abonnement Unibet Coolblue
pi_157466209
Hier hebben we het over de farmaceutische industrie en al hun donkere geheimen (en de eventuele onzin daarvan).

Laatste post:

quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 04:33 schreef Japie77 het volgende:
Reageer daar maar eens op. Pure drugs al die medicijnen. Zegt een expert. Maar dat zal ook wel weer geen betrouwbare bron zijn.....
Nou, laat ik even uitleggen hoe een normaal persoon zijn eigen mening vormt op basis van opleiding, betrouwbare bronnen, boeken, tijdschriften etc.

Zo'n eigen mening is heel flexibel, daarom zeg ik ook altijd; principes zijn net borsten, nooit zo stevig als ze eruit zien.

Deze dame heeft gewoon gelijk (mits de cijfers juist zijn, dat sommetje wil ik nog wel even zien), dat er te veel mensen door medische fouten -die vaak ook nog eens verborgen worden- om het leven komen. Ik heb zelf daar ooit eens een topic over geopend, dus je kunt me niet betrappen op enige schijnheligheid denk ik:

GC / Misstanden ziekenhuis melden

Waar ik te kennen geef dat ik me ook ongerust maak over het 'wereldje' waarin ik vacuüm ben gezogen en nooit meer uit kom.

Het is een feit, ook al zijn het niet 17.000 mensen, dat mensen overlijden als gevolg van medische fouten. Nu kán dat gebeuren, hoewel elk leven één teveel is natuurlijk, maar wat mij met name tegen de borst stuit is hóe de medische wereld hiermee omgaat. Dat is soms (zoals je kunt lezen in bovenstaande topic) schrijnend te noemen. Daar geef ik je dus geen ongelijk in.

Tijdens het zoeken, kwam ik nota bene dit topic tegen: LIF / HPV vaccin

Dus het zit als volgt: ik vorm mijn mening zoals ik hierboven heb uitgelegd. Die mening is dus niet alleen maar 'lang leve de gezondheidszorg!'. Nee, er is veel mis. Teveel.

Maar dat betekent niet automatisch dat ik, zoals sommige gebruikers hier, ELKE arts daarom maar haat en ELKE wetenschapper een eikel vind of ELK medicijn maar vergif vind.

Binnenkort open ik denk ik een topic over de geestelijke gezondheidszorg. Wilde dit al eerder doen, maar is mij ontschoten. Dankzij deze discussie moest ik er weer aan denken; hoe intrinsiek invalide de geestelijke gezondheidszorg en dan met name de psychiatrie is.

Dat geeft die dame in jouw filmpje eigenlijk ook aan; psychoactieve medicatie zijn glad ijs en daar wordt vaak te onvoorzichtig mee omgesprongen. Dit houdt dus óók niet in dat ik elk psychofarmacum maar troep vind en niemand psychofarmaca moet krijgen, want een substantieel deel van de psychiatrische patiënten heeft er wel degelijk baat bij.

Zie je nu hoe een mening genuanceerd kan zijn? Dat niet alles zwart-wit is zoals jij en Lambiekje vaak doen beweren?

Ik hoop het stiekem een beetje... ;)
I feel kinda Locrian today
pi_157466542
Lambiekje, heb je een fysiologische verklaring waarom vaccinaties mensen gevoeliger maken voor vitamine C? Leuke theorie, nu nog een verklaring.

Starla, dear, de kwaliteit van je muziekkeuze is negatief gecorreleerd aan de medische kennis van Japie en Lambiekje.
pi_157466564
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:23 schreef .SP. het volgende:
Starla, dear, de kwaliteit van je muziekkeuze is negatief gecorreleerd aan de medische kennis van Japie en Lambiekje.
:D ;)
I feel kinda Locrian today
  woensdag 11 november 2015 @ 11:36:24 #4
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157466747
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

12 gram vitamine C per kilo lichaamsgewicht is dodelijk. Kortom, een slordige kilo is dodelijk
Nee dat is bedacht om kankerpatieten ziek te houden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 11 november 2015 @ 11:45:43 #5
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157466926
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee dat is bedacht om kankerpatieten ziek te houden.
Wat? :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 11 november 2015 @ 11:49:05 #6
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157466989
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:03 schreef starla het volgende:
Hier hebben we het over de farmaceutische industrie en al hun donkere geheimen (en de eventuele onzin daarvan).

Laatste post:

[..]

Nou, laat ik even uitleggen hoe een normaal persoon zijn eigen mening vormt op basis van opleiding, betrouwbare bronnen, boeken, tijdschriften etc.

Zo'n eigen mening is heel flexibel, daarom zeg ik ook altijd; principes zijn net borsten, nooit zo stevig als ze eruit zien.

Deze dame heeft gewoon gelijk (mits de cijfers juist zijn, dat sommetje wil ik nog wel even zien), dat er te veel mensen door medische fouten -die vaak ook nog eens verborgen worden- om het leven komen. Ik heb zelf daar ooit eens een topic over geopend, dus je kunt me niet betrappen op enige schijnheligheid denk ik:

GC / Misstanden ziekenhuis melden

Waar ik te kennen geef dat ik me ook ongerust maak over het 'wereldje' waarin ik vacuüm ben gezogen en nooit meer uit kom.

Het is een feit, ook al zijn het niet 17.000 mensen, dat mensen overlijden als gevolg van medische fouten. Nu kán dat gebeuren, hoewel elk leven één teveel is natuurlijk, maar wat mij met name tegen de borst stuit is hóe de medische wereld hiermee omgaat. Dat is soms (zoals je kunt lezen in bovenstaande topic) schrijnend te noemen. Daar geef ik je dus geen ongelijk in.

Tijdens het zoeken, kwam ik nota bene dit topic tegen: LIF / HPV vaccin

Dus het zit als volgt: ik vorm mijn mening zoals ik hierboven heb uitgelegd. Die mening is dus niet alleen maar 'lang leve de gezondheidszorg!'. Nee, er is veel mis. Teveel.

Maar dat betekent niet automatisch dat ik, zoals sommige gebruikers hier, ELKE arts daarom maar haat en ELKE wetenschapper een eikel vind of ELK medicijn maar vergif vind.

Binnenkort open ik denk ik een topic over de geestelijke gezondheidszorg. Wilde dit al eerder doen, maar is mij ontschoten. Dankzij deze discussie moest ik er weer aan denken; hoe intrinsiek invalide de geestelijke gezondheidszorg en dan met name de psychiatrie is.

Dat geeft die dame in jouw filmpje eigenlijk ook aan; psychoactieve medicatie zijn glad ijs en daar wordt vaak te onvoorzichtig mee omgesprongen. Dit houdt dus óók niet in dat ik elk psychofarmacum maar troep vind en niemand psychofarmaca moet krijgen, want een substantieel deel van de psychiatrische patiënten heeft er wel degelijk baat bij.

Zie je nu hoe een mening genuanceerd kan zijn? Dat niet alles zwart-wit is zoals jij en Lambiekje vaak doen beweren?

Ik hoop het stiekem een beetje... ;)
Mooie post. Jammer dat je dan weer afsluit met dit:
.
"Zie je nu hoe een mening genuanceerd kan zijn? Dat niet alles zwart-wit is zoals jij en Lambiekje vaak doen beweren?"
Feyenoord!
pi_157467007
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:45 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat? :D
Tietenkanker bedoelt hij denk ik, ofwel borstkanker a.k.a. mammacarcinoom :P

Nee, geen idee hoe er nu weer kankerpatiënten bij worden gehaald...raadselachtig.
I feel kinda Locrian today
pi_157467024
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:49 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Mooie post. Jammer dat je dan weer afsluit met dit:
.
"Zie je nu hoe een mening genuanceerd kan zijn? Dat niet alles zwart-wit is zoals jij en Lambiekje vaak doen beweren?"
Heb ik ongelijk dan? Met andere woorden; kun je iets positiefs noemen over de gezondheidszorg? Want ik heb jou en Lambiekje dat nog nooit horen zeggen.

En het siert je dat je tijd hebt genomen de post te lezen ^O^
I feel kinda Locrian today
pi_157467421
Hier kun je ook je vraagtekens bij zetten:

http://m.parool.nl/parool(...)-heroinehandel.dhtml
I feel kinda Locrian today
  woensdag 11 november 2015 @ 12:48:43 #10
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_157467827
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee dat is bedacht om kankerpatieten ziek te houden.
Eet lekker een kilo zou ik zeggen en bewijs dat ik verkeerd zit.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_157468470
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:48 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Eet lekker een kilo zou ik zeggen en bewijs dat ik verkeerd zit.
Heeft ie nog 50% kans om het te overleven.
  woensdag 11 november 2015 @ 13:37:45 #12
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157468635
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:51 schreef starla het volgende:

[..]

Heb ik ongelijk dan? Met andere woorden; kun je iets positiefs noemen over de gezondheidszorg? Want ik heb jou en Lambiekje dat nog nooit horen zeggen.

En het siert je dat je tijd hebt genomen de post te lezen ^O^
het enige wat eventueel goed is is acute nood en botbreuken. En dat moet losgetrokken van de ziekteindustrie.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 11 november 2015 @ 13:39:44 #13
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157468684
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:19 schreef starla het volgende:
Hier kun je ook je vraagtekens bij zetten:

http://m.parool.nl/parool(...)-heroinehandel.dhtml
het verbaast me niet. Patiënt-kwekerij. :)
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157468698
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het enige wat eventueel goed is is acute nood en botbreuken. En dat moet losgetrokken van de ziekteindustrie.
open snijwonden, chronische ziekten enzovoort dus niet?
  woensdag 11 november 2015 @ 13:44:15 #15
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157468770
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:40 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

open snijwonden, chronische ziekten enzovoort dus niet?
snijwonden is toch acuut.

Chronische ziekte is juist veroorzaakt door medicatie,vaccinatie en of het doelbewust loslaten van ontwikkelde virussen in het wild
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157468779
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het enige wat eventueel goed is is acute nood en botbreuken. En dat moet losgetrokken van de ziekteindustrie.
Acute nood en botbreuken...ach so.

Dus mensen (ook kinderen) met diabetes helpen we niet meer?

Mensen met schildklierproblematiek helpen we niet meer?

Kinderen met ooronstekingen laten we lekker koortsig en ziek zijn omdat je tegen paracetamol bent?

En die pijnlijke amandelen laten we ook lekker zitten, heerlijk die kinderkes pesten ^O^

Laat staan dat we mensen voor hun bloeddruk behandelen, die hart- en herseninfarcten nemen we op de koop toe!

Serieus? Jij vindt bovenstaande medische handelingen niet kunnen?
I feel kinda Locrian today
  woensdag 11 november 2015 @ 13:45:21 #17
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157468796
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:44 schreef starla het volgende:

[..]

Acute nood en botbreuken...ach so.

Dus mensen (ook kinderen) met diabetes helpen we niet meer?

Mensen met schildklierproblematiek helpen we niet meer?

Kinderen met ooronstekingen laten we lekker koortsig en ziek zijn omdat je tegen paracetamol bent?

En die pijnlijke amandelen laten we ook lekker zitten, heerlijk die kinderkes pesten ^O^

Laat staan dat we mensen voor hun bloeddruk behandelen, die hart- en herseninfarcten nemen we op de koop toe!

Serieus? Jij vindt bovenstaande medische handelingen niet kunnen?
ja wel stoppen met vaccins
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157468814
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

snijwonden is toch acuut.

Chronische ziekte is juist veroorzaakt door medicatie,vaccinatie en of het doelbewust loslaten van ontwikkelde virussen in het wild
uhh nee
Wel kan een onafgemaakte antibiotica-kuur leiden tot bijvoorbeeld een infiltraat in een long waardoor men een chronische bronchitis kan ontwikkelen.
pi_157468873
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja wel stoppen met vaccins
Ja, dat standpunt van je is duidelijk. Maar we moeten het even doen met mensen die reeds gevaccineerd zijn. Vind je dat zij behandeld mogen worden in eerdergenoemde voorbeelden?
I feel kinda Locrian today
pi_157468952
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee dat is bedacht om kankerpatieten ziek te houden.
Wat de neuk?
pi_157468986
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:52 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Wat de neuk?
Hij bralt weer wat ongenuanceerds.
pi_157469042
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij bralt weer wat ongenuanceerds.
Dat neem ik aan.
  woensdag 11 november 2015 @ 14:01:46 #23
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_157469114
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja wel stoppen met vaccins
Ga jij lekker zonder vaccins naar Midden Amerika het binnenland in, en zonder malerone of Artemisinine, daarna lekker ff door tropisch Afrika.
Gele koorts, malaria, noem ze maar op, allemaal onzin toch?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_157469151
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

snijwonden is toch acuut.

Chronische ziekte is juist veroorzaakt door medicatie,vaccinatie en of het doelbewust loslaten van ontwikkelde virussen in het wild
Wat een onzin. Diabetes (wat ik zelf al heb sinds mijn geboorte) werd al beschreven in de oudheid. Ik snap niet dat je blijft vasthouden aan je totaal incompetente beeld van dingen

[ Bericht 0% gewijzigd door WeerWachtwoordVergeten op 11-11-2015 14:27:14 ]
  woensdag 11 november 2015 @ 14:06:03 #25
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_157469195
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 14:03 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Wat een onzin. Diabetes (wat ik zelf al heb sinds mijn geboorte) werd al beschreven in de oudheid. Ik snap niet dat je blijft vasthouden aan je totaal incompetentie beeld van dingen
Alleen gekken en doden veranderen nooit van mening
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_157469394
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 14:03 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Ik snap niet dat je blijft vasthouden aan je totaal incompetentie beeld van dingen
Ik snap het wel; een compleet gebrek aan medisch inhoudelijke kennis. De kennis die hij vergaart komt van gekleurde sites die a priori al conclusies trekken en nooit medisch inhoudelijk iets behandelen. Kennis uit boeken? Ho maar.

Vind je het ook niet frappant dat zulke sites altijd vol zitten met cijfertjes, grafiekjes, veel uitroeptekens en het liefst dertig verschillende lettertypes en letterkleuren. Dat trekt de aandacht van mensen die van de vorm houden en niet zo van de inhoud.

Ik neem het Lambiekje niet kwalijk hoor, hij is daarmee opgegroeid en als het eenmaal in het systeem zit, dan krijg je dat er nooit meer uit.
Hetzelfde als personen die religieus zijn opgevoed, probeer bij die mensen maar een keer in discussie te gaan over het geloof...

Die combinatie van gebrek aan échte kennis (zoals tijdens je geneeskundestudie je ook bij celbiologie begint en niet bij cijfertjes over de effectiviteit van chemo bij borstkanker) en van gebrek aan degelijke bronnen, heeft een intelligente jongeman getransformeerd tot een dogmatisch persoon zonder enige vorm van zelfkritiek en -reflectie.

Zo'n verhaal dat ik schreef in de OP, dat zou je nooit uit de vingers van Lambiekje zien komen.
Een genuanceerd verhaal met wel degelijk kritiek op je eigen 'kamp'.

Natuurlijk is dit psychologie van de koude bodem, maar ik denk dat ik er niet eens zo ver naast zit (heb bovendien een tijdje psychologie gestudeerd ;)).
I feel kinda Locrian today
pi_157470407
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 14:18 schreef starla het volgende:

[..]
De kennis die hij vergaart komt van gekleurde sites die a priori al conclusies trekken en nooit medisch inhoudelijk iets behandelen.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

* Broomer Over Vitamine C LD50: Nee dat is bedacht om kankerpatieten ziek te houden.
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Chronische ziekte is juist veroorzaakt door medicatie,vaccinatie en of het doelbewust loslaten van ontwikkelde virussen in het wild
Zijn er echt sites waar je dit vandaan hebt, Lambiekje?
pi_157470738
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 15:16 schreef Broomer het volgende:

[..]


[..]


[..]

Zijn er echt sites waar je dit vandaan hebt, Lambiekje?
Je vindt zoiets niet in een medisch boek dus het antwoord is ja. Of hij verzint het, kan ook, hetzij onbewust door het verkeerd interpreteren van gegevens en selectief shoppen in onderzoeksresultaten,
I feel kinda Locrian today
pi_157470841
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 15:38 schreef starla het volgende:

[..]

Je vindt zoiets niet in een medisch boek dus het antwoord is ja. Of hij verzint het, kan ook, hetzij onbewust door het verkeerd interpreteren van gegevens en selectief shoppen in onderzoeksresultaten,
Volgens mij verzint ie het gewoon. Ik denk dat zelfs Natural News niet zo ver gaat. Maar ik ben benieuwd of er toch zulke sites zijn.
pi_157471070
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 15:44 schreef Broomer het volgende:

[..]

Volgens mij verzint ie het gewoon. Ik denk dat zelfs Natural News niet zo ver gaat. Maar ik ben benieuwd of er toch zulke sites zijn.
Nou ja, "verzinnen".. Ik heb het vermoeden dat hij lijdt aan een stoornis,

[ Bericht 10% gewijzigd door Dance99Vv op 11-11-2015 16:04:03 (Beetje teveel van het "goede") ]
  woensdag 11 november 2015 @ 16:16:51 #31
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157471430
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 15:57 schreef DonJames het volgende:

[..]

Nou ja, "verzinnen".. Ik heb het vermoeden dat hij lijdt aan een stoornis,
Is vast wel medicatie voor :+

Maar even serieus Natural news werkt met het idee dat ze iets opvangen uit de MSM en daarop hun eigen verhaal bedenken.
Is het nieuws nee het is gewoon een theorie uit de grote duim van de schrijver.
Kan je dat als nieuws beschouwen? Nee eerder een collum meer is het niet.
Zo werken er wel meer sites, en veel users geloven dat puur omdat het niet Mainstream is.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 11 november 2015 @ 16:22:53 #32
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157471542
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 15:57 schreef DonJames het volgende:

[..]

