abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 4 november 2015 @ 09:33:55 #1
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157308521



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 4 november 2015 @ 09:42:37 #2
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157308649
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:17 schreef Kenzi het volgende:

[..]

ze geven wel aan dat de normale prijs 199 is, of die 99 een 11-11 (Singles Day in China) stunt is, of blijvend is nog ff de vraag.

De app werkt trouwens ook voor andere headsets.
http://app.mi.com/detail/93833
Leker z'n chinese app, wat kan je ermee? :P Soort van equalizer?

En zal wel 200 worden, dus rond de 30 dollar uitkomen in shops.. Xiaomi wordt steeds duurder :'( mjah ze zijn zo populair dat ze ongeveer alles kunnen vragen en toch wel krijgen 8)7 c_/
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157308892
app is voor het 'inbranden' van je in-ears.

(zelf geloof ik niet zo in het inbranden van <$100 in-ears)
pi_157309405
Krijgt iemand eigenlijk nog bonus tegoed van LITB - MITB? Ik niet meer. ;(
  woensdag 4 november 2015 @ 10:44:14 #5
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157309519
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:10 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje plastic fantastic to the touch. Maar doet z'n ding. Die braided voelt een stuk degelijker en is doublesided.
Die braided kabels zijn inderdaad prima, heb er ook een aantal.
Hoop dat die er ook nog in zo'n dubbelzijdige uitvoering komen zoals de BlitzWolf kabels :Y.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:14 schreef rene90 het volgende:

[..]

[..]

Shiz, Xiaomi-alarm :7
Het scijnt hier ook nog koud te worden :+ en Xiaomi, kan niet fout zijn :')!.
Zijn wel (te) duur ..

quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:51 schreef Kenzi het volgende:

[..]

nieuwe in-ears van Xiaomi

http://www.mi.com/quantie/?cfrom=list
ben benieuwd hoe die zich gaan verhouden naast de pistons.
quote:
9s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:35 schreef ridsel het volgende:
Krijgt iemand eigenlijk nog bonus tegoed van LITB - MITB? Ik niet meer. ;(
Kreeg op een gegeven moment wel 3 mailtjes per dag :'), duurde ook even voordat de afmeldingen doorkwamen (moest je ook nog voor inloggen op de site...)
Maar nee, ze doen nu een rad waarbij je bonustegoed krijgt (met minimale bestelwaarde).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157309530
Hallo stelletje china shop verslaafde,

ik heb laatst bij een kennis een mooie foscam pan tilt camera gezien op wifi, hij had hem aangeschaft bij coolblue voor 160 ekkies, echter ik ben een gierige hollander.

Iemand ervaring met goeie IP cams, kom toch elke keer op foscam uit..

eisen:
-night view
-pan tilt
- wifi

dr zijn zoveel modellen, dat ik ff niet weet wat ik moet kiezen in chinatown.
  woensdag 4 november 2015 @ 10:50:10 #7
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157309586
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:45 schreef bd-casemod het volgende:
Hallo stelletje china shop verslaafde,

ik heb laatst bij een kennis een mooie foscam pan tilt camera gezien op wifi, hij had hem aangeschaft bij coolblue voor 160 ekkies, echter ik ben een gierige hollander.

Iemand ervaring met goeie IP cams, kom toch elke keer op foscam uit..

eisen:
-night view
-pan tilt
- wifi

dr zijn zoveel modellen, dat ik ff niet weet wat ik moet kiezen in chinatown.
Toevallig het vorige topic:
quote:
99s.gif Op zondag 1 november 2015 18:00 schreef defokkingfoker het volgende:
Hier werd een hele tijd terug een goede IP cam gepost met web interface... Heb al een Xiaomi Xiaoyi Ants cam, maar een web interface leek me wel handig :D

Dus kent iemand dat merk nog? O+
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 19:13 schreef Iemand91 het volgende:

..]

Hikvision dus.

Wel een stuk duurder en helaas is het aanbod flink geslonken op bijv. Aliexpress. Mogelijk zit Hikvision zélf daarachter om de Europese consument te ontmoedigen in China te kopen want in NL gaan die camera's voor een veelvoud over de toonbank.
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:45 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dan moet je op de site van Hikvision uitzoeken welk type je precies wilt hebben en dan op (bijv.) Aliexpress opzoeken en dan sorteren op meeste orders.
En vooral heel goed opletten of het type klopt (als je wifi wil of er wel daadwerkelijk wifi opzit) en of er de juiste firmware opzit.
De store waar ik mijn DS-2CD2132F-IWS heb gekocht verkoopt deze niet meer; deze verkoper lijkt genuine.
Maar bedenk wel even of je wel Wifi wil. Ik weet niet of je de beelden op een NAS o.i.d. wil opslaan maar dat wil je niet doen over Wifi. Opslaan op de interne SD-kaart kan op dit model wel.

Daarnaast het je met dome-camera's snel het risico dat IR-licht reflecteerd in de plastic koepel; dit is redelijk op te lossen maar met een bullet-model heb je dit niet. Maar een bullet-model Hikvision met Wifi bestaat dan weer niet.
Dus als je geen Wifi nodig hebt; dan lijkt dit een goede camera.

Helaas lijkt het aanbod van Hikvision camera wel sterk te variëren over de tijd. Toen ik 'm kocht leek het aanbod veel groter geloof ik.
Maar je hebt er dus 3 nodig? Hoe wil je ze precies gebruiken dan? Locatie? Beelden opslaan en zo ja; waarop? Binnen/buiten? Ethernet aanwezig?
Review van Iemand91:
CHI / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2

__
Daarnaast zijn er nog wel meer redelijke merken, hangt er vanaf wat je budget is voornamelijk ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157309627
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:50 schreef RobertNL het volgende:
onsument te ontmoedigen in China te kopen want in NL gaan die camera's voor een veelvoud over de toonbank.
mijn dank is groot, ik ga is wat huiswerk maken
  woensdag 4 november 2015 @ 10:57:19 #9
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157309692
Is de titel nog onderweg via Malaysia Post?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_157309731


Mooi klokje voor ¤ 11,- :)
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 4 november 2015 @ 11:02:16 #11
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157309760
quote:
12s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:57 schreef dodge_911 het volgende:
Is de titel nog onderweg via Malaysia Post?
Mensen die niet van topictitels houden, je moet ze leren waarderen :D
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:00 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]

Mooi klokje voor ¤ 11,- :)
Flink groot ook ;) (toevallig ook nog een linkje).
Zat laatst eens te zoeken naar zoiets (maar dan goedkoper :P) maar nog niet de ware gevonden ;).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157309845
Iemand nog wat leuke spul gevonden bij aliexpress voor de 11.11 deal? Ik heb tot nu toe alleen wat kabels op mijn wishlist.
pi_157309852
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:02 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mensen die niet van topictitels houden, je moet ze leren waarderen :D

[..]

Flink groot ook ;) (toevallig ook nog een linkje).
Zat laatst eens te zoeken naar zoiets (maar dan goedkoper :P) maar nog niet de ware gevonden ;).
Mijn pols is ook niet zo heel groot. :P

Hier heb je zoiets flink goedkoper:
http://www.banggood.com/S(...)Watch-p-1003041.html
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 4 november 2015 @ 11:16:33 #14
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157309944
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:08 schreef dimmak het volgende:

[..]

Mijn pols is ook niet zo heel groot. :P

Hier heb je zoiets flink goedkoper:
http://www.banggood.com/S(...)Watch-p-1003041.html
Bijna :7, Ga binnenkort maar eens goed zoeken :Y.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:08 schreef Majinster het volgende:
Iemand nog wat leuke spul gevonden bij aliexpress voor de 11.11 deal? Ik heb tot nu toe alleen wat kabels op mijn wishlist.
Nee, nog weinig tegen gekomen. De deals op Aliexpress worden steeds minder met die grote shopping dagen (helaas).
__________________________________

Oh en dan nog even dit:
quote:
De twee winacties die nog lopen:
CHI / [Allbuy] Kovenant giveaway! (Win de Quadcopter van Kovenant)
CHI / [WIN] Chinaphone UMI Iron Pro
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157309966
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:16 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Bijna :7, Ga binnenkort maar eens goed zoeken :Y.

[..]

Nee, nog weinig tegen gekomen. De deals op Aliexpress worden steeds minder met die grote shopping dagen (helaas).

Oh en dan nog even dit:

[..]

Er zijn wel gigantisch veel telefoons voor een spotprijs maar ik heb al genoeg aan één :)

http://sale.aliexpress.com/__pc/1111_electronics_brands.htm
pi_157310224
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:14 schreef rene90 het volgende:
Shiz, Xiaomi-alarm :7
Wauw, ¤10 voor handschoenen waar als er een merkje op staat voor een $1 p/paar worden verkocht op Ebay/webshops...
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:53 schreef bd-casemod het volgende:
mijn dank is groot, ik ga is wat huiswerk maken
Kun je gelijk even nadenken of je wel pan/tilt wil. Dat maakt de camera een stuk duurder (en het aanbod kleiner) en IMHO heb je er weinig tot niets aan want als er wat gebeurd zit je toch niet live mee te kijken of de camera te sturen.
Zo heb ik de camera buiten hangen en ik heb geen alert ingesteld als er wat gebeurd (lees: beweging gedetecteerd is).
Want dan stroomt je inbox vol met meldingen.
(Zo zorgde de mist de afgelopen dagen ervoor dat de camera haast constant bleef opnemen omdat de mist voor de camera langs vloog; het zag op de beelden uit als een stevige regenbui)

En als je de camera laat hangen in/bij huis; hang dan even een bordje/sticker o.i.d op want anders zou je (als er wat gebeurd wat het daglicht niet kan verdragen) ook nog problemen krijgen.
(Moet ik hier ook nog steeds doen :% )
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:16 schreef RobertNL het volgende:
Nee, nog weinig tegen gekomen. De deals op Aliexpress worden steeds minder met die grote shopping dagen (helaas).
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:36 schreef Iemand91 het volgende:
Mocht je de I7 Stylus interessant vinden; volgende week worden er op Aliexpress 3000 stuks verkocht voor maar $285.99 wat ronduit spotgoedkoop is voor de specs. Uiteraard wel zonder de keyboard en wacom stylus.

Ook 5000 stuks Teclast X98 Pro (x5-Z8500, 4GB werkgeheugen, dual boot) voor maar $209.99.
O-)
pi_157310284
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:17 schreef Majinster het volgende:

[..]

Er zijn wel gigantisch veel telefoons voor een spotprijs maar ik heb al genoeg aan één :)

http://sale.aliexpress.com/__pc/1111_electronics_brands.htm
Ook een Nexus 5 voor 111 euro zag ik. 8)7
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 4 november 2015 @ 11:48:07 #18
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157310409
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:36 schreef Iemand91 het volgende:

Mocht je de I7 Stylus interessant vinden; volgende week worden er op Aliexpress 3000 stuks verkocht voor maar $285.99 wat ronduit spotgoedkoop is voor de specs. Uiteraard wel zonder de keyboard en wacom stylus.

Ook 5000 stuks Teclast X98 Pro (x5-Z8500, 4GB werkgeheugen, dual boot) voor maar $209.99.

EDIT: oh, en als je een concurrent voor de Surface Pro zoekt in China; die is er niet.
En als die al zou komen gaat die ontzettend duur worden. :X
Ah, gemist.
Mja, heb nog een Pipo liggen die het ondanks het beperkte RAM wel prima doet :7
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157310534
quote:
En als je de camera laat hangen in/bij huis; hang dan even een bordje/sticker o.i.d op want anders zou je (als er wat gebeurd wat het daglicht niet kan verdragen) ook nog problemen krijgen.
(Moet ik hier ook nog steeds doen :% )

[..]

[..]

O-)
In dit land zijn de gevoelens van de dader toch altijd het belangrijkst...bordje of niet :{


Ik heb het usb lampje van 1 cent vandaag van dd4 mall ontvangen.
Meteen kapje eruitgeklikt en oranje stukje plastic erin gedaan. Geeft nu mooi gelig sfeerlicht iov kantinelicht. Straks truukje herhalen als de originele Mi ligt binnen is. Aan/uit knopje van de powerbank werkt daar wel mee..

[ Bericht 6% gewijzigd door eddepetfokt op 04-11-2015 12:38:56 ]
  woensdag 4 november 2015 @ 12:05:03 #20
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_157310762
Pandawill lijkt er een potje van te maken. Via France Airmail laten verzenden, nu zeggen ze eerst: "Hij moet er zijn, hij ligt volgens de tracking klaar/is afgeleverd." Dus ik bel PostNL 2x verifieer dat er echt niks klaar ligt of ook maar onderweg is en dan wordt er snel gezegd: "it is still in transit, please wait patiently, but it will take a long time to arrive"

Waarop ik zeg dat het volgens tracking hier had moeten zijn en het termijn van max 14 werkdagen ook flink overschreden is. Gevolgd door een: "i'm getting off work.... if any news, please contact us via ticket, we'll help" :') *disconnect*
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_157310911
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:00 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]

Mooi klokje voor ¤ 11,- :)
Link? :)
  woensdag 4 november 2015 @ 12:22:42 #22
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157311066
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:35 schreef Iemand91 het volgende:
En als je de camera laat hangen in/bij huis; hang dan even een bordje/sticker o.i.d op want anders zou je (als er wat gebeurd wat het daglicht niet kan verdragen) ook nog problemen krijgen.
(Moet ik hier ook nog steeds doen )
Dat heeft meer te doen met recht op privacy toch? Op het moment dat het in een rechtszaak gebruikt gaat worden is dat losstaand van de beelden?
Maar goed dat is meer wat voor een blog van meneer Engelfriet ;)
___
Iemand hier nog (interessante) dingen onderweg?
Hier een hele zooi van DX.com omdat ik hier blijkbaar een heel aantal kleine en 1 grotere coupon onder mijn account had staan (die bijna verliepen). Goed om even te checken dus ;)!

Sim adapter
Micro USB -> USB C connector
Een LED vriend <3
US-EU plug
Anti statische pincet(en)

36 Watt smart autolader (met 17.50$ coupon)

[ Bericht 20% gewijzigd door RobertNL op 04-11-2015 12:35:07 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157311491
Die Teclast Pro heb je bij Banggood voor 215 USD:

http://www.banggood.com/T(...)Tablet-p-990292.html

Met code 3F3128. Dus je hoeft voor die 6 dollar wellicht niet te wachten tot 11.11.
pi_157311537
Ik zoek een sterke fiets headlight. Op batterijen maar het liefst op een Accu.. weet iemand wat?
pi_157311547
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:22 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat heeft meer te doen met recht op privacy toch? Op het moment dat het in een rechtszaak gebruikt gaat worden is dat losstaand van de beelden?
Maar goed dat is meer wat voor een blog van meneer Engelfriet ;)
___
Iemand hier nog (interessante) dingen onderweg?
Hier een hele zooi van DX.com omdat ik hier blijkbaar een heel aantal kleine en 1 grotere coupon onder mijn account had staan (die bijna verliepen). Goed om even te checken dus ;)!

Sim adapter
Micro USB -> USB C connector
Een LED vriend <3
US-EU plug
Anti statische pincet(en)

36 Watt smart autolader (met 17.50$ coupon)

Gebruik die sim adapter maar niet, dat is de reden dat de grote simslot van mijn G4s kapot is ;) (micro sim die je erin doet plakt niet goed vast, waardoor ik hem eruit moest forceren, omdat de microsim op de adapter zat, dubbeldik dus)
You can't be late if you don't show up.
pi_157311893
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:22 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat heeft meer te doen met recht op privacy toch? Op het moment dat het in een rechtszaak gebruikt gaat worden is dat losstaand van de beelden?
Maar goed dat is meer wat voor een blog van meneer Engelfriet ;)
Zoiets ja. Ben details even vergeten. Ik heb het hier geloof ik wel vaker gezegd maar ik kan het zo niet terugvinden.
Maar dat moet je niet vergeten. Je beelden zijn nog gewoon bruikbaar ter bewijs maar je kunt er tegelijkertijd ook zelf gezeik door krijgen.
quote:
Iemand hier nog (interessante) dingen onderweg?
Hier een hele zooi van DX.com omdat ik hier blijkbaar een heel aantal kleine en 1 grotere coupon onder mijn account had staan (die bijna verliepen). Goed om even te checken dus ;)!

Sim adapter
Micro USB -> USB C connector
Een LED vriend <3
US-EU plug
Anti statische pincet(en)

36 Watt smart autolader (met 17.50$ coupon)

Allemaal DX? :o

Hier niets. Behalve wat quadcopter spul en de genoemde IR-lamp + power-splitter.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:46 schreef bierjoost het volgende:
Die Teclast Pro heb je bij Banggood voor 215 USD:

http://www.banggood.com/T(...)Tablet-p-990292.html

Met code 3F3128. Dus je hoeft voor die 6 dollar wellicht niet te wachten tot 11.11.
En als je CashbackXL gebruikt kom je nog lager uit dan de Ali-prijs.
Goede tip.
pi_157312020
Denk dat ik een IP cam voor buiten ga aanschaffen en die zo verdekt mogelijk bij de voordeur/garage ga ophangen. Misschien is de Hikvision DS-2CD2132F-IWS wel wat voor mij dan :)
  woensdag 4 november 2015 @ 13:13:51 #28
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157312056
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:49 schreef G-NiLES het volgende:
Ik zoek een sterke fiets headlight. Op batterijen maar het liefst op een Accu.. weet iemand wat?
Heb toen eens een headlight van ebay gepakt (met accupack). Was toen van prima kwaliteit, ook de 18650 cellen die erin zaten hadden een (op het oog) prima over/underchargeing print.
Maar die verkopen ze helaas niet meer.
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:50 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Gebruik die sim adapter maar niet, dat is de reden dat de grote simslot van mijn G4s kapot is ;) (micro sim die je erin doet plakt niet goed vast, waardoor ik hem eruit moest forceren, omdat de microsim op de adapter zat, dubbeldik dus)
Ja, ik weet dat je moet uitkijken met die dingen ;) Ook wel eens een slotje (bijna) mee gesloopt. Ga deze gebruiken voor in een backup toestel van een tientje dus ach ;).
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:06 schreef Iemand91 het volgende:
Allemaal DX?

Hier niets. Behalve wat quadcopter spul en de genoemde IR-lamp + power-splitter.
Nee, de pincet van Allbuy, voor reparaties :Y.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Moderator woensdag 4 november 2015 @ 13:45:56 #29
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_157312762
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:49 schreef G-NiLES het volgende:
Ik zoek een sterke fiets headlight. Op batterijen maar het liefst op een Accu.. weet iemand wat?
Ik heb deze, daar komt een goeie bak licht vanaf :)
http://www.banggood.com/2(...)hlight-p-967051.html
pi_157312880
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:14 schreef Questular het volgende:

[..]

