abonnement Unibet Coolblue
pi_157362107


Achtergrond/Setting: (Alternatief)
De 21ste eeuw, er wordt hevig gevochten over de laatste voorraden olie en uranium op Aarde. Wat zich uit in een Europese Unie die versplinterd is tot bekvechtende staten, China die Alaska binnenvalt en de V.S. die zich gedwongen ziet tot een annexatie van Canada, om vervolgens Alaska te heroveren. Met iedere factie steeds wanhopiger wordend, door hun gebrek aan/afhankelijkheid van fossiele brandstoffen.

Met als gevolg, de eerste kernoorlog. Wie als eerst schoot, blijft een raadsel. De losgelaten kernwapens zorgen, binnen een periode van 2 uur, voor de vernietiging van bijna al het leven op Aarde.

Behalve in de speciaal door Vault-tec gebouwde Vaults. In eerste instantie bedoeld om de mensheid te beschermen tegen het uitbreken van de New Plague, maar ook in het geval van een gevreesde kernoorlog. Vanuit deze ondergrondse schuilbunkers zou de mensheid zich weer op moeten richten om weer een nieuwe samenleving op te bouwen.

De Nasleep:


* Incl. fallout.wikia-links

Fallout 1 en 2:
Developer: Black Isle Studios
Uitgever: Interplay Entertainment
Jaar: (respectievelijk)1997 en 1998

Fallout: Tactics:
Developer: Micro Forté
Uitgever: Interplay Entertainment
Jaar: 2001

Fallout 3 en 4:
Developer en Uitgever: Bethesda Softworks
Jaar: (respectievelijk) 2008 en 2015
Fallout 3 DLC: Operation Anchorage, The Pitt, Broken Steel, Point Lookout, Mothership Zeta
Fallout 4 DLC: TBA

Fallout: New Vegas:
Developer: Obsidian Entertainment
Uitgever: Bethesda Softworks
Jaar: 2010
DLC: Dead Money, Honest Hearts, Oldworld Blues, Lonesome Road

SPOILER: Aanbevolen mods Fallout3:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aanbevolen mods Fallout: New Vegas:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fallout-topicreeksen:
- Fallout3
- Fallout: New Vegas


BECAUSE WAR, WAR NEVER CHANGES!






pi_157362144
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:14 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ik ook, benieuwd of er geen gamebreaking glitches en bugs zijn. Het is en blijft Bethesda natuurlijk.
Daarom maandje wachten ^O^
pi_157362172
quote:
4s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:17 schreef Leonos het volgende:

[..]

Daarom maandje wachten ^O^
Ja wil ik ook, wil sowieso The Witcher 3 nog platinum halen en 100% uitspelen maar ik moet nog zo fucking veel doen. :')

en ik heb eigenlijk geen geld voor Fallout 4 maar ga het tering slecht trekken als iedereen die game speelt behalve ik.
pi_157362290
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:19 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ja wil ik ook, wil sowieso The Witcher 3 nog platinum halen en 100% uitspelen maar ik moet nog zo fucking veel doen. :')

en ik heb eigenlijk geen geld voor Fallout 4 maar ga het tering slecht trekken als iedereen die game speelt behalve ik.
Gewoon achteraf betalen bij Bol ofzo :+ Heb je meestal 14 dagen de tijd om het te betalen. En mocht je dat niet halen dan betaal je volgens mij een paar euro extra en heb je nog 14 dagen de tijd om het over te maken. Had het jaren geleden weleens gebruikt, omdat ik perse een spel wilde hebben maar mijn salaris nog niet had gekregen :')

Veel mensen maken er best misbruik van. Maarja als Bol het zelf aanbiedt waarom niet dan :D
PSN: Pip-BoyNL
  vrijdag 6 november 2015 @ 16:42:29 #5
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_157362645
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:19 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ja wil ik ook, wil sowieso The Witcher 3 nog platinum halen en 100% uitspelen maar ik moet nog zo fucking veel doen. :')

en ik heb eigenlijk geen geld voor Fallout 4 maar ga het tering slecht trekken als iedereen die game speelt behalve ik.
Platinum lukt me echt nooit :') 40 u werken en vriendin enzo. Vooral omdat ik alleen van die spellen zoals witcher 3, bloodborne en MGSV
heb. Moet mgsv en the witcher nog steeds uitspelen.
Dan zijn t ook nog van die naai spellen die geen gold trophy geven vaak als je het hebt uitgespeeld.

The witcher 3 in mijn geval denk ik wel, want death march (moeilijkheidsgraad). Moet ik echt weer mee bezig want MGSV kwam op de mat en was ik daar weer mee gepakt. Irritant dat je dan weer wat dingen vergeten bent en er weer in moet vallen. En over een week dus fallout 4. Gaat me nooit lukken :')
pi_157363105
Trophys :')
pi_157363450
quote:
4s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:04 schreef Leonos het volgende:
Trophys :')
:'), trophies zijn al een stuk leuker.

En aangezien ik behoorlijk OCD ben wat betreft verzamel quests kijk ik nu al uit naar alle collectable achievements.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_157363708
Ik heb archievements, tenzij je er iets voor terugkrijgt, sowieso nooit begrepen :P
Conscience do cost.
pi_157363772
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:39 schreef ems. het volgende:
Ik heb archievements, tenzij je er iets voor terugkrijgt, sowieso nooit begrepen :P
In sommige gevallen krijg je er meer spelplezier voor terug. Anderen voelen aan als werken en die zijn kut maar er zijn echt wel toffe trophies waarmee je meer plezier uit je game kan halen dmv toffe uitdagingen imo. Een game als Fallout 4 ga ik wsl willen 100%-en, net zoals bij alle echt goede games.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_157363792
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:39 schreef ems. het volgende:
Ik heb archievements, tenzij je er iets voor terugkrijgt, sowieso nooit begrepen :P
Spreekt de verzameldrang van de mens aan. En het werkt :@
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157363966
Ik heb het echt bij geen een game. Bij Fallout 4 wil ik het wel 100% halen en volgens mij gaat dat nog best makkelijk. Die achievements/tropies zagen er niet echt lastig uit van wat ik gezien had.
PSN: Pip-BoyNL
  Eindredactie Games vrijdag 6 november 2015 @ 18:08:36 #12
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157364326
Achievements maxen heb ik in het verleden wel eens gedaan, maar er zitten meestal een aantal bij die zo ontzettend vervelend zijn dat ik er sowieso niet aan begin. Vaak is 90% goed te doen en zijn de overige tien procent belachelijke, tijdrovende grindfests.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157364368
Ik vind het eigenlijk alleen maar vervelend als ik opeens popups krijg. :P Is er eigenlijk een mogelijkheid om dat gewoon helemaal uit te schakelen op steam?
Conscience do cost.
  vrijdag 6 november 2015 @ 18:11:47 #14
256666 leeell
I know you're lonely
pi_157364389
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:10 schreef ems. het volgende:
Ik vind het eigenlijk alleen maar vervelend als ik opeens popups krijg. :P Is er eigenlijk een mogelijkheid om dat gewoon helemaal uit te schakelen op steam?
Properties van het spel (rechtsklik op spel) > Disable steam overlay
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_157364496
Nice! Steam overlay is toch alleen relevant als ik met anderen game.
Conscience do cost.
pi_157371222
Het gevoel wat je krijgt wanneer je bij een game als Holtine Miami alle trophies/achievements haalt. _O_
pi_157372235
Is het al dinsdag?
Flesje bier
pi_157373170
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_157373520
STEAM PRE-LOAD IS BESCHIKBAAR OMG! :D
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157373574
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 23:34 schreef TigerXtrm het volgende:
STEAM PRE-LOAD IS BESCHIKBAAR OMG! :D
Serieus?

Oh wacht, als in je kunt hem vanaf nu pre-loaden of in de zin van de pre-load is vanaf nu geactiveerd en je kunt hem nu spelen?
Flesje bier
  vrijdag 6 november 2015 @ 23:38:04 #21
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_157373597
Dat is gewoon normaal.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_157373611
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 november 2015 23:37 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Serieus?

Oh wacht, als in je kunt hem vanaf nu pre-loaden of in de zin van de pre-load is vanaf nu geactiveerd en je kunt hem nu spelen?
Pre-load van nu binnen halen en dinsdag spelen.
pi_157373665
Ik dacht al even dat er bedoeld werd dat de pre-load al gespeeld kon worden, lijkt me stug. :')

Niet dat ik daar iets aan zou hebben met m'n PS4 :{
Flesje bier
pi_157373845
Kut nou lees ik mogelijk als nog per ongeluk een verhaal spoiler :'( Ik voel me misbruikt ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157373923
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 november 2015 23:40 schreef Gezicht het volgende:
Ik dacht al even dat er bedoeld werd dat de pre-load al gespeeld kon worden, lijkt me stug. :')

Niet dat ik daar iets aan zou hebben met m'n PS4 :{
Het nadeel van een pre-load
Je hebt F4 op je PS4 staan... maar wordt pas op dinsdag 00:00 vrijgegeven.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_157374277
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_157374502
Wat is dat met die release party en launch trailer terwijl de game pas over 4 dagen echt uitkomt?
Flesje bier
pi_157376179
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 00:27 schreef Gezicht het volgende:
Wat is dat met die release party en launch trailer terwijl de game pas over 4 dagen echt uitkomt?
Voor hipsters die 'm vier dagen eerder mogen spelen in ruil voor reviews.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157378372
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:10 schreef ems. het volgende:
Ik vind het eigenlijk alleen maar vervelend als ik opeens popups krijg. :P Is er eigenlijk een mogelijkheid om dat gewoon helemaal uit te schakelen op steam?
Steam -> settings -> Friends -> notificaties uitzetten als je een bericht krijgt, hoef je Steam Overlay niet voor uit te zetten zoals leeell zegt :).
pi_157379091
Maandag 00 een nachtopening van Game Mania in Leiden. Jeeeuh! Heel de nacht gamen en daarna om 11 college. :P
pi_157379565
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:27 schreef studentje7 het volgende:
Maandag 00 een nachtopening van Game Mania in Leiden. Jeeeuh! Heel de nacht gamen en daarna om 11 college. :P
Voor console? Wedden dat het 2 uur is voor je eindelijk eens kan beginnen? :P
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157379976
Zojuist even een paar winkels afgegaan maar ze hebben zich helaas nergens vergist met de datum.
Flesje bier
pi_157379988
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:04 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Wedden dat het 2 uur is voor je eindelijk eens kan beginnen? :P
Hoezo?
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_157380044
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:27 schreef studentje7 het volgende:
Maandag 00 een nachtopening van Game Mania in Leiden. Jeeeuh! Heel de nacht gamen en daarna om 11 college. :P
Ben benieuwd of Deventer dat ook doet. Kan ze nu helaas niet opbellen op werk, en op de website zie ik er niets over terug.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_157380116
Ik heb tegen m'n principes in ook maar meteen de season pass gescoord :')

En ik blijf me verbazen over het prijsverschil op steam en op keysites. Hele pakket koste me zo 40 euro minder dan als ik het op steam zelf had gehaald.
Conscience do cost.
pi_157380128
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:26 schreef Gezicht het volgende:
Zojuist even een paar winkels afgegaan maar ze hebben zich helaas nergens vergist met de datum.
Ze hebben ze allang klaarstaan.... in de opslagruimte
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_157380351
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Hoezo?
Wachten bij de winkel, terug naar huis, updates downloaden, nog meer updates downloaden :D
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157380423
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:35 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Ze hebben ze allang klaarstaan.... in de opslagruimte
Ja wel al overal de schappen voor FO4 ingericht maar wel nog leeg helaas. Was trouwens ook even bij de Media Markt langesgegaan, daar stond me toch een foeilelijk Monster energy display van CoD BO3 :')
Flesje bier
  zaterdag 7 november 2015 @ 13:56:27 #39
256666 leeell
I know you're lonely
pi_157380548
Fallout pre-load is aan het downloaden , wel via torrent. aangezien ik de fysieke moet ophalen dinsdag.

Maarja , scheelt toch weer
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_157380702
Zijn gewoon al mensen aan het streamen op Twitch :?
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157380765
quote:
_O-
pi_157381270
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:05 schreef TigerXtrm het volgende:
Zijn gewoon al mensen aan het streamen op Twitch :?
En worden ook weer er vanaf gehaald
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_157381699
Nu toch wel Superhyped aan het geraken. Ik voel me net een kind van zeven en dinsdag ben ik 'jarig'.
Ik weet heus dat niemand hierop zit te wachten hoor, maar ik moet het kwijt, want thuis wordt ik al lang niet meer serieus genomen met m'n Fallout wallpaper op m'n telefoon :')
pi_157381706
Aan het preloaden. :9 En ik kwam er ook net achter dat ik de 11de vrij heb. :D
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157381779
Formaat valt trouwens best mee, maar 23 GB. Vanille Skyrim is al 17 GB, en mijn gemodde versie gaat richting de 60 GB. :+
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157381822
PSN: Pip-BoyNL
pi_157381840
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:06 schreef Rezania het volgende:
Formaat valt trouwens best mee, maar 23 GB. Vanille Skyrim is al 17 GB, en mijn gemodde versie gaat richting de 60 GB. :+
Volgens mij was base skyrim bij release zelfs maar ~5 gig groot.

Altijd nog beter dan battlefield 4, die nu ~70 gig op mijn SSD inneemt :P
Conscience do cost.
pi_157381879
Op de Xbox 360 inderdaad iets van 5 a 7 gig.
PSN: Pip-BoyNL
pi_157381895
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:14 schreef Pip-BoyNL het volgende:
Op de Xbox 360 inderdaad iets van 5 a 7 gig.
Oh op de PC ook, maar ondertussen zijn er wat gigjes bij gekomen met content, dlc en patches.
Conscience do cost.
pi_157382649
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:04 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Voor console? Wedden dat het 2 uur is voor je eindelijk eens kan beginnen? :P
Ja PS4

Dacht dat ik een gehypete nerd was. Hoor ik van een vriend van me dat die een week vrij heeft genomen van zijn werk voor Fallout. :P
pi_157382684
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Hoezo?
Release staat om 2 uur 's nachts gepland op Steam.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157382702
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:27 schreef studentje7 het volgende:
Maandag 00 een nachtopening van Game Mania in Leiden. Jeeeuh! Heel de nacht gamen en daarna om 11 college. :P
Haha, ik kan precies hetzelfde doen, zelfs bij dezelfde uni. _O- Toch maar niet, heb de volgende dag vrij, dus lekker van 4 uur 's middags tot 3 uur 's nachts gamen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157383142
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 november 2015 16:01 schreef Rezania het volgende:

[..]

Release staat om 2 uur 's nachts gepland op Steam.
Er wordt vanuit gegaan dat dit nog wordt aangepast naar middernacht, aangezien het spel gewoon overal om 00:01 uit zou moeten komen.

Er ontbreken ook nog achievements en trading cards bij de Steam versie dus het is aannemelijk dat iemand dat allemaal nog moet updaten.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157383273
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 16:20 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Er wordt vanuit gegaan dat dit nog wordt aangepast naar middernacht, aangezien het spel gewoon overal om 00:01 uit zou moeten komen.

Er ontbreken ook nog achievements en trading cards bij de Steam versie dus het is aannemelijk dat iemand dat allemaal nog moet updaten.
Hmm, ja, heb er toch niks aan. Ik ga lekker feesten maandag en maandagnacht dus ook.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157386189
Van de week de game maar besteld en eigenlijk begint het sindsdien pas écht te kriebelen :Y
Als het goed is ligt ie dus als ik dinsdag uit het werk kom op de mat.

Voor de liefhebbers: ik zie net dat straks op RTL5 om 22.10u een Sneak Preview over Fallout 4 komt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_157386747
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:12 schreef StateOfMind het volgende:
Van de week de game maar besteld en eigenlijk begint het sindsdien pas écht te kriebelen :Y
Als het goed is ligt ie dus als ik dinsdag uit het werk kom op de mat.

Voor de liefhebbers: ik zie net dat straks op RTL5 om 22.10u een Sneak Preview over Fallout 4 komt.
Sinds wanneer houdt RTL5 zich bezig met games? :')
Flesje bier
pi_157387237
Eindelijk m'n Fallout 4 loot crate ontvangen;



En de vlag die erbij zat;



Ik hoop dat er ooit een mod uitkomt die Dogmeat eruit laat zien als die knuffel.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_157388871
Die vlag is wel cool O+

De rest is geel/blauwe troep die niks met Fallout te maken heeft :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157389320
Ik vind die hoodie wel tof. En het is bij lange na niet zo erg als bijvoorbeeld een Star Wars. Ik was gisteravond boodschappen aan het doen en kwam een heel rek aan soep in blik tegen waar Yoda en Darth Vader en zo op 't label stonden :').

Op dinsdag gaat Quantum Cola (want Nuka zou mensen af kunnen schrikken :') ) bij Target in de verkoop. En ik geloof dat ze ook een Funko figuurtje krijgen. Ik heb al een Super mutant (want Amazon had m'n bestelling verprutst, had oorspronkelijk een Brotherhood of Steel Funko besteld).
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_157391116
quote:
Belangrijke FALLOUT 4 Informatie!

Alle orders zullen op 9 november verzonden worden voor levering op release (10-11-2015). Wij weten helaas niet hoelaat uw postbode bij u komt bezorgen. U ontvangt 9 november rond 20:00 een verzendmail met daarin uw track & trace code. U kunt uw zending volgen op www.dhlparcel.nl.

Iedereen ontvangt een soundtrack bij zijn pre-order! Wij zullen op de website vermelden wanneer de soundtracks op zijn!

Helaas is het vanaf heden niet meer mogelijk om te annuleren. Dit omdat wij inmiddels al bezig zijn met het verwerken van uw orders. U kunt indien u het spel niet meer wenst te hebben deze kostenloos retourneren via een DHL service punt. Neem hiervoor wel eerst contact op met onze helpdesk.

Wij bedanken u voor uw begrip!
Aangezien ik moet werken zit mijn schoonmoeder de hele dag bij ons te wachten. :{
pi_157391736
Nou die RTL 5 Sneak Preview was ook 10x niks. Is gewoon een normale preview van de game.
PSN: Pip-BoyNL
pi_157393759
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:50 schreef Pip-BoyNL het volgende:
Nou die RTL 5 Sneak Preview was ook 10x niks. Is gewoon een normale preview van de game.
Wat had je verwacht van RTL5 dan
Flesje bier
pi_157393932
quote:
7s.gif Op zondag 8 november 2015 00:22 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Wat had je verwacht van RTL5 dan
Was gewoon benieuwd en keek het terug via Internet :P Kijk eigenlijk nooit meer tv.
PSN: Pip-BoyNL
  zondag 8 november 2015 @ 09:44:03 #64
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157396116
Ik las gisteren op reddit dat diverse Duitse Saturns en MM's het al verkopen, helaas net een kwartier voordat de Duitse MM 20km verderop dichtgaat en die kutten doen niet aan zondagopeningen :') :') :') Why :') :') :')
pi_157397530
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 09:44 schreef Erasmo het volgende:
Ik las gisteren op reddit dat diverse Duitse Saturns en MM's het al verkopen, helaas net een kwartier voordat de Duitse MM 20km verderop dichtgaat en die kutten doen niet aan zondagopeningen :') :') :') Why :') :') :')
Als ik het zo lees verkoopt bijna elke winkel in Duitsland hem volgens mij al _O-.
  zondag 8 november 2015 @ 11:58:43 #66
256666 leeell
I know you're lonely
pi_157397753
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 november 2015 16:26 schreef Rezania het volgende:

[..]

Hmm, ja, heb er toch niks aan. Ik ga lekker feesten maandag en maandagnacht dus ook.
Poppers?
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_157397755
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 09:44 schreef Erasmo het volgende:
Ik las gisteren op reddit dat diverse Duitse Saturns en MM's het al verkopen, helaas net een kwartier voordat de Duitse MM 20km verderop dichtgaat en die kutten doen niet aan zondagopeningen :') :') :') Why :') :') :')
Dan zal onze MM toch wel volgen morgen?
pi_157397813
Ik zou bijna even naar Nordhorn rijden ervoor. Heb al wel een pre order, volledig betaald, bij GM hier. :/
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  zondag 8 november 2015 @ 12:09:02 #69
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157397862
Die is dus dicht vandaag.
pi_157397908
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 12:09 schreef Erasmo het volgende:
Die is dus dicht vandaag.
Koopzondag volgens de VVV, incl meubel zaken en elektrawarenhuizen. Dus ik denk dat het plein bij XXL volledig open zou kunnen zijn?
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  zondag 8 november 2015 @ 12:19:14 #71
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157397992
Site van MM zegt dat die dicht is, net zoals die in Münster.
  zondag 8 november 2015 @ 12:38:45 #72
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157398340
Het is een soort van koopzondag in Bocholt, tot over een uurtje.
pi_157398366
Nog minder dan 36 uur voor de mensen die wel netjes op de echte release (moeten ;( ) wachten *O*
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157398477
quote:
10s.gif Op zondag 8 november 2015 11:58 schreef leeell het volgende:

[..]

Poppers?
Skihut in Rotterdam.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 8 november 2015 @ 12:52:14 #75
430349 Yum-Yum
Holy Roman Emperor
pi_157398559
Even een snel vraagje:

Ik ga dinsdag de fysieke versie kopen, staat heel Fallout 4 op het schijfje van de fysieke versie? Of moet ik eerst nog een gedeelte via Steam downloaden na de installatie. :{
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_157398591
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 12:52 schreef Yum-Yum het volgende:
Even een snel vraagje:

Ik ga dinsdag de fysieke versie kopen, staat heel Fallout 4 op het schijfje van de fysieke versie? Of moet ik eerst nog een gedeelte via Steam downloaden na de installatie. :{
Schijnt dat je nog een deel via Steam moet downloaden. Heb dat ergens gelezen maar weet verder niet of het zo is.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157398623
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 12:52 schreef Yum-Yum het volgende:
Even een snel vraagje:

Ik ga dinsdag de fysieke versie kopen, staat heel Fallout 4 op het schijfje van de fysieke versie? Of moet ik eerst nog een gedeelte via Steam downloaden na de installatie. :{
Als het zoals Skyrim is moet je gewoon nog een deel downloaden.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157398628
Had ik dat gisteren geweten dan was ik van Maastricht doorgereden naar Aachen. Vandaag zijn alle Duitse MM's die enigszins bereikbaar zijn gesloten.
Flesje bier
pi_157398636
quote:
9s.gif Op zondag 8 november 2015 12:55 schreef Gezicht het volgende:
Had ik dat gisteren geweten dan was ik van Maastricht doorgereden naar Aachen. Vandaag zijn alle Duitse MM's die enigszins bereikbaar zijn gesloten.
Het is nog maar 36 uur wachten hoor. _O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157398662
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 12:55 schreef Rezania het volgende:

[..]

Het is nog maar 36 uur wachten hoor. _O-
Ik kan echt niet meer. :'(
Flesje bier
  zondag 8 november 2015 @ 12:57:58 #81
256666 leeell
I know you're lonely
pi_157398672
Het enige verschil is dat je maandag 00:00 al kan spelen. dan ga ik wel gewoon slapen en s ochtends vroeg op
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_157398710
quote:
18s.gif Op zondag 8 november 2015 12:57 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ik kan echt niet meer. :'(
Daarom iets anders spelen. :+
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 8 november 2015 @ 13:56:58 #83
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157399980
IK HEB HEM :D :D :D :D
pi_157400066
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 13:56 schreef Erasmo het volgende:
IK HEB HEM :D :D :D :D
Leuk, maar wel graag je mond houden tot dinsdag.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 8 november 2015 @ 14:01:37 #85
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157400080
quote:
10s.gif Op zondag 8 november 2015 14:01 schreef Rezania het volgende:

[..]

Leuk, maar wel graag je mond houden tot dinsdag.
Uiteraard, ik heb zelf ook een hekel aan spoilers. Niet dat ik de komende week tijd heb om wat anders te doen dan fo4 spelen :D
pi_157400187
Geen verhaalspoiler of zo, gewoon een momentje in het spel.
SPOILER: Todd Howard speelt FO4
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157400251
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 14:01 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Uiteraard, ik heb zelf ook een hekel aan spoilers. Niet dat ik de komende week tijd heb om wat anders te doen dan fo4 spelen :D
Nice :) Waar gehaald? Toch nog bij de Media Markt?

Een impressie van de game ben ik wel benieuwd naar trouwens, gewoon wat je er van vind :)
  zondag 8 november 2015 @ 14:14:22 #88
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157400384
Saturn. Morgenochtend meer.
pi_157400470
quote:
10s.gif Op zondag 8 november 2015 14:06 schreef Rezania het volgende:
Geen verhaalspoiler of zo, gewoon een momentje in het spel.
SPOILER: Todd Howard speelt FO4
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
:D
pi_157400492
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 14:14 schreef Erasmo het volgende:
Saturn. Morgenochtend meer.
14.gif
pi_157400771
quote:
10s.gif Op zondag 8 november 2015 14:06 schreef Rezania het volgende:
Geen verhaalspoiler of zo, gewoon een momentje in het spel.
SPOILER: Todd Howard speelt FO4
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
_O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157401023
quote:
10s.gif Op zondag 8 november 2015 14:06 schreef Rezania het volgende:
Geen verhaalspoiler of zo, gewoon een momentje in het spel.
SPOILER: Todd Howard speelt FO4
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
_O-
pi_157402628
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 12:19 schreef Erasmo het volgende:
Site van MM zegt dat die dicht is, net zoals die in Münster.
Was gewoon los :) heb hem ook.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  zondag 8 november 2015 @ 15:34:29 #94
256666 leeell
I know you're lonely
pi_157402746
quote:
10s.gif Op zondag 8 november 2015 14:01 schreef Rezania het volgende:

[..]

Leuk, maar wel graag je mond houden tot dinsdag.
hij unlocked pas maandag 00:00, met cd kan je ook niet spelen
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  zondag 8 november 2015 @ 15:38:12 #95
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_157402863
quote:
2s.gif Op zondag 8 november 2015 15:34 schreef leeell het volgende:

[..]

hij unlocked pas maandag 00:00, met cd kan je ook niet spelen
Bedoel je niet dinsdag 00:00?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zondag 8 november 2015 @ 15:38:12 #96
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157402864
quote:
2s.gif Op zondag 8 november 2015 15:34 schreef leeell het volgende:

[..]

hij unlocked pas maandag 00:00, met cd kan je ook niet spelen
Niet als je met een VPN steam laat denken dat je op de datumgrens woont.
  zondag 8 november 2015 @ 15:38:38 #97
256666 leeell
I know you're lonely
pi_157402880
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:38 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Bedoel je niet dinsdag 00:00?
ja eigenlijk wel; voor t gemakt dus maandag 23:59, dinsdag 00:00
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  zondag 8 november 2015 @ 15:40:04 #98
256666 leeell
I know you're lonely
pi_157402919
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:38 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Niet als je met een VPN steam laat denken dat je op de datumgrens woont.
dat kan altijd, ongeacht cd of niet. zolang je maar een steam code heb of een gecrackte, aangezien die met steam DRM binnen een uur gecrackt is
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_157402973
Beter maken jullie gewoon grappen en ik straks op play kan drukken op m'n xbone. Hij is nu aan het installeren.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  zondag 8 november 2015 @ 15:42:58 #100
256666 leeell
I know you're lonely
pi_157403012
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:41 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Beter maken jullie gewoon grappen en ik straks op play kan drukken op m'n xbone. Hij is nu aan het installeren.
Ik hoop het voor je, ik weet iig bij PC dat steam nog de aanvullende files online moet zetten, ik ging er dan ook vanuit dat de meeste op PC spelen, was de consoles natuurlijk vergeten
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_157403816
Het werkt gelukkig. Mensen, tot volgend jaar :)
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_157403835
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 16:06 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Het werkt gelukkig. Mensen, tot volgend jaar :)
Veel plezier :W
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157403964
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:38 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Niet als je met een VPN steam laat denken dat je op de datumgrens woont.
Wacht, zeg je nou dat je met een VPN vanavond al zou kunnen spelen?
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157403998
Het aantal quests in de game van iemand die de stratagy guide al heeft:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157404206
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 16:11 schreef bjorntju het volgende:
Het aantal quests in de game van iemand die de stratagy guide al heeft:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat met of zonder de herhaalquests a la Skyrim?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 8 november 2015 @ 16:17:55 #106
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157404237
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 16:09 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Wacht, zeg je nou dat je met een VPN vanavond al zou kunnen spelen?
Morgenochtend
pi_157404363
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 16:16 schreef Rezania het volgende:

[..]

Is dat met of zonder de herhaalquests a la Skyrim?
Je bedoeld die "infinite quests"? Zover ik weet zitten die niet in Fallout 4. Ik heb er niemand over gehoord in ieder geval.

Nu is de ene quest natuurlijk groter dan de andere maar ik vind het wel een mooi aantal, stuk meer dan Fallout 3 :)
pi_157404382
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 16:17 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Morgenochtend
Ja dat bedoel ik, 'vanavond' om 0:01? Hoe dan? :o Tell me oh grand wizard :o
No amount of money ever bought a second of time.
  zondag 8 november 2015 @ 16:24:43 #109
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157404467
Da's morgennacht. Zodra het dinsdag is in NZ gaan we los.
pi_157404507
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 16:21 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Je bedoeld die "infinite quests"? Zover ik weet zitten die niet in Fallout 4. Ik heb er niemand over gehoord in ieder geval.

Nu is de ene quest natuurlijk groter dan de andere maar ik vind het wel een mooi aantal, stuk meer dan Fallout 3 :)
Zolang er maar geen herhaalquests in zitten vind ik het prima.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157405422
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 16:24 schreef Erasmo het volgende:
Da's morgennacht. Zodra het dinsdag is in NZ gaan we los.
Het is nu maandag 05:03 in Wellington NZ
Dan zou je morgenmiddag om 12:00 NL tijd
kunnen beginnen aan FO4
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_157405459
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 17:05 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Het is nu maandag 05:03 in Wellington NZ
Dan zou je morgenmiddag om 12:00 NL tijd
kunnen beginnen aan FO4
Klinkt zo verleidelijk :@
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157405894
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 17:06 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Klinkt zo verleidelijk :@
Een paar uurtjes meer of minder (als er ergens FO4 eerder los gaat)
maakt dan ook niks meer uit...
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  zondag 8 november 2015 @ 17:27:37 #114
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_157405928
Gelukkig ben ik vanaf woensdag vrij :@
pi_157406129
CPU cooler vervangen en mn PC boot niet meer. godverdomme wat ben ik boos en wat een timming :( :( :(
  zondag 8 november 2015 @ 17:40:21 #116
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_157406175
Gjodverark. Wilde ik toch maar Fallout + Season Pass kopen vanwege de 20% korting bij GMG. Wordt mijn CC geweigerd omdat ik op mijn limiet zit vanwege vakantie vieren. Waarom geen IDEAL mensen?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zondag 8 november 2015 @ 17:42:42 #117
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157406215
Accepteren ze geen paypal dan?
  zondag 8 november 2015 @ 17:44:24 #118
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_157406241
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 17:42 schreef Erasmo het volgende:
Accepteren ze geen paypal dan?
Heb ik niet, ooit geprobeerd aan te maken, maar verneukte ik toen ik een jaar of 15-16 was. Nu kan ik 'm niet meer koppelen.
Kan 't weer proberen, is weer paar jaar terug. :P
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_157406266
quote:
9s.gif Op zondag 8 november 2015 17:40 schreef 2Happy4U het volgende:
Gjodverark. Wilde ik toch maar Fallout + Season Pass kopen vanwege de 20% korting bij GMG. Wordt mijn CC geweigerd omdat ik op mijn limiet zit vanwege vakantie vieren. Waarom geen IDEAL mensen?
GMG is toch ook een keysite? Gewoon allkeyshop.com checken dan, sommigen doen wel aan iDeal.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157406668
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 17:44 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Heb ik niet, ooit geprobeerd aan te maken, maar verneukte ik toen ik een jaar of 15-16 was. Nu kan ik 'm niet meer koppelen.
Kan 't weer proberen, is weer paar jaar terug. :P
Haha hier precies hetzelfde probleem _O- Mijn bankrekeningnummer is geblokkeerd omdat ik het vroeger verneukt had. Maar wat wél kan en ik ook vaak doe is via https://www.money2.nl/ mijn PayPal account opwaarderen via iDeal. Werkt perfect en zitten geen extra kosten aan verbonden :) Ook kan je direct een nieuw account aan maken als je wilt (misschien wel zo slim, dan weet je wel zeker dat je niet tegen evt. blokkades aanloopt van je oude PayPal account)
  zondag 8 november 2015 @ 18:18:56 #121
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_157406879
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 18:05 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Haha hier precies hetzelfde probleem _O- Mijn bankrekeningnummer is geblokkeerd omdat ik het vroeger verneukt had. Maar wat wél kan en ik ook vaak doe is via https://www.money2.nl/ mijn PayPal account opwaarderen via iDeal. Werkt perfect en zitten geen extra kosten aan verbonden :) Ook kan je direct een nieuw account aan maken als je wilt (misschien wel zo slim, dan weet je wel zeker dat je niet tegen evt. blokkades aanloopt van je oude PayPal account)
Moet je dan niet een dag of twee wachten?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_157407040
quote:
11s.gif Op zondag 8 november 2015 18:18 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Moet je dan niet een dag of twee wachten?
Nope, na een paar minuten staat het erop :) Als ik iets moet betalen via PayPal doe ik het altijd op die manier. Via iDeal opwaarderen en dan afrekenen via de website met PayPal.
  Redactie Games zondag 8 november 2015 @ 18:28:50 #123
181272 crew  Noppie2000
pi_157407050
quote:
11s.gif Op zondag 8 november 2015 18:18 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Moet je dan niet een dag of twee wachten?
Eerder een seconde of twee :P
pi_157407136
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 18:28 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Nope, na een paar minuten staat het erop :) Als ik iets moet betalen via PayPal doe ik het altijd op die manier. Via iDeal opwaarderen en dan afrekenen via de website met PayPal.
Werkt perfect inderdaad :)
  zondag 8 november 2015 @ 18:40:53 #125
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_157407279
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 18:28 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Nope, na een paar minuten staat het erop :) Als ik iets moet betalen via PayPal doe ik het altijd op die manier. Via iDeal opwaarderen en dan afrekenen via de website met PayPal.
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 18:28 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Eerder een seconde of twee :P
Als ik nu op GMG op 'Make payment with PayPal' klik moet ik mijn creditcard toevoegen. Heb geen optie om dat over te slaan en om gelijk te betalen.

Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Redactie Games zondag 8 november 2015 @ 18:51:56 #126
181272 crew  Noppie2000
pi_157407509
quote:
11s.gif Op zondag 8 november 2015 18:40 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]


[..]

Als ik nu op GMG op 'Make payment with PayPal' klik moet ik mijn creditcard toevoegen. Heb geen optie om dat over te slaan en om gelijk te betalen.

[ afbeelding ]
Geen idee, zelf nooit last van :o
pi_157407556
quote:
11s.gif Op zondag 8 november 2015 18:40 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

[..]

Als ik nu op GMG op 'Make payment with PayPal' klik moet ik mijn creditcard toevoegen. Heb geen optie om dat over te slaan en om gelijk te betalen.

[ afbeelding ]
Hmm, heb je wel genoeg te goed op je Paypal staan? Heb dat volgens mij wel eens gehad toen ik te weinig er op had staan.
  zondag 8 november 2015 @ 18:55:44 #128
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_157407596
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 18:53 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Hmm, heb je wel genoeg te goed op je Paypal staan? Heb dat volgens mij wel eens gehad toen ik te weinig er op had staan.
Hm, had er nog geen geld op gezet. Wil niet dat ik zomaar 70 euro neerflats. Nu eten, probeer dat wat jij zegt zo wel. :)
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_157408524
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 18:55 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Hm, had er nog geen geld op gezet. Wil niet dat ik zomaar 70 euro neerflats. Nu eten, probeer dat wat jij zegt zo wel. :)
Je moet er inderdaad wel genoeg geld op hebben staan, anders vraagt hij om een creditcard. Als er genoeg op staat moet hij dat niet aangeven :)
  zondag 8 november 2015 @ 19:41:39 #130
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_157408708
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:33 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Je moet er inderdaad wel genoeg geld op hebben staan, anders vraagt hij om een creditcard. Als er genoeg op staat moet hij dat niet aangeven :)
Wacht nu tot het op mijn PayPal is gezet. :)
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_157409727
Voorbeeld van wat je kan maken met de character creator _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157410050
Kan gewoon echt niet geloven dat die er over 2 dagen echt is. Zolang moeten wachten en nu is het eindelijk zover :)
PSN: Pip-BoyNL
pi_157410427
Hoop dat ik over 13 uurtjes 1 berichtje op me Phone staat...
Je kunt nu je reserveringen afhalen
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_157410769
Amazon heeft 't geld al afgeschreven, dus ik verwacht vandaag of morgen een smsje, en dinsdag een doos bij de voordeur. :).
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_157411400
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:42 schreef OMG het volgende:
Amazon heeft 't geld al afgeschreven, dus ik verwacht vandaag of morgen een smsje, en dinsdag een doos bij de voordeur. :).
Is hij de volgende dag al binnen dan? Komt niet vanuit Nederland toch?
  zondag 8 november 2015 @ 21:03:14 #136
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_157411499
Dat wordt weer smullen met mensen die klagen over dat ze hun pre orders niet op dezelfde dag binnen hebben gekregen :D
pi_157411800
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:01 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Is hij de volgende dag al binnen dan? Komt niet vanuit Nederland toch?
Ik woon in de VS. Release date bezorging van Amazon. O+.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_157411916
Bol levert toch ook altijd op de release datum?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_157412034
quote:
11s.gif Op zondag 8 november 2015 18:40 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

[..]

Als ik nu op GMG op 'Make payment with PayPal' klik moet ik mijn creditcard toevoegen. Heb geen optie om dat over te slaan en om gelijk te betalen.

[ afbeelding ]
Yeah dat kreeg ik laatst ook, gekoppelde bankrekening pakt ie niet meer bij GMG :(.
pi_157412256
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:11 schreef OMG het volgende:

[..]

Ik woon in de VS. Release date bezorging van Amazon. O+.
Ah nice :)

quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:15 schreef StateOfMind het volgende:
Bol levert toch ook altijd op de release datum?
Jah, maar het verzendmailtje krijg je wel altijd pas 's nachts op de dag van levering. Dus je hoeft je geen zorgen te maken als je morgen nog geen verzendbericht hebt ontvangen ;)
pi_157413875
Ik heb vandaag besloten om hem toch maar voor de ps4 te halen. Mijn computer is ouder dan ik dacht, er zou om het lekker te kunnen spelen een nieuwe grafische kaart en processor in moeten. Hopen dat het een beetje werkt op de ps4.
  zondag 8 november 2015 @ 22:19:38 #142
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_157414584
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:01 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb vandaag besloten om hem toch maar voor de ps4 te halen. Mijn computer is ouder dan ik dacht, er zou om het lekker te kunnen spelen een nieuwe grafische kaart en processor in moeten. Hopen dat het een beetje werkt op de ps4.
Waarom zou 'ie het op de PS4 minder goed doen dan op PC (niet graphics-wise dan)?
Flesje bier
pi_157414914
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 22:19 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Waarom zou 'ie het op de PS4 minder goed doen dan op PC (niet graphics-wise dan)?
Nou ja, Fallout 3, New Vegas en Skyrim hadden ook niet zo'n denderend begin op de PS3 en de Xbox 360 vergeleken met de PC.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157415033
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 22:19 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Waarom zou 'ie het op de PS4 minder goed doen dan op PC (niet graphics-wise dan)?
Op de pc zien games er eigenlijk altijd beter uit dan op de console, er vanuit gaande dat je een goede computer hebt. Misschien is dat nu minder maar was in het verleden met de ps3 wel zo.

Skyrim (laadtijden) en fall-out nv (bugs) waren op de ps3 nauwelijks te spelen.
Vandaar dat ik een beetje huiverig was om hem op de ps4 te bestellen...

Aan de andere kant is gamen voor de tv leuker dan achter de pc.
  zondag 8 november 2015 @ 22:33:47 #145
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157415177
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 17:44 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Heb ik niet, ooit geprobeerd aan te maken, maar verneukte ik toen ik een jaar of 15-16 was. Nu kan ik 'm niet meer koppelen.
Kan 't weer proberen, is weer paar jaar terug. :P
Bel eens naar hun klantenservice, die kunnen nog best veel regelen.
  zondag 8 november 2015 @ 23:06:29 #146
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_157416412
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 22:30 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Op de pc zien games er eigenlijk altijd beter uit dan op de console, er vanuit gaande dat je een goede computer hebt. Misschien is dat nu minder maar was in het verleden met de ps3 wel zo.

Skyrim (laadtijden) en fall-out nv (bugs) waren op de ps3 nauwelijks te spelen.
Vandaar dat ik een beetje huiverig was om hem op de ps4 te bestellen...

Aan de andere kant is gamen voor de tv leuker dan achter de pc.
Mwa ik heb met Skyrim op de PS3 destijds geen noemenswaardige problemen/bugs gehad. Ook de laadtijden vond ik meevallen.
Flesje bier
pi_157416434
pi_157416686
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 23:06 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Mwa ik heb met Skyrim op de PS3 destijds geen noemenswaardige problemen/bugs gehad. Ook de laadtijden vond ik meevallen.
Hoe verder ik kwam hoe langer de laadtijden werden. Op een gegeven moment was het 3 minuten om een een huisje in te gaan. Ook liep ps3 vast tijdens het laden.
  zondag 8 november 2015 @ 23:20:43 #149
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_157416835
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 23:06 schreef bjorntju het volgende:
Te laat. The Witcher 3 en Pillars Of Eternity zijn er voor mij al met die titel vandoor.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_157416927
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 23:14 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Hoe verder ik kwam hoe langer de laadtijden werden. Op een gegeven moment was het 3 minuten om een een huisje in te gaan. Ook liep ps3 vast tijdens het laden.
Met Fallout New Vegas had ik daar ook veel last van. Hoe verder ik in de game kwam hoe langer de laadtijden werden. Op een gegeven moment draaide mijn game precies zo, echt totaal onspeelbaar:
pi_157417233
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 23:24 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Met Fallout New Vegas had ik daar ook veel last van. Hoe verder ik in de game kwam hoe langer de laadtijden werden. Op een gegeven moment draaide mijn game precies zo, echt totaal onspeelbaar:
dat is niet best inderdaad.... ik heb die game nooit uit kunnen spelen. laatst wel opnieuw begonnen op de pc maar omdat ik het grootste deel van het verhaal al kende ben ik er niet echt ver mee gekomen.
pi_157417538
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 23:36 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

dat is niet best inderdaad.... ik heb die game nooit uit kunnen spelen. laatst wel opnieuw begonnen op de pc maar omdat ik het grootste deel van het verhaal al kende ben ik er niet echt ver mee gekomen.
Moet wel zeggen dat afgezien van bovenstaand framerate probleem (welke wel pas optrad nadat ik 100+ uur had gespeeld) het een van de beste games is die ik ooit gespeeld heb. Maar ik snap wel dat als je al een groot gedeelte hebt gespeeld je geen zin hebt om weer opnieuw te spelen. Misschien eens een keer wat mods installeren? Voelt het toch wat "frisser" aan :)
pi_157417770
24 uur en counting!! *O*
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157417788
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 23:49 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Moet wel zeggen dat afgezien van bovenstaand framerate probleem (welke wel pas optrad nadat ik 100+ uur had gespeeld) het een van de beste games is die ik ooit gespeeld heb. Maar ik snap wel dat als je al een groot gedeelte hebt gespeeld je geen zin hebt om weer opnieuw te spelen. Misschien eens een keer wat mods installeren? Voelt het toch wat "frisser" aan :)
Ik heb NV met mods gespeeld maar voelt toch alsof ik een herhaling aan het kijken ben.
Dus denk niet dat ik die opnieuw ga spelen.

