SPOILER: Aanbevolen mods Fallout3:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Aanbevolen mods Fallout: New Vegas:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fallout-topicreeksen:
- Fallout3
- Fallout: New Vegas
BECAUSE WAR, WAR NEVER CHANGES!
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
In chrome heb je de optie om een pagina in de desktopweergave te zetten, dan werkt het wel gewoon. het is even pielen maar dan heb je ook wat.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:46 schreef Gezicht het volgende:
Bedankt voor het nieuwe topic, fijn die 'open nieuw deel' knop die het dus niet doet op mobiel
Volgens mij voor de casual prima in te nemen mits moeilijkheidsgraad gewoon even wat lager gezet wordt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:56 schreef DSS24 het volgende:
Ik heb deel 3 ooit heel even bij iemand gespeeld. Hij had de moeilijkheidsgraad hoog staan waardoor ik er geen reet aan vond.
Is dit ook leuk voor de casual gamer die eigenlijk nooit Fallout gespeeld heeft? En wat is het doel van de hoofdpersoon? Ook helpen een samenleving op te bouwen?
Als je hem gewoon op de laagste moeilijkheidsgraad zet komt het er eigenlijk op neer dat het lezen van alle tekst moeilijker is dan het vechten van vijanden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:56 schreef DSS24 het volgende:
Ik heb deel 3 ooit heel even bij iemand gespeeld. Hij had de moeilijkheidsgraad hoog staan waardoor ik er geen reet aan vond.
Is dit ook leuk voor de casual gamer die eigenlijk nooit Fallout gespeeld heeft? En wat is het doel van de hoofdpersoon? Ook helpen een samenleving op te bouwen?
Mwoah, een hele samenleving opbouwen gaat wat ver denk ik, maar je kunt wel hendig sjieke nederzettingen/bases bouwen:quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:56 schreef DSS24 het volgende:
Ook helpen een samenleving op te bouwen?
Wat veel auto's zeg. Ziet er wel heel goed uit.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:17 schreef 2dope het volgende:
Veel mooi spul uit het Fallout 4 artbook
Yup, alleen denk ik niet dat je er in kunt rijden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat veel auto's zeg. Ziet er wel heel goed uit.
Dan nog niet erg, in Fallout 3 en NV had je echt maar twee a drie wagens, ging vervelen. Meer variatie is altijd beter imo, maakt de wereld levendiger.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yup, alleen denk ik niet dat je er in kunt rijden.
Ongetwijfeld kun je ze wel weer als mini-nukes tegen vijanden gebruiken
In Fallout 4 kan je jouw eigen dorp bouwen .quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:02 schreef RickoKun het volgende:
Volgens mij kan je FO4 wel wat opbouwen toch?
Qua basis oid, zoals in Skyrim enzo.
SPOILER: FO4 main menuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The wall's starting to crumble.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Statische voorwerpen maken de wereld levendiger?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:12 schreef Rezania het volgende:
Dan nog niet erg, in Fallout 3 en NV had je echt maar twee a drie wagens, ging vervelen. Meer variatie is altijd beter imo, maakt de wereld levendiger.
Een wereld voelt een stuk echter aan als er 100 soorten auto's zijn dan 2. Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:36 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Statische voorwerpen maken de wereld levendiger?
Mwah, als 't om auto's zou draaien, misschien. Of als je zoals in F2 er in kan rijden. Maar op zichzelf zijn meerdere soorten auto's/wrakken details waar 't voor mij niet beter van wordt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:37 schreef Rezania het volgende:
Een wereld voelt een stuk echter aan als er 100 soorten auto's zijn dan 2. Dat bedoel ik.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:22 schreef Rezania het volgende:Ben geen fan van de UI in Fallout 4 moet ik zeggenSPOILER: FO4 main menuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The wall's starting to crumble.No amount of money ever bought a second of time.
Het helpt wel met de ambiance in ieder geval. Immersie en dat soort dingen. Al is het wel zo dat wanneer het verhaal kut is het niet uitmaakt hoeveel soorten auto's ze erin hebben kunnen proppen .quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:40 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Mwah, als 't om auto's zou draaien, misschien. Of als je zoals in F2 er in kan rijden. Maar op zichzelf zijn meerdere soorten auto's/wrakken details waar 't voor mij niet beter van wordt.
Jij wil om de haverklap dezelfde boom, dezelfde steen, hetzelfde huis, etc. tegenkomen? Alsjeblieft niet zeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:40 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Mwah, als 't om auto's zou draaien, misschien. Of als je zoals in F2 er in kan rijden. Maar op zichzelf zijn meerdere soorten auto's/wrakken details waar 't voor mij niet beter van wordt.
Immersie komt bij mij ten eerste van het schrijfwerk, dan effecten zoals licht, schaduwen en geluid, dan pas de meer visuele details. Het helpt dus idd alleen als de gameplay en setting/verhaal op orde zijn. Dan boeien zulke details me pas.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:43 schreef jogy het volgende:
Het helpt wel met de ambiance in ieder geval. Immersie en dat soort dingen. Al is het wel zo dat wanneer het verhaal kut is het niet uitmaakt hoeveel soorten auto's ze erin hebben kunnen proppen .
Autowrakken =/= natuur/stedenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:46 schreef Rezania het volgende:
Jij wil om de haverklap dezelfde boom, dezelfde steen, hetzelfde huis, etc. tegenkomen? Alsjeblieft niet zeg.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:22 schreef Rezania het volgende:Stiekem hoop ik dat retailers hem al een dag of twee te vroeg in de schappen hebben liggen, vandaar ook nog niet ge preordered.SPOILER: FO4 main menuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The wall's starting to crumble.Flesje bier
Ik heb wel een digital pre-order, dus sowieso pas de 10de voor mij. Komt superkut uit, want de nieuwe periode begint de 9de.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:59 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat retailers hem al een dag of twee te vroeg in de schappen hebben liggen, vandaar ook nog niet ge preordered.
Niet New Reno?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:56 schreef 2dope het volgende:
Junktown
Beste locatie/quests van alle fallout-games
Damn, moeilijke keuze inderdaadquote:
Met required steam, en steam unlock ...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:59 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat retailers hem al een dag of twee te vroeg in de schappen hebben liggen, vandaar ook nog niet ge preordered.
weet ik wel zekerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:24 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Denk dat al vind je hem morgen je nog gewoon pech hebt tot hij unlockt de 10e
Dat soort dingen flik je niet zo makkelijk meer, staan tegenwoordig flinke boetes op voor de retailers.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:59 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat retailers hem al een dag of twee te vroeg in de schappen hebben liggen, vandaar ook nog niet ge preordered.
Ik ga voor de PS4quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:24 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Met required steam, en steam unlock ...
Denk dat al vind je hem morgen je nog gewoon pech hebt tot hij unlockt de 10e
hier doet ie t gewoonquote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:46 schreef Gezicht het volgende:
Bedankt voor het nieuwe topic, fijn die 'open nieuw deel' knop die het dus niet doet op mobiel
Op mobiel ja? Die knop zelf deed het bij mij ook nog wel maar als je vervolgens de nieuwe TT maakt en het topic wil posten gebeurt er niets als je op 'verzenden' drukt.quote:
heb er net nog een geopend.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:31 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Op mobiel ja? Die knop zelf deed het bij mij ook nog wel maar als je vervolgens de nieuwe TT maakt en het topic wil posten gebeurt er niets als je op 'verzenden' drukt.
Neh, ik speel liever gewoon die game en dan ga ik er gewoon uitgebreid voor zitten.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:39 schreef ufopiloot het volgende:
Iedereen al builds aan het bedenken in combinatie met de perks?
http://vault111.com/character/
Perks:
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_4_perks
http://orcz.com/Fallout_4:_Perk_Chart
Nah. Er is geen level cap dus uiteindelijk kan je toch alles helemaal uit maxen als je maar lang genoeg speeltquote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:39 schreef ufopiloot het volgende:
Iedereen al builds aan het bedenken in combinatie met de perks?
http://vault111.com/character/
Perks:
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_4_perks
http://orcz.com/Fallout_4:_Perk_Chart
Door de demo van Fallout 1 ben ik verslaafd geraakt aan deel 1 en 2. Demo speelde daar ook af.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:56 schreef 2dope het volgende:
Junktown
Beste locatie/quests van alle fallout-games
[ afbeelding ]
Oh my fucking geeeeeewwrrrd!!!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:21 schreef jogy het volgende:
[..]
In Fallout 4 kan je jouw eigen dorp bouwen .
Ik wacht het nooit meer af, zoals ik vroeger deedquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:06 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Zie je dit nu pas voor het eerst?
Ik moet zeggen dat ik toch behoorlijk wat in m'n Megaton huis heb rondgehangen in Fallout 3. Dogmeat bezoeken, voor de 4739364e keer dezelfde grappen van je robot aanhoren, bobbleheads bekijken, en heel veel troep opbergen. En ophalen. En weer nieuwe rommel terugbrengen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:35 schreef The_Substitute het volgende:
Maar dit ziet er zo cosmetisch uit, dat ik alleen maar kan denken wat voor verspilling van developmenttijd dit is. Al die moeite doen om spelers plekken te kunnen laten maken waar ze het minst van de tijd zullen doorbrengen en dat ze dus met van alles bezig zijn, behalve de game spelen.
Ricko is gedomesticeerdquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik wacht het nooit meer af, zoals ik vroeger deed
Met het werk tegenwoordig vliegen de dagen voorbij en ineens zo een maandje voor uitkomst begin ik pas een beetje info hier en daar te kijken.
Alsnog niet teveel trailers gezien. Omdat ik toch graag blanco een spel in stap
Dat werk maakt me te normaal, het doet me pijn. Zelfs doordeweeks nauwelijks zin om te gamen.quote:
Hier ook wel herkenbaar hoor. Ook vaak laat thuis aan werk en dat gooi ik ook maar een serie aan. Maar voor Fallout ga ik wel even de moeite nemen om me erop uit te leven. Had nog 3 vakantiedagen over voor t einde van t jaar, dus die maar gebruikt voor de releasedatum +2.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat werk maakt me te normaal, het doet me pijn. Zelfs doordeweeks nauwelijks zin om te gamen.
Al die freeroam games verdomme in t begin proberen 100% te halen waardoor ik voordat ik het verhaal heb uitgespeeld al ben uitgekeken.
Amen Hier hetzelfde. Thuiskomen en meteen series aan klappen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:56 schreef leeell het volgende:
[..]
Hier ook wel herkenbaar hoor. Ook vaak laat thuis aan werk en dat gooi ik ook maar een serie aan. Maar voor Fallout ga ik wel even de moeite nemen om me erop uit te leven. Had nog 3 vakantiedagen over voor t einde van t jaar, dus die maar gebruikt voor de releasedatum +2.
Hele dagen nadenken over wat je volgende morele keus zou zijn in KOTOR wordt vervangen door gedachtes over de rekeningen die je moet betalen en wat je vanavond gaat eten en of je de was nog moet doenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Amen Hier hetzelfde. Thuiskomen en meteen series aan klappen.
Maar ik ook hoor. Neem zelf een week extra vakantie voor de kerstvakantie week. Kan ik mooi twee weken volvreten en gamen.
Maar wil ook wel TW3 en MGSV uitspelen. Maar voelt dan inmiddels ook bijna als werken. Ohmahgawd.
Vroeger nimmer kunnen wachten als ik van school vrij was om me meteen achter de pc op te sluiten en te verdrinken in de wonderbare rpg werelden en alles uitpluizen wat mogelijk was
Daar hoef je je dan niet druk om te maken, buiten het half uur wat op de E3 is getoond is er vooralsnog bijna niks naar buiten gebracht.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik wacht het nooit meer af, zoals ik vroeger deed
Met het werk tegenwoordig vliegen de dagen voorbij en ineens zo een maandje voor uitkomst begin ik pas een beetje info hier en daar te kijken.
