Dat zal allemaal wel, maar ik vind het alsnog niet van deze tijd dat je a) je afleveradres niet kan wijzigen als de postcode hun niet zint, en b) dat je 10 dagen moet wachten op een bestelling. En voor het volledige een c) dat je een euro moet betalen voor de verwerking van je retourzending.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:48 schreef Kamina het volgende:
[..]
Wellicht hebben ze beschikking to GBA's.
Het blokkeren van andere leveradressen is begrijpelijk, gezien de vele account-hacks en fraudeurs bij internetwinkels.
Ik ben er wel blij mee, want bij twee webwinkels waren mijn accounts gehackt en werden gebruikt om duizenden euro's aan producten te bestellen op mijn naam.
Dit is ook hoe ik shop bij H&M. Doet die nieuwe app dat echt?quote:Op zondag 29 januari 2017 21:27 schreef alors het volgende:
Wat irritant dat die nieuwe site je shoppingbag steeds bijwerkt. Is iets uitverkocht dan wordt het er gewoon meteen uitgeflikkerd. Terwijl ik altijd gewoon wat dingen verzamel over een langere periode en dan ik één keer afreken en dan wel zie wat er beschikbaar is...
Had ik ook al een paar keer ja, super irritant.quote:Op zondag 29 januari 2017 21:27 schreef alors het volgende:
Wat irritant dat die nieuwe site je shoppingbag steeds bijwerkt. Is iets uitverkocht dan wordt het er gewoon meteen uitgeflikkerd. Terwijl ik altijd gewoon wat dingen verzamel over een langere periode en dan ik één keer afreken en dan wel zie wat er beschikbaar is...
Ik merk andersom ook wel dat wanneer ik een verlanglijst heb ik vaker iets bestel dan wanneer ik geen verlanglijst heb. Het kan dus ook in het voordeel zijn van H&M om het wel te doen. Soms twijfel ik over een kledingstuk, en koop ik hem later alsnog als ik hem weer in de lijst zie staan.quote:Op maandag 30 januari 2017 09:04 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij gooiden ze de verlanglijst eruit omdat ze dan minder omzetten. Ik gebruik 'm bij wehkamp, Sissy Boy, Zalando om items in te zetten die ik dan pas koop als ze in de sale zijn. Daar zit een risico aan wanneer je iets per se wilt hebben, maar het scheelt op die manier wel veel geld.
Ja nou, ik bestelde dus net vanuit de trein en toen zag ik dat ze hun (binnen 3-5 dagen) tekst ineens hadden aangepast naar 2-3 dagen! Mocht ook wel een keer want 5 dagen is natuurlijk belachelijk voor zo'n groot bedrijf. Hun spul zit gewoon in Zwolle toch?quote:Op maandag 30 januari 2017 13:02 schreef VixenFromHell het volgende:
Nou, ik heb zaterdagavond wat besteld en dat was er vandaag
Status staat nog op Wordt verwerkt en heb dus ook geen mail gehad dat het onderweg was. Surprise!
Ditquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:18 schreef Amarantha het volgende:
Op de website kun je niet meer een product aanklikken en snel toevoegen, je gaat nu naar een nieuwe pagina als je iets aanklikt. En als ik op vorige druk werkt de website ook niet goed.
Na de update van vorige week konden 10.000 klanten hun account niet meer in, aldus de klantenservice die ik maandag belde, om ook mijn profiel weer te activeren.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:44 schreef Kamina het volgende:
Ze hebben een storing vandaag, want mijn account kan ik niet meer in. Sterker nog, het herkent mijn account niet eens wanneer ik een reset van mijn wachtwoord aanvraag.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na de update van vorige week konden 10.000 klanten hun account niet meer in, aldus de klantenservice die ik maandag belde, om ook mijn profiel weer te activeren.
Blegh.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:44 schreef Kamina het volgende:
Ze hebben een storing vandaag, want mijn account kan ik niet meer in. Sterker nog, het herkent mijn account niet eens wanneer ik een reset van mijn wachtwoord aanvraag.
Ik heb net ook een bestelling binnengekregen! Gaat ineens supersnel, want de 30e besteld . Ein-de-lijk H&M. Ga nu even uitpakken en dan check ik ook wel even de factuur .quote:Op woensdag 1 februari 2017 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
Vandaag voor het eerst een bestelling gekregen sinds alles veranderd is.
Snel in huis, yay. Maar op de factuur staat geen totaalbedrag, geen idee of dat een foutje is, zal wel niet.
Doen ze slim, hebben mensen minder in de gaten wat het totaal is en houden ze het
Ok, ze sturen je factuur enkel per e-mail, . Je krijgt bij je pakket gewoon een soort overzicht. Wat eigenlijk best irritant is, want de korting verrekenen ze daar niet 'direct'. Het staat er zeg maar zo:quote:Op woensdag 1 februari 2017 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
Vandaag voor het eerst een bestelling gekregen sinds alles veranderd is.
Snel in huis, yay. Maar op de factuur staat geen totaalbedrag, geen idee of dat een foutje is, zal wel niet.
Doen ze slim, hebben mensen minder in de gaten wat het totaal is en houden ze het
Oh joepie, dat zijn ook weer verbeteringenquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ok, ze sturen je factuur enkel per e-mail, . Je krijgt bij je pakket gewoon een soort overzicht. Wat eigenlijk best irritant is, want de korting verrekenen ze daar niet 'direct'. Het staat er zeg maar zo:
Korte jurk m. pailletten - prijs: 59,99 / korting: 44,70
moet je het zelf gaan uitvogelen. Maar bovenaan het papier staat dus: Let op. Dit is niet je factuur; je factuur is per e-mail verstuurd.
Ja, ik snap ook niet helemaal waar dit op slaat, maar goed. In ieder geval komen de pakketjes tig keer sneller aan. Dat is inderdaad een goeie verbetering. Heb ik er ook wel voor over.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh joepie, dat zijn ook weer verbeteringen
Voor het snelle verzenden heb ik het er wel voor over en dan heb je nóg sneller verzenden als optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |