abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 16:57:21 #51
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157225339
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 15:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

En jij wil gewoon oh-zo-graag dat ik 'n ban krijgen.
Ik heb helemaal geen racistische of anti-semitic opmerkingen gemaakt. Trouwens heb ik zelf in Israel gewoond en gewerkt. Ik ken de land en mensen aardig goed.Ik heb ook joodse mensen ontmoeten en bevrienden die hebben ook wat vraagjes en twijfelen over bepaalde onderwerpen.
Maar 't lijkt dat als de discussie gaat over moslims e.a. dan is 't 'vrede van menings uiting' of zo.
Talk about double standards.
Tingo. Het onderwerp holocaust is en strafrechtelijk verhaal, het is bij wet verboden om het er over te hebben om het ook maar enigszins in twijfel te trekken. Jij krijgt er misschien alleen een ban van maar fok.nl krijgt dan op zijn minst een boete. Dus linksom of rechtsom het gaat niet gebeuren ongeacht je insteek of mening erover. Holocaust is een verboden onderwerp.

Verder leesvoer BNW / [BELANGRIJK] De grenzen van BNW

En voor de rest, vragen om een ban is en ban riskeren, dat weten jullie zelf ook wel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157225852
Klaar nu.

[ Bericht 49% gewijzigd door jogy op 31-10-2015 17:28:25 ]
Nait Soezn Moar Broezn
pi_157227529
quote:
3s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 16:57 schreef jogy het volgende:

[..]

Tingo. Het onderwerp holocaust is en strafrechtelijk verhaal, het is bij wet verboden om het er over te hebben om het ook maar enigszins in twijfel te trekken. Jij krijgt er misschien alleen een ban van maar fok.nl krijgt dan op zijn minst een boete. Dus linksom of rechtsom het gaat niet gebeuren ongeacht je insteek of mening erover. Holocaust is een verboden onderwerp.

Verder leesvoer BNW / [BELANGRIJK] De grenzen van BNW

En voor de rest, vragen om een ban is en ban riskeren, dat weten jullie zelf ook wel.
Dat snap ik. Mijn excuses aan mensen die beledigen voelen.

edit:en daarmee sluiten we af.

[ Bericht 9% gewijzigd door jogy op 31-10-2015 18:59:14 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_157308087
qua 9/11 topic

hey Jogy, dit is schijtfrustrerend voor iedereen. Ik denk dat het makkelijker is voor de users hier om een krokodil aan te leren hoe hij moet whatsappen dan Tingo proberen te overtuigen dat zijn redenatie fout is. Is hier geen oplossing voor, een soort algemene mute/negeer-knop of iets dergelijks?

En dat hij te dom om te poepen en koppig is, soit. Maar de arrogantie waarop hij reageert en doet of iedereen gek is behalve hij. Dat is echt bizar. |:( Vooral ook om het volgende: als er nou 1 user is op dit hele forum die van alles fuck all snapt en eerder nederig en dankbaar moet zijn voor de gegeven informatie ipv uit de hoogte arrogant doen over andere users, is het godbetert Tingo wel.

En ja, ik weet ook wel je kan niet zomaar een user beletten zijn mening te posten links en rechts, maar je moet toch toegeven dat dit echt gigantisch irritant is? Als je zo weinig weigert aan te nemen (heeft Tingo uberhaupt ooit iets aangenomen?) van andere users en argumenten, kan je dan zeker weten dat hij echt niet aan het trollen is? Dat kan eigenlijk niet anders, toch? Je kan een bepaalde mening hebben, maar als vervolgens de ene na de andere user met logica, videobeelden en wat nog meer uitlegt dat die mening van jou simpelweg niet kán kloppen...en je negeert dat compleet en blijft die mening volhouden, hoe verschil je dan van een trol?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 4 november 2015 @ 10:35:49 #55
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157309412
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:59 schreef kalinhos het volgende:
qua 9/11 topic

hey Jogy, dit is schijtfrustrerend voor iedereen. Ik denk dat het makkelijker is voor de users hier om een krokodil aan te leren hoe hij moet whatsappen dan Tingo proberen te overtuigen dat zijn redenatie fout is. Is hier geen oplossing voor, een soort algemene mute/negeer-knop of iets dergelijks?
Oh jawel hoor, als je een abonnement neemt kan je mensen negeren, heb ik ook wel eens gedaan :@.

quote:
En dat hij te dom om te poepen en koppig is, soit. Maar de arrogantie waarop hij reageert en doet of iedereen gek is behalve hij. Dat is echt bizar. |:( Vooral ook om het volgende: als er nou 1 user is op dit hele forum die van alles fuck all snapt en eerder nederig en dankbaar moet zijn voor de gegeven informatie ipv uit de hoogte arrogant doen over andere users, is het godbetert Tingo wel.

