abonnement Unibet Coolblue
pi_157494828
Wat een service bij MS _O_.

Morgen zou er een box geleverd worden tussen 9 en 2. Geen idee wat dat voor vage tijd is. Maar goed. Normaal was vriendin vrij op vrijdag dus dan kan zij evt de box aannemen maar door gewijzigde werkuren is ze vrijdags dus niet meer vrij. Niemand thuis om de box te onvangen. Heb liever ook niet dat ze bij de buren proberen.

Vanmiddag gebeld naar MS met de vraag of er een andere dag bezorgd kon worden of op een ander adres. Krijg ik net de bevestiging dat ze op mijn werk komen afleveren _O_. Top service ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door pl4kkie op 12-11-2015 19:00:36 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_157496817
Zeker nette service ^O^

Ik heb vandaag de MS pasta met ovengroenten gegeten. Weer ruim genoeg groenten en pasta. Iets minder bacon, maar je proefde de smaak lekker door de saus heen, prima dus.
Enig minpuntje is dat de wortel echt kleiner gesneden moet worden dan de winterpeen (MS zegt gelijke grootte). Want terwijl de peen al klaar was, was de wortel nog best hard.

Morgen chipolataworstjes met spruitjes en bleekselderiestamppot :Y)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_157498117
Nu pas van hf de wortels en scholfilet en zv rijst en de dilleyoghurtsaus.

Omdat ik van jullie iets meekreeg over saaie rijst, heb ik die opgeleukt met uitje, gember en knof en gekookt in bouillon.
En écht na ruim een week in de koelkast, waren de wortels - gewikkeld in een krant - prima eetbaar! _O_
pi_157498569
Wat is heek toch een saaie, taaiige vis :{

Ik heb voor het eerst in maanden weer een box en tot nu toe valt het niet mee helaas. Heek was meh, de gyros was niet super en de boerenkool was enkel eetbaar door mijn eigen toevoegingen.

Ik hoop dat de noedelsoep die ik nu ga maken lekker is. Ik heb er echt trek in :Y

Ik wil binnenkort wel eens een Marley Spoonbox proberen, ik ben echt benieuwd daar naar.
Spoilers!
pi_157498741
Grappig, die heek was hier prima. Iets korter in de oven gelaten, scheelt wel.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_157498791
De heek wad hier ook prima, en de pasta met boerenkool vonden wij lekker. De gyros eigenlijk ook.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_157500766
Soep was lekker :Y

Ik weet niet wat het is. Toen we vorig jaar begonnen hebben we een paar maanden erg verrassende maaltijden gegeten. Nu lijkt het toch wat simpeler. Kan ook aan ons liggen natuurlijk.
Spoilers!
pi_157500782
De vis en de gyros op. Beiden prima. Weer eens massive hoeveelheden.
  donderdag 12 november 2015 @ 22:58:33 #159
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157502911
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Soep was lekker :Y

Ik weet niet wat het is. Toen we vorig jaar begonnen hebben we een paar maanden erg verrassende maaltijden gegeten. Nu lijkt het toch wat simpeler. Kan ook aan ons liggen natuurlijk.
Ik heb juist nu wel voor HF gekozen omdat ik het idee heb dat t minder hipstervoer-om-het-hipstergehalte heeft.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_157504370
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Soep was lekker :Y

Ik weet niet wat het is. Toen we vorig jaar begonnen hebben we een paar maanden erg verrassende maaltijden gegeten. Nu lijkt het toch wat simpeler. Kan ook aan ons liggen natuurlijk.
Ik vrees dat alle klantonderzoeken tot een 'gemiddelde smaak' leiden als je heel veel klanten hebt :')
Kijk wat er is gebeurd met de witlof, smaakt absoluut niet bitter meer omdat mensen dat gemiddeld willen. En daarom zit ook overal suiker in: gemiddelde mensen willen zoet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157556431
Vanavond pas aan de boerenkool "pesto" toegekomen.

Na jullie horrorverhalen ;) heb ik de pasta in bouillon gekookt.
Extra lang ( > 15 minuten) de boerenkool laten garen met een theelepel oregano ( HF wise zo'n schepje oregano), in 200 ml Olijfolie ???!!!
Oh ja en 2 forse tenen knof met de ui gesmoord.
En de saus verdund met een aantal eetlepels van de bouillon.

Nou, dat viel mij allemaal reuze mee. Niks weggegooid en gewoon smakelijk opgegeten. ^O^
  dinsdag 17 november 2015 @ 12:43:59 #162
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157621323
Deze HF week begint wat mij betreft goed. Zowel de groene curry met choisam, kabeljauw en noedels, als de farfalle met gekruid kipgehakt, venkel en spinazie waren absoluut goed binnen te houden.

Vandaag staat het gerecht waar ik vooraf de hoogste verwachtingen van heb op 't menu: Herfststoof van prei in bokbier, met worst.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  woensdag 18 november 2015 @ 08:00:56 #163
146003 RodenCity
Professioneel Proefdier
pi_157641326
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 12:43 schreef MutedFaith het volgende:
Deze HF week begint wat mij betreft goed. Zowel de groene curry met choisam, kabeljauw en noedels, als de farfalle met gekruid kipgehakt, venkel en spinazie waren absoluut goed binnen te houden.

Vandaag staat het gerecht waar ik vooraf de hoogste verwachtingen van heb op 't menu: Herfststoof van prei in bokbier, met worst.
Over de eerste twee ben ik het volledig met je eens.
En die hoge verwachtingen van de prei is dat serieus of sarcastisch? Ik denk dat ik maar een backup maaltijd haal. Want ben bang dat ik gestoofde prei echt niet weg ga krijgen..... :X
The Admirals......1995-2007
  woensdag 18 november 2015 @ 08:05:16 #164
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157641353
Die hoge verwachting is serieus.. Door een borrel op t werk trouwens vooruit geschoven naar vandaag.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_157644614
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 12:43 schreef MutedFaith het volgende:
Deze HF week begint wat mij betreft goed. Zowel de groene curry met choisam, kabeljauw en noedels, als de farfalle met gekruid kipgehakt, venkel en spinazie waren absoluut goed binnen te houden.

Vandaag staat het gerecht waar ik vooraf de hoogste verwachtingen van heb op 't menu: Herfststoof van prei in bokbier, met worst.
Ik ga vandaag aan de groene curry.
En heb ook hoge verwachtingen van de herfststoof :Y
Maar dat gaat voor na het weekend worden dus de worst ligt in de vriezer. Gelukkig zijn wintergroenten lang houdbaar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_157655684
Zo, Marley Spoon voor volgende week besteld. Die maar eens proberen.
Schip ahoy!
  woensdag 18 november 2015 @ 21:07:02 #167
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157658372
Vrouw was veul te laat thuis. Dus maar de helft van de herfststoof gemaakt voor mezelf.

Fucking lekker. En mn vrouw houdt niet van bier in haar eten. En ze is morgenavond ook niet thuis. Dus morgen maak ik de andere helft ook voor mezelf. :P
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  woensdag 18 november 2015 @ 21:17:06 #168
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_157658677
Ik heb nog nooit een box besteld maar zeker interesse in het concept. Omdat we wel AH laten bezorgen heeft mijn vrouw daar een Allerhande box aan toegevoegd voor komende week. Ik heb echter het idee dat deze veel meer basic zijn dan HF en MS. Klopt dat?

Verder heb ik hier het idee gekregen dat MS > HF. Wat ik niet snap bij MS is dat ze over een abonnement spreken dat ik direct weer kan afzeggen of tijdelijk stopzetten t/m 8 weken vooruit. Waarom dan een abonnement en mensen niet gewoon de gelegenheid geven om te bestellen als ze willen? Met al die verplichte abonnementen ben ik altijd bang dat ik het over het hoofd zie en er vervolgens aan vast zit.

Is er trouwens een vaste dag waar ze van uit gaan als ze het hebben over 'tenminste 6 dagen van tevoren' stopzetten of afzeggen? Of is dat ten opzichte van een door mij gekozen leverdag?

Enne... mocht er iemand nog een gratis MS mogen delen, het zou mij over de drempel helpen *)
  woensdag 18 november 2015 @ 21:25:44 #169
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157658900
Nadeel aan MS vind ik dat ze geen 5 dagen box hebben.

HF is overigens ook van plan om op korte termijn keuzemogelijkheid te gaan bieden, zoals MS dat wel al heeft.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_157658934
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:25 schreef MutedFaith het volgende:
Nadeel aan MS vind ik dat ze geen 5 dagen box hebben.

HF is overigens ook van plan om op korte termijn keuzemogelijkheid te gaan bieden, zoals MS dat wel al heeft.
Ja wel hoor. Je kan tot 12 porties bestellen. Wij zijn met zn 2en en hebben soms 6 gerechten gekocht bij MS
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  woensdag 18 november 2015 @ 21:29:33 #171
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157659007
Wat vreemd. Als ik naar de website ga kan ik alleen voor 2 of 3 dagen kiezen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_157659071
Als je op ''Mijn bestellingen'' klikt zou je als het goed is het moeten kunnen wijzigen en gerechten toe moeten kunnen voegen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_157659296
Je kan idd tot 6 dagen bestellen bij MS. Maar gemiddeld vind ik de maaltijden van HF lekkerder ook al zien die er van MS lekkerder uit, dat is alleen het plaatje en niet de smaak. Volgende week alleen toevallig MS 8-)

Ik heb overigens echt zitten smullen van de pasta met boerenkool :D :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 18 november 2015 @ 21:40:14 #174
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157659306
Oh. Maar zo ver kom ik nog helemaal niet, aangezien ik nog nooit MS geprobeerd heb. Dus ken alleen t openbare deel van de website.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_157659328
Oh op die fiets. Ja, dan lijkt het alsof je maar voor 3 dagen kan bestellen. _O-
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_157660045
Goed om dit te lezen, ik dacht dat je nog steeds maar drie maaltijden bij MS kon bestellen :D. Ik prop er nog gauw een vierde bij voor volgende week.

Edit: Oh wacht -O- Kennelijk kun je bij een eerste bestelling alleen 6 porties bestellen (3x2). :{
Schip ahoy!
pi_157660074
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:08 schreef Piet__Piraat het volgende:
Goed om dit te lezen, ik dacht dat je nog steeds maar drie maaltijden bij MS kon bestellen :D. Ik prop er nog gauw een vierde bij voor volgende week.

Edit: Oh wacht -O- Kennelijk kun je bij een eerste bestelling alleen 6 porties bestellen (3x2). :{
Ja, dat klopt :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157660091
Ik vind dat raar.
Schip ahoy!
pi_157673104
Ik weet niet, maar volgens mij word of ik helemaal 'gek' of gaat het helemaal mis bij HelloFresh op dit moment.

Ik dacht toch vrij zeker te weten dat ik al mijn bestellingen tot aan december had uitgezet, maar vandaag kreeg ik dus een mailtje dat mijn volgende maaltijdenbox aanstaande zaterdag wordt bezorgd, inclusief fruitbox (stond eigenlijk voor zondag). Naja, oke... schijnbaar toch niet dan. Even gebeld, maar kunnen ze niks meer aandoen.

En nu kijk ik nog eens goed naar dat mailtje en daar staat in dat ik de gerechten van de 'Familybox' krijg... terwijl ik die al helemaal niet heb besteld!

O.o

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2015 17:29:38 ]
pi_157673351
Je kan de fruitbox toch niet bestellen zonder HF box? Dus als je dan een fruitbox wilt, dan snap ik dat daar een HF box bij komt. Dat van de familybox is dan wel raar :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157673489
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:40 schreef Isabeau het volgende:
Je kan de fruitbox toch niet bestellen zonder HF box? Dus als je dan een fruitbox wilt, dan snap ik dat daar een HF box bij komt. Dat van de familybox is dan wel raar :D
Weet ik. In het verleden heb ik ook een fruitbox in combinatie met maaltijdenbox genomen, maar weet toch vrij zeker dat ik ze beide had gepauzeerd. Ik wou ze dus beide eigenlijk niet.

Maar de fruitbox stond voor zondag en de maaltijdenbox voor zaterdag. Deze worden wel tegelijkertijd bezorgd.
pi_157673523
Klinkt als een fout van hun kant?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157673776
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:29 schreef Unites het volgende:
Ik weet niet, maar volgens mij word of ik helemaal 'gek' of gaat het helemaal mis bij HelloFresh op dit moment.

Ik dacht toch vrij zeker te weten dat ik al mijn bestellingen tot aan december had uitgezet, maar vandaag kreeg ik dus een mailtje dat mijn volgende maaltijdenbox aanstaande zaterdag wordt bezorgd, inclusief fruitbox (stond eigenlijk voor zondag). Naja, oke... schijnbaar toch niet dan. Even gebeld, maar kunnen ze niks meer aandoen.

En nu kijk ik nog eens goed naar dat mailtje en daar staat in dat ik de gerechten van de 'Familybox' krijg... terwijl ik die al helemaal niet heb besteld!

O.o
ik heb t zelfde meegemaakt, maar in mijn geval dan alleen de gewone box...nota bene tijdens mijn vakantie in stockholm kreeg ik tijdens een wifimomentje die aankondigingsmail binnen; stress!!
heb vervolgens de halve week zitten mailen met die lui maar mooi dat zij hun fout niet toe gaven

uiteindelijk 50% korting op de volgende box gekregen, maar vanwege de slechte klachtenafhandeling heb ik gelijk opgezegd
pi_157674295
Wat een geklooi zeg!

Van de week twee wijzigingen in het account aangebracht en - zojuist - maar even gecontroleerd.
Hierover ontving ik twee bevestigingsmails.

Hebben jullie al enig idee over de Kerstbox?
Mijn vaste leveringsdag is zaterdag = 2e K.dag >:O
pi_157675289
Als het goed is, heb je toch een bevestigingsmail ontvangen?
Make my day!
pi_157676112
Meteen maar even mijn account gecontroleerd :o
Maar alles staat keurig tot eind december op pauze. Drukke weken en vakantie = maand zonder box.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_157676283
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:28 schreef AnneX het volgende:
Wat een geklooi zeg!

Van de week twee wijzigingen in het account aangebracht en - zojuist - maar even gecontroleerd.
Hierover ontving ik twee bevestigingsmails.

Hebben jullie al enig idee over de Kerstbox?
Mijn vaste leveringsdag is zaterdag = 2e K.dag >:O
Kerstbox gaat hem niet worden. Die prijs is echt achterlijk.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_157676597
quote:
10s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:57 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Kerstbox gaat hem niet worden. Die prijs is echt achterlijk.
Vond het zelf wel meevallen eigenlijk.
pi_157677345
Bouillonblokje soep...zuurkoolstamp met worst...chocomousse van mona...tja, dan ben je billiger uit >:O

Als december net zo hectisch wordt als de afgelopen maanden / héel 2015 ben ik reuze geholpen met HF die
de boskippen brengt en menu's verzorgt.
Ook de K.box.
Ik had nog net energie ( en soms ook niet) om een maaltijd te fixen.
De enige manier om het adrenalinepeil te bestrijden met gezond en vers en afwisselend eten. ~:)
pi_157678099
Ik moet heel veel werken voor en tijdens Kerst en eet bij mijn ouders, ik denk er ook over de kerstbox te bestellen en dan op een andere dag een uitgebreid kerstdiner te maken. Waarschijnlijk ergens tussen kerst en oud & nieuw.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157678460
quote:
10s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:57 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Kerstbox gaat hem niet worden. Die prijs is echt achterlijk.
Hebben jullie het over de lebox.nl box? Ik had het idee dat prijs/kwaliteit heel behoorlijk was. Recentie die ik gelezen heb was ook goed en ik heb zelf goede ervaringen met BeefenSteak.nl waar lebox een onderdeel van is.
pi_157678482
Kerstbox bij HF is een keuze tussen gourmetten, of 3 gangen (soep met stokvis, hertenbiefstuk en deser).
Jammer. Valt me een beetje tegen.
Vorig jaar de Kerstbox gekocht. Was wel wat werk, maar ook heerlijk eten.
Make my day!
  donderdag 19 november 2015 @ 23:06:49 #193
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157681819
Er is ook een vier gangen kerstbox. Geloof ik.

Maar ik ben met kerst al gewoon drie dagen volgepland. Dus niet nodig hier.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  vrijdag 20 november 2015 @ 00:11:37 #194
409579 LuDann
All the way
pi_157683990
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:08 schreef Piet__Piraat het volgende:
Goed om dit te lezen, ik dacht dat je nog steeds maar drie maaltijden bij MS kon bestellen :D. Ik prop er nog gauw een vierde bij voor volgende week.

