abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 10 november 2015 @ 01:18:27 #76
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157441207
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 01:13 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Hilarisch!


:')
Ik sla mezelf op de dijen van mijn leuke grap!

Maar het was eigenlijk best wel serieus bedoeld.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_157441383
Ze had al geen ondergoed aan speciaal voor de app uitzending.



Boh!
pi_157441567
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:00 schreef Zipportal het volgende:
In de 3e helft lacht Gijp nog harder om zijn eigen grappen. Komt dat zien mensen.

Halina Reijn -> René.

René die de RTL XL app loopt te promoten. Minachting van de kijker met dat geacteerde gedoe de hele tijd. Ook van Johan. Beetje klaar met dat commerciële gedoe. Poppenkast
:W
pi_157441614
quote:
ik heb niet geluisterd
pi_157441620
Ik vond het wel geinig.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_157441623
smakelijk gelachen _O-
pi_157441748
Lekker je eigen laten hoereren voor 4 ton in het jaar
pi_157442949
Dames en Heren,

Zojuist heeft mijn Youtubekanaaltje 'VoetbalOliver' zijn derde copyrightclaim in een week tijd gekregen van RTL, waardoor het kanaaltje van Youtube is verwijderd.

Doorgaan op het vernieuwde kanaaltje VoetbalOliver 2.0 was een idee, alleen toen ik vanochtend op dat account keek, stonden er ook alweer twee copyright claims op mij te wachten waardoor het eigenlijk onmogelijk is om verder te gaan.

Of ik nog verder ga met SigaarSnor, ben ik nog niet over uit. Voor mij is de lol er een beetje af. Zat veel tijd en werk in dat kanaaltje, sinds begin 2011.

RTL heb ik al om een reactie gevraagd, maar of die er gaat komen? ... ... ...

[ Bericht 13% gewijzigd door Oliver23 op 10-11-2015 09:37:05 ]
  dinsdag 10 november 2015 @ 09:32:59 #84
159761 Arn0
Abbey Road
pi_157442978
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:30 schreef Oliver23 het volgende:
Dames en Heren,

Zojuist heeft mijn Youtubekanaaltje 'VoetbalOliver' zijn derde copyrightclaim in een week tijd gekregen van RTL, waardoor het kanaaltje van Youtube is verwijderd.

Doorgaan op het vernieuwde kanaaltje VoetbalOliver 2.0 was een idee, alleen toen ik vanochtend op dat account keek, stonden er ook alweer twee copyright claims op mij te wachten waardoor het eigenlijk onmogelijk is om verder te gaan.

RTL heb ik al om een reactie gevraagd, maar of die er gaat komen? ... ... ...
Als je het terug doet zou ik sowieso geen ads-inkomsten instellen op je videos, dat ze geen Youtube videos voor commercieel gebruik toelaten snap ik wel.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_157442996
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 01:41 schreef Nober het volgende:
Ze had al geen ondergoed aan speciaal voor de app uitzending.

[ afbeelding ]

Boh!
O+ O+ :9 :9 :9~ :9~
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_157443018
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:32 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Als je het terug doet zou ik sowieso geen ads-inkomsten instellen op je videos, dat ze geen Youtube videos voor commercieel gebruik toelaten snap ik wel.
Alle ads-inkomsten waren sws al voor RTL :)
pi_157443181
RIP Sigaarblogcom.
pi_157443266
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:30 schreef Oliver23 het volgende:
Dames en Heren,

Zojuist heeft mijn Youtubekanaaltje 'VoetbalOliver' zijn derde copyrightclaim in een week tijd gekregen van RTL, waardoor het kanaaltje van Youtube is verwijderd.

Doorgaan op het vernieuwde kanaaltje VoetbalOliver 2.0 was een idee, alleen toen ik vanochtend op dat account keek, stonden er ook alweer twee copyright claims op mij te wachten waardoor het eigenlijk onmogelijk is om verder te gaan.

Of ik nog verder ga met SigaarSnor, ben ik nog niet over uit. Voor mij is de lol er een beetje af. Zat veel tijd en werk in dat kanaaltje, sinds begin 2011.

