Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway/AR/anders zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?
Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine. Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig. (Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.
Must have apps De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur. Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd. Tevens staan hier de eigen motorvoertuigen van onze chauffeurs bij.
Hikers Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset). Jaguargeile kastknuffelaar met een voorliefde voor duiken en zijn Ducati 600SS (1995). CruisinDen, hiker regio Amsterdam DireStraits7, hiker regio Hilversum Drilboor, hiker regio Breda. Past nauwelijks in zijn Duitse slagschip. Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway) johnson555, hiker regio Den Haag / Leiden Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn Kevindinhinho, hiker regio Zwolle Kiprollade, hiker regio Rotterdam Krotenkoker, hiker regio Rotterdam Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset) Meneer_valk, hiker regio Maastricht MG_13, hiker regio Amsterdam Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset) Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) qua111, hiker regio Leiden Rubenr3, hiker regio Groningen Sarasi, motorchick uit Groningen (Autoreset), vervoert haar kont op een Suzuki GS500H (2002) Schaafkaas, hiker regio Groningen Solidberg, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen stripe, hiker regio Groningen (Autoreset). Een echt feestbeest dat zelfs de beruchte feesten van zijn moeder kan waarderen. trolley, hiker regio Leeuwarden underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset) - Peugeot 107 (2011) Viezze, hiker regio Eindhoven VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch - Audi RS6 C7 (2014) Wave103, hiker regio Utrecht yosander, hiker regio Groningen (Autoreset) McAwesome, hiker regio Nijmegen (Autoreset) Nucleass, hiker regio Groningen (Autoreset)
Hojdhopper, ex-hiker regio Utrecht irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam. Tegenwoordig kantoorsletje en in het bezit van een RODE Octavia RS Komt nog net niet klaar op Vlaardingen en Feyenoord. joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen QuiCk01, ex-hiker regio Leiden
Privéchauffeurs Dimitri_, privéchauffeur regio Breda. Veelal te spotten in een A7 van de zaak. DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht
Taxichauffeurs Dimitri_, regio Breda Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht - Citroen Xsara (2000) Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven - Peugeot 308 (2008).
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Kan nou niet echt zeggen dat het in/uitvoegen bij veel mensen soepeltjes gaat bij knooppunt Holendrecht en verderop bij Haarrijn als je moet kiezen welke richting je op wilt.
Maar denk dat die delen wel beperkt in snelheid blijven?
Kan nou niet echt zeggen dat het in/uitvoegen bij veel mensen soepeltjes gaat bij knooppunt Holendrecht en verderop bij Haarrijn als je moet kiezen welke richting je op wilt.
Maar denk dat die delen wel beperkt in snelheid blijven?
Zijn meestal toch de Mazda 121 rijders moet ik zeggen.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende: Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
Man man man, Nissan Micra met automaat. Niks is saaier dan kleine auto's met weinig vermogen een automaat geven. Ik denk dat de VW Crafter die ik erna moet leuker is om te rijden.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
Van die 6 ritten? zal allemaal wel binnen 50km zijn fzo. Ik vind van het noorden helemaal naar t zuiden ook wel wat
Als ik hikerwerkzaamheden doe, is dat meestal ook wel meer dan 6. Kwaliteit aan km's of kwantiteit aan het aantal ritten. Vandaag wel per Panda Oss-Utrecht
Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek(rijtest en instructie), dit gesprek zal over anderhalve week plaatsvinden. Het betreft de functie Hiker. Per mail ben ik verder geïnformeerd over de planning. Maar ik vroeg me af of jullie nog eventueel tips hebben. Hoe kan ik mezelf het beste voorbereiden? Ik ben ook nieuwsgierig naar hoe jullie deze dag hebben ervaren!
Check de OP, staat alles gewoon in.. Voorgaande topics staat het ook meerdere malen: Gewoon de filmpjes kijken op de website, in pak, nette schoenen. Lekker naar de powerpoint kijken, daarna instappen, gewoon normaal rijden, uitrollen, rustig optrekken, goed in je spiegels kijken en recht achteruit parkeren. Klaar.
Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek(rijtest en instructie), dit gesprek zal over anderhalve week plaatsvinden. Het betreft de functie Hiker. Per mail ben ik verder geïnformeerd over de planning. Maar ik vroeg me af of jullie nog eventueel tips hebben. Hoe kan ik mezelf het beste voorbereiden? Ik ben ook nieuwsgierig naar hoe jullie deze dag hebben ervaren!
Het helpt al enigszins als je vertelt welk bedrijf je een sollicitatiegesprek bij hebt In het algemeen geldt, zorg dat je zoals waarschijnlijk je is verteld je representatief gekleed er heen gaat. In kostuum, met pantalon en shirt of minstens chino, polo en een paar leren schoenen, er van uitgaande dat je een jongen bent
Voor wat betreft de rijtest, het is een automaat, rij rustig en kalm, en voor de rest net zo als je normaal zou doen, het is geen cbr-examen! Laat rust en vertrouwen zien achter het stuur. Succes!
Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek(rijtest en instructie), dit gesprek zal over anderhalve week plaatsvinden. Het betreft de functie Hiker. Per mail ben ik verder geïnformeerd over de planning. Maar ik vroeg me af of jullie nog eventueel tips hebben. Hoe kan ik mezelf het beste voorbereiden? Ik ben ook nieuwsgierig naar hoe jullie deze dag hebben ervaren!
Gaan we weer.... Kijk de op. Ga in spijkerbroek en sneakers naar sollicitatiegesprek
Het helpt al enigszins als je vertelt welk bedrijf je een sollicitatiegesprek bij hebt In het algemeen geldt, zorg dat je zoals waarschijnlijk je is verteld je representatief gekleed er heen gaat. In kostuum, met pantalon en shirt of minstens chino, polo en een paar leren schoenen, er van uitgaande dat je een jongen bent
Voor wat betreft de rijtest, het is een automaat, rij rustig en kalm, en voor de rest net zo als je normaal zou doen, het is geen cbr-examen! Laat rust en vertrouwen zien achter het stuur. Succes!
Oeps, cruciale informatie ben ik vergeten te vermelden. Het betreft EasyWay. Bedankt voor de verheldering, ik zal de OP en overige posts even goed doorlezen!
Op zondag 1 november 2015 21:26 schreef Grunn57 het volgende: Ik word binnenkort 21. Klopt het dat je dan het zelfde salaris houdt als dat op 20 jarige leeftijd ? Zag het staan maar lijkt me sterk
Ja. Maar op je 22e gaat het uurloon met euro's omhoog
Ben al heel lang niet meer op dit forum geweest oeps! Maar sinds wanneer moet je voor een leasemaatschappij naar Amstelveen (ergens bij een loods, waar je van te voren moet bellen) ipv naar Lisserbroek?
Op maandag 2 november 2015 15:06 schreef CitroenFrance het volgende: Ben al heel lang niet meer op dit forum geweest oeps! Maar sinds wanneer moet je voor een leasemaatschappij naar Amstelveen (ergens bij een loods, waar je van te voren moet bellen) ipv naar Lisserbroek?
Komt allebei nog voor, ikzelf moest afgelopen juni voor het eerst naar die loods in Amstelveen maar daarna weer een paar keer Lisserbroek en toen weer Amstelveen etc.
Weet niet exact waarom soms de ene locatie en soms de andere locatie maar het zal wel te maken hebben of een auto grondig schoongemaakt moet worden en weer als nieuw weg moet gaan, of dat een wasstraatje genoeg is.
De looptijd die EW aangeeft naar het station aangeeft is overigens volstrekte onzin, ik geloof dat er 15-20 minuutjes staat maar in werkelijkheid is het 30-35 minuten.
Het volk dat daar rond rijdt is over het algemeen van de boeren/liftersmentaliteit dus wees niet bang om je duimpje omhoog te steken als er een mooie auto langskomt. Ik laat me dan afzetten bij bushalte Nieuw Oosteinde te Aalsmeer want dat metrostation is lastig te bereiken vanaf afleveradres met auto.
Vandaag weer een dagje gewerkt wat eindigde op het politiebureau, maar daar later meer over.
Eerst het standaard gedoe, 308sw uit de showroom mogen rijden, daarna door naar mijn tweede rit, 1 uur gewacht op roosendaal vanwege treinen die vertraging hadden, opgeheven werden en niet doorreden richting zeeland. Uiteindelijk op het ophaaladres gekomen, waar de auto geen koelvloeistof had, kantoor gebeld en mocht heel rustig naar het pompstation rijden. Toen op de parkeerplaats bij de caddy het bovenvakje gekeken, en daar zag ik iets wat mij op een doosje leek van een telefoon. Ik kijk erin omdat er misschien wel een telefoon inlag en ik die terug kon brengen naar het bedrijf waar ik hem ophaalde. Maar wat bleek er lag een busje pepperspray in te liggen. Na afleveren maar langs het politiebureau gegaan om het af te geven. Leuk werkdagje weer.
Komt allebei nog voor, ikzelf moest afgelopen juni voor het eerst naar die loods in Amstelveen maar daarna weer een paar keer Lisserbroek en toen weer Amstelveen etc.
Weet niet exact waarom soms de ene locatie en soms de andere locatie maar het zal wel te maken hebben of een auto grondig schoongemaakt moet worden en weer als nieuw weg moet gaan, of dat een wasstraatje genoeg is.
De looptijd die EW aangeeft naar het station aangeeft is overigens volstrekte onzin, ik geloof dat er 15-20 minuutjes staat maar in werkelijkheid is het 30-35 minuten.
Het volk dat daar rond rijdt is over het algemeen van de boeren/liftersmentaliteit dus wees niet bang om je duimpje omhoog te steken als er een mooie auto langskomt. Ik laat me dan afzetten bij bushalte Nieuw Oosteinde te Aalsmeer want dat metrostation is lastig te bereiken vanaf afleveradres met auto.
Oh, de vader van die kerel bracht mij naar het metrostation! de loods is wel lastig te vinden, het is dat die kerel zwaaide anders zocht je daar echt naar waar je moet wezen. In Lisserbroek gaan de wagens denk ik gelijk in de verkoop en in Amstelveen worden ze opnieuw ingezet, stonden namelijk redelijk jonge wagens.
En de tijd wat ew geeft klopt idd niet. Het is rond de half uur lopen. Dus weet niet wie zo snel kan door wandelen!
Vandaag Barneveld onveilig gemaakt. Eerst erheen met een Nissan Micra automaat, wat echt een van de sloomste auto's is die ik ooit heb gereden. Het blokje maakt veel toeren maar er zit niet echt vaart in. Toen ik die auto afgeleverd had moest ik elders in Barneveld een Crafter ophalen. Toen begon het OV-feest in Barneveld. Eerst 19 minuten lopen naar de bushalte, natuurlijk net te laat voor de bus dus dat zou een half uur wachten worden. Omdat het een busritje van twee minuten was besloot ik maar om het stuk naar de volgende bushalte te gaan lopen. Daar eenmaal aangekomen bleek dat ik op mijn volgende bus, wat tevens een ritje van twee minuten was, nog minimaal drie kwartier moest wachten. De routeplanner dus maar even geraadpleegd, en het bleek dat ik lopend een kwartier eerder op bestemming zou zijn dan met de bus. Omdat ik geen zin had drie kwartier te wachten in zo'n bushokje, besloot ik wederom te gaan lopen. Vandaag dus een hoogtepunt qua loopkilometers, in totaal kwam ik op 6 uit.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
Morgen 's-Hertogenbosch - Nijkerk en Gramsbergen ( ) - Breukelen.
Prima dag.
Tevens donderdag een sollicitatiegesprek voor bediening in de horeca? Wat!? U leest het goed! Moebs is het rondcruisen in luxe auto's een beetje beu en gaat liever bier zuipen serveren.
Nee grapje. Ik moet 2 diensten per week draaien en dus zal er nog wel een dagje Autoreset bij blijven.
Tevens donderdag een sollicitatiegesprek voor bediening in de horeca? Wat!? U leest het goed! Moebs is het rondcruisen in luxe auto's een beetje beu en gaat liever bier zuipen serveren.
Nee grapje. Ik moet 2 diensten per week draaien en dus zal er nog wel een dagje Autoreset bij blijven.
Bij welk horeca etablissement ga je op sollicitatie? Als je de exacte naam niet wil noemen mag een beschrijving / plaats ook
Mensen die interesse hebben in een IJSKART Meet te Rucphen? In een achterlijke uithoek van het land maar we kunnen vast wel wat verzinnen om dat de moeite waard te maken.
Nou, er liggen ook weer winterbandjes onder de Ibiza na afgelopen weekend. 16 inch ziet er toch wel karig uit na de hele zomer 17 inch..
Vanaf volgende week in 10 weken maar 5EC halen dus kan 3 dagen per week werken. Hoop dan eindelijk ook eens als privechauffeur (ben nu al 6 weken in dienst bij MDNL maar heb nog steeds geen rit gekregen) aan de bak te kunnen, en daarnaast lekker ritjes blijven doen voor EW.
Op dinsdag 3 november 2015 00:10 schreef Amoeba het volgende: Mensen die interesse hebben in een IJSKART Meet te Rucphen? In een achterlijke uithoek van het land maar we kunnen vast wel wat verzinnen om dat de moeite waard te maken.
Ik zou zelf een meet zonder activiteit wel chill vinden Dus in Utrecht of een andere stad die goed uitkomt voor de meeste mensen gewoon bieren in een café. Of was dat al waar de meest recente meet uit bestond?
Vanuit Rucphen zou ikzelf in ieder geval uiterlijk om 21:00 weer weg moeten gaan zie ik op 9929292929292, daarna houden de opties op
Ik zou zelf een meet zonder activiteit wel chill vinden Dus in Utrecht of een andere stad die goed uitkomt voor de meeste mensen gewoon bieren in een café. Of was dat al waar de meest recente meet uit bestond?
Vanuit Rucphen zou ikzelf in ieder geval uiterlijk om 21:00 weer weg moeten gaan zie ik op 9929292929292, daarna houden de opties op
Vind ik een goed plan hoor, maar dan moet wel iedereen met ov komen of een Bob regelen. Dat was de vorige keer de reden dat we toch zijn gaan karten. Niet in Rucphen want het zal daar vast heel leuk zijn maar dat is gewoon Gods onmogelijk ver weg.
Vind ik een goed plan hoor, maar dan moet wel iedereen met ov komen of een Bob regelen. Dat was de vorige keer de reden dat we toch zijn gaan karten. Niet in Rucphen want het zal daar vast heel leuk zijn maar dat is gewoon Gods onmogelijk ver weg.
Ik heb gister voor het eerst kennis mogen maken met Waalwijk, en hopelijk was dat ook meteen de laatste keer
Want als je van Waalwijk terug moet naar het noorden, stuurt 9292 je kennelijk met de buurtbus richting Almkerk in plaats van naar het busstation van Waalwijk en vanaf daar verder. Dan zou je tenminste nog ergens zijn. Maar goed, terug naar het verhaal. Zoals iedereen weet rijden die achterlijke buurtbussen maar een keer per uur, en meestal ook nog gewoon random op een tijd wanneer het hen uitkomt in plaats van volgens de dienstregeling. Die van 13:00 uur had ik net gemist omdat dat hele knooppunt bij Waalwijk recentelijk is omgeploegd, en mijn TomTom nog uit de steentijd stamt. Dus daar ging m'n perfecte aansluiting
Na 40 minuten als een zwerver op dat bankje te hebben gezeten, kwam er een buurtbus! Echter, deze ging richting Waalwijk, en dat was niet die ik moest hebben. De vriendelijke doch oude bejaarde achter het stuur vertelde mij dat de buurtbus de andere kant op met een paar minuten zou komen ... Ik heb gewacht tot ik een ons woog, maar die buurtbus richting Almkerk heb ik niet gezien hoor. Dat werd dus nog een uur wachten op dat godvergeten verlaten industrieterrein, en elke buschauffeur van Veolia die van het depot met een gewone lijnbus richting Waalwijk reed, reed vrolijk voorbij ondanks duimpje opsteken. Een enkele buschauffeur zwaaide zelfs 'vriendelijk' met zo'n glimlach waar je van af kon lezen 'wacht jij maar lekker op die buurtbus'
Inmiddels was het tegen half 3, en nu ineens gaf 9292 wel als reismogelijkheid om via Waalwijk terug te gaan naar het noorden .. FUUUUUUUUUUUUUUUU
Tl;dr Al met al heb ik anderhalf uur als een zwerver op een bankje gezeten op het godvergeten verlaten industrieterrein van Waalwijk
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Op dinsdag 3 november 2015 00:50 schreef RacerDKB het volgende: Ik zou zelf een meet zonder activiteit wel chill vinden Dus in Utrecht of een andere stad die goed uitkomt voor de meeste mensen gewoon bieren in een café.
Strak plan! Bier
quote:
Op dinsdag 3 november 2015 07:41 schreef Irritatie100 het volgende: Bier Wel ergens waar nachttreinen naar Roffa gaan, want als het een biermeet wordt blijft d'n rode pimpmobiel in de garage natuurlijk
Jij hebt geen garage.
quote:
Op dinsdag 3 november 2015 10:59 schreef trolley het volgende: Tl;dr Al met al heb ik anderhalf uur als een zwerver op een bankje gezeten op het godvergeten verlaten industrieterrein van Waalwijk
Ik kom ook tenzij het heel slecht bereikbaar is met het ov. Kunnen we niet karten nabij een stad en daarna bier drinken in de stad? Ik heb namelijk nog nooit gekart en dat lijkt me wel wat
Op dinsdag 3 november 2015 12:36 schreef DrSnuggle het volgende: Anac karting in Nijmegen? Redelijk goed bereikbaar met ov, daarna een biertje doen in Nijmegen.
Op dinsdag 3 november 2015 13:05 schreef Irritatie100 het volgende: Pffff, Nimma. Dan moet ik de trein hebben om 23:42 OF om 5:32 OF met de auto gaan en geen bier nuttigen. Lastig, lastig...
Nog een optie, dronken rijden wel by far de slechtste
Op dinsdag 3 november 2015 00:17 schreef SytseH het volgende: Nou, er liggen ook weer winterbandjes onder de Ibiza na afgelopen weekend. 16 inch ziet er toch wel karig uit na de hele zomer 17 inch..
Vanaf volgende week in 10 weken maar 5EC halen dus kan 3 dagen per week werken. Hoop dan eindelijk ook eens als privechauffeur (ben nu al 6 weken in dienst bij MDNL maar heb nog steeds geen rit gekregen) aan de bak te kunnen, en daarnaast lekker ritjes blijven doen voor EW.
herkenbaar, ik ben van 18" lm naar 16" staal gegaan.... Ziet er niet uit. Je hebt gelukkig 2 werkgevers, vergroot de kansen op werk
Seinstoring van Arriva, die conducteur wist me ook niet te vertellen hoe ik nu in Gramsbergen moest komen dus belletje naar de planning en yes ik mocht naar Eindhoven.
Op dinsdag 3 november 2015 22:56 schreef Viezze het volgende: Leaseauto is een (gloednieuwe ) Polo geworden. Ben er zeer tevreden mee, jammer dat het een voorloper is want wil hem wel houden
Weet ik niet, hij stond er al. Maar denk dat hij door een vrachtwagen is gebracht want laatst bekende locatie was Westpoort in Amsterdam, er stond 17 km op en haalde hem in Rotterdam op.
Nou, na 4 weken niks te horen van MDNL werd ik gisteren gebeld voor een rit op zondag, toek voor een rit op maandag, en toen om de rit op zondag weer te cancellen. Maar zoals het er nu uit ziet rijd ik maandag mijn eerste rit als privechauffeur. Volvo xc60, is niet verkeerd
Op woensdag 4 november 2015 08:11 schreef Viezze het volgende: Weet ik niet, hij stond er al. Maar denk dat hij door een vrachtwagen is gebracht want laatst bekende locatie was Westpoort in Amsterdam, er stond 17 km op en haalde hem in Rotterdam op.
Op woensdag 4 november 2015 10:02 schreef Amoeba het volgende: Ik mag zo naar Den Helder. Ik denk dat ik er iets te vroeg ben dus even uitwaaien op de Afsluitdijk.
Edit: dat is nog best ver weg zie ik nu
Haha deze man, Den helder rij je weer bij afsluitdijk weg
Op woensdag 4 november 2015 12:48 schreef Rockiejj het volgende: Zo. Aangenomen! Kreeg alleen de opmerking dat m'n haar geknipt moest worden, terwijl ik gisteren naar de kapper ben geweest..
Nou, lekker dit. Kreeg een mailtje van een medisch specialist voor een rijbewijskeuring. Ruim 325 euro contant aftikken waarvan 135 voor een labonderzoek waar ik noch het CBR om gevraagd heeft.
Met ingehouden woede het CBR gebeld, de medische afdeling snapte ook al niks van dat labonderzoek maar verwees naar de expertise van de behandelend arts.
Op donderdag 5 november 2015 11:21 schreef Amoeba het volgende: Nou, lekker dit. Kreeg een mailtje van een medisch specialist voor een rijbewijskeuring. Ruim 325 euro contant aftikken waarvan 135 voor een labonderzoek waar ik noch het CBR om gevraagd heeft.
Met ingehouden woede het CBR gebeld, de medische afdeling snapte ook al niks van dat labonderzoek maar verwees naar de expertise van de behandelend arts.
Wat een uitmelkerij. Niet normaal.
Waarvoor moest jij een rijbewijskeuring doen dan?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
En het enige wat ik kan doen is bij het CBR een andere arts aanvragen. Maar ik heb mijn eigen verklaring op 1 oktober 2015 ingediend en heb een afspraak voor eind november. Laat ik even aannemen dat een andere arts me wéér 2 maanden kost zit ik dus op eind januari. En dan moet het CBR dat nog doorkrijgen en er een besluit over nemen en ik moet begin februari een nieuw rijbewijs hebben.
M.a.w.: Fucked. Ik zit hieraan vast en kan er niets tegen doen.
Het enige wat dan nog zou kunnen is achteraf een procedure opstarten om te beoordelen of zo'n labonderzoek terecht is. Maargoed, dat win je nooit, en voor 135 euro de moeite echt niet waard.
Maar als ik het goed begrijp is dit dus wel de laatste keuring geweest?
Dat valt dus nog te bezien. De man van de medische afdeling van het CBR zei dat ik nu wel de volle 10 jaar kon scoren, maar dat hangt dus van de arts/mij af. Wel chapeau voor die man, hij had iemand aan de telefoon vol onbegrip en kon het toch duidelijk uitleggen. Ik vind het ook niet echt het CBR z'n schuld maar het gebrek aan controle wat mij hier vies veel geld gaat kosten.
Echt door die laatste keuringen rolde ik zo doorheen, ik snap ook niet waarom ik nu door de hele kermis heen moet.
Ik heb nu die arts een e-mail gestuurd, hij heeft mij immers ook gemaild. Gewoon gevraagd wat hij in het lab denkt te vinden en dat het CBR en ik niet inzien waarom een labonderzoek noodzakelijk is.
Als ik zo'n bullshit antwoord krijg dat het een standaard procedure is bel ik direct het CBR om een andere arts te bezoeken. Ik ga hier nooit mee akkoord in ieder geval.
Op vrijdag 6 november 2015 00:53 schreef Thatbooty het volgende: Ik ga er ook aan mee doen, studentchauffeur. Volgende week een rijtest in een Tesla. Kijk er naar uit!
In een Tesla!? Die hadden ze bij ons niet.. Ik moest het in een 'gewone' Golf doen. Wel de luxe uitvoering natuurlijk.