Nou ja, "verzinnen".. Ik heb het vermoeden dat hij lijdt aan een stoornis,
Ik heb het vermoeden dat jij en je vriendjes hier aan een veel grotere stoornis lijden eerlijk gezegd....
Feyenoord!
  woensdag 11 november 2015 @ 16:26:57 #33
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_157471618
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 16:22 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik heb het vermoeden dat jij en je vriendjes hier aan een veel grotere stoornis lijden eerlijk gezegd....
Wat is er mis met streven naar objective, verifieerbare kennis en daar een goede methodiek voor willen benutten? Is zinvoller dan maar wat roepen en vage websites nawauwelen zoals jij en lambiek dat doen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_157471751
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 16:16 schreef theguyver het volgende:

Is vast wel medicatie voor :+
...
Zeker, maar een kenmerk van de aandoening die ik noemde (maar die inmiddels is weggemod) is helaas een gebrek aan ziekte-inzicht..

quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 16:22 schreef Japie77 het volgende:

Ik heb het vermoeden dat jij en je vriendjes hier aan een veel grotere stoornis lijden eerlijk gezegd....
Vertel mij maar eens aan welke stoornis. Wel een officiële graag, nou niet wéér zelf je eigen definities gaan verzinnen.

Kan je toch niet. Je hebt er namelijk, zoals gewoonlijk, geen verstand van en je roept maar weer wat. Altijd hetzelfde liedje bij Japie. Niet denken, alleen maar roepen. Ik denk overigens niet dat jij zo'n stoornis hebt, bij jou is het iets anders.
  woensdag 11 november 2015 @ 16:50:46 #35
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157472079
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 16:34 schreef DonJames het volgende:

[..]

Zeker, maar een kenmerk van de aandoening die ik noemde (maar die inmiddels is weggemod) is helaas een gebrek aan ziekte-inzicht..

[..]

Vertel mij maar eens aan welke stoornis. Wel een officiële graag, nou niet wéér zelf je eigen definities gaan verzinnen.

Kan je toch niet. Je hebt er namelijk, zoals gewoonlijk, geen verstand van en je roept maar weer wat. Altijd hetzelfde liedje bij Japie. Niet denken, alleen maar roepen. Ik denk overigens niet dat jij zo'n stoornis hebt, bij jou is het iets anders.
_O- _O-

Wat is het bij mij dan?

Ben benieuwd. :)
Feyenoord!
pi_157472135
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 16:50 schreef Japie77 het volgende:

[..]

_O- _O-

Wat is het bij mij dan?

Ben benieuwd. :)
Kun je niet lezen? is weggemod, graag weer ontopic i.p.v. elkaar allerlei stoornissen toebedelen

[ Bericht 10% gewijzigd door Dance99Vv op 11-11-2015 16:59:06 ]
There is only one religion
  woensdag 11 november 2015 @ 17:07:49 #37
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157472420
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 15:16 schreef Broomer het volgende:

[..]


[..]


[..]

Zijn er echt sites waar je dit vandaan hebt, Lambiekje?
dat is er al decenia voor internet.

Boeken en nog eens boeken vol. Wat nu op internet staat is al het werk van 150 jaar plus natuurlijk nieuw materiaal. Je hebt er tijdschriften voor. Lezingen. En weet ik veel.

Jullie zijn echt wereldbeeldgeschift

[ Bericht 6% gewijzigd door Lambiekje op 11-11-2015 17:27:59 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 11 november 2015 @ 17:09:08 #38
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157472447
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 15:38 schreef starla het volgende:

[..]

Je vindt zoiets niet in een medisch boek dus het antwoord is ja. Of hij verzint het, kan ook, hetzij onbewust door het verkeerd interpreteren van gegevens en selectief shoppen in onderzoeksresultaten,
ik heb nog nooit iets verzonnen mbt complotten
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 11 november 2015 @ 17:10:28 #39
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157472468
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 16:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat is er mis met streven naar objective, verifieerbare kennis en daar een goede methodiek voor willen benutten? Is zinvoller dan maar wat roepen en vage websites nawauwelen zoals jij en hlambiek dat doen
met goede methodiek is niets mis. Maar dat is niet wat bigpharma hanteert
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 11 november 2015 @ 17:12:07 #40
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_157472501
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 17:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

met goede methodiek is niets mis. Maar dat is niet wat bigpharma hanteerd de alternatieve geneeskunst hanteert
Zo klopt ie
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 11 november 2015 @ 17:20:39 #41
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157472656
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 17:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zo klopt ie
Laatst verwoorde een cabaretier het nog erg goed toen hij zei dat het gat dat door het wegvallen van de kerk is veroorzaakt is ingevuld door de wetenschap. Het nieuwe geloof dat ons alles zal brengen en het antwoord is op alles.
Feyenoord!
  woensdag 11 november 2015 @ 17:26:22 #42
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157472800
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 17:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zo klopt ie
nee hoor. Dat heb je onjuist
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 11 november 2015 @ 17:28:03 #43
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_157472843
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 17:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee hoor. Dat heb je onjuist
Daar hebben we het uitgebreid over gehad, in een draad van 4 keer een vol topic, en jij kwam niet verder dan gedrein en mond vol tanden
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 11 november 2015 @ 18:11:41 #44
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157473776
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 17:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee hoor. Dat heb je onjuist
Ik vind het echt bewonderingswaardig hoe rustig jij altijd blijft Lambiekje ondanks alle beledigingen, getreiter en gesar naar jou toe. ^O^
Feyenoord!
pi_157473858
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:11 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik vind het echt bewonderingswaardig hoe rustig jij altijd blijft Lambiekje ondanks alle beledigingen, getreiter en gesar naar jou toe. ^O^
Ja, want kwalificaties als criminelen, kanker*nogwat*, moordenaars etc. getuigt inderdaad van een rustige gemoedstoestand :')
I feel kinda Locrian today
pi_157473870
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:11 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik vind het echt bewonderingswaardig hoe rustig jij altijd blijft Lambiekje ondanks alle beledigingen, getreiter en gesar naar jou toe. ^O^
Really?... Typisch Lambiekje argumentatie stijl "Nietus" antwoorden en jij vindt dat bewonderingswaardig?
wtf :?

Ben je er nou al achter inmiddels dat je regelmatig cyaankali eet Japie?
pi_157474202
Is het niet bewonderenswaardig? :P
I feel kinda Locrian today
  woensdag 11 november 2015 @ 18:57:43 #48
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157474895
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:11 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik vind het echt bewonderingswaardig hoe rustig jij altijd blijft Lambiekje ondanks alle beledigingen, getreiter en gesar naar jou toe. ^O^
...ik weet gewoon dat ik gelijk heb. Misschien hier en daar ga ik wat kort door de bocht. Maar overal ik heb gelijk.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157474955
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

...ik weet gewoon dat ik gelijk heb. Misschien hier en daar ga ik wat kort door de bocht. Maar overal ik heb gelijk.
Kijk, en dit is nou precies een mooi voorbeeld van een absoluut verkeerde methodiek. Niets fouter dan 'weten dat je gelijk hebt'.
Je geeft hier nu gewoon toe dat je een plaat voor je kop hebt... :? lol.
  woensdag 11 november 2015 @ 19:01:31 #50
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157474982
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:59 schreef nikao het volgende:

[..]

Kijk, en dit is nou precies een mooi voorbeeld van een absoluut verkeerde methodiek. Niets fouter dan 'weten dat je gelijk hebt'.
Je geeft hier nu gewoon toe dat je een plaat voor je kop hebt... :? lol.
Hoezo? Hij is tenminste eerlijk genoeg om het uit te spreken. Jij denkt precies hetzelfde.
Feyenoord!
  woensdag 11 november 2015 @ 19:02:01 #51
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157474996
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:15 schreef starla het volgende:

[..]

Ja, want kwalificaties als criminelen, kanker*nogwat*, moordenaars etc. getuigt inderdaad van een rustige gemoedstoestand :')
hij leest tussen de terechte sneren heen.

Je zal mijn aantijgingen mild vinden als je de corrupte spelletjes doorhebt van bigpharma
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 11 november 2015 @ 19:04:03 #52
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157475031
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Daar hebben we het uitgebreid over gehad, in een draad van 4 keer een vol topic, en jij kwam niet verder dan gedrein en mond vol tanden
nee hoor ik was 2 maanden op vakantie
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 11 november 2015 @ 19:05:45 #53
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157475068
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:59 schreef nikao het volgende:

[..]

Kijk, en dit is nou precies een mooi voorbeeld van een absoluut verkeerde methodiek. Niets fouter dan 'weten dat je gelijk hebt'.
Je geeft hier nu gewoon toe dat je een plaat voor je kop hebt... :? lol.
nee hoor... Ik pas mijn wereldbeeld dagelijks bij met de stroom van nieuwe info.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157475088
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:01 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Hoezo? Hij is tenminste eerlijk genoeg om het uit te spreken. Jij denkt precies hetzelfde.
Fijn dat jij weet wat ik denk.
Ook al klopt het niet.

Toch wel vreemd dat jullie zo hard tegen 'wetenschap' aan schoppen, terwijl je blijkbaar helemaal niet begrijpt wat wetenschap is. Als je ook maar iets daarvan zou begrijpen, is het wel dat er in elk geval nooit geclaimed zou worden dat er iets is als een absolute zekerheid. En dat uitspraken als 'ik weet dat ik gelijk heb' al helemaal misplaatst staan.

Gelukkig werkt de wetenschap niet met oogkleppen op en hebben we grote doorbraken juist dankzij experimenten die groots 'falen', voorzover dat kan, eigenlijk zijn ze juist succesvol aangezien ze ons iets nieuws leren.
pi_157475112
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee hoor... Ik pas mijn wereldbeeld dagelijks bij met de stroom van nieuwe info.
Sure, al cherry pickend bij wat al bij je wereldbeeld past. Daar zijn we hier allemaal getuige van helaas.
  woensdag 11 november 2015 @ 19:09:25 #56
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157475160
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:07 schreef nikao het volgende:

[..]

Sure, al cherry pickend bij wat al bij je wereldbeeld past. Daar zijn we hier allemaal getuige van helaas.
zolang hij het maar systematisch doet ;)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_157476080
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

...ik weet gewoon dat ik gelijk heb. Misschien hier en daar ga ik wat kort door de bocht. Maar overal ik heb gelijk.
Overal?
pi_157476276
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

...ik weet gewoon dat ik gelijk heb. Misschien hier en daar ga ik wat kort door de bocht. Maar overal ik heb gelijk.
Lambiekje, dit is echt je probleem. Als je niet kan accepteren dat je ook ongelijk kan hebben, leer je nooit iets nieuws.
pi_157476483
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:48 schreef Broomer het volgende:

[..]

Lambiekje, dit is echt je probleem. Als je niet kan accepteren dat je ook ongelijk kan hebben, leer je nooit iets nieuws.
nee, het is jouw probleem die je hem opzadelt.
hij heeft geen problemen (zover ik weet)
  woensdag 11 november 2015 @ 20:00:27 #60
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157476597
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:48 schreef Broomer het volgende:

[..]

Lambiekje, dit is echt je probleem. Als je niet kan accepteren dat je ook ongelijk kan hebben, leer je nooit iets nieuws.
Biekje heeft al heel veel nieuwe dingen geleerd. Nu jij nog.
Feyenoord!
pi_157476725
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

...ik weet gewoon dat ik gelijk heb. Misschien hier en daar ga ik wat kort door de bocht. Maar overal ik heb gelijk.
oh orakel der waarheid, hoe verandert een vaccinatie het vitamine C metabolisme zoals je suggereert?
pi_157476837
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:00 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Biekje heeft al heel veel nieuwe dingen geleerd. Nu jij nog.
Ja prima, maar je kan toch niet met een strak gezicht zeggen dat je ALTIJD gelijk hebt, als je dat serieus ondersteunt dan heb je een megalomane, buiten de realiteit staande persoonlijkheid. Noemt men ook wel een narcist volgens mij.

Een mentor van mij zei vroeger:
'Er is maar één verschil tussen een charlatan en een arts; de charlatan heeft altijd gelijk'

Wat had die man gelijk zeg...
I feel kinda Locrian today
pi_157476910
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:55 schreef totnutoe het volgende:

[..]

nee, het is jouw probleem die je hem opzadelt.
hij heeft geen problemen (zover ik weet)
Je denkt dat deze houding geen probleem is? OK.
pi_157476920
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:00 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Biekje heeft al heel veel nieuwe dingen geleerd. Nu jij nog.
Het enige wat je moet doen is met goed bewijs komen.
pi_157477045
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:12 schreef Broomer het volgende:

[..]

Je denkt dat deze houding geen probleem is? OK.
nee, ik kan zijn posts voor mezelf wel relativeren
jullie niet, zo blijkt
dat blijft maar op hem ingaan, in de hoop dat hij hetzelfde als jullie gaat denken
heeft geen zin
pi_157477189
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:11 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik vind het echt bewonderingswaardig hoe rustig jij altijd blijft Lambiekje ondanks alle beledigingen, getreiter en gesar naar jou toe. ^O^
Definieer eens rustig.

Want mensen uitmaken voor moordenaars, mensen gewoon schofferen door nooit antwoord te geven op oprechte vragen, mensen uit te schelden noem ik niet echt rustig.

Maar ik ben benieuwd.naar jou uitleg van rustig.
pi_157477236
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

...ik weet gewoon dat ik gelijk heb. Misschien hier en daar ga ik wat kort door de bocht. Maar overal ik heb gelijk.
Aldus de echte megalomaan :s)
pi_157477376
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:17 schreef totnutoe het volgende:

[..]

nee, ik kan zijn posts voor mezelf wel relativeren
jullie niet, zo blijkt
Misschien wel omdat er simpelweg niks te relativeren valt.

Als iemand post dat BigPharma crimineel is en eigenlijk van de aardbodem moet verdwijnen en datzelfde person zegt een paar post laten dat het crimineel is dat BigPharma de medicijnen in Azie te duur houdt en daardoor mensen hulp niet geeft, is niet het toonbeeld van vertrouwen. Hij spreekt zichzelf zo vaak tegen in wat hij zegt dat het gewoon lachwekkend (eigenlijk triest) is.

quote:
dat blijft maar op hem ingaan, in de hoop dat hij hetzelfde als jullie gaat denken
heeft geen zin
Ach hij levert tenminste nog een bijdrage aan dit forum. Ik ben het wel niet met hem eens maar hij doet zijn best. Om heel eerlijk te zijn heb ik van jou nog nooit iets gezien dat de moeite van het lezen waard is.

[ Bericht 16% gewijzigd door WeerWachtwoordVergeten op 11-11-2015 20:37:42 ]
pi_157477620
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:29 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ach hij levert tenminste nog een bijdrage aan dit forum. Ik ben het wel niet met hem eens maar hij doet zijn best. Jij hebt nog nooit iets gepost wat de moeite waard is.
ik wel hoor, ik doe niks anders, allemaal kwaliteit
kijk dit bv http://pastebin.com/DJdBwB1U
en dit http://arminius.nu/programma
waarom ga je morgen niet naar zijn lezing stoere boy, dan kan je het weerleggen met je pulp

jij post nooit iets interessants, het is alleen maar gemanipuleerde leugens en zooi wat je aan het napraten bent
je weet niet beter
  woensdag 11 november 2015 @ 20:42:20 #70
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157477742
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:37 schreef totnutoe het volgende:

[..]

ik wel hoor, ik doe niks anders, allemaal kwaliteit
kijk dit bv http://pastebin.com/DJdBwB1U
en dit http://arminius.nu/programma
waarom ga je morgen niet naar zijn lezing stoere boy, dan kan je het weerleggen met je pulp

jij post nooit iets interessants, het is alleen maar gemanipuleerde leugens en zooi wat je aan het napraten bent
je weet niet beter
Cool! Veel plezier man. Kleine samenvatting geven als je terug bent?
Feyenoord!
pi_157477795
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:42 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Cool! Veel plezier man. Kleine samenvatting geven als je terug bent?
ik moet werken, dus kan niet heen. had er wel bij willen zijn
misschien dat wwv er heen kan. echt iets voor hem denk ik
  woensdag 11 november 2015 @ 20:44:57 #72
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157477825
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:44 schreef totnutoe het volgende:

[..]

ik moet werken, dus kan niet heen. had er wel bij willen zijn
misschien dat wwv er heen kan. echt iets voor hem denk ik
Zou mooi zijn als hij zich er voor zou openstellen maar ben er bang voor.....
Feyenoord!
pi_157477857
quote:
En dit is nu typisch 1 van de onderwerpen waar we nu nooit eens een genuanceerde discussie over kunnen hebben, omdat mensen als 'Ik weet dat ik gelijk heb'-Biekje alleen maar in zwart-wit/goed-fout kan denken en megalomaan kan zeggen dat Alle medicijnen bedrog zijn en slecht zijn.

Terwijl het een zeer interessant onderwerp is.
Ten eerste heb je uiteraard het gegeven dat de mensen die medicijnen gebruiken per definitie een risico groep zijn om aan misbruik ervan (al dan niet per ongeluk) te overlijden.
Ten tweede heb je helaas de tendens dat wij als mens, als patient altijd controle willen. We laten ons niet met een verkoudheid wegsturen bij de huisarts, maar moeten een oplossing, een middel.
Ten derde heb je de trend (gehad?) dat we scheutig zijn (in het buitenland met name?) met antibiotica, en het uit voorzorg voorschrijven..
etc. etc.

