vredesnaam konden ze Marthe verkiezen boven Lauren? Hoe kan het? Hoe kunnen ze Hanne verkiezen boven Lisa en beweren dat Lisa een eerlijke kans zou krijgen? Hoe kan Kristel zo hypocriet zijn?

Het is echt zo'n finale waar je over 10 jaar nog eens naar terugkijkt en denkt: What the fuck? Hoe hebben ze dit ooit kunnen doen?
Door dit wil ik dat de K3 faalt. Maar dat wil ik niet voor Kristel ... 8)7

quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:35 schreef DumpTruck het volgende:
Is dit allemaal van je eigen tumblr?
Yess ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:31 schreef bogtrotter het volgende:
En jezus, wat is die moeder van Klarinetje een ellendig wijf. Niet om iemand uit te maken die ik niet ken, maar daar wil je toch echt strak een zak rond trekken en ze het water in kieperen. In dat interview voor de finale stond ze amper achter haar dochter ("wil je het wel?"). Ik vermoed dat dit interview na afloop is gedaan, maar hier begint ze ook weer meteen te zaniken in plaats van gewoon extatisch gelukkig te zijn voor haar dochter. Allemachtig, je hebt effe drie weken wat stress gehad... ja, en je dochter is nu een meisjesidool voor een nieuwe generatie kinderen.

Ik hoop voor Klemmetje echt oprecht dat ze snel mogelijk in Vlaanderen komt wonen, die engerd van een vriend laat vallen, en effe gewoon geniet van haar leven. 't Is godverdomme net die moeder uit Carrie.
HAHAHAHAHAHAHHA _O- ik hou echt van je humor
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  donderdag 12 november 2015 @ 22:48:41 #122
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_157502603
Lisa had sowieso geen kans gemaakt, de blonde zou al een Nederlandse worden en 2 Nederlanders in K3 hadden ze in België niet kunnen verkroppen denk ik :o
Maar ze was indd 10000000x beter geweest :'( :'(

quote:
>>>>>>>>>>>

:P :P
TEAM TAFEL
pi_157502699
Miguel is dat liedje zeker vergeten lol

Verliefd was best een goed album.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157502796
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:41 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Gert zei trouwens dat de meerderheid van de kijkers Marthe, Hanne en Klaasje als K3 wilden, dus er is geen kwaad spel geweest.

:')
De grootste prestatie is niet door Hanne, Marthe en Klaasje geleverd maar door Studio 100. Die zijn er (God mag weten hoe) in geslaagd om het publiek toch massaal op dit trio te laten stemmen. (Door camera-beïnvloeding, jury-beïnvloeding, broers overvliegen etcetera)

Dat is hoe je het ook wendt of keert een prestatie opzich.
  donderdag 12 november 2015 @ 22:57:24 #125
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_157502873
quote:
Ja, dat is 'm, leuk!!!
pi_157502956
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:47 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Door dit wil ik dat de K3 faalt. Maar dat wil ik niet voor Kristel ... 8)7

Ach ook als ze falen krijgen we er Lisa en Lauren niet voor terug. Laat die lieve Klaasje, Hanne en vooruit ook Marthe, de komende jaren maar gelukkig zijn. Het kan toch niet meer worden teruggedraaid en zij kunnen er ook niets aan doen dat ze gekozen zijn.

Kristel is het lekkerste wijf dat er is, maar voor mij is ze wel echt van een voetstuk gevallen. Zeker als ik net die hypocriete jurycommentaren weer hoor. Bah, wat sneu voor Lauren en Lisa blijft het toch.
  donderdag 12 november 2015 @ 23:00:27 #127
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157502977
Ze is inderdaad niet meer zo goed als perfect, maar ze is nu wel menselijker (omdat ze minder leuke kantjes heeft) dus het maakt haar wel bereikbaarder.... Manmanman. :7
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:47 schreef Poedelpoes het volgende:
Yess ;)
En waar vind ik die? Scheelt me een hoop moeite om alles te verzamelen. :p
Schapen zijn relax.
pi_157503003
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:48 schreef rowan634 het volgende:
Lisa had sowieso geen kans gemaakt, de blonde zou al een Nederlandse worden en 2 Nederlanders in K3 hadden ze in België niet kunnen verkroppen denk ik :o
Maar ze was indd 10000000x beter geweest :'( :'(

[..]