En ja, ik weet ook wel je kan niet zomaar een user beletten zijn mening te posten links en rechts, maar je moet toch toegeven dat dit echt gigantisch irritant is? Als je zo weinig weigert aan te nemen (heeft Tingo uberhaupt ooit iets aangenomen?) van andere users en argumenten, kan je dan zeker weten dat hij echt niet aan het trollen is? Dat kan eigenlijk niet anders, toch? Je kan een bepaalde mening hebben, maar als vervolgens de ene na de andere user met logica, videobeelden en wat nog meer uitlegt dat die mening van jou simpelweg niet kán kloppen...en je negeert dat compleet en blijft die mening volhouden, hoe verschil je dan van een trol?
Het grote verschil met tingo en een eventuele troll die een andere mening heeft om te zieken is dat tingo het echt gelooft. Ik heb echt nog niet een keer het idee gehad dat ie zegt wat ie zegt enkel en alleen om de rest te fucken.

Bedenk ook dat hij niet alleen staat in zijn gedachtegangen, de hele hoax conspiracy is op het internet best populair dus in dat licht gezien is het niet vreemd dat er op BNW ook een paar rondlopen, even ongeacht je mening erover. Het wekt frustratie, begrijp ik ook wel maar er is niets 'fout', het enige foute wat er uit komt is het gekift wat er uit voortvloeit en tingo is niet bepaald de enige die met enige regelmaat arrogant is met zijn mening, verschil is dat de meeste mensen een onderbouwing hebben die voor de gemiddelde mens niet heel gek overkomt omdat het in ieder geval de aanname maakt dat wat we gezien hebben ook daadwerkelijk is gebeurt (wie er verantwoordelijk voor is en hoe het is gebeurd even terzijde gelaten)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 4 november 2015 @ 10:49:58 #56
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157309583
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:35 schreef jogy het volgende:

[..]

Oh jawel hoor, als je een abonnement neemt kan je mensen negeren, heb ik ook wel eens gedaan :@.

[..]

Het grote verschil met tingo en een eventuele troll die een andere mening heeft om te zieken is dat tingo het echt gelooft. Ik heb echt nog niet een keer het idee gehad dat ie zegt wat ie zegt enkel en alleen om de rest te fucken.

Bedenk ook dat hij niet alleen staat in zijn gedachtegangen, de hele hoax conspiracy is op het internet best populair dus in dat licht gezien is het niet vreemd dat er op BNW ook een paar rondlopen, even ongeacht je mening erover. Het wekt frustratie, begrijp ik ook wel maar er is niets 'fout', het enige foute wat er uit komt is het gekift wat er uit voortvloeit en tingo is niet bepaald de enige die met enige regelmaat arrogant is met zijn mening, verschil is dat de meeste mensen een onderbouwing hebben die voor de gemiddelde mens niet heel gek overkomt omdat het in ieder geval de aanname maakt dat wat we gezien hebben ook daadwerkelijk is gebeurt (wie er verantwoordelijk voor is en hoe het is gebeurd even terzijde gelaten)
Elke grote gebeurtenis zelfs veel kleinere zijn een hoax.
Zeker als je bekijkt wat allemaal aangedragen word.
Iedereen liegt schijnbaar, sommigen beweerden mensen te kennen die betrokken waren etc...

Hoe ver staat het dan met je eigen realiteit?
Als je niks meer geloofd zelfs niet als je het zelf kan zien (ISS bijvb)

En nu met het 9/11 topic waarbij mijnheer vraagt om voorbeelden, er tig worden gegeven en hij erna erg moeilijk om gaat doen.
En begint hij weer opnieuw

Dan snap ik inderdaad dat andere users hebben dude, come on are you serious?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 4 november 2015 @ 10:58:50 #57
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157309707
Niks mis met mijn realiteit. Ik heb meer het idee men liever een BNW-forum ziet zonder mensen als Tingo, Biek, Jaap en mezelf die deze leugens en al die propaganda doorzien. [anders] Verschilt het niet veel van Nieuws.

[ Bericht 7% gewijzigd door jogy op 04-11-2015 12:36:05 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 4 november 2015 @ 11:08:30 #58
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157309847
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Niks mis met mijn realiteit. Ik heb meer het idee men liever een BNW-forum ziet zonder mensen als Tingo, Biek, Jaap en mezelf die deze leugens en al die propaganda doorzien. [anders]Verschilt het niet veel van Nieuws.
Waar wel wat mis mee is is dat totaal negeren van alles wat niet uitkomt. Beetje alsof iemand het bestaan van koffie ontkent, en iemand verwoede pogingen doet die persoon met zijn neus richting een pot koffie te draaien. En dan nog steeds niet verder komen dan "het bestaaaat niet... het BESTAAT NIET!!" ondanks er met je neus in gedrukt te worden.

[ Bericht 3% gewijzigd door jogy op 04-11-2015 12:36:26 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 4 november 2015 @ 11:10:27 #59
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_157309869
Maar je hoeft niet op hem te reageren...scheelt veel frustratie
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  woensdag 4 november 2015 @ 11:13:56 #60
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157309911
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waar wel wat mis mee is is dat totaal negeren van alles wat niet uitkomt. Beetje alsof iemand het bestaan van koffie ontkent, en iemand verwoede pogingen doet die persoon met zijn neus richting een pot koffie te draaien. En dan nog steeds niet verder komen dan "het bestaaaat niet... het BESTAAT NIET!!" ondanks er met je neus in gedrukt te worden.
Dat is een goede aanpak, negeren. Doe ik over het algemeen ook met mensen die blind blijven voor de waarheid. Blijf al die bullshit maar geloven mij best.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:10 schreef DeMolay het volgende:
Maar je hoeft niet op hem te reageren...scheelt veel frustratie
Zo is dat. Maar als mensen als Tingo of Biek niet meer posten bloedt het forum een beetje dood.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 4 november 2015 @ 11:17:40 #61
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157309969
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:10 schreef DeMolay het volgende:
Maar je hoeft niet op hem te reageren...scheelt veel frustratie
als ik een vraag krijg en ik geef hem een heel duidelijk antwoord.
niet een maar meerdere voorbeelden.
Hoef je niet zo te reageren!

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 00:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

En toch geen alu door staal.
Must try harder in class - Mr.fckin part-time geschiedenis leraar.

Ik word beledigd om dat ik gewoon antwoord geef.

Is dat normaal dan?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 4 november 2015 @ 11:23:16 #62
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157310039
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:13 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat is een goede aanpak, negeren. Doe ik over het algemeen ook met mensen die blind blijven voor de waarheid. Blijf al die bullshit maar geloven mij best.

[..]

Zo is dat. Maar als mensen als Tingo of Biek niet meer posten bloedt het forum een beetje dood.
Ok, jij zou in die situatie het bestaan van koffie blijven ontkennen. Duidelijk.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 4 november 2015 @ 11:27:01 #63
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157310101
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:17 schreef theguyver het volgende:

[..]

als ik een vraag krijg en ik geef hem een heel duidelijk antwoord.
niet een maar meerdere voorbeelden.
Hoef je niet zo te reageren!

[..]

Ik word beledigd om dat ik gewoon antwoord geef.

Is dat normaal dan?
Wat is daar beledigend aan? Het f-woord of parttime geschiedenisleraar? Ik maak uit zijn post op dat hij vindt dat je kennis als geschiedenisleraar beperkt is. Kan niet meer dan het eens met hem zijn. Niet alleen geschiedenis maar ook de beheersing van spelling. Vraag me dan ook af hoe zo iemand voor de klas kan staan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 4 november 2015 @ 11:28:18 #64
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157310122
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat is daar beledigend aan? Het f-woord of parttime geschiedenisleraar? Ik maak uit zijn post op dat hij vindt dat je kennis als geschiedenisleraar beperkt is. Kan niet meer dan het eens met hem zijn. Niet alleen geschiedenis maar ook de beheersing van spelling. Vraag me dan ook af hoe zo iemand voor de klas kan staan.
Oh kom op, nu ben jij gewoon aan het trollen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_157310152
quote:
[..]