Genoeg oorzaken, genoeg te verbeteren..
Maar somehow kan dit gesprek hier niet gevoerd worden.
pi_157477874
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:44 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als hij zich er voor zou openstellen maar ben er bang voor.....
hij heeft er geen tijd voor want moet mensen wakker maken corrigeren op fok
pi_157477959
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:37 schreef totnutoe het volgende:

[..]

ik wel hoor, ik doe niks anders, allemaal kwaliteit
kijk dit bv http://pastebin.com/DJdBwB1U
en dit http://arminius.nu/programma
waarom ga je morgen niet naar zijn lezing stoere boy, dan kan je het weerleggen met je pulp
Het is maar wat je kwaliteit noemt.

quote:
jij post nooit iets interessants, het is alleen maar gemanipuleerde leugens en zooi wat je aan het napraten bent
je weet niet beter
Nou slimmerik. Post eens wat van je eigen onderzoeken? Dan post ik wel een onderzoek waar ik bij betrokken was. Zeg niks meer anders kun je mijn naam afleiden.

http://repository.ubn.ru.(...)01___.PDF?sequence=1
pi_157478031
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:46 schreef totnutoe het volgende:

[..]

hij heeft er geen tijd voor want moet mensen wakker maken corrigeren op fok
Eigenlijk moet ik mijn griepprik morgen halen :)
pi_157478085
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:48 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Het is maar wat je kwaliteit noemt.
zo is dat

quote:
Nou slimmerik. Post eens wat van je eigen onderzoeken?
ik ben geen wetenschapper die leugens heeft geleerd, ik doe iets nuttigs voor de samenleving

quote:
Dan post ik wel een onderzoek waar ik bij betrokken was. Zeg niks meer anders kun je mijn naam afleiden.
mocht jij het overtypen? knap hoor
ik ga dat natuurlijk niet lezen
pi_157478325
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:52 schreef totnutoe het volgende:
[..]

ik ben geen wetenschapper die leugens heeft geleerd, ik doe iets nuttigs voor de samenleving
Leg mij eens uit hoe iets dat ik kan verifieren op allerlei methoden een leugen is, en hoe het kan dat iets op een website zonder enige bron of verificatie in jou optiek de waarheid is? Ik ben echt benieuwd.
[..]
quote:
mocht jij het overtypen? knap hoor
Ja maar ik maakte wel veel fouten en dat is later door iemand gecorrigeerd met typex.
quote:
ik ga dat natuurlijk niet lezen
Natuurlijk niet. Jij leest liever "vacinaties zijn slecht" zonder enige onderbouwing wat dan ook.
pi_157478509
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:01 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Leg mij eens uit hoe iets dat ik kan verifieren op allerlei methoden een leugen is,
al die onderzoeken die jullie doen zijn van het beginsel bewust zo gecreëerd / gemanipuleerd
zo van, dit mag je onderzoeken

quote:
en hoe het kan dat iets op een website zonder enige bron of verificatie in jou optiek de waarheid is? Ik ben echt benieuwd.
ik zeg niet dat dat de waarheid is

quote:
Ja maar ik maakte wel veel fouten en dat is later door iemand gecorrigeerd met typex.
maakt niet uit hoor, belangrijker voor jou is de griepprik die je morgen gaat halen

quote:
Natuurlijk niet. Jij leest liever "vacinaties zijn slecht" zonder enige onderbouwing wat dan ook.
vaccinaties zijn ronduit gevaarlijk, dat weet ik, daar heb ik geen onderbouwing voor nodig
ik heb m'n immuunsysteem, die maak je zwakker en zwakker met toegediende vaccins
snap je dat niet?

[ Bericht 1% gewijzigd door totnutoe op 11-11-2015 21:13:17 ]
pi_157478690
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:08 schreef totnutoe het volgende:
dat weet ik, daar heb ik geen onderbouwing voor nodig
Nog een? Damn...
Hoe kan je dit nou gewoon zo zeggen?
pi_157478708
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:13 schreef nikao het volgende:

[..]

Nog een? Damn...
Hoe kan je dit nou gewoon zo zeggen?
omdat ik daar niet afhankelijk van ben
jullie wel
  woensdag 11 november 2015 @ 21:15:27 #82
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157478739
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:51 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Eigenlijk moet ik mijn griepprik morgen halen :)
_O- _O- Waarom zou je in hemelsnaam een griepprik halen waarvan je weet dat hij niet werkt???
Feyenoord!
pi_157478778
Dit begint lachwekkend te worden _O-

Eén voor één vallen de BNW-radicalen door de mand...haha :D :')
I feel kinda Locrian today
pi_157478797
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:14 schreef totnutoe het volgende:

[..]

omdat ik daar niet afhankelijk van ben
jullie wel
oftewel; jij verzint lekker je eigen wereldbeeld bij elkaar, fantaseert er lekker op los, en dat geloof je, en dat is waar. Klaar. Lekker makkelijk. Lekker overzichtelijk.

Dat is wat je zegt, maar dat besef je geloof ik nog niet helemaal.
pi_157478799
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:08 schreef totnutoe het volgende:

[..]

al die onderzoeken die jullie doen zijn van het beginsel bewust zo gecreëerd / gemanipuleerd

[..]
Ja inderdaad. Al die onderzoeken volgen vastgelegde natuurlijke principes. Daar kun je niet omheenwerken. Iets werkt of iets werkt niet. Dat is de kracht van wetenschap, dat dingen omafhankelijk verifieerbaar zijn. Dat er dingen misgingen in het verleden (verzonnen onderzoeken) doet niets af aan het feit dat die onderzoeken niet verifieerbaar zijn, dat bedrog kwam ook aan het licht toen mensen het probeerde te verifieren.

quote:
dat zeg ik niet
Zeggen misschien niet maar doen geloven wel

quote:
maakt niet uit hoor, belangrijker voor jou is de griepprik die je morgen gaat halen
quote:
vaccinaties zijn ronduit gevaarlijk, dat weet ik, daar heb ik geen onderbouwing voor nodig
ik heb m'n immuunsysteem, die maak je zwakker en zwakker met toegediende vaccins
snap je dat niet?
Nee die snap ik echt niet. Waar heb jij niet begrepen dat 5% van de kinderen die mazelen krijgt overlijdt aan de effecten daarvan? Dat 50% van de mensen die TBC kregen overleden, en dat na de vaccinatie rondes we geen sterfgevallen meer hebben voor die ziektes behalve in de biblebelt waar mensen zich niet laten vaccineren?

Wil je misschien dat ik wat foto's voor je ga posten van ziektes en hoe ze eruit zien. Hoe een polio misvorming eruit ziet. Hoe iemand die TBC heeft en op zijn sterfbed ligt eruit ziet. Want dat is wat je blijkbaar ambieert met je anti vaccinatie beweging.

[ Bericht 0% gewijzigd door WeerWachtwoordVergeten op 11-11-2015 21:26:38 ]
pi_157478841
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:14 schreef totnutoe het volgende:

[..]

omdat ik daar niet afhankelijk van ben
jullie wel
En wees maar blij dat er andere mensen zijn die zich daar wel afhankelijk van maken, anders had je dit nooit op je computer/laptop/mobiel kunnen tikken. Had je nooit internet gehad of wat dan ook.
pi_157478851
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:16 schreef starla het volgende:
Dit begint lachwekkend te worden _O-

Eén voor één vallen de BNW-radicalen door de mand...haha :D :')
vraag anders aan je mentor hoe je hier mee om moet gaan
pi_157478857
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:15 schreef Japie77 het volgende:

[..]

_O- _O- Waarom zou je in hemelsnaam een griepprik halen waarvan je weet dat hij niet werkt???
Oh hij werkt wel. Helaas niet altijd maar dat is inherent aan het griepvirus. Een ding is wel zeker. Als ik de griep krijg ben ik gewoon dood. Niet een risico dat ik bereid ben om te nemen,
pi_157478924
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:17 schreef nikao het volgende:

[..]

oftewel; jij verzint lekker je eigen wereldbeeld bij elkaar, fantaseert er lekker op los, en dat geloof je, en dat is waar. Klaar. Lekker makkelijk. Lekker overzichtelijk.

Dat is wat je zegt, maar dat besef je geloof ik nog niet helemaal.
ik weet precies wat ik zeg
ben niet onder invloed van een vaccin of medicatie
pi_157479005
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:20 schreef totnutoe het volgende:

[..]

ik weet precies wat ik zeg
ben niet onder invloed van een vaccin of medicatie
Ah nu dicht je alweer uit de duim verzonnen eigenschappen toe aan vaccinatie of medicatie. Leg me eens uit hoe een vaccine je beeld ten opzichte van BigPharma nu precies verandert. Ik ben benieuwd.
pi_157479039
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:20 schreef totnutoe het volgende:

[..]

ik weet precies wat ik zeg
ben niet onder invloed van een vaccin of medicatie
Ja en dus en toen? ..
Punt is dat je aangeeft geen onderbouwing nodig te hebben. Je beslist dus (op basis van .. wat? random? ) zomaar wat je wel en niet gelooft. Je overkomt zo nooit bepaalde cognitieve barrieres. etc. etc.
Op die manier waren we de grot nooit uitgekomen. Dus nogmaals, wees maar blij dat er genoeg andere mensen zijn die zich wel degelijk afhankelijk maken van onderbouwing.
pi_157479068
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:18 schreef totnutoe het volgende:

[..]

vraag anders aan je mentor hoe je hier mee om moet gaan
Misschien had jou mentor je de basis principes van discussieren moeten uitleggen. Je bent zonder twijfel de meest onbeschofte persoon op dit forum.
pi_157479108
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:17 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Al die onderzoeken volgen vastgelegde natuurlijke principes.
en daar gaat het al fout, wie heeft die principes vastgesteld?

quote:
Daar kun je niet omheenwerken. Iets werkt of iets werkt niet. Dat is de kracht van wetenschap,
ik zou zeggen; dat is de zwakte van wetenschap

quote:
dat dingen omafhankelijk verifieerbaar zijn. Dat er dingen misgingen in het verleden (verzonnen onderzoeken) doet niets af aan het feit dat die onderzoeken niet verifieerbaar zijn, dat bedrog kwam ook aan het licht toen mensen het probeerde te verifieren.
allemaal verifiëren onder vastgelegde natuurlijke principes
een dogma

quote:
Nee die snap ik echt niet. Waar heb jij niet begrepen dat 5% van de kinderen die mazelen krijgt overlijdt aan de effecten daarvan? Dat 50% van de mensen die TBC kregen overleden, en dat na de vaccinatie rondes we geen sterfgevallen meer hebben voor die ziektes behalve in de biblebelt waar mensen zich niet laten vaccineren?
ja gaap enzo. geloof niet alles wat je leest of leert

quote:
Wil je misschien dat ik wat foto's voor je ga posten van ziektes en hoe ze eruit zien. Hoe een polio misvorming eruit ziet. Hoe iemand die TBC op zijn sterfbed ligt eruit ziet. Want dat is wat je blijkbaar ambieert met je anti vaccinatie beweging.
nee dank je, ik geloof het wel
pi_157479170
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:18 schreef nikao het volgende:

[..]

En wees maar blij dat er andere mensen zijn die zich daar wel afhankelijk van maken, anders had je dit nooit op je computer/laptop/mobiel kunnen tikken. Had je nooit internet gehad of wat dan ook.
nou dan toch niet? dan gingen we wat anders doen
pi_157479197
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:18 schreef totnutoe het volgende:

[..]

vraag anders aan je mentor hoe je hier mee om moet gaan
Ik had tenminste iemand die mij iets leerde, een sociale aangelegenheid.

[ Bericht 39% gewijzigd door Dance99Vv op 11-11-2015 22:16:18 (Dat ging weer iets te ver.) ]
I feel kinda Locrian today
pi_157479259
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:26 schreef totnutoe het volgende:

[..]

en daar gaat het al fout, wie heeft die principes vastgesteld?

[..]

ik zou zeggen; dat is de zwakte van wetenschap

[..]

allemaal verifiëren onder vastgelegde natuurlijke principes
een dogma
Gelukkig geloof je wel in dingen die gewoon niet kunnen. Maar ja als je nooit iets hoeft te verifieren kun je ook vliegen. Probeer het maar eens. Oh toch niet. We hebben namelijk de zwaartekracht (een van de grond beginselen van de wetenschap). Maar aangezien dat allemaal onzin is volgens jou kun jij denk ik best van de eifeltoren afspringen.
[..]

quote:
ja gaap enzo. geloof niet alles wat je leest of leert
Inderdaad. Ik geloof niks op de antivaccinatie sites. Oh. Ik zal het ook tegen mijn oudoom zeggen die aan TBC is overleden. Die zal vast wel blij zijn dat het allemaal onzin is.
[..]

quote:
nee dank je, ik geloof het wel
ok :)
pi_157479295
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:23 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ah nu dicht je alweer uit de duim verzonnen eigenschappen toe aan vaccinatie of medicatie. Leg me eens uit hoe een vaccine je beeld ten opzichte van BigPharma nu precies verandert. Ik ben benieuwd.
je wordt er ziek en zwak van, of krijgt allemaal narigheid (in de future), zoals kanker, dementie, diabetes, enz
pi_157479305
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:26 schreef totnutoe het volgende:
en daar gaat het al fout, wie heeft die principes vastgesteld?
hoezo gaat het fout? Dat stellen we met elkaar vast. Voortschrijdend inzicht enzo. On the shoulders of giants.. etc. etc.
Overigens worden ze niet 'vastgesteld' als in vast gezet. Niets staat vast in science.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:26 schreef totnutoe het volgende:
ik zou zeggen; dat is de zwakte van wetenschap
Why?????

quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:26 schreef totnutoe het volgende:
allemaal verifiëren onder vastgelegde natuurlijke principes
een dogma
Ah.... laat me raden; jij hebt het beeld dat er gewerkt wordt met oude rigide aannames waar aan vastgehouden moet worden etc. etc. ?
Niets is minder waar. De wetenschap gaat juist in sprongen vooruit op het moment dat er ontdekkingen gedaan worden die alles omver werpen. Juist als dingen anders zijn dan we dachten, juist als experimenten 'falen'. Wellicht een van de beroemdste gefaalde experimenten is wel het Michelson-Morley experiment die de aanname van de aanwezigheid van een ether deed om te onderzoeken of de zon stil staat of niet.
experiment faalt min of meer, omdat er helemaal geen ether is. Grootse ontdekking, waarmee constante lichtsnelheid ontdekt wordt waarmee Einstein relativiteit kan ontwikkelen..

ZO werkt wetenschap. Dus ja, dat is de kracht.
pi_157479317
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:28 schreef totnutoe het volgende:

[..]

nou dan toch niet? dan gingen we wat anders doen
ja... lekker bibberen in je grot en dood gaan op je 20ste... tof...
pi_157479326
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:24 schreef nikao het volgende:

[..]

Ja en dus en toen? ..
Punt is dat je aangeeft geen onderbouwing nodig te hebben. Je beslist dus (op basis van .. wat? random? ) zomaar wat je wel en niet gelooft. Je overkomt zo nooit bepaalde cognitieve barrieres. etc. etc.
Op die manier waren we de grot nooit uitgekomen. Dus nogmaals, wees maar blij dat er genoeg andere mensen zijn die zich wel degelijk afhankelijk maken van onderbouwing.
ja, dat mogen jullie doen
als ik er wat mee kan maak ik er gebruik van
pi_157479368
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:25 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Misschien had jou mentor je de basis principes van discussieren moeten uitleggen. Je bent zonder twijfel de meest onbeschofte persoon op dit forum.
ik ben zelf mentor
en onbeschoft? kijk eens in de spiegel
jij begint hiermee, ik reageer alleen
pi_157479372
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:31 schreef totnutoe het volgende:

[..]

je wordt er ziek en zwak van, of krijgt allemaal narigheid (in de future), zoals kanker, dementie, diabetes, enz
En dat allemaal van vaccins? Wauw!
pi_157479390
En toen waren er drie....

pi_157479405
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:28 schreef starla het volgende:

[..]

Ik had tenminste iemand die mij iets leerde, een sociale aangelegenheid. Jij zit pathetisch op je slaapkamertje van 8m2 louche sites af te struinen op noninformatie vol met quatsch en de reinste onzin. En dit deel je dan heel hautain en alwetend op een forum initieel bedoeld voor pubers.

Laat me niet lachen man. Jij al aan je piemeltje frummelend en aan je vingers ruikend omdat je denkt dat je balzweet van drie dagen oud kanker voorkomt.

De domheid die jij uitstraalt is zo immens dat ik me serieus afvraag hoeveel chromosomen je echt hebt.

Je bent een etterende puist die maar niet wil barsten. Kneus die je bent.

Zo, zand erover? :)
zit het je hoog dokter fok?
pi_157479436
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:32 schreef totnutoe het volgende:

[..]

ja, dat mogen jullie doen
als ik er wat mee kan maak ik er gebruik van
En de hypocrisie daarvan zie je zelf ook wel in neem ik aan. Damn...
pi_157479456
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:34 schreef totnutoe het volgende:

[..]

zit het je hoog dokter fok?
Nope, dit is mijn rustige mening. Net zo rustig als Lambiekje :)
I feel kinda Locrian today
pi_157479485
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:31 schreef totnutoe het volgende:

[..]

je wordt er ziek en zwak van, of krijgt allemaal narigheid (in de future), zoals kanker, dementie, diabetes, enz
Je wilt dus zeggen dat die ziektes vroegen niet voorkwamen. Vreemd want ze hebben mummies waarbij kanker de duidelijke doodsoorzaak is. Ze beschrijven diabetes al in het Romeinse Rijk. Ikzelf heb diabetes vanaf mij geboorte (dus voordat ik ook maar een medicijn heb geslikt).

De zwarte pest is ook een verzinsel? De spaanse griep ook? Het uitsterven van de Inca's door de ziektes die de spanjaarden meebrachten ook. Volgens mij leef je een beetje in een fantasie wereld waarin je denkt dat het vroeger beter was.Helaas was het vroeger niet beter en mocht je blij zijn als je de 40 haalde.

Maar ik vroeg een uitleg. Niet een of ander nietszeggend statement.
pi_157479489
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:31 schreef nikao het volgende:

[..]

hoezo gaat het fout? Dat stellen we met elkaar vast. Voortschrijdend inzicht enzo. On the shoulders of giants.. etc. etc.
Overigens worden ze niet 'vastgesteld' als in vast gezet. Niets staat vast in science.

[..]

Why?????

[..]

Ah.... laat me raden; jij hebt het beeld dat er gewerkt wordt met oude rigide aannames waar aan vastgehouden moet worden etc. etc. ?
Niets is minder waar. De wetenschap gaat juist in sprongen vooruit op het moment dat er ontdekkingen gedaan worden die alles omver werpen. Juist als dingen anders zijn dan we dachten, juist als experimenten 'falen'. Wellicht een van de beroemdste gefaalde experimenten is wel het Michelson-Morley experiment die de aanname van de aanwezigheid van een ether deed om te onderzoeken of de zon stil staat of niet.
experiment faalt min of meer, omdat er helemaal geen ether is. Grootse ontdekking, waarmee constante lichtsnelheid ontdekt wordt waarmee Einstein relativiteit kan ontwikkelen..

ZO werkt wetenschap. Dus ja, dat is de kracht.
geloof wat je wilt geloven
pi_157479512
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:32 schreef nikao het volgende:

[..]

ja... lekker bibberen in je grot en dood gaan op je 20ste... tof...
nee hoor, ik ging iets ontdekken of doen
jij wacht(te) af , want afhankelijk enzo
pi_157479520
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:34 schreef .SP. het volgende:
En toen waren er drie....

[ afbeelding ]
oooh, heb jij dat gemaakt?
wat goehoed
pi_157479528
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:37 schreef totnutoe het volgende:

[..]

geloof wat je wilt geloven
Ik geloof niet, dus dat scheelt.
pi_157479536
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:35 schreef nikao het volgende:

[..]

En de hypocrisie daarvan zie je zelf ook wel in neem ik aan. Damn...
maar natuurlijk
pi_157479588
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:38 schreef totnutoe het volgende:

[..]

nee hoor, ik ging iets ontdekken of doen
jij wacht(te) af , want afhankelijk enzo
Afhankelijk van onderbouwing, dus ik moet ontdekken, want onderbouwing nodig. Jij gaat afwachten want kan verzinnen wat je wilt. Onweer? Ohw, das god die boos is. Beter binnen blijven. Ziek? God heeft het zo gewild.
pi_157479624
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:40 schreef nikao het volgende:

[..]

Afhankelijk van onderbouwing, dus ik moet ontdekken, want onderbouwing nodig. Jij gaat afwachten want kan verzinnen wat je wilt. Onweer? Ohw, das god die boos is. Beter binnen blijven. Ziek? God heeft het zo gewild.
Het heeft geen zin. Dit soort mensen snapt gewoon niet dat de enige reden dat we zijn waar we nu zijn alleen maar door de wetenschap en de menselijke drang komt om dingen te ontdekken.
pi_157479643
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:37 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Je wilt dus zeggen dat die ziektes vroegen niet voorkwamen. Vreemd want ze hebben mummies waarbij kanker de duidelijke doodsoorzaak is. Ze beschrijven diabetes al in het Romeinse Rijk. Ikzelf heb diabetes vanaf mij geboorte (dus voordat ik ook maar een medicijn heb geslikt).
ah, verrassend
ligt niet aan de vaccins die je (of je moeder) als baby hebt gehad hoor
welnee

quote:
De zwarte pest is ook een verzinsel? De spaanse griep ook? Het uitsterven van de Inca's door de ziektes die de spanjaarden meebrachten ook. Volgens mij leef je een beetje in een fantasie wereld waarin je denkt dat het vroeger beter was.Helaas was het vroeger niet beter en mocht je blij zijn als je de 40 haalde.
ja en het is nu allemaal verdwenen dankzij vaccins
goed hoor
zucht
pi_157479672
Goed nieuws, hersenkanker makkelijker behandelbaar!

http://www.bbc.co.uk/news/health-34775604

En een vaccinatie succes, altijd leuk om te horen.

http://www.bbc.co.uk/news/health-34764882
pi_157479703
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:41 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Het heeft geen zin. Dit soort mensen snapt gewoon niet dat de enige reden dat we zijn waar we nu zijn alleen maar door de wetenschap en de menselijke drang komt om dingen te ontdekken.
I know.... kan alleen erg slecht tegen het soort luie/luxe arrogante hypocrisie; ten volste er van profiteren maar er wel tegen aan blijven schoppen.
tsja...
pi_157479724
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:43 schreef .SP. het volgende:
Goed nieuws, hersenkanker makkelijker behandelbaar!

http://www.bbc.co.uk/news/health-34775604

En een vaccinatie succes, altijd leuk om te horen.

http://www.bbc.co.uk/news/health-34764882
"In 2013 there were just four cases across the entire region, which once faced thousands of deaths each year."

dat is inderdaad goed nieuws..
pi_157479750
klaar jongens?
misschien kunnen jullie andere wannabe wetenschappers erbij halen om mij op andere gedachten te brengen
sta je sterker
oh wacht
  woensdag 11 november 2015 @ 21:47:23 #120
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157479799
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:00 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Biekje heeft al heel veel nieuwe dingen geleerd. Nu jij nog.
Heb jij ondertussen het verband tussen dosis en giftigheid geleerd?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_157479851
Hier ook nog wat fascinerend leesvoer (niet lang, vrees niet) over waarom sommige dieren minder kanker krijgen dan je zou verwachten en vice versa.

http://www.bbc.com/earth/(...)at-doesnt-get-cancer
pi_157479870
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Heb jij ondertussen het verband tussen dosis en giftigheid geleerd?
ah, daar is tuinhek, ik dacht al, waar blijft ie
jij hoort er ook bij
samen sta je sterk :D
pi_157479896
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:42 schreef totnutoe het volgende:

[..]

ah, verrassend
ligt niet aan de vaccins die je (of je moeder) als baby hebt gehad hoor
welnee
Wat snap jij niet aan vanaf mijn geboorte? En mijn moeder is niet gevaccineerd tijdens haar zwangerschap. Wel veel sinasappelen gegeten maar ik denk niet dat ik daardoor diabetes heb. Ik hou het gewoon op pech.
[..]

quote:
ja en het is nu allemaal verdwenen dankzij vaccins
goed hoor
zucht
Het gross wel ja.
pi_157479913
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:48 schreef .SP. het volgende:
Hier ook nog wat fascinerend leesvoer (niet lang, vrees niet) over waarom sommige dieren minder kanker krijgen dan je zou verwachten en vice versa.

http://www.bbc.com/earth/(...)at-doesnt-get-cancer
worden niet gevaccineerd zeker :P
pi_157479985
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:50 schreef nikao het volgende:

[..]

worden niet gevaccineerd zeker :P
fuck, vraagstuk opgelost, zal de BBC even mailen :)
pi_157480023
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:44 schreef nikao het volgende:

[..]

"In 2013 there were just four cases across the entire region, which once faced thousands of deaths each year."

dat is inderdaad goed nieuws..
Ik vraag me af of er over 30 jaar in dat gebied ook simpele zielen zullen zijn die zeggen..."ach meningitis...dat was een onschuldige ziekte waar je niet dood aan ging."
pi_157480048
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:50 schreef nikao het volgende:

[..]

worden niet gevaccineerd zeker :P
:D
dieren hebben een immuunsysteem
pi_157480093
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:54 schreef totnutoe het volgende:

[..]

:D
dieren hebben een immuunsysteem
Wie zegt dat, toch zeker de wetenschap niet!?
  woensdag 11 november 2015 @ 21:56:01 #129
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157480096
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:49 schreef totnutoe het volgende:

[..]

ah, daar is tuinhek, ik dacht al, waar blijft ie
jij hoort er ook bij
samen sta je sterk :D
Och daar hebben we het 'ik heb geen onderbouwing nodig' kereltje.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_157480118
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:53 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ik vraag me af of er over 30 jaar in dat gebied ook simpele zielen zullen zijn die zeggen..."ach meningitis...dat was een onschuldige ziekte waar je niet dood aan ging."
Interessante vraag. Kan het me eigenlijk niet voorstellen, maar aangezien het hier gebeurd, waarom zou dat daar dan ook niet zo lopen?
pi_157480121
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:54 schreef totnutoe het volgende:

[..]

:D
dieren hebben een immuunsysteem
Lees het artikel gewoon. Kun je misschien ook eens wat leren
pi_157480139
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:55 schreef .SP. het volgende:

[..]

Wie zegt dat, toch zeker de wetenschap niet!?
geen idee, ik zag het aan de hond van mijn vriendin toen ie ziek was
even uitzieken en hup, weer naar buiten
pi_157480168
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Och daar hebben we het 'ik heb geen onderbouwing nodig' kereltje.
hoogheid, tuinhek
edelachtbare is ook oke
pi_157480170
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:57 schreef totnutoe het volgende:

[..]

geen idee, ik zag het aan de hond van mijn vriendin toen ie ziek was
even uitzieken en hup, weer naar buiten
Oh goddank, is dat vraagstuk met een simpele observatie ook weer opgelost.

Kunnen insecten ook kanker krijgen?
pi_157480174
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:57 schreef totnutoe het volgende:

[..]

geen idee, ik zag het aan de hond van mijn vriendin toen ie ziek was
even uitzieken en hup, weer naar buiten
Ja, hadden ze bij die mensen in Afrika ook moeten doen of niet? Bij de meningitis?
|:( |:(
pi_157480225
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:58 schreef .SP. het volgende:

[..]

Oh goddank, is dat vraagstuk met een simpele observatie ook weer opgelost.

Kunnen insecten ook kanker krijgen?
wie boeit dat? ik praat niet met insecten, heb het al druk zat
pi_157480252
Of ben jij gewoon vrij radicaal voor 'survival of the fittest' en is het juist goed dat zieke mensen dood gaan zodat de sterke genen overleven?
Is dat eigenlijk wat je vindt? want dan begrijp ik het anti-vaccen een stuk beter...
pi_157480291
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:00 schreef nikao het volgende:
Of ben jij gewoon vrij radicaal voor 'survival of the fittest' en is het juist goed dat zieke mensen dood gaan zodat de sterke genen overleven?
Is dat eigenlijk wat je vindt? want dan begrijp ik het anti-vaccen een stuk beter...
ik help de 'zwakkeren' in deze wereld, mensen die hulp nodig hebben
en krijg er nog betaald voor ook
  woensdag 11 november 2015 @ 22:03:54 #139
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157480361
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:48 schreef Broomer het volgende:

[..]

Lambiekje, dit is echt je probleem. Als je niet kan accepteren dat je ook ongelijk kan hebben, leer je nooit iets nieuws.
meestal blijk ik de corruptie nog al laag in te schatten. Realiteit is altijd nog bizarder

Vanavond heb ik weer zitten verbazen over de bekwaamheid van notarissen bij zembla. Overigens is het niet ondenkbaar dat 'goede' doelen zwakzinnige of dementerende bejaarden een testament laten aansmeren.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 11 november 2015 @ 22:04:15 #140
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157480372
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:58 schreef totnutoe het volgende:

[..]

hoogheid, tuinhek
edelachtbare is ook oke
Gedraag je daar dan naar.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_157480376
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Gedraag je daar dan naar.
dat doe ik toch?
  woensdag 11 november 2015 @ 22:07:28 #142
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157480458
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:05 schreef .SP. het volgende:

[..]

oh orakel der waarheid, hoe verandert een vaccinatie het vitamine C metabolisme zoals je suggereert?
vaccins kan allerlei functiesvan organen saboteren
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 11 november 2015 @ 22:09:08 #143
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157480506
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

vaccins kan allerlei functiesvan organen saboteren
Maar hoe dan!
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_157480541
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

vaccins kan allerlei functiesvan organen saboteren
Laten we het eens helemaal anders doen; ik ga eens niet om onderbouwing vragen, want die hebben jullie toch niet nodig want je weet dat je gelijk hebt. ok.
In plaats daarvan ben ik dan wel nieuwsgierig hoe dit dan werkt.
Specifiek. Welk vaccin tast welke functie van welk orgaan aan? en op welke manier?
  woensdag 11 november 2015 @ 22:11:16 #145
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157480590
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:45 schreef nikao het volgende:

[..]

En dit is nu typisch 1 van de onderwerpen waar we nu nooit eens een genuanceerde discussie over kunnen hebben, omdat mensen als 'Ik weet dat ik gelijk heb'-Biekje alleen maar in zwart-wit/goed-fout kan denken en megalomaan kan zeggen dat Alle medicijnen bedrog zijn en slecht zijn.

Terwijl het een zeer interessant onderwerp is.
Ten eerste heb je uiteraard het gegeven dat de mensen die medicijnen gebruiken per definitie een risico groep zijn om aan misbruik ervan (al dan niet per ongeluk) te overlijden.
Ten tweede heb je helaas de tendens dat wij als mens, als patient altijd controle willen. We laten ons niet met een verkoudheid wegsturen bij de huisarts, maar moeten een oplossing, een middel.
Ten derde heb je de trend (gehad?) dat we scheutig zijn (in het buitenland met name?) met antibiotica, en het uit voorzorg voorschrijven..
etc. etc.

Genoeg oorzaken, genoeg te verbeteren..
Maar somehow kan dit gesprek hier niet gevoerd worden.
het is BNW hier praten we over de corruptie en malversaties.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 11 november 2015 @ 22:11:55 #146
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_157480609
ik ook..ik hou van lambiekje maar deze zou ik wel onderbouwd willen zien (ben zelf niet pro op griep vaccins )
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_157480714
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het is BNW hier praten we over de corruptie en malversaties.
Prima. Probleem is alleen dat jij vaak stelt dat er niet meer is dan alleen dat. Je vervalt in absolute waarheden, waarbij ALLE artsen corrupt zijn. Ze ALLEMAAL pillenschuivers zijn etc. etc.
Dat staat alle constructieve discussie in de weg, en heeft ook helemaal NIETS meer met de werkelijkheid te maken.
Het is ook zeer eenvoudig te weerleggen namelijk. Want dan is een n=1 ervaring ineens wel veelzeggend. 1 andere ervaring en jouw claim dat ze ALLEMAAL pillenschuivers zijn klopt niet meer. En laat ik nu net een arts hebben die me juist liever geen pillen wil voorschrijven...
jammer joh...
  woensdag 11 november 2015 @ 22:16:09 #148
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157480732
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:18 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Oh hij werkt wel. Helaas niet altijd maar dat is inherent aan het griepvirus. Een ding is wel zeker. Als ik de griep krijg ben ik gewoon dood. Niet een risico dat ik bereid ben om te nemen,
door eventueel een griepje te pakken. Een paar dagen snotteren, koorts en diaree. En je immuun heeft een boost gehad.

Met griepprik heb je de kankerkans aardig verhoogd en minstens een levensjaar verspeeld. En je immuun heeft weer een knauw gekregen
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157480787
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

door eventueel een griepje te pakken. Een paar dagen snotteren, koorts en diaree. En je immuun heeft een boost gehad.

Met griepprik heb je de kankerkans aardig verhoogd en minstens een levensjaar verspeeld. En je immuun heeft weer een knauw gekregen
ok.. genoeg gelachen voor vandaag...
  woensdag 11 november 2015 @ 22:18:32 #150
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157480800
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:25 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Misschien had jou mentor je de basis principes van discussieren moeten uitleggen. Je bent zonder twijfel de meest onbeschofte persoon op dit forum.
zo dus ik krijg niet eens de twijfelachtige eer?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157480849
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zo dus ik krijg niet eens de twijfelachtige eer?
krijg ik straks een ster?
hoe werkt dat hier?
  woensdag 11 november 2015 @ 22:21:30 #152
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157480896
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:30 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Gelukkig geloof je wel in dingen die gewoon niet kunnen. Maar ja als je nooit iets hoeft te verifieren kun je ook vliegen. Probeer het maar eens. Oh toch niet. We hebben namelijk de zwaartekracht (een van de grond beginselen van de wetenschap). Maar aangezien dat allemaal onzin is volgens jou kun jij denk ik best van de eifeltoren afspringen.
[..]

[..]

Inderdaad. Ik geloof niks op de antivaccinatie sites. Oh. Ik zal het ook tegen mijn oudoom zeggen die aan TBC is overleden. Die zal vast wel blij zijn dat het allemaal onzin is.
[..]

[..]

ok :)
er wordt nergens beweert dat iemand niet ziek is door te stellen dat ziektes gefabriceerd worden of sluimerend is ontwikkeld door vaccins

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 11-11-2015 22:48:43 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157481003
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

er wordt nergens beweert dat iemand niet ziek is door te stellen dat ziektes gefabriceerd worden of sluimerend ontwikkeld is door vaccins
maaruh... hoe zit dat dan met ziektes die ook bij dieren voorkomen of er al lang waren voor de vaccins? of die mensen krijgen die niet zijn gevaccineeerd?
zie je niet in hoe belachelijk je claim eigenlijk is? :?

en ga je nog uitleggen hoe de vaccins de functies van organen beinvloeden?
pi_157481098
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:57 schreef totnutoe het volgende:

[..]

geen idee, ik zag het aan de hond van mijn vriendin toen ie ziek was
even uitzieken en hup, weer naar buiten

Dat doe ik ook.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_157481147
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat doe ik ook.
tot je echt wat krijgt
pi_157481244
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:58 schreef .SP. het volgende:

[..]

Oh goddank, is dat vraagstuk met een simpele observatie ook weer opgelost.

Kunnen insecten ook kanker krijgen?
In Nederland wel - ik heb zo vaak Nederlanders 'kanker mug!' horen schreeuwen.
OMG ! Misschien kan je kanker van de muggen krijgen! Ik hoop dat de wonderbaarlijke wetenschaap kan met 'n nieuwe super vaccinatie ons allemaal redden!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 11 november 2015 @ 22:35:09 #157
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157481292
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:25 schreef nikao het volgende:

[..]

maaruh... hoe zit dat dan met ziektes die ook bij dieren voorkomen of er al lang waren voor de vaccins? of die mensen krijgen die niet zijn gevaccineeerd?
zie je niet in hoe belachelijk je claim eigenlijk is? :?

en ga je nog uitleggen hoe de vaccins de functies van organen beinvloeden?
Oja zoals aids? Dat kwam toch van de apen? zeggen ze ...
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157481327
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:59 schreef totnutoe het volgende:

[..]

wie boeit dat? ik praat niet met insecten, heb het al druk zat
Omdat insecten een heel ander immuunsysteem hebben dan gewervelden en ik wel benieuwd ben welk type immuunsysteem volgens jou met kanker geassocieerd is.
pi_157481343
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Oja zoals aids? Dat kwam toch van de apen? zeggen ze ...
correct, vandaar dat het ook zo destructief in mensen is.
pi_157481374
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

door eventueel een griepje te pakken. Een paar dagen snotteren, koorts en diaree. En je immuun heeft een boost gehad.
Goed plan. Ga ik meteen doen. Oh wacht. Toch maar niet. Aangezien ik een simple griepje waarschijnlijk niet zal overleven.

quote:
Met griepprik heb je de kankerkans aardig verhoogd en minstens een levensjaar verspeeld. En je immuun heeft weer een knauw gekregen
Onderbouw eens. Niet uit de duim zuigen graag maar gewoon aantonen dat het zo is.
  woensdag 11 november 2015 @ 22:39:20 #161
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157481434
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:36 schreef .SP. het volgende:

[..]

correct, vandaar dat het ook zo destructief in mensen is.
Net zoals ebola kwam van eten van bushmeat zeker?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 11 november 2015 @ 22:39:50 #162
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157481450
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:31 schreef nikao het volgende:

[..]

hoezo gaat het fout? Dat stellen we met elkaar vast. Voortschrijdend inzicht enzo. On the shoulders of giants.. etc. etc.
Overigens worden ze niet 'vastgesteld' als in vast gezet. Niets staat vast in science.
op papier zou het zo moeten zijn ja.

Realiteit is geldschieter geeft aan wat het resultaat moet zijn en aan de hand daarvan wordt er gewerkt. Dus wordt er gefraudeerd, data vervalst, data weggelaten en allerlei andere malversaties om tot een positief resultaat te komen.

Als wetenschap echt integer is dan is het òf een blackproject òf eerdags bestaat de lab/laborant niet meer.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157481480
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:30 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

tot je echt wat krijgt
Ebola of zo....OMG ja , misschien de vluchtelingen met allemaal horrible diseases komen!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_157481482
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Oja zoals aids? Dat kwam toch van de apen? zeggen ze ...
Ja. Net zoals mensen ook aapachtige die aan ons verwant zijn ziek kunnen maken

http://www.piepvandaag.nl(...)-menselijke-ziektes/
pi_157481497
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:39 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Net zoals ebola kwam van eten van bushmeat zeker?
Grote kans dat het zoiets geweest is inderdaad, de overgang van aap naar mens is een paar keer gebeurt in het verleden.


Edit: het natuurlijk reservoir van eboal zijn niet apen denkt men (maar waarschijnlijk vleermuizen)
  woensdag 11 november 2015 @ 22:43:35 #166
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157481561
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ebola of zo....OMG ja , misschien de vluchtelingen met allemaal horrible diseases komen!
Zou me niks verbazen, kunnen ze weer wat spuitjes slijten en cashen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157481567
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:39 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Net zoals ebola kwam van eten van bushmeat zeker?
Was 't niet 'n airline steward die wat intiem met 'n aap gedaan heeft?
Dat was 'n goeie.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_157481579
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:41 schreef .SP. het volgende:

[..]

Grote kans dat het zoiets geweest is inderdaad, de overgang van aap naar mens is een paar keer gebeurt in het verleden.
Ebola is onbekend eigenlijk. Eerste melding dateert pas uit 1976. Niet dat het daarvoor niet voorkwam maar het problem met ebola is dat het zo snel dodelijk was. Waarschijnlijk stierven hele afrikaanse gemeenschappen uit voordat het zich kon verspreiden. Nu afrika ook dichtbevolkt is zal het virus ook meer kansen hebben.
pi_157481587
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Was 't niet 'n airline steward die wat intiem met 'n aap gedaan heeft?
Dat was 'n goeie.
hilarisch
pi_157481631
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:43 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zou me niks verbazen, kunnen ze weer wat spuitjes slijten en cashen.
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt. Echt nul komma nul benul van hoe het werkelijk gaat. Het ebola vaccine (ok het is nog steeds in de onderzoeks fase) is gewoon GRATIS verstrekt in de besmette gebieden.
pi_157481645
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:44 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ebola is onbekend eigenlijk. Eerste melding dateert pas uit 1976. Niet dat het daarvoor niet voorkwam maar het problem met ebola is dat het zo snel dodelijk was. Waarschijnlijk stierven hele afrikaanse gemeenschappen uit voordat het zich kon verspreiden. Nu afrika ook dichtbevolkt is zal het virus ook meer kansen hebben.
ninja edit gedaan :)

bevolkingsdichtheid en bewegingssnelheid zijn veel groter inderdaad, is waarschijnlijk ook de reden geweest dat HIV kon "ontsnappen" uit Afrika.
pi_157481661
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:43 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zou me niks verbazen, kunnen ze weer wat spuitjes slijten en cashen.
Phew! En dan de 4000 IS/ISIS/ISL fighters op de weg deze kant op ! Am really scared.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 11 november 2015 @ 22:47:15 #173
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157481675
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:37 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Je wilt dus zeggen dat die ziektes vroegen niet voorkwamen. Vreemd want ze hebben mummies waarbij kanker de duidelijke doodsoorzaak is.
het was een zeldzaamheid .. nu is het gehypte tot ziekte nummer 1.

quote:
Ze beschrijven diabetes al in het Romeinse Rijk. Ikzelf heb diabetes vanaf mij geboorte (dus voordat ik ook maar een medicijn heb geslikt).
De zwarte pest is ook een verzinsel?
[/quote]
Ik snap niet dat men het oke vond met poep. Ik kan niet begrijpen dat we zo laconiek mee omgingen.

quote:
De spaanse griep ook?
dat is een oorlogs gefabriceerd gebeuren.

quote:
Het uitsterven van de Inca's door de ziektes die de spanjaarden meebrachten ook.
inca's zijn compleet annihilated

quote:
Volgens mij leef je een beetje in een fantasie wereld waarin je denkt dat het vroeger beter was.Helaas was het vroeger niet beter en mocht je blij zijn als je de 40 haalde.
nee. als je voorbij de 5 was kon je gemakkelijk 80 worden. Dat velen sneuvelden op slagvelden is anders. Je dient het gewogen gemiddelde te pakken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 11 november 2015 @ 22:49:07 #174
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157481725
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Phew! En dan de 4000 IS/ISIS/ISL fighters op de weg deze kant op ! Am really scared.
Joh gewoon blijven vertrouwen op onze governmentjes, die liegen en bedriegen niet want die hebben het beste met ons voor :z
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157481738
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:45 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Je hebt echt geen idee waar je het over hebt. Echt nul komma nul benul van hoe het werkelijk gaat. Het ebola vaccine (ok het is nog steeds in de onderzoeks fase) is gewoon GRATIS verstrekt in de besmette gebieden.
Ah dus - niemand maakt enorme winst van? ok.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_157481775
Er is een superinteressante aflevering van radiolab over het ontstaan van aids "patient zero" volgens mij hebben ze vorig jaar een update gehad waarbij ook het ontstaan van ebola uitgelegd wordt, aanrader voor tijdens het stofzuigen of zo.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  woensdag 11 november 2015 @ 22:53:14 #177
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157481815
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ah dus - niemand maakt enorme winst van? ok.
Vergeet Bill Gates niet, ook zo'n toffe peer met zijn vaccineer de wereld-campagne.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157481870
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het was een zeldzaamheid .. nu is het gehypte tot ziekte nummer 1.
Waarop baseer jij dat het een zeldzaamheid was. Ik ben benieuwd?

quote:
dat is een oorlogs gefabriceerd gebeuren.

Best knap aangezien het DNA pas ontraffelt werd in 1953 door Watson en Crick. Vertel me eens hoe ze zonder enige kennis van DNA een RNA virus konden fabriceren. Ik ben wederom echt benieuwd?

quote:
inca's zijn compleet annihilated
Eh nee. Er zijn nog steeds afstammelingen van de Inca Cultuur. Maar wat jij niet weer waarschijnlijk is dat het Inca rijk al grotendeels was ingestort toen de spanjaarden landen. Dat de Spanjaarden ook onbekende ziektes meebrachten was de genadeslag. Als het Inca rijk echt nog wat voorstelde dan hadden de Spanjaarden nooit zonder enige slag of stoot zo makkelijk kunnen doorstoten.

quote:
nee. als je voorbij de 5 was kon je gemakkelijk 80 worden. Dat velen sneuvelden op slagvelden is anders. Je dient het gewogen gemiddelde te pakken.
Dat heb je al vaker gezegd maar daar klopt gewoon niks van. De gemiddelde levensverwachting van de mens was gewoon 40 jaar in de middeleeuwen. De meeste gingen gewoon dood door ziektes en onhygyenische omstandigheden. De enige die wel lang konden leven was de adel. En juist die worden vaak genoemd in boeken. Misschien dat je daarom die waanideeen hebt?
  woensdag 11 november 2015 @ 22:56:30 #179
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157481896
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:37 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Goed plan. Ga ik meteen doen. Oh wacht. Toch maar niet. Aangezien ik een simple griepje waarschijnlijk niet zal overleven.
omdat je al griepprikken en tientall vaccins heb gehad,
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 11 november 2015 @ 22:57:17 #180
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157481913
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Vergeet Bill Gates niet, ook zo'n toffe peer met zijn vaccineer de wereld-campagne.
... met vaccins kunnen we de wereldpopulatie terugdringen met 15%
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157481914
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

omdat je al griepprikken en tientall vaccins heb gehad,
Nee simpele ziel. Omdat ik al 47 jaar diabetes type 1 heb.
pi_157481947
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

... met vaccins kunnen we de wereldpopulatie terugdringen met 15%
Ehh. Was het niet juist de bedoeling om mensen zo lang mogelijk ziek te houden.

Neem gewoon een standpunt in en blijf erbij meneertje wisselstroom. Nu post je de ene dag dit en de andere dag het complete tegenovergestelde. Het erge is dat je het zelf waarschijnlijk niet eens meer ziet.
  woensdag 11 november 2015 @ 23:00:17 #183
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157481988
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:45 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Je hebt echt geen idee waar je het over hebt. Echt nul komma nul benul van hoe het werkelijk gaat. Het ebola vaccine (ok het is nog steeds in de onderzoeks fase) is gewoon GRATIS verstrekt in de besmette gebieden.
ja gratis aan de afrikaan... maar wij de europeese belastingbetaler heeft het betaald. De producent gaat het echt niet van de winst weggeven. Gratis bestaat niet. En al helemaal niet als het om 'redden' van afrika gaat.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 11 november 2015 @ 23:01:39 #184
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157482023


[ Bericht 100% gewijzigd door Lambiekje op 11-11-2015 23:01:51 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157482037
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja gratis aan de afrikaan... maar wij de europeese belastingbetaler heeft het betaald. De producent gaat het echt niet van de winst van andere medicatie weggeven. Gratis bestaat niet.
Aannames. Maar blijkbaar vind jij het erg om te moeten betalen voor mensen die ziek zijn. Heb je uberhaubt enig idee wat het kost om tot de ontwikkeling van een werkend medicijn te komen? Ik zal het voor je verklappen. Dat kan voor 1 medicijn in de 100'den miljoenen lopen. Dat zijn uitgaven die gedaan worden voor er ook maar een cent is terugverdiend.
  woensdag 11 november 2015 @ 23:02:39 #186
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157482045
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:58 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ehh. Was het niet juist de bedoeling om mensen zo lang mogelijk ziek te houden.

Neem gewoon een standpunt in en blijf erbij meneertje wisselstroom. Nu post je de ene dag dit en de andere dag het complete tegenovergestelde. Het erge is dat je het zelf waarschijnlijk niet eens meer ziet.
.. het is niet mijn standpunt. Dat is het van Bill Gates
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 11 november 2015 @ 23:03:39 #187
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157482067
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:02 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Aannames. Maar blijkbaar vind jij het erg om te moeten betalen voor mensen die ziek zijn. Heb je uberhaubt enig idee wat het kost om tot de ontwikkeling van een werkend medicijn te komen? Ik zal het voor je verklappen. Dat kan voor 1 medicijn in de 100'den miljoenen lopen. Dat zijn uitgaven die gedaan worden voor er ook maar een cent is terugverdiend.
ontwikkelkosten ligt gemiddeld drastisch lager dan marketing kosten.

https://www.washingtonpos(...)eting-than-research/
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 11 november 2015 @ 23:04:03 #188
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157482078
Als je al een simpel griepje niet overleeft helpt ook de griepprik je daar niet bij. Deze zwakkeren overlijden aan van alles en nog wat daar beschermt de griepprik je niet tegen. Het RIVM telt al deze gevallen als slachtoffers van de griep wat gesjoemel is om de troep te kunnen verslijten. Gelukkig beginnen veel mensen dit de laatste jaren te doorzien en bedanken voor de rotzooi. Het fiasco met de Mexicaanse griep bijvoorbeeld wat niet meer als angstzaaien was om Tamiflu te verkopen. Onze regering als slaaf van BP gaf daar gewillig gehoor aan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157482096
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. het is niet mijn standpunt. Dat is het van Bill Gates
Dat is het niet. Dat is wat JIJ ervan maakt. Maar blijkbaar heb je wat tegen mensen die succesvol zijn geweest.
pi_157482134
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ontwikkelkosten ligt gemiddeld op 1/10 de van de marketing kosten.
Onderbouw het eens. Want je praat gewoon onzin. Je bergrijpt ook maar niet dat als er een werkend medicijn op de markt wordt gebracht dat er 99 niet werkende varianten zijn ontwikkeld. Allemaal kosten waar nooit iets op wordt trerugverdiend.
pi_157482165
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Als je al een simpel griepje niet overleeft helpt ook de griepprik je daar niet bij. Deze zwakkeren overlijden aan van alles en nog wat daar beschermt de griepprik je niet tegen. Het RIVM telt al deze gevallen als slachtoffers van de griep wat gesjoemel is om de troep te kunnen verslijten. Gelukkig beginnen veel mensen dit de laatste jaren te doorzien en bedanken voor de rotzooi. Het fiasco met de Mexicaanse griep bijvoorbeeld wat niet meer als angstzaaien was om Tamiflu te verkopen. Onze regering als slaaf van BP gaf daar gewillig gehoor aan.
Griep is niet simpel. Het feit dat je dit zegt geeft al aan dat je totaal niks van de hele materie begrijpt.

Simpele vraag voor je. Waar en hoe onstaan griep?
  woensdag 11 november 2015 @ 23:07:05 #192
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157482175
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:04 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Dat is het niet. Dat is wat JIJ ervan maakt. Maar blijkbaar heb je wat tegen mensen die succesvol zijn geweest.
nee dat heeft hij zo gezegd.

en nee ik heb geen moeite met dat hij miljarden heeft verdient met windows en office.
ik heb wel moeite hoe hij nu denkt uit te geven.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 11 november 2015 @ 23:07:52 #193
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157482200
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee dat heeft hij zo gezegd.

en nee ik heb geen moeite met dat hij miljarden heeft verdient met windows en office.
ik heb wel moeite hoe hij nu denkt uit te geven.
Dat is jouw foute interpretatie van wat hij zegt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 11 november 2015 @ 23:09:05 #194
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157482227
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:18 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Oh hij werkt wel. Helaas niet altijd maar dat is inherent aan het griepvirus. Een ding is wel zeker. Als ik de griep krijg ben ik gewoon dood. Niet een risico dat ik bereid ben om te nemen,
Als je de griep krijgt ben je dood? Is je lichaam al zo verzwakt door alle vaccinaties en andere medicijnen ofzo? Een lichaam kan in principe prima zelf een ziekte als griep bevechten.
Feyenoord!
  woensdag 11 november 2015 @ 23:10:23 #195
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157482253
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

... met vaccins kunnen we de wereldpopulatie terugdringen met 15%
Dat is ook de achterliggende gedachte. En met die bullshit-propaganda en angstmakerij krijgen ze het nog aan de man ook, blijkt maar weer. Ik hoef die griepprik niet en dit al een paar jaar niet meer. Niks gebeurt en als er wat gebeurt ligt het heus niet aan dat ik geen prik heb gehaald.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 11 november 2015 @ 23:12:45 #196
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157482323
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:06 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Griep is niet simpel. Het feit dat je dit zegt geeft al aan dat je totaal niks van de hele materie begrijpt.

Simpele vraag voor je. Waar en hoe onstaan griep?
Influenzavirus. Ik weet goed wat de griep is, ik zit verder niet op een lecture van jou te wachten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157482331
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ontwikkelkosten ligt gemiddeld drastisch lager dan marketing kosten.

https://www.washingtonpos(...)eting-than-research/
Getallen die alleen maar voor Amerika gelden. In Europa ligt dat totaal anders omdat wij geen reclame mogen maken voor medicijnen (en dat juich ik toe). Ieder mens moet gewoon het beste middel krijgen.

Wat in Europa wel gebeurt is dat bedrijven universiteiten betalen voor onderzoek. Dat vind ik niet slecht omdat goed onderzoek echt enorm veel geld kost. Het is echt een win-win situatie voor beide partijen in dit geval. Ik weet ook dat jij dit totaal anders ziet.
  woensdag 11 november 2015 @ 23:13:25 #198
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157482340
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat is ook de achterliggende gedachte. En met die bullshit-propaganda en angstmakerij krijgen ze het nog aan de man ook, blijkt maar weer. Ik hoef die griepprik niet en dit al een paar jaar niet meer. Niks gebeurt en als er wat gebeurt ligt het heus niet aan dat ik geen prik heb gehaald.
Waar denk je dat die 15% afname vandaan komt? Ik denk namelijk dat dat niet de reden is die jij in gedachte hebt ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_157482363
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:09 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Als je de griep krijgt ben je dood? Is je lichaam al zo verzwakt door alle vaccinaties en andere medicijnen ofzo? Een lichaam kan in principe prima zelf een ziekte als griep bevechten.
Lees je ooit wel eens wat? Doe eens een paar posten terug lezen.
pi_157482418
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Influenzavirus. Ik weet goed wat de griep is, ik zit verder niet op een lecture van jou te wachten.
Dat weet je niet blijkbaar. Maar speel maar weer de gebeten hond zoals je altijd doet. Nog even en je post dat je hier niet meer gaat komen. Zelden zo'n slechte discussie partner tegengekomen als jij. Nooi echt inhoudelijk willen reageren, maar dan gaan klagen dat je wordt aangevallen en als een klein zielig meisje in de hoek kruipen.

Maar nog een keer. Waar en hoe onstaat griep?
  woensdag 11 november 2015 @ 23:16:31 #201
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157482420
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waar denk je dat die 15% afname vandaan komt? Ik denk namelijk dat dat niet de reden is die jij in gedachte hebt ;)
Daar hebben we prof barabas ;) die moet natuurlijk ook van zich laten horen :D
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 11 november 2015 @ 23:18:45 #202
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157482486
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Daar hebben we prof barabas ;) die moet natuurlijk ook van zich laten horen :D
Een inhoudelijke reactie is weer teveel gevraagd zie ik...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_157482558
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:18 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Een inhoudelijke reactie is weer teveel gevraagd zie ik...
Had je anders verwacht?
  woensdag 11 november 2015 @ 23:26:08 #204
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157482644
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:21 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Had je anders verwacht?
Nee eigenlijk niet, maar viel te proberen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 11 november 2015 @ 23:26:55 #205
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157482664
Gros van de mensen daar ga ik niet teveel meer op in vanwege oeverloos gezwets, het was me een waar genoegen. Morgen gezond weer op :W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 11 november 2015 @ 23:27:40 #206
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_157482676
hallo
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  woensdag 11 november 2015 @ 23:28:53 #207
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157482706
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Gros van de mensen daar ga ik niet teveel meer op in vanwege oeverloos gezwets, het was me een waar genoegen. Morgen gezond weer op :W
Weer heel karakteristiek CAD :W
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_157482726
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Gros van de mensen daar ga ik niet teveel meer op in vanwege oeverloos gezwets, het was me een waar genoegen. Morgen gezond weer op :W
Verassend. Een beetje zoals je altijd doet. Je bent echt de queen van het zwaktebod. Nooit ergens op willen reageren, altijd zielig lopen doen, en dan onder eenhoop geklaag weer verdwijnen. Je had beter goochelaar kunnen worden.De Houdini van het forumwezen om het maar een naam te geven
  woensdag 11 november 2015 @ 23:39:28 #209
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157482937
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:29 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Verassend. Een beetje zoals je altijd doet. Je bent echt de queen van het zwaktebod. Nooit ergens op willen reageren, altijd zielig lopen doen, en dan onder eenhoop geklaag weer verdwijnen. Je had beter goochelaar kunnen worden.De Houdini van het forumwezen om het maar een naam te geven
Ik ga niet in discussie met een betonnen hoofd. Verder heb ik nergens geklaagd dat kunnen jullie beter dan ik, mensen beschuldigen van iets wat ze niet zijn. Daar was gisteravond weer een goed voorbeeld van. Nu doe ik echt mijn verdwijntruuk, simsalabim en welterusten :O
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157482968
slaap zacht :)
  woensdag 11 november 2015 @ 23:47:56 #211
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_157483163
ga ik ook doen :Z
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_157483196
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Gros van de mensen daar ga ik niet teveel meer op in vanwege oeverloos gezwets, het was me een waar genoegen. Morgen gezond weer op :W
truste
  donderdag 12 november 2015 @ 13:20:25 #213
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157490459
The Syndrome: New film exposes scam to imprison parents based on phony medical science

Kan de titel van topic niet veranderd worden in : BigPharmatopic#62 waar medische fouten doelbewust gemaakt worden
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 12 november 2015 @ 13:29:39 #214
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157490613
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is jouw foute interpretatie van wat hij zegt.
oh nee hoor .. het wordt gewoon al doorgevoerd in Afrika.
Tetanus vaccines found spiked with sterilization chemical to carry out race-based genocide against Africans
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 12 november 2015 @ 13:46:33 #215
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157490957
quote:
Daar moet je wel de troep van die site voor geloven...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_157491123
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Daar moet je wel de troep van die site voor geloven...
Dat maakt voor Biekje toch niet uit. Zijn denkwijze:

Het staat op naturalnews dus het is waar. Punt.

Het is wetenschappelijk en 100'den keren geverifieerd door onafhankelijk wetenschappers dus het is niet waar.

Hoe simpel kan je zijn
  donderdag 12 november 2015 @ 13:58:26 #217
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_157491190
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:55 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Dat maakt voor Biekje toch niet uit. Zijn denkwijze:

Het staat op naturalnews dus het is waar. Punt.

Het is wetenschappelijk en 100'den keren geverifieerd door onafhankelijk wetenschappers dus het is niet waar.

Hoe simpel kan je zijn
Behalve als hij denkt dat een wetenschapper heeft aangetoond dat homeopatie werkt, dan weer wel, als wetenschappelijk aangetoond wordt dat het niet werkt, is dat weer onzin.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 12 november 2015 @ 14:51:07 #218
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157492040
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Behalve als hij denkt dat een wetenschapper heeft aangetoond dat homeopatie werkt, dan weer wel, als wetenschappelijk aangetoond wordt dat het niet werkt, is dat weer onzin.
buiten Nederland is algemeen geaccepteerd en wordt het complementaire aangeboden in reguliere ziekenhuizen.

Daarnaast is het bewezen effectief.

Dat de Nederlandse arts het niet wil en kan begrijpen maakt nog niet dat onzin is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dance99Vv op 12-11-2015 15:56:24 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 12 november 2015 @ 14:54:46 #219
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157492102
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:55 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Dat maakt voor Biekje toch niet uit. Zijn denkwijze:

Het staat op naturalnews dus het is waar. Punt.

Het is wetenschappelijk en 100'den keren geverifieerd door onafhankelijk wetenschappers dus het is niet waar.

Hoe simpel kan je zijn
en als het perongeluk wel zo is. Daar al eens over na gedacht. Het strookt met de uitspraken van Gates.

En is sowieso in lijn waarom er überhaupt gevaccineerd wordt.

Fifa is zeker ook onschuldig.?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157492371
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

en als het perongeluk wel zo is. Daar al eens over na gedacht. Het strookt met de uitspraken van Gates.

Nee lambiekje, het strookt met jouw interpretatie van de uitspraken van Gates, niet met de werkelijkheid.

Zit Gates volgens jou bij een ander NWO? Hij wil blijkbaar volgens jouw interpretatie van zijn uitspraken maar 15% bevolkingsreductie, terwijl je hier ook vaak uitspraken hebt gedaan over veel hogere percentages en het aantal van 500 miljoen is ook al vaak voorbij gekomen.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2015 15:16:04 ]
pi_157492907
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

buiten Nederland is algemeen geaccepteerd en wordt het complementaire aangeboden in reguliere ziekenhuizen.
Nee hoor. Homeopathie is echt nergens geaccepteerd behalve door figuren zoals jijzelf.

quote:
Daarnaast is het bewezen effectief.
Net andersom. het is bewezen ineffectief. Al meerdere keren gewoon aangetoond. Dat jij daar niet aan wilt is echt jou probleem.
quote:
Dat de Nederlandse arts het niet wil en kan begrijpen maakt nog niet dat onzin is.
(- edit gescheld in quote verwijderd-). Denk je nu echt dat dit bijdraagt tot wat je wilt zeggen?

[ Bericht 2% gewijzigd door Dance99Vv op 12-11-2015 16:00:54 ]
  donderdag 12 november 2015 @ 16:02:37 #222
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157493459
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

buiten Nederland is algemeen geaccepteerd en wordt het complementaire aangeboden in reguliere ziekenhuizen.

Daarnaast is het bewezen effectief.

Dat de Nederlandse arts het niet wil en kan begrijpen maakt nog niet dat onzin is.
Kan je dat bewijs dan eindelijk eens geven?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 12 november 2015 @ 16:05:38 #223
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_157493523
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

buiten Nederland is algemeen geaccepteerd en wordt het complementaire aangeboden in reguliere ziekenhuizen.

Daarnaast is het bewezen effectief.

Dat de Nederlandse arts het niet wil en kan begrijpen maakt nog niet dat onzin is.
Dat wat roept betekend verder niets, je geeft namelijk geen serieuze bron. Je kletst maar wat
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_157493799
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Daar moet je wel de troep van die site voor geloven...
Maar als je kritisch verder leest kom je ook dit tegen in de reacties:
http://www.snopes.com/medical/disease/tetanus.asp

After these rumours were spread, attempts were made to analyse TT vaccines for the presence of hCG. The vaccines were sent to hospital laboratories and tested using pregnancy test kits which are developed for use on serum and urine specimens, and are not appropriate for a vaccine such as TT, which contains a special preservative (merthiolate) and an adjuvant (aluminum salt). As a consequence of using these inappropriate tests, low levels of hCG-like activity were found in some samples of TT vaccine. The laboratories themselves recognised the insignificance of the results, which were below the reliable detection capability of the kits and were due to a nonspecific interaction between the adjuvant or other substances in the vaccine and the test kit. However, these results were misrepresented by the 'pro-life' groups with the resulting disruption of immunisation campaigns.

When the vaccines were tested in laboratories which used properly validated test systems, the results clearly showed that the vaccines did not contain hCG. The low levels of hCG-like activity seen in some samples were the result of false positive reactions. In fact, in a laboratory in Hungary, it was shown that the sterile water supply from the local hospital gave a higher false positive level of hCG than did the TT vaccine.
Last updated: 14 November 2014

;)
There is only one religion
  donderdag 12 november 2015 @ 16:37:21 #225
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157494111
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:09 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee lambiekje, het strookt met jouw interpretatie van de uitspraken van Gates, niet met de werkelijkheid.

Zit Gates volgens jou bij een ander NWO? Hij wil blijkbaar volgens jouw interpretatie van zijn uitspraken maar 15% bevolkingsreductie, terwijl je hier ook vaak uitspraken hebt gedaan over veel hogere percentages en het aantal van 500 miljoen is ook al vaak voorbij gekomen.
nee. Bill Gates heeft on mwonden gezegt met vaccins kunnen we 15% bereiken.

En nee Georgia Guide Stones zegt maximaal 500 mlj inwoners. 6.800.000.000 moet dus geruimd worden volgens de NWO Agenda 21 of Agenda 2030.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157494143
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee. Bill Gates heeft on mwonden gezegt met vaccins kunnen we 15% bereiken.

En nee Georgia Guide Stones zegt maximaal 500 mlj inwoners. 6.800.000.000 moet dus geruimd worden. volgens de NWO Agenda 21 of Agenda 2030.
BULLSHIT, heeft hij nooit gezegd.
Geef anders even een linkje naar een youtube filmpje waar bill gates zelf zegt dat hij mensen om zeep wil helpen.
  donderdag 12 november 2015 @ 16:39:03 #227
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157494148
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:21 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Maar als je kritisch verder leest kom je ook dit tegen in de reacties:
http://www.snopes.com/medical/disease/tetanus.asp

After these rumours were spread, attempts were made to analyse TT vaccines for the presence of hCG. The vaccines were sent to hospital laboratories and tested using pregnancy test kits which are developed for use on serum and urine specimens, and are not appropriate for a vaccine such as TT, which contains a special preservative (merthiolate) and an adjuvant (aluminum salt). As a consequence of using these inappropriate tests, low levels of hCG-like activity were found in some samples of TT vaccine. The laboratories themselves recognised the insignificance of the results, which were below the reliable detection capability of the kits and were due to a nonspecific interaction between the adjuvant or other substances in the vaccine and the test kit. However, these results were misrepresented by the 'pro-life' groups with the resulting disruption of immunisation campaigns.

When the vaccines were tested in laboratories which used properly validated test systems, the results clearly showed that the vaccines did not contain hCG. The low levels of hCG-like activity seen in some samples were the result of false positive reactions. In fact, in a laboratory in Hungary, it was shown that the sterile water supply from the local hospital gave a higher false positive level of hCG than did the TT vaccine.
Last updated: 14 November 2014

;)
ja net zoals dat er geen kwik meer in vaccin zit. Maar stiekem toch wel is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157494201
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:38 schreef .SP. het volgende:

[..]

BULLSHIT, heeft hij nooit gezegd.
Geef anders even een linkje naar een youtube filmpje waar bill gates zelf zegt dat hij mensen om zeep wil helpen.
Daar is Biekje al meerdere malen om gevraagd maar verder dan het nog een keer herhalen komt het niet.
pi_157494248
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja net zoals dat er geen kwik meer in vaccin zit. Maar stiekem toch wel is.
Laat ik het zo zeggen lambiekje, ik ben voor inenten en indien nodig voor vaccineren, maar als blijkt dat er stoffen zijn die er beter niet in kunnen zitten, die gevaarlijk zijn, ben ik voor verbetering van de desbetreffende vaccins/inentingen. Dat helpt de wereld verder inplaats van doktors voor van alles en nog wat uit te maken .
There is only one religion
pi_157494845
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

buiten Nederland is algemeen geaccepteerd en wordt het complementaire aangeboden in reguliere ziekenhuizen.
In elk geval niet in Australië en het Verenigd Koninkrijk, daar heeft de overheid een negatief standpunt ten op zichte van homeopathie ingenomen.
pi_157495119
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

buiten Nederland is algemeen geaccepteerd en wordt het complementaire aangeboden in reguliere ziekenhuizen.

Daarnaast is het bewezen effectief.

Dat de Nederlandse arts het niet wil en kan begrijpen maakt nog niet dat onzin is.
De Nazi's lustten ook wel een portie homeopathie (http://www.kwakzalverij.nl/1050/A_total_disaster_for_homeopathy) zegt genoeg.
pi_157495516
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:45 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen lambiekje, ik ben voor inenten en indien nodig voor vaccineren, maar als blijkt dat er stoffen zijn die er beter niet in kunnen zitten, die gevaarlijk zijn, ben ik voor verbetering van de desbetreffende vaccins/inentingen. Dat helpt de wereld verder inplaats van doktors voor van alles en nog wat uit te maken .
Amen.
pi_157496228
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:45 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen lambiekje, ik ben voor inenten en indien nodig voor vaccineren, maar als blijkt dat er stoffen zijn die er beter niet in kunnen zitten, die gevaarlijk zijn, ben ik voor verbetering van de desbetreffende vaccins/inentingen. Dat helpt de wereld verder inplaats van doktors voor van alles en nog wat uit te maken .
Mee eens. Maar wat is bijvoorbeeld je mening over thimerosal? Zou dat er wel of niet in moeten zitten?
pi_157496426
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 18:26 schreef Broomer het volgende:

[..]

Mee eens. Maar wat is bijvoorbeeld je mening over thimerosal? Zou dat er wel of niet in moeten zitten?
Om eerlijk te zijn is bigpharma niet echt mijn ding, heb daar gewoon te weinig kennis van. :@
Dus ik heb er geen mening over.(Dat laat ik aan de kenners en wetenschap over) Voor wat betreft zoiets als thimerosal.
Tis vaak met Bigpharma iets van you hate them but ...you need them.(tenminste dat geldt voor mij dan)
There is only one religion
pi_157497720
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:16 schreef Fixers het volgende:

[..]

In elk geval niet in Australië en het Verenigd Koninkrijk, daar heeft de overheid een negatief standpunt ten op zichte van homeopathie ingenomen.
In het VK heb je dan wel weer het Royal homeopathic hospital, dat zijn poli's waar ook kwak bedreven wordt.
pi_157498826
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 19:33 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

In het VK heb je dan wel weer het Royal homeopathic hospital, dat zijn poli's waar ook kwak bedreven wordt.
Dat snap ik ook niet helemaal. Het House of Commons heeft in een commissie onderzocht dat homeopatie niet werkt. Maar dat is helaas nog niet uitgewerkt in wetgeving en is het nog steeds beschikbaar binnen de NHS
quote:
It is available on the NHS?
Homeopathy is not available on the NHS in all areas of the country, but there are several NHS homeopathic hospitals and some GP practices also offer homeopathic treatment.
http://www.nhs.uk/conditions/homeopathy/Pages/Introduction.aspx (op diezelfde pagina staat meerdere keren dat homeopathie geen bewezen werking heeft)

Mijn zorgverzekeraar heeft homeopathie, samen met nog een bups alternatieve geneeswijzen, in het aanvullende pakket. Dat zie ik er liever ook uit verdwijnen. Kromme is dat ik voor bewezen behandelmethodes en ingrepen door hoepeltjes moet springen om een vergoeding te krijgen. Al ben ik niet principieel genoeg om een andere verzekeraar te zoeken, bij de anderen zijn de hoepels waar ik doorheen moet springen een stuk kleiner en staan ze in brand.
pi_157499772
quote:
:N :N
http://www.snopes.com/medical/disease/tetanus.asp

of heb je ook daadwerkelijk data van de resultaten? Als het op zo grote schaal wordt toegepast, MOET je ook genoeg data hebben van onvruchtbare vrouwen....
pi_157499852
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:51 schreef Lambiekje het volgende:
Daarnaast is het bewezen effectief.
Jep. Alleen helaas niet meer dan placebo.
Leuk voor een verkoudheid of lastige onschuldige chronische pijnen of vage klachten waar je weinig mee kunt, maar totaal onbruikbaar (en misdadig) voor serieuze zaken.
pi_157499989
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 20:16 schreef Fixers het volgende:

[..]

