abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 november 2015 @ 15:01:25 #1
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157401641
Nogmaals, Pedrosa _O_
pi_157401654
quote:
18s.gif Op zondag 8 november 2015 14:59 schreef Izzy73 het volgende:
Ik vraag me af wat Honda er werkelijk van vindt, dat Marquez niet voor de overwinning is gegaan. Kan toch niet de bedoeling zijn dat je je teamgenoot dwarszit en zelf geen poging doet om in te halen om Yamaha de overwinning te schenken. :?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Vooral of daar een uitspraak over komt.
pi_157401662
quote:
10s.gif Op zondag 8 november 2015 15:00 schreef Dside het volgende:

[..]

Ok troll, ga nu maar weer met de lego spelen. :)
Rossi fanboys will be.. ehh.. Rossi fanboys :)

Ach ja. Met een beetje geluk alleen 2016 nog en kan ie dan met pensioen.

Maar ehh, neuh, ik ga zo even motorrijden denk ik :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157401691
Vraag me af wat er gebeurd was als Ianone niet gevallen was.
pi_157401714
blijft Rossi bij Yamaha?
pi_157401718
quote:
14s.gif Op zondag 8 november 2015 15:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vraag me af wat er gebeurd was als Ianone niet gevallen was.
Laten we de race opnieuw doen.
pi_157401725
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:04 schreef THEFXR het volgende:
blijft Rossi bij Yamaha?
Yes.
pi_157401743
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:02 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Rossi fanboys will be.. ehh.. Rossi fanboys :)

Ach ja. Met een beetje geluk alleen 2016 nog en kan ie dan met pensioen.

Maar ehh, neuh, ik ga zo even motorrijden denk ik :)
Waar komt die hekel aan Rossi vandaan?
pi_157401760
quote:
10s.gif Op zondag 8 november 2015 15:04 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Laten we de race opnieuw doen.
Je snapt wat ik bedoel.
pi_157401766
quote:
11s.gif Op zondag 8 november 2015 15:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waar komt die hekel aan Rossi vandaan?
Arrogantie op wielen.

Ik zal ook nooit beweren dat ie neit kan rijden hoor, want daar is ie verdomd goed in. Maar met die instelling dat iedereen maar voor hem moet wijken, zou het voor de sport beter zijn als ie met pensioen gaat.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157401772
quote:
11s.gif Op zondag 8 november 2015 15:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waar komt die hekel aan Rossi vandaan?
Het is Firefly of z'n aanhang, niks van aantrekken. :)
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
pi_157401789
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:05 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Arrogantie op wielen.

Ik zal ook nooit beweren dat ie neit kan rijden hoor, want daar is ie verdomd goed in. Maar met die instelling dat iedereen maar voor hem moet wijken, zou het voor de sport beter zijn als ie met pensioen gaat.
Maar zo'n gedrag als dat van Marquez is wel leuk/goed :?
  zondag 8 november 2015 @ 15:06:53 #14
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157401800
Márquez heeft zich weer eens van z'n beste kant laten zien. Duidelijk sneller dan Lorenzo maar hem geen strobreed in de weg willen leggen terwijl hij er weinig moeite mee had om de races van Rossi te verzieken.

Lorenzo is een geweldige coureur, maar als mens is het een verschrikkelijke kwal. Spijtig dat het zo moet lopen. Volgend jaar hopen op Pedrosa :Y .
Huilen dan.
pi_157401808
quote:
14s.gif Op zondag 8 november 2015 15:06 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Maar zo'n gedrag als dat van Marquez is wel leuk/goed :?
Absoluut niet. Ik ben ook niet voor Marquez. Maar het is wel minder naatje dan dat van Rossi.

Qua persoon ben ik eerder voorstander van Pedrosa en Ianonne. Qua team natuurlijk Suzuki, al is het maar omdat er hier ook een Suzuki voor de deur staat natuurlijk.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157401821
Marquez, wat een hond :r
pi_157401825
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:07 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Absoluut niet. Ik ben ook niet voor Marquez. Maar het is wel minder naatje dan dat van Rossi.
Dat ben ik dan niet met je eens.
pi_157401826
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:05 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Arrogantie op wielen.

Ik zal ook nooit beweren dat ie neit kan rijden hoor, want daar is ie verdomd goed in. Maar met die instelling dat iedereen maar voor hem moet wijken, zou het voor de sport beter zijn als ie met pensioen gaat.
Dat is de keuze van de rijder zelf hoor. Je zag duidelijk dat Espargaro niet aan de kant ging voor hem.

Bovendien kan je een penalty krijgen als je een rijder dwars zit die voor het kampioen strijdt.
  Moderator zondag 8 november 2015 @ 15:07:35 #19
249559 crew  Lavenderr
pi_157401827
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:05 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Arrogantie op wielen.

