abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 8 november 2015 @ 21:46:36 #51
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157413271
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:42 schreef Japie77 het volgende:
Weer een goeie doc van Tegenlicht vandaag met beelden uit oa de Lightbulb Conspiracy over oa Planned Obsolescence. Het bewust krakkemikkig produceren van goederen zodat er weer nieuwe gekocht moeten worden.
Ik zit ook te kijken, zeer mooi concept dat huren van licht en het nieuwe verdienmodel. Duurzaam *O*
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_157413314
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:42 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

heb je hier ook een bron vermelding van?
Uit de grote boze propaganda msm die de nos kennelijk is. Behalve als het uitkomt, natuurlijk.

http://nos.nl/artikel/206(...)r-van-holocaust.html
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zondag 8 november 2015 @ 21:49:23 #53
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157413365
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:34 schreef Japie77 het volgende:

Ongelofelijk toch dat zo'n man een land leidt/lijdt...... -O-
Schandalig inderdaad, maar hij is niet de enige.

quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:42 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

heb je hier ook een bron vermelding van?
Ja hoor: Hij zegt dat Adolf Hitler de Joden niet wilde uitroeien totdat een Palestijnse religieuze leider hem overtuigde dat wel te doen.

"My grandfather came to this land in 1920 and he landed in Jaffa, and very shortly after he landed he went to the immigration office in Jaffa. And a few months later it was burned down by marauders. These attackers, Arab attackers, murdered several Jews, including our celebrated writer Brenner.

And this attack and other attacks on the Jewish community in 1920, 1921, 1929, were instigated by a call of the Mufti of Jerusalem Haj Amin al-Husseini, who was later sought for war crimes in the Nuremberg trials because he had a central role in fomenting the final solution. He flew to Berlin. Hitler didn’t want to exterminate the Jews at the time, he wanted to expel the Jews. And Haj Amin al-Husseini went to Hitler and said, “If you expel them, they’ll all come here.” “So what should I do with them?” he asked. He said, “Burn them.”

If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zondag 8 november 2015 @ 21:57:55 #54
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157413747
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:48 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Uit de grote boze propaganda msm die de nos kennelijk is. Behalve als het uitkomt, natuurlijk.

http://nos.nl/artikel/206(...)r-van-holocaust.html
Bedankt voor de link (en de toelichting Izzy).
There is only one religion
  zondag 8 november 2015 @ 22:42:39 #55
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157415508
quote:
9s.gif Op zondag 8 november 2015 20:41 schreef Izzy73 het volgende:
Ik dacht dat het niet erger kon worden wat Netanyahu betreft maar hij heeft zichzelf overtroffen.
Hij heeft gezegd dat de Palestijnen verantwoordelijk zijn voor de Holocaust. :')
Oud nieuws. Zo'n twee weken.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 8 november 2015 @ 22:46:25 #56
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157415639
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:42 schreef Verbal het volgende:

Oud nieuws. Zo'n twee weken.

Dat weet ik, nou en? We zitten hier niet in NWS. Er wordt hier o.a. ook gesproken over WW1, WW2, de maanlanding, JFK en 9/11 etc., dus zou oud is 2 weken nu ook weer niet.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zondag 8 november 2015 @ 23:27:30 #57
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157417020
Dat niet, maar echt het nieuws bijhouden doe je blijkbaar niet.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_157417408
Een Ashkenazi die zich schuldig maakt aan holocaust ontkenning :X

De ironie

Welke motivatie zou die hiervoor hebben ? |:(
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 9 november 2015 @ 08:13:36 #59
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_157419115
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:42 schreef Japie77 het volgende:
Weer een goeie doc van Tegenlicht vandaag met beelden uit oa de Lightbulb Conspiracy over oa Planned Obsolescence. Het bewust krakkemikkig produceren van goederen zodat er weer nieuwe gekocht moeten worden.
Is toch al van alle tijden zo? Ik kan mij immers niet meer herinneren dat men producten voor een langere duur meer aankocht.

Mijn opa had het het er wel eens over dat de producten van vroeger gemaakt na oorlogse jaren 40 en de jaren 50 van de vorige eeuw waren voor een langere tijd mee te gaan en indien er iets versleten was dat dan het onderdeel vervangen werd maar dat deed men ook omdat het product prijs vele malen duurder was in aanschaf dan het versleten onderdeel plus de reparatie kosten er van.

Tegenwoordig betaal je een vermogen voor het te vervangen onderdeel en de arbeidskosten ten opzichte van de aanschaf van een nieuw product.

Nadelen zijn wel onnodige milieuvervuiling en grondstoffenverbruik bij het fabriceren van "wegwerp" producten. Ook de menselijke instelling naar elkaar toe gaat hier bij achteruit en men gaat dus ook automatisch meer met elkaar om als wegwerp producten.

Een soort van 100 goedkope wegwerp vrienden/volgers op je Facebook, als je niet meer interessant genoeg ben gooien ze je weer weg voor de volgende wegwerp vriend.

Voor het milieu is het ook niet goed als je namelijk één goed product maakt ten opzichten van honderd goedkope producten bespaart je dit zoveel aan materiaal/grondstoffen en uitstoot van de luchtvervuiling en bij het wegwerpen hiervan aan bodemvervuiling of recyclingkosten.

Maar goed welkom in de hebzucht naar meer en meer in de mensen wereld in plaats van iets degelijks te hebben, waar de producenten/bedrijven flink van profiteren door onze "hersensloze" instelling als consument.

Het heeft op zich toch weinig met een complot of NWO te maken gewoon dat de grote kudde te hersensloos of te kansloos is ten opzichte van die gene die een beleid uitvoeren waar hun van profiteren, en dat vind je in zoveel sectoren en komt in heel onze menselijke geschiedenis ten bedroevenis en treurnis veelvuldig voor.

[ Bericht 2% gewijzigd door Konijntjuh op 09-11-2015 08:33:13 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
  maandag 9 november 2015 @ 09:00:59 #60
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_157419403
Die opmerking van Netanyahu was inderdaad onnodig, maar het is toch geen groot geheim dat Al-Hoesseini nauwe banden had met Hitler en Himmler, dat Al-Hoesseini niet heel positief stond tegen de deportatie van Joden naar Palestina, dat hij de Balfour-verklaring bijvoorbeeld vreselijk vond en dat hij (op persoonlijk ingrijpen) minimaal 4.000 joodse kinderen naar Polen liet deporteren, die in eerste instantie toestemming hadden om naar Palestina te gaan.

Het is zeker geen holocaust ontkenning wat Natanyahu doet, hoe kom je daar nou weer bij?

De motivatie laat zich raden. Propaganda tegen de Palestijnen, maar wat gebeurde er met die opmerking? Heeft de hele wereld het geslikt? Voor waar aangenomen?

Nee! Hij kreeg een bak kritiek over zich heen waar je bang van wordt. Ook vanuit de MSM, vanuit de Universiteiten en vanuit politieke hoek.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 9 november 2015 @ 10:43:37 #61
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157420731
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 08:13 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Is toch al van alle tijden zo? Ik kan mij immers niet meer herinneren dat men producten voor een langere duur meer aankocht.

Mijn opa had het het er wel eens over dat de producten van vroeger gemaakt na oorlogse jaren 40 en de jaren 50 van de vorige eeuw waren voor een langere tijd mee te gaan en indien er iets versleten was dat dan het onderdeel vervangen werd maar dat deed men ook omdat het product prijs vele malen duurder was in aanschaf dan het versleten onderdeel plus de reparatie kosten er van.

Tegenwoordig betaal je een vermogen voor het te vervangen onderdeel en de arbeidskosten ten opzichte van de aanschaf van een nieuw product.

Nadelen zijn wel onnodige milieuvervuiling en grondstoffenverbruik bij het fabriceren van "wegwerp" producten. Ook de menselijke instelling naar elkaar toe gaat hier bij achteruit en men gaat dus ook automatisch meer met elkaar om als wegwerp producten.

Een soort van 100 goedkope wegwerp vrienden/volgers op je Facebook, als je niet meer interessant genoeg ben gooien ze je weer weg voor de volgende wegwerp vriend.

Voor het milieu is het ook niet goed als je namelijk één goed product maakt ten opzichten van honderd goedkope producten bespaart je dit zoveel aan materiaal/grondstoffen en uitstoot van de luchtvervuiling en bij het wegwerpen hiervan aan bodemvervuiling of recyclingkosten.

Maar goed welkom in de hebzucht naar meer en meer in de mensen wereld in plaats van iets degelijks te hebben, waar de producenten/bedrijven flink van profiteren door onze "hersensloze" instelling als consument.

Het heeft op zich toch weinig met een complot of NWO te maken gewoon dat de grote kudde te hersensloos of te kansloos is ten opzichte van die gene die een beleid uitvoeren waar hun van profiteren, en dat vind je in zoveel sectoren en komt in heel onze menselijke geschiedenis ten bedroevenis en treurnis veelvuldig voor.
Het is dus niet van alle tijden zo. Vroeger maakte men dus producten die gewoon degelijk waren en een levenlang of langer meegingen. Tegenwoordig maakt men producten BEWUST zo dat ze na een aantal keer gebruik kapot gaan. Goed voorbeeld printers die erop ingesteld zijn dat ze na een x aantal prints gewoon de geest geven. En dat is natuurlijk wel een complot.
Feyenoord!
  maandag 9 november 2015 @ 10:45:11 #62
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157420760
quote:
6s.gif Op maandag 9 november 2015 09:00 schreef SicSicSics het volgende:
Die opmerking van Netanyahu was inderdaad onnodig, maar het is toch geen groot geheim dat Al-Hoesseini nauwe banden had met Hitler en Himmler, dat Al-Hoesseini niet heel positief stond tegen de deportatie van Joden naar Palestina, dat hij de Balfour-verklaring bijvoorbeeld vreselijk vond en dat hij (op persoonlijk ingrijpen) minimaal 4.000 joodse kinderen naar Polen liet deporteren, die in eerste instantie toestemming hadden om naar Palestina te gaan.

Het is zeker geen holocaust ontkenning wat Natanyahu doet, hoe kom je daar nou weer bij?

De motivatie laat zich raden. Propaganda tegen de Palestijnen, maar wat gebeurde er met die opmerking? Heeft de hele wereld het geslikt? Voor waar aangenomen?

Nee! Hij kreeg een bak kritiek over zich heen waar je bang van wordt. Ook vanuit de MSM, vanuit de Universiteiten en vanuit politieke hoek.
Gaat hier een beetje zulk soort walgelijke en doorzichtige opmerkingen van Netanjahu lopen verdedigen. Het gaat wel ver met je missie om BNW-ers op hun plek te zetten dat je achter zulk soort mensen gaat staan......

Succes ermee.
Feyenoord!
  maandag 9 november 2015 @ 10:46:53 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157420793
Hoe zie jij in hemelsnaam goedkeuring in die post?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157420860
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 10:43 schreef Japie77 het volgende:
Goed voorbeeld printers die erop ingesteld zijn dat ze na een x aantal prints gewoon de geest geven. En dat is natuurlijk wel een complot.
Bij (consumenten) printers is het verdienmodel heel anders, de printers krijg je praktisch gratis en je betaald je blauw aan cartridges. Vergelijkbaar met Gilette scheermesjes.

Dat dit soort printers snel de geest geven komt overigens eerder door het marginale gebruik dan dat ze er op gebouwd zouden zijn. Printer amper gebruiken (zoals de meeste consumenten het doen) is nogal slecht voor de spuitkoppen.

HP (en de rest) hebben liever dat je de printer 5 jaar gebruikt dan dat je elk jaar een nieuwe zou moeten kopen omdat deze er op gebouwd zou zijn. Er zit namelijk geen marge op deze goedkope printers die bijna dezelfde prijs hebben als een volle cartridge.
  maandag 9 november 2015 @ 10:58:30 #65
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_157420982
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 10:45 schreef Japie77 het volgende:
Gaat hier een beetje zulk soort walgelijke en doorzichtige opmerkingen van Netanjahu lopen verdedigen. Het gaat wel ver met je missie om BNW-ers op hun plek te zetten dat je achter zulk soort mensen gaat staan......

Succes ermee.
Wat CC zegt! :o Waar zie je mij die opmerking(en) verdedigen?

Volgens mij begrijp je me niet. Ik geef alleen wel aan dat het géén holocaust ontkenning betreft. Dat is onzin.

En ik geef even aan dat je zo'n opmerking dus niet zomaar kunt maken, want dan wordt je afgefakkeld. Ook door de (zogenaamd Zionistische) media, door de (zogenaamd Zionistisch gecontroleerde) scholen en door de politiek. Zelfs van de Zionistische Unie ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 9 november 2015 @ 11:04:43 #66
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157421093
quote:
6s.gif Op maandag 9 november 2015 10:58 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wat CC zegt! :o Waar zie je mij die opmerking(en) verdedigen?

Volgens mij begrijp je me niet. Ik geef alleen wel aan dat het géén holocaust ontkenning betreft. Dat is onzin.

En ik geef even aan dat je zo'n opmerking dus niet zomaar kunt maken, want dan wordt je afgefakkeld. Ook door de (zogenaamd Zionistische) media, door de (zogenaamd Zionistisch gecontroleerde) scholen en door de politiek. Zelfs van de Zionistische Unie ;)
Ik vond het wel sterk dat Merkel er zelfs specifiek tegen in was gegaan, ze zei op een politieke manier dat die Israëlische Premier niet zo moest zwetsen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 9 november 2015 @ 11:09:44 #67
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157421186
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 10:50 schreef Chewie het volgende:

[..]

Bij (consumenten) printers is het verdienmodel heel anders, de printers krijg je praktisch gratis en je betaald je blauw aan cartridges. Vergelijkbaar met Gilette scheermesjes.

Dat dit soort printers snel de geest geven komt overigens eerder door het marginale gebruik dan dat ze er op gebouwd zouden zijn. Printer amper gebruiken (zoals de meeste consumenten het doen) is nogal slecht voor de spuitkoppen.

HP (en de rest) hebben liever dat je de printer 5 jaar gebruikt dan dat je elk jaar een nieuwe zou moeten kopen omdat deze er op gebouwd zou zijn. Er zit namelijk geen marge op deze goedkope printers die bijna dezelfde prijs hebben als een volle cartridge.
Onzin dus.

Programmed obsolescence[edit]
In some cases, notification may be combined with the deliberate disabling of a product to prevent it from working, thus requiring the buyer to purchase a replacement. Example: inkjet printer manufacturers who employ smart chips in their ink cartridges to prevent them from being used after a certain threshold (number of pages, time, etc.), even though the cartridge may still contain usable ink or could be refilled (with ink toners, up to 50% of the toner is often still full[9]). This constitutes programmed obsolescence, in that there is no random component to the decline in function.[citation needed]

https://en.wikipedia.org/wiki/Planned_obsolescence
Feyenoord!
  maandag 9 november 2015 @ 11:12:46 #68
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157421255
quote:
6s.gif Op maandag 9 november 2015 10:58 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wat CC zegt! :o Waar zie je mij die opmerking(en) verdedigen?

Volgens mij begrijp je me niet. Ik geef alleen wel aan dat het géén holocaust ontkenning betreft. Dat is onzin.

En ik geef even aan dat je zo'n opmerking dus niet zomaar kunt maken, want dan wordt je afgefakkeld. Ook door de (zogenaamd Zionistische) media, door de (zogenaamd Zionistisch gecontroleerde) scholen en door de politiek. Zelfs van de Zionistische Unie ;)
Je probeert zijn uitspraak goed te praten door extra informatie te geven waarom hij die uitspraak heeft gedaan. Daarbij noem je zo'n walgelijke uitspraak "onnodig|" wat ook een vergoeilijking is. Zelfde verhaal met je vraag of de wereld het gelooft wat helemaal niet uitmaakt aangezien een president van een land dit soort onzin uitkraamt en dat doet al schade genoeg aangezien er genoeg mensen zijn die dit soort dingen wel geloven.
Feyenoord!
  maandag 9 november 2015 @ 11:23:47 #69
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157421438
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:09 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Onzin dus.

Programmed obsolescence[edit]
In some cases, notification may be combined with the deliberate disabling of a product to prevent it from working, thus requiring the buyer to purchase a replacement. Example: inkjet printer manufacturers who employ smart chips in their ink cartridges to prevent them from being used after a certain threshold (number of pages, time, etc.), even though the cartridge may still contain usable ink or could be refilled (with ink toners, up to 50% of the toner is often still full[9]). This constitutes programmed obsolescence, in that there is no random component to the decline in function.[citation needed]

https://en.wikipedia.org/wiki/Planned_obsolescence
Inktpatronen wel ja. Printers niet echt. Beter voorbeeld zijn de televisies die gewoon resistortjes en andere dingen hebben die getweaked worden op een x aantal branduren.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 9 november 2015 @ 11:24:53 #70
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_157421455
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:12 schreef Japie77 het volgende:
Je probeert zijn uitspraak goed te praten door extra informatie te geven waarom hij die uitspraak heeft gedaan.
Ik zeg eerlijk dat hij die opmerking vanwege propaganda redenen maakt. Dat is geen goedpraten, toch? :)
quote:
Daarbij noem je zo'n walgelijke uitspraak "onnodig|" wat ook een vergoeilijking is.
Dat was niet mijn bedoeling.
quote:
Zelfde verhaal met je vraag of de wereld het gelooft wat helemaal niet uitmaakt aangezien een president van een land dit soort onzin uitkraamt en dat doet al schade genoeg aangezien er genoeg mensen zijn die dit soort dingen wel geloven.
In mijn ogen maakt dat wel uit. Zeker als je mensen van een 'agenda' beschuldigd. Daar heb je steun en dus geloof voor nodig. 'De zionisten' worden er maar al te vaak en te graag van beschuldigd de hele wereld in hun broekzak te hebben. Volgens mij toont de (internationale) reactie op deze uitspraak maar weer hoe flinterdun die aanname is.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 9 november 2015 @ 11:43:31 #71
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157421730
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 08:13 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Is toch al van alle tijden zo? Ik kan mij immers niet meer herinneren dat men producten voor een langere duur meer aankocht.

