abonnement Unibet Coolblue
pi_158922786


Kanye West - The Strokes - The Killers - Beck voor The Governors Ball. Vanmiddag komt de volledige line-up. Sterk begin wel.
pi_158923542
Tijd dat The Strokes eens naar Nederland/belgië komen..
pi_158923688
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:52 schreef theodoor9 het volgende:
Tijd dat The Strokes eens naar Nederland/belgië komen..
Eens, al zal dat voorlopig nog niet gebeuren.

Governors Ball is in New York wat de hometown is van de band. Daarom staan ze daar regelmatig.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 8 januari 2016 @ 11:13:39 #204
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_158923875
Ben meer benieuwd wanneer een groot festival hier eens durft om Kanye, Taylor Swift, Rihanna, Beyonce of andere popsterren te boeken. (naast Roskilde die al eens Rihanna hebben gehad)

Goed, en de Engelse festivals durven het ook wel aan :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_158923909
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ben meer benieuwd wanneer een groot festival hier eens durft om Kanye, Taylor Swift, Rihanna, Beyonce of andere popsterren te boeken. (naast Roskilde die al eens Rihanna hebben gehad)

Goed, en de Engelse festivals durven het ook wel aan :+
Werchter denk ik dan. Die hebben het in het verleden wel geprobeerd met bv. 50 cent, Snoop Dogg, maar zijn daar op een gegeven moment weer mee gestopt. Je hebt nu natuurlijk een lading hiphop die wat meer credible is, in de zin van Kendrick, Run The Jewels, dat werk. Pinkpop had vorig jaar met Robbie natuurlijk al een commerciele pop-artiest. Ik zou het niet gek vinden als een festival als Pinkpop met bv. Taylor Swift zou komen.
pi_158924194
Ik vond het ook prima wat Pinkpop deed jaar deed met Robbie Williams,. Er is een soort van "te kort" aan headliners en dan is het prima om de Taylor Swifts, Beyoncés en Rihanna's van deze wereld te boeken.

Alleen vraag ik me af of dit soort acts wel veel festivals "willen doen". Vaak blijft het bij dit soort acts bij een losse festival show en verder veel arena/zaal shows. Ik kan me ook voorstellen dat sommige pop acts niet allerlei vage rock bandjes voor hun show willen hebben.

In de Hip Hop heb je weinig acts die een Major Europees festival kunnen headlinen. Na Kanye West, Jay-Z, Eminem en Dr. Dre (samen met Snoop) houd het wel een beetje op. Kendrick Lamar vind ik een prima artiest, maar het zou voor mij toch enigzins een domper zijn als dat een Pinkpop zondag headliner zou zijn.
pi_158924461
En ik denk ook dat NL best een lastig land is met een vrij beperkte muziek smaak.

Zo verbaasde me het dat Nederland dit jaar een Black Sabbath langs zich heen laat gaan (laatste tour als je het moet geloven).

Blur laten ze ook een aantal keer liggen. The Stone Roses durven we ook niet op een Festival neer te zetten. En Aerosmith werd recentelijk ook nog compleet genegeerd.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 11:43:19 #208
268120 Ochtendjas
Avond is te mainstream
pi_158924503
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik vond het ook prima wat Pinkpop deed jaar deed met Robbie Williams,. Er is een soort van "te kort" aan headliners en dan is het prima om de Taylor Swifts, Beyoncés en Rihanna's van deze wereld te boeken.

Alleen vraag ik me af of dit soort acts wel veel festivals "willen doen". Vaak blijft het bij dit soort acts bij een losse festival show en verder veel arena/zaal shows. Ik kan me ook voorstellen dat sommige pop acts niet allerlei vage rock bandjes voor hun show willen hebben.

In de Hip Hop heb je weinig acts die een Major Europees festival kunnen headlinen. Na Kanye West, Jay-Z, Eminem en Dr. Dre (samen met Snoop) houd het wel een beetje op. Kendrick Lamar vind ik een prima artiest, maar het zou voor mij toch enigzins een domper zijn als dat een Pinkpop zondag headliner zou zijn.
Wat qua hiphop misschien nog meer in de buurt komt zou zelfs iets als Gorillaz kunnen zijn, daar die volgens mij ook hebben aangegeven om te gaan touren dit jaar. Lijken mij in ieder geval een prima headliner, al hoop ik voor mezelf dat ze op LL komen te staan. :+
pi_158924565
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:43 schreef Ochtendjas het volgende:

[..]

