abonnement Unibet Coolblue
pi_157938595
Voor de mensen die flawless willen halen. Gisteren flawless gehaald na een maand.

Speelde steeds met randoms maar na online gelezen te hebben dat een vast team beter is dus maar een team gezocht. Broertje van een vriend zit op mijn niveau 1.3 kd. Hij kende nog iemand die iets beter dan ons, 1.5 k/d.

Afijn dreamtiem was geboren. Want er zit wel een I in team.

In het begin makkelijk op 5 wins komen en toen steeds gecrushed worden. Ik analyseerde steeds wat er fout ging wat tot tilten leide bij mij en dat broertje.

maar hoe meer we speelden hoe meer call outs we deden en hoe minder we hoefde te praten. Alleen ik analyseerde nog steeds wat op vingers wijzen lijkt en dus tilt veroorzaakte.

Deze week besloten 1 kaart te doen om tactiek te bepalen: "guys, geen tilt, geen vingers wijzen maar als iemand dom dood gaat dan zeggen we dat eerlijk en dan gaan we niet nog een keer zo dood."

Dingen die we niet deden:

Snipers over b challengen. (Hun hardscopen en wij niet dus hun hebben voordeel)

1 voor 1 pushen als orbs van de vijand op de grond ligt

Snipers gebruikten de binnenste kamers niet. Alleen buitenste cirkel als heel het enemy team nog stond.

Wij speelden met sunbreaker, red death en 1kys, nightstalker met villainy en stilpiercer en een bladedancer met nirwens en conspiracy td.

Dingen die wij deden:

Geen tilt, hoe leuker je het hebt hoe makkelijker alles gaat. Uiteindelijk hadden we zoveel lol dat we kills probeerde te stealen en dan braggen over je sicke kill terwijl ik sia aan het blazen was en we met zijn alle af en toe mee zongen.

Elkaar complimenteren voor de sicke kills.
Elkaar aanmoedigen beter te doen devolgende ronde als iets niet werkte.

Gepraat over waar wij goed in zijn. Ik en de andere sniper kwamen er achter dat wij niet kunnen hard scopen maar wel kunnen quickscopen (i shit you not)

Na een paar rondes er uit gesniped te worden besloten dat campers van ons zullen blijven winnen en dat we moeten oushen met snipe. Hierdoor konden wij goede quickscopes maken wat de vijand vaak niet lukte.

Tactiek:

Opslitsen. Bladedancer shotty ging invisible naar depen kont tegen kont rechts van spawn en bleven lopen tot we enemies zagen. Dit leverde makkelijke flanks op. En aangezien deze kaart klein is konden we snel met zijn 3'n naar orb van enemy pushen.


Maar we zijn nu zo op elkaar ingespeeld dat ons win % 70 was dit weekend. Dus wat iedereen zegt klopt, zoek like minded people en just do it.

Alleen probleem was met de run dat we flawless gingen ik alle boons had gekocht en we zouden alleen mercy. Dus toen ik 9-0 stond stonden hun 7-0 en verloren we de laatste natuurlijk.

Maar hun geen lighthouse, ik geen lighthouse. Dus ik kan er naar toe maar als enige daar mijn ballen tegen die kist aan ketsen is ook maar soso.

Maar aankomend weekend gaat dreamtiem met zijn allen 9-0.🎉

Footage:
https://www.instagram.com/p/-oAsuxwvfO/

https://www.instagram.com/p/-mtFAowvcJ/

[ Bericht 7% gewijzigd door vault_tec op 01-12-2015 07:39:56 ]
  dinsdag 1 december 2015 @ 10:22:32 #152
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_157940078
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 07:32 schreef vault_tec het volgende:
Voor de mensen die flawless willen halen. Gisteren flawless gehaald na een maand.

Speelde steeds met randoms maar na online gelezen te hebben dat een vast team beter is

Lekker man; ik speel ook met een vast team maar de laatste weken steeds 8 wins met behoud van mercy, en dan steeds verliezen.

Daardoor tilt 1 van onze gasten steeds zo dat hij mij en andere teamlid helemaal uit onze game haalt. Wij hebben altijd 2 snipers (ik en teammaat) en hij is shotty als support / backup. Dit gaat echt tot 8 wins prima, maar als 1 van ons daarna dood gaat is het meteen: 'jullie gaan te snel dood, stop met sniper en pak shotgun, ik ben heel de tijd als laatste levend'. Dat snap ik als jouw rol is om achter cover te wachten terwijl wij challengen...
Ik heb dan al totaal geen zin meer.

Gisteren met iemand anders gespeeld, ook weer 8 wins no problemo. Daarna 2x tryhards die gewoon te goed waren voor ons, dat is gewoon pech hebben.

Ik ben wel blij met de bounties, je hebt dan toch nog best aardige rewards door alleen maar te spelen.

Wat jij zegt klopt helemaal: positiviteit en communicatie zijn echt essentieel voor flawless.
pi_157945056
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 10:22 schreef Visserij het volgende:

[..]

Lekker man; ik speel ook met een vast team maar de laatste weken steeds 8 wins met behoud van mercy, en dan steeds verliezen.

Daardoor tilt 1 van onze gasten steeds zo dat hij mij en andere teamlid helemaal uit onze game haalt. Wij hebben altijd 2 snipers (ik en teammaat) en hij is shotty als support / backup. Dit gaat echt tot 8 wins prima, maar als 1 van ons daarna dood gaat is het meteen: 'jullie gaan te snel dood, stop met sniper en pak shotgun, ik ben heel de tijd als laatste levend'. Dat snap ik als jouw rol is om achter cover te wachten terwijl wij challengen...
Ik heb dan al totaal geen zin meer.

Gisteren met iemand anders gespeeld, ook weer 8 wins no problemo. Daarna 2x tryhards die gewoon te goed waren voor ons, dat is gewoon pech hebben.

Ik ben wel blij met de bounties, je hebt dan toch nog best aardige rewards door alleen maar te spelen.

Wat jij zegt klopt helemaal: positiviteit en communicatie zijn echt essentieel voor flawless.
Wij deden dit ook tot wi merkte dat rondes 6-7-8 het moeilijk was en wij wat andere gingen doen. Onze shotty useris zeer proficient en heeft soms enemy team helemaal alleen te pakken. Dus wij hebben de shotgun user het vertrouwen gegeven om alleen te gaan. Als we maar meeten bin de eerste orb.
"Young milli, we hebben quick revivegear dus we ressen je en kan je weer shotty pompen."

Tegen die try hards teams werkt opslitsen goed want try hrds gaan of allemaal uit elkaar of blijven met zijn 3'n boj elkaar. Zo kan je ze dus pinchen 1 voor 1 of flanken.

Toen ik stopte met salty zijn en iedereen gewoon het vertrouwen gaf dat ze hun best deden ging het allemaal vanzelf.

Zoek anders een shotty user die dit kan. Of een shotty user die geen zout kent.
pi_157990818
heb m'n 50 in skirmish. _O_

  donderdag 3 december 2015 @ 19:20:06 #155
194233 Friday12
Originele kloon
pi_157992820
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:35 schreef VMSDKR het volgende:
heb m'n 50 in skirmish. _O_

[ afbeelding ]
Totaal kills in 1 match?

En die warpriest challenge :')
pi_157993781
quote:
6s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:20 schreef Friday12 het volgende:
Totaal kills in 1 match?
Geen idee, tegen de 45 denk ik.
  donderdag 3 december 2015 @ 20:31:23 #157
194233 Friday12
Originele kloon
pi_157994661
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:56 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Geen idee, tegen de 45 denk ik.
Wat bedoel je dan met 50? :P
pi_157996354
quote:
6s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:31 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Wat bedoel je dan met 50? :P
www.destinytracker.com
  donderdag 3 december 2015 @ 22:02:45 #159
194233 Friday12
Originele kloon
pi_157997319
quote:
Lol mijne is maar 16 _O-
  vrijdag 4 december 2015 @ 16:41:36 #160
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_158012607
Haha, mijne is 4.. Ik was ook echt kansloos in de Crucible in het begin..

Monthly Stats

Activity K/D Win %
Dec 2015 0.91 49.0%
Nov 2015 0.82 43.6%
Oct 2015 0.64 41.3%

Daar zit dan wel weer vooruitgang in ;)
pi_158016460
Xbox is overleden :'( Vanaaf schoentje zetten en hopen dat ik een nieuwe krijg :P
pi_158036093
Telesto *O*

Alle Trails bounties opgehaald, ben dr klaar veur. Maar eerst, heerlijk avondje.
pi_158041552
Sparrow Racing, joepie........ Nog steeds geen nieuws qua echte content dus...
pi_158044176
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:02 schreef VelitoX het volgende:
Sparrow Racing, joepie........ Nog steeds geen nieuws qua echte content dus...
Dat zit nu toch al in die "exlusieve" RedBull content?
pi_158044631
SPARROW RACING _O_ _O_ OMG OMG
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_158044924
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 22:18 schreef Reintji het volgende:

[..]

Dat zit nu toch al in die "exlusieve" RedBull content?
Nope daz alleen een reskin sparrow
pi_158051416
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:41 schreef Luuksor het volgende:
Haha, mijne is 4.. Ik was ook echt kansloos in de Crucible in het begin..

Monthly Stats

Activity K/D Win %
Dec 2015 0.91 49.0%
Nov 2015 0.82 43.6%
Oct 2015 0.64 41.3%

Daar zit dan wel weer vooruitgang in ;)
Als je een keer casual trials wilt spelen. Moet mij en een vriend wel lukken om je naar 7 wins te krijgen.

Ik hoef nog maar 75 rumbles te winnen.

https://www.instagram.com/p/-7JzV7Qve_/

https://www.instagram.com/p/-7Hg_ZQvZd/
  zondag 6 december 2015 @ 23:44:57 #168
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_158070608
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 09:44 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Als je een keer casual trials wilt spelen. Moet mij en een vriend wel lukken om je naar 7 wins te krijgen.

Ik hoef nog maar 75 rumbles te winnen.

https://www.instagram.com/p/-7JzV7Qve_/

https://www.instagram.com/p/-7Hg_ZQvZd/
Ja leuk! Lijkt me een goed plan :)
pi_158120412
Geen enkele opmerking over de Sparrow Races? Zo gaaf! ^O^ *O*
pi_158122566
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Geen enkele opmerking over de Sparrow Races? Zo gaaf! ^O^ *O*
Nog niet gedaan. Zal straks ff proberen. Valt er nog wat mee te winnen?
pi_158122897
Was zeker grappig, maar zou het niet zo snel via matchmaking doen. Grootste charme zat hem nog in het feit dat we een party van vijf hadden.
  woensdag 9 december 2015 @ 13:52:30 #172
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_158127879
Wat is het nut van de lightless gear die je kan krijgen ?
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_158128580
Sparrow racing kan me echt niet boeien, voor een fun racer speel ik wel Mario Kart of zo. Three of coins werkt overigens bij SRL, en ook bij crucible...voor degene die alle 'nieuwe' exotics wil krijgen.

Staan wel een hoop dingen in de patch notes, vooral weapon balancing. Heeft iemand al uitgebreid crucible gespeeld? Ik denk dat ik m'n pulse/shotgun combinatie vaarwel kan zeggen?
pi_158143795
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 14:37 schreef HetAntwoord het volgende:
Sparrow racing kan me echt niet boeien, voor een fun racer speel ik wel Mario Kart of zo. Three of coins werkt overigens bij SRL, en ook bij crucible...voor degene die alle 'nieuwe' exotics wil krijgen.

Staan wel een hoop dingen in de patch notes, vooral weapon balancing. Heeft iemand al uitgebreid crucible gespeeld? Ik denk dat ik m'n pulse/shotgun combinatie vaarwel kan zeggen?
Three of coins bij srl? Verklaar je nader...

Ik heb net ff crucible gespeeld maar was heel kort, en ik heb teveel pilsjes gehad om het verschil te merken met mn shotgun.
pi_158145171
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 01:44 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

Three of coins bij srl? Verklaar je nader...

Ik heb net ff crucible gespeeld maar was heel kort, en ik heb teveel pilsjes gehad om het verschil te merken met mn shotgun.
Je kan three of coins nu ook in PVP gebruiken, dus zowel bij sparrow racing (SRL) als crucible. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar exotic engrams hebben dan kans om post game te droppen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')