abonnement Unibet Coolblue
pi_157302830

quote:
Xbox One
De Xbox One is het nieuwe all-in-one entertainmentsysteem van Microsoft, de derde generatie Xbox en ditmaal wederom met indrukwekkende hardware. Het systeem is tot 10x sneller te zijn dan voorganger, de Xbox 360, en kan daarnaast op een ongekende manier detail weergeven.

Gaming staat nog steeds centraal bij de Xbox One en met een 8-core 64-bit processor, 8GB ram aan werkgeheugen en een snelle grafische chip van AMD is de komende generatie games mooier en levendiger dan ooit. Daarnaast beschikt het systeem verder over een Blu-Ray speler (waardoor games nu ook op (50GB) Blu-Ray discs zullen worden gezet) en Wi-Fi Direct. Andere feature is Miracast om snel het scherm van smartphone, tablet of pc te kunnen delen.

Games zullen te allen tijde een verplichte installatie nodig hebben op de interne harde schijf van maar liefst 500GB. Mocht deze vol raken, dan is er de mogelijk om een externe USB 3.0 schijf aan de Xbox One te koppelen voor extra opslagruimte. Ondertussen komen er ook bundels met grotere schijven. Tijdens de verplichte installatie is het mogelijk om vanaf een bepaald percentage te gamen, maar dit limiteert zich vaak tot een beperkt gedeelte van de game.

Naast de welbekende HDMI-uitgang, zit er dit maal ook een HDMI-ingang in. Hiermee kan een (HDMI) signaal worden doorgevoerd naar de TV, via de Xbox One. Het HDMI-signaal van je settopbox bijvoorbeeld, waarbij de Xbox One vervolgens een overlay kan tonen. In de VS wordt dit bijvoorbeeld gebruikt om meer informatie tonen over de American Football of Basketball-wedstrijd die je zit te kijken of kan toont een interactieve EPG (Elektronische Programma Gids) vanuit de Xbox One terwijl je televisie kijkt. Deze programmagids is ondertussen ook in Nederland te gebruiken voor selecte providers. Hoe gaaf is dat!


quote:
Windows 10
Gaming is nóg leuker geworden met Windows 10. Je bestaande games werken prima, maar je kunt nu ook gamen en contact houden met andere gamers op Xbox One en Windows 10-apparaten. Stream jouw Xbox One-games naar elke willekeurige Windows 10-computer in huis. Speel nieuwe games die speciaal zijn geoptimaliseerd voor Windows 10. En maak en deel moeiteloos gameclips van jouw meest indrukwekkende gamingmomenten met de ingebouwde Game DVR. Van de beste kleine games tot een hele nieuwe era voor pc-gaming: met Windows 10 kun je op eindeloos veel nieuwe manieren spelen.


quote:
Xbox Live - de beste gaming community ter wereld
Xbox Live heeft zich bewezen als de beste multiplayerservice met meer dan 10 jaar ervaring. Dankzij de maximumprestaties van ruim 300.000 servers garandeert Xbox Live next-gen gaming voor de miljoenen gamers overal ter wereld. Dankzij de kracht van onze servers en de kunstmatige intelligentie van onze cloud komen bij elke game epische multiplayerervaringen tot stand. En omdat elke game gehost wordt door servers, zou het probleem van hosts die in het voordeel zijn aanzienlijk verbeterd moeten worden.

Gamertags
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door 2dope op 04-11-2015 21:05:36 ]
pi_157303007
Ok mijn gamertag klopt weer :D

Ik raak weer helemaal in Halo! Wat een lekker spel blijft dat.


  Redactie Games dinsdag 3 november 2015 @ 22:59:16 #3
175011 SolidDS
Nice.
pi_157304904
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:12 schreef Wiebeldak het volgende:
Ok mijn gamertag klopt weer :D

Ik raak weer helemaal in Halo! Wat een lekker spel blijft dat.


Nou dat ging niet best net ;) wel lache dat SWAT btw. Zal wat minder Warzone spelen en meer slayer/SWAT.
Follow me on Twitter: Ronald_Alubalu - Xbox Live: Cypherius NL - Twitch: RonaldAlubalu
pi_157307409
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:59 schreef SolidDS het volgende:

[..]

Nou dat ging niet best net ;) wel lache dat SWAT btw. Zal wat minder Warzone spelen en meer slayer/SWAT.
Dat is ook even wennen. Al bakte ik er zelf ook niets meer van. Ik ging in 3 potjes van rank silver 3 naar 1.
  woensdag 4 november 2015 @ 07:37:12 #5
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_157307514
Zit op m'n iPhone, maar volgens mij sta ik niet meer in de OP :( id is alwayshappyz :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Redactie Games woensdag 4 november 2015 @ 09:45:25 #6
175011 SolidDS
Nice.
pi_157308688
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 07:12 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Dat is ook even wennen. Al bakte ik er zelf ook niets meer van. Ik ging in 3 potjes van rank silver 3 naar 1.
Ik heb je invite gestuurd voor de Spartan Company. Via https://www.halowaypoint.com/en-us/spartan-companies/ kun je member worden.


Als meer mensen lid willen worden? Roep maar dan stuur ik een invite.
Follow me on Twitter: Ronald_Alubalu - Xbox Live: Cypherius NL - Twitch: RonaldAlubalu
pi_157308795
R.i.p. mijn controller :'( Net opgestuurd naar Microsoft repair, had een afwijking dus waarschijnlijk krijg ik een vervanging.
  Redactie Games woensdag 4 november 2015 @ 09:58:39 #8
175011 SolidDS
Nice.
pi_157308883
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:52 schreef DSS24 het volgende:
R.i.p. mijn controller :'( Net opgestuurd naar Microsoft repair, had een afwijking dus waarschijnlijk krijg ik een vervanging.
Zou het daarom zijn dat mijn Kill-Death ratio in HALO 5 niet heel positief staat. :P
Follow me on Twitter: Ronald_Alubalu - Xbox Live: Cypherius NL - Twitch: RonaldAlubalu
pi_157309306
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:58 schreef SolidDS het volgende:

[..]

Zou het daarom zijn dat mijn Kill-Death ratio in HALO 5 niet heel positief staat. :P
Haha dat zou een mooi excuus zijn! Vind je Halo wat? Ik zoek een Destiny MP vervanger
  Redactie Games woensdag 4 november 2015 @ 10:32:15 #10
175011 SolidDS
Nice.
pi_157309361
quote:
10s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:28 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Haha dat zou een mooi excuus zijn! Vind je Halo wat? Ik zoek een Destiny MP vervanger
Collega van mij is helemaal om. Na ruim 700 uur in Destiny speelt hij nu fanatiek Halo 5 Warzone.
Follow me on Twitter: Ronald_Alubalu - Xbox Live: Cypherius NL - Twitch: RonaldAlubalu
pi_157309949
Kan mijn GT in de OP?

HostiHawaii - MonkeyClaw36
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
  Eindredactie Games woensdag 4 november 2015 @ 11:25:23 #12
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157310077
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 07:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zit op m'n iPhone, maar volgens mij sta ik niet meer in de OP :( id is alwayshappyz :)
Yep.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:16 schreef HostiHawaii het volgende:
Kan mijn GT in de OP?

HostiHawaii - MonkeyClaw36
Yep.

Moest lachen om je gamerscore: 5 punten vanwege de achievement "jump 30 times" in MK X _O-
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157310279
quote:
2s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:25 schreef 2dope het volgende:

[..]

Yep.

[..]

Yep.

Moest lachen om je gamerscore: 5 punten vanwege de achievement "jump 30 times" in MK X _O-
Lol. Heb dat ding pas sinds zondag en ging gisteren een beetje kutten met MK. :P Was mijn oude GT zat en ben fresh begonnen zeg maar. :D

Is idd mijn eerste en enige Achievment op deze GT. :D
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_157310314
Zijn er hier mensen die vaak GTA spelen? Mag ik je toevoegen? :)
  woensdag 4 november 2015 @ 11:42:14 #15
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_157310319
Voeg mij ook maar toe aan de OP, had ik ook kunnen doen toen ik de OP had aangepast :P. Gamertag: Achillias

[ Bericht 2% gewijzigd door MisterJ.Lo op 04-11-2015 11:52:01 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_157310344
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:42 schreef rival het volgende:
Zijn er hier mensen die vaak GTA spelen? Mag ik je toevoegen? :)
GTA staat op mn xbox, maar ik heb hem al op teveel platforms gespeeld.... PS3, 360, PC, PS4... :')

Nee, de komende tijd is het Black Ops 3 only denk ik...
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_157310354
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:12 schreef Wiebeldak het volgende:
Ok mijn gamertag klopt weer :D

Ik raak weer helemaal in Halo! Wat een lekker spel blijft dat.


Lekker hoor. Al zijn de tegenstanders in het eerste filmpje wel heel erg slecht.

Zit ook weer te genieten van Halo, soms gaat het echt heerlijk en andere keren krijg ik niets voor elkaar. Moet weer iets meer gaan oefenen. Het zwaard bij Warzone is ook echt ouderwets genieten!

  Eindredactie Games woensdag 4 november 2015 @ 11:47:07 #18
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157310389
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:39 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Lol. Heb dat ding pas sinds zondag en ging gisteren een beetje kutten met MK. :P Was mijn oude GT zat en ben fresh begonnen zeg maar. :D

Is idd mijn eerste en enige Achievment op deze GT. :D
Hmm herkenbaar. Ik wil eigenlijk al een paar jaar m'n GT veranderen, alleen dat is een gekutkloot van waar kom je weg. Geen zin om me daar langer dan 10 minuten mee bezig te houden eigenlijk, dus misschien dat ik ook wel een nieuwe maak. Beetje zonde alleen van m'n e-penis.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157310453
quote:
2s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:47 schreef 2dope het volgende:

[..]