Op donderdag 5 november 2015 23:42 schreef SytseH het volgende: Waarom worden we eigenlijk enthousiast van snelheidsverhogingen? We krijgen toch per uur betaald?
Privé rijd ik toch niet over veel meer dan de A1 en de A35 en daar kun je al prima 170
Punt is een beetje dat het qua tijd niet zo veel uit maakt, zoals veel criticasters altijd aanvoeren. Ik vind het echter erg fijn omdat het gewoon lekkerder rijdt, op de een of andere manier gaat het beter
Op donderdag 5 november 2015 23:42 schreef SytseH het volgende: Waarom worden we eigenlijk enthousiast van snelheidsverhogingen? We krijgen toch per uur betaald?
Privé rijd ik toch niet over veel meer dan de A1 en de A35 en daar kun je al prima 170
Mijn koerierscarrière is overigens van korte duur geweest. Gisteren aangenomen voor een volwaardige baan, dus binnenkort een eigen (lease)auto voor de deur.
Op vrijdag 6 november 2015 11:58 schreef RTS91 het volgende: Mijn koerierscarrière is overigens van korte duur geweest. Gisteren aangenomen voor een volwaardige baan, dus binnenkort een eigen (lease)auto voor de deur.
Wat ga je doen?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op vrijdag 6 november 2015 11:58 schreef RTS91 het volgende: Mijn koerierscarrière is overigens van korte duur geweest. Gisteren aangenomen voor een volwaardige baan, dus binnenkort een eigen (lease)auto voor de deur.
Gefeliciteerd!! Wat ga je doen?
Ik heb inmiddels de eerste 2 rondes om ATC te worden overleefd, carrièreswitch incoming
Mocht ik weer in een SQ7 rijden én ik rij toevallig schade, ben ik blij dat ik 1 euro heb afgetikt voor de verzekering per maand. Als je de bus mist verdien je dat al terug. Gewoon doen
Op zaterdag 7 november 2015 15:15 schreef Gliderfighter het volgende: Mocht ik weer in een SQ7 rijden én ik rij toevallig schade, ben ik blij dat ik 1 euro heb afgetikt voor de verzekering per maand. Als je de bus mist verdien je dat al terug. Gewoon doen
Op zaterdag 7 november 2015 15:26 schreef Viezze het volgende: Iemand hier wel eens in een Toyota Yaris gereden? Hoe rijdt dat? (In verhouding tot zoiets als een Fiesta of Polo)
Ik dit jaar op de AutoRai in de Hybrid. Rijdt niet vervelend, maar qua interieur en uitstraling vind ik de Fiesta en Polo toch een stuk minder blikkerig en veel meer auto dan zo'n Yaris.
Hmmmm ja. Het probleem is dat ik de keuze krijg uit een Yaris of Fiesta, maar dat kan best eens 2016 worden en dan betaal ik 21 ipv 14%. Het risico is dan ook nog eens dat ik alsnog een Yaris krijg omdat iedereen een Fiesta wil Of ik kies nu een gebruikte (vrijwel nieuw) Yaris, maar dan weet ik zeker dat ik nog 14% rijd voor een jaar of twee.
Op zaterdag 7 november 2015 15:26 schreef Viezze het volgende: Iemand hier wel eens in een Toyota Yaris gereden? Hoe rijdt dat? (In verhouding tot zoiets als een Fiesta of Polo)
Rijles in gehad. Polo is wel echt by far de betere van die drie, dan de Fiesta en dan pas de Yaris.
Een Fiesta rijdt imo beduidend beter/strakker dan een Polo hoor, maar als algehele plaatje klopt de Polo wel weer wat beter dan een Fiesta denk ik. Net iets mooiere materialen en ik ben geen fan van het dash van de Fiesta (al weet ik niet of dat inmiddels gefacelift is, in de Focus wel namelijk).
Op zaterdag 7 november 2015 15:42 schreef Irritatie100 het volgende: Een Fiesta rijdt imo beduidend beter/strakker dan een Polo hoor, maar als algehele plaatje klopt de Polo wel weer wat beter dan een Fiesta denk ik. Net iets mooiere materialen en ik ben geen fan van het dash van de Fiesta (al weet ik niet of dat inmiddels gefacelift is, in de Focus wel namelijk).
Niet bluemotion Polo vind ik beter dan de Fiesta. Fiesta is imo net een Opel Corsa. Yaris is me te plastic, zodra het waait vlieg je uit de bocht en het ziet er niet uit. Stuurt ook niet strak en voelt alsof het net niet genoeg vermogen heeft en voelt niet solide.
Op zaterdag 7 november 2015 15:39 schreef Viezze het volgende: Hmmmm ja. Het probleem is dat ik de keuze krijg uit een Yaris of Fiesta, maar dat kan best eens 2016 worden en dan betaal ik 21 ipv 14%. Het risico is dan ook nog eens dat ik alsnog een Yaris krijg omdat iedereen een Fiesta wil Of ik kies nu een gebruikte (vrijwel nieuw) Yaris, maar dan weet ik zeker dat ik nog 14% rijd voor een jaar of twee.
Yaris kiezen en die bijtelling pakken. Boeiend hoe het rijdt tov een Fiesta. Je hebt hem nu en het scheelt je 7%
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Hij is al weg Iedereen zit natuurlijk te jagen vanwege die 14%, maar de volgende neem ik gewoon. Heb nog bijna twee maanden natuurlijk en er komt af en toe wel wat beschikbaar.
Ik ben overigens wel echt fan van de Polo die ik nu heb (20%), maar die kan ik niet houden
Op zaterdag 7 november 2015 19:26 schreef Viezze het volgende: Hij is al weg Iedereen zit natuurlijk te jagen vanwege die 14%, maar de volgende neem ik gewoon. Heb nog bijna twee maanden natuurlijk en er komt af en toe wel wat beschikbaar.
Ik ben overigens wel echt fan van de Polo die ik nu heb (20%), maar die kan ik niet houden
Er kwam wel een Punto voor bij, die iemand vervolgens als de brandweer had gekozen. Zag ik later dat ik iets van 160-170.000 km had, wat betekent dat je die binnen nu en een half jaar weer kan inleveren
Op zaterdag 7 november 2015 15:26 schreef Viezze het volgende: Iemand hier wel eens in een Toyota Yaris gereden? Hoe rijdt dat? (In verhouding tot zoiets als een Fiesta of Polo)
Mijn opa en oma hebben een Toyota Yaris automaat. De auto zelf rijdt wel goed, maar die versnellingsbak is echt een verschrikking. Zelf zou ik zonder meer een Polo verkiezen boven een Yaris. Polo lijkt net iets beter bij de les en ligt net wat strakker op de weg. Ik heb zelf nog nooit in een Fiesta gereden, maar daar hoor ik ook zeer goede verhalen over wat betreft de rij-eigenschappen. Ford is de laatste tijd z'n interieurs ook erg aan het verbeteren. Reed laatst in een nieuwe Ford Mondeo, en dat interieur was qua afwerking echt nagenoeg op hetzelfde niveau als dat van een VW Passat!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
Mijn opa en oma hebben een Toyota Yaris automaat. De auto zelf rijdt wel goed, maar die versnellingsbak is echt een verschrikking.
Is het niet een CVT net als Auris en Prius etc? Wat is daar verschrikkelijk aan? Overigens een 2011 Yaris is ook geen 2015 Yaris maar ik weet niet welke je grootouders hebben.
[ Bericht 11% gewijzigd door pfefferkatze op 08-11-2015 21:27:18 ]
Is het niet een CVT net als Auris en Prius etc? Wat is daar verschrikkelijk aan? Overigens een 2011 Yaris is ook geen 2015 Yaris maar ik weet niet welke je grootouders hebben.
Het is weer maandagochtend en ik ga zometeen weer richting het ov om auto te rijden, alleen is er een ding anders vandaag. Vandaag niet hiken maar mijn eerste rit als privechauffeur. Waar moet ik écht aan denken om het niet hard te verneuken?