>>>>>>>>>>>

:P :P
Klopt ja, dat was gewoon de enige reden. Ze was ook zo aardig vond ik, nooit een kwaad woord van haar gehoord. Misschien was ze een beetje te lief, erg sneu voor haar. Hoop oprecht dat we haar toch nog op een groot podium gaan zien, dat verdient ze.
  donderdag 12 november 2015 @ 23:02:29 #129
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_157503042
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:01 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Klopt ja, dat was gewoon de enige reden. Ze was ook zo aardig vond ik, nooit een kwaad woord van haar gehoord. Misschien was ze een beetje te lief, erg sneu voor haar. Hoop oprecht dat we haar toch nog op een groot podium gaan zien, dat verdient ze.
gewoon totaal niet goed neergezet in de uitzending.. ze was vanaf het begin al opvulling. terwijl ze eigenlijk in alles beter was dan de meesten -O-
vergelijk het met een hanne die bij haar auditie het meest overdreven jurycommentaar krijgt van Kristel dat zij het haar zó gunt om haar plek over te nemen :')
TEAM TAFEL
pi_157503263
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:02 schreef rowan634 het volgende:

[..]

gewoon totaal niet goed neergezet in de uitzending.. ze was vanaf het begin al opvulling. terwijl ze eigenlijk in alles beter was dan de meesten -O-
vergelijk het met een hanne die bij haar auditie het meest overdreven jurycommentaar krijgt van Kristel dat zij het haar zó gunt om haar plek over te nemen :')
Klopt ja, ik vond haar auditie niet zo uitzonderlijk maar tijdens de bootcamps was zij echt absoluut de allerbeste. Net nog een keer teruggekeken, echt fenomenaal. En dan komen ze er 3 dagen van tevoren mee om haar haar rood te verven, wat een blamage en wat een onrecht.

Hanne vind ik echt wel een lieve meid, en ze is heel vriendelijk. Maar als ik dan haar zang weer hoor, en haar fletse uitstraling zie... Jongens jongens jongens, hoe kun je het Lisa aandoen. Maar inderdaad, Hanne is constant gehyped door Studio 100. Iemand heeft ook een overzichtje gemaakt van alle fragmentjes waarin zij heeft geacteerd. Alleen maar overdreven positief.

pi_157503288
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:39 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Kijk eens hoe Kristel hier 'ik vind het zo moeilijk' zegt op 02:40. Je proeft aan alles dat het niet oprecht is en dat haar keuze allang vaststaat. Dat vind ik zo ontzettend sneu voor Lisa. En zo ontzettend onrechtvaardig.

Ik weet niet of Kristel hier niet oprecht is. Je zou er ook uit kunnen proeven dat ze deze hele poppenkast maar niets vindt en dat ze oprecht te doen heeft met Lisa die als enige van de zes zich een drastische metamorfose heeft moeten laten welgevallen en dat alles nota bene ook nog in de wetenschap dat ze toch voor spek en bonen meedeed.

En niet alleen dit: op het moment dat Karen als eerste haar opvolgster bekend mocht maken was uiteraard onmiddellijk duidelijk dat Lisa het niet werd, want er was immers nog maar één groepje met Lisa en anders zouden de andere twee opvolgsters ook direct bekend zijn geweest. Dat had je toch hopelijk ook wel in de gaten?
pi_157503317
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ach ook als ze falen krijgen we er Lisa en Lauren niet voor terug. Laat die lieve Klaasje, Hanne en vooruit ook Marthe, de komende jaren maar gelukkig zijn. Het kan toch niet meer worden teruggedraaid en zij kunnen er ook niets aan doen dat ze gekozen zijn.

Das waar :p ben benieuwd...als hun video op vrijdag de 13de uit komt haha...
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:00 schreef DumpTruck het volgende:
En waar vind ik die? Scheelt me een hoop moeite om alles te verzamelen. :p
hier

quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:02 schreef rowan634 het volgende:
gewoon totaal niet goed neergezet in de uitzending.. ze was vanaf het begin al opvulling. terwijl ze eigenlijk in alles beter was dan de meesten
vergelijk het met een hanne die bij haar auditie het meest overdreven jurycommentaar krijgt van Kristel dat zij het haar zó gunt om haar plek over te nemen
Blijf het raar vinden, dat we het de mensen ie het super graag willen en waarvan 100% te zien is dat ze de job aan kunnen het niet gunnen (Jindra, Lauren, Demi en evt Keoma) en meisjes als Hanne worden opgehemelt omdat ze hun eerste doelpunt hebben gemaakt. :L
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157503357
Overigens had ik gehoopt dat Studio 100 inderdaad met de nieuwe K3 de doelgroep wat breder zou trekken (en bijv. ook alle 15 jarige fifth harmony fans zou binnnen halen) en wat meer zou afkijken van KPOP (doen ze misschien ook al, maar zoals de onderstaande video zullen we waarschijnlijk nooit met de huidige leden krijgen).