Alsnog niet teveel trailers gezien. Omdat ik toch graag blanco een spel in stap
The horror..... The horror....quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:05 schreef leeell het volgende:
[..]
Hele dagen nadenken over wat je volgende morele keus zou zijn in KOTOR wordt vervangen door gedachtes over de rekeningen die je moet betalen en wat je vanavond gaat eten en of je de was nog moet doen
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:35 schreef The_Substitute het volgende:
De enige manier waarop dat village-building mij enthousiast zou krijgen, is als ze het met quests verbinden. Dat je verscheidene individuen kan tegenkomen, die gebaseerd op je reputatie en/of karma zich in jouw settlement willen vestigen. Dus bijvoorbeeld iemand die een bepaalde rol kan vervullen, bewaker, dokter e.d. en daarmee een bepaald voordeel meebrengt, maar aan de andere kant slecht ligt bij een van de facties, waardoor er een risico (op een aanval) aan vast zit als je zo iemand vraagt zich er te vestigen. Op die manier zou het een leuk deel van de gameplay worden.
Maar dit ziet er zo cosmetisch uit, dat ik alleen maar kan denken wat voor verspilling van developmenttijd dit is. Al die moeite doen om spelers plekken te kunnen laten maken waar ze het minst van de tijd zullen doorbrengen en dat ze dus met van alles bezig zijn, behalve de game spelen.
[/zeikmodus]
Jeuj! Nog maar 2 weken!
http://www.digitalspy.co.(...)html#~psxO6X9wnFsl49quote:You said at the showcase that it was optional, but are there advantages to doing it?
"There are. You get experience points. And I think people will want to make themselves a home and there are some story reasons we do it, so there's certain quests that want you to, so those are the main reasons."
Achja, niet iedereen heeft de tijd om alles op de voet te volgen. Ik kom er nu net pas achter dat ik deze trailer nog helemaal niet had gezienquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:06 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Zie je dit nu pas voor het eerst?
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:56 schreef leeell het volgende:
[..]
Hier ook wel herkenbaar hoor. Ook vaak laat thuis aan werk en dat gooi ik ook maar een serie aan. Maar voor Fallout ga ik wel even de moeite nemen om me erop uit te leven. Had nog 3 vakantiedagen over voor t einde van t jaar, dus die maar gebruikt voor de releasedatum +2.
Echt te herkenbaar dit... We worden oud..quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Amen Hier hetzelfde. Thuiskomen en meteen series aan klappen.
Maar ik ook hoor. Neem zelf een week extra vakantie voor de kerstvakantie week. Kan ik mooi twee weken volvreten en gamen.
Maar wil ook wel TW3 en MGSV uitspelen. Maar voelt dan inmiddels ook bijna als werken. Ohmahgawd.
Vroeger nimmer kunnen wachten als ik van school vrij was om me meteen achter de pc op te sluiten en te verdrinken in de wonderbare rpg werelden en alles uitpluizen wat mogelijk was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door bjorntju op 30-10-2015 12:50:07 ]
Die van mij is zo snel opgestart dat ik daar niet eens meer rekening mee hou.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:18 schreef jankaas020 het volgende:
Ik heb vaak genoeg ook geen eens zin om m'n console of pc aan te zetten..
Oh, die van mij start ook snel genoeg op, maar vervolgens heb ik geen toch geen zin om iets te doen..quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die van mij is zo snel opgestart dat ik daar niet eens meer rekening mee hou.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:19 schreef bjorntju het volgende:
Pip-boy edition unboxing:Ik wil die steelcaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
www.allkeyshop.com?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:59 schreef ems. het volgende:
Vanavond ook maar ff preorderen trouwens Weet iemand hem nog ergens goedkoper te schaken dan 38 euro?
