abonnement Unibet Coolblue
pi_157467681
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:29 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Hot plates en alarm clocks, volgens mij, en die telefooncellen bij Red Rocket.
Ik heb het idee dat ik beter opnieuw kan beginnen, want die hotplates heb ik ook gescrapped :(
Zou er ergens op internet al een 'hoe bouw ik een dorp' FAQ staan
Hell To The Liars
  woensdag 11 november 2015 @ 12:38:32 #127
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157467698
Ik vind de hele speelstijl van random junk zoeken en hopen dat het uit de juiste materialen bestaat een erg vervelende manier van spelen. Ik heb gewoon niet dat idee in m'n hoofd van "oh die kist bestaat deels uit materiaal x en y, kan ik gebruiken voor wapen y voor de loop en vizier".

..verwachten ze dat je zo speelt? Ik heb daar geen zin in. Ik ga voorlopig dus geen wapens of armor modden. Tenzij iemand tips heeft, en anders wordt het eventueel een mond :P

Is een + achter een wapen in andermans inventory trouwens een indicator dat het gemod is? Want de stats zijn hetzelfde en de + verdwijnt als je het bekijkt in je pipboy.
When all else fails, you always have delusion.
pi_157467701
quote:
8s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:23 schreef leeell het volgende:
Door gekut met de pre-load / steam versie ben ik mn savegame van 20 uur kwijt :'(

Ach, wilde hem toch iets anders maken
_O_ Machtige uren man
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 11 november 2015 @ 12:40:03 #129
256666 leeell
I know you're lonely
pi_157467724
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:38 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

_O_ Machtige uren man
Ja maar alles weg, ach. bepaalde SPECIAL's waren toch underwhelming, nu iets meer proppen in die anderen.

had al kenkerveel bobbleheads (6) :'( die waren wel tijdrovend
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_157467736
Kan je ergens de fps cappen op 60? bij mij stottert het een beetje en gaat het boven de 100 uit
  woensdag 11 november 2015 @ 12:43:24 #131
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157467765
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:41 schreef E-Dubble het volgende:
Kan je ergens de fps cappen op 60? bij mij stottert het een beetje en gaat het boven de 100 uit
iPresentInterval=0 in de .ini, en dan direct het spel starten ipv de launcher want die reset dit automatisch naar 1, want Bethesda.
When all else fails, you always have delusion.
pi_157467807
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:43 schreef Mirel het volgende:

[..]

iPresentInterval=0 in de .ini, en dan direct het spel starten ipv de launcher want die reset dit automatisch naar 1, want Bethesda.
Ja als ik hem op 0 stel is het stabiel 30 FPS en op 1 varieert het dan tussen 100-150.
Je kan nergens gewoon vast op 60 zetten ofwel?
pi_157467835
quote:
2s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:40 schreef leeell het volgende:

[..]

Ja maar alles weg, ach. bepaalde SPECIAL's waren toch underwhelming, nu iets meer proppen in die anderen.

had al kenkerveel bobbleheads (6) :'( die waren wel tijdrovend
Welke zijn bereikbaar voor een character met laag level? Die van Perception kwam ik natuurlijk meteen al tegen.
pi_157467851
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:37 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat ik beter opnieuw kan beginnen, want die hotplates heb ik ook gescrapped :(
Zou er ergens op internet al een 'hoe bouw ik een dorp' FAQ staan
Dat is ook de bedoeling dat je ze scrapped ;) Volgens mij kun je al je "Junk" opslaan in de workshop en word het automatisch verwerkt als je iets bouwt wat circuitry/copper nodig heeft.

quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:38 schreef Mirel het volgende:
Is een + achter een wapen in andermans inventory trouwens een indicator dat het gemod is? Want de stats zijn hetzelfde en de + verdwijnt als je het bekijkt in je pipboy.
Een +'je is idd dat het gemod is, maar hoeft niet per se een verbetering te zijn, vaak verschillen ze wel in waarde volgens mij.

quote:
5s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Welke zijn bereikbaar voor een character met laag level? Die van Perception kwam ik natuurlijk meteen al tegen.
Je hebt ook nog het:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 11 november 2015 @ 12:54:45 #135
256666 leeell
I know you're lonely
pi_157467921
quote:
5s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Welke zijn bereikbaar voor een character met laag level? Die van Perception kwam ik natuurlijk meteen al tegen.
Repair, Energy Weapons, Intelligence en nog wat secondaries
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_157467976
Zoals ik overal lees is het nog een buggy piece of shit. Pc instellingen die nergens op slaan en je moet al gelijk in ini's lopen kutten.

Kan Bethesda niet gewoon eens een fatsoenlijke engine nemen?
Spelen op 144hz monitor sloopt het spel, dialogen die nergens op slaan, quests die zo generiek zijn als een MMO, weinig tot geen opties voor andere oplossingen tot problemen, lelijke textures, lelijke animaties.

Ik had er meer van verwacht...
Het is nu een FPS met een beetje RPG elementen, i.p.v. een volwaardige RPG.

Kunnen ze nou ook een keer een fatsoenlijke PC interface maken die niet direct van consoles is geript? Serieus door consoles worden game devs constant dommer en dommer.
pi_157467988
Ik wil ook fallout 4 spelen maar ik heb alleen een macbook :(

i7 2.4 ghz, 16 gb ram, NVIDIA GeForce GT 650M 1024 MB. Denken jullie dat ik kans maak op 30 frames met Low settings?
pi_157467990
quote:
2s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:40 schreef leeell het volgende:

[..]

Ja maar alles weg, ach. bepaalde SPECIAL's waren toch underwhelming, nu iets meer proppen in die anderen.

had al kenkerveel bobbleheads (6) :'( die waren wel tijdrovend
Wat voor build had je dan? Heb nu iets van Perception / Intelligence / Charisma.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_157468000
Ik kwam gisteren trouwens al meteen de junk jet tegen bij een van de eerste quests die ik deed maar durf hem niet te gebruiken omdat ik bang ben dat ik junk met goed spul erin wegschiet :')
Flesje bier
  woensdag 11 november 2015 @ 13:00:08 #140
256666 leeell
I know you're lonely
pi_157468016
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:58 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Wat voor build had je dan? Heb nu iets van Perception / Intelligence / Charisma.
Luck, Perception, Intelligence.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_157468143
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:57 schreef totalvamp het volgende:
Zoals ik overal lees is het nog een buggy piece of shit. Pc instellingen die nergens op slaan en je moet al gelijk in ini's lopen kutten.

Kan Bethesda niet gewoon eens een fatsoenlijke engine nemen?
Spelen op 144hz monitor sloopt het spel, dialogen die nergens op slaan, quests die zo generiek zijn als een MMO, weinig tot geen opties voor andere oplossingen tot problemen, lelijke textures, lelijke animaties.

Ik had er meer van verwacht...
Het is nu een FPS met een beetje RPG elementen, i.p.v. een volwaardige RPG.

Kunnen ze nou ook een keer een fatsoenlijke PC interface maken die niet direct van consoles is geript? Serieus door consoles worden game devs constant dommer en dommer.
Heb er nu al een schijthekel aan en heb het pas een halfuur gespeeld. Eerst een uur liggen kutten met de fps settings (waarom kan dat niet gewoon in het menu?) en het werkt nog steeds niet.

De tijd dat ik wel kon spelen ben ik 3x vastgelopen en 2 crashes gehad....
pi_157468201
Wordt echt helemaal gek van muren rondom Sanctuary zetten. Dan zit ik weer net wat over de grens, dan kan ik geen bocht maken, dan connecten de muren weer niet, dan zweeft de helft van de muur weer in de lucht. :')

quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:38 schreef Mirel het volgende:
Ik vind de hele speelstijl van random junk zoeken en hopen dat het uit de juiste materialen bestaat een erg vervelende manier van spelen. Ik heb gewoon niet dat idee in m'n hoofd van "oh die kist bestaat deels uit materiaal x en y, kan ik gebruiken voor wapen y voor de loop en vizier".

