abonnement Unibet Coolblue
pi_157294468
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:47 schreef Mani89 het volgende:
Redelijk overbodige aflevering, TWD moet niet te veel aan karakterverdieping doen want dan vallen de show en de schrijvers altijd een beetje door de mand. Laten we het gewoon bij de popcorn actie houden ok.

Zonde van de geit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Link naar je spoiler?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 3 november 2015 @ 16:31:21 #102
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157294518
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Link naar je spoiler?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_157294880
Zeker geen goede aflevering. Niet heel saai ofzo, maar gewoon heel overbodig. Sensai master cliché wat voor geen elke voortgang in het verhaal zorgt.
pi_157294966
Blijkbaar heeft AMC per ongeluk de promo voor aflevering 6 geplaatst op hun site, en toen weer verwijderd.
Ziet er goed uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze smelten de kazen!
  dinsdag 3 november 2015 @ 17:00:48 #105
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157295016
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:57 schreef Stickertje het volgende:
Blijkbaar heeft AMC per ongeluk de promo voor aflevering 6 geplaatst op hun site, en toen weer verwijderd.
Ziet er goed uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_157295071
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:53 schreef maho_91 het volgende:
Zeker geen goede aflevering. Niet heel saai ofzo, maar gewoon heel overbodig. Sensai master cliché wat voor geen elke voortgang in het verhaal zorgt.
Ik vind het juist wel leuk om te weten hoe het Morgan is vergaan.
Gewoon normaal doen ja.
pi_157295291
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:47 schreef Mani89 het volgende:
Redelijk overbodige aflevering, TWD moet niet te veel aan karakterverdieping doen want dan vallen de show en de schrijvers altijd een beetje door de mand. Laten we het gewoon bij de popcorn actie houden ok.

Zonde van de geit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die geit leeft nog, de ingewanden waren van een andere geit die er bovenop lag. Tabitha heeft zich daarna verscholen onder die zonnebloem, als je goed kijkt zie je dat daar precies genoeg ruimte is voor een geit
  dinsdag 3 november 2015 @ 17:18:46 #108
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157295316
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 november 2015 17:16 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Die geit leeft nog, de ingewanden waren van een andere geit die er bovenop lag. Tabitha heeft zich daarna verscholen onder die zonnebloem, als je goed kijkt zie je dat daar precies genoeg ruimte is voor een geit
Ze is wel dood want als je goed kijkt zie je achter Tabitha op een grassy knoll een sluipschutter liggen, dat is de dader.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_157295496
Klagen over afgelopen aflevering en dan zulke "grappen" posten. :').
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_157295725
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 17:27 schreef OMG het volgende:
Klagen over afgelopen aflevering en dan zulke "grappen" posten. :').
ik ben een Nederlander, klagen zit in mijn bloed. 8-)
Ze hadden er wat mij betreft best een goede filler van kunnen maken, bijvoorbeeld dat wij flashbacks zien naar wat Morgan heeft meegemaakt, in plaats van dat hij alleen maar loopt te schreeuwen dat hij dood wil.
  dinsdag 3 november 2015 @ 18:07:45 #111
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157296136
Ik vond dit best een fijne aflevering, zou meer moeten gebruiken. Deed me een beetje denken aan die Starbuck eps uit BSG en Tony-centrale afleveringen uit Sopranos. Deed Boardwalk Empire op het laatst ook hier en daar met Nucky en Harrow. Hadden ze veel eerder moeten doen in de loop van de serie.
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 3 november 2015 @ 18:48:20 #112
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_157296842
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 17:27 schreef OMG het volgende:
Klagen over afgelopen aflevering en dan zulke "grappen" posten. :').
Erg knap vooral omdat het slechts twee pagina's eerder al gepost was.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_157296975
Hij heeft bij het laatste stukje niet opgenomen. Als laatste zag ik dat Morgen wegging uit het huis. Daarna kwam dus nog een stukje in het nu?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_157297362
quote:
8s.gif Op dinsdag 3 november 2015 18:54 schreef Biancavia het volgende:
Hij heeft bij het laatste stukje niet opgenomen. Als laatste zag ik dat Morgen wegging uit het huis. Daarna kwam dus nog een stukje in het nu?
klein stukje maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze smelten de kazen!
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:32:07 #115
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_157297754
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 november 2015 17:16 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Die geit leeft nog, de ingewanden waren van een andere geit die er bovenop lag. Tabitha heeft zich daarna verscholen onder die zonnebloem, als je goed kijkt zie je dat daar precies genoeg ruimte is voor een geit
_O-
pi_157299712
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:15 schreef Stickertje het volgende:

[..]

klein stukje maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, oké. Bedankt.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_157301531
Mooei aflevering zeg. :) Ik snap Morgan nu wel, al zou ik het zelf nooit zo doen.
pi_157307857
Arme Tabitha...
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_157308189
Waarom klagen mensen over deze aflevering? Iedereen was stoked als hij even in beeld was. Nu is wordt zijn karakter uitgediept en dan is het niet goed meer. Om vervolgens wel te klagen dat de diepgang in TWD ver te zoeken is. Deze aflevering is van belang om het verschil tussen de twee kampen uit te werken. Dit seizoen is juist een seizoen waarbij getracht wordt wat meer diepgang en wat minder slashing te laten zien.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_157308944
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:57 schreef Stickertje het volgende:
Blijkbaar heeft AMC per ongeluk de promo voor aflevering 6 geplaatst op hun site, en toen weer verwijderd.
Ziet er goed uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And it's gone
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_157309143
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom klagen mensen over deze aflevering? Iedereen was stoked als hij even in beeld was. Nu is wordt zijn karakter uitgediept en dan is het niet goed meer. Om vervolgens wel te klagen dat de diepgang in TWD ver te zoeken is. Deze aflevering is van belang om het verschil tussen de twee kampen uit te werken. Dit seizoen is juist een seizoen waarbij getracht wordt wat meer diepgang en wat minder slashing te laten zien.
Mee eens. Het was een trage aflevering, maar ik hou daar juist wel van, ter afwisseling van de zombiehordes. En het wordt duidelijk waarom Morgan nu is zoals hij is.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_157309192
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:18 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Mee eens. Het was een trage aflevering, maar ik hou daar juist wel van, ter afwisseling van de zombiehordes. En het wordt duidelijk waarom Morgan nu is zoals hij is.
Dit, en ik gok zo dat dat later ook nog wel 'bruikbaar' gemaakt zal worden. Misschien valt hij terug, misschien kost het een regular zijn/haar leven. Ik denk niet dat dit een op zichzelf staand verhaal is.
Ja doei.
  woensdag 4 november 2015 @ 10:26:30 #123
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_157309283
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:18 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Mee eens. Het was een trage aflevering, maar ik hou daar juist wel van, ter afwisseling van de zombiehordes. En het wordt duidelijk waarom Morgan nu is zoals hij is.
Ik vind een trage aflevering prima. Karakter aflevering ook. Helaas was dit er eentje over een karakter die ik de afgelopen 3 afleveringen enorm vervelend vond. Met z'n superhald stokje.

Nu weet ik echter wel waarom ie "ineens" zo'n ssuperheld met een hippie attitude is geworden,. Dat wel. Maakt het echter niet minder irritant.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_157310334
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 november 2015 17:16 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Die geit leeft nog, de ingewanden waren van een andere geit die er bovenop lag. Tabitha heeft zich daarna verscholen onder die zonnebloem, als je goed kijkt zie je dat daar precies genoeg ruimte is voor een geit
:D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_157310879
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dit, en ik gok zo dat dat later ook nog wel 'bruikbaar' gemaakt zal worden. Misschien valt hij terug, misschien kost het een regular zijn/haar leven. Ik denk niet dat dit een op zichzelf staand verhaal is.
het kost natuurlijk iemand zijn leven en daarna valt Morgan weer terug in zijn 'Kill me!' gedoe
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')