abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 4 november 2015 @ 15:33:02 #1
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_157314979


Welkom in het Foo Fighters topique!

Foo Fighters website
Foo Fighters wikipedia - NL
Foo Fighters wikipedia - EN



TOURDATA 2015

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_157316722
Deze lijken nu op de site te rouleren, met 'A wish is drawn inside' er overheen.

















  woensdag 4 november 2015 @ 20:44:25 #3
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_157321929
Ter voorbereiding van morgen even alle albums achter elkaar aan het beluisteren *O*
pi_157323890
Damn wat krijg ik er zin in.

En dan dit pareltje luisteren, NOG MEER ZIN.

pi_157324425
Morgenvroeg gaan wij al vertrekken richting Amsterdam, wij verblijven in het Fletcher Hotel vlakbij de Ziggo Dome en worden er met een busje heengebracht, geen gezeik met parkeren. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:26 schreef H.Kemper het volgende:

[..]

Hij zat gisteren in Italië op zijn troon 8-)

Trouwens zonder catwalk, morgen ook geen catwalk? :P
Daarom die extra kaarten een paar weken geleden.

quote:
2s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:14 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Openen met Bridge Burning of In Your Honor _O_

White Limo is ook live een prima track, Dear Rosemary op Pukkelpop 2012 gezien, inclusief Bob Mould _O_

Stacked Actors mag er bij van mij, is live ook altijd lekker. En Generator O+
Bridge Burning hoop ik ook erg op, geweldige opener van Wasting Light en bij Pinkpop 2011 kwam je meteen in de FF stemming toen ze er mee openden, voor mij de perfecte opener.

Stacked Actors wil ik ook graag, bazen track live ne mijn ringtone. :P
  woensdag 4 november 2015 @ 22:10:40 #6
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_157324741
Morgen!!!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_157324837
Over 24u zitten we er middenin
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 5 november 2015 @ 01:32:32 #8
269689 crew  Viv
pi_157328523
Garbage was tof, ook al was er geen gastoptreden van Dave. Zo slapen en dan morgen Foos! *O*
pi_157328955
zin in zin in zin in :)
pi_157329213
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 01:32 schreef ViviRAWRS het volgende:
Garbage was tof, ook al was er geen gastoptreden van Dave.
Haha, waren er mensen die daar op hadden gehoopt?
Wat schattig :s).

Garbage was overigens zeker tof, maar het geluid was niet al te best hè?
pi_157329647
Tonight, tonight!

Oh nee das een andere band.

Opwarmertje dan maar:
  donderdag 5 november 2015 @ 09:14:11 #12
64792 Mryc
play me one more song
pi_157329773
quote:
10s.gif Op donderdag 5 november 2015 08:07 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Garbage was overigens zeker tof, maar het geluid was niet al te best hè?
Ik weet niet waar je stond, maar ik vond het geluid allesbehalve slecht. Wel stond het me allemaal te hard, maar dat ervaar ik al snel ;)
pi_157330148
Ik weet niet of iemand Dave ff kan appen, maar ik wil wel gewoon 'Outside' vanavond ja :{
pi_157330172
quote:
10s.gif Op donderdag 5 november 2015 08:07 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Haha, waren er mensen die daar op hadden gehoopt?
Wat schattig :s).

Garbage was overigens zeker tof, maar het geluid was niet al te best hè?
Ik vond het geluid geweldig! Ik wilde de concerten in 013 al gaan boycotten omdat het geluid daar steeds zo slecht was, vooral achter/bovenin. Maar sinds de verbouwing ben ik er al twee keer geweest en is het geluid daar ook helemaal top. Heerlijk die bas, die je helemaal door je lijf voelt gaan. Garbage was echt goed zeg, en wat is zij toch een leuke vrouw.
pi_157330179
ShirleyGODIN
pi_157330207
quote:
2s.gif Op donderdag 5 november 2015 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet niet of iemand Dave ff kan appen, maar ik wil wel gewoon 'Outside' vanavond ja :{
Ik ben het volledig met je eens! Voor vrijdag dan he. Of allebei mag ook hoor.
pi_157330281
This is is the last soooooooooooooooooooong.
pi_157330296
Ja heb er ook zin in, hopelijk zijn ze iets beter in vorm dan afgelopen jaar bij Rock Am Ring.

Toen deden ze 3 of 4 covers achter elkaar waar door de set echt inkakte :{ , terwijl de band genoeg eigen materiaal heeft om er een kickass show van te maken. Maar ik ben bang dat ze dat vanavond weer gaan doen als ik hun recente setlisten bekijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157330333
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 09:58 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja heb er ook zin in, hopelijk zijn ze iets beter in vorm dan afgelopen jaar bij Rock Am Ring.

Toen deden ze 3 of 4 covers achter elkaar waar door de set echt inkakte :{ , terwijl de band genoeg eigen materiaal heeft om er een kickass show van te maken. Maar ik ben bang dat ze dat vanavond weer gaan doen als ik hun recente setlisten bekijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeee ben jij gek. Niet in ons mooie landje
pi_157330391
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 09:58 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja heb er ook zin in, hopelijk zijn ze iets beter in vorm dan afgelopen jaar bij Rock Am Ring.

Toen deden ze 3 of 4 covers achter elkaar waar door de set echt inkakte :{ , terwijl de band genoeg eigen materiaal heeft om er een kickass show van te maken. Maar ik ben bang dat ze dat vanavond weer gaan doen als ik hun recente setlisten bekijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja er zitten best wat covers in, doe er gewoon 1 of 2, of 1 leuke medley, maar niet én 2 volledige covers, én een medley, en dan tussendoor nog ineens even iets er doorheen gooien. Vind ik ook zonde.
pi_157330438
quote:
2s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:04 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja er zitten best wat covers in, doe er gewoon 1 of 2, of 1 leuke medley, maar niet én 2 volledige covers, én een medley, en dan tussendoor nog ineens even iets er doorheen gooien. Vind ik ook zonde.
Idd dan liever wat oude nummertjes die ze niet zo vaak spelen. Het is een Foo Fighters concert, geen Clash Of The Coverbands :).

Maar goed genoeg gezeken, kijk er naar uit!
pi_157330511
Stiekem hoop ik dat ze wat van in your honor gaan spelen. Maar verwacht het niet.

Ja heel misschien best of you en cold day in the sun
pi_157330532
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:13 schreef Lamabal het volgende:
Stiekem hoop ik dat ze wat van in your honor gaan spelen. Maar verwacht het niet
Ik vond dat een heerlijke opener, met dat LED-gebeuren wat zo omhoog kwam _O_

Best of You en Cold Day in The Sun gaan ze sowieso doen. Ik hoop ook nog op In Your Honor zelf, No Way Back, DOA of The Last Song is ook dikke prima :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2015 10:15:24 ]
pi_157330559
quote:
2s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik vond dat een heerlijke opener, met dat LED-gebeuren wat zo omhoog kwam _O_

Best of You en Cold Day in The Sun gaan ze sowieso doen. Ik hoop ook nog op In Your Honor zelf, No Way Back, DOA of The Last Song is ook dikke prima :Y
Als ze the last song spelen en in your honor kan ik al gelukkig sterven. The last song is ook een dikke prima idd
pi_157330652
Ik wil Generator. Maar die spelen ze naar m'n gevoel echt weinig.

Setlistjes van toen ik ze gezien heb :9

Rock Werchter 2005
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lowlands 2005
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HMH januari 2006
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pinkpop 2008
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pukkelpop 2011 2012:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HMH en Pukkelpop _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')