abonnement Unibet Coolblue
pi_157419203
Eagles! Die ga ik vanavond eens lekker uitgebreid terugkijken. :7

Ondanks dat ik absoluut geen fan ben van Cam Newton is het wel aardig om hem zo bezig te zien, de league kan straks wel weer eens een nieuwe superster gebruiken, hij zou (mits hij op topniveau blijft spelen) daar natuurlijk perfect voor zijn.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_157419220
Wtf Quinn? :') Kickt die malloot een FG op 4&2 vanaf de SF2 met 4 punten achterstand en minder dan 3 minuten te spelen. :D :')
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 9 november 2015 @ 09:19:40 #178
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_157419579
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 08:36 schreef zjroentje het volgende:
Wtf Quinn? :') Kickt die malloot een FG op 4&2 vanaf de SF2 met 4 punten achterstand en minder dan 3 minuten te spelen. :D :')
I like the call, you gotta take the points and trust your defense. Aldus Simms and Nantz.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 9 november 2015 @ 09:28:26 #179
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_157419667
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 08:34 schreef maerk het volgende:

Ondanks dat ik absoluut geen fan ben van Blaine Gabbert is het wel aardig om hem zo bezig te zien, de league kan straks wel weer eens een nieuwe superster gebruiken, hij zou (mits hij op topniveau blijft spelen) daar natuurlijk perfect voor zijn.
Even gefixed er stond een andere naam, waarschijnlijk een foutje omdat het nog zo vroeg is.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_157422188
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 08:34 schreef maerk het volgende:
Eagles! Die ga ik vanavond eens lekker uitgebreid terugkijken. :7

Ondanks dat ik absoluut geen fan ben van Cam Newton is het wel aardig om hem zo bezig te zien, de league kan straks wel weer eens een nieuwe superster gebruiken, hij zou (mits hij op topniveau blijft spelen) daar natuurlijk perfect voor zijn.
Waarom ben je geen fan van Cam?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_157424888
quote:
7s.gif Op maandag 9 november 2015 12:10 schreef Seam het volgende:

[..]

Waarom ben je geen fan van Cam?
Jij wel sinds vannacht zo te zien. ;)

Nee ik houd niet van zijn maniertjes en zijn houding in het algemeen. Alles lijkt bewust geregisseerd voor de camera's, en dat kan, maar dan moet je ook een onbesproken topper zijn. Daarnaast heeft zich altijd als een slecht verliezer gedragen, bijna puberaal, hij is geen leider wat dat betreft.

Dat kan nog veranderen maar hij is inmiddels toch behoorlijk ervaren.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 november 2015 @ 14:22:43 #182
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_157424985
Cam is gewoon te jong of doet nog "puberaal". Hij is wel gewoon goed, nog lang niet in het rijtje van Rodgers, Brady of Brees, maar dat kan nog komen.

Die interception aan het einde gisteren kon echt niet bijvoorbeeld.

Wel super blij met de 8-0 ;) Doe mij maar een Patriots Panthers rematch Super Bowl. Dat was namelijk mijn eerste wedstrijd die ik keek en daarna meteen fan was van de Panthers en de NFL.
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 november 2015 @ 14:24:48 #183
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_157425017
quote:
7s.gif Op maandag 9 november 2015 02:00 schreef Seam het volgende:
Cam Newton doet me zo enorm denken aan Smash van Friday Night Lights als persoon, echt twee druppels water _O_
Haha,nu je het zegt ;) Geweldige serie ook ;)
pi_157426030
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:16 schreef maerk het volgende:

[..]

Jij wel sinds vannacht zo te zien. ;)

Nee ik houd niet van zijn maniertjes en zijn houding in het algemeen. Alles lijkt bewust geregisseerd voor de camera's, en dat kan, maar dan moet je ook een onbesproken topper zijn. Daarnaast heeft zich altijd als een slecht verliezer gedragen, bijna puberaal, hij is geen leider wat dat betreft.

Dat kan nog veranderen maar hij is inmiddels toch behoorlijk ervaren.
Haha dat is exact waarom ik hem zo leuk vind. Ik hou wel van arrogantie bij sporters. Ronaldo (van voetbal) vind ik ook een held en veel toffer dan Messi. Cam komt veel menselijker over dan robot Manning of perfect schoonzoon Brady. Plus het feit dat hij gewoon een beest is de beste running QB die ik ooit gezien heb. Ik vind hem wel een stuk sterker geworden qua leiding hoor. Dat kon je vorig seizoen na die dramatische start wel zien.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_157438362
EAGLES! :D! _O_
pi_157442140
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:22 schreef Kyran het volgende:
Cam is gewoon te jong of doet nog "puberaal". Hij is wel gewoon goed, nog lang niet in het rijtje van Rodgers, Brady of Brees, maar dat kan nog komen.
Jong? 26 jaar en al zijn 5e seizoen in de league. Een 2x Pro Bowler met al meer dan 16.000 passing yards, dan heb je zat ervaring om een volwaardig leider te zijn
quote:
7s.gif Op maandag 9 november 2015 15:14 schreef Seam het volgende:

[..]

Haha dat is exact waarom ik hem zo leuk vind. Ik hou wel van arrogantie bij sporters. Ronaldo (van voetbal) vind ik ook een held en veel toffer dan Messi. Cam komt veel menselijker over dan robot Manning of perfect schoonzoon Brady. Plus het feit dat hij gewoon een beest is de beste running QB die ik ooit gezien heb. Ik vind hem wel een stuk sterker geworden qua leiding hoor. Dat kon je vorig seizoen na die dramatische start wel zien.
Ik houd ook wel van arrogantie bij topsporters, of liever een heleboel zelfvertrouwen, maar dan moet je het ook waarmaken. De perfecte schoonzonen Manning en Brady (alhoewel dat bij hem ook wel meevalt) houden gewoon hun grote waffel maar maken het al 15 jaar waar, daar heb ik pas echt ontzag voor. Of Rodgers, die hoor je nooit en is gewoon league MVP.
Zijn atletisch vermogen spreekt inderdaad voor Newton, als hij het kan combineren met leiderschap en consistency, dan zou het een echte ster worden.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_157442146
error
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  dinsdag 10 november 2015 @ 09:18:38 #188
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_157442792
Gabbert start ook tegen Seattle. Mooi dat de beste QB in de league gewoon naar Seattle komt #blessed.

Maar eerst komen de cardinals langs.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_157444663
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 08:18 schreef maerk het volgende:

[..]

Jong? 26 jaar en al zijn 5e seizoen in de league. Een 2x Pro Bowler met al meer dan 16.000 passing yards, dan heb je zat ervaring om een volwaardig leider te zijn

[..]

Ik houd ook wel van arrogantie bij topsporters, of liever een heleboel zelfvertrouwen, maar dan moet je het ook waarmaken. De perfecte schoonzonen Manning en Brady (alhoewel dat bij hem ook wel meevalt) houden gewoon hun grote waffel maar maken het al 15 jaar waar, daar heb ik pas echt ontzag voor. Of Rodgers, die hoor je nooit en is gewoon league MVP.
Zijn atletisch vermogen spreekt inderdaad voor Newton, als hij het kan combineren met leiderschap en consistency, dan zou het een echte ster worden.
De laatste 12 regular season games winnen vind ik wel consistent. Ook Cams stats zelf spreken voor hem. En vergeet niet dat zijn offense wel een stuk minder is dan die van de Packers of Patriots, dat is ook lastiger om te schitteren en leiding aan te geven. Maar ik snap wel wat je bedoeld, is ook gedeeltelijk een kwestie van smaak.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_157449274
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  vrijdag 13 november 2015 @ 09:10:25 #191
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_157507014
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_157562351
Vanavond op FOX Packers - Lions en Giants-Patriots, die laatste is met historisch besef wel aardig maar wordt natuurlijk een behoorlijke afslachting. :7
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_157567273
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 09:51 schreef maerk het volgende:
Vanavond op FOX Packers - Lions en Giants-Patriots, die laatste is met historisch besef wel aardig maar wordt natuurlijk een behoorlijke afslachting. :7
17.00, F1 Brazilië, 19.00, Dolphins - Eagles 22.25, Patriots - Giants, gaat een mooie sportavond worden :D
  zondag 15 november 2015 @ 15:02:32 #194
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_157567660
Brady moet nu wel 8 TD passen maken
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_157570487
Mha pats spelen wel uit, dus zie ze niet snel naar 6 TDs gaan. Wordt wel een makkelijke wedstrijd voor ze.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zondag 15 november 2015 @ 17:08:17 #196
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_157571466
quote:
7s.gif Op zondag 15 november 2015 16:37 schreef Seam het volgende:
Mha pats spelen wel uit, dus zie ze niet snel naar 6 TDs gaan. Wordt wel een makkelijke wedstrijd voor ze.
Al ze hun OL maar weer terughebben over 2 weken komt het goed. Komende weken lukt nog wel met de blessures
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_157574930
Lol dankjewel Fox, ff reclame tijdens de TD :{
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_157575220
Iemand (nogmaals :@) een streampje voor me? Wil Eagles kijken. Maar moest Chrome laatst opnieuw installeren dus mn bookmarks zijn weg. }:|
pi_157575289
quote:
14s.gif Op zondag 15 november 2015 19:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Iemand (nogmaals :@) een streampje voor me? Wil Eagles kijken. Maar moest Chrome laatst opnieuw installeren dus mn bookmarks zijn weg. }:|
http://www.vipleague.me/a(...)e-stream-online.html

Safety nr 3 in 3 weken bij de Dolphins :(
pi_157575426
Die bears TD _O- 87 yard reception _O-
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')