abonnement Unibet Coolblue
pi_165286014
5430 gratis verzending
pi_165380547
Je kunt met de H&M klantenkaart ook punten sparen voor gratis verzenden.
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_165398604
Wat hebben ze toch een paupercollectie voor mannen. Ik denk dat ik de afgelopen 3 jaar nog amper wat besteld heb. Vaak waren het alleen maar basics (blanco shirtjes, boxers en sokken) en af en toe iets anders.

Flikker op met die skinny jeans, broeken met gaten en vlekken, hele lange shirts of andere extreme rotzooi. Alleen die mode- en kunstgekkies dragen dat soort kleding. Normale en fatsoenlijke mensen lopen niet rond in zulke kleding.
pi_165406090
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 10:21 schreef Ashur het volgende:
Wat hebben ze toch een paupercollectie voor mannen. Ik denk dat ik de afgelopen 3 jaar nog amper wat besteld heb. Vaak waren het alleen maar basics (blanco shirtjes, boxers en sokken) en af en toe iets anders.

Flikker op met die skinny jeans, broeken met gaten en vlekken, hele lange shirts of andere extreme rotzooi. Alleen die mode- en kunstgekkies dragen dat soort kleding. Normale en fatsoenlijke mensen lopen niet rond in zulke kleding.
Er zit redelijke kleding tussen.Maar het is wel meer Primark-kwaliteit dan de H&M zich in eerste instantie profileerde.
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_165740242
Gratis verzending t/m 9 oktober: code 5631
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_166040546
Van de week sinds eeuwen weer iets besteld op de website. Bezorgdatum 16-18 oktober. Heb alleen nog niets gezien, ook nog geen email met het bericht dat 't pakket verzonden is oid. Iemand enig idee of ik die wel hoor te krijgen?
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 18:19:25 #157
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166040814
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 18:03 schreef Negentiendertig het volgende:
Van de week sinds eeuwen weer iets besteld op de website. Bezorgdatum 16-18 oktober. Heb alleen nog niets gezien, ook nog geen email met het bericht dat 't pakket verzonden is oid. Iemand enig idee of ik die wel hoor te krijgen?
Jup, en dan staat het nog 3 dagen vooraangemeld voordat het daadwerkelijk onderweg is :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166043543
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 18:19 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Jup, en dan staat het nog 3 dagen vooraangemeld voordat het daadwerkelijk onderweg is :).
Oh, niks veranderd dus :') Nou, goed, H&M gecontact, maar eens kijken of het nog gaat komen. Thanks!
  woensdag 19 oktober 2016 @ 08:25:46 #159
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166051502
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 20:31 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Oh, niks veranderd dus :') Nou, goed, H&M gecontact, maar eens kijken of het nog gaat komen. Thanks!
Nope :') ja ze nemen normaliter sneller in behandeling, waardoor je niet meer makkelijk dingen bij kunt gooien.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166137848
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 20:31 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Oh, niks veranderd dus :') Nou, goed, H&M gecontact, maar eens kijken of het nog gaat komen. Thanks!
Nog gelukt?
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  zondag 23 oktober 2016 @ 10:59:02 #161
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_166142511
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 18:03 schreef Negentiendertig het volgende:
Van de week sinds eeuwen weer iets besteld op de website. Bezorgdatum 16-18 oktober. Heb alleen nog niets gezien, ook nog geen email met het bericht dat 't pakket verzonden is oid. Iemand enig idee of ik die wel hoor te krijgen?
H&M verzend volgens mij een keer per week. En Kiala is zo traag als dikke stront.
pi_166151272
quote:
14s.gif Op zondag 23 oktober 2016 10:59 schreef Twiitch het volgende:

[..]

H&M verzend volgens mij een keer per week. En Kiala is zo traag als dikke stront.
Één keer maar ja?
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_166154404
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 23:50 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Nog gelukt?
Kreeg na weet ik hoeveel dagen dit mailtje:

quote:
We begrijpen dat je je afvraagt waar je bestelling blijft.

We hebben nog enkele vragen over je account. We hebben je daar een e-mail over gestuurd of je even telefonisch contact met ons wilt opnemen.
Zou je dat nog even willen doen? Dan kunnen we het er even over hebben en dan is het in principe snel opgelost en kunnen we je bestelling vrijgeven.
:') Enkele vragen over m'n account? Daarnaast heb ik van hun nooit een mail ontvangen (ook niet in spam folder), dus dat ook weer teruggemaild. Morgen maar even bellen naar dat algemene nummer want heb uiteraard nog geen antwoord gehad op m'n reactie. Als het niks boeiends is mogen ze de bestelling opsturen. Anders mogen ze die shit houden. Gezeik.

quote:
14s.gif Op zondag 23 oktober 2016 10:59 schreef Twiitch het volgende:

[..]

H&M verzend volgens mij een keer per week. En Kiala is zo traag als dikke stront.
Ongelooflijk dat zo'n groot bedrijf zo'n kansloze online store heeft. Ongekend.
  maandag 24 oktober 2016 @ 08:24:09 #164
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_166165809
quote:
15s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:25 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Één keer maar ja?
Dat idee heb ik wel ja. Misschien twee keer. Maar vooral via zo'n Kiala punt is een drama qua levertijden. Zit ik soms gewoon een volle week te wachten, dramatisch voor een webshop in Nederland. De enige die ik ken waar het nog kutter is geregeld is de Otto, hoe die nog niet al hun klanten kwijt zijn is me een raadsel :')

En dan nog iets, retourkosten in rekening brengen is vandaag de dag gewoon diefstal te noemen. Ik bestel eigenlijk nooit meer bij H&M :P
pi_166166909
Raadsel opgelost. Ik had mijn leveringsadres aangepast naar m'n werk en dat triggert blijkbaar direct een blokkade- ze mogen niet leveren naar werkadressen. Nu vraag ik me af hoe ze in hemelsnaam weten dat het adres dat ik invoerde niet een normaal woonadres is, maar goed.

Wel jammer dat ze nu niet kunnen garanderen dat alle items die ik bestelde nog op voorraad zijn.
pi_166166983
Ik heb deze net besteld



Vloerkleed voor de zwart/wit kamer van dochterlief.
Ben benieuwd naar de kwaliteit (geen verwachtingen voor die prijs, alleen maar hoop).
Met een meidenkwartet
pi_166176386
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 10:21 schreef Negentiendertig het volgende:
Raadsel opgelost. Ik had mijn leveringsadres aangepast naar m'n werk en dat triggert blijkbaar direct een blokkade- ze mogen niet leveren naar werkadressen. Nu vraag ik me af hoe ze in hemelsnaam weten dat het adres dat ik invoerde niet een normaal woonadres is, maar goed.

Wel jammer dat ze nu niet kunnen garanderen dat alle items die ik bestelde nog op voorraad zijn.
Ze mogen helemaal geen adressen aanpassen. Ik heb ooit eens iets voor mijn nichtje als cadeau willen bestellen en het daar willen laten afleveren, maar dat gaf zelfs al problemen. :') :N
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_166179828
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 19:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ze mogen helemaal geen adressen aanpassen. Ik heb ooit eens iets voor mijn nichtje als cadeau willen bestellen en het daar willen laten afleveren, maar dat gaf zelfs al problemen. :') :N
:') Meen je

Nou, ja, goed. Het is dat ik echt zomerkleding nodig heb binnenkort en 't is in de winkels niet meer te vinden. Anders had ik de hele boel geannuleerd. Lees net dat zelfs retourneren geld kost. Jeez.
pi_166537790
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 10:21 schreef Negentiendertig het volgende:
Raadsel opgelost. Ik had mijn leveringsadres aangepast naar m'n werk en dat triggert blijkbaar direct een blokkade- ze mogen niet leveren naar werkadressen. Nu vraag ik me af hoe ze in hemelsnaam weten dat het adres dat ik invoerde niet een normaal woonadres is, maar goed.

Wel jammer dat ze nu niet kunnen garanderen dat alle items die ik bestelde nog op voorraad zijn.
Bij H&M blokkeren ze sowieso al heel snel je account. Mijn zusje had een paar jaar terug haar eigen account aangemaakt en toen werd de mijne geblokkeerd, omdat ik dubbele accounts zou hebben :')

Had ooit de klantenservice gebeld en die zei dat het ook te maken had met het postcodegebied waarin je woont. Als dat een risicogebied is, dan mag het afleveradres niet anders zijn ivm fraude (factuur naar adres 1 en bestelling naar adres 2).
pi_166541902
Er woont in mijn pand een wanbetaler (zelfde huisnummer, andere toevoeging), en nu wordt steeds de mogelijkheid tot acceptgiro geblokkeerd bij mij, dat moeten ze dan weer handmatig terugzetten.
Ik denk dat de H&M best veel problemen heeft met wanbetalers, anders zouden ze niet zo streng zijn lijkt me..
pi_166542548
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 15:54 schreef Ashur het volgende:

[..]

Bij H&M blokkeren ze sowieso al heel snel je account. Mijn zusje had een paar jaar terug haar eigen account aangemaakt en toen werd de mijne geblokkeerd, omdat ik dubbele accounts zou hebben :')

Had ooit de klantenservice gebeld en die zei dat het ook te maken had met het postcodegebied waarin je woont. Als dat een risicogebied is, dan mag het afleveradres niet anders zijn ivm fraude (factuur naar adres 1 en bestelling naar adres 2).
Ik woon in een nette buurt in de hoofdstad, denk dat het met wanbetalers wel meevalt. Denk ik.

Kansloos wel, dat ze niet op een ander adres bezorgen. Ben vrijwel nooit thuis dus moet altijd een pakketje ophalen bij de buren. Ja, of laten bezorgen bij de Appie ofzo, mja, allemaal moeite.
pi_167041623
Wat een kutservice heeft H&M eigenlijk. Levertijd van heb ik jou daar. Heb je eindelijk je winkelmandje vol, blijkt er toch nog wat uitverkocht te zijn?

En die verzendkosten zijn toch ook niet meer van deze tijd? En retourkosten 1 euro als je een deel terug wil doen. En dan wil je het ruilen in de winkel krijg je een tegoedkaart? Wat is deze? :')
Noot noot.
  vrijdag 2 december 2016 @ 14:44:44 #173
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_167047555
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 10:09 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een kutservice heeft H&M eigenlijk. Levertijd van heb ik jou daar. Heb je eindelijk je winkelmandje vol, blijkt er toch nog wat uitverkocht te zijn?

En die verzendkosten zijn toch ook niet meer van deze tijd? En retourkosten 1 euro als je een deel terug wil doen. En dan wil je het ruilen in de winkel krijg je een tegoedkaart? Wat is deze? :')
Tja de service en het aanbod is idd helemaal verrot geworden. De hedendaagse dingen wat ze daar verkopen heeft zo'n slechte fit :')
Irene is bae <3
pi_167085208
Crap, weer de sales gemist.

Elke keer als ik iets wil bestellen zijn net sales acties geweest. En wanneer ik dan iets leuks zie, is het vaak nog uitverkocht in mijn maat ook. :'(
1 + 1 = blauw
pi_167085319
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 10:21 schreef Negentiendertig het volgende:
Raadsel opgelost. Ik had mijn leveringsadres aangepast naar m'n werk en dat triggert blijkbaar direct een blokkade- ze mogen niet leveren naar werkadressen. Nu vraag ik me af hoe ze in hemelsnaam weten dat het adres dat ik invoerde niet een normaal woonadres is, maar goed.

Wel jammer dat ze nu niet kunnen garanderen dat alle items die ik bestelde nog op voorraad zijn.
Wellicht hebben ze beschikking to GBA's.

Het blokkeren van andere leveradressen is begrijpelijk, gezien de vele account-hacks en fraudeurs bij internetwinkels.

Ik ben er wel blij mee, want bij twee webwinkels waren mijn accounts gehackt en werden gebruikt om duizenden euro's aan producten te bestellen op mijn naam. _O_
1 + 1 = blauw
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')