wij zijn voor 3 dagen 2 personen. 39,- kwijt. Kom je dus op 6,50 per dag per persoon uit.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:29 schreef videonatic het volgende:
[..]
Als je een 5 dagen box neemt voor 5 personen is dat 49,-.
Als je het omrekent is dat dan 5,- per persoon per maaltijd, valt reuze mee dan toch?
Da's wel prijzig ja, dat zou ik niet doen nee voor maar 3 avondmaaltijden. Maar dan moet je ook nog 4 dagen zelf koken dus snap niet waarom je dan hello fresh zou nemen. Is toch juist om alle boodschappen zorgen af te nemen? Nu betaal je en heel veel en zit je maar half in het concept.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:30 schreef spierbal het volgende:
[..]
wij zijn voor 3 dagen 2 personen. 39,- kwijt.
Ik hoop voor je dat het dan niet al te laat is en ze ergens je telefoonnummer hebben opgeslagen oidquote:Op woensdag 4 november 2015 16:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, geef dan die 50% korting
Ik sloop overigens mij tel.nr uit HF op het moment dat ik het stop zet. Dat helpt.
Geprobeerd ja - telefoon van der oor gehaald, even een rondje gekeken op het kantoor en besloten nee het kan niet. Zulk soort mensen kosten bedrijven juist klantenquote:Op woensdag 4 november 2015 17:16 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Daar vroeg ik dus ook om, 50% korting, maar dat mocht niet ondanks dat ze héél erg geprobeerd had
Ik doe samen met mijn ouders en hebben dan de 3 dagen box voor 4 personen = ook 30 euro per stel. En aangezien ik daar op donderdag en vrijdag vaak kook, maak ik alles in 1x klaar en neem onze porties dan mee naar huisquote:Op woensdag 4 november 2015 17:30 schreef spierbal het volgende:
wij zijn voor 3 dagen 2 personen. 39,- kwijt. Kom je dus op 6,50 per dag per persoon uit.
5 dagen voor 2 denk ik? Ik betaal voor 3pp 69 voor 5 dagen.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:29 schreef videonatic het volgende:
[..]
Als je een 5 dagen box neemt voor 5 personen is dat 49,-.
Als je het omrekent is dat dan 5,- per persoon per maaltijd, valt reuze mee dan toch?
Mooi verhaal zegt inderdaad genoeg over hun, lijkt de staatsloterij wel. Die doen precies hetzelfde, ja het gaat altijd beter dan een dag geleden, de problemen zijn opgelost. Als ze echt willen verbeteren hadden ze je klachten kunnen zien en je meteen die 2 voor 1 actie kunnen geven.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:35 schreef Holy_Goat het volgende:
Gisteren gebeld door Hellofresh, maar toen had ik even geen tijd. Nu weer.
Ja meneer, u bent heeft aantal maanden geleden uw abonnement opgezegd en dat vinden wij heel-erg-jammer! Mag ik vragen waarom?
- Dat staat in de reden die ik opgegeven heb en in de klacht-emails die ik gestuurd had.
Die informatie kan ik niet inzien. Mag ik aarom vragen waarom?
- Nou, omdat in de laatste paar boxen de boel echt verre van vers was (wortels die niet eens wilden breken zo slap, courgettes die ik kon buigen, zalm die echt meuuuurde, beschimmelde producten) en ik een beetje beu ben van al dat karton dat jullie niet meer terug innemen, plus alle reclame zooi die jullie niet zouden rondsturen (want goed voor milieu enzo) maar toch doen. Verder wat andere punten gegeven
Een groot deel van uw klachten komt inderdaad bekend voor, dit was in de tijd dat wij onze groei niet meer bij konden houden, we zijn heel erg gegroeid. We hebben nu echter vreseljk veel geinvesteerd om naar een betere klantbeleving te komen. Ik zou u willen vragen of u ons toch nog een kans wil geven want we zijn nu echt veel beter geworden dan toen.
