abonnement Unibet Coolblue
pi_157248765
Hai iedereen,

Ik ben een jongen van 20 jaar en heb nu bijna 2 jaar met een meisje van 19.

Alles in onze relatie is naar ons gevoel goed. We zien elkaar 3 keer in de week.

Nu is het zo dat ik als ik met haar ben ik altijd zin heb in seks. 'S ochtend' , 's middags , 's avonds , 's nachts maakt niet uit! Ze hoeft me maar te strelen of over m'n buik met haar lange nagels en ik word al geil. Ik heb dan ook voorvocht.

M'n vriendin wordt alleen niet snel geil. Ze zegt dat ze geil kan worden wanneer ze wilt. Mind over body zegt ze altijd. Nu wil ik alleen minder snel geil worden. En haar geil maken. Alleen als ik het soms
probeer dan werkt het niet omdat ze dan dus mind over body heeft. Als ik geen seks krijg omdat ik dan dus geil ben, ben ik vaak beetje teleurgesteld. Totaal niet boos maar ik vind het jammer dat ik dan geen seks heb.

2 dingen dus:

- hoe word ik minder snel geil, minder hard als ze me aanraakt

- hoe geil ik een meisje goed op?
pi_157248818
Herkenbaar mis weten mensen iets tegen het altijd geil zijn
  zondag 1 november 2015 @ 17:04:27 #3
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_157248835
Als ik geil ben dan maak ik altijd topics op fok.
pi_157248964
Ik ben 24/7 geil of ik nou 3 of 6 keer perdag ruk maakt geen kloten uit
Ik zwaai naar dieren.
pi_157249848
Meisjes kunnen naar mijn idee jongens ook sneller geil maken. Meisjes kunnen sexy lingerie kopen en dragen. Express bukken zodat we hun lingerie zien. Jongens kunnen dat niet over het algemeen
pi_157250680
Neem een kuisheidsgordel.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_157250694
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 17:40 schreef Donaldduck400 het volgende:
Meisjes kunnen naar mijn idee jongens ook sneller geil maken. Meisjes kunnen sexy lingerie kopen en dragen. Express bukken zodat we hun lingerie zien. Jongens kunnen dat niet over het algemeen
Jij kan niet bukken?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_157251322
Heb ik ook last van, en met die 50cm pener in je broek loop je al gauw voor lul (hihahhohi snap je m) die hoeft maar iets op te zetten en je wordt al nagekeken.
Niet Fokken met mij.
  zondag 1 november 2015 @ 18:38:30 #9
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_157251381
doe ssn strakke spedo aan zodat ze je leuter geod kan zien, streel deze zodat het extra duidelijk te zien is
pi_157252579
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 17:02 schreef Donaldduck400 het volgende:
Hai iedereen,

Ik ben een jongen van 20 jaar en heb nu bijna 2 jaar met een meisje van 19.

Alles in onze relatie is naar ons gevoel goed. We zien elkaar 3 keer in de week.

Nu is het zo dat ik als ik met haar ben ik altijd zin heb in seks. 'S ochtend' , 's middags , 's avonds , 's nachts maakt niet uit! Ze hoeft me maar te strelen of over m'n buik met haar lange nagels en ik word al geil. Ik heb dan ook voorvocht.

M'n vriendin wordt alleen niet snel geil. Ze zegt dat ze geil kan worden wanneer ze wilt. Mind over body zegt ze altijd. Nu wil ik alleen minder snel geil worden. En haar geil maken. Alleen als ik het soms
probeer dan werkt het niet omdat ze dan dus mind over body heeft. Als ik geen seks krijg omdat ik dan dus geil ben, ben ik vaak beetje teleurgesteld. Totaal niet boos maar ik vind het jammer dat ik dan geen seks heb.

2 dingen dus:

- hoe word ik minder snel geil, minder hard als ze me aanraakt

- hoe geil ik een meisje goed op?
Misschien moet jij ook eens mind over body gaan proberen.
pi_157252665
En nog een dingetje, je hebt zojuist zelf de oplossing gegeven. Als zij zegt 'mind over body', dan moet jij het dus psychologischer aanpakken.
  zondag 1 november 2015 @ 19:40:12 #12
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157252981
Mensen die altijd geil, zijn vaak laagbegaafd en hebben weinig inhoud. Maar het kan ook soms gewoon een aandoening zijn (ook wel nymfomanie genoemd.. helene van rooyen is volgens mij zo'n iemand).
Hoe dan ook... mensen die altijd geil zijn, kunnen bloedirritant zijn voor mensen die dat niet altijd zijn. Tenslotte heeft die geilheid nogal een sturende invloed, en zal het vaak je gedachten of blik naar andere mensen bepalen, en bijgevolg je gedrag. Waar het hart van vol is, loopt de mond van over, en zo.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  zondag 1 november 2015 @ 19:45:51 #13
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_157253114
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 18:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Jij kan niet bukken?
De zgn bouwvakkersdecollete is niet sexy.

quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 19:28 schreef netchip het volgende:
En nog een dingetje, je hebt zojuist zelf de oplossing gegeven. Als zij zegt 'mind over body', dan moet jij het dus psychologischer aanpakken.
Dat dus. Waar mannen meer visueel zijn ingesteld, moet je bij een vrouw meer dr brein weten te prikkelen. Niet iedereen heeft die gave van nature heb ik gemerkt, maar wellicht valt het aan te leren.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_157253313
Nou als je vriendin toch zelf kan beslissen wanneer ze geil wordt dan mag ze dat best wat vaker doen? Soort gulden middenweg ;)
pi_157253418
Als je merkt dat je geil wordt gewoon je zelf even goed in de ballen slaan, werkt gegarandeerd! Succes, TS!
Of niet dan?
pi_157253420
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 17:08 schreef Geerd het volgende:
Ik ben 24/7 geil of ik nou 3 of 6 keer perdag ruk maakt geen kloten uit
Heb je ook een meid van 19 ?
5 Ferrari's op videoband!
pi_157253433
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 19:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Heb je ook een meid van 19 ?
Helaas niet
Ik zwaai naar dieren.
pi_157253941
Ik snap niet zo goed wat ze bedoeld met mind over body?
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_157253948
Slaat nergens op die uitspraak
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_157258967
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:13 schreef Neverknown het volgende:
Ik snap niet zo goed wat ze bedoeld met mind over body?
Dat je wel aan haar kan gaan friemelen, maar dat dat niet zoveel zin heeft, omdat ze opgewonden raakt door gevoelens/woorden/whatever.
pi_157259724
quote:
2 dingen dus:

- hoe word ik minder snel geil, minder hard als ze me aanraakt

- hoe geil ik een meisje goed op?
1. Dat kan niet zomaar, dat vereist zelfbeheersing en dicipline.
2. Je moet haar gelukkig willen maken. Dan moet je eerst weten wat haar gelukkig maakt. Vraag het haar en doe dat. Misschien eens tracteren op een warme chocolademelk met slagroom of zo, maar dat weet ik niet, ik ken haar niet: jij wel.
pi_157262916
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:14 schreef netchip het volgende:

[..]

Dat je wel aan haar kan gaan friemelen, maar dat dat niet zoveel zin heeft, omdat ze opgewonden raakt door gevoelens/woorden/whatever.
Ik vind het een beetje een rare uitspraak voor in een relatie. Zoiets zeg je misschien als je net in zee gaat met een jongen en je hem toch niet leuk genoeg vindt om de lakens mee te delen.
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_157489209
neem een vriend die ook zo vaak geil is,dump het vrouwtje en succes ermee!
hoi hoi
  donderdag 12 november 2015 @ 13:12:07 #24
365231 Fera
Fire & Blood
pi_157490321
Mind over body. Richt. :') Ze heeft gewoon een lager libido.

Die keren dat jullie wel seks hebben, komt dat initiatief altijd vanuit jou? Wat doe je op dat moment waardoor ze geil wordt? En wat gaat er aan vooraf? Ik ken je vriendin niet, dus ik weet ook niet wat haar opgewonden zou maken.

En anders even blowen van tevoren.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  donderdag 12 november 2015 @ 17:39:19 #25
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157495220
Je bent 20. Niets aan de hand dus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')