Gelukkig komt Fall-out 4 er aan. Ik heb me eigenlijk niet verdiept in deze game dus dan stap ik er helemaal blanco in :) zo heb ik het het liefst.
pi_157417805
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:03 schreef TigerXtrm het volgende:
24 uur en counting!! *O*
nog 1 nachtje slapen :o
  maandag 9 november 2015 @ 00:13:14 #156
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_157417943
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:04 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb NV met mods gespeeld maar voelt toch alsof ik een herhaling aan het kijken ben.
Dus denk niet dat ik die opnieuw ga spelen.
Voelt als een herhaling, terwijl je 'm niet eens uitgespeeld hebt? Er zijn vier keuzes (3 facties o.a.) in de MQ die je kunt maken, met elk z'n eigen context. 4 verhalen in wezen. En dat heb ik het nog niet eens over de vertakte sidequests + uitbreidingen.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_157418056
quote:
5s.gif Op maandag 9 november 2015 00:13 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Voelt als een herhaling, terwijl je 'm niet eens uitgespeeld hebt? Er zijn vier keuzes (3 facties o.a.) in de MQ die je kunt maken, met elk z'n eigen context. 4 verhalen in wezen. En dat heb ik het nog niet eens over de vertakte sidequests + uitbreidingen.
Ja sorry
Er zijn inderdaad nog wel dingen die ik niet gezien heb maar ik kwam er gewoon niet doorheen.
pi_157418552
Moet wel zeggen dat het begin van New Vegas wat traag op gang komt. Als je bij New Vegas aangekomen bent begint het pas echt interessant te worden imo. Vind dat Fallout 3 dat toch sterker doet met Vault 101. Maar kijkend na het totaalplaatje vind ik New Vegas wel beter, ook al heb ik mij erg vermaakt met Fallout 3 :)

[ Bericht 6% gewijzigd door bjorntju op 09-11-2015 01:47:34 ]
  maandag 9 november 2015 @ 01:58:59 #159
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_157418957
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 13:56 schreef Erasmo het volgende:
IK HEB HEM :D :D :D :D
Welk platform?

En, na al het gedoe op internet over de graphics, hoe zijn de graphics nu in het echt?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_157418958
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 01:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
https://vid.me/JLcx

Lol op de PS4

15fps als je inzoomt
Nog steeds meer dan prima speelbaar tov deel 3 op de ps3. Nog 24 uur *O* Ben erg benieuwd naar de reviews vandaag.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_157419006
Ik ga straks na het werk toch nog gauw even kijken of ze hem niet vandaag al ergens hebben liggen. :@
Flesje bier
pi_157419073
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 01:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
https://vid.me/JLcx

Lol op de PS4

15fps als je inzoomt
:{ voorspelt weinig goeds...

Mindere Graphics en iets lagere framerate kan ik wel mee leven, maar moet wel speelbaar blijven.
pi_157419145
Steam geeft nog steeds aan dat ie pas om 02:00 uur unlocked :'(

Eerste graphics mod is al uit. Wtf :D

http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/40/?

[ Bericht 48% gewijzigd door TigerXtrm op 09-11-2015 08:35:45 ]
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 9 november 2015 @ 08:38:31 #165
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_157419234
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 08:20 schreef TigerXtrm het volgende:
Steam geeft nog steeds aan dat ie pas om 02:00 uur unlocked :'(

Eerste graphics mod is al uit. Wtf :D

http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/40/?
SweetFX, ENB etc. is redelijk standaard en makkelijk te implementeren. :P
pi_157419454
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 08:20 schreef TigerXtrm het volgende:
Steam geeft nog steeds aan dat ie pas om 02:00 uur unlocked :'(

Eerste graphics mod is al uit. Wtf :D

http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/40/?
Gewoon al vroeg op de dag hard op een zuipen zetten, val je vroeg in slaap en is het zo morgenochtend. :Y
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157420146
Wat is nou de goedkoopste key site voor een key van de maingame + season pass, en waar je met iDeal (of eventueel Paypal) kan betalen ?
pi_157420149
quote:
10s.gif Op maandag 9 november 2015 09:06 schreef Rezania het volgende:

[..]

Gewoon al vroeg op de dag hard op een zuipen zetten, val je vroeg in slaap en is het zo morgenochtend. :Y
Fuck dat ik blijf sowieso op :D
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 9 november 2015 @ 10:10:57 #169
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_157420167
quote:
99s.gif Op maandag 9 november 2015 10:09 schreef So_Surreal het volgende:
Wat is nou de goedkoopste key site voor een key van de maingame + season pass, en waar je met iDeal (of eventueel Paypal) kan betalen ?
GMG kun je met voucher 20% korting krijgen op het spel + season pass. Betaal je in totaal 72 euro.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 9 november 2015 @ 10:11:52 #170
319877 BzP
Devildriver_
pi_157420182
Ik hoop dat dit spel de hype kan waarmaken, vond the witcher eerlijk gezegd snel eentonig worden.
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  maandag 9 november 2015 @ 10:12:24 #171
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_157420190
Ik zou echt wachten met pre-orderen van deze game :@
  Eindredactie Games maandag 9 november 2015 @ 10:13:59 #172
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157420216
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 10:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zou echt wachten met pre-orderen van deze game :@
Nog nooit een game gepreorderd en nog nooit meegemaakt dat een game op release nergens meer te krijgen was.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 9 november 2015 @ 10:15:40 #173
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_157420245
quote:
2s.gif Op maandag 9 november 2015 10:13 schreef 2dope het volgende:

[..]

Nog nooit een game gepreorderd en nog nooit meegemaakt dat een game op release nergens meer te krijgen was.
Hij bedoelt denk dat het behoorlijk buggy zal zijn want Bethesda. :P

Mja, weet niet of die voucher nog geldig is na release. :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Redactie Games maandag 9 november 2015 @ 10:16:19 #174
181272 crew  Noppie2000
pi_157420258
quote:
2s.gif Op maandag 9 november 2015 10:13 schreef 2dope het volgende:

[..]

Nog nooit een game gepreorderd en nog nooit meegemaakt dat een game op release nergens meer te krijgen was.
Ik één keer, Hyrule Warriors. Heb toen dusdanig op een verkoopster ingepraat dat ik de pre-order van iemand anders meekreeg :') No shame!
pi_157420265
quote:
2s.gif Op maandag 9 november 2015 10:13 schreef 2dope het volgende:

[..]

Nog nooit een game gepreorderd en nog nooit meegemaakt dat een game op release nergens meer te krijgen was.
GTAV is toch een tijdje niet goed te verkrijgbaar geweest na de release?
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  maandag 9 november 2015 @ 10:16:51 #176
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_157420269
quote:
2s.gif Op maandag 9 november 2015 10:13 schreef 2dope het volgende:

[..]

Nog nooit een game gepreorderd en nog nooit meegemaakt dat een game op release nergens meer te krijgen was.
Pre-order is echt puur als je die pipboy edition wilt ofzo. Je kan beter 1 dag wachten, als het buggy en kut is weet je dat gelijk :s)
pi_157420431
quote:
99s.gif Op maandag 9 november 2015 10:09 schreef So_Surreal het volgende:
Wat is nou de goedkoopste key site voor een key van de maingame + season pass, en waar je met iDeal (of eventueel Paypal) kan betalen ?
www.allkeyshop.com
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Eindredactie Games maandag 9 november 2015 @ 10:35:15 #178
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157420567
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 10:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

GTAV is toch een tijdje niet goed te verkrijgbaar geweest na de release?
Het schijnt, ja.
Op de dag van release kon ik na m'n werk nog gewoon terecht bij Nedgame voor een exemplaar.

quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 10:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Pre-order is echt puur als je die pipboy edition wilt ofzo. Je kan beter 1 dag wachten, als het buggy en kut is weet je dat gelijk :s)
Mjeh, ik denk dat een paar bugs mensen er niet echt van weerhouden om de game te kopen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157420917
De eerste grote bugs zijn al gevonden :{ :N
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157420981
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 10:54 schreef TigerXtrm het volgende:
De eerste grote bugs zijn al gevonden :{ :N
:')
Flesje bier
pi_157421274
PlayStationEU twitterde op maandag 09-11-2015 om 11:00:18 Heads up, Fallout 4 pre-load on PlayStation Store avaliable from mid-day GMT. Get on it. reageer retweet
  maandag 9 november 2015 @ 11:17:19 #182
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_157421339
Maakt het voor die pre-load nog uit of je pip-boy edition hebt of niet?
  maandag 9 november 2015 @ 11:18:09 #183
194233 Friday12
Originele kloon
pi_157421351
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:17 schreef KaiN het volgende:
Maakt het voor die pre-load nog uit of je pip-boy edition hebt of niet?
dit gaat altijd over digitale versies
pi_157421650
quote:
2s.gif Op maandag 9 november 2015 11:13 schreef Drankster het volgende:
PlayStationEU twitterde op maandag 09-11-2015 om 11:00:18 Heads up, Fallout 4 pre-load on PlayStation Store avaliable from mid-day GMT. Get on it. reageer retweet
De pre-load available als download of is de pre-load dan speelbaar?

Heb zelf de preload op de Xbox one, nog niet speelbaar. Moest hem van de week opnieuw downloaden van bethesda, had hem al voor 27/10 gedownload, die versie was verouderd.
  maandag 9 november 2015 @ 11:44:43 #185
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_157421751
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 11:38 schreef Mothzor het volgende:

[..]

De pre-load available als download of is de pre-load dan speelbaar?

Heb zelf de preload op de Xbox one, nog niet speelbaar. Moest hem van de week opnieuw downloaden van bethesda, had hem al voor 27/10 gedownload, die versie was verouderd.
Had jij ook bericht van Bethesda gekregen? Ik had die 25 (ongeveer?) gigabyte gisteren pas geinstalleerd.
Dit, dus.
pi_157421886
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2015 11:44 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Had jij ook bericht van Bethesda gekregen? Ik had die 25 (ongeveer?) gigabyte gisteren pas geinstalleerd.
Kreeg een bericht van Xbox Live met een link naar het forum van bethesda waar werd uitgelegd wanneer je de verkeerde versie had.
  maandag 9 november 2015 @ 11:55:03 #187
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_157421914
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 11:53 schreef Mothzor het volgende:

[..]