Dat snap ik ook niet helemaal. Het House of Commons heeft in een commissie onderzocht dat homeopatie niet werkt. Maar dat is helaas nog niet uitgewerkt in wetgeving en is het nog steeds beschikbaar binnen de NHS

[..]

http://www.nhs.uk/conditions/homeopathy/Pages/Introduction.aspx (op diezelfde pagina staat meerdere keren dat homeopathie geen bewezen werking heeft)

Mijn zorgverzekeraar heeft homeopathie, samen met nog een bups alternatieve geneeswijzen, in het aanvullende pakket. Dat zie ik er liever ook uit verdwijnen. Kromme is dat ik voor bewezen behandelmethodes en ingrepen door hoepeltjes moet springen om een vergoeding te krijgen. Al ben ik niet principieel genoeg om een andere verzekeraar te zoeken, bij de anderen zijn de hoepels waar ik doorheen moet springen een stuk kleiner en staan ze in brand.
Het "probleem" met homeopathie (en vele andere alternatieve geneeswijzen), is dat het wel werkt in bepaalde mate. Niet op de manier waarop geclaimed wordt dat het werkt, maar het boekt wel resultaat.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_157500128
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 21:04 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Het "probleem" met homeopathie (en vele andere alternatieve geneeswijzen), is dat het wel werkt in bepaalde mate. Niet op de manier waarop geclaimed wordt dat het werkt, maar het boekt wel resultaat.
'Veel' huisartsen doen homeopathie erbij om zo alsnog een placebo voor te kunnen schrijven aan mensen. Ze mogen immers mensen niet voorliegen en kunnen dus officieel geen placebo voorschrijven, maar een homeopathisch middeltje aanraden mag wel.... 8)7
  donderdag 12 november 2015 @ 23:33:16 #241
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157503958
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 20:59 schreef nikao het volgende:

[..]

Jep. Alleen helaas niet meer dan placebo.
Leuk voor een verkoudheid of lastige onschuldige chronische pijnen of vage klachten waar je weinig mee kunt, maar totaal onbruikbaar (en misdadig) voor serieuze zaken.
... het betere werk is natuurlijk chemo
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157504411
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

... het betere werk is natuurlijk chemo
heb je nog een linkje naar een filmpkje van Bill Gates waar HIJ zegt dat het afmaken van mensen zijn doel is?
  donderdag 12 november 2015 @ 23:53:39 #243
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157504614
http://www.ftm.nl/exclusi(...)-de-volksgezondheid/

De schoften hebben weer een maas gevonden hoor. We maken je alvast ziek voordat het goedkeurd is. De gevolgens zijn uiteraard voor de patient.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157506277
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

... het betere werk is natuurlijk chemo
Je geeft een webwinkel als bron op? Follow the money!
  vrijdag 13 november 2015 @ 10:15:36 #245
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157507826
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 07:22 schreef Fixers het volgende:

[..]

Je geeft een webwinkel als bron op? Follow the money!
gast gaat om een boek.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157508381
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 10:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

gast gaat om een boek.
Zeg! Doe eens normaal!
pi_157509534
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:45 schreef .SP. het volgende:

[..]

heb je nog een linkje naar een filmpkje van Bill Gates waar HIJ zegt dat het afmaken van mensen zijn doel is?
Wat denk je zelf. Natuurlijk geeft hij die niet want die bestaat niet. Het enige waar het wel bestaat is in het hoofd van Lambiekje en en dus moet het wel waar zijn.
  vrijdag 13 november 2015 @ 12:05:00 #248
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_157509645
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:42 schreef Chewie het volgende:

[..]

Daar is Biekje al meerdere malen om gevraagd maar verder dan het nog een keer herhalen komt het niet.
Lambiekje beantwoord nooit inhoudelijke vragen, daar is hij niet toe in staat, hij droeftoetert slechts
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_157509834
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 10:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

gast gaat om een boek.
Dan geef je als antwoord op de vraag in het kort samengevat en in je eigen woorden even de conclusie van het boek. En daarna pas een link zodat de geïnteresseerden het gehele werk kunnen kopen/lezen.

Bijvoorbeeld:

Deze persoon zegt dat chemo niet werkt. Omdat onderzoek X door instantie Y conclusie Z trok. Lees de details in zijn boek dat te krijgen is via LINK.
pi_157510716
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

... het betere werk is natuurlijk chemo
:? wat heeft chemo nou weer te maken met het placebo effect van homeopathie en dat er verder geen effect is :?
pi_157511310
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 20:16 schreef Fixers het volgende:

[..]

Dat snap ik ook niet helemaal. Het House of Commons heeft in een commissie onderzocht dat homeopatie niet werkt. Maar dat is helaas nog niet uitgewerkt in wetgeving en is het nog steeds beschikbaar binnen de NHS

[..]

http://www.nhs.uk/conditions/homeopathy/Pages/Introduction.aspx (op diezelfde pagina staat meerdere keren dat homeopathie geen bewezen werking heeft)

Mijn zorgverzekeraar heeft homeopathie, samen met nog een bups alternatieve geneeswijzen, in het aanvullende pakket. Dat zie ik er liever ook uit verdwijnen. Kromme is dat ik voor bewezen behandelmethodes en ingrepen door hoepeltjes moet springen om een vergoeding te krijgen. Al ben ik niet principieel genoeg om een andere verzekeraar te zoeken, bij de anderen zijn de hoepels waar ik doorheen moet springen een stuk kleiner en staan ze in brand.
Woohoo, homeopathie op de zwarte lijst in de UK!

http://www.bbc.co.uk/news/health-34744858
pi_157522786
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 13:18 schreef .SP. het volgende:

[..]

Woohoo, homeopathie op de zwarte lijst in de UK!

http://www.bbc.co.uk/news/health-34744858
Staat alweer een nieuwe klaar:

http://newsthump.com/2015(...)op-bullshit-therapy/
pi_157524712
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 21:14 schreef Broomer het volgende:

[..]

Staat alweer een nieuwe klaar:

http://newsthump.com/2015(...)op-bullshit-therapy/
hehe, mooie website
pi_157527610
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 13:18 schreef .SP. het volgende:

[..]

Woohoo, homeopathie op de zwarte lijst in de UK!

http://www.bbc.co.uk/news/health-34744858
Holy Fuck, die homeopaten hebben het wel hoog in de bol:

quote:
But Dr Helen Beaumont, a GP and the president of the Faculty of Homeopathy, said other drugs such as SSRIs (selective serotonin reuptake inhibitors) for depression would be a better target for saving money, as homeopathic pills had a "profound effect" on patients.
Je suikerwater belangrijker vinden dan anti-depressiva. :')
pi_157528637
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 23:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

de kankerindustrie gaat wel erg ver om nieuwe patiënten te werven
Kan je nou niet gewoon ophoepelen met je gekanker? Je bent een langspeelplaat die blijft hangen, je gebruikt dat woord vaker dan een Hagenees. Moet je niet wat fals flag posts gaan copy-pasten over de aanslagen in Parijs. Of zit Big Pharma dáár ook al achter?
pi_157528648
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 22:56 schreef Fixers het volgende:

[..]

Holy Fuck, die homeopaten hebben het wel hoog in de bol:

[..]

Je suikerwater belangrijker vinden dan anti-depressiva. :')
Mjah laten ze nou net bij anti-depressiva in sommige gevallen wel een punt hebben. Weet de details niet meer uit m'n hoofd, maar was het niet zo dat de antidepressiva alleen klinisch sygnificant effect hadden boven placebo als de depressie ernstig genoeg was?
In de mildere gevallen was je dus inderdaad net zo goed af met een suikerpilletje..
pi_157529267
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 23:18 schreef nikao het volgende:

[..]

Mjah laten ze nou net bij anti-depressiva in sommige gevallen wel een punt hebben. Weet de details niet meer uit m'n hoofd, maar was het niet zo dat de antidepressiva alleen klinisch sygnificant effect hadden boven placebo als de depressie ernstig genoeg was?
In de mildere gevallen was je dus inderdaad net zo goed af met een suikerpilletje..
Ik zeg nergens dat blind voorschrijven van AD's een goed idee is. Dat spul heeft nare bijwerkingen, zoals het afvlakken van emoties, wat nog een van de minst erge is. Daar moet je niet licht over denken, of zien als makkelijke oplossing. Milde depressies kunnen naar mijn idee beter worden behandeld middels psychotherapie. Ik heb daar ook veel baat bij gehad (OK anekdotisch bewijs).

Als therapie niet werkt kunnen anti-depressiva een uitkomst zijn. Dan neem je de nadelen en bijwerkingen voor lief, als je diep in de put zit grijp je iedere strohalm aan. Ik heb ook op dat punt gezeten, gelukkig heeft mijn psych van destijds me van het pillenidee afgeholpen.

Hoor je dat biekje? Een psycholoog wilde me NIET aan de pillen, zelfs niet toen ik er om vroeg. In plaats daarvan deed ik een kortlopend therapieprogramma om me met mijn problemen te hebben. Hoe is dat te rijmen met Big Pharma die koste wat het kost iedereen aan de medicatie wil?
pi_157529437
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 23:29 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat blind voorschrijven van AD's een goed idee is. Dat spul heeft nare bijwerkingen, zoals het afvlakken van emoties, wat nog een van de minst erge is. Daar moet je niet licht over denken, of zien als makkelijke oplossing. Milde depressies kunnen naar mijn idee beter worden behandeld middels psychotherapie. Ik heb daar ook veel baat bij gehad (OK anekdotisch bewijs).

Als therapie niet werkt kunnen anti-depressiva een uitkomst zijn. Dan neem je de nadelen en bijwerkingen voor lief, als je diep in de put zit grijp je iedere strohalm aan. Ik heb ook op dat punt gezeten, gelukkig heeft mijn psych van destijds me van het pillenidee afgeholpen.

Hoor je dat biekje? Een psycholoog wilde me NIET aan de pillen, zelfs niet toen ik er om vroeg. In plaats daarvan deed ik een kortlopend therapieprogramma om me met mijn problemen te hebben. Hoe is dat te rijmen met Big Pharma die koste wat het kost iedereen aan de medicatie wil?
Ach.. ik heb zelfde ervaring, maar dan met neuroloog. Wel zelfde pillen overigens (tegen migraine), maar dan in lagere dosering.
Aanvalsmedicatie wil ie eigenlijk niet voorschrijven omdat ik teveel aanvallen heb en dan teveel medicijnen zou slikken. In plaats daarvan blijft ie maar hameren op leefstijl, ritme, eten etc. etc.
Zal wel te weinig betaald krijgen van Big Pharma ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 14-11-2015 13:46:01 ]
pi_157531521
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 23:29 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat blind voorschrijven van AD's een goed idee is. Dat spul heeft nare bijwerkingen, zoals het afvlakken van emoties, wat nog een van de minst erge is. Daar moet je niet licht over denken, of zien als makkelijke oplossing. Milde depressies kunnen naar mijn idee beter worden behandeld middels psychotherapie. Ik heb daar ook veel baat bij gehad (OK anekdotisch bewijs).

Als therapie niet werkt kunnen anti-depressiva een uitkomst zijn. Dan neem je de nadelen en bijwerkingen voor lief, als je diep in de put zit grijp je iedere strohalm aan. Ik heb ook op dat punt gezeten, gelukkig heeft mijn psych van destijds me van het pillenidee afgeholpen.

Hoor je dat biekje? Een psycholoog wilde me NIET aan de pillen, zelfs niet toen ik er om vroeg. In plaats daarvan deed ik een kortlopend therapieprogramma om me met mijn problemen te hebben. Hoe is dat te rijmen met Big Pharma die koste wat het kost iedereen aan de medicatie wil?
<Lambiekje>Dat is waarschijnlijk omdat die psycholoog die pillen niet mag voorschrijven. Anders had ie het allang gedaan.</Lambiekje>

Of had je een psychiater?
  zaterdag 14 november 2015 @ 00:33:55 #260
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157532671
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 13:18 schreef .SP. het volgende:

[..]

Woohoo, homeopathie op de zwarte lijst in de UK!

http://www.bbc.co.uk/news/health-34744858
jij begrijpt dat het totaal geschift is omdat te claimen.

claimen dat het niets anders is dan water en dus een placebo. Als dat zo is wat is dan de issue. Dus als een zieke patient er baat bij heeft. Wie heeft daar moeite mee.
Hoe kan in vredesnaam homeopathy gevaarlijk zijn.

In tegenstelling tot zeer toxische troep van bigpharma met de meest gruwelijke bijwerkingen en of spontane sterfte directe na injectie. Waarbij na vele onderzoeken naar voren komt dat een placebo effectiever is.

Denk daar maar over na.

http://www.naturalnews.co(...)ffects_vaccines.html

[ Bericht 3% gewijzigd door Dance99Vv op 15-11-2015 15:16:36 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157532749
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef Lambiekje het volgende:
Als dat zo is wat is dan de issue.
Het issue is dat mensen water gaan gebruiken terwijl ze ziek zijn en terwijl ze echt hulp nodig hebben. Zo gaan er mensen onnodig dood. Komen te laat alsnog bij de reguliere arts aan, jagen ons allemaal op kosten etc. etc.
  zaterdag 14 november 2015 @ 00:45:22 #262
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157533229
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef nikao het volgende:

[..]

Het issue is dat mensen water gaan gebruiken terwijl ze ziek zijn en terwijl ze echt hulp nodig hebben. Zo gaan er mensen onnodig dood. Komen te laat alsnog bij de reguliere arts aan, jagen ons allemaal op kosten etc. etc.
nee er gaan honderdduizenden mensen per jaar onnodig dood door regulier medicatie gebruik. Daar wordt dus nog niet de overdosis, misdiagnoses en foutief gebruik toe gerekend. Ook de sluimerend gevallen vallen daar niet onder.

medicatie is het meest dodelijke troep op aarde. 99% van de gevallen heb je het volstrek niet nodig.

als je eenmaal in de bloeddorstige klauwen bent van je misdadige arts. Dan is dat het begin van het einde.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157533413
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee er gaan honderdduizenden mensen per jaar onnodig dood door regulier medicatie gebruik. Daar wordt dus nog niet de overdosis, misdiagnoses en foutief gebruik toe gerekend. Ook de sluimerend gevallen vallen daar niet onder.

medicatie is het meest dodelijke troep op aarde. 99% van de gevallen heb je het volstrek niet nodig.

als je eenmaal in de bloeddorstige klauwen bent van je misdadige arts. Dan is dat het begin van het einde.
Lol... wat nou 'nee'. Je statement heeft niets te maken met het feit dat er mensen te laat bij reguliere artsen terecht komen omdat ze eerst met water geholpen worden terwijl ze echte hulp nodig hebben.
pi_157533631
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:49 schreef nikao het volgende:
iere artsen terecht komen omdat ze eerst met water geholpen worden terwijl ze echte hulp nodig hebben.
Nou laten we niet overdrijven zeg. Homeopathie helpt heel goed als je uitgedroogd bent.
  zaterdag 14 november 2015 @ 01:01:51 #265
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157533950
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

jij begrijpt dat het totaal geschift is omdat te claimen.

Sukkels zoals jij claimen dat het niets anders is dan water en dus een placebo. Als dat zo is wat is dan de issue. Dus als een zieke patient er baat bij heeft. Wie heeft daar moeite mee.
Hoe kan in vredesnaam homeopathy gevaarlijk zijn.

In tegenstelling tot zeer toxische kankertroep van bigpharma met de meest gruwelijke bijwerkingen en of spontane sterfte directe na injectie. Waarbij na vele onderzoeken naar voren komt dat een placebo effectiever is.

Denk daar maar over na.

http://www.naturalnews.co(...)ffects_vaccines.html
Ik zie niet in waarom ik mee zou betalen aan de homeopathie van een ander. Als deze persoon zich op wil laten lichten prima, maar betaal het dan ook zelf.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_157538032
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef Broomer het volgende:

[..]

<Lambiekje>Dat is waarschijnlijk omdat die psycholoog die pillen niet mag voorschrijven. Anders had ie het allang gedaan.</Lambiekje>

Of had je een psychiater?
Ik had een loog, geen iater. Ik weet dat psychologen geen medicatie voorschrijven. Maar de overstap wats in mijn geval klein geweest. Ik was behoorlijk wanhopig en zat even heel diep in de put. Gelukkig ben ik er zonder pillen uitgekomen, achteraf erg blij om dat ik de therapieroute heb genomen.
pi_157538072
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 06:45 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ik had een loog, geen iater. Ik weet dat psychologen geen medicatie voorschrijven. Maar de overstap wats in mijn geval klein geweest. Ik was behoorlijk wanhopig en zat even heel diep in de put. Gelukkig ben ik er zonder pillen uitgekomen, achteraf erg blij om dat ik de therapieroute heb genomen.
Ik ben blij dat je er goed uitgekomen bent. Dat is het belangrijkste.
  zaterdag 14 november 2015 @ 09:43:57 #268
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157539190
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 01:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom ik mee zou betalen aan de homeopathie van een ander. Als deze persoon zich op wil laten lichten prima, maar betaal het dan ook zelf.
Waarom moet de meest gruwelijke oplichting wel collectief betaald worden. Met marges van 10000%

En tevens bijna verplicht de rommel slikken.