Dat scheelt inderdaad weer 3 euro maar ik vind de site zo lelijk dat ik dan toch liever iets meer betaal op g2playquote:
38 euro?!! Voor welk systeem? Ik zit te twijfelen of ik 'm via steam haal voor 60 euro, of via bartsmit voor 50 euro. Dat eerste heeft eigenlijk m'n voorkeur omdat ik geen optische lezer in m'n pc heb.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:59 schreef ems. het volgende:
Vanavond ook maar ff preorderen trouwens Weet iemand hem nog ergens goedkoper te schaken dan 38 euro?
Is een vergelijkingssite hoor, kan je niks kopen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:07 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad weer 3 euro maar ik vind de site zo lelijk dat ik dan toch liever iets meer betaal op g2play
PC, en dan gewoon Steam Key.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:07 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
38 euro?!! Voor welk systeem? Ik zit te twijfelen of ik 'm via steam haal voor 60 euro, of via bartsmit voor 50 euro. Dat eerste heeft eigenlijk m'n voorkeur omdat ik geen optische lezer in m'n pc heb.
Gewoon, een key van een van de keysites. Ik haal hem van g2play.net. Sowieso nooit direct iets op steam kopen want dan wordt je keihard afgezetquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:07 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
38 euro?!! Voor welk systeem? Ik zit te twijfelen of ik 'm via steam haal voor 60 euro, of via bartsmit voor 50 euro. Dat eerste heeft eigenlijk m'n voorkeur omdat ik geen optische lezer in m'n pc heb.
Nouja, rond de 36 euro is iig een prima prijs lijkt me. Ik haal em wel gewoon voor datquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is een vergelijkingssite hoor, kan je niks kopen.
Top, doe ik dat ook. Bedankt!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:09 schreef ems. het volgende:
[..]
Gewoon, een key van een van de keysites. Ik haal hem van g2play.net. Sowieso nooit direct iets op steam kopen want dan wordt je keihard afgezet
Ik heb het ook puur over de hoeveelheid tijd die je er bent, niet hoe vaak je d'r binnenloopt. Want iedereen gebruikte Megaton wel om dingen op te slaan. Maar er zat totaal geen gameplay aan vast. Dus na het legen van je inventory, was je dus binnen een paar seconden al weer weg. Dus een heel bouwsysteem leveren, waar waarschijnlijk hetzelfde mee gebeurt, voegt niets toe naar mijn idee.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:47 schreef OMG het volgende:
Ik moet zeggen dat ik toch behoorlijk wat in m'n Megaton huis heb rondgehangen in Fallout 3. Dogmeat bezoeken, voor de 4739364e keer dezelfde grappen van je robot aanhoren, bobbleheads bekijken, en heel veel troep opbergen. En ophalen. En weer nieuwe rommel terugbrengen.
Blijft het feit dat het optioneel is en het dus naar alle waarschijnlijkheid geen deel is van de MQ. En voor mij voelt dat weer aan als 'toevoegen om het toevoegen'. Zeker als het bij generieke raideraanvallen e.d. blijft. Maar goed, we zien wel. Al heb ik weinig vertrouwen in die beloftes van hen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:48 schreef bjorntju het volgende:
You said at the showcase that it was optional, but are there advantages to doing it?
"There are. You get experience points. And I think people will want to make themselves a home and there are some story reasons we do it, so there's certain quests that want you to, so those are the main reasons."
http://www.digitalspy.co.(...)html#~psxO6X9wnFsl49
Gewoon aanzetten en spelen. Die zin komt vanzelf wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:18 schreef jankaas020 het volgende:
Ik heb vaak genoeg ook geen eens zin om m'n console of pc aan te zetten..
Tsja, liever optioneel dan verplicht stellen. Er zullen zat mensen zijn die geen zin hebben om zo'n settlement op te bouwen. Als ze het wel veplicht hadden gesteld waren andere mensen weer ontevreden. Ze kunnen niet iedereen pleasen natuurlijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:27 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Blijft het feit dat het optioneel is en het dus naar alle waarschijnlijkheid geen deel is van de MQ. En voor mij voelt dat weer aan als 'toevoegen om het toevoegen'. Zeker als het bij generieke raideraanvallen e.d. blijft. Maar goed, we zien wel. Al heb ik weinig vertrouwen in die beloftes van hen.
Dit. Een groot deel zal een hele nederzetting willen bouwen, een ander deel raakt het één keer aan. Verschillende mensen verschillende voorkeuren enzo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:48 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Tsja, liever optioneel dan verplicht stellen. Er zullen zat mensen zijn die geen zin hebben om zo'n settlement op te bouwen. Als ze het wel veplicht hadden gesteld waren andere mensen weer ontevreden. Ze kunnen niet iedereen pleasen natuurlijk
En zelfs als je het in de huidige vorm niet interessant vindt kan je er vanuit gaan dat mods daar verandering in gaan brengen. Dus wat mij betreft mag fallout blijven 'toevoegen om het toevoegen', want het biedt alleen maar meer tools voor de modders om mee te spelen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:55 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dit. Een groot deel zal een hele nederzetting willen bouwen, een ander deel raakt het één keer aan. Verschillende mensen verschillende voorkeuren enzo.
Misschien wel. Toch kan ik me wel vinden in de wens dat zo'n settlement bouwen/onderhouden ook echt iets van gameplaywaarde toevoegt ipv alleen een stash voor overbodige inventory of waar je je dagelijkse verdiensten ophaalt we gaan het meemaken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:05 schreef ems. het volgende:
[..]
En zelfs als je het in de huidige vorm niet interessant vindt kan je er vanuit gaan dat mods daar verandering in gaan brengen. Dus wat mij betreft mag fallout blijven 'toevoegen om het toevoegen', want het biedt alleen maar meer tools voor de modders om mee te spelen.
Waarom zou je als developer sowieso iets toevoegen wat compleet los staat van de rest van het spel? Als je een bepaald concept gewoon goed uitwerkt en deel maakt van het verhaal en gameplay, dan kun je gewoon iedereen overtuigen om er mee bezig te gaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:48 schreef bjorntju het volgende:
Tsja, liever optioneel dan verplicht stellen. Er zullen zat mensen zijn die geen zin hebben om zo'n settlement op te bouwen. Als ze het wel veplicht hadden gesteld waren andere mensen weer ontevreden. Ze kunnen niet iedereen pleasen natuurlijk
Als je het hebt over games zonder serieuze ondertoon, ja. Gaat (nog altijd) niet op voor Fallout.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:55 schreef Noppie2000 het volgende:
Dit. Een groot deel zal een hele nederzetting willen bouwen, een ander deel raakt het één keer aan. Verschillende mensen verschillende voorkeuren enzo.
Iets hoeft niet verplicht te zijn / nut hebben voor een storyline of wat dan ook om waarde te hebben in een game, laten we het daarop houden
Ik vond het behoorlijk tragisch om te zien dat een game als Skyrim afhankelijk is geworden van mods, om het een beetje interessant te maken. En als zij dus alleen maar dat bouwsysteem toevoegen, zodat spelers kunnen bouwen, zonder dat het enige gevolgen heeft voor de gameplay, of je reputatie o.i.d., en dus alleen maar 'omdat het kan', dan gaat er dus precies hetzelfde mee gebeuren. En dat is gewoon luiheid. Luiheid, door er via schrijfwerk geen onderliggende logica aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:05 schreef ems. het volgende:
En zelfs als je het in de huidige vorm niet interessant vindt kan je er vanuit gaan dat mods daar verandering in gaan brengen. Dus wat mij betreft mag fallout blijven 'toevoegen om het toevoegen', want het biedt alleen maar meer tools voor de modders om mee te spelen.
Dit jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:40 schreef OMG het volgende:
Niks mis met GTA golf. Maar goed, The_Substitute gaat dus geen drop stichten.
Ik ga een eind met je mee, maar ik vind minigames vaak juist tof, met GTA als goed voorbeeld. Cage fights, poolen (speelde vroeger altijd al pool-games, awesome), straatraces, zelfs bowlen en darten vond ik wel grappig eigenlijk. Beetje unwinden na de zoveelste moordpartij.quote:
Beetje zwaar verslaafd? Hahaquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:08 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik ga een eind met je mee, maar ik vind minigames vaak juist tof, met GTA als goed voorbeeld. Cage fights, poolen (speelde vroeger altijd al pool-games, awesome), straatraces, zelfs bowlen en darten vond ik wel grappig eigenlijk. Beetje unwinden na de zoveelste moordpartij.
Voor Fallout geldt dat ik in New Vegas op den duur verslaafd was aan ingame blackjack, tot op het punt dat ik dorpjes ging uitmoorden voor loot om met het opgebrachte geld nieuwe fiches te kunnen kopen
Ik noem dit bouwen dan ook geen minigame.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:08 schreef 2dope het volgende:
Ik ga een eind met je mee, maar ik vind minigames vaak juist tof, met GTA als goed voorbeeld. Cage fights, poolen (speelde vroeger altijd al pool-games, awesome), straatraces, zelfs bowlen en darten vond ik wel grappig eigenlijk. Beetje unwinden na de zoveelste moordpartij.
Voor Fallout geldt dat ik in New Vegas op den duur verslaafd was aan ingame blackjack, tot op het punt dat ik dorpjes ging uitmoorden voor loot om met het opgebrachte geld nieuwe fiches te kunnen kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Ik ben mijn huidige game begonnen met weinig luck, toen luck implant gekocht, outfitje en vriendjes worden met de Legion voor de Lucky Shades. Nu luck van 7 en ik haal ieder casino leegquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:08 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik ga een eind met je mee, maar ik vind minigames vaak juist tof, met GTA als goed voorbeeld. Cage fights, poolen (speelde vroeger altijd al pool-games, awesome), straatraces, zelfs bowlen en darten vond ik wel grappig eigenlijk. Beetje unwinden na de zoveelste moordpartij.
Voor Fallout geldt dat ik in New Vegas op den duur verslaafd was aan ingame blackjack, tot op het punt dat ik dorpjes ging uitmoorden voor loot om met het opgebrachte geld nieuwe fiches te kunnen kopen
Maar er is een story reden en er zijn zelfs quests voor. Nogmaals:quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:33 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Waarom zou je als developer sowieso iets toevoegen wat compleet los staat van de rest van het spel? Als je een bepaald concept gewoon goed uitwerkt en deel maakt van het verhaal en gameplay, dan kun je gewoon iedereen overtuigen om er mee bezig te gaan.
Het zijn waarschijnlijk geen mainquests nee. Gelukkig niet want dat zal betekenen dat je verplicht bent om zo'n settlement op te richten. De meeste mensen zullen zoiets best leuk vinden maar voor de groep die dat niks lijkt, hoeven het dan ook niet te doen.quote:You said at the showcase that it was optional, but are there advantages to doing it?
"There are. You get experience points. And I think people will want to make themselves a home and there are some story reasons we do it, so there's certain quests that want you to, so those are the main reasons."
Er zijn meerdere plekken waar je kan bouwen. Het precieze aantal weet ik zo niet. Dacht een stuk of 6 ofzo?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:01 schreef SoleSurvivor101 het volgende:
Mij lijkt het juist wel leuk. Hopelijk kan je meer huisjes bouwen dan 1. Bedoel dan kan je op bepaalde plekken huisjes maken en daar 1 van je companions laten wachten en eens in de zoveel tijd langs gaan om wat achter te laten.
Dit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:40 schreef Gezicht het volgende:
Als we nu eerst eens wachten met het oordelen over een aspect van de game tot we het ook zelf hebben kunnen ervaren weten we tenminste waar we het over hebben. Ik denk niet dat je op basis van hetgeen we tot nu toe hebben gezien al kunt zeggen dat je het kut vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |