Er zit redelijke kleding tussen.Maar het is wel meer Primark-kwaliteit dan de H&M zich in eerste instantie profileerde.quote:Op zondag 18 september 2016 10:21 schreef Ashur het volgende:
Wat hebben ze toch een paupercollectie voor mannen. Ik denk dat ik de afgelopen 3 jaar nog amper wat besteld heb. Vaak waren het alleen maar basics (blanco shirtjes, boxers en sokken) en af en toe iets anders.
Flikker op met die skinny jeans, broeken met gaten en vlekken, hele lange shirts of andere extreme rotzooi. Alleen die mode- en kunstgekkies dragen dat soort kleding. Normale en fatsoenlijke mensen lopen niet rond in zulke kleding.
Jup, en dan staat het nog 3 dagen vooraangemeld voordat het daadwerkelijk onderweg is .quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:03 schreef Negentiendertig het volgende:
Van de week sinds eeuwen weer iets besteld op de website. Bezorgdatum 16-18 oktober. Heb alleen nog niets gezien, ook nog geen email met het bericht dat 't pakket verzonden is oid. Iemand enig idee of ik die wel hoor te krijgen?
Oh, niks veranderd dus Nou, goed, H&M gecontact, maar eens kijken of het nog gaat komen. Thanks!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup, en dan staat het nog 3 dagen vooraangemeld voordat het daadwerkelijk onderweg is .
Nope ja ze nemen normaliter sneller in behandeling, waardoor je niet meer makkelijk dingen bij kunt gooien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:31 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Oh, niks veranderd dus Nou, goed, H&M gecontact, maar eens kijken of het nog gaat komen. Thanks!
Nog gelukt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:31 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Oh, niks veranderd dus Nou, goed, H&M gecontact, maar eens kijken of het nog gaat komen. Thanks!
H&M verzend volgens mij een keer per week. En Kiala is zo traag als dikke stront.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:03 schreef Negentiendertig het volgende:
Van de week sinds eeuwen weer iets besteld op de website. Bezorgdatum 16-18 oktober. Heb alleen nog niets gezien, ook nog geen email met het bericht dat 't pakket verzonden is oid. Iemand enig idee of ik die wel hoor te krijgen?
Één keer maar ja?quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
H&M verzend volgens mij een keer per week. En Kiala is zo traag als dikke stront.
Kreeg na weet ik hoeveel dagen dit mailtje:quote:
Enkele vragen over m'n account? Daarnaast heb ik van hun nooit een mail ontvangen (ook niet in spam folder), dus dat ook weer teruggemaild. Morgen maar even bellen naar dat algemene nummer want heb uiteraard nog geen antwoord gehad op m'n reactie. Als het niks boeiends is mogen ze de bestelling opsturen. Anders mogen ze die shit houden. Gezeik.quote:We begrijpen dat je je afvraagt waar je bestelling blijft.
We hebben nog enkele vragen over je account. We hebben je daar een e-mail over gestuurd of je even telefonisch contact met ons wilt opnemen.
Zou je dat nog even willen doen? Dan kunnen we het er even over hebben en dan is het in principe snel opgelost en kunnen we je bestelling vrijgeven.
Ongelooflijk dat zo'n groot bedrijf zo'n kansloze online store heeft. Ongekend.quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
H&M verzend volgens mij een keer per week. En Kiala is zo traag als dikke stront.
Dat idee heb ik wel ja. Misschien twee keer. Maar vooral via zo'n Kiala punt is een drama qua levertijden. Zit ik soms gewoon een volle week te wachten, dramatisch voor een webshop in Nederland. De enige die ik ken waar het nog kutter is geregeld is de Otto, hoe die nog niet al hun klanten kwijt zijn is me een raadselquote:
Ze mogen helemaal geen adressen aanpassen. Ik heb ooit eens iets voor mijn nichtje als cadeau willen bestellen en het daar willen laten afleveren, maar dat gaf zelfs al problemen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:21 schreef Negentiendertig het volgende:
Raadsel opgelost. Ik had mijn leveringsadres aangepast naar m'n werk en dat triggert blijkbaar direct een blokkade- ze mogen niet leveren naar werkadressen. Nu vraag ik me af hoe ze in hemelsnaam weten dat het adres dat ik invoerde niet een normaal woonadres is, maar goed.
Wel jammer dat ze nu niet kunnen garanderen dat alle items die ik bestelde nog op voorraad zijn.
Meen jequote:Op maandag 24 oktober 2016 19:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze mogen helemaal geen adressen aanpassen. Ik heb ooit eens iets voor mijn nichtje als cadeau willen bestellen en het daar willen laten afleveren, maar dat gaf zelfs al problemen.
Bij H&M blokkeren ze sowieso al heel snel je account. Mijn zusje had een paar jaar terug haar eigen account aangemaakt en toen werd de mijne geblokkeerd, omdat ik dubbele accounts zou hebbenquote:Op maandag 24 oktober 2016 10:21 schreef Negentiendertig het volgende:
Raadsel opgelost. Ik had mijn leveringsadres aangepast naar m'n werk en dat triggert blijkbaar direct een blokkade- ze mogen niet leveren naar werkadressen. Nu vraag ik me af hoe ze in hemelsnaam weten dat het adres dat ik invoerde niet een normaal woonadres is, maar goed.
Wel jammer dat ze nu niet kunnen garanderen dat alle items die ik bestelde nog op voorraad zijn.
Ik woon in een nette buurt in de hoofdstad, denk dat het met wanbetalers wel meevalt. Denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:54 schreef Ashur het volgende:
[..]
Bij H&M blokkeren ze sowieso al heel snel je account. Mijn zusje had een paar jaar terug haar eigen account aangemaakt en toen werd de mijne geblokkeerd, omdat ik dubbele accounts zou hebben
Had ooit de klantenservice gebeld en die zei dat het ook te maken had met het postcodegebied waarin je woont. Als dat een risicogebied is, dan mag het afleveradres niet anders zijn ivm fraude (factuur naar adres 1 en bestelling naar adres 2).
Tja de service en het aanbod is idd helemaal verrot geworden. De hedendaagse dingen wat ze daar verkopen heeft zo'n slechte fitquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:09 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een kutservice heeft H&M eigenlijk. Levertijd van heb ik jou daar. Heb je eindelijk je winkelmandje vol, blijkt er toch nog wat uitverkocht te zijn?
En die verzendkosten zijn toch ook niet meer van deze tijd? En retourkosten 1 euro als je een deel terug wil doen. En dan wil je het ruilen in de winkel krijg je een tegoedkaart? Wat is deze?
Wellicht hebben ze beschikking to GBA's.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:21 schreef Negentiendertig het volgende:
Raadsel opgelost. Ik had mijn leveringsadres aangepast naar m'n werk en dat triggert blijkbaar direct een blokkade- ze mogen niet leveren naar werkadressen. Nu vraag ik me af hoe ze in hemelsnaam weten dat het adres dat ik invoerde niet een normaal woonadres is, maar goed.
Wel jammer dat ze nu niet kunnen garanderen dat alle items die ik bestelde nog op voorraad zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |