abonnement Unibet Coolblue
pi_157489151
niet zelf je zaad slikke,loser
hoi hoi
pi_157490850
Daar moet je helemaal niet bij nadenken, gewoon doen, hoort er allemaal bij. Je tongt toch ook nadat ze je heeft gepijpt of je geeft haar een zoentje nadat je net haar anus hebt gelikt, zo gaat dat..

Ik vind het heerlijk om te beffen, anytime, anywhere. Daar mag ze me voor uit het werk laten bellen om thuis te komen of me voor wakker maken, whatever. Niet teveel nadenken en go with the flow...
pi_157621446
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:41 schreef yukon het volgende:
Daar moet je helemaal niet bij nadenken, gewoon doen, hoort er allemaal bij. Je tongt toch ook nadat ze je heeft gepijpt of je geeft haar een zoentje nadat je net haar anus hebt gelikt, zo gaat dat..

Ik vind het heerlijk om te beffen, anytime, anywhere. Daar mag ze me voor uit het werk laten bellen om thuis te komen of me voor wakker maken, whatever. Niet teveel nadenken en go with the flow...
Het is wel een beetje de verkeerde volgorde, noem het maar mosterd na de maaltijd.
Wel goed dat je het graag doet, die instelling zouden alle mannen moeten hebben. Het duurt sowieso al drie tot zes maanden voordat je een man echt goed hebt leren beffen. Als hij tenminste een beetje talent ervoor heft.
pi_157621510
Net zoals rimmen na het schijten.

Ik ben er dol op.
pi_157626340
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 12:49 schreef Ellen_1984 het volgende:

[..]

Het is wel een beetje de verkeerde volgorde, noem het maar mosterd na de maaltijd.
Wel goed dat je het graag doet, die instelling zouden alle mannen moeten hebben. Het duurt sowieso al drie tot zes maanden voordat je een man echt goed hebt leren beffen. Als hij tenminste een beetje talent ervoor heft.
Ben jij een bef-trainer? :D
Maar goed, ik denk inderdaad dat de gemiddelde man niet zo goed en creatief is met zijn tong.
pi_157626479
Je kunt natuurlijk ook gewoon de hele poes in je mond nemen en flink hard aan d'r schaamlippen zuigen en met je tanden over d'r clit glijden en d'r anus vingeren terwijl je je tong diep in d'r vagina steekt.
pi_157628146
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 12:49 schreef Ellen_1984 het volgende:

[..]

Het is wel een beetje de verkeerde volgorde, noem het maar mosterd na de maaltijd.
Wel goed dat je het graag doet, die instelling zouden alle mannen moeten hebben. Het duurt sowieso al drie tot zes maanden voordat je een man echt goed hebt leren beffen. Als hij tenminste een beetje talent ervoor heft.
3 tot 6 maanden :')

Ik heb enkel zeer positieve reacties gehad, ook bij mijn allereerste vriendin. Daarmee wil ik mijzelf niet op de borst slaan, maar wat jij stelt is echt onzin..
pi_157631263
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:22 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

3 tot 6 maanden :')

Ik heb enkel zeer positieve reacties gehad, ook bij mijn allereerste vriendin. Daarmee wil ik mijzelf niet op de borst slaan, maar wat jij stelt is echt onzin..
Heel fijn voor je. Maar iedere vrouw is toch weer anders. En tussen goed en perfect zit ook nog wel wat ruimte. Maar misschien ben jij wel een natuurtalent!
pi_157635054
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 20:04 schreef Ellen_1984 het volgende:

[..]

Heel fijn voor je. Maar iedere vrouw is toch weer anders. En tussen goed en perfect zit ook nog wel wat ruimte. Maar misschien ben jij wel een natuurtalent!
Ja dus wat lul je dan stom met dat een man het pas na 3-6 maanden onder de knie heeft als het per vrouw verschilt wat voor haar goed of perfect is :')
pi_157639051
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 21:50 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Ja dus wat lul je dan stom met dat een man het pas na 3-6 maanden onder de knie heeft als het per vrouw verschilt wat voor haar goed of perfect is :')
Bij een nieuwe relatie moet je elkaar leren kennen, ook op sexueel gebied en elke keer is dat toch een soort ontdekkingstocht. En het gaat om de kleine finesses, timing, aanvoelen, enzo, waarmee je het voor haar steeds fijner maakt.

Bij samen sex hebben geldt in het algemeen de regel dat het een spel is, maar geen wedstrijd. Zeg maar als een soort dans, beetje cliche: maar de reis is belangrijker is dan de bestemming zoiets (met uitzondering van vluggertjes, ontspanningsorgasmes, anti-stress-reliefs, nou ja je kent het wel).
pi_157640339
Meestal ga ik eerst beffen voordat ik klaarkom...
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 18 november 2015 @ 11:52:23 #37
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157644403
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 12:49 schreef Ellen_1984 het volgende:

[..]