Dat is een goede aanpak, negeren. Doe ik over het algemeen ook met mensen die blind blijven voor de waarheid. Blijf al die bullshit maar geloven mij best.
Je ziet de tegenstelling en daarmee de belachelijkheid van je eigen redenering?
Je bent het ergens niet mee eens en daarom lees of reageer je de tegen-antwoorden niet, zodat je lekker het er niet mee eens kan blijven zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:13 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zo is dat. Maar als mensen als Tingo of Biek niet meer posten bloedt het forum een beetje dood.
Dan is er waarschijnlijk geen vraag naar.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_157310161
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat is daar beledigend aan? Het f-woord of parttime geschiedenisleraar? Ik maak uit zijn post op dat hij vindt dat je kennis als geschiedenisleraar beperkt is. Kan niet meer dan het eens met hem zijn. Niet alleen geschiedenis maar ook de beheersing van spelling. Vraag me dan ook af hoe zo iemand voor de klas kan staan.
Dat jij dat niet als belediging ziet is veelzeggend.

Maar hier heb je denk ik een punt: ' Maar als mensen als Tingo of Biek niet meer posten bloedt het forum een beetje dood.'
pi_157310181
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat is daar beledigend aan? Het f-woord of parttime geschiedenisleraar? Ik maak uit zijn post op dat hij vindt dat je kennis als geschiedenisleraar beperkt is. Kan niet meer dan het eens met hem zijn. Niet alleen geschiedenis maar ook de beheersing van spelling. Vraag me dan ook af hoe zo iemand voor de klas kan staan.
het ging over alu vs staal Ray Charles, niet over de slag bij Waterloo.
Wat alu vs staal met geschiedenis te maken heeft (ja, tis 14 jaar geleden) ontgaat me compleet. Verder is Tingo - en jij overigens ook - niet echt in de positie om maar welke opmerking te maken ook over iemand anders' beheersing van spelling.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_157310194
ik heb overigens BNW altijd gezien als een achtergrond voor NWS, er wordt dieper op bepaalde onderwerpen ingegaan. Mensen die alles betwijfelen heb ik nooit serieus genomen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 4 november 2015 @ 11:35:05 #69
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157310225
De bond tegen het vloeken geeft akte de présence. Vraag me af hoe je nog kunt leven als je bij elk vloekje tegen het plafond zit. Ik heb ook een geschiedenisleraar in mijn kring, deze persoon is van een ander niveau en beheerst op zijn minst de algemene grammatica. Ligt er dan ook aan welke graad je hebt en waar je les geeft waarschijnlijk.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157310245
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:35 schreef controlaltdelete het volgende:
De bond tegen het vloeken geeft akte de présence. Vraag me af hoe je nog kunt leven als je bij elk vloekje tegen het plafond zit. Ik heb ook een geschiedenisleraar in mijn kring, deze persoon is van een ander niveau en beheerst op zijn minst de algemene grammatica. Ligt er dan ook aan welke graad je hebt en waar je les geeft waarschijnlijk.
Ik scheld zelf genoeg dus dat is het punt niet. Maar, gewoon op straat, tijdens de voetbal, whatever dan ook. Niet op een online forum, waar je tijd, ruimte etc hebt om je post te overdenken, iets kan er niet opeens uitfloepen ofzo. Als je, zoals Tingo, consequent bezig bent om steeds mensen onderwater steekjes te geven (Tuinhek kan erover meepraten) dan ben je gewoon een lul. Niks meer, niks minder. Dan verpest je de sfeer en ja, dan bloedt het dood. Prima, wat mij betreft.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_157310306
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:35 schreef controlaltdelete het volgende:
De bond tegen het vloeken geeft akte de présence. Vraag me af hoe je nog kunt leven als je bij elk vloekje tegen het plafond zit. Ik heb ook een geschiedenisleraar in mijn kring, deze persoon is van een ander niveau en beheerst op zijn minst de algemene grammatica. Ligt er dan ook aan welke graad je hebt en waar je les geeft waarschijnlijk.
En wederom geeft de grootste troll met de dikste oogkleppen van dit forum aan er geen snars van begrepen te hebben.