Mijn opa had het het er wel eens over dat de producten van vroeger gemaakt na oorlogse jaren 40 en de jaren 50 van de vorige eeuw waren voor een langere tijd mee te gaan en indien er iets versleten was dat dan het onderdeel vervangen werd maar dat deed men ook omdat het product prijs vele malen duurder was in aanschaf dan het versleten onderdeel plus de reparatie kosten er van.

Tegenwoordig betaal je een vermogen voor het te vervangen onderdeel en de arbeidskosten ten opzichte van de aanschaf van een nieuw product.

Nadelen zijn wel onnodige milieuvervuiling en grondstoffenverbruik bij het fabriceren van "wegwerp" producten. Ook de menselijke instelling naar elkaar toe gaat hier bij achteruit en men gaat dus ook automatisch meer met elkaar om als wegwerp producten.

Een soort van 100 goedkope wegwerp vrienden/volgers op je Facebook, als je niet meer interessant genoeg ben gooien ze je weer weg voor de volgende wegwerp vriend.

Voor het milieu is het ook niet goed als je namelijk één goed product maakt ten opzichten van honderd goedkope producten bespaart je dit zoveel aan materiaal/grondstoffen en uitstoot van de luchtvervuiling en bij het wegwerpen hiervan aan bodemvervuiling of recyclingkosten.

Maar goed welkom in de hebzucht naar meer en meer in de mensen wereld in plaats van iets degelijks te hebben, waar de producenten/bedrijven flink van profiteren door onze "hersensloze" instelling als consument.

Het heeft op zich toch weinig met een complot of NWO te maken gewoon dat de grote kudde te hersensloos of te kansloos is ten opzichte van die gene die een beleid uitvoeren waar hun van profiteren, en dat vind je in zoveel sectoren en komt in heel onze menselijke geschiedenis ten bedroevenis en treurnis veelvuldig voor.
je vergeet het onderwijs. Nadruk op onder, dus niet-wijs.

Die maakt je domme onnadenkende materialistische consument.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 9 november 2015 @ 11:47:55 #72
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157421803
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 10:43 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het is dus niet van alle tijden zo. Vroeger maakte men dus producten die gewoon degelijk waren en een levenlang of langer meegingen. Tegenwoordig maakt men producten BEWUST zo dat ze na een aantal keer gebruik kapot gaan. Goed voorbeeld printers die erop ingesteld zijn dat ze na een x aantal prints gewoon de geest geven. En dat is natuurlijk wel een complot.
zelfs nieuwe patronen is duurder dan een nieuw ding met patronen.

Inkt wordt maar voor fractie gebruikt en het geeft aan dat het op is.

En daar boven op. 10000 a4tjes en ding weigert
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 9 november 2015 @ 11:51:15 #73
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157421852
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2015 11:23 schreef jogy het volgende:

[..]

Inktpatronen wel ja. Printers niet echt. Beter voorbeeld zijn de televisies die gewoon resistortjes en andere dingen hebben die getweaked worden op een x aantal branduren.
nee printer is echt het symbool product van de wegwerp maatschappij
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 9 november 2015 @ 12:12:58 #74
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157422217
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 11:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee printer is echt het symbool product van de wegwerp maatschappij
Inktjetprinters zijn inderdaad het slijk van de IT-wereld. Beter koopt men gewoon een zwart-wit laserprinter.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157422436
Nah Amin Al Husseini sprak met Hitler vanwege de Balkan. Waarom? Hij was bang dat Hitler zich liet gaan jegens de Bosniers.

Zoals men weet kwamen er zo'n 200.000 bosniers naar Palestina ten gevolge van Oostenrijk-Hongarije.

quote:
The Bosnian Muslim immigrants who settled in Caesarea in 1878 built two mosques, joining other Muslim immigrants from Morocco, Algeria, Crimea, the Caucasus, and Turkestan. These Slavic speaking immigrants eventually assimilated into the Arab population of Palestine.
Al Houseini maakte zich zorgen om Bosniakken in de Balkan. En zorgde ervoor dat Hitler hen met rust liet. Wat ook begrijpelijk is als vele Palestijnen van Bosnische afkomst is.

Heeft niets met Joden te maken zijn contact met Hitler.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')