Het is wel een beetje de verkeerde volgorde, noem het maar mosterd na de maaltijd.
Wel goed dat je het graag doet, die instelling zouden alle mannen moeten hebben. Het duurt sowieso al drie tot zes maanden voordat je een man echt goed hebt leren beffen. Als hij tenminste een beetje talent ervoor heft.
3 tot 6 maanden? Wat voor mannen heb jij in bed gehad? _O-
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 18 november 2015 @ 11:54:01 #38
365231 Fera
Fire & Blood
pi_157644441
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 17:06 schreef Libertarisch het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon de hele poes in je mond nemen en flink hard aan d'r schaamlippen zuigen en met je tanden over d'r clit glijden en d'r anus vingeren terwijl je je tong diep in d'r vagina steekt.
:'(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_157644807
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 11:54 schreef Fera het volgende:

[..]

:'(
Ja, wat? You know you like it..
  woensdag 18 november 2015 @ 12:29:20 #40
365231 Fera
Fire & Blood
pi_157645247
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 12:10 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Ja, wat? You know you like it..
Klinkt helemaal niet fijn eigenlijk.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_157646416
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 23:49 schreef yukon het volgende:

[..]

Bij een nieuwe relatie moet je elkaar leren kennen, ook op sexueel gebied en elke keer is dat toch een soort ontdekkingstocht. En het gaat om de kleine finesses, timing, aanvoelen, enzo, waarmee je het voor haar steeds fijner maakt.

Bij samen sex hebben geldt in het algemeen de regel dat het een spel is, maar geen wedstrijd. Zeg maar als een soort dans, beetje cliche: maar de reis is belangrijker is dan de bestemming zoiets (met uitzondering van vluggertjes, ontspanningsorgasmes, anti-stress-reliefs, nou ja je kent het wel).
Waarschijnlijk heeft Ellen gewoon een paar kneuzen in bed gehad die direct als een vallende ster die clit aanvielen. Neem heel de erogene zone eromheen, knieholtes, binnenkant van de benen etc.

Je hoeft niet binnen 5 minuten klaar te zijn..

Ik neem er minimaal een kwartier de tijd voor, geen mooier uitzicht dan dat toch? En je meisje helemaal gekmaken, wat wil je nog meer?
pi_157646433
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:38 schreef Woelwater het volgende:
Mijn schoonmoeder wilde dat altijd, want dan hoefde ze het bed van haar dochter niet te verschonen :') :'(
:')
U MAD?
pi_157646443
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:41 schreef zhe-devilll het volgende:
ja mannen verzinnen heel wat onzinnigs hoor... kan erover mee praten...

Ow heb je keeltje auw?
Nou hier....zuigen! WTF o|O
Met wat voor geestesgestoorden ga jij om :')
Zeker van die alpha boys. Lekker gespierd, tikkeltje crimineel.
U MAD?
pi_157661230
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 11:52 schreef yats het volgende:

[..]

3 tot 6 maanden? Wat voor mannen heb jij in bed gehad? _O-
Het gaat om het verschil tussen 'goed' en perfect. En het is voor iedere vrouw anders. Wat voor de ene vrouw geldt kan voor een andere vrouw weer anders zijn. Het is maar waar je de norm legt. En mijn norm ligt misschien wel erg hoog.
pi_157661258
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 13:24 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft Ellen gewoon een paar kneuzen in bed gehad die direct als een vallende ster die clit aanvielen. Neem heel de erogene zone eromheen, knieholtes, binnenkant van de benen etc.

Je hoeft niet binnen 5 minuten klaar te zijn..

Ik neem er minimaal een kwartier de tijd voor, geen mooier uitzicht dan dat toch? En je meisje helemaal gekmaken, wat wil je nog meer?
Wat jij omschrijft is ook slechts voor beginners.
  woensdag 18 november 2015 @ 23:28:52 #46
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_157661986
quote:
3s.gif Op woensdag 18 november 2015 13:26 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Met wat voor geestesgestoorden ga jij om :')
Zeker van die alpha boys. Lekker gespierd, tikkeltje crimineel.
zhe devil niet kennen :D
pi_157663694
quote:
3s.gif Op woensdag 18 november 2015 13:26 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Met wat voor geestesgestoorden ga jij om :')
Zeker van die alpha boys. Lekker gespierd, tikkeltje crimineel.
In het verleden, 2 x een narcist ontmoet... niet prettig!
Nee daar kun je niets aan genot uithalen voor jezelf... ;)
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 19 november 2015 @ 03:41:50 #48
448289 Lizaatje
Girls On Film!
pi_157663724
On topic; als een man dat bij mij wil doen, ga je gang.

Off topic; 3-6 maanden voordat iemand goed beft? :o arme Ellen -O-

Geef je zo'n iemand wel aanwijzingen of laat je hem maar gewoon aanklooien?
  donderdag 19 november 2015 @ 07:50:28 #49
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_157664110
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 03:41 schreef Lizaatje het volgende:
On topic; als een man dat bij mij wil doen, ga je gang.

Off topic; 3-6 maanden voordat iemand goed beft? :o arme Ellen -O-

Geef je zo'n iemand wel aanwijzingen of laat je hem maar gewoon aanklooien?
Dat is wel heel erg lang... MIsschien is het juist omdat het een soort les word in plaats van genieten :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_157665267
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:58 schreef Ellen_1984 het volgende:

[..]

Wat jij omschrijft is ook slechts voor beginners.
_O- _O-

Goed geprobeerd, ik weet wel hoe ik een vrouw gek kan maken hoor :*
Die natte dekbedden zeggen genoeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')