Het is je al vaak genoeg geprobeerd uit te leggen maar de vingers zitten nogal diep in je oren en je zich is nogal belemmerd en je dan ook vooral "kritisch" durven noemen, de triestheid :')
  woensdag 4 november 2015 @ 11:43:06 #72
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157310329
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:36 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ik scheld zelf genoeg dus dat is het punt niet. Maar, gewoon op straat, tijdens de voetbal, whatever dan ook. Niet op een online forum, waar je tijd, ruimte etc hebt om je post te overdenken, iets kan er niet opeens uitfloepen ofzo. Als je, zoals Tingo, consequent bezig bent om steeds mensen onderwater steekjes te geven (Tuinhek kan erover meepraten) dan ben je gewoon een lul. Niks meer, niks minder. Dan verpest je de sfeer en ja, dan bloedt het dood. Prima, wat mij betreft.
Ik ben niet zo van het schelden, hooguit als ik mijn teen stoot aan een drempel. Ik kan niet voor Tingo spreken natuurlijk maar ik denk dat hij zich irriteert dat men jaar in jaar uit al die nonsens blijven verdedigen terwijl het zo klaar is als een klontje dat we beduveld worden. En Britten gebruiken nu éénmaal vaak het f-woord. Zelfs Nederlanders doen dit inmiddels op het k.twoord na wat zelfs op tv gebruikt mag worden. Onderwatersteekjes worden ook door anderen gegeven trouwens, net alsof het koffie-koekje-club heilig hierin is.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157310423
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:43 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van het schelden, hooguit als ik mijn teen stoot aan een drempel. Ik kan niet voor Tingo spreken natuurlijk maar ik denk dat hij zich irriteert dat men jaar in jaar uit al die nonsens blijven verdedigen terwijl het zo klaar is als een klontje dat we beduveld worden. En Britten gebruiken nu éénmaal vaak het f-woord. Zelfs Nederlanders doen dit inmiddels op het k.twoord na wat zelfs op tv gebruikt mag worden. Onderwatersteekjes worden ook door anderen gegeven trouwens, net alsof het koffie-koekje-club heilig hierin is.
Zoals die nonsens van het iss bijvoorbeeld :') kom op zeg hoe kan je die onzin van Tingo hierover verdedigen, het is gewoon te zien. Iemand met een beetje basiskennis van natuurkunde zou ook geen idiote opmerkingen maken in het 9/11 topic dat aluminium niet door staal zou kunnen, nogmaals waarom iemand verdedigen die gewoon geen kennis van zaken heeft en niet eens zijn best wil doen om ook maar iets te begrijpen?

Als het iss niet echt is dan is Tingo dat zeker niet, een Brit die de Engelse taal net zo slecht beheerst als de Nederlandse taal kan gewoon niet echt zijn.
pi_157310430
Wie is de koffie-koekje-club?

Daarbij kan je je redenatie omdraaien. Tingo is door 4-5 users uitgelegd (Jogy geeft het hierboven ook nog aan) waarom zijn redenatie niet kán kloppen op de planeet aarde. Wie verdedigt dan nonsens lieverd?

Maargoed, je zal zo wel weer weggaan omdat je wel betere dingen te doen hebt en het druk hebt, dus tot de volgende keer ^O^
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 4 november 2015 @ 11:49:35 #75
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157310441
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:35 schreef controlaltdelete het volgende:
De bond tegen het vloeken geeft akte de présence. Vraag me af hoe je nog kunt leven als je bij elk vloekje tegen het plafond zit. Ik heb ook een geschiedenisleraar in mijn kring, deze persoon is van een ander niveau en beheerst op zijn minst de algemene grammatica. Ligt er dan ook aan welke graad je hebt en waar je les geeft waarschijnlijk.
Ik heb er niks van gezegd, reden is simpel, er word toch niks aan gedaan.

Ik geloof dat het hele midden oosten hier over mee kan praten want die worden al pissed off van een tekening!

En dan kan je wel zeggen dat ik een leraar van niks bent prima hoor..

Maar dan denk ik bij mezelf, tja gelukkig snappen de kinderen op de basis school veel dingen wel en gaan ze niet dom reageren als ze het niet snappen.

Je mag best een dagje langs komen hoor, zet ik vast een tafeltje klaar dan kan ook jij en hij nog wat leren.

BTW mobieltjes worden niet toegestaan in mijn les!
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')