abonnement Unibet Coolblue
  CHI shopkeeper donderdag 5 november 2015 @ 06:50:10 #1
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157328872
Er is al het één en ander te winnen deze week, maar van UMI heb ik de UMI Hammer S gekregen die ik weg mag geven op voorwaarde dat ik dat deze week doe, dus het is niet anders. :)



Zo doe je mee:
Geef in een comment even aan wat er hier op Fok van onze kant (qua service/dienstverlening of wat dan ook) beter kan of wat je echt mist.
Vind je dit lastig, dan hoor ik graag wat we als shop kunnen doen om het voor jou als Nederlander aantrekkelijker te maken om bij Banggood te shoppen.

Mijn collega zal een winnaar kiezen, en omdat ik veel belang hecht aan de comments zal ik deze globaal voor haar vertalen.

Specificaties van de telefoon:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorwaarden
• 1 deelname per persoon (met verschillende accounts meerdere keren meedoen is niet toegestaan)
• De actie loopt van donderdag 5 november t/m zondag 8 november, 23.59 (NL-tijd)
• De winnaar wordt door een collega gekozen en op maandag 9 november bekend gemaakt. Fok-crew mag dus ook meedoen.

Disclaimer: het risico op eventuele douanekosten ligt bij de winnaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Banggood op 05-11-2015 07:23:19 ]
pi_157328947
Service hier op FOK! is ook goed, weinig aanmerkingen op :)

Ik zou wel graag wat meer dingen willen zien in het UK warehouse! Al weet ik dat het wellicht lastig is met producten die snel verouderen (tablets/telefoons).
Overigens mis ik zelfs de unbeatable prices sectie (die is al even niet meer in gebruik blijkbaar :P)

Verder is de service altijd wel prima, dus daar heb ik zo direct geen aanmerkingen op ;).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 5 november 2015 @ 07:20:01 #3
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_157328959
Leuke actie!

Weet niet of het mogelijk is, maar met een iDEAL betaalsysteem zouden vele Nederlanders eerder tot koop overgaan.

Misschien ook door de kopers eigen foto's en/of video's te laten uploaden bij een review.

En zoals je weet zijn vele users hier gek op 1 cent deals, wellicht dat jullie daar iets mee kunnen ;)
pi_157328999
Ik doe weer mee!

Ik vind dat je je vooral op zaken moet richten die goed gaan. De aanwezigheid hier op het fok forum en de prijs/kwaliteit en het uitgebreide assortiment van banggood zijn hier voorbeelden van.

Vooral zo doorgaan!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 5 november 2015 @ 07:53:53 #5
147316 crew  DJMO
#trut
pi_157329112
Ik zou het fijn vinden als er achteraf betaald zou kunnen worden.

tevens zou ik het fijn vinden om deze telefoon te winnen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_157329137
Qua design zou ik de website wat rustiger proberen te maken. Het komt nu behoorlijk druk over zodra je de website opent. Maar verder niks op aan te merken ^O^
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_157329596
Banggood is 1 van mijn favoriete shops dus blijkbaar doen jullie het (wat mij betreft in ieder geval) erg goed.
  Moderator donderdag 5 november 2015 @ 09:07:00 #8
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_157329690
Leuke actie!!!

Ik moet zeggen dat ik de service en dienstverlening van Banggood hier op het forum al top vind!! Nederlandstalig en klantvriendelijk!! Mooie exclusieve aanbiedingen voor FOK! mogen natuurlijk altijd aangeboden blijven worden ;)

Ook is Banggood mijn favoriete chinashop. Bijna al mijn bestellingen plaats ik bij jullie, dus jullie doen iets goed! :)
Wellicht zou een manier om bij productreviews op taal te sorteren/filteren een goede toevoeging zijn, aangezien mijn russisch en spaans niet al te goed is, zodat enkel de engelstalige (en eventueel nederlandstalige) te zien zijn!
pi_157329799
De laatste tijd komen alle pakjes van Banggood zeer snel aan, dus dat is top!