Edit: Oh wacht -O- Kennelijk kun je bij een eerste bestelling alleen 6 porties bestellen (3x2). :{
Ik heb net voor het eerst MS besteld, maar kon het nog wel aanpassen. Bij 'mijn bestelling' was het geloof ik. Daar de drie maaltijden de portiegrootte verkleinen of weghalen en dan andere kiezen.
  vrijdag 20 november 2015 @ 00:19:10 #195
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_157684160
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:21 schreef agter het volgende:
Kerstbox bij HF is een keuze tussen gourmetten, of 3 gangen (soep met stokvis, hertenbiefstuk en deser).
Jammer. Valt me een beetje tegen.
Vorig jaar de Kerstbox gekocht. Was wel wat werk, maar ook heerlijk eten.
Kijk eens hier als je een mooie box wilt voor kerst. Geen belang in, ik ga het alleen zelf ook proberen :)
pi_157684387
Hallelujah...voor 95 euro 8-) @ Lebox
  vrijdag 20 november 2015 @ 00:28:34 #197
409579 LuDann
All the way
pi_157684404
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:17 schreef Coelho het volgende:
Ik heb nog nooit een box besteld maar zeker interesse in het concept. Omdat we wel AH laten bezorgen heeft mijn vrouw daar een Allerhande box aan toegevoegd voor komende week. Ik heb echter het idee dat deze veel meer basic zijn dan HF en MS. Klopt dat?

Verder heb ik hier het idee gekregen dat MS > HF. Wat ik niet snap bij MS is dat ze over een abonnement spreken dat ik direct weer kan afzeggen of tijdelijk stopzetten t/m 8 weken vooruit. Waarom dan een abonnement en mensen niet gewoon de gelegenheid geven om te bestellen als ze willen? Met al die verplichte abonnementen ben ik altijd bang dat ik het over het hoofd zie en er vervolgens aan vast zit.

Is er trouwens een vaste dag waar ze van uit gaan als ze het hebben over 'tenminste 6 dagen van tevoren' stopzetten of afzeggen? Of is dat ten opzichte van een door mij gekozen leverdag?

Enne... mocht er iemand nog een gratis MS mogen delen, het zou mij over de drempel helpen *)
Ik heb al een week of 6 de Allerhande box en hoewel ik het alleen kan vergelijken met de Matthijs maaltijdbox heb ik wel de recepten van MS en HF gezien. Ik zou niet zozeer zeggen dat de gerechten van AH over het geheel meer basic zijn. Er zit wel eens een wat makkelijkere maaltijd tussen maar doorgaans wordt dat gecompenseerd door wat anders. Afgelopen week mediterrane stoofpot met Toscaanse worstjes en cavolo nero, dat was echt heel erg lekker. Er zitten wel (voor mijn doen) aparte ingrediënten bij vaak, dat kan ik wel waarderen. Stampot met karwijzaad, knolselderij en chorizo had ik vandaag, ik zou er zelf niet op komen.

Maar goed, ligt ook een beetje aan je referentiekader misschien. Ik kan verder absoluut niet koken. :') En aankomende week valt het aanbod bij AH me een beetje tegen, het lijkt nogal saai idd. Verder ben ik erg tevreden. Zeker nu ze de porties was groter lijken te hebben gemaakt.

1 december ga ik de MS box proberen. Dan HF nog eens en dan heb ik een spaar-ze-allemaal gedaan. :P
  vrijdag 20 november 2015 @ 00:33:40 #198
409579 LuDann
All the way
pi_157684550
Ik ga geen kerstbox doen. Ten eerste: holy shit wat duur en ten tweede: ik wil wel eens helemaal zelluf een recept opzoeken en maken. :Y Hoef alleen het hoofdgerecht te doen, gasten brengen voor- en nagerecht.
pi_157685323
Het lijkt mij niets, ik wil graag per dag zelf beslissen, waar ik dan zelf zin in heb en dat ga ik halen en koken...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_157686983
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 00:27 schreef AnneX het volgende:
Hallelujah...voor 95 euro 8-) @ Lebox
Voor 2 personen :7 HF was 4 gangen voor 90 euro voor 4 personen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')