Hmm herkenbaar. Ik wil eigenlijk al een paar jaar m'n GT veranderen, alleen dat is een gekutkloot van waar kom je weg. Geen zin om me daar langer dan 10 minuten mee bezig te houden eigenlijk, dus misschien dat ik ook wel een nieuwe maak. Beetje zonde alleen van m'n e-penis.
Ik heb gewoon een nieuw outlook accountje aangemaakt en een GT verzonnen (kudos als je de reference weet). Mijn oude kan ik altijd nog een keer gebruiken. :) Gamerscore heeft me nooit geboeid eerlijk gezegd.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_157310631
quote:
2s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:47 schreef 2dope het volgende:

[..]

Hmm herkenbaar. Ik wil eigenlijk al een paar jaar m'n GT veranderen, alleen dat is een gekutkloot van waar kom je weg. Geen zin om me daar langer dan 10 minuten mee bezig te houden eigenlijk, dus misschien dat ik ook wel een nieuwe maak. Beetje zonde alleen van m'n e-penis.
Tijdje geleden mijn GT vervangen. Mijn oude gamertag (DutchStoner) kreeg wel altijd veel aandacht maar was inmiddels alweer 10 jaar oud. Is lastig om een nieuwe te kiezen, wil eigenlijk altijd wel een eenvoudige/korte. Gewoon omdat het lekker makkelijk is.
  Eindredactie Games woensdag 4 november 2015 @ 12:11:19 #21
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157310855
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:50 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een nieuw outlook accountje aangemaakt en een GT verzonnen (kudos als je de reference weet). Mijn oude kan ik altijd nog een keer gebruiken. :) Gamerscore heeft me nooit geboeid eerlijk gezegd.
Het is idd niet heel boeiend, ik ben ook allesbehalve een achievement-hunter, maar vind 't wel grappig om games te vergelijken of een beetje met vrienden te concurreren qua score.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:58 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Tijdje geleden mijn GT vervangen. Mijn oude gamertag (DutchStoner) kreeg wel altijd veel aandacht maar was inmiddels alweer 10 jaar oud. Is lastig om een nieuwe te kiezen, wil eigenlijk altijd wel een eenvoudige/korte. Gewoon omdat het lekker makkelijk is.
Maar gewoon de tag gewijzigd toch? Ipv een nieuw account. Dat mag 1 keer gratis geloof ik?

Het probleem bij mij is dat ik 'm eerst wil transferen naar een ander e-mailaccount en dat is echt een tergend proces. Ik zag trouwens wel dat je nu eindelijk je GT kunt wijzigen via Xbox One (kon eerder alleen op x360 en via browser).

http://support.xbox.com/n(...)e-xbox-live-gamertag
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157311027
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:58 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Tijdje geleden mijn GT vervangen. Mijn oude gamertag (DutchStoner) kreeg wel altijd veel aandacht maar was inmiddels alweer 10 jaar oud. Is lastig om een nieuwe te kiezen, wil eigenlijk altijd wel een eenvoudige/korte. Gewoon omdat het lekker makkelijk is.
Zat jij niet in Ganja Outlaws!? Heb ik ook in gezeten.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_157311516
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:20 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Zat jij niet in Ganja Outlaws!? Heb ik ook in gezeten.
Dat is van iemand op de PS. Kreeg op mijn xbox account (die ik heb sinds 2003 volgens mij) sinds GTA5 echt bizar veel berichten en friendrequests. Dat was ook 1 van de redenen waarom ik een andere GT wilde hebben.
pi_157311596
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:48 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Dat is van iemand op de PS. Kreeg op mijn xbox account (die ik heb sinds 2003 volgens mij) sinds GTA5 echt bizar veel berichten en friendrequests. Dat was ook 1 van de redenen waarom ik een andere GT wilde hebben.
Ik had wel een DutchStoner in mijn PSN list staan. Dat was jij dus niet?

Ik was mijn XBL naam gewoon zat en besloot een nieuwe te maken.... :P Had ook een hoop mensen in mijn lijst staan waar ik nooit meer mee speelde. Dus dacht: Nieuwe console, nieuwe GT.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
  Redactie Games woensdag 4 november 2015 @ 13:39:31 #25
206706 crew  Racerblade
pi_157312625
quote:
2s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:11 schreef 2dope het volgende:

Maar gewoon de tag gewijzigd toch? Ipv een nieuw account. Dat mag 1 keer gratis geloof ik?
Het mag volgens mij gratis de eerste maand (oid) na aankoop van een Xbox One. Daar zat een termijn aan in ieder geval.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')