abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_157194637
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway/AR/anders zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Tevens staan hier de eigen motorvoertuigen van onze chauffeurs bij.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset). Jaguargeile kastknuffelaar met een voorliefde voor duiken en zijn Ducati 600SS (1995).
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
DireStraits7, hiker regio Hilversum
Drilboor, hiker regio Breda. Past nauwelijks in zijn Duitse slagschip.
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
johnson555, hiker regio Den Haag / Leiden
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
qua111, hiker regio Leiden
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, motorchick uit Groningen (Autoreset), vervoert haar kont op een Suzuki GS500H (2002)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset). Een echt feestbeest dat zelfs de beruchte feesten van zijn moeder kan waarderen.
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset) - Peugeot 107 (2011)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch - Audi RS6 C7 (2014)
Wave103, hiker regio Utrecht
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
McAwesome, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Nucleass, hiker regio Groningen (Autoreset)

Hojdhopper, ex-hiker regio Utrecht
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam. Tegenwoordig kantoorsletje en in het bezit van een RODE Octavia RS Komt nog net niet klaar op Vlaardingen en Feyenoord.
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda. Veelal te spotten in een A7 van de zaak.
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht - Citroen Xsara (2000)
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven - Peugeot 308 (2008).

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
Deze openingspost is hier te vinden.

Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 50% gewijzigd door underground1009 op 29-10-2015 23:02:30 ]
pi_157194684
OP kun je ook uit de wiki plukken. ;)
Your opinion of me is none of my business.
pi_157194770
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 22:56 schreef Sarasi het volgende:
OP kun je ook uit de wiki plukken. ;)
Je sais, dankjewel :) hoop dat ie zo een beetje netjes er in zit :D

Edit: laatste vergeten tags er als het goed is uitgehaald :)
pi_157197075
Nekbaard en bovenlipdons? Ik heb 0 nekbaard man :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157197321
Sick, binnenkort 130 op de A2
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157197395
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 02:16 schreef Amoeba het volgende:
Sick, binnenkort 130 op de A2
Kan nou niet echt zeggen dat het in/uitvoegen bij veel mensen soepeltjes gaat bij knooppunt Holendrecht en verderop bij Haarrijn als je moet kiezen welke richting je op wilt.

Maar denk dat die delen wel beperkt in snelheid blijven?
pi_157197929
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 02:35 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Kan nou niet echt zeggen dat het in/uitvoegen bij veel mensen soepeltjes gaat bij knooppunt Holendrecht en verderop bij Haarrijn als je moet kiezen welke richting je op wilt.

Maar denk dat die delen wel beperkt in snelheid blijven?
Zijn meestal toch de Mazda 121 rijders moet ik zeggen.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:23:08 #8
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_157198049
Zo de winterbandjes worden weer op de sara gelegd. Mooi optijd dit jaar :7
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_157200279
Straks maar met de motor naar tentamen. O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_157200944
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 11:00 schreef Sarasi het volgende:
Straks maar met de motor naar tentamen. O+
Succes O+
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157201877
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 11:33 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Succes O+
Moebs pik mij s op om 13:45 op eindje met die mercedes van je :+ die s bekijken hehe
pi_157203011
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:26 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Moebs pik mij s op om 13:45 op eindje met die mercedes van je :+ die s bekijken hehe
Kan je wel vertellen waar die staat maar ik zit in Alkmaar :')

Ook hard aan het werk. Mijn bus komt pas over een uur dus ff koffie zuipen in een bushokje. Gelukkig had ik een volle thermosfles bij me. :7
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157203115
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:29 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Kan je wel vertellen waar die staat maar ik zit in Alkmaar :')

Ook hard aan het werk. Mijn bus komt pas over een uur dus ff koffie zuipen in een bushokje. Gelukkig had ik een volle thermosfles bij me. :7
r

Ow, dan maar lopen :+ moet naar dll, 10 min lopen zegt dat ding vanaf station :+
pi_157203150
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:35 schreef Drowzz het volgende:

[..]

r

Ow, dan maar lopen :+ moet naar dll, 10 min lopen zegt dat ding vanaf station :+
Kun je daarna naar de Mercedes rijden. Aanwijzingen staan in DM, kan niet missen. Let op dat je de ventweg van de rondweg moet hebben.

Daarna zit je vlakbij de A2, dus het is niet eens echt om.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157203299
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:37 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Kun je daarna naar de Mercedes rijden. Aanwijzingen staan in DM, kan niet missen. Let op dat je de ventweg van de rondweg moet hebben.

Daarna zit je vlakbij de A2, dus het is niet eens echt om.
Ik ga eens kijken :D
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:43:55 #16
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_157204321
Ritten voor maandag ook weer binnen...

Man man man, Nissan Micra met automaat. Niks is saaier dan kleine auto's met weinig vermogen een automaat geven. Ik denk dat de VW Crafter die ik erna moet leuker is om te rijden.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_157206159
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:37 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Kun je daarna naar de Mercedes rijden. Aanwijzingen staan in DM, kan niet missen. Let op dat je de ventweg van de rondweg moet hebben.

Daarna zit je vlakbij de A2, dus het is niet eens echt om.
Nou dat werd m dus niet. CP duurde wat langer en het was druk in Eindhoven, dus moest wel naar Almere om de opgegeven tijd te halen :(
pi_157206412
Tot hoe laat is Amersfoort open?

Edit: half 6 dus. Kon 'm nog prima kwijt. :)

[ Bericht 70% gewijzigd door Amoeba op 30-10-2015 17:00:54 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157216370
Morgen en maandag een stukkie touren. Dat bericht van EW op FB _O-
pi_157216534
Ja ze zijn goed wanhopig volgens mij. Ik heb voor morgen een rit van Oldenzaal naar Hilversum, Opel Corsa 1.3 diesel :'(
pi_157216807
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 23:40 schreef Gliderfighter het volgende:
Morgen en maandag een stukkie touren. Dat bericht van EW op FB _O-
Van die 6 ritten? :+ zal allemaal wel binnen 50km zijn fzo. Ik vind van het noorden helemaal naar t zuiden ook wel wat :+
pi_157218592
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 08:23 schreef Fiorano het volgende:
Zo de winterbandjes worden weer op de sara gelegd. Mooi optijd dit jaar :7
ik ga ze morgen onder de pug plaatsen. :) dan ook maar eens wassen, is wel nodig😨
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_157219529
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 23:58 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Van die 6 ritten? :+ zal allemaal wel binnen 50km zijn fzo. Ik vind van het noorden helemaal naar t zuiden ook wel wat :+
Als ik hikerwerkzaamheden doe, is dat meestal ook wel meer dan 6. Kwaliteit aan km's of kwantiteit aan het aantal ritten.
Vandaag wel per Panda Oss-Utrecht :')
pi_157233021
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Shredded_AF op 31-10-2015 22:01:01 (-) ]
pi_157233474
Goedenavond allemaal!

Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek(rijtest en instructie), dit gesprek zal over anderhalve week plaatsvinden. Het betreft de functie Hiker. Per mail ben ik verder geïnformeerd over de planning. Maar ik vroeg me af of jullie nog eventueel tips hebben. Hoe kan ik mezelf het beste voorbereiden? Ik ben ook nieuwsgierig naar hoe jullie deze dag hebben ervaren!
pi_157233850
Check de OP, staat alles gewoon in..
Voorgaande topics staat het ook meerdere malen: Gewoon de filmpjes kijken op de website, in pak, nette schoenen.
Lekker naar de powerpoint kijken, daarna instappen, gewoon normaal rijden, uitrollen, rustig optrekken, goed in je spiegels kijken en recht achteruit parkeren. Klaar.
pi_157233952
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:13 schreef BWaynes het volgende:
Goedenavond allemaal!

Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek(rijtest en instructie), dit gesprek zal over anderhalve week plaatsvinden. Het betreft de functie Hiker. Per mail ben ik verder geïnformeerd over de planning. Maar ik vroeg me af of jullie nog eventueel tips hebben. Hoe kan ik mezelf het beste voorbereiden? Ik ben ook nieuwsgierig naar hoe jullie deze dag hebben ervaren!
Het helpt al enigszins als je vertelt welk bedrijf je een sollicitatiegesprek bij hebt :)
In het algemeen geldt, zorg dat je zoals waarschijnlijk je is verteld je representatief gekleed er heen gaat. In kostuum, met pantalon en shirt of minstens chino, polo en een paar leren schoenen, er van uitgaande dat je een jongen bent ;)

Voor wat betreft de rijtest, het is een automaat, rij rustig en kalm, en voor de rest net zo als je normaal zou doen, het is geen cbr-examen! Laat rust en vertrouwen zien achter het stuur. Succes! ;)
pi_157235056
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:13 schreef BWaynes het volgende:
Goedenavond allemaal!

Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek(rijtest en instructie), dit gesprek zal over anderhalve week plaatsvinden. Het betreft de functie Hiker. Per mail ben ik verder geïnformeerd over de planning. Maar ik vroeg me af of jullie nog eventueel tips hebben. Hoe kan ik mezelf het beste voorbereiden? Ik ben ook nieuwsgierig naar hoe jullie deze dag hebben ervaren!
Gaan we weer.... Kijk de op. Ga in spijkerbroek en sneakers naar sollicitatiegesprek :+
pi_157235972
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:28 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Het helpt al enigszins als je vertelt welk bedrijf je een sollicitatiegesprek bij hebt :)
In het algemeen geldt, zorg dat je zoals waarschijnlijk je is verteld je representatief gekleed er heen gaat. In kostuum, met pantalon en shirt of minstens chino, polo en een paar leren schoenen, er van uitgaande dat je een jongen bent ;)

Voor wat betreft de rijtest, het is een automaat, rij rustig en kalm, en voor de rest net zo als je normaal zou doen, het is geen cbr-examen! Laat rust en vertrouwen zien achter het stuur. Succes! ;)
Oeps, cruciale informatie ben ik vergeten te vermelden.
Het betreft EasyWay.
Bedankt voor de verheldering, ik zal de OP en overige posts even goed doorlezen!
pi_157236159
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 23:07 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Gaan we weer.... Kijk de op. Ga in spijkerbroek en sneakers naar sollicitatiegesprek :+
Ja he. Je kunt dit mensen ook niet afleren doordat ze altijd 'nieuw' zijn hier. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157239920
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 23:52 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja he. Je kunt dit mensen ook niet afleren doordat ze altijd 'nieuw' zijn hier. :')
Hmmm beetje common sense om de op eerst te lezen toch? :D
  zondag 1 november 2015 @ 10:58:10 #32
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_157240831
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 08:52 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Hmmm beetje common sense om de op eerst te lezen toch? :D
Exact.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157256882
Ik word binnenkort 21. Klopt het dat je dan het zelfde salaris houdt als dat op 20 jarige leeftijd ? Zag het staan maar lijkt me sterk
pi_157256897
Ar btw
pi_157257110
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:26 schreef Grunn57 het volgende:
Ik word binnenkort 21. Klopt het dat je dan het zelfde salaris houdt als dat op 20 jarige leeftijd ? Zag het staan maar lijkt me sterk
Ja. Maar op je 22e gaat het uurloon met euro's omhoog :7
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_157257338
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 21:31 schreef yosander het volgende:

[..]

Ja. Maar op je 22e gaat het uurloon met euro's omhoog :7
Hmmm oke, beetje karig. Weet je toevallig ook wat je op je 21e verdiend voor bijv. NL waar ik vaak voor rij gelukkig. Dat zijn de betere cao lonen.
pi_157257629
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:36 schreef Grunn57 het volgende:

[..]

Hmmm oke, beetje karig. Weet je toevallig ook wat je op je 21e verdiend voor bijv. NL waar ik vaak voor rij gelukkig. Dat zijn de betere cao lonen.
Hetzelfde als op je 20e dus.
Your opinion of me is none of my business.
pi_157257710
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:36 schreef Grunn57 het volgende:

[..]

Hmmm oke, beetje karig. Weet je toevallig ook wat je op je 21e verdiend voor bijv. NL waar ik vaak voor rij gelukkig. Dat zijn de betere cao lonen.
Tja. Boven de 21 nemen ze je niet eens aan bij AR :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_157258840
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:43 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hetzelfde als op je 20e dus.
Dan maar naar easyway
pi_157260738
En natuurlijk op je contract letten, EW heeft een speciale clausule, AR wellicht ook.
pi_157260925
AR volgens mij ook. Maar ja, wat willen ze doen?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_157269661
Ben al heel lang niet meer op dit forum geweest oeps! Maar sinds wanneer moet je voor een leasemaatschappij naar Amstelveen (ergens bij een loods, waar je van te voren moet bellen) ipv naar Lisserbroek?
pi_157271610
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 15:06 schreef CitroenFrance het volgende:
Ben al heel lang niet meer op dit forum geweest oeps! Maar sinds wanneer moet je voor een leasemaatschappij naar Amstelveen (ergens bij een loods, waar je van te voren moet bellen) ipv naar Lisserbroek?
Komt allebei nog voor, ikzelf moest afgelopen juni voor het eerst naar die loods in Amstelveen maar daarna weer een paar keer Lisserbroek en toen weer Amstelveen etc.

Weet niet exact waarom soms de ene locatie en soms de andere locatie maar het zal wel te maken hebben of een auto grondig schoongemaakt moet worden en weer als nieuw weg moet gaan, of dat een wasstraatje genoeg is.

De looptijd die EW aangeeft naar het station aangeeft is overigens volstrekte onzin, ik geloof dat er 15-20 minuutjes staat maar in werkelijkheid is het 30-35 minuten.

Het volk dat daar rond rijdt is over het algemeen van de boeren/liftersmentaliteit dus wees niet bang om je duimpje omhoog te steken als er een mooie auto langskomt. Ik laat me dan afzetten bij bushalte Nieuw Oosteinde te Aalsmeer want dat metrostation is lastig te bereiken vanaf afleveradres met auto.
pi_157271958
Vandaag weer een dagje gewerkt wat eindigde op het politiebureau, maar daar later meer over.

Eerst het standaard gedoe, 308sw uit de showroom mogen rijden, daarna door naar mijn tweede rit, 1 uur gewacht op roosendaal vanwege treinen die vertraging hadden, opgeheven werden en niet doorreden richting zeeland. Uiteindelijk op het ophaaladres gekomen, waar de auto geen koelvloeistof had, kantoor gebeld en mocht heel rustig naar het pompstation rijden. Toen op de parkeerplaats bij de caddy het bovenvakje gekeken, en daar zag ik iets wat mij op een doosje leek van een telefoon. Ik kijk erin omdat er misschien wel een telefoon inlag en ik die terug kon brengen naar het bedrijf waar ik hem ophaalde. Maar wat bleek er lag een busje pepperspray in te liggen. Na afleveren maar langs het politiebureau gegaan om het af te geven. Leuk werkdagje weer.
pi_157273358
quote:
14s.gif Op maandag 2 november 2015 16:29 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Komt allebei nog voor, ikzelf moest afgelopen juni voor het eerst naar die loods in Amstelveen maar daarna weer een paar keer Lisserbroek en toen weer Amstelveen etc.

Weet niet exact waarom soms de ene locatie en soms de andere locatie maar het zal wel te maken hebben of een auto grondig schoongemaakt moet worden en weer als nieuw weg moet gaan, of dat een wasstraatje genoeg is.

De looptijd die EW aangeeft naar het station aangeeft is overigens volstrekte onzin, ik geloof dat er 15-20 minuutjes staat maar in werkelijkheid is het 30-35 minuten.

Het volk dat daar rond rijdt is over het algemeen van de boeren/liftersmentaliteit dus wees niet bang om je duimpje omhoog te steken als er een mooie auto langskomt. Ik laat me dan afzetten bij bushalte Nieuw Oosteinde te Aalsmeer want dat metrostation is lastig te bereiken vanaf afleveradres met auto.
Oh, de vader van die kerel bracht mij naar het metrostation! de loods is wel lastig te vinden, het is dat die kerel zwaaide anders zocht je daar echt naar waar je moet wezen. In Lisserbroek gaan de wagens denk ik gelijk in de verkoop en in Amstelveen worden ze opnieuw ingezet, stonden namelijk redelijk jonge wagens.

En de tijd wat ew geeft klopt idd niet. Het is rond de half uur lopen. Dus weet niet wie zo snel kan door wandelen!
  maandag 2 november 2015 @ 18:27:23 #46
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_157273789
Vandaag Barneveld onveilig gemaakt. Eerst erheen met een Nissan Micra automaat, wat echt een van de sloomste auto's is die ik ooit heb gereden. Het blokje maakt veel toeren maar er zit niet echt vaart in. Toen ik die auto afgeleverd had moest ik elders in Barneveld een Crafter ophalen. Toen begon het OV-feest in Barneveld. Eerst 19 minuten lopen naar de bushalte, natuurlijk net te laat voor de bus dus dat zou een half uur wachten worden. Omdat het een busritje van twee minuten was besloot ik maar om het stuk naar de volgende bushalte te gaan lopen. Daar eenmaal aangekomen bleek dat ik op mijn volgende bus, wat tevens een ritje van twee minuten was, nog minimaal drie kwartier moest wachten. De routeplanner dus maar even geraadpleegd, en het bleek dat ik lopend een kwartier eerder op bestemming zou zijn dan met de bus. Omdat ik geen zin had drie kwartier te wachten in zo'n bushokje, besloot ik wederom te gaan lopen. Vandaag dus een hoogtepunt qua loopkilometers, in totaal kwam ik op 6 uit.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_157278966
Morgen 's-Hertogenbosch - Nijkerk en Gramsbergen ( :') ) - Breukelen.

Prima dag.

Tevens donderdag een sollicitatiegesprek voor bediening in de horeca? Wat!? U leest het goed! Moebs is het rondcruisen in luxe auto's een beetje beu en gaat liever bier zuipen serveren.

Nee grapje. Ik moet 2 diensten per week draaien en dus zal er nog wel een dagje Autoreset bij blijven.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157280983
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:35 schreef Amoeba het volgende:
Morgen 's-Hertogenbosch - Nijkerk en Gramsbergen ( :') ) - Breukelen.

Prima dag.

Tevens donderdag een sollicitatiegesprek voor bediening in de horeca? Wat!? U leest het goed! Moebs is het rondcruisen in luxe auto's een beetje beu en gaat liever bier zuipen serveren.

Nee grapje. Ik moet 2 diensten per week draaien en dus zal er nog wel een dagje Autoreset bij blijven.
Bij welk horeca etablissement ga je op sollicitatie? Als je de exacte naam niet wil noemen mag een beschrijving / plaats ook ;)
pi_157283255
Mensen die interesse hebben in een IJSKART Meet te Rucphen? In een achterlijke uithoek van het land maar we kunnen vast wel wat verzinnen om dat de moeite waard te maken. :7
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157283370
Nou, er liggen ook weer winterbandjes onder de Ibiza na afgelopen weekend. 16 inch ziet er toch wel karig uit na de hele zomer 17 inch..

Vanaf volgende week in 10 weken maar 5EC halen dus kan 3 dagen per week werken. Hoop dan eindelijk ook eens als privechauffeur (ben nu al 6 weken in dienst bij MDNL maar heb nog steeds geen rit gekregen) aan de bak te kunnen, en daarnaast lekker ritjes blijven doen voor EW.
pi_157283750
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 00:10 schreef Amoeba het volgende:
Mensen die interesse hebben in een IJSKART Meet te Rucphen? In een achterlijke uithoek van het land maar we kunnen vast wel wat verzinnen om dat de moeite waard te maken. :7
Ik zou zelf een meet zonder activiteit wel chill vinden :@ Dus in Utrecht of een andere stad die goed uitkomt voor de meeste mensen gewoon bieren in een café. Of was dat al waar de meest recente meet uit bestond?

Vanuit Rucphen zou ikzelf in ieder geval uiterlijk om 21:00 weer weg moeten gaan zie ik op 9929292929292, daarna houden de opties op :')
pi_157283877
Ergens pilsen ben ik zeker bij ^O^ :9
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 3 november 2015 @ 07:41:00 #53
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_157285064
Bier _O_ _O_
Wel ergens waar nachttreinen naar Roffa gaan, want als het een biermeet wordt blijft d'n rode pimpmobiel in de garage natuurlijk :7
pi_157285069
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2015 00:50 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik zou zelf een meet zonder activiteit wel chill vinden :@ Dus in Utrecht of een andere stad die goed uitkomt voor de meeste mensen gewoon bieren in een café. Of was dat al waar de meest recente meet uit bestond?

Vanuit Rucphen zou ikzelf in ieder geval uiterlijk om 21:00 weer weg moeten gaan zie ik op 9929292929292, daarna houden de opties op :')
Vind ik een goed plan hoor, maar dan moet wel iedereen met ov komen of een Bob regelen. Dat was de vorige keer de reden dat we toch zijn gaan karten. Niet in Rucphen want het zal daar vast heel leuk zijn maar dat is gewoon Gods onmogelijk ver weg. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_157285115
Hoi

[ Bericht 99% gewijzigd door Drowzz op 03-11-2015 08:15:07 ]
pi_157285522
Amoeba wil gewoon met z'n allen daarna een slaapfeestje doen bij hem, snap dat nou :P
pi_157287314
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 07:41 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Vind ik een goed plan hoor, maar dan moet wel iedereen met ov komen of een Bob regelen. Dat was de vorige keer de reden dat we toch zijn gaan karten. Niet in Rucphen want het zal daar vast heel leuk zijn maar dat is gewoon Gods onmogelijk ver weg. :')
Waar kun je anders ijskarten?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 3 november 2015 @ 10:49:38 #58
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_157287458
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 10:43 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Waar kun je anders ijskarten?
Uithof meen ik?
pi_157287711
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 10:49 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Uithof meen ik?
April 2016 pas weer

Tevens in Groningen wonen en dan klagen over Gods onmogelijk ver weg. De hypocrisie. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157287715
Ik heb gister voor het eerst kennis mogen maken met Waalwijk, en hopelijk was dat ook meteen de laatste keer :')

Want als je van Waalwijk terug moet naar het noorden, stuurt 9292 je kennelijk met de buurtbus richting Almkerk :') in plaats van naar het busstation van Waalwijk en vanaf daar verder. Dan zou je tenminste nog ergens zijn. Maar goed, terug naar het verhaal. Zoals iedereen weet rijden die achterlijke buurtbussen maar een keer per uur, en meestal ook nog gewoon random op een tijd wanneer het hen uitkomt in plaats van volgens de dienstregeling. Die van 13:00 uur had ik net gemist omdat dat hele knooppunt bij Waalwijk recentelijk is omgeploegd, en mijn TomTom nog uit de steentijd stamt. Dus daar ging m'n perfecte aansluiting :'(

Na 40 minuten als een zwerver op dat bankje te hebben gezeten, kwam er een buurtbus! Echter, deze ging richting Waalwijk, en dat was niet die ik moest hebben. De vriendelijke doch oude bejaarde achter het stuur vertelde mij dat de buurtbus de andere kant op met een paar minuten zou komen ... Ik heb gewacht tot ik een ons woog, maar die buurtbus richting Almkerk heb ik niet gezien hoor. :') Dat werd dus nog een uur wachten op dat godvergeten verlaten industrieterrein, en elke buschauffeur van Veolia die van het depot met een gewone lijnbus richting Waalwijk reed, reed vrolijk voorbij ondanks duimpje opsteken. Een enkele buschauffeur zwaaide zelfs 'vriendelijk' met zo'n glimlach waar je van af kon lezen 'wacht jij maar lekker op die buurtbus' o|O

Inmiddels was het tegen half 3, en nu ineens gaf 9292 wel als reismogelijkheid om via Waalwijk terug te gaan naar het noorden .. FUUUUUUUUUUUUUUUU o|O

Tl;dr Al met al heb ik anderhalf uur als een zwerver op een bankje gezeten op het godvergeten verlaten industrieterrein van Waalwijk :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_157287786
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 10:43 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Waar kun je anders ijskarten?
Want er moet per se geijskart worden, ongeacht idiote locatie?
Your opinion of me is none of my business.
pi_157287833
Kut ik ben echt een mongool. Ik moet naar Den Bosch maar zit nu in de Intercity Maastricht en dat besef ik me natuurlijk net als ie wegrijdt :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157287845
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:02 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Want er moet per se geijskart worden, ongeacht idiote locatie?
Ben jij organisatie?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 3 november 2015 @ 11:10:44 #64
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_157287965
Op zich vind ik bier drinken op een nader te bepalen locatie eigenlijk een uitstekend idee.
  dinsdag 3 november 2015 @ 11:11:26 #65
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_157287980
Maar als niet-meer-hiker ben ik zeker niet meer welkom en mag ik geen mening hebben? :'( :'(
pi_157287996
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar als niet-meer-hiker ben ik zeker niet meer welkom en mag ik geen mening hebben? :'( :'(
Exact.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 3 november 2015 @ 11:13:17 #67
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_157288023
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:12 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Exact.
Toch heb ik er wel eentje en kom ik ook als er iets gaat gebeuren :7
pi_157288038
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2015 00:50 schreef RacerDKB het volgende:
Ik zou zelf een meet zonder activiteit wel chill vinden :@ Dus in Utrecht of een andere stad die goed uitkomt voor de meeste mensen gewoon bieren in een café.
:Y Strak plan! Bier *O*
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2015 07:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Bier _O_ _O_
Wel ergens waar nachttreinen naar Roffa gaan, want als het een biermeet wordt blijft d'n rode pimpmobiel in de garage natuurlijk :7
Jij hebt geen garage.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 10:59 schreef trolley het volgende:
Tl;dr Al met al heb ik anderhalf uur als een zwerver op een bankje gezeten op het godvergeten verlaten industrieterrein van Waalwijk :')
Hier is ook beeldmateriaal van, toch..? :)
  dinsdag 3 november 2015 @ 11:15:27 #69
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_157288070
Je snapt m'n punt, alsof jij met de Saab naar een biermeet komt :{w :{w

Oh, wacht..
pi_157288107
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Je snapt m'n punt, alsof jij met de Saab naar een biermeet komt :{w :{w

Oh, wacht..
:{

Mijn Saab heeft me verlaten..
pi_157288117
Ik kom sowieso met de Benz
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157289584
Ik kom ook tenzij het heel slecht bereikbaar is met het ov. Kunnen we niet karten nabij een stad en daarna bier drinken in de stad? Ik heb namelijk nog nooit gekart en dat lijkt me wel wat :)
pi_157289672
Anac karting in Nijmegen? Redelijk goed bereikbaar met ov, daarna een biertje doen in Nijmegen.
pi_157289701
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:36 schreef DrSnuggle het volgende:
Anac karting in Nijmegen? Redelijk goed bereikbaar met ov, daarna een biertje doen in Nijmegen.
Klinkt als een plan.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 3 november 2015 @ 13:05:04 #75
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_157290235
Pffff, Nimma. Dan moet ik de trein hebben om 23:42 OF om 5:32 OF met de auto gaan en geen bier nuttigen. Lastig, lastig...
pi_157290643
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Pffff, Nimma. Dan moet ik de trein hebben om 23:42 OF om 5:32 OF met de auto gaan en geen bier nuttigen. Lastig, lastig...
Nog een optie, dronken rijden :+ wel by far de slechtste
pi_157290731
Jaaa bier! En Nijmegen is ook onmogelijk ver weg. Beter Utrecht ofzo? :)
pi_157291219
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 00:17 schreef SytseH het volgende:
Nou, er liggen ook weer winterbandjes onder de Ibiza na afgelopen weekend. 16 inch ziet er toch wel karig uit na de hele zomer 17 inch..

Vanaf volgende week in 10 weken maar 5EC halen dus kan 3 dagen per week werken. Hoop dan eindelijk ook eens als privechauffeur (ben nu al 6 weken in dienst bij MDNL maar heb nog steeds geen rit gekregen) aan de bak te kunnen, en daarnaast lekker ritjes blijven doen voor EW.
herkenbaar, ik ben van 18" lm naar 16" staal gegaan.... Ziet er niet uit.
Je hebt gelukkig 2 werkgevers, vergroot de kansen op werk :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_157291288
Nijmegen is goed te doen :) ik stem voor!
pi_157291657
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:53 schreef underground1009 het volgende:
Nijmegen is goed te doen :) ik stem voor!
Jij kwam uit Groningen toch? Hoe is Nijmegen dan goed te doen? :P

Ik vind Nijmegen ook een beetje onhandig ergens, ofzo. Maar ben wel in voor bier (en karten) uiteraard :7
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_157291720
Anders doen we Meerkerk :7 er zit een kroeg toch!
  dinsdag 3 november 2015 @ 14:15:00 #82
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_157291800
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:12 schreef RacerDKB het volgende:
Anders doen we Meerkerk :7 er zit een kroeg toch!
En een snackbar _O_

En als je met de auto komt is de Steenstraat en omgeving prima als kartbaan te gebruiken :7
pi_157291814
Poll: Waar gaan we meeten?
Utrecht
Groningen
Nijmegen
Rucphen
Anders, namelijk ...
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Yw np oneluv :*
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  dinsdag 3 november 2015 @ 14:16:07 #84
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_157291836
Poll: Waar gaan we meeten?
Je hebt gestemd op: Anders, namelijk ...

ROT-TER-DAM HOO-LI-GANS _O_ _O_ _O_
pi_157291971
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:09 schreef trolley het volgende:

[..]

Jij kwam uit Groningen toch? Hoe is Nijmegen dan goed te doen? :P

Ik vind Nijmegen ook een beetje onhandig ergens, ofzo. Maar ben wel in voor bier (en karten) uiteraard :7
M'n ouders wonen in Deventer en ik heb vrienden wonen in Nijmegen :)
pi_157291972
Utrecht lijkt me nog het meest handig. What de fuck is Rucphen eigenlijk :')
pi_157292045
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:22 schreef stripe het volgende:
What de fuck is Rucphen eigenlijk :')
Ligt bij Roosendaal (Noord-België).
pi_157292050
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:22 schreef stripe het volgende:
Utrecht lijkt me nog het meest handig. What de fuck is Rucphen eigenlijk :')
Iets wat ze vergeten zijn af te staan aan België.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_157292411
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:15 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

En een snackbar _O_

En als je met de auto komt is de Steenstraat en omgeving prima als kartbaan te gebruiken :7
Dat nieuwe inname industrieterrein van Arval leent zich ook prima als circuit.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157293287
Rucphen, dan kan ik fietsend :) maar dan zou ik toch met de auto gaan. Dus dan is Utrecht net zo praktisch.

Beter plannen we het op een dag dat ik deze keer wel kan :X

Net door de EW instructeur en zijn 2 sollicitanten op het station afgezet, scheelde toch weer een kwartiertje wachten bij abc _O_
pi_157293844
Seinstoring van Arriva, die conducteur wist me ook niet te vertellen hoe ik nu in Gramsbergen moest komen dus belletje naar de planning en yes ik mocht naar Eindhoven. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 3 november 2015 @ 15:57:11 #92
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_157293894
Ik mag morgen op sollicitatiegesprek komen, spannend!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_157294655
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 november 2015 15:57 schreef Rockiejj het volgende:
Ik mag morgen op sollicitatiegesprek komen, spannend!
Succes. Welke regio ga je?
  dinsdag 3 november 2015 @ 16:40:02 #94
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_157294672
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:39 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Succes. Welke regio ga je?
Thanks! Woon zelf in regio Leiden.
Ik heb een pantalon met bijpassend colbert, zal ik dat colbert aan doen morgen?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_157294772
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:40 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Thanks! Woon zelf in regio Leiden.
Ik heb een pantalon met bijpassend colbert, zal ik dat colbert aan doen morgen?
Ja
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 3 november 2015 @ 16:49:18 #96
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_157294818
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:46 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja
Duidelijk. Doe ik dat ^O^
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_157298095
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 november 2015 15:57 schreef Rockiejj het volgende:
Ik mag morgen op sollicitatiegesprek komen, spannend!
Succes! Heb hem zelf vrijdag :)
pi_157304818
Leaseauto is een (gloednieuwe :7 ) Polo geworden. Ben er zeer tevreden mee, jammer dat het een voorloper is want wil hem wel houden :P
pi_157304978
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:56 schreef Viezze het volgende:
Leaseauto is een (gloednieuwe :7 ) Polo geworden. Ben er zeer tevreden mee, jammer dat het een voorloper is want wil hem wel houden :P
Gebracht door een easywayertt? Of ar
pi_157307688
Weet ik niet, hij stond er al. Maar denk dat hij door een vrachtwagen is gebracht want laatst bekende locatie was Westpoort in Amsterdam, er stond 17 km op en haalde hem in Rotterdam op.
pi_157308080
Nou, na 4 weken niks te horen van MDNL werd ik gisteren gebeld voor een rit op zondag, toek voor een rit op maandag, en toen om de rit op zondag weer te cancellen. Maar zoals het er nu uit ziet rijd ik maandag mijn eerste rit als privechauffeur. Volvo xc60, is niet verkeerd :)
pi_157308669
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:11 schreef Viezze het volgende:
Weet ik niet, hij stond er al. Maar denk dat hij door een vrachtwagen is gebracht want laatst bekende locatie was Westpoort in Amsterdam, er stond 17 km op en haalde hem in Rotterdam op.
Leaseplan? Sowieso Maltaweg dan. 😄
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157308935
Ik mag zo naar Den Helder. Ik denk dat ik er iets te vroeg ben dus even uitwaaien op de Afsluitdijk.

Edit: dat is nog best ver weg zie ik nu :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157310076
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:02 schreef Amoeba het volgende:
Ik mag zo naar Den Helder. Ik denk dat ik er iets te vroeg ben dus even uitwaaien op de Afsluitdijk.

Edit: dat is nog best ver weg zie ik nu :')
Haha deze man, Den helder rij je weer bij afsluitdijk weg
pi_157310460
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:25 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Haha deze man, Den helder rij je weer bij afsluitdijk weg
Half uur naar Den Oever hoor
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157310470
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:50 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Half uur naar Den Oever hoor
Jup, maar is niet even om de hoek, half uur :p
pi_157310569
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:50 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Jup, maar is niet even om de hoek, half uur :p
Ja ik dacht ook dat het 10 min rijden was :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 4 november 2015 @ 12:48:35 #108
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_157311518
Zo. Aangenomen! ^O^
Kreeg alleen de opmerking dat m'n haar geknipt moest worden, terwijl ik gisteren naar de kapper ben geweest..
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_157311573
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:48 schreef Rockiejj het volgende:
Zo. Aangenomen! ^O^
Kreeg alleen de opmerking dat m'n haar geknipt moest worden, terwijl ik gisteren naar de kapper ben geweest..
Gefeliciteerd :P maar...te lang haar of zo? :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_157312695
Zo'n metalstaartje he. Man man.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157320538
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:44 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Leaseplan? Sowieso Maltaweg dan. 😄
Ja
  woensdag 4 november 2015 @ 23:33:09 #112
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_157327129
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:51 schreef yosander het volgende:

[..]

Gefeliciteerd :P maar...te lang haar of zo? :')
Nee, valt net op de kraag, moet er boven.
Lekker zo'n kort koppie voor de winter.. :|W
Zal eens kijken of ik een fotootje heb.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  woensdag 4 november 2015 @ 23:33:54 #113
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_157327145
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:42 schreef Amoeba het volgende:
Zo'n metalstaartje he. Man man.


:')
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_157327164
quote:
99s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:33 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:')
Zo ben je er geweest? :')
  woensdag 4 november 2015 @ 23:35:45 #115
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_157327179
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:34 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Zo ben je er geweest? :')
Ja, is toch mooi?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  woensdag 4 november 2015 @ 23:36:51 #116
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_157327213
Alleen had ik dan een baard van twee weken.|

Zoiets.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  woensdag 4 november 2015 @ 23:38:01 #117
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_157327234
Dit is natuurlijk een geintje he.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_157329377
http://www.nu.nl/politiek(...)mumsnelheid-130.html

Mooi, hoeven we daarvoor niet met persé door de Noordoostpolder :P
Nu dus binnen 55 minuten ipv een uur in Zwolle? :D
pi_157329859
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 08:33 schreef underground1009 het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)mumsnelheid-130.html

Mooi, hoeven we daarvoor niet met persé door de Noordoostpolder :P
Nu dus binnen 55 minuten ipv een uur in Zwolle? :D
A59 :D als we weer eens naar abc mogen
pi_157330860
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 08:33 schreef underground1009 het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)mumsnelheid-130.html

Mooi, hoeven we daarvoor niet met persé door de Noordoostpolder :P
Nu dus binnen 55 minuten ipv een uur in Zwolle? :D
Alsof je niet al 130 reed op de A28 :')

Enfin, de snelwegen in het noorden des lands rijden altijd wel lekker door.
pi_157330887
quote:
99s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:33 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:')
Omg ik zou er echt een moord voor doen als mijn krullen zo zouden blijven zitten. _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_157331067
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:37 schreef ManScat het volgende:

[..]

Alsof je niet al 130 reed op de A28 :')

Enfin, de snelwegen in het noorden des lands rijden altijd wel lekker door.
Mooi wonen hier :+
pi_157331582
Nou, lekker dit. Kreeg een mailtje van een medisch specialist voor een rijbewijskeuring. Ruim 325 euro contant aftikken waarvan 135 voor een labonderzoek waar ik noch het CBR om gevraagd heeft.

Met ingehouden woede het CBR gebeld, de medische afdeling snapte ook al niks van dat labonderzoek maar verwees naar de expertise van de behandelend arts.