Op maandag 9 november 2015 08:12 schreef SytseH het volgende: Het is weer maandagochtend en ik ga zometeen weer richting het ov om auto te rijden, alleen is er een ding anders vandaag. Vandaag niet hiken maar mijn eerste rit als privechauffeur. Waar moet ik écht aan denken om het niet hard te verneuken?
Geen deur open houden voor de klant, tenzij het een oma'tje is of iemand met een handicap natuurlijk. De klant zal met wat small talk beginnen met jou om vervolgens aan het werk te gaan, dan is het ook stil in de auto. Ga geen gesprek met de klant beginnen tenzij je echt iets moet weten van de klant. Bij aankomst even vragen waar je de auto neer moet zetten, of je de auto eventueel mee mag nemen om IN DE BUURT ergens heen te gaan en waar en hoe laat je weer klaar moet staan.
Heb je meerdere adressen op een dag, zorg er dan voor dat je de autonavigatie in de tussentijd insteld zodat als de klant weer terug komt, dat je dan meteen verder kan. Tevens mag je bij vrijwel iedereen de autonavigatie gebruiken.
Ik mag zo naar Assen voor een spoedje, Peugeot 508 die naar het nieuwe A-depot in Nijkerk mag. Las hier laatst al over OV dat je daar meestal wel een lift kan krijgen naar het station als je langs de weg loopt?
De dag begint hier meteen goed, de trein naar Assen had een technische storting waardoor die nu nog steeds op het perron staat te wachten Ik zit nu mooi in de sprinter die wel enigzins op tijd is vertrokken
Nou nou, een spoedje van Vianen naar Nieuwegein. Nog geen kwartier rijden.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Heenreis ging prima, alles overleefd Rijdt wel prettig zo'n grote auto. Mag vanmiddag nog een klusje voor de klant oplossen en heb voor de rest 3,5 uur voor mezelf in de chauffeurslounge. Hier kan ik wel aan wennen.
Op maandag 9 november 2015 11:23 schreef SytseH het volgende: Heenreis ging prima, alles overleefd Rijdt wel prettig zo'n grote auto. Mag vanmiddag nog een klusje voor de klant oplossen en heb voor de rest 3,5 uur voor mezelf in de chauffeurslounge. Hier kan ik wel aan wennen.
Volvo XC60. De automaat en de startmotor zijn dramatisch, dus elke keer bij een verkeerslicht schommelt die auto heen en weer als hij besluit milieubewust te zijn en de motor uit of aan zet. Maar op de snelweg is het heerlijk.
Op maandag 9 november 2015 12:03 schreef SytseH het volgende: Volvo XC60. De automaat en de startmotor zijn dramatisch, dus elke keer bij een verkeerslicht schommelt die auto heen en weer als hij besluit milieubewust te zijn en de motor uit of aan zet. Maar op de snelweg is het heerlijk.
Je kunt de start/stop vast wel ergens uitzetten.
Leuk dat het chauffeuren je bevalt! Ik vind het ook echt veel leuker dan hiken. Ik mag vanavond weer.
Nou, gelukkig toch nog iets weten te vinden om het allemaal op te lossen. In plaats van het CBR een andere arts te laten aanwijzen heb ik even direct de artsen zelf gemaild (staan gewoon op de website van het CBR). Nu kreeg ik al direct van de arts in Eindhoven een mailtje terug met een goede offerte.
Net het CBR aan de lijn gehad en die gingen het in orde maken. Eind goed al goed.
Mijn golfje was een automaat en schoot soms uit de 1+2e versnelling(als ie alles zelf deed). In werkelijkheid moest ik zelf schakelen en trok ie op in zijn 2, naar zijn 4 en daarna 6. Oneven versnellingen kon ik niet pakken.
Leuk dat het chauffeuren je bevalt! Ik vind het ook echt veel leuker dan hiken. Ik mag vanavond weer.
Ach, de klant leek zich er niet aan te storen en reed zelf ook met (heb hem een stukje aan komen zien rijden) dus laat hem wel lekker aan staan.
Ik blijf lekker allebei doen, heb veel vrije tijd dit kwartiel dus 3/4 dagen per week werken, vind het allebei leuk om te doen. Wat voor rit rijd jij vanavond?
Hier de lift van het jaar gekregen / aan het krijgen Nog vlakbij het depot in Nijkerk stak ik m'n duim omhoog, er stopte een man in een Caddy, hij zou me naar 't station brengen in eerste instantie maar toen we het hadden over waar ik daarna heen moest, namelijk Groningen, zei die dat ik wel mee kon rijden
Op maandag 9 november 2015 13:08 schreef underground1009 het volgende: Hier de lift van het jaar gekregen / aan het krijgen Nog vlakbij het depot in Nijkerk stak ik m'n duim omhoog, er stopte een man in een Caddy, hij zou me naar 't station brengen in eerste instantie maar toen we het hadden over waar ik daarna heen moest, namelijk Groningen, zei die dat ik wel mee kon rijden
Ach, de klant leek zich er niet aan te storen en reed zelf ook met (heb hem een stukje aan komen zien rijden) dus laat hem wel lekker aan staan.
Ik blijf lekker allebei doen, heb veel vrije tijd dit kwartiel dus 3/4 dagen per week werken, vind het allebei leuk om te doen. Wat voor rit rijd jij vanavond?
Vanavond Rotterdam naar Utrecht.. Daar tijdje wachten ivm diner en dan terug naar Bergen op Zoom. Auto is nog onbekend.
Had vorige week trouwens een nieuwe 428i Gran Coupe. Wat een bak was dat!
Zit ondertussen weer in de trein naar huis, de klant gaf aan zeer tevreden over mij en m'n rijstijl te zijn en hintte erop dat hij vaker om me ging vragen. Geslaagde dag dus!
Is het niet een CVT net als Auris en Prius etc? Wat is daar verschrikkelijk aan? Overigens een 2011 Yaris is ook geen 2015 Yaris maar ik weet niet welke je grootouders hebben.
Het is geen CVT, je voelt echt merkbaar dat hij hem in de versnellingen zet, iets wat je bij een goede automaat niet hoort te merken. Daarnaast schakelt hij verschrikkelijk traag. Mijn grootouders hebben er geloof ik eentje van 2010, inderdaad een iets ouder model.
Daarnaast ben ik ook geen fan van de CVT, de motor brult dan meteen zo als je beetje door wilt accelereren. Doe mij maar een goede versnellingsbak met dubbele koppeling zoals DSG/S-tronic.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
Op maandag 9 november 2015 19:15 schreef McAwesome het volgende: Het is geen CVT, je voelt echt merkbaar dat hij hem in de versnellingen zet, iets wat je bij een goede automaat niet hoort te merken. Daarnaast schakelt hij verschrikkelijk traag.
Mja dat ken ik ook uiteraard van andere wagens, is echt niet fijn. Zeker niet op de snelweg bij invoegen.
CVT klinkt inderdaad voor geen meter als je het gas intrapt maar ik vind het wel fijn dat het zó vloeiend gaat. Ik ben bevoorrecht met een Prius-eigenaar als vader en een Prius Wagon-eigenaar als stiefvader Dus daarin zijn wel aardig wat kilometers mee gemaakt door mij. Nieuwe mag besteld worden dus even mijn stem uitbrengen op een Volvo V70 of iets
Mja dat ken ik ook uiteraard van andere wagens, is echt niet fijn. Zeker niet op de snelweg bij invoegen.
CVT klinkt inderdaad voor geen meter als je het gas intrapt maar ik vind het wel fijn dat het zó vloeiend gaat. Ik ben bevoorrecht met een Prius-eigenaar als vader en een Prius Wagon-eigenaar als stiefvader Dus daarin zijn wel aardig wat kilometers mee gemaakt door mij. Nieuwe mag besteld worden dus even mijn stem uitbrengen op een Volvo V70 of iets
XC90 de nieuwe :'D ik vind de v60 mooier dan v70 imo
V70 is de nieuwe lijn een beetje mee ingezet, nog na de eerste xc60. Er zijn geruchten omtrent idd een S80/S90 en een heuse V90
Ik heb net een Mondeo afgeleverd in Amersfoort en heb nu een vervolgritje gekregen van Putten naar Nijkerk. Het zal wel wat veel gevraagd zijn om weer een chille lift in Nijkerk te krijgen
Op dinsdag 10 november 2015 11:42 schreef underground1009 het volgende: V70 is de nieuwe lijn een beetje mee ingezet, nog na de eerste xc60. Er zijn geruchten omtrent idd een S80/S90 en een heuse V90
Ik heb net een Mondeo afgeleverd in Amersfoort en heb nu een vervolgritje gekregen van Putten naar Nijkerk. Het zal wel wat veel gevraagd zijn om weer een chille lift in Nijkerk te krijgen
Mja dat ken ik ook uiteraard van andere wagens, is echt niet fijn. Zeker niet op de snelweg bij invoegen.
CVT klinkt inderdaad voor geen meter als je het gas intrapt maar ik vind het wel fijn dat het zó vloeiend gaat. Ik ben bevoorrecht met een Prius-eigenaar als vader en een Prius Wagon-eigenaar als stiefvader Dus daarin zijn wel aardig wat kilometers mee gemaakt door mij. Nieuwe mag besteld worden dus even mijn stem uitbrengen op een Volvo V70 of iets
Als je rustig gas geeft is het inderdaad zeker geen onplezierige transmissie. Ik zou stemmen voor een V60 D6 plug-in. Behoud je toch de hybride aandrijflijn maar je hebt wel een veel chiquere auto!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
Ik heb laatst nog met de nieuwe XC90 gereden, erg mooie auto om te zien, van binnen en buiten. Qua rijden sprak hij me persoonlijk niet zo aan, de motor (D5) en versnellingsbak reageerden niet zo alert op het gaspedaal en hij voelt nog steeds aardig zwaar aan. Het is gelukkig wel een enorme verbetering ten opzichte van die oude XC90, dat was echt een slagschip. Het is een uitstekende wagen voor mensen die comfort, mooi design en ruimte willen.
Als je rustig gas geeft is het inderdaad zeker geen onplezierige transmissie. Ik zou stemmen voor een V60 D6 plug-in. Behoud je toch de hybride aandrijflijn maar je hebt wel een veel chiquere auto!
Op dinsdag 10 november 2015 14:21 schreef Sjouveur het volgende: Ik heb laatst nog met de nieuwe XC90 gereden, erg mooie auto om te zien, van binnen en buiten. Qua rijden sprak hij me persoonlijk niet zo aan, de motor (D5) en versnellingsbak reageerden niet zo alert op het gaspedaal en hij voelt nog steeds aardig zwaar aan. Het is gelukkig wel een enorme verbetering ten opzichte van die oude XC90, dat was echt een slagschip. Het is een uitstekende wagen voor mensen die comfort, mooi design en ruimte willen.
Nou, Seat Leon naar Meerkerk gereden vandaag. In de file gestaan op de A1 en de A12, sta dat ding vol te tanken als ik een boos telefoontje krijg omdat ik te laat was. Oh ja, had wel even kunnen bellen. Net gelukkig een lift van een AR'er gekregen naar de bushalte dus zit nu in de vrieskou te wachten. Had maar 1 rit vandaag dus moet nu 3 uur terug met het ov
Op woensdag 11 november 2015 14:46 schreef cheese. het volgende: Wisten jullie dat er sinds 2 maanden een pendel reed van K. Amsterdam naar Amsterdam sloterdijk? Scheelt dik drie kwartier.
Die overigens volledig uitgaat van autoreset maar wel klanten van easyway meeneemt.
Bij de Maltaweg? Wist ik niet. Godzijdank zeg, ik vind dat altijd echt een locatie van niks qua lopen.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
Op woensdag 11 november 2015 14:46 schreef cheese. het volgende: Wisten jullie dat er sinds 2 maanden een pendel reed van K. Amsterdam naar Amsterdam sloterdijk? Scheelt dik drie kwartier.
Die overigens volledig uitgaat van autoreset maar wel klanten van easyway meeneemt.
Chill. Ophalen/afleveren bij die locatie duurt altijd al zo lang en dan zit die bus naar Sloterdijk vaak ook nog stampensvol . Waar staat die pendelbus?
Chill. Ophalen/afleveren bij die locatie duurt altijd al zo lang en dan zit die bus naar Sloterdijk vaak ook nog stampensvol . Waar staat die pendelbus?
Ik was vandaag voor het eerst ooit bij K. Amsterdam en er was inderdaad een pendelbusje Busje is van AR en de chauffeur ook, maar ik als EW'ert mocht ook mee zoals hierboven al genoemd was. Is tot het einde van het jaar i.v.m. de drukte van dit moment.
Direct bij de voetgangersuitgang bij de poort bij die legoblokken pikt ie je op, maar die dudes van K. vertellen het je ook en wijzen het aan.
edit: afleveren was trouwens heel simpel. Meteen na het hek bij recepte auto neerzetten, je eigen spullen er uit en kentekenpapieren en sleutels laten liggen en dan nemen die gasten die daar werken het meteen over. Van de vijf AR'ers waarmee ik op de pendelbus aan het wachten was begreep ik dat je eerst vrij ver op het terrein moest parkeren.
Ik was vandaag voor het eerst ooit bij K. Amsterdam en er was inderdaad een pendelbusje Busje is van AR en de chauffeur ook, maar ik als EW'ert mocht ook mee zoals hierboven al genoemd was. Is tot het einde van het jaar i.v.m. de drukte van dit moment.
Direct bij de voetgangersuitgang bij de poort bij die legoblokken pikt ie je op, maar die dudes van K. vertellen het je ook en wijzen het aan.
edit: afleveren was trouwens heel simpel. Meteen na het hek bij recepte auto neerzetten, je eigen spullen er uit en kentekenpapieren en sleutels laten liggen en dan nemen die gasten die daar werken het meteen over. Van de vijf AR'ers waarmee ik op de pendelbus aan het wachten was begreep ik dat je eerst vrij ver op het terrein moest parkeren.
Ik heb daar ooit een kwartier rondgereden op het terrein omdat het mij volstrekt onduidelijk was waar ik de auto neer moest zetten. Het regende pijpenstelen en ik was het overzicht op dat enorme terrein dan ook volledig kwijt. Toen ik inmiddels al het personeel al naar huis zag gaan werd ik toch wel een beetje wanhopig haha... Meerdere malen aan mensen op het terrein gevraagd of zij iets wisten maar kwamen er allemaal niet uit, werd van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk de plek waar ik de auto neer moest zetten dan toch gevonden maar dat was zeker geen sinecure!
Wel fijn om te horen dat ze het voor nu beter geregeld hebben! Zo'n pendelbusje is ideaal.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
Mijn ervaring daar is pasje krijgen, achter het busje rijden met het stuur aan de verkeerde kant, auto droppen, met die gozer naar een ander kantoor rijden en dan door naar de uitgang.
Ik ben dan ook een jaartje ouder en verdien 6,55, vandaar. Gewoon die 6,05 x uur doen en dat krijg je, minus evt loonheffing, verzekering en premies, wat doorgaans onder de euro is(behalve loonheffing als je veel werkt)
Morgen ook mijn eerste twee ritjes! Heemstede - Zwolle en Zwolle - Meerkerk, spannend! Ik zie veel over Meerkerk voorbij komen, zijn er daar nog dingen waar ik op moet letten?
Op woensdag 11 november 2015 22:48 schreef Rockiejj het volgende: Morgen ook mijn eerste twee ritjes! Heemstede - Zwolle en Zwolle - Meerkerk, spannend! Ik zie veel over Meerkerk voorbij komen, zijn er daar nog dingen waar ik op moet letten?
Ik heb gesolliciteerd bij AR - en ik mag dan ook op gesprek komen, en wel aanstaande dinsdag. Nu kom ik niet om tips vragen, want dat staat allemaal keurig in de OP
Ik kom me wel even voorstellen; zoals uit mijn username is af te leiden heet ik Niels, ik studeer en woon in Tilburg. Dus ongeveer dat.
Ik houd jullie wel op de hoogte van hoe het gegaan is, en ik lees ondertussen lekker mee!
Op donderdag 12 november 2015 16:09 schreef yosander het volgende: Morgen per Mini Cooper (met buitenlands kenteken ) van Grunn naar Amsterdam en daarna een A3 van Haarlem naar Almere brengen
Van de week ook met een (relatief) nieuwe AR'er in Nijkerk naar het station gelopen, de nieuwere medewerkers hebben zo'n hendige map met het logo Lijkt mij ook wel chill haha
Op donderdag 12 november 2015 16:09 schreef yosander het volgende: Morgen per Mini Cooper (met buitenlands kenteken ) van Grunn naar Amsterdam en daarna een A3 van Haarlem naar Almere brengen
Van de week ook met een (relatief) nieuwe AR'er in Nijkerk naar het station gelopen, de nieuwere medewerkers hebben zo'n hendige map met het logo Lijkt mij ook wel chill haha
Ik zal kijken of ik zo'n hendige map voor je achterover kan drukken ;-)
Is het invullen van een ritbon voor m'n tweede rit dus noodzakelijk of is 1 ritbon voor 1 dag genoeg?
Gaat om EW
Tnx alvast!
Dit vroeg ik mij ook af, heb hier over gebeld; Je moet per rit een ritbon invullen (klinkt ook wel logisch) Bij de laatste rit kan je ook pas je eindtijd invullen.
Is gewoon zo, hebben meer bedrijven. Gewoon doen en je krijgt geen mails met herinneringen.
Welke AR of EW'er zijn rond Januari mijn eerste buspassagiers? Ik kan het je alleen maar aanraden, luchtgeveerd stoeltje, automaat en cruisen door het ganze land . Instructeur vond het maar bijzonder dat ik al veel ervaring had, hij had dan ook geen opmerkingen
Op donderdag 12 november 2015 19:27 schreef Rockiejj het volgende: Weet iemand de reden dat ik voor het bedrijf uit Meerkerk twee formulieren in moet vullen? Dus een ritbon en een autotransport?
Omdat je anders niets te doen hebt. Is dus puur bezighouden.
Het gebeurt mij regelmatig, dat ik de halve zondag bezig ben om al die ritbonnen in te vullen. Ik ga ook zo min mogelijk tanken, want dat scheelt weer in de administratie.
Welke AR of EW'er zijn rond Januari mijn eerste buspassagiers? Ik kan het je alleen maar aanraden, luchtgeveerd stoeltje, automaat en cruisen door het ganze land . Instructeur vond het maar bijzonder dat ik al veel ervaring had, hij had dan ook geen opmerkingen
Maar het rijden in een grote bus is toch wel een stuk moeilijk dan een mercedes sprinter o.i.d.? Lijkt mij ook raar, dat je vóór de voorwielen zit.
Welke AR of EW'er zijn rond Januari mijn eerste buspassagiers? Ik kan het je alleen maar aanraden, luchtgeveerd stoeltje, automaat en cruisen door het ganze land . Instructeur vond het maar bijzonder dat ik al veel ervaring had, hij had dan ook geen opmerkingen
Friesland, Achterhoek, Brabant, binnenkort Limburg. Mij vind je in Brabant
@volluto Het is zeker weten wennen, maar je moet het je gewoon realiseren. Goed in je spiegels kijken en vooral aan je pax achterin denken. Heb iig geen stoeprandjes geraakt en ik heb al flink nauwe stukjes en rotondes/bochten gehad in de 1,5u.
Valt me wel tegen moet ik zeggen, al dat administratieve werk. Maar goed, 't is ook pas m'n eerste keer dus dan gaat het wat langzamer.
Klote bak trouwens, een FIat Doblo, 0,0 vermogen.
Wacht maar tot het zomer is. Dan heb je vaak 3 ritten én moet je voor iedere rit de OV-kosten apart in een PDF zetten en dan moet je nog die autotransporten invullen. Ben blij als ik daar van af ben.
Wacht maar tot het zomer is. Dan heb je vaak 3 ritten én moet je voor iedere rit de OV-kosten apart in een PDF zetten en dan moet je nog die autotransporten invullen. Ben blij als ik daar van af ben.
Dit doe ik dus allemaal bij elkaar per dag en gooi het dan bij 1 van de ritten. In de 2 zomers die ik voor EW gewerkt heb ook nog nooit klachten over gehad. Ik ken zelfs mensen die alle OV-kosten aan het einde van de zomer bij elkaar gooien en bij de laatste rit die zomer zetten. Dit vind ik dan weer niet zo chill omdat er door de zomer heen wel meerdere dagen zitten die ik 'privé' reis met het OV. Dan kun je in die pagina's gaan zoeken waar je het vinkje uit moet zetten, zodat die niet op het declaratieformulier komt.
Het voorschieten en het beetje extra administratie in de zomer vind ik niet zo'n probleem. Het vervelende is meer dat ik probeer m'n ritbonnen dezelfde dag nog op te sturen, maar die (vooral) buurtbussen duren soms een week voor ze online staan...
quote:
Op donderdag 12 november 2015 19:27 schreef Rockiejj het volgende: Weet iemand de reden dat ik voor het bedrijf uit Meerkerk twee formulieren in moet vullen? Dus een ritbon en een autotransport?
Zoals ik het ooit van de administratie heb vernomen is dat autotransport voor de klant. Alle tijden/formulieren/tankkosten etc. worden via dat formulier aan de klant gefactureerd/doorgestuurd op de dag na de rit. De ritbon is voor ons, de tijden en kosten die daarop staan is wat richting je loonstrook gaat. Daar zit dus ook niet zo'n haast achter. Sinds niet heel lang kun je trouwens ook nog moeten mailen naar een EW mailadres als het formulier diezelfde dag nog naar de klant moet.
Vanochtend bij het ophalen van mijn Mini Cooper bij 6t stond een collega voor mij. Die kreeg een X5 mee, eerst werd ik jaloers...tot bleek dat ik een Cooper S meekreeg
Hallo allemaal, ik lees al een tijdje mee mrt jullie verhalen en denk dat ik mij ook maar eens ga aanmelden als chauffeur. Twijfel alleen tussen EW en AR. Zijn er nog wezenlijke verschillen behalve dat AR ook voor senioren is? Als ik onderstaand filmpje bekijk neig ik toch naar EW namelijk
Het wordt wel heel saai verteld maar zo gaat het er ongeveer aan toe bij beide bedrijven. Wil je uiteindelijk privé chauffeur worden, dan kan je beter bij EW terecht, verder zijn AR en EW nagenoeg hetzelfde.
Zie eerst maar eens dat je wordt aangenomen, ik zou dus bij allebei solliciteren Dat heb ik ook gedaan, waarna ik uiteindelijk door AR ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek, vorig jaar. Hoe het in het filpmje wordt verteld strookt niet met de werkelijkheid, dan zal je eerder binnen een halve minuut je ritten hebben geaccepteerd en weer opgehangen, zonder uitleg over ophaaltijden en bijzondere handelingen, die staan namelijk in de mail (tegenwoordig 1 gecombineerde mail, ook bij meerdere ritten) vermeldt bij de opmerkingen
Op vrijdag 13 november 2015 13:14 schreef A_Valbuena het volgende: Iemand voor de trein gesprongen Almere Oostvaarders . Zit vast in Lelystad en moet naar Amsterdam
Ik in Almere en moet nu naar Groningen . Dat wordt dus via Amersfoort reizen, dag op tijd thuis zijn .
Op vrijdag 13 november 2015 17:33 schreef Sarasi het volgende: Beschikbaar voor maandag, maar nog niet gebeld. Zal wel weer precies om kwart over acht worden, wanneer ik niet meer kan opnemen.