Kreeg een bericht van Xbox Live met een link naar het forum van bethesda waar werd uitgelegd wanneer je de verkeerde versie had.
Ja, exact dat had ik ook. Ik vind het wel echt super relaxed dat je vooraf je spel al kunt installeren. Met die ongelofelijke crapverbinding van mij heb ik er gisteren iets meer dan 12 uur over gedaan om die 25Gb te installeren. Als ik dat op de releasedag zou moeten doen zou het voor mij genoeg reden zijn om spellen gewoon weer fysiek te kopen.
Dit, dus.
pi_157422202
quote:
ik heb de maingame + seasonpass nu voor ¤63 in totaal gekocht, met iDeal :)
  maandag 9 november 2015 @ 12:15:20 #189
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_157422256
quote:
99s.gif Op maandag 9 november 2015 12:12 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

ik heb de maingame + seasonpass nu voor ¤63 in totaal gekocht, met iDeal :)
Waar?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 9 november 2015 @ 12:18:03 #190
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_157422309
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2015 12:15 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Waar?
op kinguin en g2play is ie 67 met seasonpass kun je ook met ideal betalen.
Enig nadel is dat je niet kan preloaden ;(

[ Bericht 49% gewijzigd door De_Dakgoot op 09-11-2015 12:37:16 ]
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_157422515
Ook maar besteld, het vlees is zwak.
pi_157422961
Fuck fuck fuck fuck die kut pubers op Steam forums :(
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 9 november 2015 @ 12:56:04 #193
28033 Pek
je moet wat
pi_157423035
OMG!OMG!OMG! Jumping on the HYPETRAIN *O*

:')
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_157423072
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:18 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

op kinguin en g2play is ie 67 met seasonpass kun je ook met ideal betalen.
Enig nadel is dat je niet kan preloaden ;(
Beter krijgen we wel de keys om exact 12 uur :P
Conscience do cost.
pi_157423088
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2015 12:15 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Waar?
instant-gaming.com
pi_157423120
Morgen is het dan eindelijk zover. Blij dat ik toch zo min mogelijk heb gezien en geen ene spoiler nog.

*O* *O* *O* *O* *O*
PSN: Pip-BoyNL
pi_157423266
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Fuck fuck fuck fuck die kut pubers op Steam forums :(
???
Flesje bier
  maandag 9 november 2015 @ 13:12:10 #198
85962 ioko
I Appear Missing
pi_157423406
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 13:06 schreef Gezicht het volgende:

[..]

???
Waarschijnlijk spoilers. Zijn altijd mensen die het leuk vinden om te onthullen wat er in het spel gebeurt.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_157423752
Guys, heeft iemand al bij MM of zo gekeken of ze t hebben liggen?
  Redactie Games maandag 9 november 2015 @ 13:28:56 #200
181272 crew  Noppie2000
pi_157423774
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 13:27 schreef studentje7 het volgende:
Guys, heeft iemand al bij MM of zo gekeken of ze t hebben liggen?
Elke MM heeft het al, wordt alleen nog niet verkocht, schijnbaar.
pi_157423833
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 13:28 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Elke MM heeft het al, wordt alleen nog niet verkocht, schijnbaar.
Ja dat bedoelde ik, dan toch wachten tot de nachtopening.
pi_157423899
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 13:06 schreef Gezicht het volgende:

[..]

???
Tegen beter weten in weer op het Steam forum rondgehangen en weer een spoiler gelezen ;(
No amount of money ever bought a second of time.
  Redactie Games maandag 9 november 2015 @ 13:34:40 #203
181272 crew  Noppie2000
pi_157423904
quote:
9s.gif Op maandag 9 november 2015 13:31 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Ja dat bedoelde ik, dan toch wachten tot de nachtopening.
:Y
pi_157423915
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 13:27 schreef studentje7 het volgende:
Guys, heeft iemand al bij MM of zo gekeken of ze t hebben liggen?
Afgelopen zaterdag nog niet iig. Ik ga straks nog de Bart Smit ( :') ) en Makro checken.
Flesje bier
pi_157423963
Reviews komen in een klein half uurtje, ben toch wel benieuwd :) Persoonlijk denk ik dat hij wel lager gaat scoren dan Skyrim, maar ik lig er niet zo wakker van. Spelen doe ik hem toch wel :P

Op steam unlockt hij ook om 14:00 als je in Australië woont. Via een VPN kan hij dan eerder geunlockt worden voor de mensen die hem al hebben gepreload.
  maandag 9 november 2015 @ 13:37:48 #206
43778 NeoDweezil
Full-Time 0_o
pi_157423976
Ben vanmiddag nog geweest bij de mediamarkt in Deventer, morgen pas. Daarna naar de lokale gameshop geweest, vertelde hij dat hij hem later vandaag binnen kreeg maar morgen pas mocht verkopen.. Toen gezegd dat hij in Duitsland al bij Saturn en mediamarkt werd verkocht. Hij vertelde meteen te gaan bellen en als dat klopte kon ik hem vanmiddag komen ophalen 😎
  Eindredactie Games maandag 9 november 2015 @ 13:38:52 #207
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157424006
Motregen padden _O_
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 9 november 2015 @ 13:41:31 #208
43778 NeoDweezil
Full-Time 0_o
pi_157424071
quote:
2s.gif Op maandag 9 november 2015 13:38 schreef 2dope het volgende:
Motregen padden _O_
Autocorrect 😢
  Eindredactie Games maandag 9 november 2015 @ 13:42:25 #209
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157424090
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 13:41 schreef NeoDweezil het volgende:

[..]

Autocorrect 😢
Ik weet. Bij vlagen hielaaries.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157424530
De reviews kunnen op ieder moment binnen komen. Ik ben zeer benieuwd, gok op veel achten en negens met als grootste kritiekpunt een verouderde engine.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  Eindredactie Games maandag 9 november 2015 @ 14:02:30 #211
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157424590
http://www.eurogamer.net/articles/2015-11-09-fallout-4-review

"Recommended". Schijnbaar erg buggy (zelfs op console(s))
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157424744
Toch wel weer lekkere cijfers hoor. Ja die bugs en issues konden we wel weer weten ;)
PSN: Pip-BoyNL
  maandag 9 november 2015 @ 14:10:18 #214
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_157424767
Bij die Gamespot review...

A word from our sponsors = de Fallout 4 launchtrailer.

Iets met belangenverstrengeling. :')
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Eindredactie Games maandag 9 november 2015 @ 14:11:02 #215
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157424775
Paar negatieve puntjes:
quote:
It's impossible to miss the glitches, bugs and downright broken bits in Fallout 4, and that can't help but dim its shine. I've watched my dog sink slowly into the floor. I've beaten countless high-level enemies that have got snagged on scenery or locked in an animation cycle, holding them in place so I can snipe them at my leisure. I've watched textures pop in and out of existence, and seen the very walls and streets around me vanish, revealing the ghostly void underneath.

I've also put up with the inexplicable stupidity of numerous companions, none of whom seem to exhibit any combat awareness whatsoever. They'll charge into the fray and try to take down a Deathclaw with melee attacks, or use a mini nuke to take out a Bloatfly, killing us both in the process. They're always the first to go down in a fight, and sometimes vanish right when you need them most. That's when they're not lodged in a doorway, preventing you from getting past, or blundering into your line of fire. As in previous games, they're more useful as walking backpacks than as actual companions.

More troubling still, I've suffered an appalling frame rate that plummets to what appear to be single figures during moments of intense action, and lengthy pauses while the game hangs and decides if it wants to continue or not. I've only suffered one fatal crash in over 50 hours of play, but that's not really a record worth celebrating. Experience tells me that with any Bethesda RPG, such issues tend to get worse over time, as your save file balloons, rather than better.

However, fans - and I count myself among that number - will likely shrug and accept that this is simply how things are in a Bethesda RPG, and it's true that the highs do outweigh the lows. Fallout 4 has given me some of my best gaming memories of 2015, along with some of my most frustrating.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 9 november 2015 @ 14:11:41 #216
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_157424787
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:18 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

op kinguin en g2play is ie 67 met seasonpass kun je ook met ideal betalen.
Enig nadel is dat je niet kan preloaden ;(
Ik heb 'm uiteindelijk maar van Kinguin vandaan, heb 'm nu al binnen en ben bezig met preloaden.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_157424790
Graphics comparison:

pi_157424797
Was wel te verwachten natuurlijk maar zo'n ramp vind ik wat bugs en glitches nu ook weer niet zolang ze niet game-breaking zijn.
Flesje bier
  Redactie Games maandag 9 november 2015 @ 14:13:15 #219
181272 crew  Noppie2000
pi_157424819
quote:
2s.gif Op maandag 9 november 2015 14:11 schreef 2dope het volgende:
Paar negatieve puntjes:

[..]

Negatief is dus wat iedereen al verwacht en accepteert. Of het accepteren ok is kan je jezelf afvragen, maar zolang de conclusie is: 'Vervelend, maar niet game-ruining' kan je alleen maar genieten van de immense wereld me dunkt :D
  maandag 9 november 2015 @ 14:13:36 #220
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_157424825
quote:
Die cijfers verbazen mij helemaal niets. Ook al zou het bagger zijn.
Vooral bij Skyrim was het te merken. Eerste tientallen uren vermaak je je gigantisch mee en daarna heb je (ik tenminste) van 'er zit eigenlijk helemaal niet zoveel diepgang in'. En na die tientallen uren heb ik 'm eigenlijk nooit meer gespeeld.

Wilt niet zeggen dat ik mij daar niet mee vermaakt hebt, maar toch.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 9 november 2015 @ 14:13:44 #221
256666 leeell
I know you're lonely
pi_157424830
Geen (permanente)-negatieve punten voor de pc versie
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_157424833
Framerate problemen heb ik sowieso al geen last van op PC (tenminste, daar ga ik vanuit :P ) En bugs en glitches zijn altijd jammer (hoewel ze soms wel tot hilarische situaties leiden, maar dat is geen excuus natuurlijk) maar niks game breaking zo te horen.

Nu wachten tot morgen :'(

[ Bericht 15% gewijzigd door bjorntju op 09-11-2015 14:25:46 ]
  Redactie Games maandag 9 november 2015 @ 14:14:53 #223
181272 crew  Noppie2000
pi_157424853
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:13 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]
Die cijfers verbazen mij helemaal niets.
Cijfers zijn dan ook het minst interessant :P
pi_157424867
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:13 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Negatief is dus wat iedereen al verwacht en accepteert. Of het accepteren ok is kan je jezelf afvragen, maar zolang de conclusie is: 'Vervelend, maar niet game-ruining' kan je alleen maar genieten van de immense wereld me dunkt :D
De pluspunten van de game wegen voor mij veel zwaarder dan de genoemde minpunten. Het moet natuurlijk niet gamebreaking zijn of 10x per sessie gebeuren :P
pi_157424874
Precies zoals verwacht dus van een Bethesda game. De bekende bugs etc. maar de nadelen wegen nooit op tegen de voordelen, een prachtige open world game om te ontdekken en in op te gaan. Laat maar komen.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  Eindredactie Games maandag 9 november 2015 @ 14:17:36 #226
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157424902
Het is de houten klaas physics-engine gecombineerd met downie-A.I. wat voor wat chanante situaties zorgt zo nu en dan, maar niets wat niet te verwachten viel :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 9 november 2015 @ 14:33:03 #228
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_157425185
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2015 14:11 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik heb 'm uiteindelijk maar van Kinguin vandaan, heb 'm nu al binnen en ben bezig met preloaden.
Key komt gewoon meteen binnen :D?
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_157425222
91 op metacritic. Precies als verwacht.
pi_157425335
Hahahaha dat laatste stukje van de Gametrailers review :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN: Pip-BoyNL
pi_157425338
http://www.eurogamer.net/(...)performance-analysis

Frame rate analysis. PS4 doet het iets beter maar eigenlijk doen beide consoles het niet geweldig. Als gemiddelde gamer zul je er niet veel van merken gok ik.
  maandag 9 november 2015 @ 14:41:15 #232
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157425373
Inmiddels heb ik wel het hele verhaal voor mezelf gespoilered, beetje het risico als je /v/ browsed denk ik. :') Sommige teringlijers posten screenshots van bijvoorbeeld wapens waar ze de tekst van de stats hebben vervangen met dikke spoilers over het einde.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_157425387
Ik ben echt nog nooit gespoilerd qua films, series en games. Jullie doen iets verkeerd :P
Conscience do cost.
  maandag 9 november 2015 @ 14:43:26 #234
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_157425415
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:33 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Key komt gewoon meteen binnen :D?
Wel bij Kinguin ja.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 9 november 2015 @ 14:44:17 #235
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_157425435
quote:
11s.gif Op maandag 9 november 2015 14:43 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Wel bij Kinguin ja.
Eventjes halen dan maar, en ik wou zo graag neit pre-orderen :')
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  Eindredactie Games maandag 9 november 2015 @ 14:47:13 #236
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157425493
http://www.eurogamer.net/articles/2015-11-09-fallout-4-review

Yay, top commenter onder m'n oude nickname -DoGMeaT- :')
Fout is inmiddels wel gecorrigeerd
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157425514
Hier nog geen enkele verhaalspoiler gezien/gelezen gelukkig :@
Flesje bier
  Eindredactie Games maandag 9 november 2015 @ 14:53:38 #238
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157425608
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:47 schreef Gezicht het volgende:
Hier nog geen enkele verhaalspoilers gezien/gelezen gelukkig :@
Ik ook niet en het gros van de spoilers boeit me ook heel weinig.
"Wat, er zijn 100 sidequests? klootzak daar wilde ik zelf achterkomen ;( "
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157425701
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:39 schreef Confetti het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)performance-analysis

Frame rate analysis. PS4 doet het iets beter maar eigenlijk doen beide consoles het niet geweldig. Als gemiddelde gamer zul je er niet veel van merken gok ik.
Toch lijkt het erop dat de PS4 op zijn tenen moet lopen om dit spel te kunnen spelen...
Misschien ga ik toch mijn pc upgraden of een nieuwe pc kopen.
  maandag 9 november 2015 @ 15:00:01 #240
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_157425739
Zo toch maar gekocht :P

#HYPE
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  maandag 9 november 2015 @ 15:02:21 #241
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_157425790
Nog minder dan een dag. Hou vol. It's coming soon.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  maandag 9 november 2015 @ 15:03:49 #242
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_157425820
Eerste keer ooit een Season Pass gekocht van een game. Zoveel zin in. :P
Mss maar een paar dagen vrij nemen om hier eens goed in te duiken.
You know, I've learned something today
  maandag 9 november 2015 @ 15:04:41 #243
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157425833
Nog nooit een Fallout game gespeeld. Waarom is dit zo goed?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 9 november 2015 @ 15:06:03 #244
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_157425861
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 15:04 schreef satecl het volgende:
Nog nooit een Fallout game gespeeld. Waarom is dit zo goed?
Omdat Todd een vieze leugenaar is.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  Redactie Games maandag 9 november 2015 @ 15:06:24 #245
181272 crew  Noppie2000
pi_157425869
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 15:04 schreef satecl het volgende:
Nog nooit een Fallout game gespeeld. Waarom is dit zo goed?
Lees een paar reviews zou ik zeggen, kijk wat gameplay.

Het is groots, veel vrijheid, toffe setting etc. etc. etc.
  maandag 9 november 2015 @ 15:07:53 #246
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_157425900
Fallout 2 beste fallout
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  maandag 9 november 2015 @ 15:08:22 #247
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157425911
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 15:06 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Lees een paar reviews zou ik zeggen, kijk wat gameplay.

Het is groots, veel vrijheid, toffe setting etc. etc. etc.
Is het een probleem om gelijk met Fallout4 te beginnen? Of moet ik eerst de andere delen spelen?

Oh en bedankt ik ga even review lezen :)
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Redactie Games maandag 9 november 2015 @ 15:09:12 #248
181272 crew  Noppie2000
pi_157425923
quote:
10s.gif Op maandag 9 november 2015 15:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Fallout 2 beste fallout
Dit.
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 15:08 schreef satecl het volgende:

[..]

Is het een probleem om gelijk met Fallout4 te beginnen? Of moet ik eerst de andere delen spelen?

Oh en bedankt ik ga even review lezen :)
En nee, maakt niet uit. Je mist wellicht wat easter eggs, maar elk verhaal staat in principe los van elkaar ;)
pi_157425931
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 15:04 schreef satecl het volgende:
Nog nooit een Fallout game gespeeld. Waarom is dit zo goed?
Wel bekend met de Elder Scrolls-games? :+

Is niet echt uit te leggen, voor sommige mensen is dit genre de Heilge Graal en anderen trekken het totaal niet.
pi_157425934
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 15:08 schreef satecl het volgende:

[..]

Is het een probleem om gelijk met Fallout4 te beginnen? Of moet ik eerst de andere delen spelen?

Oh en bedankt ik ga even review lezen :)
Nee ;) Het is geen doorlopende verhaallijn. Het kan wel zijn dat er kleine verwijzingen zijn (easter eggs) maar daar zal het ook wel bij blijven.
  maandag 9 november 2015 @ 15:10:29 #251
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157425951
quote:
10s.gif Op maandag 9 november 2015 15:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Fallout 2 beste fallout
Vuige hipster.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 9 november 2015 @ 15:11:15 #252
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157425968
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2015 15:09 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wel bekend met de Elder Scrolls-games? :+

Is niet echt uit te leggen, voor sommige mensen is dit genre de Heilge Graal en anderen trekken het totaal niet.
Nope.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Eindredactie Games maandag 9 november 2015 @ 15:12:07 #253
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157425984
quote:
15s.gif Op maandag 9 november 2015 15:10 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Vuige hipster.
Nee, waarheid
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157425993
Nvidia Graphics guide:

http://www.geforce.com/wh(...)e-and-tweaking-guide

Kwam dit verhaal nog tegen op Tweakers net _O-

quote:
Nou, naar de intertoys gaan we ook niet meer ..

Loop net even door de stad heen en dacht bij mezelf: Toch maar is ff kijken of Fallout 4 te koop is. En ja hoor, daar ligt hij dan. Het hele schap vol met de game.

Pak er 1 uit het schap, loop richting de kassa. Reken het spel af en net op het moment dat de knul achter de kassa mij het spel wilt aangeven komt er een vrouw van achter uit de winkel naar voren gesprint: STOP, STOP LOOP NIET WEG VAN MIJ!

Dus ik kijk de knul achter de kassa aan van wat is dit? Mevrouw pakt me bij me arm vast en zegt: Hoe kom je hier aan? Ik zeg: Ze liggen volop in de schappen hier bij jullie, daar heb ik het spel vandaan(mevrouw knijpt ondertussen nog steeds in me arm).

Zeg tegen haar; wilt u mij misschien loslaten? Mevrouw laat mij los en zegt: Ik wil nu dat je de winkel verlaat.

Dus ik zeg: Prima, pak het spel aan van de jongen achter de kassa die met verbazing zit te kijken en zeg tot ziens!

Mevrouw sprint langs me heen en doet de winkel deur dicht en zegt; terugleggen! Dus ik zeg, ho eens. Heb net via de pin betaald. Lijkt mij dat het spel nu van mij is?

Ondertussen komt de filiaalmanager naar voren toe en vraagt wat er aan de hand is.

Heel gedoe, allemaal.

Uiteindelijk heb ik me geld (contant) teruggekregen. Maar wel zonder spel; Oh en ik ben niet meer welkom in de winkel want blijkbaar had ik beter moeten weten omdat de release pas morgen is.

Thanks Intertoys!

Volgens mij zijn jullie hier fout maar goed, wou niet de discussie in gaan vanwege zo stom iets. Ga nog wel even een klacht indienen vanwege mevrouw die zo graag aan mijn arm wou zitten.
pi_157426021
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 15:11 schreef satecl het volgende:

[..]

Nope.
Als je dan echt er in wil duiken zou ik gewoon lekker Oblivion, Skyrim, Fallout 3 en Fallout New Vegas gaan spelen. :+ Je kunt ook gewoon beginnen met Fallout 4 hoor, maar die vier games zijn ook erg sterk en zeer tof.
  maandag 9 november 2015 @ 15:14:36 #256
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157426041
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 15:12 schreef bjorntju het volgende:
Nvidia Graphics guide:

http://www.geforce.com/wh(...)e-and-tweaking-guide

Kwam dit verhaal nog tegen op Tweakers net _O-

[..]

Hahaha _O-
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 9 november 2015 @ 15:16:11 #257
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_157426069
quote:
15s.gif Op maandag 9 november 2015 15:10 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Vuige hipster.
Wasteland 1 dan :6
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_157426082
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 15:12 schreef bjorntju het volgende:
Nvidia Graphics guide:

http://www.geforce.com/wh(...)e-and-tweaking-guide

Kwam dit verhaal nog tegen op Tweakers net _O-

[..]

Godverdomme hoe hard baal je dan :')
Flesje bier
pi_157426087
quote:
Onderstaand(e) artikel(en) uit je bestelling met bestelnummer xxxx hebben we klaar staan voor verzending.

Je ontvangt een e-mail zodra het pakket op het bol.com afhaalpunt is aangekomen en je het kunt ophalen.

Fallout 4 - Pip-Boy Edition (PC)
Bethesda


Mijn guide die ik in een losse tweede bestelling had geplaatst is wel nog niet verzonden :( Ik weet wel dat Bol.com ook vaak 's avonds nog verzend dus ik ben benieuwd.
pi_157426153
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 15:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zo toch maar gekocht :P

#HYPE
Ik moet me inhouden om er aan niet aan toe te geven. Ik wacht wel naar de release, kijken hoe kut alle bugs zijn.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_157426212
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 15:12 schreef bjorntju het volgende:
Nvidia Graphics guide:

http://www.geforce.com/wh(...)e-and-tweaking-guide

Kwam dit verhaal nog tegen op Tweakers net _O-

[..]

