abonnement Unibet Coolblue
pi_157845509
quote:
14s.gif Op donderdag 26 november 2015 21:15 schreef Blistering het volgende:

[..]

Dit is niets. Spectrals waren 750 dollar toen ik er eentje kreeg :)
En die werden dan nog verkocht ook? Dan weet je toch echt niet meer wat je met je geld aan moet lijkt me.
Comfortably numb
  donderdag 26 november 2015 @ 21:54:44 #202
447683 VanFleppenstein
Dan weet je het echt niet meer
pi_157847158
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 21:19 schreef Denni5 het volgende:

[..]

En die werden dan nog verkocht ook? Dan weet je toch echt niet meer wat je met je geld aan moet lijkt me.
Momenteel zijn ze 650....maar als je dat uit gaat geven voor Pixels die over 5 jaar de vergetelheid in verdwijnen is dat echt zonde.
Heavily Medicated for Your Protection.
pi_157848202
quote:
Dat is waarschijnlijk een duplicate; gebeurt veel op US servers. Die neemt Blizzard weer van je af.

Ik heb ze voor 1000 dollar gezien _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157848230
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 21:19 schreef Denni5 het volgende:

En die werden dan nog verkocht ook? Dan weet je toch echt niet meer wat je met je geld aan moet lijkt me.
Je hebt geen idee :X Wij verkochten mythic runs voor 2 miljoen gold. En dat hadden die kopers echt niet zelf verzameld.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157855007
Hmm mythic runs verkopen.. ik moet mezelf nog n keer een heroic Archimonde run kopen XD

Vandaag in ieder geval de pet van Pilgrim's bounty binnen ;) ook weer klaar met dat gekook kalkoenen vangen..

Nu weer verder met mn Voljin's spear rep voor die mount :p
pi_157857465
Heroic Archimonde is niet zo duur, 40-50k vaak! (Of minder dan 20 euro)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157857676
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 12:34 schreef Isabeau het volgende:
Heroic Archimonde is niet zo duur, 40-50k vaak! (Of minder dan 20 euro)
Eerste week 100k op mijn realm, van betrouwbaar ogende guilds dan. Zaten lui tussen die op een lvl 1 alt voor 40k advertisen maar daar trap je toch niet in.

Staat nog wel op me lijstje om zo'n kill te kopen. Geen zin in gezeik verder en wil dat monument en de mount wel. :9
pi_157857700
Krijg je een monument voor een hc Archimonde kill?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157857765
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 12:48 schreef Isabeau het volgende:
Krijg je een monument voor een hc Archimonde kill?
Nee, maar wel voor de Time is a flat circle FoS (wat normal of hoger kill is). En heb hem ook nog nooit op normal gedaan. Raid niet meer op lfr na, geen zin meer om die tijd er in te steken.
pi_157857810
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 12:51 schreef Timwonnacott het volgende:

Nee, maar wel voor de Time is a flat circle FoS (wat normal of hoger kill is). En heb hem ook nog nooit op normal gedaan. Raid niet meer op lfr na, geen zin meer om die tijd er in te steken.
Nee, tijd is hier ook een issue en ik heb onregelmatige diensten (avond, nacht op verschillende dagen) in het ziekenhuis. Dus serieus raiden zit er echt niet meer in. Heb wel alles met casuals/alts al op heroic gedaan op Archimonde na. Maar dat komt ook nog wel, heb alle tijd, Legion is er nog lang niet :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157858027
Nadat ons guild uit elkaar was gevallen besloot vriendlief naar een ander guild (met vroegere en irl vrienden) op een andere server te gaan bij een andere faction. Ik zei van te voren: niet doen!! Ze zijn niet heel goed, matige raiders, daar kan jij niet tegen. Maar niet luisteren en gewoon wel gedaan. Kosten: 45 euro. Hij wilde dat ik ook kwam, maar dank je de koekoek.

Af en toe hoorde ik dan wat gevloek en getier. Maar hield mijn mond.

Gisteravond zegt hij heel laconiek: oh, ik ben terug getransferred en zit nu bij jou in het guild.
Kosten: 45 euro. Totale kosten 90 euro, netto resultaat: 0 |:(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157858162
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:06 schreef Isabeau het volgende:
Nadat ons guild uit elkaar was gevallen besloot vriendlief naar een ander guild (met vroegere en irl vrienden) op een andere server te gaan bij een andere faction. Ik zei van te voren: niet doen!! Ze zijn niet heel goed, matige raiders, daar kan jij niet tegen. Maar niet luisteren en gewoon wel gedaan. Kosten: 45 euro. Hij wilde dat ik ook kwam, maar dank je de koekoek.

Af en toe hoorde ik dan wat gevloek en getier. Maar hield mijn mond.