Link? :)
http://www.aliexpress.com(...)ches/1398695391.html

Hij is nu weer een stuk duurder maar op 11.11 is hij weer in de aanbieding.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_157312931
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:51 schreef dimmak het volgende:

[..]

http://www.aliexpress.com(...)ches/1398695391.html

Hij is nu weer een stuk duurder maar op 11.11 is hij weer in de aanbieding.
top, thx die ga ik dan de 11e bestellen :)
Hoe is de kwaliteit, een beetje degelijk?

[ Bericht 2% gewijzigd door Questular op 04-11-2015 14:00:14 ]
pi_157313117
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:49 schreef G-NiLES het volgende:
Ik zoek een sterke fiets headlight. Op batterijen maar het liefst op een Accu.. weet iemand wat?
http://www.ebay.nl/itm/13(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT

samen met 'n Xiaomi Powerbank en you're good to go!
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_157313221
http://www.aliexpress.com(...)ice/32319123900.html

Deze besteld, ik zal een review plaatsen als hij binnen is en ik hem een paar keer gebruikt heb. Ben benieuwd. Niet al te hoge verwachtingen, maar je wilt het toch even proberen.

Hiermee rek je je spieren in je onderrug op, ik hoop hiermee wat rugklachten te verminderen.

  woensdag 4 november 2015 @ 14:17:09 #34
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157313392
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:04 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

http://www.ebay.nl/itm/13(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT

samen met 'n Xiaomi Powerbank en you're good to go!
Ik kan je beamen dat daar een bak licht uitkomt :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 4 november 2015 @ 14:34:47 #35
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157313706
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:04 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

http://www.ebay.nl/itm/13(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT

samen met 'n Xiaomi Powerbank en you're good to go!
Ik dacht dat er in de Getone app 1 stond op USB (ook T6) voor een tientje ;).
Edit: Nu kan ik hem ineens niet vinden, en de search in de app lijkt het niet te doen :')
Edit 2: Dit was hem niet, maar wellicht is het wel wat :P


[ Bericht 6% gewijzigd door RobertNL op 04-11-2015 14:54:14 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157313787
Welke powerbank zouden jullie mij aanbevelen die kwalitatief prima is, maar niet mega duur?
Liefst 2 apparaten kunnen aansluiten, en een redelijk vermogen. Is voor op vakantie (costa rica) in de backpack, dus weet niet precies hoeveel zwaarder zo een kreng wordt voor elk ampere uur, maar toch ;)
  woensdag 4 november 2015 @ 14:42:33 #37
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157313850
quote:
2s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:39 schreef Holy_Goat het volgende:
Welke powerbank zouden jullie mij aanbevelen die kwalitatief prima is, maar niet mega duur?
Liefst 2 apparaten kunnen aansluiten, en een redelijk vermogen. Is voor op vakantie (costa rica) in de backpack, dus weet niet precies hoeveel zwaarder zo een kreng wordt voor elk ampere uur, maar toch ;)
Dat zou een Xiaomi powerbank zijn in 1 van de vele smaken.
Je hebt de 5.000mAh, 10.000mAh en de 16.000mAh, waarvan de laatste alleen een dubbele output heeft.

Edit, meer informatie uit een voorgaand topic, met onderin een link naar het Dodge reviewt powerbanks voor FOK!-artikel ;)
quote:
12s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:09 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ben ff in m'n imgur gedoken voor je :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afmetingen en gewicht hier


[ Bericht 21% gewijzigd door RobertNL op 04-11-2015 14:52:06 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157313896
quote:
12s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:17 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik kan je beamen dat daar een bak licht uitkomt :)
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:04 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

http://www.ebay.nl/itm/13(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT

samen met 'n Xiaomi Powerbank en you're good to go!
thanks dit ziet er echt goed uit.
Maar een powerbank eraan, waar laat je die dan? Duct-tape aan je frame ofzo? :|
  woensdag 4 november 2015 @ 14:54:56 #39
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157314114
Verder in de GetOne app:


Kan niets zijn, maar wie test hem even _O-
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157314189
Heeft iemand ervaring met kleding bestellen?
Is dat wel een beetje oké? Want zitten best toffe dingen tussen namelijk :)
  woensdag 4 november 2015 @ 15:16:44 #41
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157314646
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:44 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

[..]

thanks dit ziet er echt goed uit.
Maar een powerbank eraan, waar laat je die dan? Duct-tape aan je frame ofzo? :|
Beetje creatief zijn met hook&loop strapjes en vastmaken aan je frame. Of zo 'n zakje voor aan je frame en 'm daarin mikken. Of in je fietstas.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_157314736
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:57 schreef Fipotje het volgende:
Heeft iemand ervaring met kleding bestellen?
Is dat wel een beetje oké? Want zitten best toffe dingen tussen namelijk :)
Nogal generieke vraag he.
Welke kleding, welke shop, welke prijs.

Mijn ervaring met alles (muv sportkleding): niet doen.
Voor zelfde prijs koop je iets bij ZARA/H&M wat er veel beter uitziet en europese pasvormen heeft.
pi_157315154
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:54 schreef Questular het volgende:

[..]

top, thx die ga ik dan de 11e bestellen :)
Hoe is de kwaliteit, een beetje degelijk?
Prima kwaliteit voor die prijs, de band is wel iets losjes.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_157315170
Anders bandje heb je er zo opgezet :) de 11e er maar meteen 2 bestellen.
pi_157315503
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:20 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Nogal generieke vraag he.
Welke kleding, welke shop, welke prijs.

Mijn ervaring met alles (muv sportkleding): niet doen.
Voor zelfde prijs koop je iets bij ZARA/H&M wat er veel beter uitziet en europese pasvormen heeft.
Het was gewoon een hele algemene vraag.
En die is prima beantwoord ^O^ thanks!
  woensdag 4 november 2015 @ 16:26:38 #46
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157316117
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:57 schreef Fipotje het volgende:

[..]

Het was gewoon een hele algemene vraag.
En die is prima beantwoord ^O^ thanks!
Het kan écht wel hoor, maar toch wel een beetje hit&miss met de maten en kwaliteit. Heb een aantal shirtjes ed. die super chill zitten en leuke unieke prints ed. hebben. Maar kwam ook shirtjes aan die hier nog geeneens een S zou kunnen noemen :') maar geclaimd.
(Geef altijd je 'maten' aan bij de bestelling, kan je later claimen dat je gevraagd hebt naar een passend iets ;) werkt nog wel is!)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157316126
Omdat ik een familielid heb met beginnende dementie heb die nog graag gaat wielrennen, ben ik op zoek naar een gps tracker. De grootste vrees is namelijk dat hij op een bepaald moment de weg naar huis niet meer weet. Dit is uiteraard ook met Find my iPhone te doen, maar het is een digibeet die net met een Nokia kan omgaan en waarbij je niet meer over een nieuwe telefoon moet beginnen.

Ik hoop dat er iets als een GPS chip bestaat die we in zijn zadeltasje of kleding kunnen steken. Tips?
pi_157316392
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:26 schreef Coelho het volgende:
Omdat ik een familielid heb met beginnende dementie heb die nog graag gaat wielrennen, ben ik op zoek naar een gps tracker. De grootste vrees is namelijk dat hij op een bepaald moment de weg naar huis niet meer weet. Dit is uiteraard ook met Find my iPhone te doen, maar het is een digibeet die net met een Nokia kan omgaan en waarbij je niet meer over een nieuwe telefoon moet beginnen.

Ik hoop dat er iets als een GPS chip bestaat die we in zijn zadeltasje of kleding kunnen steken. Tips?
Gevaarlijk. Mijn advies is onder begeleiding! Mijn grootvader had precies hetzelfde maar werd een keer op de snelweg gevonden.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_157317321
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:38 schreef dimmak het volgende:

[..]

Gevaarlijk. Mijn advies is onder begeleiding! Mijn grootvader had precies hetzelfde maar werd een keer op de snelweg gevonden.
Ik snap je reactie, maar we kennen helaas niemand in de omgeving met de conditie en tijd om 3x per week 100km te fietsen. En dat is wat hij nog kan en we hem niet willen ontzeggen. Tot nu toe gaat het goed, maar iemand die lampen vergeet en deuren niet op slot doet gaat vast en zeker ook nog een keer een blackout op de fiets krijgen. Vandaar de GPS tracker.
pi_157318203
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:44 schreef G-NiLES het volgende:

[..]


[..]

thanks dit ziet er echt goed uit.
Maar een powerbank eraan, waar laat je die dan? Duct-tape aan je frame ofzo? :|
Zit 'n flink lange kabel aan, je zou de pb in je jas- of broekzak kunnen doen zelfs.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_157318230
Een vraag.
Ben op zoek naar een nieuwe oplader en kwam uit bij Blitzwolf.
Ik heb nooit meer dan twee devices om op te laden en denk daarom aan de BlitzWolf™ 4.8A 24W Dual (http://www.banggood.com/B(...)e-iPad-p-987689.html)
Maar vervolgens kwam ik ook een oplader van Blitzwolf tegen met 5 poorten: BlitzWolfTM 40W Smart 5-Port High Speed Desktop Charger (http://www.banggood.com/B(...)amsung-p-976084.html)

Wat zouden argumenten zijn om toch de duurdere versie met 5 poorten te nemen, afgezien van het voordeel om meer apparaten tegelijkertijd te kunnen opladen? Met andere woorden wat zijn de technische verschillen?
pi_157318244
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:26 schreef Coelho het volgende:
Omdat ik een familielid heb met beginnende dementie heb die nog graag gaat wielrennen, ben ik op zoek naar een gps tracker. De grootste vrees is namelijk dat hij op een bepaald moment de weg naar huis niet meer weet. Dit is uiteraard ook met Find my iPhone te doen, maar het is een digibeet die net met een Nokia kan omgaan en waarbij je niet meer over een nieuwe telefoon moet beginnen.

Ik hoop dat er iets als een GPS chip bestaat die we in zijn zadeltasje of kleding kunnen steken. Tips?
er worden tegenwoordig gps-units bij de Kruidvat verkocht. Kunnen met de telefoon uitgelezen worden. Zit geloof ik ook een sos-knop op.
pi_157318397
quote:
Op woensdag 4 november 2015 18:00 schreef BoyB het volgende:[/b]
Een vraag.
Ben op zoek naar een nieuwe oplader en kwam uit bij Blitzwolf.
Ik heb nooit meer dan twee devices om op te laden en denk daarom aan de BlitzWolf™ 4.8A 24W Dual (http://www.banggood.com/B(...)e-iPad-p-987689.html)
Maar vervolgens kwam ik ook een oplader van Blitzwolf tegen met 5 poorten: BlitzWolfTM 40W Smart 5-Port High Speed Desktop Charger (http://www.banggood.com/B(...)amsung-p-976084.html)

Wat zouden argumenten zijn om toch de duurdere versie met 5 poorten te nemen, afgezien van het voordeel om meer apparaten tegelijkertijd te kunnen opladen? Met andere woorden wat zijn de technische verschillen?
Ze laden beiden even goed je apparaten op.
De 2 ports is lekker compact. De 5 ports heeft een lange kabel die handig kan zijn als je je apparat wilt gebruiken tijdens het opladen maar geen stopcontact vlakbij hebt.
Kortingscodes
http://forum.banggood.com/forum-topic-99102.html


Nog iets anders.

Ik keek even in de Aliexpress app bij mijn 'complete orders' en ik zie dat de meeste prijzen van de artikelen die ik onlangs heb aangeschaft flink zijn verhoogd, met daarnaast een 11.11 logootje en een sale prijs die ongeveer de prijs is die ik eerder ook heb betaald.

De bekende sigaar uit eigen doos :W


Voor de liefhebbers van Weide horloges
http://www.banggood.com/W(...)-Watch-p-934332.html
9,27 per stuk
[quote]0s.gif

[ Bericht 5% gewijzigd door eddepetfokt op 04-11-2015 19:31:56 ]
pi_157319287
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:00 schreef BoyB het volgende:
Een vraag.
Ben op zoek naar een nieuwe oplader en kwam uit bij Blitzwolf.
Ik heb nooit meer dan twee devices om op te laden en denk daarom aan de BlitzWolf™ 4.8A 24W Dual (http://www.banggood.com/B(...)e-iPad-p-987689.html)
Maar vervolgens kwam ik ook een oplader van Blitzwolf tegen met 5 poorten: BlitzWolfTM 40W Smart 5-Port High Speed Desktop Charger (http://www.banggood.com/B(...)amsung-p-976084.html)

Wat zouden argumenten zijn om toch de duurdere versie met 5 poorten te nemen, afgezien van het voordeel om meer apparaten tegelijkertijd te kunnen opladen? Met andere woorden wat zijn de technische verschillen?
Zelf goede ervaringen met deze:
CHI / [Review] Aukey 3-poorts USB oplader 42W

Je hebt hem ook met het naampje Tronsmart, maar dan duurder.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157320975
quote:
Die shippen via Amazon niet naar NL helaas. ;(

Ik vind persoonlijk de 40W fijner omdat die gewoon losligt, maar goed, ik wacht even op een korting.
pi_157321676
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:01 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

er worden tegenwoordig gps-units bij de Kruidvat verkocht. Kunnen met de telefoon uitgelezen worden. Zit geloof ik ook een sos-knop op.
Dank je, inderdaad gevonden. Ik dacht het nog dusdanig high tech was dat ik aan China shopping moest gaan denken. Kreeg namelijk alleen hits op Conrad(-achtige) websites.
  woensdag 4 november 2015 @ 20:35:37 #57
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157321723
Review van de Rwatch R11, een relatief simpele smartwatch, maar met toch een paar leuke features staat online in het review gedeelte op Fok!

Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157324416
Over USB-laders gesproken; morgen om 17:30 uur komt de bekende Anker 60W 6-poort USB-lader weer in de aanbieding. Nu nog ¤29.99, ging de vorige keren weg voor ¤23.99.

pi_157324829
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:07 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ze laden beiden even goed je apparaten op.
De 2 ports is lekker compact. De 5 ports heeft een lange kabel die handig kan zijn als je je apparat wilt gebruiken tijdens het opladen maar geen stopcontact vlakbij hebt.
Kortingscodes
http://forum.banggood.com/forum-topic-99102.html

Nog iets anders.

Ik keek even in de Aliexpress app bij mijn 'complete orders' en ik zie dat de meeste prijzen van de artikelen die ik onlangs heb aangeschaft flink zijn verhoogd, met daarnaast een 11.11 logootje en een sale prijs die ongeveer de prijs is die ik eerder ook heb betaald.

De bekende sigaar uit eigen doos :W

Voor de liefhebbers van Weide horloges
http://www.banggood.com/W(...)-Watch-p-934332.html
9,27 per stuk
[ afbeelding ][quote][ afbeelding ]
Lijkt op:

http://www.aliexpress.com(...)gio/32466405110.html



De zwarte heb ik en is absoluut voor die prijs geen gek horloge!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 4 november 2015 @ 22:24:14 #60
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157325183
Ik zou zeggen lijkt op:
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 16:43 schreef shiznuts het volgende:

[..]


Hum, die blauwe is het toch niet denk ik... de Casio is m'n nieuwe go-to. O+
Maar goed, ik zou ook zeggen, lijkt op... http://www.ibood.com/heal(...)i-herenhorloges.html :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157325453
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:24 schreef shiznuts het volgende:
Ik zou zeggen lijkt op:

[..]

Maar goed, ik zou ook zeggen, lijkt op... http://www.ibood.com/heal(...)i-herenhorloges.html :+
Die rechtsonder heb ik ook onderweg nu.
Ben erg benieuwd.

Tevens:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb hem al in het wit
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 4 november 2015 @ 22:33:18 #62
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157325488
Die witte zag ik weleens voorbijkomen. Vond ik er eerlijk gezegd niet zo heel erg nice uitzien.
Krijg altijd toffe opmerkingen over m'n classic black bullshark Shark watch! :D :Y

:P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157326753
Deze man ( *O* ) heeft begin september (3 september om precies te zijn) zijn eerste China gerelateerde bestelling gedaan, bij AliExpress. Grappig shirt ding, lachen, niks bijzonders.

Paar daagjes later bevestiging dat hij is verstuurd en een tracking code! Hiep hoi piepeloi. Nu, 2 maanden later is er nog niks bezorgd ;( tracking code is voor het laatst geupdate op 21 september dat hij Peking Airport verliet en thats it. Natuurlijk omdat via AliExpress je geld terug kan krijgen dit terug gekregen, maar waar zou het pakketje zijn? :P

Iemand wel eens ervaring hiermee gehad, dat het echt heel lang duurde? PostNL weet natuurlijk van niks :P Zal er niet rouwig om zijn dat hij niet bezorgd zal worden, maar you never know!
pi_157326857
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:26 schreef Coelho het volgende:
Omdat ik een familielid heb met beginnende dementie heb die nog graag gaat wielrennen, ben ik op zoek naar een gps tracker. De grootste vrees is namelijk dat hij op een bepaald moment de weg naar huis niet meer weet. Dit is uiteraard ook met Find my iPhone te doen, maar het is een digibeet die net met een Nokia kan omgaan en waarbij je niet meer over een nieuwe telefoon moet beginnen.

Ik hoop dat er iets als een GPS chip bestaat die we in zijn zadeltasje of kleding kunnen steken. Tips?
Probeer eens zo een tracker voor verloren gelopen honden
  woensdag 4 november 2015 @ 23:46:57 #65
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157327422
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:18 schreef Studiotje het volgende:
Deze man ( *O* ) heeft begin september (3 september om precies te zijn) zijn eerste China gerelateerde bestelling gedaan, bij AliExpress. Grappig shirt ding, lachen, niks bijzonders.

Paar daagjes later bevestiging dat hij is verstuurd en een tracking code! Hiep hoi piepeloi. Nu, 2 maanden later is er nog niks bezorgd ;( tracking code is voor het laatst geupdate op 21 september dat hij Peking Airport verliet en thats it. Natuurlijk omdat via AliExpress je geld terug kan krijgen dit terug gekregen, maar waar zou het pakketje zijn? :P

Iemand wel eens ervaring hiermee gehad, dat het echt heel lang duurde? PostNL weet natuurlijk van niks :P Zal er niet rouwig om zijn dat hij niet bezorgd zal worden, maar you never know!
Iedereen die vaker wat besteld heeft weet hoe het is om pakketjes echt vele weken wat onderweg te hebben ;) Heel vervelend maar 't gebeurt zo af en toe. Al is twee maanden toch wel wat lang.
"vroeger" waren dat soort tijden normaal, maar tegenwoordig komt alles toch wel binnen die 1 á 2 maanden aan hier :7
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157328531
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:18 schreef Studiotje het volgende:
Deze man ( *O* ) heeft begin september (3 september om precies te zijn) zijn eerste China gerelateerde bestelling gedaan, bij AliExpress. Grappig shirt ding, lachen, niks bijzonders.