- Nou, ja, uhm... Hoe ziet u dat voor zich? Ik sta op dit moment nog niet te popelen.
Nou, als u ons de kans geeft om ons te bewijzen kunt u 2 boxen afnemen en krijgt u 10% korting.
- Uhm... Nee? Ik heb een beter voorstel. Er is tegenwoordig bij jullie een actie dat iemand 1 gratis box kan weggeven en die persoon dient er dan nog 1 te betalen. Dat wil ik dus ook in dat geval. Misschien gaat het nu inderdaad beter bij HF
Ik ga het overleggen met de leidinggevende
(10! seconden later)
Sorry meneer, dit kan ik echt niet aanbieden. Wat ik wel kan aanbieden is 15% korting als u 4 boxen belooft af te nemen.
- Hier kan ik natuurlijk absoluut niet mee akkoord gaan. U vraagt om een tweede kans maar wil mij als 'vroegere, maar toen ontevreden klant' niet de korting geven die u een nieuwe klant wil geven.
Ik heb echt heel erg mijn best gedaan voor u meneer (remember de 10 seconden?)
- Dan wens ik u een fijne dag nog.
U ook. Mag ik u later weer bellen.
- Nee.
Ok.
Sorry hoor, wat een kutbedrijf.
Heb hardop zitten lachen wat een absolute prutsers.. Dat 2e aanbod was nog slechter ookquote:
https://www.hellofresh.nl/recipe/week/upcoming/ Zou het moeten doen.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kun je ook wanneer je nog geen abonnee bent bij HF zien wat de komende gerechten zijn?
Dank je!quote:Op woensdag 4 november 2015 19:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
https://www.hellofresh.nl/recipe/week/upcoming/ Zou het moeten doen.
Die vond ik verrassend lekker zo! Slanker alternatief voor een snelle 'pizza'. Die houden we er in.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:10 schreef AnneX het volgende:
Afgezien van het prutsen hierboven...net de zg. pizza's op met Libanees platbrood.
( ook al weer 8 dagen in de koelkast )
Echt nog nooit van gehoord...quote:
wist niet of het was wat, en deed het voor de afwisseling, want ik ging de markt op kocht brocolli, bloemkool, spruiten, sperziebonen en tuinbonen. Elke week hetzelfdequote:Op woensdag 4 november 2015 17:33 schreef videonatic het volgende:
[..]
Da's wel prijzig ja, dat zou ik niet doen nee voor maar 3 avondmaaltijden. Maar dan moet je ook nog 4 dagen zelf koken dus snap niet waarom je dan hello fresh zou nemen. Is toch juist om alle boodschappen zorgen af te nemen? Nu betaal je en heel veel en zit je maar half in het concept.
En dan krijg je zelf ook korting.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:28 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik mag een gratis box weggeven, bij afname van minimaal 2 boxen. Bij interesse even je mailadres PMen, dan ontvang je een mail van HF.
Neequote:Op woensdag 4 november 2015 21:29 schreef Negentiendertig het volgende:
En dan krijg je zelf ook korting.
Toch?
dquote:
Dat was een foutje ja Maar bij de gratis box weggeven krijg je als klant zelf geen korting. Dat geldt alleen als je de ander 20 euro korting geeft.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:39 schreef AnneX het volgende:
Dat was een foutje van HF
Bij een volgende meet tracteer ik
Eens in de zo veel tijd ontvang ik een HF brief ( per post) met drie keer mijn code.
Als iemand van mijn vrienden daarmee bestelt, krijg ik 12,50 korting.
Aangename verrassing inderdaad. Zag eigenlijk een beetje op tegen de cherrytomaat erdoorheen, maar ik vond 't echt allemaal keurig op elkaar afgestemd qua smaak.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:07 schreef Vanyel het volgende:
Ik vond die stamppot nog het beste van de 3 die ik deze week had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |