abonnement Unibet Coolblue
pi_157240622
Beste FOK!ers,

Ik heb een undercut (opgeschoren zijkanten) en houd dit zelf ook bij 1 keer per week/2weken. Nu heb ik mijn baard bijna een week niet geschoren en denk ik er over na om hem te laten staan. Echter wil ik hem wat kort houden, ongeveer de lengte van mijn zijkanten. Op de een of andere manier lukt dit niet met m'n tondeuse. Ook denk ik er over na om baardolie te gebruiken.

De vragen:
-Hebben andere FOK!ers ook dat hun tondeuse de baard niet (goed) kort kan houden?
-Welke baardtrimmer gebruikt de FOK!er? (Graag met beoordeling van de FOK!er)
-Heeft de FOK!er ervaring met baardolie? (Graag vermelden welke baardolie en een beoordeling van de FOK!er)
  zondag 1 november 2015 @ 11:34:32 #2
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_157241264
Waarom baardolie?
pi_157241280
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_157241540
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 11:34 schreef Kopiko het volgende:
Waarom baardolie?
Omdat mijn baard (nog) niet op mijn wangen groeit, oftewel om de groei te stimuleren.
pi_157241832
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 11:52 schreef grotenaz het volgende:

[..]

Omdat mijn baard (nog) niet op mijn wangen groeit, oftewel om de groei te stimuleren.
Dat stimuleer je echt niet met baardolie... het is geen pokon.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_157243071
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 12:10 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat stimuleer je echt niet met baardolie... het is geen pokon.
Zou wat zijn :D
Children of the night. What music they make.
pi_157243637
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 12:10 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat stimuleer je echt niet met baardolie... het is geen pokon.
Pokon...?
  zondag 1 november 2015 @ 13:40:52 #8
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_157243682
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 13:38 schreef grotenaz het volgende:

[..]

Pokon...?
pi_157244274
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 11:52 schreef grotenaz het volgende:

[..]

Omdat mijn baard (nog) niet op mijn wangen groeit, oftewel om de groei te stimuleren.
Als je baard nog niet overal groeit moet je geen baard laten staan, anders krijg je zo'n schaamhaar hoofd. Er is overigens geen smeersel dat de groei stimuleert.
pi_157245628
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 14:01 schreef Aalscholver het volgende:

[..]

Als je baard nog niet overal groeit moet je geen baard laten staan, anders krijg je zo'n schaamhaar hoofd. Er is overigens geen smeersel dat de groei stimuleert.
Ik ben het met je eens dat je beter geen baard kan hebben als die niet goed groeit. Daarom wil ik mijn baard dus ook 'milimeteren'.
De enige plek dat mijn baard niet groeit is op de wangen. Mijn bakkebaarden lopen helemaal door tot de kaken, ik heb een snor en sikje en ook de onderkant van mijn gezicht heeft baardgroei. Alleen mijn wangen (nog) niet helemaal.

Hoe kan ik een foto via mobiel toevoegen? Dan kan je het zien.
pi_157246795
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 14:01 schreef Aalscholver het volgende:

[..]

Er is overigens geen smeersel dat de groei stimuleert.
Waar dient baardolie dan voor?
pi_157248877
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 15:49 schreef grotenaz het volgende:

[..]

Waar dient baardolie dan voor?
Tegen de jeuk die je geheid gaat krijgen bij een langere baard (huid droogt uit) plus dat het de baardharen soepel maakt zodat het makkelijker in model te kammen is.
Maar da's bij een paar mm niet echt aan de orde.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_157249725
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 17:06 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Tegen de jeuk die je geheid gaat krijgen bij een langere baard (huid droogt uit) plus dat het de baardharen soepel maakt zodat het makkelijker in model te kammen is.
Maar da's bij een paar mm niet echt aan de orde.
Aha, dus alleen nodig voor een echt grote baard.
pi_157253903
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 14:55 schreef grotenaz het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat je beter geen baard kan hebben als die niet goed groeit. Daarom wil ik mijn baard dus ook 'milimeteren'.
De enige plek dat mijn baard niet groeit is op de wangen. Mijn bakkebaarden lopen helemaal door tot de kaken, ik heb een snor en sikje en ook de onderkant van mijn gezicht heeft baardgroei. Alleen mijn wangen (nog) niet helemaal.

Hoe kan ik een foto via mobiel toevoegen? Dan kan je het zien.
Heb ik nooit geprobeerd dus dat weet ik niet, maar ik denk dat ik ongeveer weet wat je bedoelt.
Ik zou als ik jou was lekker al je aandacht besteden aan je snor en sik, de rest groeit later wel, en zo niet hou het dan tot die tijd idd lekker gemillimeterd :)

Ps, mocht je je baard [hier] in herkennen, scheer alles weg!
pi_157258274
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:12 schreef Aalscholver het volgende:

[..]

Heb ik nooit geprobeerd dus dat weet ik niet, maar ik denk dat ik ongeveer weet wat je bedoelt.
Ik zou als ik jou was lekker al je aandacht besteden aan je snor en sik, de rest groeit later wel, en zo niet hou het dan tot die tijd idd lekker gemillimeterd :)

Ps, mocht je je baard [hier] in herkennen, scheer alles weg!
Het is een klein beetje in die richting, maar dan een stuk minder extreem. Daarom wil ik het dus ook milimeteren.
pi_157262176
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:12 schreef Aalscholver het volgende:

[..]

Heb ik nooit geprobeerd dus dat weet ik niet, maar ik denk dat ik ongeveer weet wat je bedoelt.
Ik zou als ik jou was lekker al je aandacht besteden aan je snor en sik, de rest groeit later wel, en zo niet hou het dan tot die tijd idd lekker gemillimeterd :)

Ps, mocht je je baard [hier] in herkennen, scheer alles weg!
Brrrr
Children of the night. What music they make.
pi_157263858
Wees verstandig en ga gewoon niet in die trend mee als je de baardgroei er niet voor hebt. Het zelfde gelt voor mannen van 1,60m. Doe het gewoon niet! Je lijkt dan op een kabouter!
pi_157264055
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 10:40 schreef grotenaz het volgende:
Beste FOK!ers,

Ik heb een undercut (opgeschoren zijkanten) en houd dit zelf ook bij 1 keer per week/2weken. Nu heb ik mijn baard bijna een week niet geschoren en denk ik er over na om hem te laten staan. Echter wil ik hem wat kort houden, ongeveer de lengte van mijn zijkanten. Op de een of andere manier lukt dit niet met m'n tondeuse. Ook denk ik er over na om baardolie te gebruiken.

De vragen:
1-Hebben andere FOK!ers ook dat hun tondeuse de baard niet (goed) kort kan houden?
2-Welke baardtrimmer gebruikt de FOK!er? (Graag met beoordeling van de FOK!er)
3-Heeft de FOK!er ervaring met baardolie? (Graag vermelden welke baardolie en een beoordeling van de FOK!er)
1- kwestie van een goede Tondeuse

2- Philips dingetje, weet het type zo niet uit mijn hoofd, maar tegenwoordig laat ik het bijwerken en ga ik er niet zelf aan klooien, omdat ik het langer heb als dat ik zelf met de tondeuse goed kan bijwerken.

3- ja, van "she's lost control" (wat een klote naam voor baard verzorgings producten... ;( ) maar vind het wel fijn spul, eigenlijk nooit wat anders gehad want dit heeft me kapper......
zoals al eerder verteld is, is voor verzorging van je huid, zodat je minder last hebt van jeuk en schilfertjes en zachter maken van je baard.
als je een gemillimeterde "baard" ( :') dit uberhaupt een baard noemen :') ) is dit niet nodig.

quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 09:16 schreef Tomansss het volgende:
Wees verstandig en ga gewoon niet in die trend mee als je de baardgroei er niet voor hebt. Het zelfde gelt voor mannen van 1,60m. Doe het gewoon niet! Je lijkt dan op een kabouter!
fuck de trend, doe wat je zelf wil ;) :)
pi_157265502
quote:
12s.gif Op maandag 2 november 2015 09:35 schreef Martijn137 het volgende:

[..]

1- kwestie van een goede Tondeuse

2- Philips dingetje, weet het type zo niet uit mijn hoofd, maar tegenwoordig laat ik het bijwerken en ga ik er niet zelf aan klooien, omdat ik het langer heb als dat ik zelf met de tondeuse goed kan bijwerken.

3- ja, van "she's lost control" (wat een klote naam voor baard verzorgings producten... ;( ) maar vind het wel fijn spul, eigenlijk nooit wat anders gehad want dit heeft me kapper......
zoals al eerder verteld is, is voor verzorging van je huid, zodat je minder last hebt van jeuk en schilfertjes en zachter maken van je baard.
als je een gemillimeterde "baard" ( :') dit uberhaupt een baard noemen :') ) is dit niet nodig.

[..]

fuck de trend, doe wat je zelf wil ;) :)
Mijn tondeuse is een Philips ding, goede kwaliteit maar pakt op de een of andere manier nooit mijn baard.

Ik wil mijn baard (Ik blijf het een baard noemen) millimeteren omdat het er dan wel uitziet, ipv allemaal lange haren.

En ik loop tegen de 1.90m aan, dus ik ben geen klein kleutertje.
pi_157265531
Vanmiddag ga ik een baardtrimmer van de MediaMarkt kopen, iemand suggesties? Anders kies ik gewoon een Philips uit, die zijn wel goed.

Overigens toen ik vanmorgen in de spiegel keek zag ik al wel veel haartjes op mijn wangen, maar te kort om te kunnen zeggen dat ze bij de baard horen.
pi_157265544
Hoe oud ben je? bij mij kwamen die haren op m'n wangen ook pas echt na m'n 20e. Terwijl de rest al vanaf m'n 14e bijgewerkt moest worden.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_157265555
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 11:36 schreef grotenaz het volgende:

[..]

Mijn tondeuse is een Philips ding, goede kwaliteit maar pakt op de een of andere manier nooit mijn baard.

Ik wil mijn baard (Ik blijf het een baard noemen) millimeteren omdat het er dan wel uitziet, ipv allemaal lange haren.

En ik loop tegen de 1.90m aan, dus ik ben geen klein kleutertje.
heb je hem al lang / veel gebruikt ? kan zijn dat je mesjes bot zijn dan, misschien kijken om die te vervangen ipv een compleet nieuwe te kopen ?

en al was je wel een klein kleutertje ? boeie ? ik zie er uit als een houthakker met me baard en geruite blousjes :P
pi_157267102
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 11:40 schreef Martijn137 het volgende:

[..]

heb je hem al lang / veel gebruikt ? kan zijn dat je mesjes bot zijn dan, misschien kijken om die te vervangen ipv een compleet nieuwe te kopen ?

en al was je wel een klein kleutertje ? boeie ? ik zie er uit als een houthakker met me baard en geruite blousjes :P
Zie je er echt uit als een houthakker (ergo: heb je ook het postuur), of zie je eruit als een hipster (of een sloeber)?
pi_157267148
quote:
10s.gif Op maandag 2 november 2015 13:01 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Zie je er echt uit als een houthakker (ergo: heb je ook het postuur), of zie je eruit als een hipster (of een sloeber)?
nee geen hipster...... vind ik zelf dan iig.
heb wel enigsinds het postuur van een houthakker :P
pi_157267612
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 11:39 schreef Ceased2Be het volgende:
Hoe oud ben je? bij mij kwamen die haren op m'n wangen ook pas echt na m'n 20e. Terwijl de rest al vanaf m'n 14e bijgewerkt moest worden.
Ik word volgende maand 17 jaar. Maar zoals ik al zei, de haartjes waren vanmorgen een beetje te zien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')