Paar daagjes later bevestiging dat hij is verstuurd en een tracking code! Hiep hoi piepeloi. Nu, 2 maanden later is er nog niks bezorgd ;( tracking code is voor het laatst geupdate op 21 september dat hij Peking Airport verliet en thats it. Natuurlijk omdat via AliExpress je geld terug kan krijgen dit terug gekregen, maar waar zou het pakketje zijn? :P

Iemand wel eens ervaring hiermee gehad, dat het echt heel lang duurde? PostNL weet natuurlijk van niks :P Zal er niet rouwig om zijn dat hij niet bezorgd zal worden, maar you never know!
In dat geval zou ik gewoon een dispute starten als je je geld terug wilt. Als je toch nog het T-shirt wilt hebben, gewoon een berichtje sturen en zeggen dat je het nog steeds niet hebt ontvangen. De meeste kopers op Ali hebben een garantie voor een refund indien pakje niet geleverd binnen de ... (60) dagen.
pi_157328737
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 01:35 schreef Jonmen het volgende:

[..]

In dat geval zou ik gewoon een dispute starten als je je geld terug wilt. Als je toch nog het T-shirt wilt hebben, gewoon een berichtje sturen en zeggen dat je het nog steeds niet hebt ontvangen. De meeste kopers op Ali hebben een garantie voor een refund indien pakje niet geleverd binnen de ... (60) dagen.
Hij heeft z'n geld al terug..

Zal we bij iemand anders thuis liggen. :W

Zo vond ik bij afwezigheid eens mijn bij DX bestelde pakje in de schuur terug, met nog ruim 20 andere pakjes met elastiek eronder. Allemaal voor andere mensen in NL. Nu was ik zo netjes om ze af te leveren op het postkantoor....
O-)

[ Bericht 24% gewijzigd door eddepetfokt op 05-11-2015 04:39:40 ]
pi_157329789
Dat ken ik. Pakjes krijgen puur omdat jij degene bent die elke week weer zooi uit China heeft.
Op een gegeven moment kijken ze niet eens meer of er een adres op staat. :') En dan gaat het weleens fout.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157329814
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 04:34 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Hij heeft z'n geld al terug..

Zal we bij iemand anders thuis liggen. :W

Zo vond ik bij afwezigheid eens mijn bij DX bestelde pakje in de schuur terug, met nog ruim 20 andere pakjes met elastiek eronder. Allemaal voor andere mensen in NL. Nu was ik zo netjes om ze af te leveren op het postkantoor....
O-)

en uiteraard een officiele klacht ingediend over je pakketbezorger, hij doet zijn werk namelijk niet
pi_157330008
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:07 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ze laden beiden even goed je apparaten op.
De 2 ports is lekker compact. De 5 ports heeft een lange kabel die handig kan zijn als je je apparat wilt gebruiken tijdens het opladen maar geen stopcontact vlakbij hebt.
Kortingscodes
http://forum.banggood.com/forum-topic-99102.html

Nog iets anders.

Ik keek even in de Aliexpress app bij mijn 'complete orders' en ik zie dat de meeste prijzen van de artikelen die ik onlangs heb aangeschaft flink zijn verhoogd, met daarnaast een 11.11 logootje en een sale prijs die ongeveer de prijs is die ik eerder ook heb betaald.

De bekende sigaar uit eigen doos :W

Voor de liefhebbers van Weide horloges
http://www.banggood.com/W(...)-Watch-p-934332.html
9,27 per stuk
[ afbeelding ][quote][ afbeelding ]
top, meteen een horloge besteld :)
  donderdag 5 november 2015 @ 10:02:34 #71
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_157330365
Ben niet zo bij met lezen maar.. Hoe is het afgelopen met de slapstick rondom postnl die geen (aangetekende) china pakketjes meer bezorgt? Nog iets in veranderd?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 5 november 2015 @ 10:03:10 #72
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157330373
Wie heeft de Betá van 17Track al gespot? ;)

http://new.17track.net/en

Ziet er iets anders uit maar hopelijk werkt hij 't zelfde of sneller, want 't gaat er natuurlijk om dat je pakketjes getraceerd kunnen worden :7
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157331165
quote:
10s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:02 schreef neo2000 het volgende:
Ben niet zo bij met lezen maar.. Hoe is het afgelopen met de slapstick rondom postnl die geen (aangetekende) china pakketjes meer bezorgt? Nog iets in veranderd?
Nee
pi_157331460
quote:
10s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:02 schreef neo2000 het volgende:
Ben niet zo bij met lezen maar.. Hoe is het afgelopen met de slapstick rondom postnl die geen (aangetekende) china pakketjes meer bezorgt? Nog iets in veranderd?
Hier geen verandering met daarvoor, pakketjes worden netjes aan de deur bezorgd. Ik woon dan ook in 'n dorpje met maar 1 PostNL-punt en volgens mij heeft de bezorger dan helemaal niets meer te doen ;)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_157332009
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:07 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ze laden beiden even goed je apparaten op.
De 2 ports is lekker compact. De 5 ports heeft een lange kabel die handig kan zijn als je je apparat wilt gebruiken tijdens het opladen maar geen stopcontact vlakbij hebt.
Kortingscodes
http://forum.banggood.com/forum-topic-99102.html

Nog iets anders.

Ik keek even in de Aliexpress app bij mijn 'complete orders' en ik zie dat de meeste prijzen van de artikelen die ik onlangs heb aangeschaft flink zijn verhoogd, met daarnaast een 11.11 logootje en een sale prijs die ongeveer de prijs is die ik eerder ook heb betaald.

De bekende sigaar uit eigen doos :W

Voor de liefhebbers van Weide horloges
http://www.banggood.com/W(...)-Watch-p-934332.html
9,27 per stuk
[ afbeelding ][quote][ afbeelding ]
heb de zwarte besteld! geinig ding
pi_157332912
quote:
10s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:02 schreef neo2000 het volgende:
Ben niet zo bij met lezen maar.. Hoe is het afgelopen met de slapstick rondom postnl die geen (aangetekende) china pakketjes meer bezorgt? Nog iets in veranderd?
Hier in hartje Amsterdam (met 5 PostNL ophaalpunten binnnen een straal van 2km) ook nog niet langs het postkantoor hoeven gaan.. Worden nogsteeds bij de buren afgeleverd ^O^
Ik ben geil
pi_157333169
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 11:44 schreef bd-casemod het volgende:

[..]

heb de zwarte besteld! geinig ding
een leuk bedrag voor dergelijk horloge. Hier nog 1
http://www.banggood.com/W(...)t-Watch-p-81588.html


En hier de nieuwe Miband
http://www.banggood.com/X(...)Phone-p-1010812.html
en de amazfit
http://www.banggood.com/O(...)rging-p-1010015.html
coming soon

[ Bericht 15% gewijzigd door eddepetfokt op 05-11-2015 12:58:19 ]
pi_157333357
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 12:43 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

een leuk bedrag voor dergelijk horloge.

hier de nieuwe Miband
http://www.banggood.com/X(...)Phone-p-1010812.html

ah noo!, net paar dagen terug de vorige miband besteld
  donderdag 5 november 2015 @ 12:55:54 #79
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157333402
quote:
Heb ik iets gemist? de 1s was er (nog) steeds niet dacht ik. In plaats daar van hadden ze die andere (overpricede) tracker uitgebracht.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 5 november 2015 @ 12:57:07 #80
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157333426
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 12:55 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist? de 1s was er (nog) steeds niet dacht ik. In plaats daar van hadden ze die andere (overpricede) tracker uitgebracht.
Inderdaad, dit is ben ik bang een fake product. Zo kan ik 't niet terugvinden op de Xiaomi site. Afrader dus! :N
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  donderdag 5 november 2015 @ 12:58:16 #81
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157333449
quote:
16s.gif Op donderdag 5 november 2015 12:57 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Inderdaad, dit is ben ik bang een fake product. Zo kan ik 't niet terugvinden op de Xiaomi site. Afrader dus! :N
Fake wil ik niet zeggen, wel dat het 1 van de leaks is van juli dit jaar :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157333475
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 12:55 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist? de 1s was er (nog) steeds niet dacht ik. In plaats daar van hadden ze die andere (overpricede) tracker uitgebracht.
Helaas duur, maar wel ip68 dus kan je altijd omhouden. Wel cool als ketting http://www.banggood.com/O(...)rging-p-1010015.html

Overigens wel een beetje snelle conclusie om de 1s meteen fake te noemen....

[ Bericht 2% gewijzigd door eddepetfokt op 05-11-2015 13:05:09 ]
pi_157334669
Interessant (als ketting inderdaad), maar wel prijzig. Hmm, enorm twijfelgeval ..

Ik zou 'm sowieso niet als armband gebruiken, dat ziet er niet uit :')
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_157335123
Ik heb dat 0.01$ dollar lampje binnen.
Niet normaal man dat ding doet pijn aan mijn ogen :|

Wordt ook gloeiend heet na 5 minuten.
pi_157336829
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 14:15 schreef G-NiLES het volgende:
Ik heb dat 0.01$ dollar lampje binnen.
Niet normaal man dat ding doet pijn aan mijn ogen :|

Wordt ook gloeiend heet na 5 minuten.
wordt hier niet superheet van de bovenkant. aan de binnenkant heb ik een stukje gekleurd plastic gedaan zodat het gedimd is en sfeerlicht geeft.
pi_157341059
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:35 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

wordt hier niet superheet van de bovenkant. aan de binnenkant heb ik een stukje gekleurd plastic gedaan zodat het gedimd is en sfeerlicht geeft.
Want, je zet gezellig een powerbank op tafel met je meisje? 😂
pi_157341522
Bij de buren gezien...

Nep of oem wsken magnetic cable voor maar 4,57.
http://www.tinydeal.com/m(...)xiaomi-p-156704.html

Ben benieuwd of de doorvoersnelheid hetzelfde is als van de originele kabel.

Helaas nog steeds geen antwoord van Tinydeal of er 1 of 2 adapters bij zitten. [Terwijl Kenzi gewoon actief is] CHI / [Tinydeal] Magnetische Oplader
[Op 1 van de foto's staan 2 adapters maar in de omschrijving wordt het niet genoemd]

2 losse originele wsken adapters kosten 5,60 op AE.


Nog een 10 euro Weid3 horloge gespot
http://www.banggood.com/W(...)-Watch-p-936205.html

[ Bericht 19% gewijzigd door eddepetfokt op 05-11-2015 20:54:52 ]
  donderdag 5 november 2015 @ 21:28:47 #88
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157346656
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 18:42 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Want, je zet gezellig een powerbank op tafel met je meisje? 😂
Niet op de tafel, wel op 'n nachtkastje bij m'n scharrel :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_157352504
Gezien bij Pepper. Ik gok op een foutje in de berekening van de verzendkosten...
De Mi scale nu $20.70 met GRATIS verzenden of zelfs goedkoper in de app. Verzenden met DHL is maar 1,28 dus moet haast wel fout zijn...
Http://www.tinydeal.com/de/genuine-xiaomi-smart-bluetooth-weighing-scales-p-147326.html

Als het geen foutje is en ze verzenden het echt, dan komt de ~:) vroeg dit jaar....
[Mooie test voor de aftersales als het een fout blijkt te zijn....]


Edit
Helaas, TD heeft het geld teruggestort zonder ook maar enige communicatie. Ze hoeven van mij niet te leveren als ze een fout hebben gemaakt, maar van een excuus mailtje wordt je niet armer.
Wederom een shop met waardeloze klantenservice. :N

[ Bericht 11% gewijzigd door eddepetfokt op 06-11-2015 18:13:03 ]
  CHI shopkeeper vrijdag 6 november 2015 @ 07:17:54 #90
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157353098
quote:
16s.gif Op donderdag 5 november 2015 12:57 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Inderdaad, dit is ben ik bang een fake product. Zo kan ik 't niet terugvinden op de Xiaomi site. Afrader dus! :N
Dit is de officiële Xiaomi 1S en geen fake product. We krijgen 'em als het goed is morgen binnen en mogen 'em dan vanaf 11-11 verkopen. Klaag me niet aan als die laatste datum toch nog anders wordt, maar zo staat ie iig op de planning. ;) Zodra ik er één kan bemachtigen deel ik m'n bevindingen hier!
pi_157354035
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 01:41 schreef eddepetfokt het volgende:
Gezien bij Pepper. Ik gok op een foutje in de berekening van de verzendkosten...
De Mi scale nu $20.70 met GRATIS verzenden of zelfs goedkoper in de app. Verzenden met DHL is maar 1,28 dus moet haast wel fout zijn...
Http://www.tinydeal.com/de/genuine-xiaomi-smart-bluetooth-weighing-scales-p-147326.html

Als het geen foutje is en ze verzenden het echt, dan komt de ~:) vroeg dit jaar....
[Mooie test voor de aftersales als het een fout blijkt te zijn....]
[ afbeelding ]
nu is de shipping weer gewoon 20+ dollar gewordne.
  vrijdag 6 november 2015 @ 15:17:54 #92
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157360791
Wat is de supportafdeling van 3fvape een verademing tov gearbest. Na een paar uur antwoord Ipv een paar dagen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 6 november 2015 @ 15:51:21 #93
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_157361618
foutje
Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
pi_157363985
Ik ben op zoek naar een 10" Windows 10 tablet/laptop. Beetje zoals de Surface, maar dan een leukere prijs. Wie heeft er ervaring mee en kan iets aanraden van rond de 200-300 euro?

http://sale.aliexpress.co(...)11010108.15.5.8e25WY

Is dit iets?
pi_157365606
Welke oortjes tot 20 euro moet ik kopen voor een verjaardag? All-round luisteraar. Alvast bedankt.
  vrijdag 6 november 2015 @ 19:17:20 #96
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_157365629
Nieuwe Miband 1S met hartslagsensor. Iemand al een bestelling geplaatst?
Starbucks, waar blijf je
pi_157366385
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:17 schreef doctor.starbucks het volgende:
Nieuwe Miband 1S met hartslagsensor. Iemand al een bestelling geplaatst?
[ afbeelding ]
Mwah. Over een maand of 1/2/3 is die minstens een keer te koop geweest voor de helft of minder :P Laat ze maar eens een smartwatch aankondigen zoals geruchten gingen +/- half jaar terug dat ze dat zouden doen in november :o

[ Bericht 10% gewijzigd door davedavy op 06-11-2015 19:58:42 ]
pi_157366633
20,000mAh Xiaomi power bank leaked
quote:
Xiaomi’s online store briefly listed a huge 20,000mAh powerbank this morning that is likely to go on sale for the 11/11 singles day.

Xiaomi started a trend when they released their low-cost 10,000mAh portable power bank last year, now the market is flooded with really affordable power banks and an alarming number of fake Xiaomi battery packs.

With phone batteries getting larger all year, 10,000mAh might not cut it any more, and in a bid to go bigger and better Xiaomi could be poised to release a 20,000mAh battery pack.

Rumours started when a listing for a 20,000mAh Xiaomi battery was briefly found on the Xiaomi online store. The image was incorrect but the name of the product clearly labeled it as a large capacity unit.

Industry sources picked up on the leak and have been able to confirm that the battery pack will be made of 6 x Panasonic high-capacity batteries rated at 3350mAh each. With so much power available we could see additional USB ports in the battery and an all new design.

Pricing should be slightly more than the 109 Yuan 16,000mAh Xiaomi power bank with a launch date of 11th November, aka Singles Day, mentioned.
pi_157370110
Is het slim om voor mijn macbook pro een adapter uit china te halen?
  vrijdag 6 november 2015 @ 21:53:45 #100
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157370209
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:16 schreef Brecht35 het volgende:
Welke oortjes tot 20 euro moet ik kopen voor een verjaardag? All-round luisteraar. Alvast bedankt.
Xiaomi piston
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 21:51 schreef Dirkos1987 het volgende:
Is het slim om voor mijn macbook pro een adapter uit china te halen?
nee.

Laptop van 1200-2000 euro kopen en dan besparen op 6 tientjes met een lader. En dan vooral huilen als hij je laptop stuk maakt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 6 november 2015 @ 23:13:31 #101
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157372944
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 21:53 schreef Catch22- het volgende:
Laptop van 1200-2000 euro kopen en dan besparen op 6 tientjes met een lader. En dan vooral huilen als hij je laptop stuk maakt.
Wat hij zegt, ik heb voor 'n kennis op 'n jaar tijd 3 identieke Mac powerbricks besteld, die niet te onderscheiden waren van mijn originele, hielden er telkens mee op om onverklaarbare redenen tot 'ie dan toch maar een originele is gaan halen.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 6 november 2015 @ 23:29:08 #102
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157373378
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 november 2015 23:13 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Wat hij zegt, ik heb voor 'n kennis op 'n jaar tijd 3 identieke Mac powerbricks besteld, die niet te onderscheiden waren van mijn originele, hielden er telkens mee op om onverklaarbare redenen tot 'ie dan toch maar een originele is gaan halen.
dan heb je nog geluk.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157375006
Ik heb mijn LED lamp van Gearbest binnengekregen. Hij werkt super goed met die app. Alle kleuren zijn mogelijk, ook verschillende standen. Nu is het afwachten hoe lang hij het doet.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_157375795
Op 11.11 hier nog aardig horloges [vind ik!] in diverse kleuren voor 8, 9 en 10 euro

http://www.aliexpress.com(...)ist/32281100345.html
http://www.aliexpress.com(...)xury/1892481772.html
http://www.aliexpress.com(...)eel/32364218536.html

een Automatic voor 13 euro

http://www.aliexpress.com(...)ock/32468344751.html

eentje voor 15 en 16 euro

http://www.aliexpress.com(...)tch/32259735558.html
http://www.aliexpress.com(...)ury/32438318478.html

Of een voor mij onbekende [vind de zwarte mooi, geen idee hoe de kwaliteit is] voor 18 euro

http://www.aliexpress.com(...)eel/32342483750.html

[ Bericht 21% gewijzigd door eddepetfokt op 07-11-2015 09:26:10 ]
pi_157375889
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:52 schreef Skiet het volgende:
Ik ben op zoek naar een 10" Windows 10 tablet/laptop. Beetje zoals de Surface, maar dan een leukere prijs. Wie heeft er ervaring mee en kan iets aanraden van rond de 200-300 euro?

http://sale.aliexpress.co(...)11010108.15.5.8e25WY

Is dit iets?
Ik heb de teclast x98 3G 64GB. Enorm tevreden over dit beestje, alsook over windows 10 (android 5.0 gebruik ik niet zoveel als ik had verwacht). De pro had dacht ik wel wat andere (mindere) specificaties, behalve de 3GB ram en beter scherm?
  zaterdag 7 november 2015 @ 08:25:21 #106
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_157376569
http://deals.banggood.com(...)zTZ_172907_1584676_9

Dit ziet er goed uit! Redactie die eentje kan bemachtigen voor een review?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  CHI shopkeeper zaterdag 7 november 2015 @ 08:30:56 #107
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157376597
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 08:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://deals.banggood.com(...)zTZ_172907_1584676_9

Dit ziet er goed uit! Redactie die eentje kan bemachtigen voor een review?
Ik geef er binnenkort één weg ;)
  zaterdag 7 november 2015 @ 09:12:26 #108
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_157376914
Vraagje wat betreft de China telefoons..