RTL heb ik al om een reactie gevraagd, maar of die er gaat komen? ... ... ...
Ze beginnen er zelf wel in te geloven bij dat rtl he? Sterkte ouwe reus.
pi_157443269
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:49 schreef Cavaliers het volgende:
RIP Sigaarblogcom.
Voorlopig is het nog RIP 'VoetbalOliver'. Over SigaarSnor denken we nog na :)
pi_157443390
Ik heb mij altijd kostelijk vermaakt hoor met jouw youtube kanaal, daar niet van, en ik begrijp dat je nu op je pik getrapt bent. Maar we moeten nu niet opeens heel verbaasd gaan doen over dat het zo gelopen is weet je wel. Maar misschien is het een idee om videobanden met VI compilaties vanuit de achterbak van je auto te verkopen?
pi_157443571
Allemaal naar hilvesum dus? Of we sturen allemaal tegelijk een bericht naar wilfred en co
pi_157443704
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:20 schreef KingRoland het volgende:
Allemaal naar hilvesum dus? Of we sturen allemaal tegelijk een bericht naar wilfred en co
Ik ben helemaal niet van het wereldje in Hilversum
  dinsdag 10 november 2015 @ 10:34:31 #93
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157443777
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:30 schreef Oliver23 het volgende:
Dames en Heren,

Zojuist heeft mijn Youtubekanaaltje 'VoetbalOliver' zijn derde copyrightclaim in een week tijd gekregen van RTL, waardoor het kanaaltje van Youtube is verwijderd.

Doorgaan op het vernieuwde kanaaltje VoetbalOliver 2.0 was een idee, alleen toen ik vanochtend op dat account keek, stonden er ook alweer twee copyright claims op mij te wachten waardoor het eigenlijk onmogelijk is om verder te gaan.

Of ik nog verder ga met SigaarSnor, ben ik nog niet over uit. Voor mij is de lol er een beetje af. Zat veel tijd en werk in dat kanaaltje, sinds begin 2011.

RTL heb ik al om een reactie gevraagd, maar of die er gaat komen? ... ... ...
Diep triest :(
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_157444092
quote:
Johan Derksen, Wilfred Genee, Rene van der Gijp, Hans Kraay jr., Johan Boskamp en Wim Kieft krijgen hun eigen tijdschrift. Medio december ligt Voetbal Inside als blad in de winkels.

Pijper Media brengt het nieuwe voetbalblad uit in samenwerking met RTL.

Voetbal Inside bevat volgens een aankondiging van de uitgeverij interviews en fotoreportages met de zes hoofdpersonen, maar ook verhalen met de toppers uit de voetbalwereld. ''Waarbij de glimlach, net als op tv, uiteraard niet ontbreekt."

Het blad gaat de concurrentie aan met Voetbal International. Derksen was tussen 2000 en 2013 hoofdredacteur van het voetbalweekblad.

Derde helft

In september 2015 brak Derksen met WPG Uitgevers. Pijper Media kocht vorig jaar van Sanoma de mannenbladen Panorama, Nieuwe Revu en Playboy. Sanoma verkocht eerder al Wieler Revue en de restaurantgids Lekker 500 aan Pijper Media, uitgever van onder meer Lonely Planet en Surfmagazine.

Maandag begonnen de mannen van Voetbal Inside met de Derde Helft, een verlenging van hun eigen praatprogramma die online te volgen is op de website van het RTL-programma en via de nieuwe app.
Dit gaat floppen, zit echt niemand op nog een tijdschrift over voetbal te wachten.
pi_157445601
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:56 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Dit gaat floppen, zit echt niemand op nog een tijdschrift over voetbal te wachten.
Ik neem direct een abo.
pi_157445645
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:56 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Dit gaat floppen, zit echt niemand op nog een tijdschrift over voetbal te wachten.
Buiten dat, ik neem aan dat een hele rits aan VI redacteuren ook de overstap maken. Knipping en van Duren hadden grote doorbraken in de voetbalwereld met o.a. de belchinees. Die zijn nu onder het huidige management gedegradeerd tot vrouwenvoetbal en weet ik veel wat.

Simon ''van onze belastingcenten'' Zwartkruis is ook niet helemaal tevreden.
pi_157446181
Pijper Media is dat van Arno Pijpertje??
pi_157446207
Gaat net zo floppen als Sportweek
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')