Ik ben ook regelmatig nog best laat gebeld Ik had vanmiddag al een mailtje met twee ritjes voor NL, Groningen - Schiedam in een Passat Variant en Naaldwijk - Groningen in een 107
Bijzondere rit gehad afgelopen week. Een elektrische fiets van Hoofddorp (die grote LM van de snelweglocatie in Meerkerk) naar Den Haag.
Eerst had ik daar weinig zin in, ik bedoel.. Een fiets. . Totdat ik dat ding voor me zag staan. Was gewoon een mountainbike en, zonder al te veel moeite, haalde je 48km/h met dat ding. Uiteraard niet naar Den Haag gefietst maar vanaf Schiphol met de trein.
Op vrijdag 13 november 2015 21:29 schreef CruisinDen het volgende: Bijzondere rit gehad afgelopen week. Een elektrische fiets van Hoofddorp (die grote LM van de snelweglocatie in Meerkerk) naar Den Haag.
Eerst had ik daar weinig zin in, ik bedoel.. Een fiets. . Totdat ik dat ding voor me zag staan. Was gewoon een mountainbike en, zonder al te veel moeite, haalde je 48km/h met dat ding. Uiteraard niet naar Den Haag gefietst maar vanaf Schiphol met de trein.
Morgen Nimma-Almere en daarna een wisseltje Almere-Tilburg. Wisseltje heeft 1 onbekend kenteken, maar er staat wel een Clio ophalen en wisselen voor "een auto". Het kenteken dat er wel staat, is een Dodge Ram van B250. Ik moet naast Tilburg CS zijn, dus ik ben razend benieuwd morgen
Nice dat klinkt interessant! Lompe dingen die RAMs.
Ik heb morgen een superfrans dagje. Peugeot 308, Renault megane, Peugeot 5008. Geen OV tussendoor, rijd Almelo->Privé-adres, privé-adres->Harderwijk en Harderwijk->Almere. En dat net op de dag dat ik wel wil studeren
Ben alleen vandaag pas 's avonds laat weer thuis en moet morgen om 7 uur vertrekken, en heb nog geen idee hoe ik m'n transportformulieren moet gaan printen want ik heb thuis geen printer...
Ik heb morgen een superfrans dagje. Peugeot 308, Renault megane, Peugeot 5008. Geen OV tussendoor, rijd Almelo->Privé-adres, privé-adres->Harderwijk en Harderwijk->Almere. En dat net op de dag dat ik wel wil studeren
Ben alleen vandaag pas 's avonds laat weer thuis en moet morgen om 7 uur vertrekken, en heb nog geen idee hoe ik m'n transportformulieren moet gaan printen want ik heb thuis geen printer...
Ik heb morgen een superfrans dagje. Peugeot 308, Renault megane, Peugeot 5008. Geen OV tussendoor, rijd Almelo->Privé-adres, privé-adres->Harderwijk en Harderwijk->Almere. En dat net op de dag dat ik wel wil studeren
Ben alleen vandaag pas 's avonds laat weer thuis en moet morgen om 7 uur vertrekken, en heb nog geen idee hoe ik m'n transportformulieren moet gaan printen want ik heb thuis geen printer...
40 euro heb je al zo'n all-in printer, ook nog draadloos. Misschien s overwegen
Mijn CP was helaas niet op het aangegeven adres aanwezig, dus mocht ik weer door en elders in Schiedam gaan zoeken naar een adres dat niet door de navigatie gevonden kon worden Uiteindelijk was de beste meneer even buiten gaan staan voor het gebouw zodat ik de boel met 'm kon afhandelen. Nu onderweg naar Naaldwijk om m'n volgende auto op te halen, een 107 waarvan ik hoop dat er genoeg brandstof in zit, aangezien ik nu liever niet ga tanken en geld dus voorschieten Wat meer maand dan geld
Dagje begon goed, nijmegen stond de auto, ik zag hem al iets scheef staan. Ik eromheen lopen en jawel, linksvoor lek. Man rijdt naar binnen, reserveband erop gelegd en naar zelfde bedrijf in Almere gereden. Bij ander adresje in Almere een gloedjenieuwe clio opgepikt, naar tilly gebracht en weer terug. Nieuwe auto was niet erg naar wens van de berijder, geen armsteun, kleiner, wel een witte plaat maar geen haak aan de achterkant, terwijl het wel besteld was. En nog veeeel meer
Op vrijdag 13 november 2015 21:29 schreef CruisinDen het volgende: Bijzondere rit gehad afgelopen week. Een elektrische fiets van Hoofddorp (die grote LM van de snelweglocatie in Meerkerk) naar Den Haag.
Eerst had ik daar weinig zin in, ik bedoel.. Een fiets. . Totdat ik dat ding voor me zag staan. Was gewoon een mountainbike en, zonder al te veel moeite, haalde je 48km/h met dat ding. Uiteraard niet naar Den Haag gefietst maar vanaf Schiphol met de trein.
Die had ik vandaag ook! Wat een geweldig ding zeg!
Ik moest vandaag trouwens naar Amersfoort, staat in de ritbeschrijving:
9292.nl geeft indien je het adres invoert een andere bushalte aan, maar naar daar is het meer dan een uur lopen. (9292.nl geeft aan 20 min. lopen, maar dat klopt niet)
Daar kwam ik achter toen ik bij die bushalte was uitgestapt.. Het was inderdaad een uur lopen..
9292.nl geeft indien je het adres invoert een andere bushalte aan, maar naar daar is het meer dan een uur lopen. (9292.nl geeft aan 20 min. lopen, maar dat klopt niet)
Daar kwam ik achter toen ik bij die bushalte was uitgestapt.. Het was inderdaad een uur lopen..
Haha, die fiets stond ook op Facebook vandaag. Had jij m ingezonden?
Morgen met een Leon van Heerenveen naar Amsterdam en daarna een Mito van Hillegom naar de Maltaweg in Amsterdam. Nu las ik hier laatst dat daarvandaan pendelbusjes rijden naar Sloterdijk, dus mij hoor je niet klagen
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
D-day! Straks lekker met het OV vanuit het Brabantse naar het altijd mooie 020. Even een sollicitatie rocken! Ik heb er zelfs de strijkbout voor opgewarmd gisteren.
Op maandag 16 november 2015 22:03 schreef trolley het volgende: Morgen met een Leon van Heerenveen naar Amsterdam en daarna een Mito van Hillegom naar de Maltaweg in Amsterdam. Nu las ik hier laatst dat daarvandaan pendelbusjes rijden naar Sloterdijk, dus mij hoor je niet klagen
Mag je Autoreset weer op je blote knietjes bedanken.
Vandaag Eindhoven - Nijkerk en Putten - Nijkerk en dan college in Utrecht. Primaaaa.
Putten - Nijkerk had ik vorige week ook, een Grand C-max had ik toen Ik ben onderweg om m'n megane op te halen die naar Breda mag, bijna bij de Gotenburgweg
Op dinsdag 17 november 2015 10:03 schreef underground1009 het volgende: Putten - Nijkerk had ik vorige week ook, een Grand C-max had ik toen Ik ben onderweg om m'n megane op te halen die naar Breda mag, bijna bij de Gotenburgweg
Clio en een Megane vandaag. Tijd om te gaan ook, moet om 11 uur wel daar zijn
Sta met nog 3 Hikers in Nijmegen, er moeten 5 auto's opgehaald worden in totaal. CP is in geen velden of wegen te bekennen en we proberen al 2 uur via Autoreset te regelen dat er iemand hierheen komt (geen telefoonnummer op de ritopdracht)... Feest weer!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
Ik ben vandaag ook weer eens hiker, komt niet vaak voor bij het bedrijf waar ik werk Peugeot Expert van Donkerbroek (Friesland) naar Liessel (Brabant) brengen, kost me de hele dag, haha. Helaas geen i8 zoals bij de vorige keer toen ik ging hikeren