Ik zal ook nooit beweren dat ie neit kan rijden hoor, want daar is ie verdomd goed in. Maar met die instelling dat iedereen maar voor hem moet wijken, zou het voor de sport beter zijn als ie met pensioen gaat.
Ik vermoed dat er ook wel renners coureurs zijn die hopen dat hij met pensioen gaat want het is moeilijk winnen (op een eerlijke manier) van deze grandioze renner coureur.
  zondag 8 november 2015 @ 15:08:06 #20
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_157401842
Dat boe-geroep ik wel heel sneu
  zondag 8 november 2015 @ 15:08:19 #21
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157401854
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:07 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Absoluut niet. Ik ben ook niet voor Marquez. Maar het is wel minder naatje dan dat van Rossi.
Haha, goede grap man :') .

Lorenzo is de meest arrogante rijder van het veld en Márquez de meest achterbakse.

Groetjes,

Een neutrale kijker.
Huilen dan.
pi_157401871
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:08 schreef ErkendFokker het volgende:
Dat boe-geroep ik wel heel sneu
Nee hoor. Bij F1 waren ze ook bezig dat dat zielig was. Hoort er toch bij? Waarom zou dat niet mogen?
pi_157401872
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vermoed dat er ook wel renners zijn die hopen dat hij met pensioen gaat want het is moeilijk winnen (op een eerlijke manier) van deze grandioze renner.
Ik ontken ook niet dat ie geweldig goed kan rijden he.

maar het is schijnbaar ook een beetje een eigenschap van Rossi fanboys om iedereen die géén Rossi fanboy is allerlei woorden in de mond te leggen.

Hou daar eens mee op.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157401912
Ik ben benieuwd hoe Pedrosa gaat presteren volgend jaar. Ik heb goede hoop.
pi_157401914
De signature van BlackLining is wel toepasselijk :D
pi_157401923
quote:
14s.gif Op zondag 8 november 2015 15:07 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Dat ben ik dan niet met je eens.
Jij vindt oprecht dat Rossi zich goed gedragen heeft dit seizoen?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  Moderator zondag 8 november 2015 @ 15:09:42 #27
249559 crew  Lavenderr
pi_157401926
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:08 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik ontken ook niet dat ie geweldig goed kan rijden he.

maar het is schijnbaar ook een beetje een eigenschap van Rossi fanboys om iedereen die géén Rossi fanboy is allerlei woorden in de mond te leggen.

Hou daar eens mee op.
Ik zal het niet meer doen.
pi_157401950
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:09 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Jij vindt oprecht dat Rossi zich goed gedragen heeft dit seizoen?
Moah, niet altijd even netjes nee. Echter een stuk beter dan Marquez.
pi_157401951
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik zal het niet meer doen.
Dat is fijn. Één stap dichter bij een leuker MotoGP volgend jaar :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157401968
Heh? Wat gebeurt?
pi_157401973
Wat gebeurt er nu weer? :')
  zondag 8 november 2015 @ 15:10:58 #32
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_157401995
Wat een dieptrieste vertoning eigenlijk dit allemaal.

Ik mis Stoner gewoon. Dat was tenminste geen achterbaks gedoe :{w
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_157402020
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:05 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Arrogantie op wielen.

Ik zal ook nooit beweren dat ie neit kan rijden hoor, want daar is ie verdomd goed in. Maar met die instelling dat iedereen maar voor hem moet wijken, zou het voor de sport beter zijn als ie met pensioen gaat.
Voor de sport is het het beste als de allerbeste renners aan de start verschijnen waarbij de renners op zo'n eerlijke mogelijke manier voor hun eigen kansen rijden. Blijkbaar ben jij met beide essentiele punten van sport oneens en dan ga je in de repeatmode met anderen betichten van "Rossi fanboy", ach eiegnlijk hoop ik altijd dat de beste wint waar dat niet gebeurt maar dat maakt sport misschien ook wel zo mooi
pi_157402025
Wat was Lorenzo aan het doen?
pi_157402038
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:10 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat is fijn. Één stap dichter bij een leuker MotoGP volgend jaar :)
Ze was sarcastic, dipshit. :)
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
pi_157402042
Hij wilde de champagne met zijn team delen, dat is alles.
pi_157402072
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Hij wilde de champagne met zijn team delen, dat is alles.
Zo keek hij er anders niet bij.
pi_157402076
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:10 schreef Vlindur het volgende:
Wat een dieptrieste vertoning eigenlijk dit allemaal.

Ik mis Stoner gewoon. Dat was tenminste geen achterbaks gedoe :{w
Mooie kerel was dat ja. Gewoon knallen met zijn machine en verder geen gedoe.
  zondag 8 november 2015 @ 15:13:41 #39
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_157402079
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:10 schreef Grutsk het volgende:
Wat gebeurt er nu weer? :')
geen idee. Waarom liep Lorenzo nou weg? Misschien om rossi nat te maken? Vonf wel dat hij blij keek dus wou vast gaan vieren ofzo

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157402094
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:11 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Voor de sport is het het beste als de allerbeste renners aan de start verschijnen waarbij de renners op zo'n eerlijke mogelijke manier voor hun eigen kansen rijden. Blijkbaar ben jij met beide essentiele punten van sport oneens en dan ga je in de repeatmode met anderen betichten van "Rossi fanboy", ach eiegnlijk hoop ik altijd dat de beste wint waar dat niet gebeurt maar dat maakt sport misschien ook wel zo mooi
Zowel Rossi als Marquez spelen vuile spelletjes. Of maken we nu voor Rossi ineens een uitzondering?

Ik zit Marquez niet te verdedigen ofzo he. En uitgerekend dat bedoel ik met Rossi fanboys. Één woord van kritiek en je krijgt allemaal zichzelf op 'il doctore' aftrekkende pubertjes over je heen, nog voordat je klaar bent met je zin :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157402101
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 15:13 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

geen idee. Waarom liep Lorenzo nou weg? Misschien om rossi nat te maken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
pi_157402120
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 15:13 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

geen idee. Waarom liep Lorenzo nou weg? Misschien om rossi nat te maken? Vonf wel dat hij blij keek dus wou vast gaan vieren ofzo

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
pi_157402129
Nou, dat was het dan. Volgend jaar hopen dat Rossi het nog eenmaal kan flikken (weinig hoop) en anders mag Pedrosa het van mij doen.
pi_157402193
Ik ben vooral benieuwd naar Suzuki volgend jaar. Dan zou er ook een seamless gearbox moeten zijn. Als ze dan het vermogen in dat blok nog wat op weten te krikken dan gaat het pas echt leuk worden. En natuurlijk Viñales als eerste rijder in plaats van Espargaro, of Espargaro moet enorm aan zijn conditie gaan werken.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 8 november 2015 @ 15:17:32 #45
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_157402221
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:16 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar Suzuki volgend jaar. Dan zou er ook een seamless gearbox moeten zijn. Als ze dan het vermogen in dat blok nog wat op weten te krikken dan gaat het pas echt leuk worden. En natuurlijk Viñales als eerste rijder in plaats van Espargaro, of Espargaro moet enorm aan zijn conditie gaan werken.
klopt. Ze deden het erg goed vandaag (ook kort circuit, veel bochtjes)
pi_157402223
Mijn favoriet heeft gewonnen *O*
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_157402268
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 15:17 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

klopt. Ze deden het erg goed vandaag (ook kort circuit, veel bochtjes)
Nou ja, het bochtenwerk van die machines is écht goed, ze komen alleen een sloot vermogen te kort. En EsA begint altijd erg strak, en zakt na tien rondjes volledig weg.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157402386
Wat een deceptie. Marquéz mag ongestraft een heel seizoen als een kamikaze over de baan vliegen, Lorenzo mag inhalen bij gele vlag situaties, maar Rossi mag drie punten inleveren plus achteraan starten als hij een invliegende (kamikaze) Marquéz van zich afdrukt.

Ik ben absoluut geen Rossi fanboy (sinds het vetrek van Gibernau geen favo rijder meer) maar Spanje laat zich eens en te meer weer eens van zijn meest onsportieve kant zien. De Jury is ook niet meer serieus te nemen. En de teams zouden hun renners eens moeten houden aan richtlijnen die goed zijn voor het team en niet voor de nationaliteit. De sport moet voor volgend seizoen veel veranderen want ik ben bang dat er volgend jaar niet veel kijkers overblijven. Om Jeremy Clarkson te quoten: and on that bombshell it is time to end the show...
pi_157402427
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:22 schreef F-Bravo het volgende:
Wat een deceptie. Marquéz mag ongestraft een heel seizoen als een kamikaze over de baan vliegen, Lorenzo mag inhalen bij gele vlag situaties, maar Rossi mag drie punten inleveren plus achteraan starten als hij een invliegende (kamikaze) Marquéz van zich afdrukt.

Ik ben absoluut geen Rossi fanboy (sinds het vetrek van Gibernau geen favo rijder meer) maar Spanje laat zich eens en te meer weer eens van zijn meest onsportieve kant zien. De Jury is ook niet meer serieus te nemen. En de teams zouden hun renners eens moeten houden aan richtlijnen die goed zijn voor het team en niet voor de nationaliteit. De sport moet voor volgend seizoen veel veranderen want ik ben bang dat er volgend jaar niet veel kijkers overblijven. Om Jeremy Clarkson te quoten: and on that bombshell it is time to end the show...
:') hebben wij hetzelfde seizoen gekeken
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_157402443
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:22 schreef F-Bravo het volgende:
Wat een deceptie. Marquéz mag ongestraft een heel seizoen als een kamikaze over de baan vliegen, Lorenzo mag inhalen bij gele vlag situaties, maar Rossi mag drie punten inleveren plus achteraan starten als hij een invliegende (kamikaze) Marquéz van zich afdrukt.

Ik ben absoluut geen Rossi fanboy (sinds het vetrek van Gibernau geen favo rijder meer) maar Spanje laat zich eens en te meer weer eens van zijn meest onsportieve kant zien. De Jury is ook niet meer serieus te nemen. En de teams zouden hun renners eens moeten houden aan richtlijnen die goed zijn voor het team en niet voor de nationaliteit. De sport moet voor volgend seizoen veel veranderen want ik ben bang dat er volgend jaar niet veel kijkers overblijven. Om Jeremy Clarkson te quoten: and on that bombshell it is time to end the show...
Precies
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')