abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 november 2015 @ 19:33:36 #226
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157745719
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 18:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Done ^O^
Thanks _O_
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 23 november 2015 @ 10:01:22 #227
248821 Rauw.
op je bord.
pi_157758157
FM2016, seizoen 1 met Fortuna Düsseldorf (2. Bundesliga).

Na een warm welkom van 't bestuur met de mededeling dat er nagenoeg geen transferbudget was, heb ik de selectie eens uitgeplozen en de conclusie getrokken dat ik het wellicht met wat free transfers moest doen, de linker flank was slap bezet dus daar heb ik een versterking voor gehaald (Christian Pander). Verder kon ik tevreden zijn met Joel Pohjanpalo (Finse spits gehuurd van Leverkusen) en Kemer Demirbay (Turkse AM gehuurd van HSV)
Op het middenveld was er prima bezetting met Sararer, Gartner en Sobottka.

Na een slappe voorbereiding waar ik veel met de tactieken speelde (3 gelijke spelen, 2 winst en 1 verlies) begon een 10 wedstrijden unbeaten run in de competitie met de geleende Mr. L 4-4-1 formatie van FM-Base, 28 punten uit de eerste 10 wedstrijden.
Bleek een behoorlijk veelbelovend seizoen te worden dus.

Helaas zakte ik lichtelijk in maar eigenlijk werd het nooit echt spannend, uiteindelijk 4 wedstrijden voor het einde van het seizoen kampioen geworden met 72 punten, maarliefst 13 punten voor RB Leipzig en 16 punten voor Bochum. In de beker de kwartfinale gehaald waarin ik met maar 1-0 eruit gezet werd door het grote Bayern München.
Topscorer is Joel Pohjanpalo geworden met 34 goals uit 30 wedstrijden _O_
6 spelers in team van het jaar (Rensing, Madlung, Strohdiek, Sobottka, Demirbay en Pohjanpalo)

2016/2017 dus op naar de 1. Bundesliga!

Na dit succesvolle seizoen heb ik een aantal dure contracten niet verlengd (oa. Pínto, 34 jaar oud) om de loonkosten te besparen zodat ik op zoek kon naar serieuze versterkingen.
Gezien ik Demirbay en Pohjanpalo weer terug moest laten gaan naar hun clubs was dat sterk nodig.
Ook heb ik Mike van Duinen en Bolly (toch 2 aardige spelers) moeten laten gaan ivm eeuwig gezanik over speeltijd, wat ik ze niet kon bieden in mijn formatie en met mijn visie.

Even later sloeg het noodlot toe en zag ik dat Schalke (de vorige club van Sobottka) geïntresseerd was om Sobottka terug te halen en dat er een Clausule in zijn contract zat dat hij voor 400K terug mocht, toen ik een bod kreeg van Wolfsburg van 7M heb ik dan ook geen moment getwijfeld en maar eieren voor mijn geld gekozen. Mooie aanvulling op mijn 11M prijzengeld van het afgelopen jaar.

Als vervanger voor Sobottka is 21-jarige Turk Kaan Akca doorgestroomd vanuit Düsseldorf II, als vervangers voor Demirbay en Pohjanpalo heb ik Maximillius Eggestein (AMC) overgenomen voor weinig van het gedegradeerde Werder Bremen. En als spits heb ik Tim Kleindienst gehuurd (lang, kopsterk, echte targetman/afmaker)
in de voorhoede zoek ik nog een versterking (vast dienstverband), maar helaas zijn de meesten te duur in maandelijks onderhoud of vragen de zaakwaarnemers de helft van de volledige transfersom. (tips welkom, 4m te besteden)

Met oog op de toekomst 2 Zuid-Afrikaanse talenten vastgelegd voor een paar ton, sluiten zich aan in de selectie zodra ze 18 zijn.

