abonnement Unibet Coolblue
pi_165383513
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 09:33 schreef Maraca het volgende:
Ik snap de referentie niet naar die besjes :@
Dat we in een tijd leven waarin er eindeloos wordt teruggegrepen naar de films/muziek/etc van vroeger en er dus weinig echt nieuwe dingen verzonnen worden.
Waarom dat sprekende besjes moeten zijn, weet ik niet. Waarschijnlijk omdat het extra grappig is. :)
pi_165383673
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 10:01 schreef Noppie2000 het volgende:
Het waren een hoop losse draadjes die niet helemaal lekker samenkwamen, maar individueel heb ik toch wel om elke gag kunnen lachen.

- In een tijd van reboots en nostalgie: member berries
- Cartman als vrouwelijke cabaretier
- Kyle zijn pa die toegeeft aan member berries (100% dat zijn wijn hiervan gemaakt is :P ) en de ultieme internettrol is.
- Verkiezingen, douche en sandwich _O_
- Het tegengeluid van het knielen bij het volkslied van die sporters :D

Ongetwijfeld nog meer dat ik vergeten ben :P
- Gewoon niets geven om de boodschap waarom mensen niet staan voor the anthem, maar gewoon 100 dollar winnen door te gokken wie niet gaan staan.
- Cartman die de vrouwen juist neerzet als humorloos.
- Stan die niets geeft om de presidentskeuze, maar zich afvraagt waarom iedereen dat per 4 jaar wel doet.
- Miss Turd Sandwich
- Turd en Douche zijn niet partij gebonden, maar de keuze is altijd tussen een douche of turd
- Garrison/Trump die ineens zich beseft dat hij wel eens echt de president kan worden na al zijn botte maar grappige uitspraken
- Calm down en just mellow out with member berries
- Garrison die belt voor support voor Hillary
- Member berries die nostalgisch worden van entertainment én politiek
- Kyle's dad met wijn en jazz juist een trol. Volgens mij zit daar ook een verwijzing... Dat trollen dus niet alleen maar tokkies zijn.
- En ziet Trey de running mate van Garrison echt als Miss Trump of vice versa? :)

Het waren echt geen losse draadjes, maar gewoon heerlijk beide zijden van alle politieke meningen belachelijk maken.

[ Bericht 2% gewijzigd door CynicusRomanticusRob op 17-09-2016 15:41:36 ]
pi_165384117
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 10:01 schreef Noppie2000 het volgende:
Het waren een hoop losse draadjes die niet helemaal lekker samenkwamen, maar individueel heb ik toch wel om elke gag kunnen lachen.

- In een tijd van reboots en nostalgie: member berries
- Cartman als vrouwelijke cabaretier
- Kyle zijn pa die toegeeft aan member berries (100% dat zijn wijn hiervan gemaakt is :P ) en de ultieme internettrol is.
- Verkiezingen, douche en sandwich _O_
- Het tegengeluid van het knielen bij het volkslied van die sporters :D

Ongetwijfeld nog meer dat ik vergeten ben :P
Giant douche/turd sandwich hadden ze 4 jaar terug al. Handelsmerkje.

Voor de rest: magic. Leuke opmaat en ben benieuwd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_165385008
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 16:00 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Giant douche/turd sandwich hadden ze 4 jaar terug al. Handelsmerkje.

Tijd gaat sneller dan je denkt. Het was 12 jaar geleden. :)
pi_165385351
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 16:52 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Tijd gaat sneller dan je denkt. Het was 12 jaar geleden. :)
Oef...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Eindredactie Games zaterdag 17 september 2016 @ 17:45:41 #281
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165385847
Nu de aflevering van Cupid Me op Comedy Central :D
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_165388397
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 01:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Nog maar twee weken! Ik heb de afgelopen tijd het vorige seizoen terug gekeken en dan is het eigenlijk altijd leuker dan de eerste keer kijken. Bij de release heb ik denk ik altijd veel te hoge verwachtingen.
Eens. Afleveringen worden bij herhaling leuker. Hopelijk geldt dat ook voor die van donderdag.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 17 september 2016 @ 20:46:35 #283
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_165389084
Leuk dat gigantdouce en turdsandwich weer terug zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Donald Duck held zaterdag 17 september 2016 @ 23:43:38 #284
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_165393406
Ik vond het echt werkelijk niks.De Turd Sandwich and Douche zijn bedacht door Cartman en Kyle voor de schoolverkiezing. Waarom is dit nu ineens een landelijk iets? Een flauwe herhaling van zetten.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 17 september 2016 @ 23:46:52 #285
176766 crew  zoem
zoemt
pi_165393477
Ik vond het ook niet heel erg bijzonder. Het plot was matig en grappig was het ook niet echt. Alleen het subplot over het anthem en knielen was wel oke.
  Moderator zondag 18 september 2016 @ 01:03:46 #286
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_165395263
Ik vond er geen zak aan, net al het hele vorige seizoen met die irritante PC Principal en dat geneuzel :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 18 september 2016 @ 01:07:07 #287
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_165395332
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 23:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vond het echt werkelijk niks.De Turd Sandwich and Douche zijn bedacht door Cartman en Kyle voor de schoolverkiezing. Waarom is dit nu ineens een landelijk iets? Een flauwe herhaling van zetten.
Het geinige is dat de schrijvers daar al een paar seizoenen naar hinten. Dat ze zelf in herhaling vallen en de lat niet meer zo hoog leggen.
Voor mn gevoel begint het een beetje bij s16e09 Raising the Bar.
De schrijvers hebben geloof ik al ooit aangegeven te willen stoppen maar contractueel moeten ze doorgaan.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 18 september 2016 @ 09:24:18 #288
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_165398136
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 23:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vond het echt werkelijk niks.De Turd Sandwich and Douche zijn bedacht door Cartman en Kyle voor de schoolverkiezing. Waarom is dit nu ineens een landelijk iets? Een flauwe herhaling van zetten.
Omdat het toen al ging over presidentiėle verkiezingen en nu meer relevant is dan ooit gezien Trump en Hilary.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 18 september 2016 @ 09:28:30 #289
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_165398164
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 01:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vond er geen zak aan, net al het hele vorige seizoen met die irritante PC Principal en dat geneuzel :{
South Park is bijna altijd sociaal kritisch geweest, en dingen als PC spelen daar nu eenmaal een grote rol in op het moment.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 18 september 2016 @ 11:08:29 #290
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_165399249
de tering wat een matige aflevering zeg :{

Hoop dat ze nog in vorm raken, vorige seizoen vond ik behoorlijk tof namelijk.
nee, jij dan!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 18 september 2016 @ 11:14:11 #291
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_165399339
Ik hoop dat we weer eens een leuke compleet losstaande aflevering krijgen die geen kut met de rest van het seizoen te maken heeft, zo'n hele verhaallijn in een seizoen vind ik maar wat matig -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Donald Duck held zondag 18 september 2016 @ 11:36:54 #292
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_165399684
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 01:07 schreef noodgang het volgende:

[..]

Het geinige is dat de schrijvers daar al een paar seizoenen naar hinten. Dat ze zelf in herhaling vallen en de lat niet meer zo hoog leggen.
Voor mn gevoel begint het een beetje bij s16e09 Raising the Bar.
De schrijvers hebben geloof ik al ooit aangegeven te willen stoppen maar contractueel moeten ze doorgaan.
Dit contract uitdienen en dan stoppen zou prima zijn. Eindig het op tijd zodat de serie in goede herinnering kan worden afgesloten. Laat het niet afglijden zoals de Simpsons.

quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2016 09:24 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Omdat het toen al ging over presidentiėle verkiezingen en nu meer relevant is dan ooit gezien Trump en Hilary.
Die analogie had ik toen wel door. Maar wat ik niet snap is hoe dit 'in de wereld van South Park' zo is gegroeid. Het Turd/Sandwich verhaal is bedacht en speelt zich af op een lokaal klein schooltje in Colorado. Zelfs in de gekke realiteit van South Park zie ik niet hoe dat kan doorgroeien tot het niveau waarin iedereen ineens de werkelijke presidentskandidaten zo noemt. Het is een makkelijke herhaling van een oude grap. Ik had op iets origineels gehoopt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_165400068
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 11:36 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dit contract uitdienen en dan stoppen zou prima zijn. Eindig het op tijd zodat de serie in goede herinnering kan worden afgesloten. Laat het niet afglijden zoals de Simpsons.

[..]

Die analogie had ik toen wel door. Maar wat ik niet snap is hoe dit 'in de wereld van South Park' zo is gegroeid. Het Turd/Sandwich verhaal is bedacht en speelt zich af op een lokaal klein schooltje in Colorado. Zelfs in de gekke realiteit van South Park zie ik niet hoe dat kan doorgroeien tot het niveau waarin iedereen ineens de werkelijke presidentskandidaten zo noemt. Het is een makkelijke herhaling van een oude grap. Ik had op iets origineels gehoopt.
member turd sandwich and giant douche?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 19 september 2016 @ 10:23:41 #294
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_165423741
Volgende aflevering is aangekondigd:
2002 - Skank Hunt
quote:
THE TROLLING ON TWITTER CONTINUES. The students of South Park Elementary have to deal with a painful loss. The boys decide they have to take down Cartman but meanwhile, Skank Hunt takes his rein of terror global.
You know, I've learned something today
pi_165450159
Straks in de trein mooi SP loeren :D
pi_165450287
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 11:36 schreef __Saviour__ het volgende:

Die analogie had ik toen wel door. Maar wat ik niet snap is hoe dit 'in de wereld van South Park' zo is gegroeid. Het Turd/Sandwich verhaal is bedacht en speelt zich af op een lokaal klein schooltje in Colorado. Zelfs in de gekke realiteit van South Park zie ik niet hoe dat kan doorgroeien tot het niveau waarin iedereen ineens de werkelijke presidentskandidaten zo noemt. Het is een makkelijke herhaling van een oude grap. Ik had op iets origineels gehoopt.
je geeft toch zelf al aan dat het in de SP realiteit een prima benaming is voor die kandidaten?
Met herhaling heeft het dan ook niks te maken, wel met de actualiteit en Stan legt het ook nog eens prima uit.

Vond het overigens een prima aflevering met als hoogtepunt de "girls ar funny" speech van Cartman.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2016 14:19:29 ]
pi_165464872
Nu pas de aflevering gekeken. Toevallig had ik van de week ook dat item bij DWDD over zitten bij het anthem gezien, waardoor ik deze aflevering wel snapte. Als ik direct na de release had gekeken had ik er sowieso geen reet van gesnapt. Mooi. :D

quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 11:56 schreef Tim86 het volgende:

[..]

member turd sandwich and giant douche?
Zo vatte ik het ook op. Net nadat ze die turd en douche hadden opgevist, begonnen ze over memberberries. Alsof South Park vroeger ook veel beter was. Of misschien niet eens alsof!
gr gr
pi_165481839
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165483868
quote:
Cool: 'No matter how serious an issue seems, Mr. Parker said, “Looking at it with a sense of humor is not only healthier for you, it actually makes you think more clearly about things — being able to make fun of either side of an issue, rather than just, ‘Trump is evil and Clinton is good.’
pi_165496397
Vanavond weer los op CC _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')