Merken jullie tegenwoordig nog een verschil tussen bijv. een nieuwe Samsung en een smartphone uit China?

Daarmee doel ik vooral op kwaliteit en snelheid/specs..

Of is er nauwelijks verschil merkbaar?

Durf een bestelling (nog) niet goed aan..:@
pi_157377009
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 09:12 schreef Mubassie het volgende:
Vraagje wat betreft de China telefoons..

Merken jullie tegenwoordig nog een verschil tussen bijv. een nieuwe Samsung en een smartphone uit China?

Daarmee doel ik vooral op kwaliteit en snelheid/specs..

Of is er nauwelijks verschil merkbaar?

Durf een bestelling (nog) niet goed aan..:@
CHI / [Chinese Smartphones] #53 - Hallo PostNL
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 7 november 2015 @ 09:30:58 #110
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_157377245
quote:
Ben benieuwd, de 16k was de laatste tijd oninteressant omdat 2x 10k goedkoper was. Als deze meer gaat kosten dan de 16k zoals er staat is het ook niet echt super..
pi_157378185
Heb een vraag betreft een Paypal geschil wanneer is het verstandig om het naar een claim te veranderen ?
pi_157378214
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:52 schreef Skiet het volgende:
Ik ben op zoek naar een 10" Windows 10 tablet/laptop. Beetje zoals de Surface, maar dan een leukere prijs. Wie heeft er ervaring mee en kan iets aanraden van rond de 200-300 euro?

http://sale.aliexpress.co(...)11010108.15.5.8e25WY

Is dit iets?
Topicreeks: [Het Windows tablet topic] #2 Vanaf 80 euro (met office) ;)
En in het bijzonder deze post.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 03:16 schreef Jonmen het volgende:
Ik heb de teclast x98 3G 64GB. Enorm tevreden over dit beestje, alsook over windows 10 (android 5.0 gebruik ik niet zoveel als ik had verwacht). De pro had dacht ik wel wat andere (mindere) specificaties, behalve de 3GB ram en beter scherm?
De Pro heeft iets betere specs. De gebruikte CPU is qua CPU niet veel beter maar qua GPU wel een stuk beter. Daarnaast 4GB werkgeheugen. Scherm is hetzelfde.
Maar de CPU wordt een stuk heter (tablet kan dus (erg) wam worden en CPU kan gaan throttlen)
Plus accuduur is minder hierdoor.

Wat wel tof is, is het feit dat die tablets worden opgeladen door een 5V 2A oplader; dus je kunt er ook een 16.000mAh (of straks de 20.000mAh) power bank eraan hangen en je accuduur flink opschroeven :P
pi_157391481
Meld ik van de week nog dat m'n pakketjes aan de deur komen, vandaag 'n bericht dat er 'n pakketje voor me klaar ligt op 't PostNL-punt. Ik vind 't op zich prima zo, weet ik dat ik niet thuis hoef te blijven en kan ik zelf beslissen wanneer ik 't pakket ga ophalen.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_157394375
Heb tot nu toe ook alles nog thuis ontvangen. Postkantoor is wel om de hoek, alleen laatste x toen ik daar geweest was zag het er erg slordig uit met de vele dozen die er lagen. Mevrouw was al 5 min een klant aan het helpen om zijn pakket te vinden. Als alle China pakketjes daar worden bezorgd, komen ze straks er al helemaal niet uit xD.
pi_157395319
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 11:14 schreef Lazvic het volgende:
Heb een vraag betreft een Paypal geschil wanneer is het verstandig om het naar een claim te veranderen ?
Als je er met de verkoper niet uitkomt dmv uitwisselen van berichten. Zorg voordat je de claim start voor voldoende onderbouwing, geef de verkoper nog een laatste kans om het op te lossen [waarbij je aangeeft op datum x de claim te starten] en zorg dat je foto's toevoegt....

Dit zijn voor mij de ingrediënten waarmee de verkoper meestal overstag gaat en eieren voor zijn geld kiest.
pi_157397969
Banggood pakketjes komen bij mij maar niet binnen.
Denk dat ze dus gewoon zonder melding bij het postkantoor gedumpt worden.
Prima dat ze dat doen maar zonder bericht ofzo is wel heel slordig.
Fucking postnl ^O^
Gegroet!
pi_157398236
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 12:17 schreef Zspirit het volgende:
Banggood pakketjes komen bij mij maar niet binnen.
Denk dat ze dus gewoon zonder melding bij het postkantoor gedumpt worden.
Prima dat ze dat doen maar zonder bericht ofzo is wel heel slordig.
Fucking postnl ^O^
Ik laatst 1 na een maand ook.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 8 november 2015 @ 14:07:24 #119
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_157400223
Het ging hier al eerder over de nieuwe Xiaomi Mi-band, nu is er een officiële aankondiging. Artikel bij de buren:
http://tweakers.net/nieuw(...)rtslagmeter-uit.html

Ik hoop dat je die ledjes je vetverbrandings zones kunt laten weergeven, dan zou het ding eigenlijk perfect zijn voor op de fiets.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_157404940
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 21:53 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Xiaomi piston

Thanks!
pi_157407226
Ik heb ondanks de negatieve reacties over FM-transmitters toch de stoute schoenen aangetrokken en zo'n gevalletje gekocht via eBay.

http://www.ebay.nl/itm/27(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Vandaag bijna 50 km gereden (heen- en terugweg, terugweg wel bijna geheel anders dan heen), Spotify online aangezet en via BT op 'n fm-zender gestreamd. Buiten 'n plek waar we op nog geen 500m van 'n FM-toren zaten geen of nagenoeg geen storing gehad. Ook in stedelijk gebied gereden maar zonder problemen.

Ik ben in ieder geval positief verrast. Voordeel van deze is dat je ook kunt bellen met 't ding en 2 laadpoorten heeft. Helaas geen mogelijkheid 'n usb-stick in te pluggen met mp3's. M'n stem kwam overigens wel wat zacht over bij 't ingesproken voicemailbericht, en toen was de motor niet eens aan. Dus moet ik met wat meer volume spreken.
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 8 november 2015 @ 18:38:51 #122
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_157407247
Was die review al gepost van dat alarmsysteem in huis?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 8 november 2015 @ 18:53:55 #123
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_157407560
Is het al bekend wanneer die nieuwe xiaomi oordopjes uitkomen? O+
Ik ben geil
pi_157407976
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 18:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
Was die review al gepost van dat alarmsysteem in huis?
Nog niet gezien helaas!
pi_157408752
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 18:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
Was die review al gepost van dat alarmsysteem in huis?
Bedoel je toevallig die van mij? Zo ja, dan nee, die hangt nog niet ;( Moet nog altijd een eigen SIM kopen voor dat apparaat. De Jumbo SIM werkte niet en de lokale Hema gaat deze week pas de SIM kaartjes bijvullen o|O
  zondag 8 november 2015 @ 20:54:00 #126
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_157411138
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:43 schreef davedavy het volgende:

[..]

Bedoel je toevallig die van mij? Zo ja, dan nee, die hangt nog niet ;( Moet nog altijd een eigen SIM kopen voor dat apparaat. De Jumbo SIM werkte niet en de lokale Hema gaat deze week pas de SIM kaartjes bijvullen o|O
Choozze een idee?
pi_157411913
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 20:54 schreef hiddit het volgende:

[..]

Choozze een idee?
Had ik aan gedacht, maar ja voor die 25 euro aansluitkosten kom ik volgens mij ook wel 2/3 jaar vooruit met een Hema sim. Of Choozze ook nog 2 jaar door komt is maar de vraag :P
  zondag 8 november 2015 @ 21:30:07 #128
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_157412629
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:15 schreef davedavy het volgende:

[..]

Had ik aan gedacht, maar ja voor die 25 euro aansluitkosten kom ik volgens mij ook wel 2/3 jaar vooruit met een Hema sim. Of Choozze ook nog 2 jaar door komt is maar de vraag :P
Jaa dat is waar.
  zondag 8 november 2015 @ 22:57:37 #129
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_157416085
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:43 schreef davedavy het volgende:

[..]

Bedoel je toevallig die van mij? Zo ja, dan nee, die hangt nog niet ;( Moet nog altijd een eigen SIM kopen voor dat apparaat. De Jumbo SIM werkte niet en de lokale Hema gaat deze week pas de SIM kaartjes bijvullen o|O
Ik zag bij de action een simkaart voor 5 euro met 12,50 euro beltegoed!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_157417866
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:00 schreef Iemand91 het volgende:
Over USB-laders gesproken; morgen om 17:30 uur komt de bekende Anker 60W 6-poort USB-lader weer in de aanbieding. Nu nog ¤29.99, ging de vorige keren weg voor ¤23.99.


Morgen om 09:30 uur weer.
pi_157419062
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:57 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik zag bij de action een simkaart voor 5 euro met 12,50 euro beltegoed!
Niet interessant want je moet perse 1 maal in de 3 maanden opwaarderen.
Is van Simpel.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_157420035
Nee, de Customer service van banggood is erg actief bezig zeg. Ik stuur een mailtje omdat mijn ER-160 nadat ik m opladen niks meer doet. Ook omdat de bouwkwaliteit van de ER gewoon om te huilen is. Een kant zat namenlijk los. Ik had dus ook foto's ervan toegevoegd aan mn mailtje. Sturen ze een mail terug over dat ik een macro lens voor de wide lens moet zetten :') :') Hoe moeilijk kan het zijn om te controleren over welke order je praat. Of uberhaubt te kijken naar de foto's met de mail. :') Ze krijgen van mij nog 2 dagen om met een oplossing te komen, anders is het een claim op Paypal
pi_157420285
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 10:00 schreef badschaap het volgende:
Nee, de Customer service van banggood is erg actief bezig zeg. Ik stuur een mailtje omdat mijn ER-160 nadat ik m opladen niks meer doet. Ook omdat de bouwkwaliteit van de ER gewoon om te huilen is. Een kant zat namenlijk los. Ik had dus ook foto's ervan toegevoegd aan mn mailtje. Sturen ze een mail terug over dat ik een macro lens voor de wide lens moet zetten :') :') Hoe moeilijk kan het zijn om te controleren over welke order je praat. Of uberhaubt te kijken naar de foto's met de mail. :') Ze krijgen van mij nog 2 dagen om met een oplossing te komen, anders is het een claim op Paypal
Je weet dat banggood hier een webcare topic heeft? Ik heb weinig zaken gelezen die niet worden opgelost daar.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157421589
Misschien is dit een beter plek:

Een goede dashcam voor een mooie prijs:

AUSDOM A261 2K UHD

Normaal $129.

Add to cart en vul daar na promaotiecode "GBA261" in en de prijs veranderd in $86 = +/- ¤75

Leuke prijs voor een dashcam inclusief GPS

Ik heb hem nu ruim een week en ben er toch wel tevreden mee...
De DOD LS460W heb ik ook, maar die kost ruim het dubbele met 200 euro.

Voor sommigen is het een perfecte cam, als je 200 euro te veel vind, maar toch goede beeldkwaliteit wil, maar voor anderen die al een goede cam vóór hebben, is dit voor achter erbij misschien wel een leuk prijsje?

Review en beeld materiaal:
pi_157423281
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:34 schreef dfrenner het volgende:
Misschien is dit een beter plek:

Een goede dashcam voor een mooie prijs:

AUSDOM A261 2K UHD

Normaal $129.

Add to cart en vul daar na promaotiecode "GBA261" in en de prijs veranderd in $86 = +/- ¤75

Leuke prijs voor een dashcam inclusief GPS

Ik heb hem nu ruim een week en ben er toch wel tevreden mee...
De DOD LS460W heb ik ook, maar die kost ruim het dubbele met 200 euro.

Voor sommigen is het een perfecte cam, als je 200 euro te veel vind, maar toch goede beeldkwaliteit wil, maar voor anderen die al een goede cam vóór hebben, is dit voor achter erbij misschien wel een leuk prijsje?

Review en beeld materiaal:
Je kan gerust een topic maken in het review gedeelte, denk dat er best wel interesse is om een beetje te lullen over goede Chinese dashcams ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157423288
Tevens...prijsvraagje. Managetheanger, niet vergeten hè :+
CHI / [WIN] Chinaphone Bluboo Xtouch
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157424456
Weet er iemand een goeie shop om ram geheugen te kopen? Al dan niet in China?
  maandag 9 november 2015 @ 14:00:59 #138
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157424555
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157425365
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 13:56 schreef ridsel het volgende:
Weet er iemand een goeie shop om ram geheugen te kopen? Al dan niet in China?
Why?

RAM kost hier in Nederland geen drol meer. Inclusief levenslange garantie!
pi_157425540
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:40 schreef Downstar het volgende:

[..]

Why?

RAM kost hier in Nederland geen drol meer. Inclusief levenslange garantie!
8 of 16 GB RAM is toch nog behoorlijk prijzig vind ik.
pi_157425644
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:49 schreef ridsel het volgende:

[..]

8 of 16 GB RAM is toch nog behoorlijk prijzig vind ik.
Dan weet ik niet wat voor RAM je hebt of wat jij prijzig vind.
Maar voor 8GB (van een fatsoenlijk merk) ben je misschien een 50 a 60 euro kwijt en voor 16GB 90-110 ofzo.*
Dat is toch niet duur?
Daarvoor zou ik niet eens gaan kutten met geheugen uit china.

* Er vanuit gaande dat je DDR3 geheugen pakt met een normale snelheid van 1600MHz tot max 2000Mhz ofzo

[ Bericht 3% gewijzigd door Downstar op 09-11-2015 15:03:48 ]
  maandag 9 november 2015 @ 16:54:24 #142
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_157428154
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 13:07 schreef rene90 het volgende:
Tevens...prijsvraagje. Managetheanger, niet vergeten hè :+
CHI / [WIN] Chinaphone Bluboo Xtouch
Thanks!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_157435199
Ik krijg mijn Yi Sports gewoon niet connected met de officiële app. ;(
Uitvinder van de biersmiley.
pi_157435365
edit: Wifi verbonden? (1e keer moet je even connecten via de wifi-instellingen op je telefoon)
  maandag 9 november 2015 @ 21:40:33 #145
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157435445
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 21:34 schreef dimmak het volgende:
Ik krijg mijn Yi Sports gewoon niet connected met de officiële app. ;(
Misschien werkt het met de nieuwe foon. :+ Congrats nog. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157435527
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 21:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Misschien werkt het met de nieuwe foon. :+ Congrats nog. :D
Thnx :D

Maar het ligt aan de firmware. Ben ben nu bezig met het flashen van een andere.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_157435539
nu ik toch hier ben, laatst dit gekocht op banggood (¤110) loopt goed op mn fietsje!



ps. wanneer gaan de 11.11 deals (aliexpress) nederlandse tijd in werking?
pi_157435658
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 21:43 schreef Giel_gssl het volgende:
nu ik toch hier ben, laatst dit gekocht op banggood (¤110) loopt goed op mn fietsje!

[ afbeelding ]

ps. wanneer gaan de 11.11 deals (aliexpress) nederlandse tijd in werking?
Wat is het?
  maandag 9 november 2015 @ 21:49:24 #149
332613 Captain_koek
Internetpiraat
pi_157435780
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 21:43 schreef Giel_gssl het volgende:
nu ik toch hier ben, laatst dit gekocht op banggood (¤110) loopt goed op mn fietsje!

[ afbeelding ]

ps. wanneer gaan de 11.11 deals (aliexpress) nederlandse tijd in werking?
review! Fotos!
Aigh aigh Captain!
  maandag 9 november 2015 @ 21:49:45 #150
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157435795
Een snor-set denk ik. :P In teken van movember en alles.
Lijkt op een nitro RC kitje.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157435898
Xiaomi Yi weer aan de praat. :)

Morgen waarschijnlijk even aan de slag met een kleine review van de op afstand bestuurbare LED lamp. :)
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 9 november 2015 @ 21:56:25 #152
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157436046
Oh... en...
quote:
November 11, 2015 from 00:00:00 to 23:59:59 (PST)
quote:
Pacific Standard Time (PST) is 8 hours behind Coordinated Universal Time (UTC)
quote:
Central European Time (CET) is 1 hour ahead of Coordinated Universal Time (UTC)
November 11, 2015 00:00:00 is dus bij ons November 11, 2015 09:00:00
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157437286
De officiële KingMa case voor de Yi staat ook voor 9,99 dollar in de Getone app.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_157437320
Thanks!

Het blokje is voor op de fiets te bouwen. vond het wel geinig om te proberen, zit nog in de testfaste, tank moet nog op een andere plek, uitlaat moet worden aangepast, etc.

pi_157437473
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 22:27 schreef Giel_gssl het volgende:
Thanks!

Het blokje is voor op de fiets te bouwen. vond het wel geinig om te proberen, zit nog in de testfaste, tank moet nog op een andere plek, uitlaat moet worden aangepast, etc.

[ afbeelding ]
_O- heb je ook een filmpje? En hoe snel ga je?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_157437536
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 22:27 schreef Giel_gssl het volgende:
Thanks!

Het blokje is voor op de fiets te bouwen. vond het wel geinig om te proberen, zit nog in de testfaste, tank moet nog op een andere plek, uitlaat moet worden aangepast, etc.

[ afbeelding ]
Dat is echt hilarisch, kan je geen eigen topic ervan maken met test resultaten, pics / filmpjes etc _O-
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157437668
Testbank resultaat erbij? Nee heb alleen deze foto. :+
Was gewoon nieuwsgierig wat het was voor dat geld.

edit: km of 30 a 35
pi_157438991
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 22:26 schreef dimmak het volgende:
De officiële KingMa case voor de Yi staat ook voor 9,99 dollar in de Getone app.
Het kan pech zijn, maar die case is bij mij al kapot. Zag bij de comments op Geekbuying ook iemand met dezelfde kwaal. Namelijk dat 1 van de 2 'houdertjes' van het klepje het heeft begeven.
pi_157439617
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 21:43 schreef Giel_gssl het volgende:
nu ik toch hier ben, laatst dit gekocht op banggood (¤110) loopt goed op mn fietsje!.................
80cc, vraag me af of dit te verzekeren is, wel leuk om mee te experimenteren. Kan je tankje niet eenvoudiger op de bagagedrager?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 9 november 2015 @ 23:56:24 #160
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157440007
Solex powerrrr..! :P
Geen schroeiplekken nog? :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 10 november 2015 @ 00:02:58 #161
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157440181
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:41 schreef elinx het volgende:

[..]

