abonnement Unibet Coolblue
pi_157377963
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 november 2015 08:29 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Hoe heeft dit kunnen gebeuren? :o
Is Nederland hier zó mee bezig dat we de laatste kneus zoeken die nog niet zijn of haar mening gegeven had? :o
Er is gewoon geen andere spraakmakende gate.
En hier komen steeds meer hoofdrolspelers en breuken in één gate bij :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 7 november 2015 @ 13:34:11 #127
163650 Greys
pi_157380095
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:55 schreef Nadine26 het volgende:
Prinses Sabia O+
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_157380237
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:55 schreef Nadine26 het volgende:

Bij 'een belangrijke man' denk ik niet aan Badr Hari, eerder aan Koning Willem Alexander. Maar die is al bezet. Dan blijft prins Ernst August von Hannover over. Dus daar zet ik mijn kaarten op. Prinses Sabia O+
Koning Kwalbert van Monaco, daar zet ik op in. Saab is zelf "Koningin mannen afpakken" dus de inzet hier gaat naar Koning Kwalbert.
pi_157380918
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 23:37 schreef kissaa het volgende:

[..]

Ja, dat is de man die zo genadeloos op ziijn bek ging met de genverbrander. :+
Plus een gestoorde die mensen bedreigt via email en Twitter. Daarna claimt hij dan dat zijn account gehackt is:

http://www.omroepbrabant.(...)Dit+ben+ik+niet.aspx
https://constantiaoomen.w(...)rt-van-den-broeke-2/

Zijn meerdere van dat soort incidenten. Dat walgelijke figuur met diverse stoornissen opvoeren geeft al aan hoe wanhopig Santegoeds is om wat 'nieuws' te brengen.
  zondag 8 november 2015 @ 00:59:40 #130
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_157394468
Terwijl fotograaf Dariusz bij Sabia voor de villa in de stromende regen en storm staat,
Sabia: "Genieten van deze herfstdagen! teatime, macarons, candy en kan er geen genoeg van krijgen."
https://instagram.com/sabia_boulahrouz/


  zondag 8 november 2015 @ 01:05:14 #131
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_157394550
Sabia wordt vanaf 20 november tien vrijdagen verwacht als jurylijd in de show van MindMasters Live op SBS 6 in studio Aalsmeer. Zestien getalenteerde mindmasters nemen het vanaf vrijdag 20 november wekelijks tegen elkaar op. Verdeeld in twee teams worden de deelnemers begeleid door gerenommeerde, internationale iconen uit de wereld van de mentale magie: Walter Rolfo en Uri Geller. In elke liveshow worden zij beoordeeld door de kijker thuis en door 'De Raad Van 10'.

TV-studio Aalsmeer.


Uri Geller: "Ik krijg een melding wanneer mijn naam Uri Geller op het internet wordt genoemd. Een paar weken geleden word ik op een dag gewekt met de melding: Uri Geller, Uri Geller, Sabia, Sabia! Ik zei al: "Wat is dit nou?" Dus ik heb Sabia snel opgezocht via google. En wauw, toen kwam ik er achter wie Sabia was. Sabia is geweldig. Dus het wordt fantastisch.
Ik denk zeker te weten dat Sabia een bepaalde gave bezit. Op de foto's ziet Sabia er beeldschoon uit, ze is heel knap. Maar ik denk ook dat Sabia heel erg intelligent is. Ik denk dat ze heel slim is, ze gebruikt haar schoonheid en charme...En haar charisma om mensen te interesseren.

Oude foto van Sabia en Rafaël


Uri Geller: "Is Sabia nou wel of niet zwanger? Wordt het een jongen of een meisje? Als ik Sabia heb ontmoet heb, dan zal ik het jullie laten weten.



[ Bericht 1% gewijzigd door Tuinfluitert op 09-11-2015 01:31:56 ]
  Admin zondag 8 november 2015 @ 12:58:24 #132
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_157398681
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 8 november 2015 @ 13:26:57 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157399264
quote:
En op dr 47ste na 22 jaar onvervulde kinderwens :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157399765
quote:
Ken ook iemand die dit heeft meegemaakt, dacht dat ze vol in de overgang zat en herkende geen symptomen. Op vakantie in Turkije hevige buikkrampen en met gezonde baby terug naar Nederland.
Was toen ook dik over de 40 en had de hoop op kinderen al jaren opgegeven. Bijzondere verhalen.

Heel bijzonder.
pi_157400158
quote:
mooi verhaal
maar t gebeurd idd vaak genoeg dat vrouwen zelf (heel lang of helemaal) niet eens door hebben dat ze zwanger zijn vanwege uit wegblijven van een typische zwangerschapsbuik en/of klachten
  zondag 8 november 2015 @ 14:06:21 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157400199
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 14:04 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

mooi verhaal
maar t gebeurd idd vaak genoeg dat vrouwen zelf (heel lang of helemaal) niet eens door hebben dat ze zwanger zijn vanwege uit wegblijven van een typische zwangerschapsbuik en/of klachten
En op die leeftijd denk je eerder aan de overgang dan aan een zwangerschap, zeker in dit specifieke geval, van iemand die kennelijk tijdens haar "vruchtbare jaren" niet zwanger kon worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 8 november 2015 @ 14:47:01 #137
251975 kissaa
fka: kissa
pi_157401162
Shownieuws in de bocht: Sabia krijgt een dochter omdat het snoepgoed roze is :')

http://www.show.nl/showfl(...)-van-een-dochtertje/
pi_157402885
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 14:47 schreef kissaa het volgende:
Shownieuws in de bocht: Sabia krijgt een dochter omdat het snoepgoed roze is :')

http://www.show.nl/showfl(...)-van-een-dochtertje/
Misschien had ze de blauwe al op de terugweg van de bakker, :Y)
  zondag 8 november 2015 @ 16:29:33 #139
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_157404603
De vijf van de tien juryleden SBS6 MindMasters Live zijn bekend:
Peter R. de Vries.
Boer Geert.
Sabia Engizek
Kay Nambiar
Frits Huffnagel

Vanzelfsprekend wordt ook Sabia in Mindmasters onderworpen aan de meeste verbluffende mentale experimenten, gedurfde tests en onverklaarbare acts. Uri Geller: " Wat gaat Sabia doen? Dat is geheim. Er gaan grote dingen gebeuren, maar ik verklap niets. Ik houd mijn lippen op elkaar.

Hopelijk zien de makers van Mindmasterslive in Sabia Engizek geen twee Patty Brard.

pi_157405221
10 juryleden? Hoeveel kandidaten zijn er wel niet :o :@
  Trouwste user 2022 zondag 8 november 2015 @ 17:59:59 #141
7889 tong80
Spleenheup
pi_157406556
Ha ha ha :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 8 november 2015 @ 19:05:58 #142
432999 NothingHappened
...seriously...
pi_157407858
Dat is wmb toch wel een treurig dieptepunt in de 'carrière' van Peter R. De Vries. Mijn God!
pi_157413283
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:05 schreef NothingHappened het volgende:
Dat is wmb toch wel een treurig dieptepunt in de 'carrière' van Peter R. De Vries. Mijn God!
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Trouwste user 2022 zondag 8 november 2015 @ 22:14:12 #144
7889 tong80
Spleenheup
pi_157414339
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:05 schreef NothingHappened het volgende:
Dat is wmb toch wel een treurig dieptepunt in de 'carrière' van Peter R. De Vries. Mijn God!
:D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_157418251
quote:
Laat hem maar laffen ja hahaha :) Hij fits like a glove in de sbs6 programmering

"...en over respect gesproken...ik haal dingen onder m'n schoen vandaan, waar ik meer respect voor heb dan voor jou Petertje...Prettig weekend!" [Also sprach Hans Teeuwen]




...en nu weer over Sabia en haar roze versnaperingen hoor!
  Trouwste user 2022 maandag 9 november 2015 @ 10:11:50 #146
7889 tong80
Spleenheup
pi_157420180
Khalid Boulahrouz, de ex-man van de zwangere (?) Sabia Engizek, zorgt ervoor dat zij tot rust kan komen.

