abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_168705542
registreer om deze reclame te verbergen
Moet de 1e wing nog helemaal halen. 1e en 2e boss al wel paar keer gedaan, maar moet eigenlijk een vastere groep hebben.
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_170309690
Jeetje echt dood hier.... Inmiddels uiteraard alle Wings al keer gehaald... (alle 4) Alleen nog even keer de CM modes doen van W4, weet hoe ze allemaal gaan, maar alleen nog even wat helden bij elkaar sprokkelen :)
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_170311141
Ik speel nog steeds haha. Ben geen raider, maar ik heb inmiddels m'n hoeveelheid characters uitgebreid tot 32. :P
Genoeg te doen tot aan de volgende expansion!
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator dinsdag 18 april 2017 @ 18:00:43 #179
34614 crew  jogy
Hersenflatulent
pi_170311250
registreer om deze reclame te verbergen
De vorige keer dat ik inlogde na een veel te lange tijd was ik uit mijn guild gefloept en had geen zin om me weer aan te melden. En zonder guild om loos tegenaan te lullen terwijl ik aan het soloen ben is niet leuk. En een guild vinden die en actief en ook vergevingsgezind is tegenover sporadische spelers is nogal onmogelijk door de max aan leden die de guilds hebben :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
Vrijheid
Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')