Lol, dat spel hadden ze zeker niet terug gekregen van me. Later bitches....
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  maandag 9 november 2015 @ 15:28:25 #262
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_157426296
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 15:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ik moet me inhouden om er aan niet aan toe te geven. Ik wacht wel naar de release, kijken hoe kut alle bugs zijn.
Ja maar, it just works
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_157426335
Godver er is gewoon al een compleet werkende cracked versie van Fallout 4 in omloop. Wat is deze? Het spel is nog niet eens overal uit _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157426356
quote:
Een andere website meldde juist dat de PS4 het er beter van af bracht dan de Xbone.
Flesje bier
  maandag 9 november 2015 @ 15:31:43 #266
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_157426366
Hele nacht doorhalen en dan weer braaf om 9 uur in college zitten :D
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  maandag 9 november 2015 @ 15:31:44 #267
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_157426367
Ik had dat vrouwke van intertoys bij de keel gegrepen, dat als ze me niet snel los zou laten de winkel waar ze werkt wel eens af zou kunnen fikken afsluitend met "capiche?".
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_157426375
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 15:31 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Een andere website meldde juist dat de PS4 het er beter van af bracht dan de Xbone.
Ach ja, ik zat net het filmpje te kijken en op zich valt het wel mee als je over de statistiek heen kijkt. Mijn plezier zal er waarschijnlijk niet veel minder om zijn.
pi_157426394
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 15:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Godver er is gewoon al een compleet werkende cracked versie van Fallout 4 in omloop. Wat is deze? Het spel is nog niet eens overal uit _O-
Tsja, de enige DRM is steam (dus simpel) en de preload was al een tijdje te verkrijgen. Dan krijg je dat :P
Conscience do cost.
pi_157426434
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 15:31 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Een andere website meldde juist dat de PS4 het er beter van af bracht dan de Xbone.
Waarschijnlijk zijn de meeste reviews op de PS4 gebaseerd, met als gevolg dat overal vermeld wordt dat hij op de PS4 "bagger" draait. Ik kan me ook niet voorstellen dat de game het op de XOne het er beter van af brengt dan de PS4 versie.

Xbox heeft zelfs freezes van 1sec.

[ Bericht 12% gewijzigd door lord_bono op 09-11-2015 15:43:22 ]
  maandag 9 november 2015 @ 15:34:56 #271
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157426440
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 15:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Godver er is gewoon al een compleet werkende cracked versie van Fallout 4 in omloop. Wat is deze? Het spel is nog niet eens overal uit _O-
Dat is al goed genoeg hoor. Als het ergens te verkrijgen is dan zit er op dat gebied van de wereld minstens één gast of groep die het weet te cracken. Niet zo opzienbarend dit. Het viel me juist op dat het nu pas gebeurt terwijl het spel al een week terug ofzo gelekt was.
When all else fails, you always have delusion.
pi_157426495
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 15:32 schreef aeque het volgende:

[..]

Ach ja, ik zat net het filmpje te kijken en op zich valt het wel mee als je over de statistiek heen kijkt. Mijn plezier zal er waarschijnlijk niet veel minder om zijn.
:Y

Ik ben niet zo'n "alles lager dan 60fps is kut" PC master race type.
Flesje bier
pi_157426517
:( guide zit een paar dagen levertijd op. Zie dat Nedgame hem wel op voorraad heeft dus daar maar besteld :) Heb ik hem morgen tegelijkertijd binnen met de game.
  maandag 9 november 2015 @ 15:41:31 #274
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_157426560
Ik heb de neiging dadelijk nog ff naar MM Eindhoven te gaan om toch nog ff te checken tegen sluitingstijd. :{ Maybe...
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_157426590
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 15:39 schreef bjorntju het volgende:
:( guide zit een paar dagen levertijd op. Zie dat Nedgame hem wel op voorraad heeft dus daar maar besteld :) Heb ik hem morgen tegelijkertijd binnen met de game.
Waarom zou je uberhaupt die guide gelijk nodig hebben?
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_157426631
Wow de soundtrack (score) is wel echt veel uitgebreider.

https://itunes.apple.com/(...)ndtrack/id1052835490
PSN: Pip-BoyNL
pi_157426646
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 15:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Waarom zou je uberhaupt die guide gelijk nodig hebben?
Omdat ik het leuk vind om zoiets te hebben en hem graag tegelijkertijd ontvang met de game :) Heb hem natuurlijk niet nodig en ga ook eerst zelf dingen uitzoeken, maar ik vind zo'n guide altijd wel leuk om zo even door te bladeren.
  maandag 9 november 2015 @ 15:49:53 #278
256666 leeell
I know you're lonely
pi_157426723
Vandaag toch maar beginnen, kan niet wachten
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  maandag 9 november 2015 @ 16:08:49 #279
194233 Friday12
Originele kloon
pi_157427120
Waar kan je deze het beste voor de PC kopen? Steam vind ik erg duur (duurder dan wat ik voor de console betaal op het moment)

Die framedrops zien er dramatisch uit op de consoles :')
  maandag 9 november 2015 @ 16:09:17 #280
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_157427129
quote:
6s.gif Op maandag 9 november 2015 16:08 schreef Friday12 het volgende:
Waar kan je deze het beste voor de PC kopen?
In een winkel.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  maandag 9 november 2015 @ 16:09:40 #281
194233 Friday12
Originele kloon
pi_157427138
quote:
99s.gif Op maandag 9 november 2015 16:09 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

In een winkel.
Waar ik hem dus nu kan pre loaden en straks kan spelen :P
  maandag 9 november 2015 @ 16:10:06 #282
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_157427144
quote:
6s.gif Op maandag 9 november 2015 16:09 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Waar ik hem dus nu kan pre loaden en straks kan spelen :P
Op het internet
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  maandag 9 november 2015 @ 16:10:33 #283
194233 Friday12
Originele kloon
pi_157427154
quote:
99s.gif Op maandag 9 november 2015 16:10 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Op het internet
:|W no shit man echt scherp van je :')
  maandag 9 november 2015 @ 16:11:10 #284
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_157427165
quote:
6s.gif Op maandag 9 november 2015 16:10 schreef Friday12 het volgende:

[..]

:|W no shit man echt scherp van je :')
Dank je, ik ben messcherp vandaag. Nog verdere vragen?
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_157427203
Na 3 dagen spelen kan ik melden dat dit toch best een top game genoemd mag worden. Heerlijk!
  maandag 9 november 2015 @ 16:14:54 #286
194233 Friday12
Originele kloon
pi_157427239
quote:
99s.gif Op maandag 9 november 2015 16:11 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Dank je, ik ben messcherp vandaag. Nog verdere vragen?
Ja! Wanneer rot je op zodat ik een fatsoenlijk antwoord kan krijgen :')
pi_157427257
Lees in veel reviews waar ik al bang voor was. Meer actie-elementen ten koste van RPG-elementen. Vooral gesimplificeerde dialogen staan me erg tegen. ;(
pi_157427292
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:15 schreef Cikx het volgende:
Lees in veel reviews waar ik al bang voor was. Meer actie-elementen ten koste van RPG-elementen. Vooral gesimplificeerde dialogen staan me erg tegen. ;(
Kan je even linke sturen? Heb dat namelijk in geen één review gelezen.
pi_157427321
Heb trouwens gelezen dat Bethesda eindelijk een goed verhaal heeff afgeleverd!
pi_157427407
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 16:17 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Kan je even linke sturen? Heb dat namelijk in geen één review gelezen.
http://www.escapistmagazi(...)d=gallery_5011&pid=1
quote:
But nowhere is the push toward simplification more keenly felt than in the dialogue system. For the first time in the series the player's character is fully voiced, and that voiceover does a lot to make other voiced dialogue feel more natural. The downside is thatFallout 4 has abandoned list-based trees in conversations for the more modern "cross-style" interface, presenting four responses to any dialogue prompt. When faced with a choice, usually two will represent a binary of being polite or a jerk, a third will be either milquetoast or self-serving, and the fourth will ask for more information about the last thing said. Occasionally, these options can be a bit vague, as they consist of only a few words that could have multiple interpretations, expecting that the player will correctly guess at the intent.
Voor de rest alleen een aantal quotaties hier gelezen over dat actie-elementen ten koste gaan van RPG-elementen
http://www.metacritic.com(...)out-4/critic-reviews

Ga de hele reviews zelf niet lezen, omdat ik het graag zelf wil ervaren. :)
pi_157427450
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:15 schreef Cikx het volgende:
Lees in veel reviews waar ik al bang voor was. Meer actie-elementen ten koste van RPG-elementen. Vooral gesimplificeerde dialogen staan me erg tegen. ;(
Tja breder publiek willen bereiken en daardoor weer simpeler maken.
PSN: Pip-BoyNL
pi_157427497
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:18 schreef studentje7 het volgende:
Heb trouwens gelezen dat Bethesda eindelijk een goed verhaal heeff afgeleverd!
Dat gaat er helemaal vanaf hangen wat de magische plot twists zijn. Er waren namelijk dingen die ik direct na de announce trailer al gokte en als die waar blijken te zijn is het dus gewoon enorm voorspelbaar en cliché :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157427640
ik ga die gecrackte versie maar ff testen vanavond. Preload op de PS4 loopt inmiddels al.
  maandag 9 november 2015 @ 16:38:40 #294
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_157427818
MM hier heeft bijna geen pc games meer :')
rip retail games
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  maandag 9 november 2015 @ 17:08:10 #295
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_157428428
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:18 schreef studentje7 het volgende:
Heb trouwens gelezen dat Bethesda eindelijk een goed verhaal heeff afgeleverd!
SPOILER: spoiler dat niet echt een spoiler is maar misschien wil je het toch niet weten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Redactie Games maandag 9 november 2015 @ 17:11:29 #296
181272 crew  Noppie2000
pi_157428488
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 17:08 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

SPOILER: spoiler dat niet echt een spoiler is maar misschien wil je het toch niet weten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou weinig verrassend zijn, Bethesda enzo :P
pi_157428536
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 17:08 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

SPOILER: spoiler dat niet echt een spoiler is maar misschien wil je het toch niet weten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er nou games zijn waar dat mij totaal niet uit maakt dan zijn het de open-world Bethesda games wel. Als alles wat er tussenin en omheen zit maar tof is.
pi_157428590
Schijnt dat je alle quests op veel verschillende manieren oplossen. Ook door alleen te praten.

En de keuzes schijnen best grijs te zijn.

Ben best benieuwd..
  maandag 9 november 2015 @ 17:17:59 #299
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_157428599
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 17:17 schreef studentje7 het volgende:
. Ook door alleen te praten.

Werd tijd
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_157428684
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 17:17 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Werd tijd
Nja ik moet het eerst allemaal nog zien. Ben benieuwd hoe de game gaat verhouden tot de Witcher 3.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')