abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:46:04 #101
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_164785011
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 13:36 schreef Vluuks het volgende:
Oooh kei leuk! Die vleugels matchen er verrassend goed bij eigenlijk, het paars en blauw van de wapens komt er mooi in terug. :D
Thanks! Vond ik zelf nou ook :D ik vind looks best wel heel belangrijk eigenlijk ^^ ingame dan. Buiten games vind ik het minder relevant :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_164788944
Is op zich nog best een prestatie want de meeste mensen met de PvP backpiece of (een voorstadium van) ad inifinitum mikken hem overal op of het nu matcht of niet. 't Is hun goed recht natuurlijk, maar toch... ;(

Ik kan ook heel lang prutsen en vind het wel eeuwig zonde dat backpieces niet dyeable zijn. =( Ik vind Rox's Quiver ook echt zo leuk maar die is donkerblauw metaal + bruin dus dan zit je daar echt al aan vast als je iets wilt laten matchen.

Ik vind het in game ook een stuk leuker dan erbuiten haha, ik heb mezelf nog niet een halve dag voor mijn kledingkast zien staan, terwijl ik best een halve dag in de wardrobe van GW2 kan spenderen als er een nieuwe armor set is uitgekomen of er een nieuwe character gegeared moet worden. O-) Al zijn ze nu wel allemaal redelijk zoals ik ze wil... maar tweede armor sets kunnen natuurlijk altijd.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:26:56 #103
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_164789212
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 16:16 schreef Vluuks het volgende:
Is op zich nog best een prestatie want de meeste mensen met de PvP backpiece of (een voorstadium van) ad inifinitum mikken hem overal op of het nu matcht of niet. 't Is hun goed recht natuurlijk, maar toch... ;(

Ik kan ook heel lang prutsen en vind het wel eeuwig zonde dat backpieces niet dyeable zijn. =( Ik vind Rox's Quiver ook echt zo leuk maar die is donkerblauw metaal + bruin dus dan zit je daar echt al aan vast als je iets wilt laten matchen.

Ik vind het in game ook een stuk leuker dan erbuiten haha, ik heb mezelf nog niet een halve dag voor mijn kledingkast zien staan, terwijl ik best een halve dag in de wardrobe van GW2 kan spenderen als er een nieuwe armor set is uitgekomen of er een nieuwe character gegeared moet worden. O-) Al zijn ze nu wel allemaal redelijk zoals ik ze wil... maar tweede armor sets kunnen natuurlijk altijd.
Ik zie hem ook vaak echt heel verkeerd gebruikt worden. Is hun goed recht inderdaad, maar als ik het er niet bij vind staan dan kan ik me er best aan irriteren ^-^ heb zelf meerdere characters, maar heb ze enkel gebruikt bij mijn guardian, omdat het bij de andere chars gewoon niet staat. En ken het gevoel van een halve dag een leuke set bij elkaar te zoeken O+ zal later nog wel wat char screenshots plaatsen. Ook wel benieuwd naar die van jou O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_164819961
Haha ja ik kan het me ook wel voorstellen hoor als je als een malle hebt gefarmd voor dat stomme ding dat je het dan overal op doet ook, maar toch. Mijn innerlijke fashion muggenzifter... :P

Ik heb er een beetje te veel eigenlijk. =( Er is nu ook character slot sale en ik ga me echt in moeten houden want ik ben zwaar in de verleiding maar ik weet nu al dat ik ze niet eens fatsoenlijk kan gearen en op een gegeven moment zijn de viable buildvariaties per class ook wel op. Maar ik zal wel kijken of ik een beetje leuke screens kan opduikelen van sommige!
  Moderator woensdag 24 augustus 2016 @ 23:21:07 #105
375570 crew  Cyan9
pi_164829428
Ik vind 29 characters wel genoeg. Voorlopig. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_164841198
Ik heb er 27 vind ik ook genoeg maar toch. Meer is altijd leuker hahaha. Maar ik heb dan meteen weer het gevoel dat ik er als ik er nu van elke class 3 heb, dan straks ook 4 moet hebben als ik slots bijkoop, het moet dan wel weer "kloppen" terwijl dat eigenlijk nergens op slaat natuurlijk want dat is nergens voor nodig. >< Kan dan beter wat ik nu heb tot de tanden toe bewapenen hahaha.
  Moderator donderdag 25 augustus 2016 @ 15:05:32 #107
375570 crew  Cyan9
pi_164842976
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:46 schreef Vluuks het volgende:
Ik heb er 27 vind ik ook genoeg maar toch. Meer is altijd leuker hahaha. Maar ik heb dan meteen weer het gevoel dat ik er als ik er nu van elke class 3 heb, dan straks ook 4 moet hebben als ik slots bijkoop, het moet dan wel weer "kloppen" terwijl dat eigenlijk nergens op slaat natuurlijk want dat is nergens voor nodig. >< Kan dan beter wat ik nu heb tot de tanden toe bewapenen hahaha.
Dat heb ik ook wel een beetje. Al is m'n 29e character slot nu leeg, omdat ik gewoon niet weet wat ik met m'n derde revenant aan moet.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_164846120
Na een hele lange tijd (jaar of 3-4) maar weer eens besloten om te gaan spelen. Voordat ik de expansion overweeg even een vraagje: Verandert die expansion ook een hoop aan de base game en de mechanics daarvan? Of is het echt uitsluitend nieuwe content?

En is de base game zonder de expansion nagenoeg gelijk gebleven zoals bij release of is er een hoop bijgekomen?


In de tussentijd moet ik nog wachten op de customer support omdat ik natuurlijk geen idee meer had wat mijn wachtwoord of character name was :')

[ Bericht 11% gewijzigd door ems. op 25-08-2016 17:59:47 ]
Conscience do cost.
pi_164846205
@ Cyan9: Wat toevallig! Ik zat er net over te denken mijn derde rev (Asura female) te verwijderen en een andere race te kiezen voor die Rev omdat ik dus ook niet weet wat ik er mee moet en ik kan ook al niks leuks maken qua armor. Het plan was condi rev maar elke keer als ik die character zie denk k gewoon meh. ;(

Dus misschien dat ik die verwijder en er een male sylvari van maak want de mannen zijn ernstig underrepresented. _O- Heb ik toch het leuke van een nieuwe char maken maar geen slot erbij.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 17:51 schreef ems. het volgende:
Na een hele lange tijd (jaar of 3-4) maar weer eens besloten om te gaan spelen. Voordat ik de expansion overweeg even een vraagje: Verandert die expansion ook een hoop aan de base game en de mechanics daarvan? Of is het echt uitsluitend nieuwe content?

En is de base game zonder de expansion nagenoeg gelijk gebleven zoals bij release of is er een hoop bijgekomen?

In de tussentijd moet ik nog wachten op de customer support omdat ik natuurlijk geen idee meer had wat mijn wachtwoord of character name was :')
Pff, het is vooral nieuwe content ja (raids/maps/nieuwe class) maar ook een mastery systeem wat een soort horizontale progression is en een elite specialization voor elke class, waardoor die class net weer even wat anders speelt en ook toegang krijgt tot een nieuwe class mechanic + wapen. Dus er zit zeker wel verschil. In mechanics zou ik niet willen zeggen maar ik denk dat je met een HoT account wel beduidend andere dingen doet en kan.

Of dat uit maakt als je van 3 a 4 jaar geleden komt... Ik denk het niet, ook in de core game is er veel veranderd qua features en heb je ook twee nieuwe maps die je kunt spelen (Silverwastes en Dry Top) dus ik denk dat je eerst gewoon moet kijken of het je nog ligt, nieuwe char maken en levelen en gewoon even zien of je het nog wat vindt!

En ohja ik zou niet zomaar zonder nadenken je oudste char verwijderen voor een frisse start als je die nog hebt, want misschien krijgt die eender deze dagen net zijn 4e verjaarscadeau en die vind je het misschien wel waard. :P

[ Bericht 60% gewijzigd door Vluuks op 25-08-2016 18:19:00 ]
  Moderator donderdag 25 augustus 2016 @ 18:35:46 #110
375570 crew  Cyan9
pi_164847107
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 17:56 schreef Vluuks het volgende:
@ Cyan9: Wat toevallig! Ik zat er net over te denken mijn derde rev (Asura female) te verwijderen en een andere race te kiezen voor die Rev omdat ik dus ook niet weet wat ik er mee moet en ik kan ook al niks leuks maken qua armor. Het plan was condi rev maar elke keer als ik die character zie denk k gewoon meh. ;(

Dus misschien dat ik die verwijder en er een male sylvari van maak want de mannen zijn ernstig underrepresented. _O- Heb ik toch het leuke van een nieuwe char maken maar geen slot erbij.
Ik heb altijd heel erg de nijging om er maar een human van te maken, omdat dat heel saai m'n favoriete race is. Asura ga ik gewoon niet aan beginnen (heb er geen één), ik ben net met een Charr thief begonnen en wil wel een beetje variatie, een Sylvari kan, maar dat moet het wel een female character zijn (want net klaar met een male Sylvari guardian), en die vind ik altijd veel te iel voor heavy armor. Blijft over een Norn, maar ik vind slechts 1 hairstyle leuk voor een male norn, en die gebruik ik al, en female Norn heb ik al genoeg.

Dilemma's! :s)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 18:56:13 #111
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_164847724
Ik vrees dat ik uiteindelijk al mn andere rassen verwijderd heb en nu heb ik dus 4 humans....
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  donderdag 25 augustus 2016 @ 19:09:19 #112
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_164848025
Jongens, waar koop ik HoT, ik ga het toch maar doen. Nieuw account ook denk ik, helemaal opnieuw beginnen
Laffe huichelaar
  donderdag 25 augustus 2016 @ 19:21:20 #113
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_164848273
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 19:09 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, waar koop ik HoT, ik ga het toch maar doen. Nieuw account ook denk ik, helemaal opnieuw beginnen
Gewoon op de gw site kan. Ik heb t via zo een key verkoop site gekocht omdat veel goedkoper.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_164848787
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 18:35 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik heb altijd heel erg de nijging om er maar een human van te maken, omdat dat heel saai m'n favoriete race is. Asura ga ik gewoon niet aan beginnen (heb er geen één), ik ben net met een Charr thief begonnen en wil wel een beetje variatie, een Sylvari kan, maar dat moet het wel een female character zijn (want net klaar met een male Sylvari guardian), en die vind ik altijd veel te iel voor heavy armor. Blijft over een Norn, maar ik vind slechts 1 hairstyle leuk voor een male norn, en die gebruik ik al, en female Norn heb ik al genoeg.

Dilemma's! :s)
Niks mis mee toch. :P Ik heb ook flink wat humans en verder heel veel Norn en Sylvari. Maar het klopt inderdaad wel dat de bouw van Sylvari best wel iel is voor heavy armor, ik vind het vooral ook storend dat de shoulder armor echt mega overdreven groot wordt vaak op males. Die is echt uit verhouding.

Ik heb 1 human rev en 1 norn dus die wil ik eigenlijk niet nog een keer. Plus idd de male norn hairstyles is echt huilen imo, daarom heb ik er ook gewoon geen + ze zijn allemaal zo top heavy, zelfs de minst bulky variant, vind ik ook zo stom staan. ;(

Dilemma's genoeg inderdaad. :P Ik ga gewoon lekker klooien met die makeover preview NPC en kijken of er een character design uitrolt waarvan ik denk hey, da's leuk. :P
  Moderator donderdag 25 augustus 2016 @ 22:20:37 #115
375570 crew  Cyan9
pi_164853238
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 19:46 schreef Vluuks het volgende:

[..]

Niks mis mee toch. :P Ik heb ook flink wat humans en verder heel veel Norn en Sylvari. Maar het klopt inderdaad wel dat de bouw van Sylvari best wel iel is voor heavy armor, ik vind het vooral ook storend dat de shoulder armor echt mega overdreven groot wordt vaak op males. Die is echt uit verhouding.

Ik heb 1 human rev en 1 norn dus die wil ik eigenlijk niet nog een keer. Plus idd de male norn hairstyles is echt huilen imo, daarom heb ik er ook gewoon geen + ze zijn allemaal zo top heavy, zelfs de minst bulky variant, vind ik ook zo stom staan. ;(

Dilemma's genoeg inderdaad. :P Ik ga gewoon lekker klooien met die makeover preview NPC en kijken of er een character design uitrolt waarvan ik denk hey, da's leuk. :P
M'n andere 2 revenants zijn beide human, dus de derde moet van mij echt wat anders zijn. Ik maak het mezelf lekker moeilijk. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 22:22:53 #116
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_164853330
Welk race is het leukst om mee te beginnen en welke class raadt je aan als je het gebruikelijke wel eens zat bent?
Laffe huichelaar
  Moderator donderdag 25 augustus 2016 @ 22:35:51 #117
375570 crew  Cyan9
pi_164853798
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:22 schreef timmmmm het volgende:
Welk race is het leukst om mee te beginnen en welke class raadt je aan als je het gebruikelijke wel eens zat bent?
Race maakt vrij weinig uit, dat is echt meer persoonlijke smaak. Qua professions is een Revenant wel echt eens wat anders, maar daar heb je dan wel HoT voor nodig. Anders zou ik zeggen: Mesmer of Engineer?
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 22:36:25 #118
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_164853820
quote:
11s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:35 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Race maakt vrij weinig uit, dat is echt meer persoonlijke smaak. Qua professions is een Revenant wel echt eens wat anders, maar daar heb je dan wel HoT voor nodig. Anders zou ik zeggen: Mesmer of Engineer?
revenant it is
Laffe huichelaar
  donderdag 25 augustus 2016 @ 23:04:09 #119
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_164854876
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:22 schreef timmmmm het volgende:
Welk race is het leukst om mee te beginnen en welke class raadt je aan als je het gebruikelijke wel eens zat bent?
Dan zou ik mesmer doen. Al kan je je wel ergeren aan hoe lang t duurt om een mob te slopen...
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  donderdag 25 augustus 2016 @ 23:13:35 #120
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_164855179
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 23:04 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dan zou ik mesmer doen. Al kan je je wel ergeren aan hoe lang t duurt om een mob te slopen...
Ja, nu ben je alweer te laat hoor
Laffe huichelaar
  donderdag 25 augustus 2016 @ 23:14:32 #121
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_164855214
Wie geeft me even wat goud. Ik kom niet meer op mijn andere account. Vidn het wel fijn als ik tijdens het levelen gewoon zonder flauwekulletjes de beste armor kan kopen
Laffe huichelaar
pi_164857351
De daily geeft 2 gold dus dat schiet al aardig op als je die doet als je krap bij kas zit + het is extra XP. :) De level 26 groene power armor is 3s-9s ofzo per piece gemiddeld dus dat valt reuze mee. Ik wil je best een paar gold sturen hoor.

Maar op zich hoef je niet super vaak te upgraden van armor ofzo dus als je hier en daar van de level up rewards en de karma merchants wat meepakt overleef je het ook wel. Maar vol setje is op zich wel chill natuurlijk!

Had je al een character naam / account naam ergens gemeld? :P
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 07:53:18 #123
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_164860443
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 00:35 schreef Vluuks het volgende:
De daily geeft 2 gold dus dat schiet al aardig op als je die doet als je krap bij kas zit + het is extra XP. :) De level 26 groene power armor is 3s-9s ofzo per piece gemiddeld dus dat valt reuze mee. Ik wil je best een paar gold sturen hoor.

Maar op zich hoef je niet super vaak te upgraden van armor ofzo dus als je hier en daar van de level up rewards en de karma merchants wat meepakt overleef je het ook wel. Maar vol setje is op zich wel chill natuurlijk!

Had je al een character naam / account naam ergens gemeld? :P
Dit. Ik ben makkelijk lvl 80 geworden zonder armor te komen. De levelup rewards en drops zijn genoeg. Zeker als je op het juiste moment je personal story doet heb je altijd prima armor. Op lvl 80 moet je wel op zoek naar exotic!

Leuk zo een daily maar als je nog geen lvl 80 bent en niet overall geweest is zo een daily toch bijna niet te doen?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 07:57:05 #124
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_164860476
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 00:35 schreef Vluuks het volgende:
De daily geeft 2 gold dus dat schiet al aardig op als je die doet als je krap bij kas zit + het is extra XP. :) De level 26 groene power armor is 3s-9s ofzo per piece gemiddeld dus dat valt reuze mee. Ik wil je best een paar gold sturen hoor.

Maar op zich hoef je niet super vaak te upgraden van armor ofzo dus als je hier en daar van de level up rewards en de karma merchants wat meepakt overleef je het ook wel. Maar vol setje is op zich wel chill natuurlijk!

Had je al een character naam / account naam ergens gemeld? :P
Heb de op alweer bijgewerkt. Timmmmm.cijfer.

Vind het ook wel fijn met de beste gear te looen ja. Wilde gewoon mn gold van mn oude account overzwtten, maar daar weet ik het wachtwoors niet meer van. Misschien kan ik dat nog wel ergens in mn mail terugvinden
Laffe huichelaar
pi_164863337
Als je de serial code nog hebt of een betaalkenmerk van een creditcard ofzo dan kunnen ze je bij support misschien wel helpen. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')