abonnement Unibet Coolblue
pi_158033042
Ik erger me wel vreselijk aan die dikke kale politieleider. Met zijn kut regeltjes. :r
  Moderator zaterdag 5 december 2015 @ 15:00:58 #77
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158033220
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 14:52 schreef hafcfan het volgende:
Ik erger me wel vreselijk aan die dikke kale politieleider. Met zijn kut regeltjes. :r
Tja, toen Jim daar voor het eerst aan kwam zetten was het een gigantisch corrupte bende, da's inmiddels dankzij hem veranderd. De nieuwe baas wil ook dat de regels strikt worden nageleefd, en terecht :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_158033312
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Tja, toen Jim daar voor het eerst aan kwam zetten was het een gigantisch corrupte bende, da's inmiddels dankzij hem veranderd. De nieuwe baas wil ook dat de regels strikt worden nageleefd, en terecht :P
Mwah oneens. Als het aan hem lag bleef Theo gewoon burgemeester en ging hij zijn gang maar.
  Moderator zaterdag 5 december 2015 @ 15:09:52 #79
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158033398
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 15:05 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Mwah oneens. Als het aan hem lag bleef Theo gewoon burgemeester en ging hij zijn gang maar.
HIj wist dat Theo fout zat, maar er was geen keihard bewijs, dus kon hij hem niks maken.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_158033550
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 15:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

HIj wist dat Theo fout zat, maar er was geen keihard bewijs, dus kon hij hem niks maken.
Gewoon dood schieten. Gelukkig begreep Jim dat eindelijk.
pi_158034503
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 14:44 schreef hafcfan het volgende:
Toch leuk dat die Silver toch nog iets van goeds in zich heeft. :P
En zeer smakelijke tetten
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_158034654
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 16:12 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

En zeer smakelijke tetten
Ik zag haar instagram. 15 jaar wtf :') Zal zeggen 21
pi_158035310
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_158035386
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 16:21 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik zag haar instagram. 15 jaar wtf :') Zal zeggen 21
Holy shit! Hoe kan dat

Iets teveel hormonenkip gegeten ofzo?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_158035596
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 december 2015 16:57 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Holy shit! Hoe kan dat

Iets teveel hormonenkip gegeten ofzo?
push up dit dat
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 5 december 2015 @ 17:38:05 #86
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_158036384
Ik vind Silver McCloud niet echt aantrekkelijk, maar dat zal voornamelijk door de jonge leeftijd komen en dat ze er dan toch iets ouder uitziet: Dan krijg je daar al snel zo'n Beauty Pageant gevoel bij, met die kinderen die opgemaakt en aangekleed worden als volwassenen en zic ook zo proberen te gedragen.

Ik vond dat meisje met dat vuur wel leuk (Bridget), en vond ook dat zij waarschijnlijk een betere Catwoman ('Cat') had kunnen neerzetten dan de huidige actrice....

Einde van deze seizoenshelft viel me persoonlijk erg tegen. Wel weer bat-shit crazy natuurlijk, maar dit keer helaas niet op een goede manier. Enige positieve was Bruce die een beetje vorm begint te nemen, maar Gordon is even van het spoor af, ik vond de afgang van Galavan ook nogal 'lui' en makkelijk, en die hele secte van hem (Owls?) viel natuurlijk ook zwaar tegen qua skills....

Riddler (Nygma) en Barbara trouwens wel prima hersteld van een matig eerste seizoen. Jerome was ook geweldig, Penguin was al tof.

Ik mis wel een beetje het hele Mafia-gebeuren nu.
pi_158036540
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:38 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind Silver McCloud niet echt aantrekkelijk, maar dat zal voornamelijk door de jonge leeftijd komen en dat ze er dan toch iets ouder uitziet: Dan krijg je daar al snel zo'n Beauty Pageant gevoel bij, met die kinderen die opgemaakt en aangekleed worden als volwassenen en zic ook zo proberen te gedragen.

Ik vond dat meisje met dat vuur wel leuk (Bridget), en vond ook dat zij waarschijnlijk een betere Catwoman ('Cat') had kunnen neerzetten dan de huidige actrice....

Einde van deze seizoenshelft viel me persoonlijk erg tegen. Wel weer bat-shit crazy natuurlijk, maar dit keer helaas niet op een goede manier. Enige positieve was Bruce die een beetje vorm begint te nemen, maar Gordon is even van het spoor af, ik vond de afgang van Galavan ook nogal 'lui' en makkelijk, en die hele secte van hem (Owls?) viel natuurlijk ook zwaar tegen qua skills....

Riddler (Nygma) en Barbara trouwens wel prima hersteld van een matig eerste seizoen. Jerome was ook geweldig, Penguin was al tof.

Ik mis wel een beetje het hele Mafia-gebeuren nu.
Ja, die Owls waren een behoorlijke flop eigenlijk.

Vanaf de exit van Jeromegod is het wel wat minder geworden, al zaten er nog steeds toffe dingen bij.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_158036565
Ik vind het steeds verder afzakken. 2e seizoen een villain/joker chaos opening, en dan een evil emperor die als held word gezien. Ik had toch meer mafia families en praktijken willen zien, en wat subtielere omgang met komende villains/heroes. En ja Lee is saai en lijkt op een LangNek Alien. Barb is dit seizoen wel lekker met die andere chick en zweepje.

Als dit de origin van de Joker moet voorstellen was het ook maar magertjes.
  zaterdag 5 december 2015 @ 23:02:04 #89
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_158045374
Ik vind het juist een erg sterk seizoen tot nu toe, maar de laatste aflevering viel me wel wat tegen.
Galavan die zo makkelijk dood gaat had ik niet verwacht en vond ik een beetje zwak.