80cc, vraag me af of dit te verzekeren is, wel leuk om mee te experimenteren. Kan je tankje niet eenvoudiger op de bagagedrager?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
natuurlijk niet. Hardstikke illegaal en officieel een motorfiets.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157440832
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:02 schreef Catch22- het volgende:

[..]

natuurlijk niet. Hardstikke illegaal en officieel een motorfiets.
Stel je laat het keuren als motorfiets en komt met stom geluk erdoorheen, dat je dan 30 km/u op de rijbaan rijdt met je motorgear :+)
You can't be late if you don't show up.
  dinsdag 10 november 2015 @ 02:23:51 #163
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_157441637
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:43 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Stel je laat het keuren als motorfiets en komt met stom geluk erdoorheen, dat je dan 30 km/u op de rijbaan rijdt met je motorgear :+)
Erg grappig, maar jammer genoeg niet voor de openbare weg. Een goede tweedehands Saxonette koop je vanaf 200 euro en een projectje voor minder...
Maar zoals gezegd.... _O-


Ik zag deze bij de buren. Die oem fabriek heeft het maar druk met produceren voor al die 'merken'. Wel mooie kleur heeft deze....


[ Bericht 19% gewijzigd door eddepetfokt op 10-11-2015 08:11:13 ]
  dinsdag 10 november 2015 @ 08:27:41 #165
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157442194
quote:
Je vat wel dat het mainstream worden betekent dat er dingen gaan gebeuren als PostNL die niks meer thuisbezorgd, hè...

Wel leuk misschien trouwens, T-shirts met 'I was chinashopping before it was cool B-) '.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 10 november 2015 @ 08:29:35 #166
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157442211
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 08:27 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Je vat wel dat het mainstream worden betekent dat er dingen gaan gebeuren als PostNL die niks meer thuisbezorgd, hè...

Wel leuk misschien trouwens, T-shirts met 'I was chinashopping before it was cool B-) '.
Dat houdt ook wel op. Gerda en bep bestellen altijd bij mitb en aliexpress. De eerste duurt eeuwen en de tweede moet je ook voorzichtig mee zijn en niet alleen maar naar de prijs gekeken. Ergo, gejank.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157442216
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 08:29 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Dat houdt ook wel op. Gerda en bep bestellen altijd bij mitb en aliexpress. De eerste duurt eeuwen en de tweede moet je ook voorzichtig mee zijn en niet alleen maar naar de prijs gekeken. Ergo, gejank.
die klachten op klacht.nl ook _O- _O-
  dinsdag 10 november 2015 @ 08:32:20 #168
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157442236
Woeha! Mijn eerste quadcopter besteld. Zag een deal voor de JJRC H8C (inclusief camera) voor 28 dollar op Aliexpress. Koopje voor dat apparaat. Ik ben benieuwd.

Gisteren verzonden. Iemand ervaring met deze copter?

En iemand die ooit sub 100 euro radiografische vliegtuigjes heeft geprobeerd uit China?
pi_157442250
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 08:32 schreef BadderHaring het volgende:
Woeha! Mijn eerste quadcopter besteld. Zag een deal voor de JJRC H8C (inclusief camera) voor 28 dollar op Aliexpress. Koopje voor dat apparaat. Ik ben benieuwd.

Gisteren verzonden. Iemand ervaring met deze copter?

En iemand die ooit sub 100 euro radiografische vliegtuigjes heeft geprobeerd uit China?
28 dollar...linkje?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 10 november 2015 @ 08:37:04 #170
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157442274
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 08:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

28 dollar...linkje?
Is inmiddels al weer 50 geworden. Ik denk dat ze er na een dagje achterkwamen dat het wel heel goedkoop was. Denk dat ze per ongeluk de niet-camera prijs er bij vermeld hadden.

Ik had ook niet verwacht dat ze zouden shippen en vraag me nog af wat ik nu ga krijgen. Zal straks als ik niet mobiel zit even linken.

Edit: http://www.aliexpress.com(...)era/32296898775.html

Ik heb hem voor ¤ 25,10 besteld. Nu is hij weer 53 dollar.

Snapshot van de order, zodat jullie zien dat ik geen onzin verkoop:

http://www.aliexpress.com(...)derId=70272632295996

[ Bericht 13% gewijzigd door BadderHaring op 10-11-2015 08:42:37 ]
pi_157443147
Welke quadcopter is aan te raden als je iets zoekt om thuis vanaf de bank een beetje door je huiskamer te vliegen. Zie dingen zoals dit:

http://www.banggood.com/E(...)er-RTF-p-975808.html

Geen idee of dit wat is :)
  dinsdag 10 november 2015 @ 10:23:02 #172
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157443605
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:46 schreef Questular het volgende:
Welke quadcopter is aan te raden als je iets zoekt om thuis vanaf de bank een beetje door je huiskamer te vliegen. Zie dingen zoals dit:

http://www.banggood.com/E(...)er-RTF-p-975808.html

Geen idee of dit wat is :)
Je zou even het reviewtopic of het quadcopter topic door kunnen kijken voor inspiratie ;)
CHI / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
DIG / Het FOK! multicoptertopic #2

Maar in principe is de quad waar jij naar linkt een prima speeltje om mee te beginnen en kan je hem inderdaad (alleen maar) binnenshuis vliegen ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157445112
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 09:46 schreef Questular het volgende:
Welke quadcopter is aan te raden als je iets zoekt om thuis vanaf de bank een beetje door je huiskamer te vliegen. Zie dingen zoals dit:

http://www.banggood.com/E(...)er-RTF-p-975808.html

Geen idee of dit wat is :)
Als je een beginner bent is headless wel zo handig. De cx-10a is heel leuk voor kleine ruimtes en de door jou genoemde h8 mini is leuk voor de woonkamer, maar ik vind de kwaliteit hiervan zeer matig. 3 van de 4 hadden meteen een kapotte [links voor] motor.
De h20 nano is ook een aanrader.
pi_157445553
Met de groeten van PostNL



Zou het nog in mijn laptop passen?


Trouwens gekocht op Aliexpess voor 4,24. Kost nu 4,71 en is op 11.11 in de aanbieding voor 4,23. Iets met sigaar uit eigen doos..... _O-


[Wat een pech voor de verkoper. Dit was al de tweede zending. De eerste keer ontbrak de voorkant van de caddy]

[ Bericht 9% gewijzigd door eddepetfokt op 10-11-2015 12:51:39 ]
pi_157445796
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 12:15 schreef eddepetfokt het volgende:
Met de groeten van PostNL
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Zou het nog in mijn laptop passen?
tuurlijk. als je dezelfde techniek gebruikt als die van postnl moet t passen.
:]
pi_157445826
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:54 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Als je een beginner bent is headless wel zo handig. De cx-10a is heel leuk voor kleine ruimtes en de door jou genoemde h8 mini is leuk voor de woonkamer, maar ik vind de kwaliteit hiervan zeer matig. 3 van de 4 hadden meteen een kapotte [links voor] motor.
De h20 nano is ook een aanrader.
Welke zou je aanraden voor een beginner als ik er een zou willen die ik ook buiten zou kunnen gebruiken?
pi_157445909
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 12:27 schreef Questular het volgende:

[..]

Welke zou je aanraden voor een beginner als ik er een zou willen die ik ook buiten zou kunnen gebruiken?
Ik vind de Syma x5sc erg fijn buiten, maar als het windstil is kun je ook best plezier hebben van de veel goedkopere h20 nano en h8 mini. Voor vliegen over grotere afstanden even een simpele antenna mod toepassen bij die kleine drones....zie youtube

[ Bericht 3% gewijzigd door eddepetfokt op 10-11-2015 13:12:11 ]
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:49:17 #178
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157451097



In het reviewgedeelte staat mijn gebruikservaring opgeschreven in een review over de Elephone M1.

CHI / [Reviews] Elephone M1 (5" Smartphone met vingerprint sensor)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  dinsdag 10 november 2015 @ 17:56:52 #179
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_157452247
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 22:27 schreef Giel_gssl het volgende:
Thanks!

Het blokje is voor op de fiets te bouwen. vond het wel geinig om te proberen, zit nog in de testfaste, tank moet nog op een andere plek, uitlaat moet worden aangepast, etc.


Zal wel flinke herrie maken en stank geven :)

Ik hoop nog een cheapo accu versie te vinden dat onder trapondersteuning valt. Maar ik wil dus 25km per uur zonder trappen :D Dat lijkt me zo mooi om op een oude mtb te zetten om met de zomer rond te toeren door de buurt. Geen helm, geen verzekering, top :)
  dinsdag 10 november 2015 @ 20:40:29 #180
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_157456010
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 november 2015 02:23 schreef hiddit het volgende:
http://m.ad.nl/ad/mobile/(...)11&title=Nederlander koopt voor 100 miljoen in Chinese webshops&navigation=Digitaal&pageType=articleDetail :D *O*
Hmm..
quote:
Nederlander koopt voor 100 miljoen in Chinese webshops
Dit gaat over Shiznuts? :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_157456626


Volgens mij nog niet eerder hier gespot...
Link in het mi band topic
pi_157456707
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 00:07 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Morgen om 09:30 uur weer.
Is deze minder? Ben er zelf erg tevreden over: http://www.amazon.de/gp/p(...)i_detailpage_o01_s00
  dinsdag 10 november 2015 @ 21:17:58 #183
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_157457121
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 21:05 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Is deze minder? Ben er zelf erg tevreden over: http://www.amazon.de/gp/p(...)i_detailpage_o01_s00
Bij die van jou zijn 3 poorten 2.4A en 3 poorten 1A. De Anker had dacht ik 6 x 2.4A poorten.
Ik ben geil
pi_157457150
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 21:05 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Is deze minder? Ben er zelf erg tevreden over: http://www.amazon.de/gp/p(...)i_detailpage_o01_s00
Deze heeft 12A output over 6 poorten http://www.amazon.de/Anke(...)=1-11&keywords=Anker

En deze 8A over 5 poorten http://www.amazon.de/gp/p(...)6347&pf_rd_i=desktop

En dan heb je de Blitzwolf nog http://www.banggood.com/B(...)amsung-p-976084.html. deze is vergelijkbaar met de Anker, maar goedkoper.

De RAVpower die jij noemt heeft een output van 10A over 6 poorten, waarbij een aantal poorten niet meer dan 1A leveren. Wat natuurlijk geen ramp is als je meestal s nachts laadt.

De Blitzwolf met 5 poorten is wat mij betreft de beste koop als je veel apparaten tegelijk wilt opladen voor een leuk bedrag. Met kortingscode voor zo'n 15 euro te koop en in sept was deze even zelfs maar 8,99.

[ Bericht 4% gewijzigd door eddepetfokt op 10-11-2015 21:45:20 ]
pi_157457824
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 17:56 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Zal wel flinke herrie maken en stank geven :)

Ik hoop nog een cheapo accu versie te vinden dat onder trapondersteuning valt. Maar ik wil dus 25km per uur zonder trappen :D Dat lijkt me zo mooi om op een oude mtb te zetten om met de zomer rond te toeren door de buurt. Geen helm, geen verzekering, top :)
Herrie en stank valt reuze mee 8-) zo'n accu versies zijn wel verkrijgbaar (nog niet in China gezien)
pi_157458312
Ik wacht met smart op mijn nieuwe telefoon, maar moet ik nog wat voorzorgmaatregelen nemen tegen de nieuwe USB type C? Is het handig om losse verloopstukjes te kopen voor op mn powerbanks en laders? Of kan ik beter wat nieuwe kabels aanschaffen?
pi_157460122
Even een lichtelijke off-topic vraag, maar heeft iemand enig idee hoe je bij PayPal van land wisselt? Ben verhuisd naar Duitsland maar kan bij mijn adres niet het land veranderen.

Op Google vond ik dat dit niet mogelijk was, maar dat zijn berichten uit 2008 en 2011. Dus wil het hier nog even checken of iemand het weet.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_157460233
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:00 schreef Hojdhopper het volgende:
Even een lichtelijke off-topic vraag, maar heeft iemand enig idee hoe je bij PayPal van land wisselt? Ben verhuisd naar Duitsland maar kan bij mijn adres niet het land veranderen.

Op Google vond ik dat dit niet mogelijk was, maar dat zijn berichten uit 2008 en 2011. Dus wil het hier nog even checken of iemand het weet.
Volgens mij moet je dan 'n nieuw account aanmaken.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_157463593
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:00 schreef Hojdhopper het volgende:
Even een lichtelijke off-topic vraag, maar heeft iemand enig idee hoe je bij PayPal van land wisselt? Ben verhuisd naar Duitsland maar kan bij mijn adres niet het land veranderen.

Op Google vond ik dat dit niet mogelijk was, maar dat zijn berichten uit 2008 en 2011. Dus wil het hier nog even checken of iemand het weet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:03 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Volgens mij moet je dan 'n nieuw account aanmaken.
Dit inderdaad, ik weet ook niet beter.

Dat heeft waarschijnlijk te maken met wet en regelgeving voor Paypal als dienstverlener.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_157463625
Voor de mensen die 11.11 niet zo goed kennen:

quote:
Alibaba raked in an astounding $9.3 billion in sales in the first 12 hours of Singles' Day in China, the world's biggest online shopping event, exceeding the whole day's number in 2014, within just the first hour the online behemoth took in $3.9 billion
$9,3 miljard in 12 uur. En dit is alleen nog maar van Alibaba, dus Tencent, JD.com etc nog niet meegerekend.

Ter vergelijking, heel retail Amerika had in 2014 4 dagen nodig (Thanksgiving weekend dus met Black Friday) om $50.9 miljard te halen.

http://shanghaiist.com/2015/11/11/alibaba_singles_day_2015.php
pi_157463952
Sta je op het punt iets te kopen kom je 2 euro te kort op je paypal account en heb je je cardreader thuis laten liggen :'(

/dagboek
pi_157464557
http://www.gearbest.com/p(...)a&utm_campaign=11.11

Linkje met alle Gearbest producten in de aanbieding, staat nog wel wat leuke dingen tussen SK68 lampjes voor 2$. Xiaomi Fan en SJ5000+ voor 119$ is ook niet gek geloof ik.

Jullie verder nog leuke deals?
pi_157464587
Iemand nog leuke tips voor 11.11 op AliExpress of een andere shop?

Ik zou op AliExpress (originele) SD kaartjes inslaan, maar bij CourtesyTrading zijn ze nog steeds goedkoper.

[ Bericht 47% gewijzigd door dimmak op 11-11-2015 09:16:44 ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_157464723
http://deals.banggood.com(...)51111.html?utmid=205

over een paar ronden komt ook de Earson ER-160 in de SNAP-up bij banggood.
16.99$

Nu nog het dubbele:

http://deals.banggood.com(...)51111.html?utmid=205
pi_157464927
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:03 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Volgens mij moet je dan 'n nieuw account aanmaken.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 06:43 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

[..]

Dit inderdaad, ik weet ook niet beter.

Dat heeft waarschijnlijk te maken met wet en regelgeving voor Paypal als dienstverlener.
Dank heren, dan zit er niks anders op! :)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_157465761
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 09:10 schreef dimmak het volgende:
Iemand nog leuke tips voor 11.11 op AliExpress of een andere shop?

Ik zou op AliExpress (originele) SD kaartjes inslaan, maar bij CourtesyTrading zijn ze nog steeds goedkoper.
De Cube i7 Stylus met Core-M en 4GB werkgeheugen voor maar $285.99 / ¤270.12 is erg interessant.
Ronduit goedkoop, maar daar wil je toch wel een keyboard bij en die kost ook nog 'ns zo'n ¤50.
Aan de andere kant heb je ook de VOYO A1 PLUS Ultimate met iets mindere specs maar wel vaste keyboard voor hetzelfde geld in pre-order bij VOYO A1 PLUS Ultimate Gearbest.
Ook interessant. Moeliijk wel...

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 11-11-2015 11:13:18 ]
pi_157466143
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 10:39 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

De Cube i7 Stylus met Core-M en 4GB werkgeheugen voor maar $2850.99 / ¤270.12 is erg interessant.
Ronduit goedkoop
Ik wil bij jou wel wat euro's wisselen voor dollars w/
pi_157466416
Nou, wat een gekkenhuis hier met de 11/11 sale haha
pi_157466756
XMAS06 zou een site wide coupon zijn voor 6% off bij banggood volgends de advertentie naast skype :P..

Geen idee of hij al gepost is, maar tot eind van dit jaar geldig. (neem aan 1-malig?)
pi_157467485
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:16 schreef Skiet het volgende:
Nou, wat een gekkenhuis hier met de 11/11 sale haha
Voor het grootste deel lokkertjes en prijzen die je voor vorige week ook al betaalde. En als je al een leuke deal op AE scoort is de kans groot dat ze, net als vorig jaar, uiteindelijk niet leveren :W
  woensdag 11 november 2015 @ 13:24:11 #201
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157468392
Veel nieuwsmedia zijn een beethe aan het uitmelken dat we "honderd miljoen" besteed hebben in china met z'n allen.

Telegraaf heeft er zelfs een filmpje over gemaakt:
http://www.telegraaf.nl/t(...)hina_bestelt___.html

"KIJK UIT ALS JE IN CHINA BESTELD" en dan hebben ze het ongeveer alleen over aliexpress en het brandweerautotje wat na drie keer uit elkaar viel. Gelukkig noemen ze nog wel even het feit dat je er soms belasting over moet betalen.
En ook "Om van TNT maar te zwijgen, die alles moet bezorgen" .. uhm PostNL? :P
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157468422
quote:
16s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:24 schreef tokko1 het volgende:
Veel nieuwsmedia zijn een beethe aan het uitmelken dat we "honderd miljoen" besteed hebben in china met z'n allen.

Telegraaf heeft er zelfs een filmpje over gemaakt:
http://www.telegraaf.nl/t(...)hina_bestelt___.html

"KIJK UIT ALS JE IN CHINA BESTELD" en dan hebben ze het ongeveer alleen over aliexpress en het brandweerautotje wat na drie keer uit elkaar viel. Gelukkig noemen ze nog wel even het feit dat je er soms belasting over moet betalen.
En ook "Om van TNT maar te zwijgen, die alles moet bezorgen" .. uhm PostNL? :P
wat een lachertje, beetje gezond verstand is alleen nodig om bijna nooit op je bek te gaan met bestellingen.
  woensdag 11 november 2015 @ 13:29:28 #203
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157468479
quote:
16s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:24 schreef tokko1 het volgende:
Veel nieuwsmedia zijn een beethe aan het uitmelken dat we "honderd miljoen" besteed hebben in china met z'n allen.

Telegraaf heeft er zelfs een filmpje over gemaakt:
http://www.telegraaf.nl/t(...)hina_bestelt___.html

"KIJK UIT ALS JE IN CHINA BESTELD" en dan hebben ze het ongeveer alleen over aliexpress en het brandweerautotje wat na drie keer uit elkaar viel. Gelukkig noemen ze nog wel even het feit dat je er soms belasting over moet betalen.
En ook "Om van TNT maar te zwijgen, die alles moet bezorgen" .. uhm PostNL? :P
Is er al een Kassa uitzending geweest met klagende babyboomers over niet werkende telefoons uit China? Of over de slecht aftersales van Lightinthebox ofzo?

Dat lijkt me echt smullen.
pi_157468799
quote:
16s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:24 schreef tokko1 het volgende:
Veel nieuwsmedia zijn een beethe aan het uitmelken dat we "honderd miljoen" besteed hebben in china met z'n allen.