Homeopathie is beduidend effectiever en preventiever dan de kankertroep van bigpharma.

Ik betaal alle plezier iemands homeopatiebehandeling in tegenstelling tot bespottelijke chemotherapie om maar eens wat te noemen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 14 november 2015 @ 09:46:07 #269
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157539219
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 06:54 schreef Broomer het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je er goed uitgekomen bent. Dat is het belangrijkste.
gelukkig zonder troep van bigpharma

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 14-11-2015 12:54:23 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157539288
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 09:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

gelukkig zonder troep van bigpharma
Artsen en medische hulpverleners werken dus helemaal niet onder invloed van de farmaceutische industrie, wil je dat wel toegeven? Dan kan het weer over farma gaan en niet over artsen, zoals het topic aangeeft.

[ Bericht 3% gewijzigd door jogy op 14-11-2015 12:54:37 ]
  zaterdag 14 november 2015 @ 10:04:29 #271
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157539454
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 09:51 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Artsen en medische hulpverleners werken dus helemaal niet onder invloed van de farmaceutische industrie, wil je dat wel toegeven? Dan kan het weer over farma gaan en niet over artsen, zoals het topic aangeeft.
ja wel hoor. Net zo als professoren. Iedereen is in de koffer van bigpharma die in de medische wereld actief is
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157539699
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja wel hoor. Net zo als professoren. Iedereen is in de koffer van bigpharma die in de medische wereld actief is
Ik kan niet wachten tot die koffer (vol met geld hoop ik) bij mij aankomt! :7
pi_157540814
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 10:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja wel hoor. Net zo als professoren. Iedereen is in de koffer van bigpharma die in de medische wereld actief is
Al meerdere keerden ontkracht hier inmiddels Biekje. Misschien moet je op z'n minst je statements eens een keer aanpassen naar iets minder absoluuts. 'meeste mensen in de koffer van bigpharma' ofzo. 'Iedereen' is gewoon veeeeeeeeeeel te makkelijk onderuit te halen.
we hebben maar 1 voorbeeld nodig dat het niet zo is, en laten we al meerdere voorbeelden gezien hebben hier in het topic van medici die GEEN medicatie wouden voorschrijven.... sta je dan met je domme hyperbolen..
pi_157541964
En ondertussen is Engeland bezig om homeopathie uit te bannen. Maar och wat is het overal geaccepteerd.

http://www.bbc.com/news/health-34744858
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_157543944
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

jij begrijpt dat het totaal geschift is omdat te claimen.

claimen dat het niets anders is dan water en dus een placebo. Als dat zo is wat is dan de issue. Dus als een zieke patient er baat bij heeft. Wie heeft daar moeite mee.
Hoe kan in vredesnaam homeopathy gevaarlijk zijn.

In tegenstelling tot zeer toxische kankertroep van bigpharma met de meest gruwelijke bijwerkingen en of spontane sterfte directe na injectie. Waarbij na vele onderzoeken naar voren komt dat een placebo effectiever is.

Denk daar maar over na.

http://www.naturalnews.co(...)ffects_vaccines.html
Ben je zo naief dat je niet inziet dat de makers van homeopatische middelen enorme zakken geld verdienen met water en suikerklontjes?
Nergens en niemand heeft ooit aangetoond dat homeopatische middelen WERKEN. Helpen doet het zeker, net als placebo's.

Denk daar maar over na.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 14-11-2015 13:42:57 ]
  zaterdag 14 november 2015 @ 14:39:41 #276
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157545332
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:31 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ben je zo naief dat je niet inziet dat de makers van homeopatische middelen enorme zakken geld verdienen met water en suikerklontjes?
Nergens en niemand heeft ooit aangetoond dat homeopatische middelen WERKEN. Helpen doet het zeker, net als placebo's.

Denk daar maar over na.
dus 10000 jaar kennis werkt niet tov 70 tot 100 jaar chemisch bedrog.

Homeopathie valt helemaal niet zo veel te halen.

Mensen gaan niet voor niets naar alternatieve. Omdat dat wel werkt
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157545502
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 14:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dus 10000 jaar kennis werkt niet tov 70 tot 100 jaar chemisch bedrog.

Homeopathie valt helemaal niet zo veel te halen.

Mensen gaan niet voor niets naar alternatieve. Omdat dat wel werkt
Homeopatische markt is net zo corrupt en fout als bigpharma. Alles draait om geld. Open je ogen!
pi_157545959


[ Bericht 100% gewijzigd door Broomer op 14-11-2015 15:18:16 ]
pi_157546079
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:31 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ben je zo naief dat je niet inziet dat de makers van homeopatische middelen enorme zakken geld verdienen met water en suikerklontjes?
Nergens en niemand heeft ooit aangetoond dat homeopatische middelen WERKEN. Helpen doet het zeker, net als placebo's.

Denk daar maar over na.
Kennelijk is de ene industrie big en de andere farts rainbows
pi_157546541
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 14:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dus 10000 jaar kennis werkt niet tov 70 tot 100 jaar chemisch bedrog.
10000 jaar maar liefst. Best knap aangezien wordt aangenomen dat we 6000 jaar geleden pas met het echt kweken van gewassen begonnen. En waar haalde die mensen de flesjes vandaan om dingen tot het oneindige te verdunnen. Heb je nu echt zelf niet door wat voor een gigantische onzin je hier steeds uitkraamt. Dingen die gewoon echt niet kunnen, zoals het fabriceren van RNA virussen 40 jaar voor DNA uberhaupt werdt ontdekt.

quote:
Homeopathie valt helemaal niet zo veel te halen.
Onzin. Vraag maar aan Dr. Vogel. Het is de grootste oplichters markt ter wereld en er gaan miljarden in om. Frapant detail is dat het amper wat kost om te produceren.
quote:
Mensen gaan niet voor niets naar alternatieve. Omdat dat wel werkt
Mensen willen graag opgelicht worden. Werken doet het behalve het placebo effect niet. Hetzelfde zou ik kunnen bereiken bij die mensen door te zeggen dat ze drie eetlepels zout op hun hoofd moeten leggen en dan als een kip kakelend gaan rondlopen.
  zaterdag 14 november 2015 @ 15:50:16 #281
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157546738
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 15:41 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

10000 jaar maar liefst. Best knap aangezien wordt aangenomen dat we 6000 jaar geleden pas met het echt kweken van gewassen begonnen. En waar haalde die mensen de flesjes vandaan om dingen tot het oneindige te verdunnen. Heb je nu echt zelf niet door wat voor een gigantische onzin je hier steeds uitkraamt. Dingen die gewoon echt niet kunnen, zoals het fabriceren van RNA virussen 40 jaar voor DNA uberhaupt werdt ontdekt.

[..]

Onzin. Vraag maar aan Dr. Vogel. Het is de grootste oplichters markt ter wereld en er gaan miljarden in om. Frapant detail is dat het amper wat kost om te produceren.

[..]

Mensen willen graag opgelicht worden. Werken doet het behalve het placebo effect niet. Hetzelfde zou ik kunnen bereiken bij die mensen door te zeggen dat ze drie eetlepels zout op hun hoofd moeten leggen en dan als een kip kakelend gaan rondlopen.
Je bent door de mand gevallen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157547378
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 15:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je bent door de mand gevallen.
Ja en in het mandje met mensen met een extreem laag IQ lag jij bovenaan!

Toch altijd mooi hoe je andere beschuldigt van dingen die jezelf altijd doet. Geef gewoon eens antwoorden op vragen?
  † In Memoriam † zaterdag 14 november 2015 @ 17:41:04 #283
230491 Zith
pls tip
pi_157549045
Lambiekje is gewoon onderdeel van het reptillian complot om de wereldbevolking per 2020 met 90% te laten krimpen door homeopathie te dwingen ipv gewone werkende medicijnen en vaccins.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_157549189
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 14:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dus 10000 jaar kennis werkt niet tov 70 tot 100 jaar chemisch bedrog.

Homeopathie valt helemaal niet zo veel te halen.

Mensen gaan niet voor niets naar alternatieve. Omdat dat wel werkt
Nou, je zegt het zelf homeopathie is chemisch bedrog. Fijn dat we het daar over eens zijn. Moet ik je wel corrigeren: homeopathie wordt al iets meer dan 200 jaar bedreven, niet pas 70 jaar. Hahnemann begon in 1811 aan zijn boek.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Homeopathie
pi_157556608
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 15:41 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Onzin. Vraag maar aan Dr. Vogel. Het is de grootste oplichters markt ter wereld en er gaan miljarden in om. Frapant detail is dat het amper wat kost om te produceren.

[..]

voormalig Dr Vogel is reeds door de mand gevallen en heeft zijn titel netjes moeten weghalen.....oh ironie.
pi_157556630
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 14:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dus 10000 jaar kennis werkt niet tov 70 tot 100 jaar chemisch bedrog.

Homeopathie valt helemaal niet zo veel te halen.

Mensen gaan niet voor niets naar alternatieve. Omdat dat wel werkt
Heerlijk naief ben je toch, weet je wel wat de definitie van homeopathie is?
pi_157564097
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 14:39 schreef Lambiekje het volgende:
dus 10000 jaar kennis werkt niet tov 70 tot 100 jaar chemisch bedrog.
Uhm wacht even.... Biekje, weet jij eigenlijk wel wat homeopathie is? Of ben jij, net als de meerderheid van de rest van Nederland, lekker misleid door 'BigPlacebo' die je wil laten geloven dat Homeopathie gaat over 'natuurlijke geneesmiddelen' en zodoende het verwarren met fytotherapie?
Homeopathie bestaat namelijk nog maar 200 jaar ofzo?

We hebben het hier over het bizarre principe dat je het middel toedient wat dezelfde symptomen opwekt als waar je last van hebt. En dan niet in een werkende concentratie, nee in een absurd verdunde concentratie want dan wordt de werking sterker (hoe moet je niemand vragen natuurlijk).
En ook niet zomaar verdunnen, want gewoon iets oplossen en een paracetamolletje in de oceaan gooien is heeeeeeel wat anders, nee je moet zorgvuldig het tegen een leren (!!) kaft van een boek aan schudden.

..
Dus niet te verwarren met de natuurlijke zalfjes van dr Vogel waar nog WEL een werkend middel in zit. Dat heeft niets met homeopathie te maken.
  zondag 15 november 2015 @ 12:03:59 #288
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157564360
nou wordt homeopathie niet echt ingezet voor ernstige ziektes als kanker etc. maar dat is even terzijde
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_157564590
quote:
3s.gif Op zondag 15 november 2015 12:03 schreef Re het volgende:
nou wordt homeopathie niet echt ingezet voor ernstige ziektes als kanker etc. maar dat is even terzijde
Je moest eens weten :r
  zondag 15 november 2015 @ 12:26:09 #290
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157564790
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 12:15 schreef nikao het volgende:

[..]

Je moest eens weten :r
noem eens een homeopathisch middel met indicatie kanker?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_157564878
quote:
3s.gif Op zondag 15 november 2015 12:26 schreef Re het volgende:

[..]

noem eens een homeopathisch middel met indicatie kanker?
Officieel is het illegaal natuurlijk en wordt er alleen behandeld 'complementair', om de 'werking van de medicijnen te optimaliseren en bijwerkingen van chemo te verlichten'. (geen idee welk middel die indicatie zou hebben van zichzelf ;) )

Maar genoeg mensen die te laat bij de oncoloog terecht komen omdat ze te lang bij het alternatieve circuit blijven hangen en te horen krijgen dat ze niet naar de oncoloog moeten gaan en toch vooral geen chemo moeten gebruiken (de lambiekjes zeg maar)
Millecam is toch nog altijd het bekendste voorbeeld hiervan dat dit gewoon gebeurd.
  zondag 15 november 2015 @ 12:33:59 #292
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157564933
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 12:31 schreef nikao het volgende:

[..]

Officieel is het illegaal natuurlijk en wordt er alleen behandeld 'complementair', om de 'werking van de medicijnen te optimaliseren en bijwerkingen van chemo te verlichten'. (geen idee welk middel die indicatie zou hebben van zichzelf ;) )

Maar genoeg mensen die te laat bij de oncoloog terecht komen omdat ze te lang bij het alternatieve circuit blijven hangen en te horen krijgen dat ze niet naar de oncoloog moeten gaan en toch vooral geen chemo moeten gebruiken (de lambiekjes zeg maar)
Millecam is toch nog altijd het bekendste voorbeeld hiervan dat dit gewoon gebeurd.
ja maar op zich heft dat dus weinig met de homeopathische middelen zelf te maken, ook gewone medicatie wordt door dokters off-label gebruikt of door patienten misbruikt. Dus dat op zich is geen argument tegen homeopathie (dat het verder geen bewezen effectiviteit heeft is iets anders)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_157564993
quote:
3s.gif Op zondag 15 november 2015 12:33 schreef Re het volgende:

[..]

ja maar op zich heft dat dus weinig met de homeopathische middelen zelf te maken, ook gewone medicatie wordt door dokters off-label gebruikt of door patienten misbruikt. Dus dat op zich is geen argument tegen homeopathie (dat het verder geen bewezen effectiviteit heeft is iets anders)
True. Het lijkt me inmiddels genoeg bewezen dat het geen effect heeft boven dat van placebo.
Maakt dit soort gevallen alleen extra erg en schrijnend in mijn ogen, omdat je naar een bewezen ineffectief middel grijpt.
pi_157567255
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
In tegenstelling tot zeer toxische troep van bigpharma met de meest gruwelijke bijwerkingen en of spontane sterfte directe na injectie. Waarbij na vele onderzoeken naar voren komt dat een placebo effectiever is.
Sinds wanneer hecht jij waarde aan onderzoek. Of is dit weer het fijne natte vingerwerk onderzoek waar jij zo'n voorstander van lijkt te zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 15-11-2015 15:17:01 ]
pi_157567683
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 14:44 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Sinds wanneer hecht jij waarde aan onderzoek. Of is dit weer het fijne natte vingerwerk onderzoek waar jij zo'n voorstander van lijkt te zijn?
Spontane sterfte zegt ie zelf ook. Had dus niets met die injecties te maken, geeft ie zelf toe...
tsja......
pi_157573029
quote:
3s.gif Op zondag 15 november 2015 12:26 schreef Re het volgende:

[..]

noem eens een homeopathisch middel met indicatie kanker?
http://www.canceractive.com/cancer-active-page-link.aspx?n=3175

:'(
  dinsdag 17 november 2015 @ 11:20:54 #297
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157619482
Prof. Gøtzsche: ‘Big Pharma, dodelijke, georganiseerde misdaad’

‘Niemand heeft het probleem van Big Pharma zo onweerlegbaar, systematisch en nietsontziend op tafel heeft gelegd als de Deense hoogleraar Peter Gøtzsche. De farmaceutische industrie maakt zich schuldig aan misdadige praktijken op systematische schaal.

De grote farmaceuten verdoezelen onderzoeks-resultaten, verzwijgen bijwerkingen, kopen artsen om, infiltreren nascholingen, corrumperen patiëntenorganisaties, plaatsen leugenachtige advertenties en bedriegen tijdschriftredacties via ghostwriters. Ze verdienen miljarden met hun dubieuze pillen door te liegen over de kosten van ontwikkeling en productie.’

http://www.wanttoknow.nl/(...)rganiseerde-misdaad/

En weer een boek over kwaadaardigheid bigpharma.

[ Bericht 47% gewijzigd door Lambiekje op 17-11-2015 11:27:23 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 17 november 2015 @ 11:23:16 #298
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157619519
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 11:20 schreef Lambiekje het volgende:
Prof. Gøtzsche: ‘Big Pharma, dodelijke, georganiseerde misdaad’

http://www.wanttoknow.nl/(...)rganiseerde-misdaad/

En weer een boek over kwaadaardigheid bigpharma.
Mag ik vragen wat jij zal doen als je door een ongelukje je been breekt?
Om maar iets simpels te noemen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 17 november 2015 @ 11:27:03 #299
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157619600
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 11:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat jij zal doen als je door een ongelukje je been breekt?
Om maar iets simpels te noemen?
Zullen we daar een complexe breuk met een infectie van maken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 17 november 2015 @ 11:30:42 #300
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157619676
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 11:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zullen we daar een complexe breuk met een infectie van maken?
Als hij er niks aan aan doet ja!
Het gaat me er meer om, wat hij aan een botbreuk gaat doen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_157621071
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 11:20 schreef Lambiekje het volgende:
Prof. Gøtzsche: ‘Big Pharma, dodelijke, georganiseerde misdaad’

‘Niemand heeft het probleem van Big Pharma zo onweerlegbaar, systematisch en nietsontziend op tafel heeft gelegd als de Deense hoogleraar Peter Gøtzsche. De farmaceutische industrie maakt zich schuldig aan misdadige praktijken op systematische schaal.

De grote farmaceuten verdoezelen onderzoeks-resultaten, verzwijgen bijwerkingen, kopen artsen om, infiltreren nascholingen, corrumperen patiëntenorganisaties, plaatsen leugenachtige advertenties en bedriegen tijdschriftredacties via ghostwriters. Ze verdienen miljarden met hun dubieuze pillen door te liegen over de kosten van ontwikkeling en productie.’

http://www.wanttoknow.nl/(...)rganiseerde-misdaad/

En weer een boek over kwaadaardigheid bigpharma.

Kan je niet gewoon wat vragen beantwoorden en stoppen met linkdumpen en wegrennen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')