Wat qua hiphop misschien nog meer in de buurt komt zou zelfs iets als Gorillaz kunnen zijn, daar die volgens mij ook hebben aangegeven om te gaan touren dit jaar. Lijken mij in ieder geval een prima headliner, al hoop ik voor mezelf dat ze op LL komen te staan. :+
Jep komen inderdaad met nieuw werk en zouden gaan touren. Al blijft het voorlopig nog vrij rustig rond die band. Kwa formaat een prima Lowlands naam idd. Alleen als je dan weer naar het financiële aspect gaat kijken zullen ze toch weer moeten afhaken vrees ik. Lijkt me een vrij prijzige band.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 8 januari 2016 @ 11:47:24 #210
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_158924595
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:41 schreef indiaantje89 het volgende:
En ik denk ook dat NL best een lastig land is met een vrij beperkte muziek smaak.

Zo verbaasde me het dat Nederland dit jaar een Black Sabbath langs zich heen laat gaan (laatste tour als je het moet geloven).

Blur laten ze ook een aantal keer liggen. The Stone Roses durven we ook niet op een Festival neer te zetten. En Aerosmith werd recentelijk ook nog compleet genegeerd.
Denk dat de bovenstaande voorbeelden vooral de hoofdprijs vragen en hier in NL niet de massa op de been krijgen zoals bijvoorbeeld in Duitsland.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_158924629
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:47 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Denk dat de bovenstaande voorbeelden vooral de hoofdprijs vragen en hier in NL niet de massa op de been krijgen zoals bijvoorbeeld in Duitsland.
Maar dan vraag ik me af waarom ze dat in België wel lukt ;)
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 8 januari 2016 @ 11:57:05 #212
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_158924828
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:48 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Maar dan vraag ik me af waarom ze dat in België wel lukt ;)
MONEYZ
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_158925319
Ik denk dat er in NL veel meer geld zit in faciliteiten op de camping en dergelijke. De buitenlandse festivals die ik heb bezocht zijn al bij lange na niet zo goed geregeld als in Nederland. Of om maar een stom voorbeeld te noemen, op een Rock Am Ring hebben ze niet eens van programmaboekjes gehoord. Iets wat ondenkbaar is in Nederland.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 januari 2016 @ 12:26:20 #214
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_158925470
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik denk dat er in NL veel meer geld zit in faciliteiten op de camping en dergelijke. De buitenlandse festivals die ik heb bezocht zijn al bij lange na niet zo goed geregeld als in Nederland. Of om maar een stom voorbeeld te noemen, op een Rock Am Ring hebben ze niet eens van programmaboekjes gehoord. Iets wat ondenkbaar is in Nederland.
het Wacken-programma"boekje" is een 162-pagina tellend boekwerk.

op Rock Hard en Metalfest zijn het meer de normale formaten programmaboekjes zoals je ze in Nederland ook kent.

Dus nee, dat is niet iets typisch Nederalnds hoor.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_158925527
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:26 schreef Tokus het volgende:

[..]

het Wacken-programma"boekje" is een 162-pagina tellend boekwerk.

op Rock Hard en Metalfest zijn het meer de normale formaten programmaboekjes zoals je ze in Nederland ook kent.

Dus nee, dat is niet iets typisch Nederalnds hoor.
Daar ben ik dan niet geweest. Spreek ook uit eigen ervaring. Op Glasto had je ook een "boek" inderdaad. Maar moet je wel voor betalen.

Maar zijn de camping faciliteiten als douches en wc's ook zoals hier geregeld?
pi_158926424
pi_158928308
UB40 op ParkCity Live in Heerlen op 17 juli.

http://www.parkcitylive.nl/artiesten/ub40/
pi_158933747


En het is weeeeeeeekeeeeeeeeeeeeeend! *O*
pi_159017773


pi_159034276
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 12 januari 2016 @ 09:09:47 #221
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159034355
Lekker line-upje hoor :9
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_159034379




3 Doors Down dus ook weer on tour.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 12 januari 2016 @ 09:16:03 #223
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159034447
En P.O.D.

:')
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_159034488
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 09:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
En P.O.D.

:')
Ik zou er toch even langs gaan op zo'n festival :P als je er toch bent...
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 12 januari 2016 @ 10:22:05 #225
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159035510
Vestrock komt ook met de eerste namen. Kensington, All Tvvins, Faces on TV, My Baby, Evil Invaders, Cut_, Echotape & De Likt.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')