Gisteravond zegt hij heel laconiek: oh, ik ben terug getransferred en zit nu bij jou in het guild.
Kosten: 45 euro. Totale kosten 90 euro, netto resultaat: 0 |:(
Herkenbaar, na het uiteenvallen van mijn hardcore guild in cata ook gaan raiden bij RL vriend guild. 3 weken uitgehouden en toen gestopt. nu tig jaar later nog in die guild als social, ken er verder niemand meer. :')
pi_157858234
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:13 schreef Timwonnacott het volgende:

Herkenbaar, na het uiteenvallen van mijn hardcore guild in cata ook gaan raiden bij RL vriend guild. 3 weken uitgehouden en toen gestopt. nu tig jaar later nog in die guild als social, ken er verder niemand meer. :')
Als je een bepaald niveau gewend bent dan lijkt het me idd best moeilijk om dan met mensen te raiden die er niet zo veel van snappen en maar wat doen. En 5 minuten niets doen tussen pulls in en zo :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 27 november 2015 @ 13:31:00 #214
202546 Baszh
The Dude abides
pi_157858514
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je een bepaald niveau gewend bent dan lijkt het me idd best moeilijk om dan met mensen te raiden die er niet zo veel van snappen en maar wat doen. En 5 minuten niets doen tussen pulls in en zo :X
Van mijn (al een tijdje dode ;( ) guild hebben we met een paar van de betere raiders eens voor de lol meegeholpen met raids van een extreem casual guild. Wij waren net aan mythic HfC en zij hadden nog problemen normal BrF/ hc Highmaul.

Healers die <10k hps doen, DPS'ers die je ziet backpaddlen uit aoe, Tank die rustig gaat keyboard turnen 180 graden en achter mobs aanloopt _O- En dan allemaal heel enthousiast en serieus op TS :D. Whispers krijgen 'how are you people doing so much damage, it's not possible!'. Puur genot, maar dan niet te vaak :P
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_157858875
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je een bepaald niveau gewend bent dan lijkt het me idd best moeilijk om dan met mensen te raiden die er niet zo veel van snappen en maar wat doen. En 5 minuten niets doen tussen pulls in en zo :X
Als je nog in de hardcore mindset zit wel ja. In mijn oude hardcore guild was ik een onderdeel van een enorm goed healing team. Ondanks dat ik al sinds vanilla healde en het tweede natuur was om te healen was het onmogelijk voor mij om bijv een healing meter te toppen simpelweg omdat ik een paladin was. Maakt niet uit hoe goed je bent als speler, je zit gewoon tegen een cap aan qua class.

Als je dan in je nieuwe guild ondanks dat je op dat moment outgeared bent als nog alle andere healers achter je laat dan wordt je een beetje verdrietig. ;(
pi_157859096
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:31 schreef Baszh het volgende:

Van mijn (al een tijdje dode ;( ) guild hebben we met een paar van de betere raiders eens voor de lol meegeholpen met raids van een extreem casual guild. Wij waren net aan mythic HfC en zij hadden nog problemen normal BrF/ hc Highmaul.

Healers die <10k hps doen, DPS'ers die je ziet backpaddlen uit aoe, Tank die rustig gaat keyboard turnen 180 graden en achter mobs aanloopt _O- En dan allemaal heel enthousiast en serieus op TS :D. Whispers krijgen 'how are you people doing so much damage, it's not possible!'. Puur genot, maar dan niet te vaak :P
Wat mijn vriend ook heel erg stoorde aan dit guild is dat ze best slecht waren (moeite met heroic bosses, terwijl ze 6 dagen per week raidden), maar zichzelf heel serieus namen. Compleet met moeilijke sollicitatieprocedures en gesprekken en trialperiodes :') En toen gingen ze stemmen ( nogmaals :') ) of ze mythic gingen doen, terwijl ze moeite hadden met heroic en nog maar halverwege hc zaten. Toen is mijn vriend er maar mee gestopt. Zo van: ik ben niet masochistisch genoeg om met deze mensen mythic te doen :+

Timwonnacot, als healer zegt de healingmeter natuurlijk niet veel. Niets zo ergerlijk als healers die de healingmeters proberen te toppen en dan eigenlijk slecht presteren omdat ze bijv ipv tank healing (was de opdracht) de hele raid gaan healen omdat ze anders niet hoog op de meters komen |:(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157859145
quote:
14s.gif Op donderdag 26 november 2015 21:15 schreef Blistering het volgende:

[..]