..verwachten ze dat je zo speelt? Ik heb daar geen zin in. Ik ga voorlopig dus geen wapens of armor modden. Tenzij iemand tips heeft, en anders wordt het eventueel een mond :P

Is een + achter een wapen in andermans inventory trouwens een indicator dat het gemod is? Want de stats zijn hetzelfde en de + verdwijnt als je het bekijkt in je pipboy.
Je kunt in het crafting-menu op een bepaalde knop drukken wat de materialen die je voor de desbetreffende mod nog nodig hebt marked. Dus als je dan bijvoorbeeld een kistje loot en er zit junk in dat je nodig hebt voor je mod dan is die gemarkeerd met een vergrootglaasje erachter.
pi_157468204
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:57 schreef totalvamp het volgende:
Zoals ik overal lees is het nog een buggy piece of shit. Pc instellingen die nergens op slaan en je moet al gelijk in ini's lopen kutten.

Kan Bethesda niet gewoon eens een fatsoenlijke engine nemen?
Spelen op 144hz monitor sloopt het spel, dialogen die nergens op slaan, quests die zo generiek zijn als een MMO, weinig tot geen opties voor andere oplossingen tot problemen, lelijke textures, lelijke animaties.

Ik had er meer van verwacht...
Het is nu een FPS met een beetje RPG elementen, i.p.v. een volwaardige RPG.

Kunnen ze nou ook een keer een fatsoenlijke PC interface maken die niet direct van consoles is geript? Serieus door consoles worden game devs constant dommer en dommer.
Heb 0 bugs gehad tot nu toe. Ook helemaal geen framedrops.

Wat ik minder vind zijn de matige dialogen en het slechte dialoog wiel (1 woord samenvatting echt wtf).

Ik lees overal trouwens dat je quests enz op heel veel verschillende manieren op kan lossen... ik heb tot nu toe vrijwel alles met speech opgelost.
pi_157468205
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:06 schreef E-Dubble het volgende:

[..]

Heb er nu al een schijthekel aan en heb het pas een halfuur gespeeld. Eerst een uur liggen kutten met de fps settings (waarom kan dat niet gewoon in het menu?) en het werkt nog steeds niet.

De tijd dat ik wel kon spelen ben ik 3x vastgelopen en 2 crashes gehad....
Ik snap niet hoe sites hem een 9 of 9.5 kunnen geven.
Veel dingen die missen, vooral de dialoog irriteert me :(

Misschien toch maar een jaartje wachten op de nodige mods (zoals gewoonlijk).

Ik vraag me af hoe het geworden zou zijn als CDPR het had gemaakt.
pi_157468287
Als je van wapen wisselt wordt ie automatisch herladen. :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_157468408
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:29 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Hot plates en alarm clocks, volgens mij, en die telefooncellen bij Red Rocket.
Wacht wat? Kun je dingen uit de omgeving ook 'scrappen'? :o
pi_157468426
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:25 schreef aeque het volgende:

[..]

Wacht wat? Kun je dingen uit de omgeving ook 'scrappen'? :o
Alleen tijdens het bouwen/scrappen bij je settlement toch?
Flesje bier
pi_157468446
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:25 schreef aeque het volgende:

[..]

Wacht wat? Kun je dingen uit de omgeving ook 'scrappen'? :o
Het huis naast je 1ste workshop kan je helemaal plat gooien, zo zijn er nog 2 of 3 :P bomen, hekken, auto's. Bleef niks van die straat over _O_

Wel als je in je workshop menu zit idd.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_157468464
quote:
10s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:27 schreef Divje het volgende:

[..]

Het huis naast je 1ste workshop kan je helemaal plat gooien, zo zijn er nog 2 of 3 :P bomen, hekken, auto's. Bleef niks van die straat over _O_

Wel als je in je workshop menu zit idd.
Mijn Sanctuary is ook helemaal opgeruimd, alleen lijkt koper irritant lastig te vinden.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_157468466
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:25 schreef aeque het volgende:

[..]

Wacht wat? Kun je dingen uit de omgeving ook 'scrappen'? :o
Ja, superhandig, gaat er ook niks verloren. :) Junk daarentegen kan je niet scrappen, heb je iets nodig, gooi je de rest weg. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')