abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 23:26:32 #1
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157305607
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sproetjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hilzillah
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SilverSjoiis
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: MaJo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ronderotonde
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bottoms_up
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Barreltje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KapiteinCupcake
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Felinecat
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Mazou
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SmallishBear
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sam1993
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Saarah
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: gridjuh
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: BobbyMcGee
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ikke_84
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: theeleuter
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AcaBella
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: marjolijntje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hen gezonde plakkers toe O+
Helaas niemand

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

[ Bericht 50% gewijzigd door MaJo op 04-11-2015 12:05:41 ]
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 23:28:23 #2
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157305650
Wil je ook in de OP? Geef dan een schreeuw! Moet ik iets aanpassen? Laat het ook even weten :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 23:30:26 #3
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157305695
Er waren geen streepjes toch vorig topic of zie ik iemand over het hoofd? :@
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_157305787
Knifty kan eruit in ieder geval, die staat in Z&G al in de OP.
pi_157306627
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:28 schreef MaJo het volgende:
Wil je ook in de OP? Geef dan een schreeuw! Moet ik iets aanpassen? Laat het ook even weten :)
Mag mijn NOD naar 1 dec?
En de bijzonderheden mogen weg. Snap mijn cyclus nu wel.

Welkom nieuwe mensen :W
Voor mij nu ook 2 "bekende" :D gebeurt niet vaak.
Succes en vooral veel plezier!
pi_157307254
Yes, mijn nod wordt nu 4 december.
Warempel, een drempel.
pi_157307298
Mag mijn nod naar 12 november?
pi_157307396
Kapitein. Meld je eens! ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_157307468
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:28 schreef MaJo het volgende:
Wil je ook in de OP? Geef dan een schreeuw! Moet ik iets aanpassen? Laat het ook even weten :)
Mijn NOD mag naar 28 november, aangezien de kans nog steeds bestaat op een natuurlijke zwangerschap O+
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_157307560
BobbyMcGee wanneer is jou NOD? Ik heb vannacht gedroomd dat je zwanger bent :D
pi_157307784
:D Echt? Ik acht de kans zeer klein :P

Ik droomde dat ik hele matige seks had met een vage kennis ;( :')

Maar mijn NOD is onbekend, ik heb onregelmatige en lange cycli.
pi_157307805
Zet mij maar in de OP.

Bezig sinds: September 2015
Kindje #: 3
Verwachte NOD: 19 november

Ook van matige sex kun je zwanger raken, Bobby ;)
pi_157307905
Hoii! Vers topic vers welkom voor nieuwe ouwertjes. O+

Ja, ik ben zo'n neuroot die daar dan op wacht ja :')
pi_157308487
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:26 schreef Theeleuter het volgende:

Ook van matige sex kun je zwanger raken, Bobby ;)
Maar hopelijk niet van een vage kennis :')
Warempel, een drempel.
pi_157308498
Mag ik in de OP erbij?
Kindje 2, gestart op 1 november, NOD ergens einde deze maand. Mijn cyclus snap ik nog niet helemaal. Spiraal is er net iets meer dan een maand uit.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_157308771
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:31 schreef Ronderotonde het volgende:

[..]

Maar hopelijk niet van een vage kennis :')
_O-

Ik heb zo ook een keer over een collega gedroomd en toen was t waar dus wie weet ;)
  woensdag 4 november 2015 @ 10:07:43 #17
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_157309004
Hier is de zondvloed gekomen :P op dag 24 dus. Ach, sneller weer een kans laten we maar zeggen.
pi_157309251
Ik heb eigenlijk geen idee wanneer mijn NOD is. Volgens mijn app 25 november :+ Afgelopen keer deed mijn cyclus een beetje vreemd, dus het is gewoon afwachten denk ik :P
pi_157309304
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:50 schreef ikke_84 het volgende:

[..]

_O-

Ik heb zo ook een keer over een collega gedroomd en toen was t waar dus wie weet ;)
Zou leuk zijn :D
maar liever niet van die vage bekende nee :+
pi_157309345
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:31 schreef Ronderotonde het volgende:

[..]

Maar hopelijk niet van een vage kennis :')
Komt waarschijnlijk vaker voor dan we denken _O-
pi_157309577
Ik heb vandaag of morgen mijn eisprong, dus mijn nod gaat naar 19 november!
  Moderator woensdag 4 november 2015 @ 11:50:51 #22
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157310474
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:49 schreef AcaBella het volgende:
Ik heb vandaag of morgen mijn eisprong, dus mijn nod gaat naar 19 november!
Je staat nog niet in de OP ;) Sinds wanneer ben je bezig en hoeveelste kindje? Dan voeg ik je toe!

OP verder aangepast. Er kunnen er wel een aantal uit denk ik: Felinecat, smallish_bear en Mazzou hebben volgens mij al een tijd niks van zich laten horen. Hun NOD's staan op februari dus wie weet zijn ze inmiddels al bevallen :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 4 november 2015 @ 11:55:07 #23
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157310563
Kunnen de nods niet weer gewoon in een los chronologisch lijstje, niet onder een spoiler? En dan evt de info van users nog apart daaronder?
KuikenGuppy
pi_157310744
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:50 schreef MaJo het volgende:

[..]

Je staat nog niet in de OP ;) Sinds wanneer ben je bezig en hoeveelste kindje? Dan voeg ik je toe!

OP verder aangepast. Er kunnen er wel een aantal uit denk ik: Felinecat, smallish_bear en Mazzou hebben volgens mij al een tijd niks van zich laten horen. Hun NOD's staan op februari dus wie weet zijn ze inmiddels al bevallen :')
Bezig sinds oktober 2015 voor 2e kindje!
  Moderator woensdag 4 november 2015 @ 12:06:15 #25
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157310784
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:55 schreef Burdie het volgende:
Kunnen de nods niet weer gewoon in een los chronologisch lijstje, niet onder een spoiler? En dan evt de info van users nog apart daaronder?
Wat mij betreft wel maar dan moet iedereen dat wel steeds goed aangeven, nu staan er NOD's van 9 maanden geleden tussen namelijk. ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')