Telegraaf heeft er zelfs een filmpje over gemaakt:
http://www.telegraaf.nl/t(...)hina_bestelt___.html

"KIJK UIT ALS JE IN CHINA BESTELD" en dan hebben ze het ongeveer alleen over aliexpress en het brandweerautotje wat na drie keer uit elkaar viel. Gelukkig noemen ze nog wel even het feit dat je er soms belasting over moet betalen.
En ook "Om van TNT maar te zwijgen, die alles moet bezorgen" .. uhm PostNL? :P
Ik ben er blij van. Laat ze maar lekker negatief zijn.
Scheelt een hoop geklaag van mensen die het niet begrijpen qua belastingen/aftersales/garanties/productkwaliteiten en shit..

Shiz kondigde het al aan met zijn Tshirt. Maar ik ken de tijden nog wel dat het echt leuk was om in China te shoppen...

Gelukkig is de heftigste tijd al geweest dat veel mensen kennis maakte china naar mijn inzien.
Toen dacht iedereen winst/handel te kunnen maken :'). Toen stonden zelfs de ledpigs nog op marktplaats _O-
pi_157469139
Nou die Banggood Snap-up is echt bullshit...Ik probeerde net een UMI eMax Mini te bestellen, zit letterlijk een uur te wachten op voorhand, te refreshen zodat m'n timer zeker tot op de seconde juist staat. Timer afgelopen, ik klik op "Rush To Buy", tik razendsnel m'n Paypal wachtwoord in en dan:

"Sorry. The item was just sold out. Good Luck Next Time."

...Bullshit.
  woensdag 11 november 2015 @ 14:12:38 #206
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157469302
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 14:02 schreef Brecht35 het volgende:
Nou die Banggood Snap-up is echt bullshit...Ik probeerde net een UMI eMax Mini te bestellen, zit letterlijk een uur te wachten op voorhand, te refreshen zodat m'n timer zeker tot op de seconde juist staat. Timer afgelopen, ik klik op "Rush To Buy", tik razendsnel m'n Paypal wachtwoord in en dan:

"Sorry. The item was just sold out. Good Luck Next Time."

...Bullshit.
Zijn waarschijnlijk gewoon scriptkiddies die 'm gewonnen hebben ;)
Dit soort akties zijn per definitie kut en je wint nooit wat dus laat ze volgende keer gewoon links liggen en ga voor het normale product met 5% Fok! korting en wees tevreden. Je heb tenslotte al een goedkoop ding uit china vergeleken met nederlandse prijzen :D
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157469329
quote:
16s.gif Op woensdag 11 november 2015 14:12 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Zijn waarschijnlijk gewoon scriptkiddies die 'm gewonnen hebben ;)
Dit soort akties zijn per definitie kut en je wint nooit wat dus laat ze volgende keer gewoon links liggen en ga voor het normale product met 5% Fok! korting en wees tevreden. Je heb tenslotte al een goedkoop ding uit china vergeleken met nederlandse prijzen :D
Ja, ik ga maar voor een Redmi Note 2 gaan, bij BG heb je met xmas06 voorlopig 6% korting trouwens. ;)
pi_157469707
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:45 schreef Downstar het volgende:

[..]

Gelukkig is de heftigste tijd al geweest dat veel mensen kennis maakte china naar mijn inzien.
Toen dacht iedereen winst/handel te kunnen maken :'). Toen stonden zelfs de ledpigs nog op marktplaats _O-
De dagaanbiedingen sites staan iedere dag nog vol met dat spul hoor. Zelfs met spul van de Action voor het 10voudige :W

[ Bericht 0% gewijzigd door eddepetfokt op 11-11-2015 15:58:33 ]
  woensdag 11 november 2015 @ 15:18:40 #209
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_157470438
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -&gt; http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
pi_157470807
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 14:35 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

De dagaanbiedingen sites staan iedere dag nog vol met dat spul hoor. Zelfs met spul van de Action voor het 10voudge :W
Uiteraard, Maar dat vind ik minder erg dan die waardeloze mp verkopers die denken dat ze een gat in de Markt hebben gevonden xD
pi_157471452
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 15:42 schreef Downstar het volgende:

[..]

Uiteraard, Maar dat vind ik minder erg dan die waardeloze mp verkopers die denken dat ze een gat in de Markt hebben gevonden xD
Je hoeft het toch niet te kopen? Ik vind het juist wel grappig als het iemand lukt een ledlampje van 50 cent voor 7,95 te verkopen.

Het is ook wel eens andersom.... _O-
http://www.banggood.com/3(...)ommet-p-1012084.html

http://eviewer.netmedia-e(...)_aldi027n0000045.jpg
pi_157471474
wat zijn nou de beste in ears voor onder de 15-20 euro?
Ben wéér een van de dopjes kwijt geraakt van me in ears, ondertussen al de 4e ofzo dit jaar :')
  woensdag 11 november 2015 @ 16:22:01 #213
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157471527
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 16:19 schreef badschaap het volgende:
wat zijn nou de beste in ears voor onder de 15-20 euro?
Ben wéér een van de dopjes kwijt geraakt van me in ears, ondertussen al de 4e ofzo dit jaar :')
Dat is afhankelijk van wat voor muziek je luisterd
Kijk een naar Brainwavz, Awei, Xioami Pistons.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157471545
quote:
16s.gif Op woensdag 11 november 2015 16:22 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Dat is afhankelijk van wat voor muziek je luisterd
Kijk een naar Brainwavz, Awei, Xioami Pistons.
Ik luister over het algemeen wel veel bassy muziek, maar vind het wel irritant als de rest dan compleet wegvalt
  woensdag 11 november 2015 @ 16:25:33 #215
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157471592
Wat was je laatste paar dan?
Can't really go wrong met de ES800M of Brainwavz Delta ofzo.
Xiaomi Piston V2 vind ik persoonlijk niet fijn zitten, de V3 zit goed, maar kan het audiotechnisch niet bijbenen.
ES800M is lekker el-cheapo, kun je gerust nog een paar keer kwijtraken. :') Of je moet een duur setje halen dat je forceert er wat voorzichtiger mee om te gaan. :P
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 november 2015 20:40 schreef Dromer het volgende:

[..]

Hmm..

[..]

Dit gaat over Shiznuts? :P
Close enough. O~)
quote:
Ik zag na afwezigheid de Xiaomi rugtas weer op AliExpress rondzwerven. Da's een aardige. :Y


Iemand nog 11.11 deals gescored? Vind het eigenlijk een beetje teleurstellend...

[ Bericht 25% gewijzigd door shiz op 11-11-2015 16:30:46 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157471678
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 16:25 schreef shiznuts het volgende:
Wat was je laatste paar dan?
Can't really go wrong met de ES800M of Brainwavz Delta ofzo.
Xiaomi Piston V2 vind ik persoonlijk niet fijn zitten, de V3 zit goed, maar kan het audiotechnisch niet bijbenen.
ES800M is lekker el-cheapo, kun je gerust nog een paar keer kwijtraken. :') Of je moet een duur setje halen dat je forceert er wat voorzichtiger mee om te gaan. :P

[..]

Close enough. O~)
Ik heb dit jaar
-imitatie pistons v2, liggen ergens maar weet niet waar
-awei es900i, klonken wel goed, maar draadje brak af :')
en ks ed9 gehad.
Die ks ed9 klinkt ook wel erg lekker hoor

Ik zit er nu over te denken om dus of weer die kd ed9 te kopen, zijn nu maar 9 dollar vanwege 11/11 of dan el cheapo awei's te halen. Of wéér een andere, de Dulcimer tennmak, die nu 16,85 ipv 28 nowat is
  woensdag 11 november 2015 @ 16:35:07 #217
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157471767
Echt? Ik vond de mid/high range wat breekbaar van de ED9. Kwamen gebundeld met de xDuoo X2.
Wat ook een goeie is, als je van bass houdt, die Sony Ericsson MH1C (vb). :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157471873
Nu is het dan echt tijd om wetstones te bestellen voor mijn koksmes.

Is er iemand hierin thuis?
- Welke korrels moet ik bestellen om hem goed te slijpen (200 tot 8000 mogelijk)
- Waar te bestellen? Prijzen variëren van 2 dollar tot 60 dollar.

Het belangrijkste is dat ik niet mijn mes ver**#k aan een wetstone. Het gaat om een 1829 Chrom Molybdan Vanadium mes.
pi_157471991
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 16:25 schreef shiznuts het volgende:
Iemand nog 11.11 deals gescored? Vind het eigenlijk een beetje teleurstellend...
Zeer getwijfeld om de Pipo maar uiteindelijk staat mij het Windows-tablet-idee niet genoeg aan om het te kopen.
Als het in de formfactor van de Voyo was geweest dan was het een instant-buy.

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 11-11-2015 17:33:34 ]
  woensdag 11 november 2015 @ 16:48:05 #220
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157472028
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 16:40 schreef KdwPPr het volgende:
Nu is het dan echt tijd om wetstones te bestellen voor mijn koksmes.

Is er iemand hierin thuis?
- Welke korrels moet ik bestellen om hem goed te slijpen (200 tot 8000 mogelijk)
- Waar te bestellen? Prijzen variëren van 2 dollar tot 60 dollar.

Het belangrijkste is dat ik niet mijn mes ver**#k aan een wetstone. Het gaat om een 1829 Chrom Molybdan Vanadium mes.
Dit al gedaan?
quote:
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157472073
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 16:18 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Je hoeft het toch niet te kopen? Ik vind het juist wel grappig als het iemand lukt een ledlampje van 50 cent voor 7,95 te verkopen.

Het is ook wel eens andersom.... _O-
http://www.banggood.com/3(...)ommet-p-1012084.html

http://eviewer.netmedia-e(...)_aldi027n0000045.jpg
:').
Nee maar jij kent waarschijnlijk de tijden niet waarom MP vol stond..
Je hoeft niet te kopen nee, maar het is toch ergerlijk.

Daarom ook in ook in onze spoiler en waarschuwing, in dit topic geen handeltjes etc.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 16:40 schreef KdwPPr het volgende:
Nu is het dan echt tijd om wetstones te bestellen voor mijn koksmes.

Is er iemand hierin thuis?
- Welke korrels moet ik bestellen om hem goed te slijpen (200 tot 8000 mogelijk)
- Waar te bestellen? Prijzen variëren van 2 dollar tot 60 dollar.

Het belangrijkste is dat ik niet mijn mes ver**#k aan een wetstone. Het gaat om een 1829 Chrom Molybdan Vanadium mes.
Monkeybrain. Als hij zijn messen niet scherp heeft, kan hem dat zijn leven kosten in de ghetto waar hij leeft.

Voorlopig leeft hij nog, oftwel hij heeft zijn zaakjes piekfijn op orde!
Tips voor stenen en methodes dus bij hem zijn!
  woensdag 11 november 2015 @ 16:51:33 #222
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157472097
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 16:46 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Zeer getwijfeld om de Pipo maar uiteindelijk staat mij het Windows-tablet-idee niet genoeg aan om het te kopen. Als het in de formfactor van de Voyo was geweest dan was het een instant-buy.

True. En voor die frontpage prijs nog wel geinig. Maar incl. keybo en stylus gelijk aardig wat tientjes duurder.
- oh, en je bedoelde wel die Cube, toch?

Die Meizu landingpage is misleidend trouwens... http://sale.aliexpress.com/__pc/1111_meizu.htm lokt met 'FHD', maar ondertussen gewoon '1280x720'. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 11 november 2015 @ 17:02:36 #223
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157472320
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:23 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Voor het grootste deel lokkertjes en prijzen die je voor vorige week ook al betaalde. En als je al een leuke deal op AE scoort is de kans groot dat ze, net als vorig jaar, uiteindelijk niet leveren :W
Dat hing bij Aliexpress helemaal van de deals af. Vorig veel te veel besteld (ook met lage prijzen) en allemaal aan huis gehad :).
De pareltjes zijn er maar je moet zo zoals bij iedere sale wel zoeken :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157472416
heb toch maar de awei es800m besteld voor 4,91 dollar :')
pi_157472586
http://www.tinydeal.com/1(...)amsung-p-156704.html

best een leuke deal,
magnetische usb kabel/connector voor 4.63

pi_157472739
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 17:16 schreef julius123 het volgende:
http://www.tinydeal.com/1(...)amsung-p-156704.html

best een leuke deal,
magnetische usb kabel/connector voor 4.63

[ afbeelding ]
Inderdaad leuke prijs. Afgelopen weekend al gekocht voor deze prijs. Let op, er zit maar 1 connector bij, al staan er op 1 foto 2 connectors. De originele versie heeft wel 2 conmectors.

[ Bericht 0% gewijzigd door eddepetfokt op 11-11-2015 17:44:33 ]
pi_157473006
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 16:51 schreef shiznuts het volgende:
- oh, en je bedoelde wel die Cube, toch?
Die ja.
Zelfs met keyboard erbij nog erg goedkoop voor de specs maar het tablet idee is toch niet wat.
Hopelijk wordt die Voyo A1 Plus Ultimate nog interessant.
Voordeel van die Atom CPU is dat je die ook nog kunt opladen met een power bank wat bij een Core-M niet kan (althans; niet de bekende, goedkope power banks).
Met zo'n joekel van 16.000mAh/20.000mAh van Xiaomi kun je het best lang uithouden.
  woensdag 11 november 2015 @ 17:44:28 #228
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157473192
Man. Wat ik echt zou willen is zo'n i7 Surface Book. :9~ _O_ Maar goed... :P

Hoe zit dat eigenlijk met die 20.000mAh Xiaomi? Die zou vandaag beschikbaar/announced worden ofzo, toch?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157473639
quote:
Iemand nog 11.11 deals gescored? Vind het eigenlijk een beetje teleurstellend...
Niet echt veel soeps nee.

Deze kite voor op t strand gekocht :* zocht eigenlijk een 4 lijns maar dan betaal je al gauw 4x zoveel.

http://www.aliexpress.com(...)pping/381861756.html
:]
  woensdag 11 november 2015 @ 18:23:44 #230
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157474036
Ah, Sportzone... :Y
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Die kite... die hadden ze hier laatst bij de Hofer (ALDI) voor 7.99 ofzo. :P
Had iets van 15 jaar geleden ofzo ook eens zoeentje gehaald bij de ALDI. Was best cool ding... als er krachtige wind stond. Is wel een beetje een must met een matraskite (aangezien de kamers zich moeten vullen met lucht).
Toen maar eens gegaan voor een grotere van 2m zo'n beetje. Rood/zwart/wit met 'SPORT KITE' erop ofzo. Zal us kijken of ik ergens een linkje kan vinden.

- zoeen: http://www.ebay.nl/itm/1-(...)e-K018-/190696589863 . Stukje groter oppervlak (en cooler looking). :Y
- hebben er ook eentje van 2.5m: http://www.ebay.nl/itm/4-(...)to-Fly-/281304797967
Hier Simon Cowell met zoeentje:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 11 november 2015 @ 18:24:00 #231
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_157474043
Gisteren me dashcam binnen gekregen ( 1080P ) maar zo te zien haalt hij dit bij verre na niet!
iemand een idee hoe ik dit kan inzien? ( Imac )
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_157474191
ik ben nu echt wel klaar met paypal hoor, al 3!!! maanden bezig om mn geld terug te krijgen.
heb nota bene van DPD een officieel schaderapport gekregen!
en nog krijg ik weer het standaard mailtje dat de trackinginfo die ze hebben van gearbest klopt en ik dus pech heb!
ik ben nu echt radeloos
pi_157475087
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:30 schreef julius123 het volgende:
ik ben nu echt wel klaar met paypal hoor, al 3!!! maanden bezig om mn geld terug te krijgen.
heb nota bene van DPD een officieel schaderapport gekregen!
en nog krijg ik weer het standaard mailtje dat de trackinginfo die ze hebben van gearbest klopt en ik dus pech heb!
ik ben nu echt radeloos
Heb je gearbest eerst zelf niet gecontacteerd in verband met je order die schade had?
  woensdag 11 november 2015 @ 19:11:42 #234
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_157475224
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 16:50 schreef Downstar het volgende:

Monkeybrain. Als hij zijn messen niet scherp heeft, kan hem dat zijn leven kosten in de ghetto waar hij leeft.

Voorlopig leeft hij nog, oftwel hij heeft zijn zaakjes piekfijn op orde!
Tips voor stenen en methodes dus bij hem zijn!
Mijn wilde teennagels kappen vereist ook vlijmscherpe messen.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 16:40 schreef KdwPPr het volgende:
Nu is het dan echt tijd om wetstones te bestellen voor mijn koksmes.

Is er iemand hierin thuis?
- Welke korrels moet ik bestellen om hem goed te slijpen (200 tot 8000 mogelijk)
- Waar te bestellen? Prijzen variëren van 2 dollar tot 60 dollar.

Het belangrijkste is dat ik niet mijn mes ver**#k aan een wetstone. Het gaat om een 1829 Chrom Molybdan Vanadium mes.
Ik zou eerst even oefenen met een waardeloos mes voordat je handmatig je koksmes gaat slijpen. Zoek eens op een angle guide holder want los uit de hand is een hele kunst om de hoek perfect te houden. Slijpstenen uit China zijn wel enorm klein vergeleken met de Japanse.

Chinese grit 400/600 is om een slecht mes te vormen, 800 is semi scherp, 1000 is scherp. Daarboven gaat het scheermes scherp worden. Japanse grit is totaal anders, geen ervaring mee want dat zijn dure stenen.

Een angle knife sharpener is een leuke optie als je veel wilt gaan slijpen.
pi_157475314
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:06 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Heb je gearbest eerst zelf niet gecontacteerd in verband met je order die schade had?
ja tuurlijk wel, maar daar viel helemaal niet mee te praten.
in de tracking stond namelijk dat het pakket afgeleverd is. maar het is afgeleverd bij het retouradres van gearbest in nieuw-vennep.
en dat zegt paypal ook, welk bewijs ik ook aandraag ze komen elke keer weer terug op die tracking.
240 dollar lichter...

edit. maar een post gewaagd aan het webcare topic van gearbest.
pi_157475336
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:15 schreef julius123 het volgende:

[..]

ja tuurlijk wel, maar daar viel helemaal niet mee te praten.
in de tracking stond namelijk dat het pakket afgeleverd is. maar het is afgeleverd bij het retouradres van gearbest in nieuw-vennep.
en dat zegt paypal ook, welk bewijs ik ook aandraag ze komen elke keer weer terug op die tracking.
240 dollar lichter...
Heb je al gebeld?
pi_157475373
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:15 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Heb je al gebeld?
al 20x ofzo, elke keer weer hetzelfde verhaal.
ze gaan het geschil weer bekijken en na een paar uur krijg ik weer een mail dat het afgewezen is vanwege die tracking
pi_157475495
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:17 schreef julius123 het volgende:

[..]

al 20x ofzo, elke keer weer hetzelfde verhaal.
ze gaan het geschil weer bekijken en na een paar uur krijg ik weer een mail dat het afgewezen is vanwege die tracking
Henk,

Welkom terug!

Zou je een uitgebreid verhaal willen schrijven waarin je tot in detail en per stap vertelt wat er precies gebeurd is, en welke correspondentie heeft plaatsgevonden?

Wellicht kunnen wij dan iets constructiever zijn in onze antwoorden richting jou :)

Groet,
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_157475638
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 17:44 schreef shiznuts het volgende:
Man. Wat ik echt zou willen is zo'n i7 Surface Book. :9~ _O_ Maar goed... :P
Mèh, $3,199.00 betalen en dan alsnog een dual-core CPU hebben. :|W
Daar kun je veel mooier spul voor kopen dat ook licht en 'portable' is.
Ik heb niets met de Windows apps dus aan het tablet deel heb ik niets.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:24 schreef revpolen het volgende:
Gisteren me dashcam binnen gekregen ( 1080P ) maar zo te zien haalt hij dit bij verre na niet!
iemand een idee hoe ik dit kan inzien? ( Imac )
MediaInfo. Topprogramma.

[ Bericht 12% gewijzigd door Iemand91 op 11-11-2015 19:46:32 ]
pi_157475647
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:21 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Henk,

Welkom terug!

Zou je een uitgebreid verhaal willen schrijven waarin je tot in detail en per stap vertelt wat er precies gebeurd is, en welke correspondentie heeft plaatsgevonden?

Wellicht kunnen wij dan iets constructiever zijn in onze antwoorden richting jou :)

Groet,
beter nog, even een eigen topic maken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157475861
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:21 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Henk,

Welkom terug!

Zou je een uitgebreid verhaal willen schrijven waarin je tot in detail en per stap vertelt wat er precies gebeurd is, en welke correspondentie heeft plaatsgevonden?

Wellicht kunnen wij dan iets constructiever zijn in onze antwoorden richting jou :)

Groet,
heb ik al gedaan een paar maanden geleden gedaan henk.

maar vooruit,
telefoon besteld bij gearbest.
pakketje raakte beschadigd bij dpd.
contact opgenomen met gearbest maar die konden me niet meer verder helpen aangezien in de tracking staatg dat het pakket afgeleverd is (bij orangepost dus, retouradres van gearbest)
dus op een gegeven moment een claim geopend bij paypal.
aangegeven dat het pakket beschadigd was en dus terug gestuurd is dmv bewijs op de tracking van dpd (waar staat dat het pakket retour gegaan is)
dus paypal heeft de claim afgewezen en de claim gesloten.
daarna weer contact opgenomen met paypal zodat het geschil misschien weer geopend kon worden, had ik meeer bewijs voor nodig vertelden ze me.
dus ik weer contact opnemen met dpd en die stuurden na dat gesprek een mailtje met het afleveradres en dat het pakket beschadigd was.
heb ik dat naar paypal geupload.
hebben ze anderhalve maand niks mee gedaan(hebben ze pas naar gekeken nadat ik afgelopen maandag belde)
maar kreeg daarna weer de standaard mail dat er in de tracking staat dat het afgeleverd is.
dus vandaag weer met ze gebeld, toen vertelde de mevrouw dat ik een oficieel document nodig had van dpd.
dus ik dpd weer bellen vanmiddag en toen werd ik geholpen door een hele aardige man die me dus het officiële schaderaport gestuurd heeft in pdf vorm.
hier staat dus echt alles in incl fotos van het beschadigde pakket.
maar nu krijg ik een half uur geleden weer een mail dat de tracking zegt dat het pakket afgeleverd is dus ze geven gearbest gelijk.

sorry voor de vorige berichten maar ik ben aardig kwaad en radeloos...
groet,
henk
pi_157476545
Ze zijn er weer, totaal nutteloos, maar slechts 10cent met code 01111
http://www.gearbest.com/home-decors/pp_190665.html


En nog een vraagje van mijn zoon. Kan iemand een gaming headset van max 20 euro aanbevelen voor zijn xbox one?

[ Bericht 22% gewijzigd door eddepetfokt op 11-11-2015 20:19:31 ]
  woensdag 11 november 2015 @ 20:02:11 #243
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157476633
Vooralsnog komen de gele pakjes nog gewoon in mijn brievenbus
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157476811
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:02 schreef Catch22- het volgende:
Vooralsnog komen de gele pakjes nog gewoon in mijn brievenbus
Lees even in het postnl topic welke pakketjes precies door PostNL gediscrimineerd worden. Vooralsnog gaat het om een aantal specifieke pakketjes...
  woensdag 11 november 2015 @ 21:38:25 #245
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_157479521
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:58 schreef eddepetfokt het volgende:
Ze zijn er weer, totaal nutteloos, maar slechts 10cent met code 01111
http://www.gearbest.com/home-decors/pp_190665.html

En nog een vraagje van mijn zoon. Kan iemand een gaming headset van max 20 euro aanbevelen voor zijn xbox one?
Code werkt bij mij niet.
Zou ook liever de kerstboompjes willen. Die gaf Downstar vorig jaar als cadeau aan zijn familie... de kniep. :P

I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_157480265
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:38 schreef Dromer het volgende:

[..]

Code werkt bij mij niet.
Zou ook liever de kerstboompjes willen. Die gaf Downstar vorig jaar als cadeau aan zijn familie... de kniep. :P

[ afbeelding ]
Hier ook niet


Ook al koop ik het zelf niet [ligt nog eentje van 1 cent in de la] toch even post geplaats, want is niet de eerste keer dat GB codes niet werken of zelfs juist een product duurder maakt...
CHI / [Gearbest] Webcare


Offtopic

Zou er een app bestaan die een screenshot automatisch upload en van een direct link voorziet? Lijkt me wel handig...

[ Bericht 7% gewijzigd door eddepetfokt op 11-11-2015 22:21:37 ]
pi_157480437
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:34 schreef julius123 het volgende:

[..]

heb ik al gedaan een paar maanden geleden gedaan henk.

maar vooruit,
telefoon besteld bij gearbest.
pakketje raakte beschadigd bij dpd.
contact opgenomen met gearbest maar die konden me niet meer verder helpen aangezien in de tracking staatg dat het pakket afgeleverd is (bij orangepost dus, retouradres van gearbest)
dus op een gegeven moment een claim geopend bij paypal.
aangegeven dat het pakket beschadigd was en dus terug gestuurd is dmv bewijs op de tracking van dpd (waar staat dat het pakket retour gegaan is)
dus paypal heeft de claim afgewezen en de claim gesloten.
daarna weer contact opgenomen met paypal zodat het geschil misschien weer geopend kon worden, had ik meeer bewijs voor nodig vertelden ze me.
dus ik weer contact opnemen met dpd en die stuurden na dat gesprek een mailtje met het afleveradres en dat het pakket beschadigd was.
heb ik dat naar paypal geupload.
hebben ze anderhalve maand niks mee gedaan(hebben ze pas naar gekeken nadat ik afgelopen maandag belde)
maar kreeg daarna weer de standaard mail dat er in de tracking staat dat het afgeleverd is.
dus vandaag weer met ze gebeld, toen vertelde de mevrouw dat ik een oficieel document nodig had van dpd.
dus ik dpd weer bellen vanmiddag en toen werd ik geholpen door een hele aardige man die me dus het officiële schaderaport gestuurd heeft in pdf vorm.
hier staat dus echt alles in incl fotos van het beschadigde pakket.
maar nu krijg ik een half uur geleden weer een mail dat de tracking zegt dat het pakket afgeleverd is dus ze geven gearbest gelijk.

sorry voor de vorige berichten maar ik ben aardig kwaad en radeloos...
groet,
henk
Dank voor je verhaal.

Het pakketje is wel afgeleverd maar defect geef je aan.
Wat heeft Gearbest als oplossing geboden?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 11 november 2015 @ 22:08:43 #248
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157480495
Gearbest is ook een zeer matige shop. Ik zou niemand aanraden er te bestellen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157480624
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:00 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Hier ook niet
[ afbeelding ]

Even post geplaats, want is niet de eerste keer dat GB codes niet werken of zelfs juist een product duurder maakt...
CHI / [Gearbest] Webcare
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:08 schreef Catch22- het volgende:
Gearbest is ook een zeer matige shop. Ik zou niemand aanraden er te bestellen.
Rete traag en slechte aftersales...verder prima shop :9
Heb er voornamelijk 1 en 10 cent deals vandaan, die altijd wel netjes aankomen...ooit...
pi_157480700
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:06 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dank voor je verhaal.

Het pakketje is wel afgeleverd maar defect geef je aan.
Wat heeft Gearbest als oplossing geboden?
Staat in zijn post..
contact opgenomen met gearbest maar die konden me niet meer verder helpen aangezien in de tracking staatg dat het pakket afgeleverd is (bij orangepost dus, retouradres van gearbest)
  woensdag 11 november 2015 @ 22:15:01 #251
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157480702
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:12 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]


[..]

Rete traag en slechte aftersales...verder prima shop :9
Heb er voornamelijk 1 en 10 cent deals vandaan, die altijd wel netjes aankomen...ooit...
ja dan boeit t niet. Maar als je contact met ze wil ben je de sjaak
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 11 november 2015 @ 22:15:04 #252
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157480704
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:58 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]

En nog een vraagje van mijn zoon. Kan iemand een gaming headset van max 20 euro aanbevelen voor zijn xbox one?
Mijn laatste console was een PS2. Dus geen idee wat tegenwoordig de compatibiliteit is.
Maare... E-3lue headsetje? http://www.aliexpress.com(...)t=e-3lue+headset&d=y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157480793
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:15 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mijn laatste console was een PS2. Dus geen idee wat tegenwoordig de compatibiliteit is.
Maare... E-3lue headsetje? http://www.aliexpress.com(...)t=e-3lue+headset&d=y
Bedankt voor de tip. De meeste headsets werken niet of niet rechtstreeks op de xbox one. Zoon heeft nu een Tutlebeach op het oog die wel past..kost 44 euro. Zal wel een deel bijleggen..koop ik gewoon een paar dagen niks in china :Y


Papa, mag ik een Xbox one... 339 euro met 1 spel. 2e spel 46,00, xbox live 29 euro, headset 44,00.
Pfff 8)7
[Mag eigenlijk niks zeggen want ik kreeg vroeger ook een Amiga van bijna 900 gulden]

[ Bericht 1% gewijzigd door eddepetfokt op 11-11-2015 22:31:26 ]
  woensdag 11 november 2015 @ 22:20:19 #254
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157480853
:P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157481262
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:02 schreef Catch22- het volgende:
Vooralsnog komen de gele pakjes nog gewoon in mijn brievenbus
Bij mij bijna alles. Ik heb 1 pakketje van de laatste 10 moeten ophalen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_157481417
Iemand een idee wat een redelijk goede chinese speaker is met aux input? (geen earson 151) heb ik al maar wel beter dan dat aub
Is back
  woensdag 11 november 2015 @ 22:44:02 #257
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157481576
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:34 schreef dimmak het volgende:

[..]

Bij mij bijna alles. Ik heb 1 pakketje van de laatste 10 moeten ophalen.
Ligt bij mij aan de bezorger. Ik heb een brievenbus waar pakjes in kunnen, daar drukken ze hem vaak in, ook als er getekend moet worden.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 11 november 2015 @ 22:49:36 #258
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157481736
Voor alle Paypallers onder ons.. dus ongeveer iedereen.

Paypal stelt je nu in staat (via een nog sneaky link weliswaar) om tweestapsauthenticatie toe te passen op je account. Dus even smsje voordat je betaalt ;) Extra veilig dus en wel aan te raden als je het aan je bankrekening ed gekoppeld hebt.

http://tweakers.net/nieuw(...)ctiveerd-worden.html
(Let er wel op dat je dan niet meer via Ideal kan opladen!)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  woensdag 11 november 2015 @ 23:00:08 #259
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_157481984
Zomaar niets gekocht vandaag, niet echt een top-deal tegen gekomen die ik kan gebruiken. :P
  woensdag 11 november 2015 @ 23:11:52 #260
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_157482295
Deze foam oordoppen nog binnen gekregen. Ik had de xl besteld omdat meegeleverde vsonic foampjes schijnbaar medium zijn en een tikkie groter mogen van mij. Helaas zijn de xl wel erg dikke proppen :P Ik heb maar meteen 10 medium besteld want de kwaliteit is goed. Ze hebben ook vrij aardige vertraging als je ze indrukt om goed in je oren te zetten. De vsonic foampjes vind ik te snel herstellen.

Bij 4+ stuks is de prijs "ok" voor een kleine euro per stuk, beter dan comply prijzen :')



http://www.banggood.com/1(...)rphone-p-971348.html
pi_157482543
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:11 schreef monkeybrain het volgende:
Deze foam oordoppen nog binnen gekregen. Ik had de xl besteld omdat meegeleverde vsonic foampjes schijnbaar medium zijn en een tikkie groter mogen van mij. Helaas zijn de xl wel erg dikke proppen :P Ik heb maar meteen 10 medium besteld want de kwaliteit is goed. Ze hebben ook vrij aardige vertraging als je ze indrukt om goed in je oren te zetten. De vsonic foampjes vind ik te snel herstellen.

Bij 4+ stuks is de prijs "ok" voor een kleine euro per stuk, beter dan comply prijzen :')

[ afbeelding ]

http://www.banggood.com/1(...)rphone-p-971348.html
Toevallig net dezelfde besteld bij AliExpress voor m'n MEElectronics. Ook in verschillende maten en kleuren. Nu met de 11.11 sale voor $0.85/pair.
  woensdag 11 november 2015 @ 23:30:42 #262
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_157482754
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:21 schreef dj-mike het volgende:

[..]

Toevallig net dezelfde besteld bij AliExpress voor m'n MEElectronics. Ook in verschillende maten en kleuren. Nu met de 11.11 sale voor $0.85/pair.
Bah, dat is wel een beter dealtje :(
pi_157482838
Ik ben met een kleine review bezig. Kent er iemand een licht videobewerkingsprogramma met 2 videosporen?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_157483301
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:35 schreef dimmak het volgende:
Ik ben met een kleine review bezig. Kent er iemand een licht videobewerkingsprogramma met 2 videosporen?
Ik gebruik persoonlijk altijd sony vegas, als je de renderinstellingen aanpast is het ideaal.
Al die andere shit op moviemaker na snap ik niet.
You can't be late if you don't show up.
pi_157483759
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:52 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ik gebruik persoonlijk altijd sony vegas, als je de renderinstellingen aanpast is het ideaal.
Al die andere shit op moviemaker na snap ik niet.
Thnx, ik zal eens kijken!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_157484314
Zo, nu in totaal weer iets van 5-6 dingen besteld.
Nu ist weer een complete verrassing wat er in het pakketje zit :')
pi_157485041
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:06 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dank voor je verhaal.

Het pakketje is wel afgeleverd maar defect geef je aan.
Wat heeft Gearbest als oplossing geboden?
Pakketje is retour afzender gegaan,
Dus terug naar gearbest.
Gearbest wilde me de helft van het geld terug geven.
Ik zal vanmiddag eens dat schade rapport uploaden.
  donderdag 12 november 2015 @ 05:48:57 #268
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157485051
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:11 schreef monkeybrain het volgende:
Deze foam oordoppen nog binnen gekregen. Ik had de xl besteld omdat meegeleverde vsonic foampjes schijnbaar medium zijn en een tikkie groter mogen van mij. Helaas zijn de xl wel erg dikke proppen :P Ik heb maar meteen 10 medium besteld want de kwaliteit is goed. Ze hebben ook vrij aardige vertraging als je ze indrukt om goed in je oren te zetten. De vsonic foampjes vind ik te snel herstellen.

Bij 4+ stuks is de prijs "ok" voor een kleine euro per stuk, beter dan comply prijzen :')

[ afbeelding ]

http://www.banggood.com/1(...)rphone-p-971348.html
Lijken identiek aan die van Aliexpress, daar heb ik ook een voorraadje van. Prima dingen inderdaad.
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 05:08 schreef julius123 het volgende:

[..]

Pakketje is retour afzender gegaan,
Dus terug naar gearbest.
Gearbest wilde me de helft van het geld terug geven.
Ik zal vanmiddag eens dat schade rapport uploaden.
Ben benieuwd.
Wellicht eens uitzoeken of je een bedrijf achter het retouradres kan vinden en die contacten.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Moderator donderdag 12 november 2015 @ 10:12:29 #269
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_157487098
quote:
16s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:49 schreef tokko1 het volgende:
Voor alle Paypallers onder ons.. dus ongeveer iedereen.

Paypal stelt je nu in staat (via een nog sneaky link weliswaar) om tweestapsauthenticatie toe te passen op je account. Dus even smsje voordat je betaalt ;) Extra veilig dus en wel aan te raden als je het aan je bankrekening ed gekoppeld hebt.

http://tweakers.net/nieuw(...)ctiveerd-worden.html
(Let er wel op dat je dan niet meer via Ideal kan opladen!)
^O^ Ik heb dit ook maar even geactiveerd, lijkt me wel zo veilig!!
  donderdag 12 november 2015 @ 10:17:46 #270
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_157487232
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 05:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Lijken identiek aan die van Aliexpress, daar heb ik ook een voorraadje van. Prima dingen inderdaad.

[..]

De order bij Banggood geannuleerd en bij Aliexpress gekocht. Eens kijken of ze hetzelfde zijn, waarschijnlijk wel.
Over 4 weken meer informatie :D

Trouwens mijn eerste Aliexpress order, amateur :')
  donderdag 12 november 2015 @ 11:08:49 #271
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157488189
Toch ook maar de Xiaomi Piston Hybrid Pro's gaan bestellen? Vorige pistons waren altijd wel echt mooi in bouwkwaliteit en afwerking. En hadden altijd z'n supper fancy doosje :D heerlijke unboxing experience. Al zag ik in een review dat dat doosje niet meer is :{ . Mjah dat zou alleen maar ten goede moeten komen van de audio kwaliteit héa.. meer geld daarvoor :Y

Bij Ibuygou nog maar $22 dollar, z'n twintig euro..
Coupon code:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157488231
quote:
16s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:08 schreef tokko1 het volgende:
Toch ook maar de Xiaomi Piston V3's gaan bestellen? Vorige pistons waren altijd wel echt mooi in bouwkwaliteit en afwerking. En hadden altijd z'n supper fancy doosje :D heerlijke unboxing experience. Al zag ik in een review dat dat doosje niet meer is :{ . Mjah dat zou alleen maar ten goede moeten komen van de audio kwaliteit héa.. meer geld daarvoor :Y

Bij Ibuygou nog maar $22 dollar, z'n twintig euro..
Coupon code:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet de 12 dollar verzendkosten niet. Heb al gevraagd of ze goedkopere shipping hebben.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 12 november 2015 @ 11:13:53 #273
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157488302
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:10 schreef rene90 het volgende:

[..]

Vergeet de 12 dollar verzendkosten niet. Heb al gevraagd of ze goedkopere shipping hebben.
Ik kan gewoon free-shipping selecteren? "Free airmail $ 0.00"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157488479
quote:
16s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:13 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ik kan gewoon free-shipping selecteren? "Free airmail $ 0.00"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das gek, ik niet. Drop het wel ff bij hun webcare.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 12 november 2015 @ 11:34:43 #275
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157488723
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 10:17 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De order bij Banggood geannuleerd en bij Aliexpress gekocht. Eens kijken of ze hetzelfde zijn, waarschijnlijk wel.
Over 4 weken meer informatie :D

Trouwens mijn eerste Aliexpress order, amateur :')
Die ik hier heb zijn zeer goed vergelijkbaar met de Comply, heb twee soorten van Aliexpress gehad, 1 scheurde wel redelijk snel (3-4 mnd) maar goed voor die .70$ :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157489586
Ik heb van dd4.com [1 cent] en Banggood [73 cent] een Mi light ontvangen.

Hier een vergelijk.

Beide versies kwamen goed verpakt binnen, waarbij de versie van BG ook nog in de originele Xiaomi verpakking zit.

Optisch zien beide lampjes er exact gelijk uit. Op de versie van dd4 mist echter het MI logo en als je goed kijkt zie het witte deel van de usb connector er niet zo strak uit.[wat juist een voordeel lijkt, zie hieronder]

De versie van BG werkt met de aan-uit knop van de Mi powerbank, maar het valt wel op dat de usb connector erg losjes in de powerbank zit. Het lampje wiebelt. De versie van dd4 zit veel beter in de powerbank.

Bij het openmaken van de lampjes valt op dat het glaasje van de BG versie een stuk dikker is. Dit maakt ook meteen dat het licht wat minder fel is. Ook zit de print met de ledjes netjes vast in de behuizing waarbij de print van de goedkope versie los aan een draadje bungelt.

Als laatste voelt het rubber van de duurdere versie lekker zacht aan, waar het rubber van de goedkope versie hard en glad aanvoelt. In buigzaamheid zit echter geen tot weinig verschil.

Uiteraard voeg ik de [zeer waarschijnlijkp origele Mi lamp toe aan mijn verzameling en verdwijnt de 1 cent versie in de la, maar dat is niet omdat die laatste slecht is....

[ Bericht 1% gewijzigd door eddepetfokt op 12-11-2015 12:36:16 ]
pi_157489638
Net contact gehad met het bedrijf dat de retourzendingen doet van gearbest. Pakketje is terug afzender gegaan naar een bedrijf in Engeland (oneworld express).
Straks PayPal maar weer eens bellen.
pi_157490169
quote:
16s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:49 schreef tokko1 het volgende:
Voor alle Paypallers onder ons.. dus ongeveer iedereen.

Paypal stelt je nu in staat (via een nog sneaky link weliswaar) om tweestapsauthenticatie toe te passen op je account. Dus even smsje voordat je betaalt ;) Extra veilig dus en wel aan te raden als je het aan je bankrekening ed gekoppeld hebt.

http://tweakers.net/nieuw(...)ctiveerd-worden.html
(Let er wel op dat je dan niet meer via Ideal kan opladen!)
Helemaal super dit.
pi_157491048
quote:
16s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:49 schreef tokko1 het volgende:
Voor alle Paypallers onder ons.. dus ongeveer iedereen.

Paypal stelt je nu in staat (via een nog sneaky link weliswaar) om tweestapsauthenticatie toe te passen op je account. Dus even smsje voordat je betaalt ;) Extra veilig dus en wel aan te raden als je het aan je bankrekening ed gekoppeld hebt.

http://tweakers.net/nieuw(...)ctiveerd-worden.html
(Let er wel op dat je dan niet meer via Ideal kan opladen!)
Handig inderdaad. Al wacht ik even met koppelen tot ze officieel uitkomen met een werkende 2 factor voor de NL markt. Dat dit zo lang op zich heeft moeten wachten vind ik echt triest :').

Heeft mij doen besluiten om mijn rekening te ontkoppelen en zo doende dus met ideal maar steeds op te waarderen. Als dat niet meer mogelijk is moet ik dus nog even wachten..

iets meer dan een jaar geleden zei ik al het volgende er over:

quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 12:41 schreef Downstar het volgende:
Hmm paypal :').

Poos geleden(met de komst van Idealstorting bij paypal) al mijn bankrekening ontkoppeld van mijn paypal account.
Altijd prima gewerkt, maar het is gewoonweg niet veilig genoeg (voor mij).
Paypal beschermt je account alleen met een wachtwoord, iets wat in de huidige tijd vrij snel te kraken/te onderscheppen valt. Immers loop je altijd de kans om tegen een keylogger aan te lopen of iets dergelijks..

Oftewel je normale rekening is met een simpel wachtwoordje beveiligd.
De bank zelf doet de grootst mogelijke moeite met 2 factor authenticatie etc.
Maar paypal Nederland heeft daar nog nooit van gehoord :') .. in US zou het alwel zijn ingevoerd.. En het configureren via de US website kan niet..

[ afbeelding ]

Maargoed, account dus destijds ontkoppeld en heb momenteel een bedrag op mijn paypal staan
dat ik weer terug wou storten op mijn normale rekening. Dat is uiteraard mogelijk, alleen moet je voor het terugstorten van saldo wederom een bankrekening koppelen :'), dus dat schiet dan ook weer niet op.
Het eenmalig overmaken zonder koppeling is (niet meer) mogelijk..
pi_157491920
hier het schade rapport van DPD,
net paypal aan de lijn gehad, ze vinden dit niet genoeg bewijs }:|




staat nou gelukkig wel op de tracking dat het pakket retour afzender gegaan is, maar ze kunnen niks voor me doen.
of hopen dat gearbest lief is of het bedrag claimen bij DPD omdat ze niet handig met het pakket omgegeaan zijn.

als ik trouwens geweten had dta alleen de zak stuk gegaan was dan had ik het desnoods bij opgehaald.
pi_157493166
Is er ook een apart dashcam topic? Ik wil een knappe dashcam kopen. De G1W oid die ik had beviel niet goed.

Het liefst automatisch opnemen als ik de motor start, klein en goed weg te werken. Max 100 euro.
pi_157494005
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:49 schreef Skiet het volgende:
Is er ook een apart dashcam topic? Ik wil een knappe dashcam kopen. De G1W oid die ik had beviel niet goed.

Het liefst automatisch opnemen als ik de motor start, klein en goed weg te werken. Max 100 euro.
Ik heb gisteren bij gearbest een Ausdom besteld voor 75 dollar die iemand hier eerder aan had geraden.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_157496094
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:44 schreef julius123 het volgende:
hier het schade rapport van DPD,
net paypal aan de lijn gehad, ze vinden dit niet genoeg bewijs }:|
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

staat nou gelukkig wel op de tracking dat het pakket retour afzender gegaan is, maar ze kunnen niks voor me doen.
of hopen dat gearbest lief is of het bedrag claimen bij DPD omdat ze niet handig met het pakket omgegeaan zijn.

als ik trouwens geweten had dta alleen de zak stuk gegaan was dan had ik het desnoods bij opgehaald.
Heb het hele verhaal niet gevolgd maar met DPD verzenden is bloedlink. Volgens mij voetballen die met de pakketjes ofzo. Heb ooit een stuk massief hout verzonden met DPD (ja serieus :P ). Stuk hout kwam binnen bij de ontvanger in 3 stukken terwijl het helemaal vol zat met schuimpjes en bubbelpapier.
pi_157502057

Paar schoencadeautjes voor grote kinderen, ong 8 euro..

http://www.aliexpress.com(...)ock/32437003748.html

http://www.aliexpress.com(...)tch/32436693329.html




[ Bericht 15% gewijzigd door eddepetfokt op 13-11-2015 07:59:54 ]
  donderdag 12 november 2015 @ 23:00:08 #285
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157502966
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 18:21 schreef davedavy het volgende:

[..]

Heb het hele verhaal niet gevolgd maar met DPD verzenden is bloedlink. Volgens mij voetballen die met de pakketjes ofzo. Heb ooit een stuk massief hout verzonden met DPD (ja serieus :P ). Stuk hout kwam binnen bij de ontvanger in 3 stukken terwijl het helemaal vol zat met schuimpjes en bubbelpapier.
Soortgelijke ervaringen met DPD, echt waardeloos bedrijf. Hebben hier ooit een bakfiets die ik had besteld afgemonteerd en zonder slot voor de deur gezet toen we niet thuis waren.

Omdat ze hem weer meenemen in de wagen te veel werk vonden en het leek hem wel een nette buurt.

Verder ook diverse malen dozen gekregen die echt zowat tot pulp waren gegooid. Als ik DPD kan voorkomen, betaal ik daar zelfs graag extra voor.
pi_157512827
De nieuwe Xiaomi 20k powerbank is te bestellen, o.a. hier
http://www.tinydeal.com/n(...)r-bank-p-157062.html
Ik hou het wel bij 2x 10K voor een berg minder geld... :)

Hier nog een goedkoper alternatief

http://www.amazon.de/Anke(...)ords=Anker+powerbank

[ Bericht 8% gewijzigd door eddepetfokt op 13-11-2015 14:46:04 ]
pi_157513087
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 14:16 schreef eddepetfokt het volgende:
De nieuwe Xiaomi 20k powerbank is te bestellen, o.a. hier
http://www.tinydeal.com/n(...)r-bank-p-157062.html
Ik hou het wel bij 2x 10K voor een berg minder geld... :)

:D
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 13 november 2015 @ 15:04:51 #288
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_157513906
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 10:17 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De order bij Banggood geannuleerd en bij Aliexpress gekocht. Eens kijken of ze hetzelfde zijn, waarschijnlijk wel.
Over 4 weken meer informatie :D

Trouwens mijn eerste Aliexpress order, amateur :')
OMG. :o

Ik wil haast niet anders meer. Aliexpress bestellingen schieten naar mijn idee meer op als bestellingen bij onze Chinese webshops.. Heb daar iig vooralsnog minder gelazer mee gehad. Ook valt er qua feedback e.d. minder te frauderen; ze winkeliers zitten immers aan een 3rd party platform vast die checked of mensen ook daadwerkelijk iets besteld hebben. Het wordt dus lastig voor winkeliers om zelf "reviews" te plaatsen bij hun eigen producten. Zag laatst bij Tinydeal een mooie productreview staan in het Russisch, van een of andere gebruiker uit Nederland. Dan denk ik dat ik wel een vermoeden heeft wie die review geplaatst heeft. :')

Btw; net een nieuwe Android telefoon gescoord.. Weet iemand nog de Mii-band apk/app te vinden die ook notications doet? Ik weet dat ie hier veelvuldig gepost is in het verleden, maar de Xiaomi site verwijst nu naar het feit dat je vooral een oudere versie moet downloaden omdat Xiaomi iets verpaald zou hebben aan nieuwere versies.. Zonder verwijzingen naar oudere versies. :')
En zoeken via Google op Fok! lukt mij niet ok, of het werkt gewoon van geen kont.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_157514312
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 november 2015 15:04 schreef neo2000 het volgende:

[..]

OMG. :o

Ik wil haast niet anders meer. Aliexpress bestellingen schieten naar mijn idee meer op als bestellingen bij onze Chinese webshops.. Heb daar iig vooralsnog minder gelazer mee gehad. Ook valt er qua feedback e.d. minder te frauderen; ze winkeliers zitten immers aan een 3rd party platform vast die checked of mensen ook daadwerkelijk iets besteld hebben. Het wordt dus lastig voor winkeliers om zelf "reviews" te plaatsen bij hun eigen producten. Zag laatst bij Tinydeal een mooie productreview staan in het Russisch, van een of andere gebruiker uit Nederland. Dan denk ik dat ik wel een vermoeden heeft wie die review geplaatst heeft. :')

Btw; net een nieuwe Android telefoon gescoord.. Weet iemand nog de Mii-band apk/app te vinden die ook notications doet? Ik weet dat ie hier veelvuldig gepost is in het verleden, maar de Xiaomi site verwijst nu naar het feit dat je vooral een oudere versie moet downloaden omdat Xiaomi iets verpaald zou hebben aan nieuwere versies.. Zonder verwijzingen naar oudere versies. :')
En zoeken via Google op Fok! lukt mij niet ok, of het werkt gewoon van geen kont.
http://en.miui.com/thread-53761-1-1.html
Eerste hit met goede zoekwoorden.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_157514322
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 november 2015 15:04 schreef neo2000 het volgende:

[..]

OMG. :o

Ik wil haast niet anders meer. Aliexpress bestellingen schieten naar mijn idee meer op als bestellingen bij onze Chinese webshops.. Heb daar iig vooralsnog minder gelazer mee gehad. Ook valt er qua feedback e.d. minder te frauderen; ze winkeliers zitten immers aan een 3rd party platform vast die checked of mensen ook daadwerkelijk iets besteld hebben. Het wordt dus lastig voor winkeliers om zelf "reviews" te plaatsen bij hun eigen producten.
Ben ook zeer tevreden over AE. Produkten zijn er ook meestal goedkoper dan in de webshops en Ebay. Verzending is zonder uitzondering snel en al een paar meegemaakt dat het uiteindelijk van BG bleek te komen, maar dan wel goedkoper.
Verder kan je makkelijk in contact komen met de seller en is er een goede regeling voor disputes. Betalen doe ik met ideal.
Ik moet wel zeggen dat ik geen dure en of merk artikelen op AE koop.
pi_157514338
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 november 2015 15:04 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Weet iemand nog de Mii-band apk/app te vinden die ook notications doet? Ik weet dat ie hier veelvuldig gepost is in het verleden, maar de Xiaomi site verwijst nu naar het feit dat je vooral een oudere versie moet downloaden omdat Xiaomi iets verpaald zou hebben aan nieuwere versies.. Zonder verwijzingen naar oudere versies. :')
En zoeken via Google op Fok! lukt mij niet ok, of het werkt gewoon van geen kont.
https://play.google.com/s(...)nekhorak.mibandtools betalend
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mc.miband1

Voordeel is dat je dan de laatste versie van Mi Fit (officieel) gewoon kan downloaden dan.
  vrijdag 13 november 2015 @ 15:28:50 #292
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_157514366
quote:
Ja, die vond ik dus ook wel. De andere hits leiden naar versies waar gewaarschuwd wordt dat de source tegenwoordiug instabiel is vanwege connectiviteit met Google Fit of whatever. Als deze prima is zal ik 'm eens proberen.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_157514491
quote:
8s.gif Op vrijdag 13 november 2015 15:28 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ja, die vond ik dus ook wel. De andere hits leiden naar versies waar gewaarschuwd wordt dat de source tegenwoordiug instabiel is vanwege connectiviteit met Google Fit of whatever. Als deze prima is zal ik 'm eens proberen.
Volgens mij is er geen nieuwere tweaked app.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 13 november 2015 @ 15:41:19 #294
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_157514622
Kk.. Thanks! Zal die eens prpberen te downloaden als ik door het Xiaomi website registratieproces heen kom. :D
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 13 november 2015 @ 16:39:44 #295
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157515858
Iemand de nieuwe Mission Impossible gezien? Stond te kijken van de intro... :D


lol, whut? c_/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 13 november 2015 @ 17:16:38 #296
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_157516667
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 november 2015 16:39 schreef shiznuts het volgende:
Iemand de nieuwe Mission Impossible gezien? Stond te kijken van de intro... :D
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lol, whut? c_/
Het valt me al een paar jaar op dat een hoop popcorn blockbuster Hollywood films ook op China richten. Het zijn vaak kleine details, Chinese acteurs en locaties, bepaalde verhaallijnen. Daar zit het grote geld en sukkels die willen investeren in dromen.

Uwe Bol legt het even uit _O-
  vrijdag 13 november 2015 @ 17:20:35 #297
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157516730
Gelukkig zijn zijn eigen films zoooóóó geweldig. _O- :') :P
Nou ja, Postal was wel lachen (see below), maar zo'n Far Cry verfilming bijvoorbeeld :') .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157517704
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 16:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dit al gedaan?

Ja.. En net weer gezocht via jouw zoektermen maar er is tot nu toe niemand die concreet meldt welke stenen hij heeft besteld en of ze goed werken. Alleen monkeybrain heeft een apparaat waar hij wel over te spreken is.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:11 schreef monkeybrain het volgende:
[..]

Ik zou eerst even oefenen met een waardeloos mes voordat je handmatig je koksmes gaat slijpen. Zoek eens op een angle guide holder want los uit de hand is een hele kunst om de hoek perfect te houden. Slijpstenen uit China zijn wel enorm klein vergeleken met de Japanse.

Chinese grit 400/600 is om een slecht mes te vormen, 800 is semi scherp, 1000 is scherp. Daarboven gaat het scheermes scherp worden. Japanse grit is totaal anders, geen ervaring mee want dat zijn dure stenen.

Een angle knife sharpener is een leuke optie als je veel wilt gaan slijpen.
Zo'n Angle Knife sharpener is idd ook een leuke optie maar ik ga toch de slijpstenen eerst proberen omdat ik niet een heel apparaat wil voor 1 goed koksmes dat ik heb.

Dus het wordt een 400 grid en 1000 grid w(h)etstone. Als ik ze binnen heb (en klaar ben met het volgen van slijpcurussen op youtube :)), dan laat ik weten of ze echt werken.

@shznuts en @monkeybrain, bedankt weer voor de info.

en als we dan toch bestellen waarom niet ook een BlitzWolf erbij :D http://www.banggood.com/B(...)amsung-p-976084.html
pi_157518465
Zojuist een grote doos van Gearbest binnengekregen. Besteld op 2 november.
Lekker snel dus. Doos is wel aardig gedeukt maar item is heel. Dus gelukkig (?) nog geen ervaring met hun beruchte aftersales. :P
pi_157518633
Heeft er iemand goeie ervaring met de blitzwolf lightning kabels? Hier eentje die niet werkt ondanks dat ze mfi zouden zijn
  vrijdag 13 november 2015 @ 19:11:24 #301
97745 Thorical
finding a way
pi_157518914
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:14 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Ja.. En net weer gezocht via jouw zoektermen maar er is tot nu toe niemand die concreet meldt welke stenen hij heeft besteld en of ze goed werken. Alleen monkeybrain heeft een apparaat waar hij wel over te spreken is.

[..]

Zo'n Angle Knife sharpener is idd ook een leuke optie maar ik ga toch de slijpstenen eerst proberen omdat ik niet een heel apparaat wil voor 1 goed koksmes dat ik heb.

Dus het wordt een 400 grid en 1000 grid w(h)etstone. Als ik ze binnen heb (en klaar ben met het volgen van slijpcurussen op youtube :)), dan laat ik weten of ze echt werken.

Ik heb https://finddealsfor.me/b(...)g-stones-blade-tools zoiets ooit gekocht maar de steenjes die er bij zitten slijpen bijna niet.
Je kan er wel iets bruikbaars van maken maar dat kost geld.
Zelf gebruik ik nu Japanse stenen van knifes and tools. Maar dat zijn dan ook metteen Japanse prijzen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')