Dit is niets. Spectrals waren 750 dollar toen ik er eentje kreeg :)
http://www.ebay.com/itm/W(...)5:g:Qa0AAOSwTapV3RHz

Ik heb nog zo'n kaartje thuis liggen. Durf hem alleen niet verkopen aangezien je volgens mij makkelijk gescammed kan worden.
pi_157859171
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:03 schreef Stranger het volgende:

[..]

http://www.ebay.com/itm/W(...)5:g:Qa0AAOSwTapV3RHz

Ik heb nog zo'n kaartje thuis liggen. Durf hem alleen niet verkopen aangezien je volgens mij makkelijk gescammed kan worden.
Wow, die is echt véél geld waard :o
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_157859241
Zoektocht naar mounts gaat door en zonet is deze voor de voeten gevallen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  vrijdag 27 november 2015 @ 14:13:51 #220
202546 Baszh
The Dude abides
pi_157859309
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat mijn vriend ook heel erg stoorde aan dit guild is dat ze best slecht waren (moeite met heroic bosses, terwijl ze 6 dagen per week raidden), maar zichzelf heel serieus namen. Compleet met moeilijke sollicitatieprocedures en gesprekken en trialperiodes :') En toen gingen ze stemmen ( nogmaals :') ) of ze mythic gingen doen, terwijl ze moeite hadden met heroic en nog maar halverwege hc zaten. Toen is mijn vriend er maar mee gestopt. Zo van: ik ben niet masochistisch genoeg om met deze mensen mythic te doen :+

Timwonnacot, als healer zegt de healingmeter natuurlijk niet veel. Niets zo ergerlijk als healers die de healingmeters proberen te toppen en dan eigenlijk slecht presteren omdat ze bijv ipv tank healing (was de opdracht) de hele raid gaan healen omdat ze anders niet hoog op de meters komen |:(
Dat zou ik ook nooit kunnen, die guild die we wat hielpen wist wel gewoon dat ze slecht waren en raiden 1-2 keer per week. 6x per week en moeite met heroic is wel opmerkelijk zwak, wij gingen daar vrij snel doorheen met vaak maar 2 raids per week.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_157859327
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:00 schreef Isabeau het volgende:

Timwonnacot, als healer zegt de healingmeter natuurlijk niet veel. Niets zo ergerlijk als healers die de healingmeters proberen te toppen en dan eigenlijk slecht presteren omdat ze bijv ipv tank healing (was de opdracht) de hele raid gaan healen omdat ze anders niet hoog op de meters komen |:(
Nee dat klopt, maar het geeft wel een idee van de output van mensen tijdens fights. Zeker in het geval van onnodige doden.
pi_157860068
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je een bepaald niveau gewend bent dan lijkt het me idd best moeilijk om dan met mensen te raiden die er niet zo veel van snappen en maar wat doen. En 5 minuten niets doen tussen pulls in en zo :X
Dit is de reden dat ik zo weinig zin heb in WoW. Ik heb het op dit moment veel te druk buiten gamen om en heb zo weinig tijd om mijn pc weer op te starten, dat ik me niet kan toeleggen om te gaan raiden. En PuGs zijn zo zwaar kut af en toe, dat het me extreem stoort als ik weer een halve run gedaan heb. Zelfde geldt voor PvP. Iedereen waar ik mee gespeeld heb, is gestopt. En om weer nieuwe mensen te leren kennen en me te verplichten om 3x in de week in te loggen, gaat me te ver.

Desondanks vind ik deze expansion echt heel goed en speel ik het wel, maar dan heel casual.
pi_157860786
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:13 schreef Baszh het volgende:

Dat zou ik ook nooit kunnen, die guild die we wat hielpen wist wel gewoon dat ze slecht waren en raiden 1-2 keer per week. 6x per week en moeite met heroic is wel opmerkelijk zwak, wij gingen daar vrij snel doorheen met vaak maar 2 raids per week.
Ik deed alleen heroic met mijn raidgroepje en dan maar 1x per week. En dan gewoon alles. Maar goed, dat is een beetje een vertekend groepje, want bestond uit oud raiders en alts (van een top 30 guild) als ze niet in de raid mee waren. Ik was één van de weinige 'echte casuals'.

Nu dus bij een guild gegaan van een vriend dat nog maar een paar maanden bestaat en ze zitten nu op mythic Archimonde (nog niet dood), dus ik vind het knap. Ze wilden ook heel graag mijn vriend hebben. Vrees bijna dat ze daarom zo bijzonder aardig tegen mij deden. Nou ja, ze zijn opmerkelijk tof voor wow spelers. Bijna té.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157860991
Ben ook nog opzoek naar een hc archi kill, maar ik zie de groups waar ze gold vragen ipv geld niet zo vaak tussen de premade groups staan helaas.
Comfortably numb
pi_157861115
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 15:42 schreef Denni5 het volgende:
Ben ook nog opzoek naar een hc archi kill, maar ik zie de groups waar ze gold vragen ipv geld niet zo vaak tussen de premade groups staan helaas.
Kijk anders eens op http://www.wowprogress.com/ welke guilds op jouw server bovenaan staan en dan een whisper aan een officer om te vragen of ze ook heroic runs verkopen. Of eens kijken op het forum van je realm op eu.battle.net/wow/
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')