Ik denk dat het hele verhaal nog wel een staartje gaat krijgen en het nog niet helemaal voorbij is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Moderator zondag 6 december 2015 @ 01:31:50 #90
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158049012
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 23:02 schreef Komakie het volgende:
Ik vind het juist een erg sterk seizoen tot nu toe, maar de laatste aflevering viel me wel wat tegen.
Galavan die zo makkelijk dood gaat had ik niet verwacht en vond ik een beetje zwak.

Ik denk dat het hele verhaal nog wel een staartje gaat krijgen en het nog niet helemaal voorbij is.
Het blijft maar een mens he :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 6 december 2015 @ 07:58:54 #91
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_158050858
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 01:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Het blijft maar een mens he :+
Zou nog een talon kunnen zijn van de owls ;)

Maar ik bedoelde meer verhaal technisch.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_158127405
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 23:02 schreef Komakie het volgende:
Ik vind het juist een erg sterk seizoen tot nu toe, maar de laatste aflevering viel me wel wat tegen.
Galavan die zo makkelijk dood gaat had ik niet verwacht en vond ik een beetje zwak.

Ik denk dat het hele verhaal nog wel een staartje gaat krijgen en het nog niet helemaal voorbij is.
eens, vind seizoen 2 een stuk beter dan het eerste. Vooral dat het nu niet meer zo standaard case of the week is. Al hoop ik wel dat het Galavan verhaal nog een vervolg krijgt want het einde van hem was wel erg abrupt. Erg goed gespeeld wel dus laat hem maar terugkomen.

Verder blijf ik de hele sfeer geweldig vinden, echt zo een (net niet té)over de top comic sfeertje met overal zieke figuren. Doet me beetje denken aan een mix van de cartoons van de jaren 90 en het spel Arkham knight.

Ik had er niet eens rekening mee gehouden dat vorige week de voorlopig laatste was, voor een (halve)fiinale viel ie een beetje tegen
  woensdag 9 december 2015 @ 15:31:03 #93
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_158129479
Eigenlijk is de serie pas echt op gang gekomen na de winterstop van het vorig seizoen. Het lijkt wel of er toen andere schrijvers zijn gekomen.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_158151544
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:31 schreef avotar het volgende:
Eigenlijk is de serie pas echt op gang gekomen na de winterstop van het vorig seizoen. Het lijkt wel of er toen andere schrijvers zijn gekomen.
ik vond juist het 2de heel van seizoen 1 minder dan het eerste. Toen merkte je aan de kwaliteit van de afleveringen dat het seizoen tussentijds verlengd was van 14(?) naar 22 afleveringen
pi_158194560
Wanneer is weer de volgende aflevering?
pi_158195262
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:46 schreef Paradoxie het volgende:
Wanneer is weer de volgende aflevering?
http://epguides.com/gotham/

29 feb
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_159047892
Gotham en andere toptitels verschijnen deze maand nog op Netflix

Er is vaak naar gevraagd, maar eindelijk heeft Netflix bekend gemaakt wanneer Gotham in Nederland op Netflix te zien zal zijn. Vanaf zaterdag 16 januari is Gotham beschikbaar.
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 14 januari 2016 @ 15:44:14 #98
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_159099663
Ik hoop dat het volgende seizoen/deel toch wel wat minder 'Bruce' erin heeft.. nu had het nog een beetje connectie met Galavan, maar toch voelt het te vaak geforceerd aan dat hij er ook nog in MOET elke aflevering :{
Niks tegen die jongen of zo :)

[ Bericht 17% gewijzigd door BlackEyedAngel op 14-01-2016 15:50:36 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  donderdag 14 januari 2016 @ 21:18:29 #99
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_159108659
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:44 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Ik hoop dat het volgende seizoen/deel toch wel wat minder 'Bruce' erin heeft.. nu had het nog een beetje connectie met Galavan, maar toch voelt het te vaak geforceerd aan dat hij er ook nog in MOET elke aflevering :{
Niks tegen die jongen of zo :)
Ik wil juist meer Bruce, omdat ik die periode tussen de dood van zijn ouders en het punt dat hijdaadwerkelijk Batman wordt, interessant vind. Ik WIL juist die transitie zien waar hij door begint te krijgen dat de politie ook niet alles kan, en dat er soms méér nodig is.... en dan dus ook die training.

Ik vond het al fijn dat je hem in die laatste paar episodes al wat 'sterker' zag worden, qua persoonlijkheid.

Het hele Gordon gebeuren vind ik ook tof, maar helaas nu wel flink van het padje af, wat betreft zich aan de wet houden.

Maar goed, we zien wel waar ze heen gaan met de serie. Sommige zaken/personages zijn flink verbeterd in de eerste helft van S02, maar bijvoorbeeld dat League-gedoe, Cat, Gallivan, dat vond ik juist ondermaats. En zoals ik al eerder aangaf, ik mis een beetje dat Mafia-gebeuren uit S01.
pi_159130845
Ben blij dat galahan 'dood' is. Wat een eikelige zak patat was dat zeg.

Hugo strange vind ik dan veel iconischer en interessanter.

Ben helemaal gek op the riddler / cory michael smith.

Dat is echt mijn favoriete karakter met stip op 1.

Katjevrouwtje en oswald zijn ook wel leuk maar oswald had wel veel scenes dat hij me echt vervreemde van de serie, ook wel irritant dat je constant greenscreen reflecties ziet in alle ramen en brillen, maar goed.. de serie kijk ik voornamelijk om de ontwikkeling van de villains en bruce, en niet om de grafische kant.

nb: ik ben wel van de theorie dat jerome nog leeft,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')