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157503404
Het gaat gewoon om sympathie. Iemand die onervaren en onzeker is werkt veel meer sympathie op dan iemand die alles al goed kan. Om het met Gert zijn woorden te zeggen: "De mensen vinden de beste en de slimste van de klas niet altijd de leukste".

Al was die sympathie wellicht opgebruikt als ze Hanne nog één keer solo hadden doen zingen.
  donderdag 12 november 2015 @ 23:14:16 #135
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_157503415
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:09 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Klopt ja, ik vond haar auditie niet zo uitzonderlijk maar tijdens de bootcamps was zij echt absoluut de allerbeste. Net nog een keer teruggekeken, echt fenomenaal. En dan komen ze er 3 dagen van tevoren mee om haar haar rood te verven, wat een blamage en wat een onrecht.

Hanne vind ik echt wel een lieve meid, en ze is heel vriendelijk. Maar als ik dan haar zang weer hoor, en haar fletse uitstraling zie... Jongens jongens jongens, hoe kun je het Lisa aandoen. Maar inderdaad, Hanne is constant gehyped door Studio 100. Iemand heeft ook een overzichtje gemaakt van alle fragmentjes waarin zij heeft geacteerd. Alleen maar overdreven positief.

haar haar zag er niet uit, ook het kapsel niet. Terwijl ze zóo knap is ;(
Luister alleen hier al, naar Hanne het eerste stukje.. nietd at ze zo vreselijk is, maar hoe kan dat nou winnen? :') ze vergat ook bijna te zingen :D
TEAM TAFEL
pi_157503432
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:12 schreef Poedelpoes het volgende:
Overigens had ik gehoopt dat Studio 100 inderdaad met de nieuwe K3 de doelgroep wat breder zou trekken (en bijv. ook alle 15 jarige fifth harmony fans zou binnnen halen) en wat meer zou afkijken van KPOP (doen ze misschien ook al, maar zoals de onderstaande video zullen we waarschijnlijk nooit met de huidige leden krijgen).

Geweldig voorbeeld inderdaad. Dit had zo goed gekund met Lauren, Lisa en Jindra. Perfect gewoon. Kortom, ze hebben blijkbaar niet afgekeken van KPOP ;)
pi_157503467
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:14 schreef rowan634 het volgende:
haar haar zag er niet uit, ook het kapsel niet. Terwijl ze zóo knap is
Luister alleen hier al, naar Hanne het eerste stukje.. nietd at ze zo vreselijk is, maar hoe kan dat nou winnen?
Demi en Lauren samen :9~ Vind wel cute hoe Lauren ergens 1 nanoseconden schrikt van Demi, en ze lijkt me niet snel iemand die geintimideerd kan raken.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  donderdag 12 november 2015 @ 23:16:10 #138
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157503468
quote:
Dank!

Morgen dus de nieuwe clip, gaat sowieso leuk en lief worden *; ; truste mensen.
Schapen zijn relax.
pi_157503493
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
Geweldig voorbeeld inderdaad. Dit had zo goed gekund met Lauren, Lisa en Jindra. Perfect gewoon. Kortom, ze hebben blijkbaar niet afgekeken van KPOP
ECHT HE LISA ZOU DIT ZO KUNNEN

Ik zie Marthe en Hanne dit niet zo 1 2 3 doen. Klaasje wel.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157503494
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:10 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ik weet niet of Kristel hier niet oprecht is. Je zou er ook uit kunnen proeven dat ze deze hele poppenkast maar niets vindt en dat ze oprecht te doen heeft met Lisa die als enige van de zes zich een drastische metamorfose heeft moeten laten welgevallen en dat alles nota bene ook nog in de wetenschap dat ze toch voor spek en bonen meedeed.

En niet alleen dit: op het moment dat Karen als eerste haar opvolgster bekend mocht maken was uiteraard onmiddellijk duidelijk dat Lisa het niet werd, want er was immers nog maar één groepje met Lisa en anders zouden de andere twee opvolgsters ook direct bekend zijn geweest. Dat had je toch hopelijk ook wel in de gaten?