Wat een uitmelkerij. Niet normaal. :r
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157331684
quote:
15s.gif Op donderdag 5 november 2015 11:21 schreef Amoeba het volgende:
Nou, lekker dit. Kreeg een mailtje van een medisch specialist voor een rijbewijskeuring. Ruim 325 euro contant aftikken waarvan 135 voor een labonderzoek waar ik noch het CBR om gevraagd heeft.

Met ingehouden woede het CBR gebeld, de medische afdeling snapte ook al niks van dat labonderzoek maar verwees naar de expertise van de behandelend arts.

Wat een uitmelkerij. Niet normaal. :r
Waarvoor moest jij een rijbewijskeuring doen dan?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_157331996
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 11:26 schreef trolley het volgende:

[..]

Waarvoor moest jij een rijbewijskeuring doen dan?
In een spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Amoeba op 05-11-2015 12:05:57 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157332113
En het enige wat ik kan doen is bij het CBR een andere arts aanvragen. Maar ik heb mijn eigen verklaring op 1 oktober 2015 ingediend en heb een afspraak voor eind november. Laat ik even aannemen dat een andere arts me wéér 2 maanden kost zit ik dus op eind januari. En dan moet het CBR dat nog doorkrijgen en er een besluit over nemen en ik moet begin februari een nieuw rijbewijs hebben.

M.a.w.: Fucked. Ik zit hieraan vast en kan er niets tegen doen.

Het enige wat dan nog zou kunnen is achteraf een procedure opstarten om te beoordelen of zo'n labonderzoek terecht is. Maargoed, dat win je nooit, en voor 135 euro de moeite echt niet waard.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157333262
Damn :')

Maar als ik het goed begrijp is dit dus wel de laatste keuring geweest?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_157333492
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 12:48 schreef trolley het volgende:
Damn :')

Maar als ik het goed begrijp is dit dus wel de laatste keuring geweest?
Dat valt dus nog te bezien. De man van de medische afdeling van het CBR zei dat ik nu wel de volle 10 jaar kon scoren, maar dat hangt dus van de arts/mij af. Wel chapeau voor die man, hij had iemand aan de telefoon vol onbegrip en kon het toch duidelijk uitleggen. Ik vind het ook niet echt het CBR z'n schuld maar het gebrek aan controle wat mij hier vies veel geld gaat kosten.

Echt door die laatste keuringen rolde ik zo doorheen, ik snap ook niet waarom ik nu door de hele kermis heen moet.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157334361
Mooi kut, succes
pi_157334472
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:42 schreef Drowzz het volgende:
Mooi kut, succes
Ik heb nu die arts een e-mail gestuurd, hij heeft mij immers ook gemaild. Gewoon gevraagd wat hij in het lab denkt te vinden en dat het CBR en ik niet inzien waarom een labonderzoek noodzakelijk is.

Als ik zo'n bullshit antwoord krijg dat het een standaard procedure is bel ik direct het CBR om een andere arts te bezoeken. Ik ga hier nooit mee akkoord in ieder geval.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157336325
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:37 schreef ManScat het volgende:

[..]

Alsof je niet al 130 reed op de A28 :')

Enfin, de snelwegen in het noorden des lands rijden altijd wel lekker door.
Daarom, kunnen we er nu 140 rijden :D :+
pi_157336725
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:12 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Daarom, kunnen we er nu 140 rijden :D :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157338531
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:30 schreef Amoeba het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast op de roze brommer :+
  donderdag 5 november 2015 @ 16:56:43 #134
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_157338605
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157338710
quote:
10s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:56 schreef Irritatie100 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157350971
Waarom worden we eigenlijk enthousiast van snelheidsverhogingen? We krijgen toch per uur betaald? :+

Privé rijd ik toch niet over veel meer dan de A1 en de A35 en daar kun je al prima 170
pi_157352055
Ik ga er ook aan mee doen, studentchauffeur. Volgende week een rijtest in een Tesla. Kijk er naar uit! :Y
  vrijdag 6 november 2015 @ 01:45:47 #138
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_157352535
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:39 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Omg ik zou er echt een moord voor doen als mijn krullen zo zouden blijven zitten. _O-
Nou ik af en toe ook, Jezus wat een ondingen..
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  vrijdag 6 november 2015 @ 01:49:22 #139
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_157352558
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 00:53 schreef Thatbooty het volgende:
Ik ga er ook aan mee doen, studentchauffeur. Volgende week een rijtest in een Tesla. Kijk er naar uit! :Y
In een Tesla!? Die hadden ze bij ons niet.. Ik moest het in een 'gewone' Golf doen.
Wel de luxe uitvoering natuurlijk.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_157353235
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:42 schreef SytseH het volgende:
Waarom worden we eigenlijk enthousiast van snelheidsverhogingen? We krijgen toch per uur betaald? :+

Privé rijd ik toch niet over veel meer dan de A1 en de A35 en daar kun je al prima 170
Punt is een beetje dat het qua tijd niet zo veel uit maakt, zoals veel criticasters altijd aanvoeren. Ik vind het echter erg fijn omdat het gewoon lekkerder rijdt, op de een of andere manier gaat het beter :P
  vrijdag 6 november 2015 @ 07:55:34 #141
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_157353237
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:42 schreef SytseH het volgende:
Waarom worden we eigenlijk enthousiast van snelheidsverhogingen? We krijgen toch per uur betaald? :+

Privé rijd ik toch niet over veel meer dan de A1 en de A35 en daar kun je al prima 170
Maar nu mag het ook!

Tentamen _O_

Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157353337
Iemand die nog naar Heerhugowaard moet vandaag? Kans dat je mijn auto hebt ;)
pi_157355613
Iemand interesse om in Dubai als pc aan de slag te gaan? Kwam dit net tegen: http://www.chauffeur.nl/vacature-directiechauffeur-in-dubai.html
pi_157356091
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 11:09 schreef RTS91 het volgende:
Iemand interesse om in Dubai als pc aan de slag te gaan? Kwam dit net tegen: http://www.chauffeur.nl/vacature-directiechauffeur-in-dubai.html
Ik ben daar over vier weken toch al een dagje, kan ik direct even een sollicitatiegesprek doen. Cutting out the middle man. :7
Your opinion of me is none of my business.
pi_157356536
Vandaag op het terrein werken bij abc in Breda. Ik sta auto's in te parkeren die uit de boxen komen, mocht iemand het zich afvragen
pi_157356580
Mijn koerierscarrière is overigens van korte duur geweest. Gisteren aangenomen voor een volwaardige baan, dus binnenkort een eigen (lease)auto voor de deur. :)
  vrijdag 6 november 2015 @ 13:26:52 #147
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_157358215
Tentamen was een eitje.

Nog even bij de planning om een ritje geschooid en zowaar Landgraaf - Eindje gekregen. Waggie is een Golf.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 6 november 2015 @ 16:28:28 #148
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_157362341
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 11:58 schreef RTS91 het volgende:
Mijn koerierscarrière is overigens van korte duur geweest. Gisteren aangenomen voor een volwaardige baan, dus binnenkort een eigen (lease)auto voor de deur. :)
Wat ga je doen?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  vrijdag 6 november 2015 @ 16:58:46 #149
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_157362956
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 11:58 schreef RTS91 het volgende:
Mijn koerierscarrière is overigens van korte duur geweest. Gisteren aangenomen voor een volwaardige baan, dus binnenkort een eigen (lease)auto voor de deur. :)
Gefeliciteerd!! Wat ga je doen?

Ik heb inmiddels de eerste 2 rondes om ATC te worden overleefd, carrièreswitch incoming :D
pi_157366503
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:28 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Wat ga je doen?
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:58 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!! Wat ga je doen?

Ik heb inmiddels de eerste 2 rondes om ATC te worden overleefd, carrièreswitch incoming :D
Dank! Ik ga een management traineeship doen bij een bedrijfje dat in de industriële reststoffen recycling zit.
  vrijdag 6 november 2015 @ 20:32:53 #151
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_157367187
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 11:09 schreef RTS91 het volgende:
Iemand interesse om in Dubai als pc aan de slag te gaan? Kwam dit net tegen: http://www.chauffeur.nl/vacature-directiechauffeur-in-dubai.html
Ik ga kijken of ik daar een half jaar terecht kan.
pi_157379205
Hebben jullie de ongevallenverzekering genomen? Zoja/-nee: waarom?
pi_157379348
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:37 schreef wihehin het volgende:
Hebben jullie de ongevallenverzekering genomen? Zoja/-nee: waarom?
Ja. Kost geen drol :+
pi_157381903
Mocht ik weer in een SQ7 rijden én ik rij toevallig schade, ben ik blij dat ik 1 euro heb afgetikt voor de verzekering per maand. Als je de bus mist verdien je dat al terug.
Gewoon doen
pi_157381952
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:15 schreef Gliderfighter het volgende:
Mocht ik weer in een SQ7 rijden én ik rij toevallig schade, ben ik blij dat ik 1 euro heb afgetikt voor de verzekering per maand. Als je de bus mist verdien je dat al terug.
Gewoon doen
+ eigen risico van ¤75 nog
pi_157382097
Iemand hier wel eens in een Toyota Yaris gereden? Hoe rijdt dat? (In verhouding tot zoiets als een Fiesta of Polo)
  zaterdag 7 november 2015 @ 15:28:12 #157
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_157382128
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:26 schreef Viezze het volgende:
Iemand hier wel eens in een Toyota Yaris gereden? Hoe rijdt dat? (In verhouding tot zoiets als een Fiesta of Polo)
Ik dit jaar op de AutoRai in de Hybrid. Rijdt niet vervelend, maar qua interieur en uitstraling vind ik de Fiesta en Polo toch een stuk minder blikkerig en veel meer auto dan zo'n Yaris.
pi_157382311
Hmmmm ja. Het probleem is dat ik de keuze krijg uit een Yaris of Fiesta, maar dat kan best eens 2016 worden en dan betaal ik 21 ipv 14%. Het risico is dan ook nog eens dat ik alsnog een Yaris krijg omdat iedereen een Fiesta wil :') Of ik kies nu een gebruikte (vrijwel nieuw) Yaris, maar dan weet ik zeker dat ik nog 14% rijd voor een jaar of twee.
pi_157382319
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:26 schreef Viezze het volgende:
Iemand hier wel eens in een Toyota Yaris gereden? Hoe rijdt dat? (In verhouding tot zoiets als een Fiesta of Polo)
Rijles in gehad. Polo is wel echt by far de betere van die drie, dan de Fiesta en dan pas de Yaris.
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 7 november 2015 @ 15:42:13 #160
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_157382359
Een Fiesta rijdt imo beduidend beter/strakker dan een Polo hoor, maar als algehele plaatje klopt de Polo wel weer wat beter dan een Fiesta denk ik. Net iets mooiere materialen en ik ben geen fan van het dash van de Fiesta (al weet ik niet of dat inmiddels gefacelift is, in de Focus wel namelijk).
pi_157382421
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Een Fiesta rijdt imo beduidend beter/strakker dan een Polo hoor, maar als algehele plaatje klopt de Polo wel weer wat beter dan een Fiesta denk ik. Net iets mooiere materialen en ik ben geen fan van het dash van de Fiesta (al weet ik niet of dat inmiddels gefacelift is, in de Focus wel namelijk).
Niet bluemotion Polo vind ik beter dan de Fiesta. Fiesta is imo net een Opel Corsa. Yaris is me te plastic, zodra het waait vlieg je uit de bocht en het ziet er niet uit. Stuurt ook niet strak en voelt alsof het net niet genoeg vermogen heeft en voelt niet solide.
Your opinion of me is none of my business.
pi_157384806
Ik zou niet iedere dag tegen het interieur van zo'n fiesta aan willen kijken. Ik vind dat dashboard en die middenconsole echt verschrikkelijk lelijk.
  zaterdag 7 november 2015 @ 18:20:53 #163
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_157385272
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:39 schreef Viezze het volgende:
Hmmmm ja. Het probleem is dat ik de keuze krijg uit een Yaris of Fiesta, maar dat kan best eens 2016 worden en dan betaal ik 21 ipv 14%. Het risico is dan ook nog eens dat ik alsnog een Yaris krijg omdat iedereen een Fiesta wil :') Of ik kies nu een gebruikte (vrijwel nieuw) Yaris, maar dan weet ik zeker dat ik nog 14% rijd voor een jaar of twee.
Yaris kiezen en die bijtelling pakken. Boeiend hoe het rijdt tov een Fiesta. Je hebt hem nu en het scheelt je 7%
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_157386441
Hij is al weg :') Iedereen zit natuurlijk te jagen vanwege die 14%, maar de volgende neem ik gewoon. Heb nog bijna twee maanden natuurlijk en er komt af en toe wel wat beschikbaar.

Ik ben overigens wel echt fan van de Polo die ik nu heb (20%), maar die kan ik niet houden ;(
pi_157387017
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:26 schreef Viezze het volgende:
Hij is al weg :') Iedereen zit natuurlijk te jagen vanwege die 14%, maar de volgende neem ik gewoon. Heb nog bijna twee maanden natuurlijk en er komt af en toe wel wat beschikbaar.

Ik ben overigens wel echt fan van de Polo die ik nu heb (20%), maar die kan ik niet houden ;(
Misschien komt er nog wel een 14% polo voorbij :D
pi_157387677
Zou mooi zijn, maar denk het niet ;(

Er kwam wel een Punto voor bij, die iemand vervolgens als de brandweer had gekozen. Zag ik later dat ik iets van 160-170.000 km had, wat betekent dat je die binnen nu en een half jaar weer kan inleveren :+
pi_157396077
Morgen nach Gronau mit ein VW Golf, teleurstelling dat het 100m over de grens is.
  zondag 8 november 2015 @ 13:27:44 #168
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_157399282
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:26 schreef Viezze het volgende:
Iemand hier wel eens in een Toyota Yaris gereden? Hoe rijdt dat? (In verhouding tot zoiets als een Fiesta of Polo)
Mijn opa en oma hebben een Toyota Yaris automaat. De auto zelf rijdt wel goed, maar die versnellingsbak is echt een verschrikking. Zelf zou ik zonder meer een Polo verkiezen boven een Yaris. Polo lijkt net iets beter bij de les en ligt net wat strakker op de weg. Ik heb zelf nog nooit in een Fiesta gereden, maar daar hoor ik ook zeer goede verhalen over wat betreft de rij-eigenschappen. Ford is de laatste tijd z'n interieurs ook erg aan het verbeteren. Reed laatst in een nieuwe Ford Mondeo, en dat interieur was qua afwerking echt nagenoeg op hetzelfde niveau als dat van een VW Passat!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_157399389
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 13:27 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Mijn opa en oma hebben een Toyota Yaris automaat. De auto zelf rijdt wel goed, maar die versnellingsbak is echt een verschrikking.
Is het niet een CVT net als Auris en Prius etc? Wat is daar verschrikkelijk aan? Overigens een 2011 Yaris is ook geen 2015 Yaris maar ik weet niet welke je grootouders hebben.

[ Bericht 11% gewijzigd door pfefferkatze op 08-11-2015 21:27:18 ]
pi_157415061
quote:
11s.gif Op zondag 8 november 2015 13:32 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Is het niet een CVT net als Auris en Prius etc? Wat is daar verschrikkelijk aan? Overigens een 2011 Yaris is ook geen 2015 Yaris maar ik weet niet welke je grootouders hebben.
Toch niet meer 378km rijden? :')
pi_157419109
Het is weer maandagochtend en ik ga zometeen weer richting het ov om auto te rijden, alleen is er een ding anders vandaag. Vandaag niet hiken maar mijn eerste rit als privechauffeur. Waar moet ik écht aan denken om het niet hard te verneuken?
pi_157419343
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 08:12 schreef SytseH het volgende:
Het is weer maandagochtend en ik ga zometeen weer richting het ov om auto te rijden, alleen is er een ding anders vandaag. Vandaag niet hiken maar mijn eerste rit als privechauffeur. Waar moet ik écht aan denken om het niet hard te verneuken?
Geen deur open houden voor de klant, tenzij het een oma'tje is of iemand met een handicap natuurlijk.
De klant zal met wat small talk beginnen met jou om vervolgens aan het werk te gaan, dan is het ook stil in de auto. Ga geen gesprek met de klant beginnen tenzij je echt iets moet weten van de klant. Bij aankomst even vragen waar je de auto neer moet zetten, of je de auto eventueel mee mag nemen om IN DE BUURT ergens heen te gaan en waar en hoe laat je weer klaar moet staan.

Heb je meerdere adressen op een dag, zorg er dan voor dat je de autonavigatie in de tussentijd insteld zodat als de klant weer terug komt, dat je dan meteen verder kan.
Tevens mag je bij vrijwel iedereen de autonavigatie gebruiken.

En succes natuurlijk :)
pi_157419438
Duidelijk, daar kan ik wat mee :) Stil in de auto betekent zeker ook geen radio?
pi_157419460
Ik ben geen PC maar ik zou zeggen van niet nee :)

Ik mag zo naar Assen voor een spoedje, Peugeot 508 die naar het nieuwe A-depot in Nijkerk mag. Las hier laatst al over OV dat je daar meestal wel een lift kan krijgen naar het station als je langs de weg loopt? :P
pi_157419498
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 09:05 schreef SytseH het volgende:
Duidelijk, daar kan ik wat mee :) Stil in de auto betekent zeker ook geen radio?
Meestal kom ik niet aan de radio, soms staat ie zachtjes aan, soms uit. De klant geeft het wel aan als het anders moet.

Wat voor een rit heb je?
pi_157419637
Retourtje Almelo-Utrecht, ruim 3 uur wachttijd in het midden. Maar prima, dan kom ik gewoon niet aan de radio totdat de klant er iets van zegt :)

Ben er zometeen 25 minuten van tevoren, ongeveer 10 minuten voor de ophaaltijd bellen oid?
pi_157419994
De dag begint hier meteen goed, de trein naar Assen had een technische storting waardoor die nu nog steeds op het perron staat te wachten :') Ik zit nu mooi in de sprinter die wel enigzins op tijd is vertrokken :+
pi_157420093
Verder zo vloeiend mogelijk rijden, laat de auto zo min mogelijk schokken bij het optrekken en wisselen van rijstrook.
Nee.
pi_157420499
Nou nou, een spoedje van Vianen naar Nieuwegein. Nog geen kwartier rijden.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_157421425
Heenreis ging prima, alles overleefd :) Rijdt wel prettig zo'n grote auto. Mag vanmiddag nog een klusje voor de klant oplossen en heb voor de rest 3,5 uur voor mezelf in de chauffeurslounge. Hier kan ik wel aan wennen.
pi_157421784
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:23 schreef SytseH het volgende:
Heenreis ging prima, alles overleefd :) Rijdt wel prettig zo'n grote auto. Mag vanmiddag nog een klusje voor de klant oplossen en heb voor de rest 3,5 uur voor mezelf in de chauffeurslounge. Hier kan ik wel aan wennen.
Mooi! Wat voor auto moest je rijden?
pi_157422062
Volvo XC60. De automaat en de startmotor zijn dramatisch, dus elke keer bij een verkeerslicht schommelt die auto heen en weer als hij besluit milieubewust te zijn en de motor uit of aan zet. Maar op de snelweg is het heerlijk.
pi_157422323
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:03 schreef SytseH het volgende:
Volvo XC60. De automaat en de startmotor zijn dramatisch, dus elke keer bij een verkeerslicht schommelt die auto heen en weer als hij besluit milieubewust te zijn en de motor uit of aan zet. Maar op de snelweg is het heerlijk.
Je kunt de start/stop vast wel ergens uitzetten.

Leuk dat het chauffeuren je bevalt! Ik vind het ook echt veel leuker dan hiken. Ik mag vanavond weer. :)
Nee.
  maandag 9 november 2015 @ 12:21:11 #184
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_157422358
Nou, gelukkig toch nog iets weten te vinden om het allemaal op te lossen. In plaats van het CBR een andere arts te laten aanwijzen heb ik even direct de artsen zelf gemaild (staan gewoon op de website van het CBR). Nu kreeg ik al direct van de arts in Eindhoven een mailtje terug met een goede offerte.

Net het CBR aan de lijn gehad en die gingen het in orde maken. Eind goed al goed. :)

Scheelt weer even vies veel geld.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157422396
Mijn golfje was een automaat en schoot soms uit de 1+2e versnelling(als ie alles zelf deed). In werkelijkheid moest ik zelf schakelen en trok ie op in zijn 2, naar zijn 4 en daarna 6. Oneven versnellingen kon ik niet pakken.
pi_157422528
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2015 12:18 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Je kunt de start/stop vast wel ergens uitzetten.

Leuk dat het chauffeuren je bevalt! Ik vind het ook echt veel leuker dan hiken. Ik mag vanavond weer. :)
Ach, de klant leek zich er niet aan te storen en reed zelf ook met (heb hem een stukje aan komen zien rijden) dus laat hem wel lekker aan staan.

Ik blijf lekker allebei doen, heb veel vrije tijd dit kwartiel dus 3/4 dagen per week werken, vind het allebei leuk om te doen. Wat voor rit rijd jij vanavond?
pi_157423305
Hier de lift van het jaar gekregen / aan het krijgen :D Nog vlakbij het depot in Nijkerk stak ik m'n duim omhoog, er stopte een man in een Caddy, hij zou me naar 't station brengen in eerste instantie maar toen we het hadden over waar ik daarna heen moest, namelijk Groningen, zei die dat ik wel mee kon rijden :)
  maandag 9 november 2015 @ 13:10:58 #188
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_157423373
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 13:08 schreef underground1009 het volgende:
Hier de lift van het jaar gekregen / aan het krijgen :D Nog vlakbij het depot in Nijkerk stak ik m'n duim omhoog, er stopte een man in een Caddy, hij zou me naar 't station brengen in eerste instantie maar toen we het hadden over waar ik daarna heen moest, namelijk Groningen, zei die dat ik wel mee kon rijden :)
Nice.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157424149
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 12:28 schreef SytseH het volgende:

[..]

Ach, de klant leek zich er niet aan te storen en reed zelf ook met (heb hem een stukje aan komen zien rijden) dus laat hem wel lekker aan staan.

Ik blijf lekker allebei doen, heb veel vrije tijd dit kwartiel dus 3/4 dagen per week werken, vind het allebei leuk om te doen. Wat voor rit rijd jij vanavond?
Vanavond Rotterdam naar Utrecht.. Daar tijdje wachten ivm diner en dan terug naar Bergen op Zoom. Auto is nog onbekend.

Had vorige week trouwens een nieuwe 428i Gran Coupe. :9~ Wat een bak was dat!
Nee.
pi_157428587
Fraai! Dat zou ik ook wel willen rijden..

Zit ondertussen weer in de trein naar huis, de klant gaf aan zeer tevreden over mij en m'n rijstijl te zijn en hintte erop dat hij vaker om me ging vragen. Geslaagde dag dus!
pi_157429746
Nice!

En zo'n 428i rijdt fijn ja :9

Ik ben nu onderweg met een verlengde Iveco Daily naar Rotterdam. Goed t stuur vasthouden met al die wind :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 9 november 2015 @ 19:15:49 #192
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_157430836
quote:
11s.gif Op zondag 8 november 2015 13:32 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Is het niet een CVT net als Auris en Prius etc? Wat is daar verschrikkelijk aan? Overigens een 2011 Yaris is ook geen 2015 Yaris maar ik weet niet welke je grootouders hebben.
Het is geen CVT, je voelt echt merkbaar dat hij hem in de versnellingen zet, iets wat je bij een goede automaat niet hoort te merken. Daarnaast schakelt hij verschrikkelijk traag. Mijn grootouders hebben er geloof ik eentje van 2010, inderdaad een iets ouder model.

Daarnaast ben ik ook geen fan van de CVT, de motor brult dan meteen zo als je beetje door wilt accelereren. Doe mij maar een goede versnellingsbak met dubbele koppeling zoals DSG/S-tronic.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_157431984
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 19:15 schreef McAwesome het volgende:
Het is geen CVT, je voelt echt merkbaar dat hij hem in de versnellingen zet, iets wat je bij een goede automaat niet hoort te merken. Daarnaast schakelt hij verschrikkelijk traag.
Mja dat ken ik ook uiteraard van andere wagens, is echt niet fijn. Zeker niet op de snelweg bij invoegen.

CVT klinkt inderdaad voor geen meter als je het gas intrapt maar ik vind het wel fijn dat het zó vloeiend gaat. Ik ben bevoorrecht met een Prius-eigenaar als vader en een Prius Wagon-eigenaar als stiefvader :') Dus daarin zijn wel aardig wat kilometers mee gemaakt door mij. Nieuwe mag besteld worden dus even mijn stem uitbrengen op een Volvo V70 of iets
pi_157432059
quote:
10s.gif Op maandag 9 november 2015 19:59 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Mja dat ken ik ook uiteraard van andere wagens, is echt niet fijn. Zeker niet op de snelweg bij invoegen.

CVT klinkt inderdaad voor geen meter als je het gas intrapt maar ik vind het wel fijn dat het zó vloeiend gaat. Ik ben bevoorrecht met een Prius-eigenaar als vader en een Prius Wagon-eigenaar als stiefvader :') Dus daarin zijn wel aardig wat kilometers mee gemaakt door mij. Nieuwe mag besteld worden dus even mijn stem uitbrengen op een Volvo V70 of iets
XC90 de nieuwe :'D ik vind de v60 mooier dan v70 imo
pi_157444519
V70 heeft meer stijl mijns inziens :Y

De nieuwe XC90 is wel echt ultiem. Ben benieuwd hoe die lijn zich doortrekt in de andere modellen. De V70/S80 komen als eerst aan de beurt toch?
pi_157444879
V70 is de nieuwe lijn een beetje mee ingezet, nog na de eerste xc60. Er zijn geruchten omtrent idd een S80/S90 en een heuse V90 :D


Ik heb net een Mondeo afgeleverd in Amersfoort en heb nu een vervolgritje gekregen van Putten naar Nijkerk. Het zal wel wat veel gevraagd zijn om weer een chille lift in Nijkerk te krijgen :+
  dinsdag 10 november 2015 @ 13:36:40 #197
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_157447285
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:42 schreef underground1009 het volgende:
V70 is de nieuwe lijn een beetje mee ingezet, nog na de eerste xc60. Er zijn geruchten omtrent idd een S80/S90 en een heuse V90 :D

Ik heb net een Mondeo afgeleverd in Amersfoort en heb nu een vervolgritje gekregen van Putten naar Nijkerk. Het zal wel wat veel gevraagd zijn om weer een chille lift in Nijkerk te krijgen :+
Reken maar dat die er gaat komen! http://www.autoblog.nl/ni(...)ooks-volvo-v90-81249
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  dinsdag 10 november 2015 @ 13:38:50 #198
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_157447342
quote:
10s.gif Op maandag 9 november 2015 19:59 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Mja dat ken ik ook uiteraard van andere wagens, is echt niet fijn. Zeker niet op de snelweg bij invoegen.

CVT klinkt inderdaad voor geen meter als je het gas intrapt maar ik vind het wel fijn dat het zó vloeiend gaat. Ik ben bevoorrecht met een Prius-eigenaar als vader en een Prius Wagon-eigenaar als stiefvader :') Dus daarin zijn wel aardig wat kilometers mee gemaakt door mij. Nieuwe mag besteld worden dus even mijn stem uitbrengen op een Volvo V70 of iets
Als je rustig gas geeft is het inderdaad zeker geen onplezierige transmissie. Ik zou stemmen voor een V60 D6 plug-in. Behoud je toch de hybride aandrijflijn maar je hebt wel een veel chiquere auto!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_157448154
Ik heb laatst nog met de nieuwe XC90 gereden, erg mooie auto om te zien, van binnen en buiten. Qua rijden sprak hij me persoonlijk niet zo aan, de motor (D5) en versnellingsbak reageerden niet zo alert op het gaspedaal en hij voelt nog steeds aardig zwaar aan. Het is gelukkig wel een enorme verbetering ten opzichte van die oude XC90, dat was echt een slagschip. Het is een uitstekende wagen voor mensen die comfort, mooi design en ruimte willen.
pi_157448386
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 13:38 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Als je rustig gas geeft is het inderdaad zeker geen onplezierige transmissie. Ik zou stemmen voor een V60 D6 plug-in. Behoud je toch de hybride aandrijflijn maar je hebt wel een veel chiquere auto!
Just my 2 cents, zelfde mening :+
pi_157455751
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:21 schreef Sjouveur het volgende:
Ik heb laatst nog met de nieuwe XC90 gereden, erg mooie auto om te zien, van binnen en buiten. Qua rijden sprak hij me persoonlijk niet zo aan, de motor (D5) en versnellingsbak reageerden niet zo alert op het gaspedaal en hij voelt nog steeds aardig zwaar aan. Het is gelukkig wel een enorme verbetering ten opzichte van die oude XC90, dat was echt een slagschip. Het is een uitstekende wagen voor mensen die comfort, mooi design en ruimte willen.
Gereden voor je werk of als proefrit oid?
pi_157456546
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 20:32 schreef wihehin het volgende:

[..]

Gereden voor je werk of als proefrit oid?
Voor werk :)
pi_157469890
Wisten jullie dat er sinds 2 maanden een pendel reed van K. Amsterdam naar Amsterdam sloterdijk? Scheelt dik drie kwartier.

Die overigens volledig uitgaat van autoreset maar wel klanten van easyway meeneemt.
pi_157471023
Nou, Seat Leon naar Meerkerk gereden vandaag. In de file gestaan op de A1 en de A12, sta dat ding vol te tanken als ik een boos telefoontje krijg omdat ik te laat was. Oh ja, had wel even kunnen bellen.
Net gelukkig een lift van een AR'er gekregen naar de bushalte dus zit nu in de vrieskou te wachten. Had maar 1 rit vandaag dus moet nu 3 uur terug met het ov :'(
  woensdag 11 november 2015 @ 16:02:19 #205
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_157471179
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 14:46 schreef cheese. het volgende:
Wisten jullie dat er sinds 2 maanden een pendel reed van K. Amsterdam naar Amsterdam sloterdijk? Scheelt dik drie kwartier.

Die overigens volledig uitgaat van autoreset maar wel klanten van easyway meeneemt.
Bij de Maltaweg? Wist ik niet. Godzijdank zeg, ik vind dat altijd echt een locatie van niks qua lopen.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_157471837
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 14:46 schreef cheese. het volgende:
Wisten jullie dat er sinds 2 maanden een pendel reed van K. Amsterdam naar Amsterdam sloterdijk? Scheelt dik drie kwartier.

Die overigens volledig uitgaat van autoreset maar wel klanten van easyway meeneemt.
Chill. Ophalen/afleveren bij die locatie duurt altijd al zo lang en dan zit die bus naar Sloterdijk vaak ook nog stampensvol :{.
Waar staat die pendelbus?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_157472103
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 16:38 schreef yosander het volgende:

[..]

Chill. Ophalen/afleveren bij die locatie duurt altijd al zo lang en dan zit die bus naar Sloterdijk vaak ook nog stampensvol :{.
Waar staat die pendelbus?
Ik was vandaag voor het eerst ooit bij K. Amsterdam en er was inderdaad een pendelbusje :P Busje is van AR en de chauffeur ook, maar ik als EW'ert mocht ook mee zoals hierboven al genoemd was. Is tot het einde van het jaar i.v.m. de drukte van dit moment.

Direct bij de voetgangersuitgang bij de poort bij die legoblokken pikt ie je op, maar die dudes van K. vertellen het je ook en wijzen het aan.

edit: afleveren was trouwens heel simpel. Meteen na het hek bij recepte auto neerzetten, je eigen spullen er uit en kentekenpapieren en sleutels laten liggen en dan nemen die gasten die daar werken het meteen over. Van de vijf AR'ers waarmee ik op de pendelbus aan het wachten was begreep ik dat je eerst vrij ver op het terrein moest parkeren.
pi_157472222
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 15:54 schreef SytseH het volgende:
dus zit nu in de vrieskou te wachten.


Vrieskou? :') Gaat je nog zwaar worden dan als het over een tijdje daadwerkelijk winter is en je een half uur bij -4°C op de bus moet wachten.
  woensdag 11 november 2015 @ 17:06:39 #209
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_157472403
quote:
10s.gif Op woensdag 11 november 2015 16:51 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik was vandaag voor het eerst ooit bij K. Amsterdam en er was inderdaad een pendelbusje :P Busje is van AR en de chauffeur ook, maar ik als EW'ert mocht ook mee zoals hierboven al genoemd was. Is tot het einde van het jaar i.v.m. de drukte van dit moment.

Direct bij de voetgangersuitgang bij de poort bij die legoblokken pikt ie je op, maar die dudes van K. vertellen het je ook en wijzen het aan.

edit: afleveren was trouwens heel simpel. Meteen na het hek bij recepte auto neerzetten, je eigen spullen er uit en kentekenpapieren en sleutels laten liggen en dan nemen die gasten die daar werken het meteen over. Van de vijf AR'ers waarmee ik op de pendelbus aan het wachten was begreep ik dat je eerst vrij ver op het terrein moest parkeren.
Ik heb daar ooit een kwartier rondgereden op het terrein omdat het mij volstrekt onduidelijk was waar ik de auto neer moest zetten. Het regende pijpenstelen en ik was het overzicht op dat enorme terrein dan ook volledig kwijt. Toen ik inmiddels al het personeel al naar huis zag gaan werd ik toch wel een beetje wanhopig haha... Meerdere malen aan mensen op het terrein gevraagd of zij iets wisten maar kwamen er allemaal niet uit, werd van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk de plek waar ik de auto neer moest zetten dan toch gevonden maar dat was zeker geen sinecure!

Wel fijn om te horen dat ze het voor nu beter geregeld hebben! Zo'n pendelbusje is ideaal.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_157472771
Voorheen was dat wel anders ja. Inclusief hesje en pasje wat naderhand weer ingeleverd moest worden :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_157474031
Mijn ervaring daar is pasje krijgen, achter het busje rijden met het stuur aan de verkeerde kant, auto droppen, met die gozer naar een ander kantoor rijden en dan door naar de uitgang.
pi_157474665
Mag morgen dan eindelijk m'n eerste ritten rijden. 2x een fiat.

Heb nog een vraagje over het salaris (stel deze liever aan jullie dan aan EW zelf): Krijg je uit betaald per kwartier? Half uur? Of gewoon uur?

En ik krijg 6,05 euro bruto? Wat krijg ik dan netto?

Tnx!
pi_157475972
Je krijgt 6,05 netto, tenminste, als ik reken met 6,55 x aantal uur dan kom ik precies goed uit. Heel goed je uren bijhouden, in bijvoorbeeld Excel ;)

Je tijd wordt afgerond op een heel kwartier, dusja. Je krijgt dus bijv 7,75 uur uitbetaald als je 7:45 hebt gewerkt.
Succes morgen.

Ik heb morgen mijn eerste echte bus rijles, spannund
pi_157476190
Thanks.

Heb wel echt 6,05 bruto. Dat kreef ik via de mail te horen iig.

Succes morgen!
pi_157477935
Ik ben dan ook een jaartje ouder en verdien 6,55, vandaar. Gewoon die 6,05 x uur doen en dat krijg je, minus evt loonheffing, verzekering en premies, wat doorgaans onder de euro is(behalve loonheffing als je veel werkt)

Thanks!
  woensdag 11 november 2015 @ 22:48:30 #216
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_157481713
Morgen ook mijn eerste twee ritjes!
Heemstede - Zwolle en Zwolle - Meerkerk, spannend!
Ik zie veel over Meerkerk voorbij komen, zijn er daar nog dingen waar ik op moet letten?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_157482121
quote:
99s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:48 schreef Rockiejj het volgende:
Morgen ook mijn eerste twee ritjes!
Heemstede - Zwolle en Zwolle - Meerkerk, spannend!
Ik zie veel over Meerkerk voorbij komen, zijn er daar nog dingen waar ik op moet letten?
Dat je moet lopen :+
  woensdag 11 november 2015 @ 23:29:51 #218
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_157482738
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 23:05 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Dat je moet lopen :+
Ja, dat zei 9292 ook al ;(
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_157488976
Ik heb nu 2 keer Meerkerk gedaan, beide keren door een medehiker bij de bushalte afgezet. Dus spreek even de andere mensen aan ;)
pi_157490151
Morgen een BMW i3 :+ Dikke bmw jongens?
pi_157490598
Moebs popt nog even een Mondeo naar de Maltaweg.

Nu aan 't chillen op Jutphaas
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 12 november 2015 @ 13:36:18 #222
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_157490745
Nou lekker stukkie lopen in Meerkerk, mis ik net die bus.. Nu dus maar even een kop koffie halen bij Starbucks en wachten tot het tijd is..
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  donderdag 12 november 2015 @ 13:36:52 #223
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_157490758
Dit is trouwens prima werk! Had het anders verwacht, maar ben zeer positief!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_157491532
Sick, Autoreset heeft een pendelbus tot 1 januari voor Sloterdijk - Maltaweg
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 12 november 2015 @ 14:22:22 #225
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_157491579
En wie vergeet weer zijn zonnebril? ..
Gelukkig kon ik met iemand heen en weer naar de bushalte rijden anders had ik nóg een uur kunnen wachten.. ;(
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_157491838
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:19 schreef Amoeba het volgende:
Sick, Autoreset heeft een pendelbus tot 1 januari voor Sloterdijk - Maltaweg
Repost(?) of is dat een andere pendelbus aan het begin van de pagina?
pi_157492052
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:38 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Repost(?) of is dat een andere pendelbus aan het begin van de pagina?
Nee dezelfde, maar dat had ik niet gelezen. Sorry! :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157493588
Morgen per Mini Cooper (met buitenlands kenteken :+) van Grunn naar Amsterdam en daarna een A3 van Haarlem naar Almere brengen :)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  donderdag 12 november 2015 @ 17:14:19 #229
450132 nielsvdveen
Tony, wie is Tony?
pi_157494817
Hi!

Ik heb gesolliciteerd bij AR - en ik mag dan ook op gesprek komen, en wel aanstaande dinsdag.
Nu kom ik niet om tips vragen, want dat staat allemaal keurig in de OP ;)

Ik kom me wel even voorstellen; zoals uit mijn username is af te leiden heet ik Niels, ik studeer en woon in Tilburg.
Dus ongeveer dat.

Ik houd jullie wel op de hoogte van hoe het gegaan is, en ik lees ondertussen lekker mee!
pi_157494868
Oh God iemand snapt het _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157494924
quote:
10s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:17 schreef Amoeba het volgende:
Oh God iemand snapt het _O_
_O_ _O_ _O_
pi_157494931
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:09 schreef yosander het volgende:
Morgen per Mini Cooper (met buitenlands kenteken :+) van Grunn naar Amsterdam en daarna een A3 van Haarlem naar Almere brengen :)
Jelly.
Your opinion of me is none of my business.
pi_157494977
quote:
8s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:22 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Jelly.
Jij hebt ooit een gloednieuwe Tesla mogen rijden :6
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_157495023
Lekker bezig Niels, welkom! :)

Van de week ook met een (relatief) nieuwe AR'er in Nijkerk naar het station gelopen, de nieuwere medewerkers hebben zo'n hendige map met het logo :+ Lijkt mij ook wel chill haha
  donderdag 12 november 2015 @ 18:19:45 #235
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_157496050
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:09 schreef yosander het volgende:
Morgen per Mini Cooper (met buitenlands kenteken :+) van Grunn naar Amsterdam en daarna een A3 van Haarlem naar Almere brengen :)
Daar mag jij helemaal niet in rijden
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_157496166
Haha wow, zelden iemand die zich zo goed heeft voorgesteld, welkom Niels! :D
pi_157496382
quote:
99s.gif Op donderdag 12 november 2015 18:19 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Daar mag jij helemaal niet in rijden
Mits ontheffing wel :Y
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_157496901
Na het invullen van m'n ritbon krijg ik: Je hebt een vervolgrit gehad. Wil je nog een ritbon invullen?

Is het invullen van een ritbon voor m'n tweede rit dus noodzakelijk of is 1 ritbon voor 1 dag genoeg?

Gaat om EW

Tnx alvast!
  donderdag 12 november 2015 @ 19:12:56 #239
450132 nielsvdveen
Tony, wie is Tony?
pi_157497221
Dank allen ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:29 schreef underground1009 het volgende:
Lekker bezig Niels, welkom! :)

Van de week ook met een (relatief) nieuwe AR'er in Nijkerk naar het station gelopen, de nieuwere medewerkers hebben zo'n hendige map met het logo :+ Lijkt mij ook wel chill haha
Ik zal kijken of ik zo'n hendige map voor je achterover kan drukken ;-)
  donderdag 12 november 2015 @ 19:22:10 #240
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_157497466
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2015 19:00 schreef PizzametKebab het volgende:
Na het invullen van m'n ritbon krijg ik: Je hebt een vervolgrit gehad. Wil je nog een ritbon invullen?

Is het invullen van een ritbon voor m'n tweede rit dus noodzakelijk of is 1 ritbon voor 1 dag genoeg?

Gaat om EW

Tnx alvast!
Dit vroeg ik mij ook af, heb hier over gebeld;
Je moet per rit een ritbon invullen (klinkt ook wel logisch)
Bij de laatste rit kan je ook pas je eindtijd invullen.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_157497524
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2015 19:00 schreef PizzametKebab het volgende:
Na het invullen van m'n ritbon krijg ik: Je hebt een vervolgrit gehad. Wil je nog een ritbon invullen?

Is het invullen van een ritbon voor m'n tweede rit dus noodzakelijk of is 1 ritbon voor 1 dag genoeg?

Gaat om EW

Tnx alvast!
Heb je 2 ritten gereden op een dag? In dat geval moet je ook twee ritbonnen invullen. Je moet namelijk per rit de vertrek en aankomsttijden doorgeven.
  donderdag 12 november 2015 @ 19:27:48 #242
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_157497592
Weet iemand de reden dat ik voor het bedrijf uit Meerkerk twee formulieren in moet vullen?
Dus een ritbon en een autotransport?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_157497917
Is gewoon zo, hebben meer bedrijven. Gewoon doen en je krijgt geen mails met herinneringen.

Welke AR of EW'er zijn rond Januari mijn eerste buspassagiers? Ik kan het je alleen maar aanraden, luchtgeveerd stoeltje, automaat en cruisen door het ganze land 8-). Instructeur vond het maar bijzonder dat ik al veel ervaring had, hij had dan ook geen opmerkingen *O*
pi_157497966
quote:
99s.gif Op donderdag 12 november 2015 19:27 schreef Rockiejj het volgende:
Weet iemand de reden dat ik voor het bedrijf uit Meerkerk twee formulieren in moet vullen?
Dus een ritbon en een autotransport?
Omdat je anders niets te doen hebt. Is dus puur bezighouden.
Achteraf kijk je een koe in de kont.
pi_157498148
Heb inderdaad twee ritten op een dag gereden, bedankt!

Valt me wel tegen moet ik zeggen, al dat administratieve werk. Maar goed, 't is ook pas m'n eerste keer dus dan gaat het wat langzamer.

Klote bak trouwens, een FIat Doblo, 0,0 vermogen.
pi_157498365
Het gebeurt mij regelmatig, dat ik de halve zondag bezig ben om al die ritbonnen in te vullen. Ik ga ook zo min mogelijk tanken, want dat scheelt weer in de administratie.
pi_157498434
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 19:40 schreef Gliderfighter het volgende:
Is gewoon zo, hebben meer bedrijven. Gewoon doen en je krijgt geen mails met herinneringen.

Welke AR of EW'er zijn rond Januari mijn eerste buspassagiers? Ik kan het je alleen maar aanraden, luchtgeveerd stoeltje, automaat en cruisen door het ganze land 8-). Instructeur vond het maar bijzonder dat ik al veel ervaring had, hij had dan ook geen opmerkingen *O*
Maar het rijden in een grote bus is toch wel een stuk moeilijk dan een mercedes sprinter o.i.d.? Lijkt mij ook raar, dat je vóór de voorwielen zit.
pi_157498609
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 19:40 schreef Gliderfighter het volgende:
Is gewoon zo, hebben meer bedrijven. Gewoon doen en je krijgt geen mails met herinneringen.

Welke AR of EW'er zijn rond Januari mijn eerste buspassagiers? Ik kan het je alleen maar aanraden, luchtgeveerd stoeltje, automaat en cruisen door het ganze land 8-). Instructeur vond het maar bijzonder dat ik al veel ervaring had, hij had dan ook geen opmerkingen *O*
Zit dat bedrijf ook in Friesland? :+
pi_157499689
Friesland, Achterhoek, Brabant, binnenkort Limburg. Mij vind je in Brabant :7

@volluto
Het is zeker weten wennen, maar je moet het je gewoon realiseren. Goed in je spiegels kijken en vooral aan je pax achterin denken. Heb iig geen stoeprandjes geraakt en ik heb al flink nauwe stukjes en rotondes/bochten gehad in de 1,5u.
pi_157499781
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2015 19:49 schreef PizzametKebab het volgende:
Heb inderdaad twee ritten op een dag gereden, bedankt!

Valt me wel tegen moet ik zeggen, al dat administratieve werk. Maar goed, 't is ook pas m'n eerste keer dus dan gaat het wat langzamer.

Klote bak trouwens, een FIat Doblo, 0,0 vermogen.
Wacht maar tot het zomer is. Dan heb je vaak 3 ritten én moet je voor iedere rit de OV-kosten apart in een PDF zetten en dan moet je nog die autotransporten invullen. Ben blij als ik daar van af ben.
pi_157505822
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 20:56 schreef Gliderfighter het volgende:

[..]

Wacht maar tot het zomer is. Dan heb je vaak 3 ritten én moet je voor iedere rit de OV-kosten apart in een PDF zetten en dan moet je nog die autotransporten invullen. Ben blij als ik daar van af ben.
Dit doe ik dus allemaal bij elkaar per dag en gooi het dan bij 1 van de ritten. In de 2 zomers die ik voor EW gewerkt heb ook nog nooit klachten over gehad.
Ik ken zelfs mensen die alle OV-kosten aan het einde van de zomer bij elkaar gooien en bij de laatste rit die zomer zetten. Dit vind ik dan weer niet zo chill omdat er door de zomer heen wel meerdere dagen zitten die ik 'privé' reis met het OV. Dan kun je in die pagina's gaan zoeken waar je het vinkje uit moet zetten, zodat die niet op het declaratieformulier komt.

Het voorschieten en het beetje extra administratie in de zomer vind ik niet zo'n probleem. Het vervelende is meer dat ik probeer m'n ritbonnen dezelfde dag nog op te sturen, maar die (vooral) buurtbussen duren soms een week voor ze online staan...

quote:
99s.gif Op donderdag 12 november 2015 19:27 schreef Rockiejj het volgende:
Weet iemand de reden dat ik voor het bedrijf uit Meerkerk twee formulieren in moet vullen?
Dus een ritbon en een autotransport?
Zoals ik het ooit van de administratie heb vernomen is dat autotransport voor de klant. Alle tijden/formulieren/tankkosten etc. worden via dat formulier aan de klant gefactureerd/doorgestuurd op de dag na de rit.
De ritbon is voor ons, de tijden en kosten die daarop staan is wat richting je loonstrook gaat. Daar zit dus ook niet zo'n haast achter.
Sinds niet heel lang kun je trouwens ook nog moeten mailen naar een EW mailadres als het formulier diezelfde dag nog naar de klant moet.
pi_157508490
Vanochtend bij het ophalen van mijn Mini Cooper bij 6t stond een collega voor mij. Die kreeg een X5 mee, eerst werd ik jaloers...tot bleek dat ik een Cooper S meekreeg _O_ :7
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_157508560
Hallo allemaal, ik lees al een tijdje mee mrt jullie verhalen en denk dat ik mij ook maar eens ga aanmelden als chauffeur. Twijfel alleen tussen EW en AR. Zijn er nog wezenlijke verschillen behalve dat AR ook voor senioren is?
Als ik onderstaand filmpje bekijk neig ik toch naar EW namelijk :')

pi_157508853
Het wordt wel heel saai verteld maar zo gaat het er ongeveer aan toe bij beide bedrijven. Wil je uiteindelijk privé chauffeur worden, dan kan je beter bij EW terecht, verder zijn AR en EW nagenoeg hetzelfde.
pi_157510388
Zie eerst maar eens dat je wordt aangenomen, ik zou dus bij allebei solliciteren ;) Dat heb ik ook gedaan, waarna ik uiteindelijk door AR ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek, vorig jaar. Hoe het in het filpmje wordt verteld strookt niet met de werkelijkheid, dan zal je eerder binnen een halve minuut je ritten hebben geaccepteerd en weer opgehangen, zonder uitleg over ophaaltijden en bijzondere handelingen, die staan namelijk in de mail (tegenwoordig 1 gecombineerde mail, ook bij meerdere ritten) vermeldt bij de opmerkingen ;)
pi_157511235
Iemand voor de trein gesprongen Almere Oostvaarders :'). Zit vast in Lelystad en moet naar Amsterdam :')
أنا مغربي
pi_157511479
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 13:14 schreef A_Valbuena het volgende:
Iemand voor de trein gesprongen Almere Oostvaarders :'). Zit vast in Lelystad en moet naar Amsterdam :')
Ik in Almere en moet nu naar Groningen :'). Dat wordt dus via Amersfoort reizen, dag op tijd thuis zijn ;(.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_157516752
Maandag gaat t aan, ook even in nijkerk kijken
pi_157516938
Beschikbaar voor maandag, maar nog niet gebeld. Zal wel weer precies om kwart over acht worden, wanneer ik niet meer kan opnemen. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_157517017
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 17:33 schreef Sarasi het volgende:
Beschikbaar voor maandag, maar nog niet gebeld. Zal wel weer precies om kwart over acht worden, wanneer ik niet meer kan opnemen. :')
Neem aan dat AR niet zo langs op kantoor zit hehe
pi_157517050
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 17:38 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Neem aan dat AR niet zo langs op kantoor zit hehe
Ze bellen de laatste tijd regelmatig pas rond half negen, negen uur. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_157517069
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 17:40 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ze bellen de laatste tijd regelmatig pas rond half negen, negen uur. :D
Konden wel gek zijn haha
pi_157517757
Ik ben ook regelmatig nog best laat gebeld :)
Ik had vanmiddag al een mailtje met twee ritjes voor NL, Groningen - Schiedam in een Passat Variant en Naaldwijk - Groningen in een 107 :+
pi_157518766
Ik kreeg net het mailtje van AR.
Groningen - Arnhem in een gloednieuwe Mercedes c350e :)
  vrijdag 13 november 2015 @ 21:29:09 #265
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_157523364
Bijzondere rit gehad afgelopen week. Een elektrische fiets van Hoofddorp (die grote LM van de snelweglocatie in Meerkerk) naar Den Haag.

Eerst had ik daar weinig zin in, ik bedoel.. Een fiets. :'). Totdat ik dat ding voor me zag staan. Was gewoon een mountainbike en, zonder al te veel moeite, haalde je 48km/h met dat ding. Uiteraard niet naar Den Haag gefietst maar vanaf Schiphol met de trein. :7
pi_157531010
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 21:29 schreef CruisinDen het volgende:
Bijzondere rit gehad afgelopen week. Een elektrische fiets van Hoofddorp (die grote LM van de snelweglocatie in Meerkerk) naar Den Haag.

Eerst had ik daar weinig zin in, ik bedoel.. Een fiets. :'). Totdat ik dat ding voor me zag staan. Was gewoon een mountainbike en, zonder al te veel moeite, haalde je 48km/h met dat ding. Uiteraard niet naar Den Haag gefietst maar vanaf Schiphol met de trein. :7
Nice
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157567315
Morgen Nimma-Almere en daarna een wisseltje Almere-Tilburg. Wisseltje heeft 1 onbekend kenteken, maar er staat wel een Clio ophalen en wisselen voor "een auto". Het kenteken dat er wel staat, is een Dodge Ram van B250. Ik moet naast Tilburg CS zijn, dus ik ben razend benieuwd morgen :P
pi_157572785
Nice dat klinkt interessant! Lompe dingen die RAMs.

Ik heb morgen een superfrans dagje. Peugeot 308, Renault megane, Peugeot 5008. Geen OV tussendoor, rijd Almelo->Privé-adres, privé-adres->Harderwijk en Harderwijk->Almere. En dat net op de dag dat ik wel wil studeren :')

Ben alleen vandaag pas 's avonds laat weer thuis en moet morgen om 7 uur vertrekken, en heb nog geen idee hoe ik m'n transportformulieren moet gaan printen want ik heb thuis geen printer...
pi_157578842
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 17:58 schreef SytseH het volgende:
Nice dat klinkt interessant! Lompe dingen die RAMs.

Ik heb morgen een superfrans dagje. Peugeot 308, Renault megane, Peugeot 5008. Geen OV tussendoor, rijd Almelo->Privé-adres, privé-adres->Harderwijk en Harderwijk->Almere. En dat net op de dag dat ik wel wil studeren :')

Ben alleen vandaag pas 's avonds laat weer thuis en moet morgen om 7 uur vertrekken, en heb nog geen idee hoe ik m'n transportformulieren moet gaan printen want ik heb thuis geen printer...
Copyshop, ub? :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_157579927
Overtekenen met potlood vanaf je monitor.
pi_157586243
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 17:58 schreef SytseH het volgende:
Nice dat klinkt interessant! Lompe dingen die RAMs.

Ik heb morgen een superfrans dagje. Peugeot 308, Renault megane, Peugeot 5008. Geen OV tussendoor, rijd Almelo->Privé-adres, privé-adres->Harderwijk en Harderwijk->Almere. En dat net op de dag dat ik wel wil studeren :')

Ben alleen vandaag pas 's avonds laat weer thuis en moet morgen om 7 uur vertrekken, en heb nog geen idee hoe ik m'n transportformulieren moet gaan printen want ik heb thuis geen printer...
40 euro heb je al zo'n all-in printer, ook nog draadloos. Misschien s overwegen
pi_157593691
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 22:52 schreef Drowzz het volgende:

[..]

40 euro heb je al zo'n all-in printer, ook nog draadloos. Misschien s overwegen
Ik heb altijd een berg formulieren liggen. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157596723
Mijn CP was helaas niet op het aangegeven adres aanwezig, dus mocht ik weer door en elders in Schiedam gaan zoeken naar een adres dat niet door de navigatie gevonden kon worden :{ Uiteindelijk was de beste meneer even buiten gaan staan voor het gebouw zodat ik de boel met 'm kon afhandelen. Nu onderweg naar Naaldwijk om m'n volgende auto op te halen, een 107 waarvan ik hoop dat er genoeg brandstof in zit, aangezien ik nu liever niet ga tanken en geld dus voorschieten :') Wat meer maand dan geld :+
pi_157601320
Daar issie weer, de maandelijkse vraag.

Iemand al salaris binnen? Hier zoals gewoonlijk de laatste maanden nog niets.
Nee.
pi_157601626
quote:
9s.gif Op maandag 16 november 2015 16:16 schreef Dimitri_ het volgende:
Daar issie weer, de maandelijkse vraag.

Iemand al salaris binnen? Hier zoals gewoonlijk de laatste maanden nog niets.
Zou het net melden, is binnen op de rabobank :)
pi_157601858
ING ook binnen!
pi_157602498
Ah bij mij nu ook! Excuses voor het wantrouwen.
Nee.
pi_157602504
quote:
7s.gif Op maandag 16 november 2015 16:56 schreef Dimitri_ het volgende:
Ah bij mij nu ook! Excuses voor het wantrouwen.
Benzine voor de bmww
pi_157602730
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 16:56 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Benzine voor de bmww
Vanmorgen voor de laatste euro's al benzine gekocht dus deze kapitaalinjectie was meer dan welkom. ;(
Nee.
pi_157602957
Ik kon uiteindelijk m'n formuliertje printen en ik hoefde niet te tanken :) Morgen Groningen - Breda met een Megane en Zevenbergen - Almere met een Auris :+
pi_157603024
quote:
7s.gif Op maandag 16 november 2015 17:05 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Vanmorgen voor de laatste euro's al benzine gekocht dus deze kapitaalinjectie was meer dan welkom. ;(
Ik kan ook wel een injectie gebruiken. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157603033
quote:
7s.gif Op maandag 16 november 2015 17:05 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Vanmorgen voor de laatste euro's al benzine gekocht dus deze kapitaalinjectie was meer dan welkom. ;(
Heel herkenbaar haha, t rijden is super chill, maar zuinig, Ho maar
pi_157603198
quote:
7s.gif Op maandag 16 november 2015 17:19 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik kan ook wel een injectie gebruiken. :)
Waarvoor?
Nee.
pi_157604856
Dagje begon goed, nijmegen stond de auto, ik zag hem al iets scheef staan. Ik eromheen lopen en jawel, linksvoor lek. Man rijdt naar binnen, reserveband erop gelegd en naar zelfde bedrijf in Almere gereden.
Bij ander adresje in Almere een gloedjenieuwe clio opgepikt, naar tilly gebracht en weer terug. Nieuwe auto was niet erg naar wens van de berijder, geen armsteun, kleiner, wel een witte plaat maar geen haak aan de achterkant, terwijl het wel besteld was. En nog veeeel meer
  maandag 16 november 2015 @ 20:15:30 #285
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_157607505
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 21:29 schreef CruisinDen het volgende:
Bijzondere rit gehad afgelopen week. Een elektrische fiets van Hoofddorp (die grote LM van de snelweglocatie in Meerkerk) naar Den Haag.

Eerst had ik daar weinig zin in, ik bedoel.. Een fiets. :'). Totdat ik dat ding voor me zag staan. Was gewoon een mountainbike en, zonder al te veel moeite, haalde je 48km/h met dat ding. Uiteraard niet naar Den Haag gefietst maar vanaf Schiphol met de trein. :7
Die had ik vandaag ook! Wat een geweldig ding zeg!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  maandag 16 november 2015 @ 20:18:14 #286
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_157607576
Ik moest vandaag trouwens naar Amersfoort, staat in de ritbeschrijving:

9292.nl geeft indien je het adres invoert een andere bushalte aan, maar naar daar is het meer dan een uur lopen. (9292.nl geeft aan 20 min. lopen, maar dat klopt niet)

Daar kwam ik achter toen ik bij die bushalte was uitgestapt..
Het was inderdaad een uur lopen..
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_157607695
quote:
99s.gif Op maandag 16 november 2015 20:18 schreef Rockiejj het volgende:
Ik moest vandaag trouwens naar Amersfoort, staat in de ritbeschrijving:

9292.nl geeft indien je het adres invoert een andere bushalte aan, maar naar daar is het meer dan een uur lopen. (9292.nl geeft aan 20 min. lopen, maar dat klopt niet)

Daar kwam ik achter toen ik bij die bushalte was uitgestapt..
Het was inderdaad een uur lopen..
Haha, die fiets stond ook op Facebook vandaag. Had jij m ingezonden?
  maandag 16 november 2015 @ 20:25:20 #288
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_157607754
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 20:23 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Haha, die fiets stond ook op Facebook vandaag. Had jij m ingezonden?
;) Jij weet.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_157611153
Morgen met een Leon van Heerenveen naar Amsterdam en daarna een Mito van Hillegom naar de Maltaweg in Amsterdam. Nu las ik hier laatst dat daarvandaan pendelbusjes rijden naar Sloterdijk, dus mij hoor je niet klagen :7
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  dinsdag 17 november 2015 @ 09:14:03 #290
450132 nielsvdveen
Tony, wie is Tony?
pi_157617594
D-day! Straks lekker met het OV vanuit het Brabantse naar het altijd mooie 020. Even een sollicitatie rocken! Ik heb er zelfs de strijkbout voor opgewarmd gisteren.

I'll keep u posted!
pi_157617650
quote:
14s.gif Op maandag 16 november 2015 22:03 schreef trolley het volgende:
Morgen met een Leon van Heerenveen naar Amsterdam en daarna een Mito van Hillegom naar de Maltaweg in Amsterdam. Nu las ik hier laatst dat daarvandaan pendelbusjes rijden naar Sloterdijk, dus mij hoor je niet klagen :7
Mag je Autoreset weer op je blote knietjes bedanken. :7

Vandaag Eindhoven - Nijkerk en Putten - Nijkerk en dan college in Utrecht. Primaaaa.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157618262
Putten - Nijkerk had ik vorige week ook, een Grand C-max had ik toen :+ Ik ben onderweg om m'n megane op te halen die naar Breda mag, bijna bij de Gotenburgweg :)
pi_157618351
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 10:03 schreef underground1009 het volgende:
Putten - Nijkerk had ik vorige week ook, een Grand C-max had ik toen :+ Ik ben onderweg om m'n megane op te halen die naar Breda mag, bijna bij de Gotenburgweg :)
Clio en een Megane vandaag. Tijd om te gaan ook, moet om 11 uur wel daar zijn :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157618435
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 november 2015 09:18 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Mag je Autoreset weer op je blote knietjes bedanken. :7

Vandaag Eindhoven - Nijkerk en Putten - Nijkerk en dan college in Utrecht. Primaaaa.
Loop loop loop
  dinsdag 17 november 2015 @ 11:05:29 #295
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_157619179
Sta met nog 3 Hikers in Nijmegen, er moeten 5 auto's opgehaald worden in totaal. CP is in geen velden of wegen te bekennen en we proberen al 2 uur via Autoreset te regelen dat er iemand hierheen komt (geen telefoonnummer op de ritopdracht)... Feest weer!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_157620404
Nog twee keer Maltaweg te gaan. Nu onderweg naar Hillegom, en voor daarna nog een Purmerend - Amsterdam gekregen met een A6 O+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_157620737
Ik ben vandaag ook weer eens hiker, komt niet vaak voor bij het bedrijf waar ik werk :) Peugeot Expert van Donkerbroek (Friesland) naar Liessel (Brabant) brengen, kost me de hele dag, haha. Helaas geen i8 zoals bij de vorige keer toen ik ging hikeren :P
pi_157621852
Ik ben in Breda aangeland, zo de bus naar Zevenbergen voor de Auris die naar Almere mag :)
  dinsdag 17 november 2015 @ 14:48:35 #299
450132 nielsvdveen
Tony, wie is Tony?
pi_157623590
Ik kom net uit 020, AR HQ met de mededeling dat ik ben aangenomen. Straks bij thuiskomst even een bruine knuppel van de dop verwijderen 👍🏻
pi_157624566
Dat pendelbusje van AR is wel echt _O_
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_157624609
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 10:17 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Loop loop loop
Godverdomme twee keer naar dat station gelopen :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')