Het lijkt steun uit onverwachte hoek, maar 'de kannibaal', zoals zijn voetbalbijnaam luidt, brengt steeds meer tijd met zijn kinderen door. Khalid was, toen zijn oude club Feyenoord zondag gelijkspeelde tegen Ajax, in Hamburg aan het zwemmen met Daamin (4) en Amaya (5).
De voetballer heeft zijn kinderen een periode minder gezien, toen hij in 2013 scheidde van Sabia en zij achterbleef in Hamburg. Boulah vertrok naar Portugal en ging vervolgens via het Deense Brøndby terug naar Nederland.

Hij is op het moment clubloos, wat hem de vrijheid geeft zijn vaderrol meer te vervullen. Waar hij en zijn kinderen zichtbaar van genieten, zoals op een foto te zien is die Khalid postte.
En het biedt ook Sabia wat hulp. De, volgens haarzelf, zwangere ex van Rafael van der Vaart doet het rustig aan. Afgelopen weekeinde had ze volgens Shownieuws voor het eerst sinds weken weer wat sociaal contact met vrienden over de vloer.

Sabia maakt zich op voor een drukkere periode: vanaf 20 november gaat Mindmasters Live van start op SBS 6. Dan zullen de ogen massaal zijn gericht op haar babybuik. Tenzij die toch een illusie blijkt en zij alleen maar opzien baart...

http://www.telegraaf.nl/p(...)un_voor_Sabia__.html

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 9 november 2015 @ 10:48:18 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157420823
Je doet gewoon wat je hoort te doen, met je eigen kinderen omgaan, en dan is dat ineens "Steun voor je ex-partner"?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157421050
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 10:48 schreef Leandra het volgende:
Je doet gewoon wat je hoort te doen, met je eigen kinderen omgaan, en dan is dat ineens "Steun voor je ex-partner"?
logica volgens eefje
  maandag 9 november 2015 @ 11:15:15 #149
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_157421311
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 10:11 schreef tong80 het volgende:
Khalid Boulahrouz, de ex-man van de zwangere (?) Sabia Engizek, zorgt ervoor dat zij tot rust kan komen.

Het lijkt steun uit onverwachte hoek, maar 'de kannibaal', zoals zijn voetbalbijnaam luidt, brengt steeds meer tijd met zijn kinderen door. Khalid was, toen zijn oude club Feyenoord zondag gelijkspeelde tegen Ajax, in Hamburg aan het zwemmen met Daamin (4) en Amaya (5).
De voetballer heeft zijn kinderen een periode minder gezien, toen hij in 2013 scheidde van Sabia en zij achterbleef in Hamburg. Boulah vertrok naar Portugal en ging vervolgens via het Deense Brøndby terug naar Nederland.

Hij is op het moment clubloos, wat hem de vrijheid geeft zijn vaderrol meer te vervullen. Waar hij en zijn kinderen zichtbaar van genieten, zoals op een foto te zien is die Khalid postte.
En het biedt ook Sabia wat hulp. De, volgens haarzelf, zwangere ex van Rafael van der Vaart doet het rustig aan. Afgelopen weekeinde had ze volgens Shownieuws voor het eerst sinds weken weer wat sociaal contact met vrienden over de vloer.

Sabia maakt zich op voor een drukkere periode: vanaf 20 november gaat Mindmasters Live van start op SBS 6. Dan zullen de ogen massaal zijn gericht op haar babybuik. Tenzij die toch een illusie blijkt en zij alleen maar opzien baart...

http://www.telegraaf.nl/p(...)un_voor_Sabia__.html

:P

Khalid en Sabia op hun huwelijksdag in Hamburg, in 2006.
Blijf dit een bizarre, vreemde foto vinden voor een huwelijksdag... where's the joy?

Ze is door de jaren heen steeds meer op Sylvia gaan lijken:
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_157421554
quote:
2s.gif Op maandag 9 november 2015 11:15 schreef SEMTEX het volgende:

Khalid en Sabia op hun huwelijksdag in Hamburg, in 2006.
Blijf dit een bizarre, vreemde foto vinden voor een huwelijksdag... where's the joy?

Ik blijf steeds hopen dat het nét een slechte foto uit een reeks was, of dat ze cameraschuw waren :')
Als je alle bloemen wegdenkt, is het net een foto van een begrafenis.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')