Het nieuwe seizoen is aangebroken;
na een aardige voorbereiding, waaronder een 2-1 overwinning op Galatasaray en een 7-0 op Panathrikos (5x Tim Kleindienst waarvan 3 op aangeven van Sararer, heerlijk) ben ik de eerste ronde beker begonnen met een 1-0 tegen FSV Frankfurt, en een 2-0 overwinning op Gladbach.

Het ziet er toch veelbelovend uit, nog een paar kleine versterkingen en ik vermoed dat handhaving/een middenmoot plaats goed mogelijk is in de Bundesliga, ook wil ik graag de DFB-Pokal omhoog houden dit seizoen (misschien ietwat ambitieus, maar we gaan ervoor *O* )

[ Bericht 1% gewijzigd door Rauw. op 23-11-2015 10:11:25 ]
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 23 november 2015 @ 10:04:06 #228
248821 Rauw.
op je bord.
pi_157758181
Als het totaal niet boeiend is om te lezen, graag melden. (TLDR enzo) c_/

Edit:
Trouwens; meer mensen die een totaal random monsterverlies hebben geleden?
ik kreeg ineens een 8-1 voor mijn kiezen tegen Freiburg terwijl ik in een prima reeks zat. Hele team leek slap en waardeloos.

Lees op ManUtd ook van een random 12-3 verlies, moet haast wel een bug zijn .

[ Bericht 48% gewijzigd door Rauw. op 23-11-2015 10:39:30 ]
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_157760520
quote:
10s.gif Op maandag 23 november 2015 10:04 schreef Rauw. het volgende:
Als het totaal niet boeiend is om te lezen, graag melden. (TLDR enzo) c_/

Edit:
Trouwens; meer mensen die een totaal random monsterverlies hebben geleden?
ik kreeg ineens een 8-1 voor mijn kiezen tegen Freiburg terwijl ik in een prima reeks zat. Hele team leek slap en waardeloos.

Lees op ManUtd ook van een random 12-3 verlies, moet haast wel een bug zijn .
Het is boeiend om te lezen, mag ik dat ook melden? :P

Klinkt als een leuke club met behoorlijk wat potentie!
pi_157760593
Leuk verhaal Rauw ^O^
pi_157760606
quote:
10s.gif Op maandag 23 november 2015 10:04 schreef Rauw. het volgende:
Als het totaal niet boeiend is om te lezen, graag melden. (TLDR enzo) c_/

Juist leuk om dit soort verhalen te lezen ! En zeker omdat je in de 2. BL begint !
U MAD?
  maandag 23 november 2015 @ 13:08:55 #232
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157760667
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 10:01 schreef Rauw. het volgende:
FM2016, seizoen 1 met Fortuna Düsseldorf (2. Bundesliga).
[ afbeelding ]
Na een warm welkom van 't bestuur met de mededeling dat er nagenoeg geen transferbudget was, heb ik de selectie eens uitgeplozen en de conclusie getrokken dat ik het wellicht met wat free transfers moest doen, de linker flank was slap bezet dus daar heb ik een versterking voor gehaald (Christian Pander). Verder kon ik tevreden zijn met Joel Pohjanpalo (Finse spits gehuurd van Leverkusen) en Kemer Demirbay (Turkse AM gehuurd van HSV)
Op het middenveld was er prima bezetting met Sararer, Gartner en Sobottka.

Na een slappe voorbereiding waar ik veel met de tactieken speelde (3 gelijke spelen, 2 winst en 1 verlies) begon een 10 wedstrijden unbeaten run in de competitie met de geleende Mr. L 4-4-1 formatie van FM-Base, 28 punten uit de eerste 10 wedstrijden.
Bleek een behoorlijk veelbelovend seizoen te worden dus.