Nee sorry dat is een beetje flauw. Maar het zinnetje 'Ik vind dit zo moeilijk' is niet oprecht, dat herken ik gewoon aan de manier hoe ze het zegt. Dat laatste had ik inderdaad in de gaten, en zegt ook weer wat over de manier waarop Lisa die avond werd ingedeeld.
pi_157503518
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:17 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

ECHT HE LISA ZOU DIT ZO KUNNEN

Ik zie Marthe en Hanne dit niet zo 1 2 3 doen. Klaasje wel.
Klaasje is top, die knalt tot nu toe in ieder geval van het podium af met haar gespierde buik O+ Maar Jindra had dat ook wel gekund natuurlijk. Die heeft sowieso al een beetje een Japans kapsel ;)
pi_157503593
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
Die heeft sowieso al een beetje een Japans kapsel
ahahahah _O- die Ushi bob van Jindra moet ze echt veranderen. Afschuwlijk. :r
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157503600
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:14 schreef rowan634 het volgende:

[..]

haar haar zag er niet uit, ook het kapsel niet. Terwijl ze zóo knap is ;(
Luister alleen hier al, naar Hanne het eerste stukje.. nietd at ze zo vreselijk is, maar hoe kan dat nou winnen? :') ze vergat ook bijna te zingen :D
Ik weet het... Kapsel vond ik eerlijk gezegd nog best goed staan, maar ze had het beter in een staart kunnen doen en ze hadden er veel eerder mee moeten beginnen.
pi_157503670
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:20 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

ahahahah _O- die Ushi bob van Jindra moet ze echt veranderen. Afschuwlijk. :r
Ik vond het nog best gaan eigenlijk. Jindra is een totaal ander soort meisje dan Klaasje maar ik vond haar wel echt knap.

Wat zou Gellarboy trouwens van de nieuwe K3 vinden? Zou hij er al een beetje aan gewend zijn? Of zou hij (net als wij) nog steeds de teleurstelling aan het verwerken zijn?
pi_157503690
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:59 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ach ook als ze falen krijgen we er Lisa en Lauren niet voor terug. Laat die lieve Klaasje, Hanne en vooruit ook Marthe, de komende jaren maar gelukkig zijn. Het kan toch niet meer worden teruggedraaid en zij kunnen er ook niets aan doen dat ze gekozen zijn.
Zo is het. Ik weet niet of ze hier meelezen (waarschijnlijk niet) maar we moeten ze ook hun geluk gunnen.
quote:
Kristel is het lekkerste wijf dat er is, maar voor mij is ze wel echt van een voetstuk gevallen. Zeker als ik net die hypocriete jurycommentaren weer hoor. Bah, wat sneu voor Lauren en Lisa blijft het toch.
Ik denk dat er toch iets aan je perceptie van Kristel mankeert. Voor mij is ze helemaal niet van haar voetstuk gevallen.
pi_157503691
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
(Ben mede dankzij banaanhangwagen steeds meer verliefd geworden op Lisa, sorry)
Lisa is liefde. Lisa brengt mensen bij elkaar O+
pi_157503761
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:24 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Lisa is liefde. Lisa brengt mensen bij elkaar O+
Ik moest hierdoor aan dit denken.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157503835
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:24 schreef Riparius het volgende:

[..]

Zo is het. Ik weet niet of ze hier meelezen (waarschijnlijk niet) maar we moeten ze ook hun geluk gunnen.

[..]

Ik denk dat er toch iets aan je perceptie van Kristel mankeert. Voor mij is ze helemaal niet van haar voetstuk gevallen.
Het is inderdaad mijn eigen perceptie van Kristel die ik in de loop van de serie heb ontwikkeld. Ik vond haar ten eerste overdreven kritisch tijdens de audities ('stemkleur' van Lisa) en vaak onterecht positief bij minder goede kandidaten. (zoals Hanne)

Tijdens de bootcamp vond ik haar gewoon onredelijk tegen Laura, Jindra en Adriënne. Ze werd meteen boos en toonde geen enkele vorm van geduld. Uit niets blijkt ook dat ze er later nog op terug is gekomen.

En tot slot vond ik haar tijdens de liveshows al helemaal hypocriet. Overduidelijk haar eigen favorietjes beschermen net zolang tot er geen weg terug meer was. Want eigenlijk stond alles al voor de halve finale vast, zoals we hebben gezien.
pi_157503936
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:26 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ik moest hierdoor aan dit denken.
Hahaha, what the fuck is dit. Als iemand trouwens Lisa's nummer heeft, dan zouden we voor de grap de link van dit forum naar haar toe kunnen sturen. Zal haar vast opvrolijken.
pi_157503961
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:32 schreef Maartenfr12 het volgende:

Hahaha, what the fuck is dit. Als iemand trouwens Lisa's nummer heeft, dan zouden we voor de grap de link van dit forum naar haar toe kunnen sturen. Zal haar vast opvrolijken.
Hhahah ik zal der tweeten.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')