Wat van mij beter zou mogen is het niet meer laten zien van die zogenaamde 50% - 70% kortingen, maak het liever duidelijk als iets echt een aanbieding is.
pi_157329903
Een coupon die geldig is ook op reeds afgeprijsde artikelen. :+
Misschien een animo peiler voor group buy discounts.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 5 november 2015 @ 09:59:24 #11
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157330313
Een speciaal Topic van Banggood met China-Must haves (met evt kortingen).
Dus de gouden oude klasiekers die hier in 't forum besproken zijn/worden.

- Ledpigs
- Flashlights
- Earson boxjes
- Awei oortjes
- ...
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157330460
Ik ben zelf nog niet echt actief met het china-shoppen en maar eens gaan kijken op de Banggood site.

Wat ik dus totaal niet wist is dat Banggood ook kinderspeelgoed(blokken en poppen etc) verkoopt, misschien is het mogelijk om voor deze periode(bijna sinterklaas/kerst) hier wat aandacht aan te besteden op Fok! :) (ook algemeen iets wat ik niet wist/misde hier)

[ Bericht 3% gewijzigd door PAAC op 05-11-2015 10:56:21 ]
pi_157330497
Iets duidelijkere omschrijving van welke status een bestelling zich in bevind. Als je meer dan 10 pakketjes tegelijk laat bezorgen, en sommige worden vertraagt kunnen ze weken op een status blijven staan die aanduid dat ze nog in het warenhuis bezig zijn met het zoeken van de items, terwijl ze meestal al op de post zijn.

Voor de rest weinig aan te merken anders dan de ecig/efluid sectie zichtbaar te maken (gaat niet, ook niet in search) zodat dit niet via google hoeft!

Allemaal positief hoor, gewoon feedback.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_157330533
Betalen via ideaal verder niet echt veel klachten met hoe het lijkt te werken
pi_157330537
Goede ondersteuning van updates. Verder is het *O*
pi_157330640
Het is jammer dat deze vraag komt van de webshop waar ik al het meest positief over ben, zowel qua bestelling als qua het posten van aanbiedingen e.d. hier.

Wat ik nog wel handig zou vinden is een lijstje met top-sellers op de website (eventueel daarbinnen weer gesorteerd op producten met de beste beoordelingen).
pi_157330653
Wishful thinkg: iDeal :)
pi_157330676
De Android app heeft de optie EU warehouse niet. Graag zou ik dat zien.
pi_157330697
Ik zou graag een Spec vergelijker zien en dan met name bij smartphones en dergelijke.
Nu moet ik nog heen en weer klikken om te zien wat er in die 'china' phones zit.
newb
pi_157330702
Betalen met iDeal zou een waardevolle toevoeging zijn en verder zou ik graag tablets zien op het EU warehouse.
  donderdag 5 november 2015 @ 10:27:24 #21
26374 made
..made by made..
pi_157330707
Betaling via iDeal.
Lurkt !
  donderdag 5 november 2015 @ 10:33:16 #22
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_157330804
Hier ook iDeal betalingen :7
  Moderator donderdag 5 november 2015 @ 10:36:09 #23
9859 crew  Karina
Woman
pi_157330847
Echt origineel ben ik niet, maar betalen via iDeal zou ideaal zijn voor mensen die geen paypal of creditcard hebben. Of dat nieuwe wat ik af en toe voorbij zie komen, after pay of zo? Zelf betaal ik wel altijd via paypal trouwens.

Verder geen idee eigenlijk. Misschien kortere levertijden maar ik begrijp dat als iets vanuit China moet komen dat dat wat lastig is :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_157330895
Misschien is het mogelijk om een suggesties topic te maken? waar bezoekers suggesties kunnen geven voor producten welke ze interessant vinden?
  donderdag 5 november 2015 @ 10:46:16 #25
351155 Katinka78
Kleine katootje
pi_157330992
Ik zou het fijn vinden als er bij Banggood gereageerd wordt op mails. Een half jaar geleden iets besteld (drones), vragen over en nooit meer iets op gehoord.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')