Helaas zakte ik lichtelijk in maar eigenlijk werd het nooit echt spannend, uiteindelijk 4 wedstrijden voor het einde van het seizoen kampioen geworden met 72 punten, maarliefst 13 punten voor RB Leipzig en 16 punten voor Bochum. In de beker de kwartfinale gehaald waarin ik met maar 1-0 eruit gezet werd door het grote Bayern München.
Topscorer is Joel Pohjanpalo geworden met 34 goals uit 30 wedstrijden _O_
6 spelers in team van het jaar (Rensing, Madlung, Strohdiek, Sobottka, Demirbay en Pohjanpalo)

2016/2017 dus op naar de 1. Bundesliga!

Na dit succesvolle seizoen heb ik een aantal dure contracten niet verlengd (oa. Pínto, 34 jaar oud) om de loonkosten te besparen zodat ik op zoek kon naar serieuze versterkingen.
Gezien ik Demirbay en Pohjanpalo weer terug moest laten gaan naar hun clubs was dat sterk nodig.
Ook heb ik Mike van Duinen en Bolly (toch 2 aardige spelers) moeten laten gaan ivm eeuwig gezanik over speeltijd, wat ik ze niet kon bieden in mijn formatie en met mijn visie.

Even later sloeg het noodlot toe en zag ik dat Schalke (de vorige club van Sobottka) geïntresseerd was om Sobottka terug te halen en dat er een Clausule in zijn contract zat dat hij voor 400K terug mocht, toen ik een bod kreeg van Wolfsburg van 7M heb ik dan ook geen moment getwijfeld en maar eieren voor mijn geld gekozen. Mooie aanvulling op mijn 11M prijzengeld van het afgelopen jaar.

Als vervanger voor Sobottka is 21-jarige Turk Kaan Akca doorgestroomd vanuit Düsseldorf II, als vervangers voor Demirbay en Pohjanpalo heb ik Maximillius Eggestein (AMC) overgenomen voor weinig van het gedegradeerde Werder Bremen. En als spits heb ik Tim Kleindienst gehuurd (lang, kopsterk, echte targetman/afmaker)
in de voorhoede zoek ik nog een versterking (vast dienstverband), maar helaas zijn de meesten te duur in maandelijks onderhoud of vragen de zaakwaarnemers de helft van de volledige transfersom. (tips welkom, 4m te besteden)

Met oog op de toekomst 2 Zuid-Afrikaanse talenten vastgelegd voor een paar ton, sluiten zich aan in de selectie zodra ze 18 zijn.

Het nieuwe seizoen is aangebroken;
na een aardige voorbereiding, waaronder een 2-1 overwinning op Galatasaray en een 7-0 op Panathrikos (5x Tim Kleindienst waarvan 3 op aangeven van Sararer, heerlijk) ben ik de eerste ronde beker begonnen met een 1-0 tegen FSV Frankfurt, en een 2-0 overwinning op Gladbach.

Het ziet er toch veelbelovend uit, nog een paar kleine versterkingen en ik vermoed dat handhaving/een middenmoot plaats goed mogelijk is in de Bundesliga, ook wil ik graag de DFB-Pokal omhoog houden dit seizoen (misschien ietwat ambitieus, maar we gaan ervoor *O* )
_O_
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157760899
Is het een beetje de moeite waard, fm2016?

Twijfel nog een beetje of ik hem niet over moet slaan.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 23 november 2015 @ 13:27:34 #234
248821 Rauw.
op je bord.
pi_157761026
Bedankt allen, in ieder geval het gevoel dat ik het niet voor niets uittyp ^O^

Maar zeker een club met potentie, met een verwachte 6e plaats niet uit de diepste krochten van de 2. Bundesliga maar het is gewoon een leuke uitdaging om in die competitie te beginnen.
Niveau vond ik nog verrassend hoog met teams als RB Leipzig, 1860 München, Kaiserslautern, Braunschweig en Nürnberg als tegenstanders.

Vergeet constant om screenshots te maken omdat ik bezig ben :')

FM2016 heeft mij weer zo te pakken gekregen dat ik ernaar uitkijk om vanavond weer verder te spelen, zitten in een week tijd al meer uren in dan Fallout 4 :')

Iemand nog een tip voor een spits van max. rond de 4miljoen?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_157761071
quote:
10s.gif Op maandag 23 november 2015 13:27 schreef Rauw. het volgende:
Bedankt allen, in ieder geval het gevoel dat ik het niet voor niets uittyp ^O^

Maar zeker een club met potentie, met een verwachte 6e plaats niet uit de diepste krochten van de 2. Bundesliga maar het is gewoon een leuke uitdaging om in die competitie te beginnen.
Niveau vond ik nog verrassend hoog met teams als RB Leipzig, 1860 München, Kaiserslautern, Braunschweig en Nürnberg als tegenstanders.

Vergeet constant om screenshots te maken omdat ik bezig ben :')

FM2016 heeft mij weer zo te pakken gekregen dat ik ernaar uitkijk om vanavond weer verder te spelen, zitten in een week tijd al meer uren in dan Fallout 4 :')

Iemand nog een tip voor een spits van max. rond de 4miljoen?
Kolbein _O_
  maandag 23 november 2015 @ 13:34:40 #236
248821 Rauw.
op je bord.
pi_157761200
quote:
4s.gif Op maandag 23 november 2015 13:29 schreef Leonos het volgende:

[..]

Kolbein _O_
Is hij in FM2016 nog steeds een geweldenaar?
Kon hem voor nog geen 700.000 kopen toen ik hem aangeboden kreeg. Staat nog op mijn shortlist, heb hem eigenlijk laten staan om zijn huidige rating (2.5*)
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_157761297
Ik heb in FM15 ene Mirza Halvadzic aangetrokken met FC Utrecht, aan het begin van seizoen 2, als vervanger van Oar op de linksbuitenplek.

_O_

Wat een held! Met 10+ goals en 10+ assists (weet de exacte aantallen even niet uit mijn hoofd) een grote bijdrage geleverd aan het kampioenschap dit jaar. (met 9 punten voorsprong op Ajax kampioen geworden dus in mijn tweede seizoen)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Moderator maandag 23 november 2015 @ 13:51:10 #238
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157761553
Ik kan me zo ergeren aan clubs die spelers van me huren, basisplaats of positie als eerste invaller beloven en de speler vervolgens op de bank of tribune laten verrotten :')

Clubs als Norwich, Girondins Bordeaux, 1. FC Köln, allemaal wilden ze verdedigers, middenvelders en/of aanvallers van me huren, waarop ik ja zei omdat die jongens bij mij in het tweede speelden, en dan zie je na X maanden een bericht dat ik een gesprek aan moet gaan met de chef van die club omdat de speler nog niet één keer gespeeld heeft. Praten heeft nooit nut, dus haal ik ze maar weer terug.

De speler heeft dan natuurlijk ook nog eens nul vooruitgang geboekt (twee zijn er zelfs flink op achteruit gegaan) ;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157761758
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 13:34 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Is hij in FM2016 nog steeds een geweldenaar?
Kon hem voor nog geen 700.000 kopen toen ik hem aangeboden kreeg. Staat nog op mijn shortlist, heb hem eigenlijk laten staan om zijn huidige rating (2.5*)
Nee joh, lul maar wat :P

quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kan me zo ergeren aan clubs die spelers van me huren, basisplaats of positie als eerste invaller beloven en de speler vervolgens op de bank of tribune laten verrotten :')

Clubs als Norwich, Girondins Bordeaux, 1. FC Köln, allemaal wilden ze verdedigers, middenvelders en/of aanvallers van me huren, waarop ik ja zei omdat die jongens bij mij in het tweede speelden, en dan zie je na X maanden een bericht dat ik een gesprek aan moet gaan met de chef van die club omdat de speler nog niet één keer gespeeld heeft. Praten heeft nooit nut, dus haal ik ze maar weer terug.

De speler heeft dan natuurlijk ook nog eens nul vooruitgang geboekt (twee zijn er zelfs flink op achteruit gegaan) ;(
Ik verhuur nooit spelers, spelen mee in het 2e of -19.
  Moderator maandag 23 november 2015 @ 14:04:38 #240
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157761818
Die Sobottka heb ik trouwens anderhalf seizoen van Schalke gehuurd, daarna gratis overgenomen, maar kreeg een enorme terugval (was 11 maanden geblesseerd :X ) en vervolgens aan een Duitse tweedeklasser verkocht. Was wel een erg nuttige speler.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 23 november 2015 @ 14:13:22 #241
248821 Rauw.
op je bord.
pi_157761980
quote:
14s.gif Op maandag 23 november 2015 14:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die Sobottka heb ik trouwens anderhalf seizoen van Schalke gehuurd, daarna gratis overgenomen, maar kreeg een enorme terugval (was 11 maanden geblesseerd :X ) en vervolgens aan een Duitse tweedeklasser verkocht. Was wel een erg nuttige speler.
Baal er wel sterk van dat hij weg moest, maar gelukkig zag ik de clausule voordat Schalke een bod deed en kreeg ik ook snel een bod van Wolfsburg.
Hij was voor mij wel een beetje een motor op het middenveld,

hoop dat Kaan Akca dit op kan vangen. Mocht dat niet werken kan ik altijd nog Eggestein op die positie zetten en Kaan als AM benutten.

Komt bij mij wel eens voor dat ik per ongeluk een Eerste elftal plek beloof aan een huurspeler en dat hij niet aan spelen toekomt. Zo had ik vorig seizoen aan de stok met Luis Enrique omdat Dongou puur op de bank zat als backup. :D
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 23 november 2015 @ 16:31:56 #242
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157764933
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 13:21 schreef Asschen_sukar het volgende:
Is het een beetje de moeite waard, fm2016?

Twijfel nog een beetje of ik hem niet over moet slaan.
Dit wil ik eigenlijk ook wel weten..

Iemand?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 23 november 2015 @ 16:36:15 #243
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157765031
55 euro op steam :') Intertoys is ie een tientje goedkoper
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator maandag 23 november 2015 @ 16:40:34 #244
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157765122
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 16:36 schreef dion_v_k het volgende:
55 euro op steam :') Intertoys is ie een tientje goedkoper
Dion heten :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 23 november 2015 @ 16:47:43 #245
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157765279
3 maar 2019, gaat hier wel lekkâh:





Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157765622
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 16:36 schreef dion_v_k het volgende:
55 euro op steam :') Intertoys is ie een tientje goedkoper
Ik heb 'm op Kinquin voor ongever 34 gekocht uit m'n hoofd. Halve minuut later zat de steamcode in m'n mailbox. Dacht dat jullie zo op de centjes waren ;)
  maandag 23 november 2015 @ 17:31:35 #247
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157766060
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 16:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dion heten :')
Al 4 jaar lang games met Telvanni manipuleren :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator maandag 23 november 2015 @ 17:33:04 #248
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157766079
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 17:31 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Al 4 jaar lang games met Telvanni manipuleren :')
Manipuleren zegt 'ie dan :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 23 november 2015 @ 18:03:01 #249
248821 Rauw.
op je bord.
pi_157766532
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 16:31 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Dit wil ik eigenlijk ook wel weten..

Iemand?
Heb zelf 15 niet gespeeld, maar dat de nieuwe krap 33 euro kost (key only) is meer een reden om hem gewoon te halen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_157767137
Eerste seizoen met Feyenoord de beker gewonnen. Was nog even billen knijpen ondanks een 2-0 voorsprong.



Uiteindelijk met 8-7 gewonnen na strafschoppen.

Nog 2 wedstrijden te gaan voor het kampioenschap. Ik vermoed dat ik het niet meer ga halen.
Ik moet nog tegen Willem II (uit) en NEC (thuis)



Ajax moet nog tegen De Graafschap en thuis tegen Twente.
Feyenoord Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')