abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 december 2015 @ 14:06:05 #176
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_158078913
quote:
99s.gif Op maandag 7 december 2015 12:34 schreef XL het volgende:

[..]

Beetje krap is alleen de stoel van Amsterdam naar Madrid met IberiaExpress. Beetje heel krap.

1 uur 45 op MAD is prima te doen, je moet alleen zoals gezegd geen vertraging oplopen op je eerste vlucht en niet teveel treuzelen als je aankomt. Ga direct naar je nieuwe gate, kijk hoeveel tijd je nog over hebt en ga daarna pas drinken kopen, eten halen. Winkeltjes bekijken etc.
Dit. En gewoon gelijk de weg vragen aan personeel.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_158083666
Even een noob vraag over overstappen. Als ik binnen de eu blijf, kan ik dan gewoon binnen het vliegveld gewoon naar de volgende gate lopen? Of is dat hoofdzakelijk afhankelijk van het vliegveld? Bijvoorbeeld op turijn zou het handig zijn als ik meteen door kon lopen zodat je vanuit de vlucht van Eindhoven die naar Barcelona kan halen. ( ik heb dat ticket voor een euro kunnen kopen, dit lijkt me de beste invulling ervan :+ )

En als ik er tussentijds juist wel uit wil, kan ik dan vanaf ieder moment terug? Ook als ik twee aparte tickets heb. Bijvoorbeeld vanaf Stockholm naar Helsinki en dan door naar Copenhagen. Als ik dan s middags het vliegveld uit ga en een beetje de stad gaat verkennen, kan ik dan op ieder moment weer naar binnen? Het lijkt me dat er iets van een limiet is op de tijd dat de beveiliging je doorlaat?

Thanks voor de antwoorden.
  maandag 7 december 2015 @ 17:12:20 #178
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_158083981
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 16:59 schreef Yreal het volgende:
Even een noob vraag over overstappen. Als ik binnen de eu blijf, kan ik dan gewoon binnen het vliegveld gewoon naar de volgende gate lopen? Of is dat hoofdzakelijk afhankelijk van het vliegveld? Bijvoorbeeld op turijn zou het handig zijn als ik meteen door kon lopen zodat je vanuit de vlucht van Eindhoven die naar Barcelona kan halen. ( ik heb dat ticket voor een euro kunnen kopen, dit lijkt me de beste invulling ervan :+ )

En als ik er tussentijds juist wel uit wil, kan ik dan vanaf ieder moment terug? Ook als ik twee aparte tickets heb. Bijvoorbeeld vanaf Stockholm naar Helsinki en dan door naar Copenhagen. Als ik dan s middags het vliegveld uit ga en een beetje de stad gaat verkennen, kan ik dan op ieder moment weer naar binnen? Het lijkt me dat er iets van een limiet is op de tijd dat de beveiliging je doorlaat?

Thanks voor de antwoorden.
Als je euro tickets hebt zul je wel ryanair vliegen, met allemaal losse enkeltjes. Zolang je voor de tijd van je vlucht door de security gaat is er geen limiet. Op je wachten doen die vluchten natuurlijk niet. Eigen verantwoordelijkheid.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_158084192
quote:
99s.gif Op maandag 7 december 2015 12:34 schreef XL het volgende:

[..]

Beetje krap is alleen de stoel van Amsterdam naar Madrid met IberiaExpress. Beetje heel krap.

1 uur 45 op MAD is prima te doen, je moet alleen zoals gezegd geen vertraging oplopen op je eerste vlucht en niet teveel treuzelen als je aankomt. Ga direct naar je nieuwe gate, kijk hoeveel tijd je nog over hebt en ga daarna pas drinken kopen, eten halen. Winkeltjes bekijken etc.
1uur op MAD, niet 1 uur en 45minuten. Dat is een stuk minder. En ja dan wordt het krap.
(1:00 staat duidelijk in de post van magicseller)
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
  maandag 7 december 2015 @ 18:29:32 #180
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_158085650
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 17:22 schreef miro86 het volgende:

[..]

1uur op MAD, niet 1 uur en 45minuten. Dat is een stuk minder. En ja dan wordt het krap.
(1:00 staat duidelijk in de post van magicseller)
Je hebt gelijk, 1 uur is krap. Dan moet je bij kleine vertragingen al gaan rennen en in het vliegtuig voorin gaan zitten.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 7 december 2015 @ 21:32:59 #181
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_158091760
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 01:26 schreef Parafernalia het volgende:
Ik vlieg vrijdag via Kiev naar Tbilisi. En volgens de kaart vlieg ik dan precies over de Krim. :) Weet iemand hoe dat zit daar? Vliegen we om? Of is het gewoon weer lange halen gauw thuis?
:) Deze route heb ik dit jaar al een aantal keer gevlogen...

Vroegâh was deze vlucht een stuk korter want toen vloog men rechtstreeks, nu vliegt de PS517 maar ook eventuele andere vluchten om de Krim heen, dat moet ook wel, want Ukrainian Airlines moet anders ook nog een stukje over Rusland na de Krim, en dat ligt ook wat gevoelig als het nu nog toegestaan is...

https://www.flightradar24.com/data/flights/ps517/#8260997 geeft op zich wel een mooi overzicht hoe de vluchten de afgelopen tijd gegaan zijn.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  maandag 7 december 2015 @ 21:42:02 #182
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_158092138
quote:
99s.gif Op maandag 7 december 2015 18:29 schreef XL het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, 1 uur is krap. Dan moet je bij kleine vertragingen al gaan rennen en in het vliegtuig voorin gaan zitten.
Mocht je daadwerkelijk voorin kunnen plaatsnemen (alles voor de rijen bij de emergency exit) is het met Iberia Express (veel zucht) wat minder krap, maar nog steeds krap, echter gezien het goedkope tickets zijn en ik niet verwacht dat er enige status is zit je gewoon achterin bij de 28 inch indeling... Het is ook knap om 33 rijen in een toestel te proppen waar zelf low cost airliners er minder in kwijt kunnen...

Als de vervolgvlucht met Iberia is en de eerste met Iberia Express dan blijft je gewoon in Terminal 4 en aangezien e.e.a. dan ook in één boeking is gemaakt dan red je dat wel als er geen vertraging is, je hebt dan in principe alleen de paspoortcontrole en zo druk is het daar nu ook weer niet.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_158093666
Iemand ervaringen met Ukraine international Airlines (www.flyuia.com)?
Is dat een beetje te doen? Normale beenruimte en geen extra rij stoelen ofzo?
En hebben ze geen rare bagage restricties?

Tickets naar Teheran zijn dusdanig goedkoop dat ik zelfs kan leven met midden in de nacht aankomen. :p
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_158095266
quote:
99s.gif Op maandag 7 december 2015 17:12 schreef XL het volgende:

[..]

Als je euro tickets hebt zul je wel ryanair vliegen, met allemaal losse enkeltjes. Zolang je voor de tijd van je vlucht door de security gaat is er geen limiet. Op je wachten doen die vluchten natuurlijk niet. Eigen verantwoordelijkheid.
Het waren twee losse vragen. De eerste was of ik gewoon binnen het vliegveld meteen door kan lopen. Dat als ik dus bijvoorbeeld in Turin aankom ik meteen weer het vliegtuig naar barcelona in kan hoppen bijvoorbeeld. Zonder dat ik enige checks door hoef.

De tweede was dat als ik bijvoorbeeld om 14.00 aankom in helsiniki en om 7.00 weer verder vlieg, vanaf ik hoelaat dan door de beveiliging mag met dat ticket van 7 uur.
  dinsdag 8 december 2015 @ 00:34:24 #185
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_158096983
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:32 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

:) Deze route heb ik dit jaar al een aantal keer gevlogen...

Vroegâh was deze vlucht een stuk korter want toen vloog men rechtstreeks, nu vliegt de PS517 maar ook eventuele andere vluchten om de Krim heen, dat moet ook wel, want Ukrainian Airlines moet anders ook nog een stukje over Rusland na de Krim, en dat ligt ook wat gevoelig als het nu nog toegestaan is...

https://www.flightradar24.com/data/flights/ps517/#8260997 geeft op zich wel een mooi overzicht hoe de vluchten de afgelopen tijd gegaan zijn.
Ik zit in de PS517 ja :) Grappig :)

Wat doe je in TBI?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 8 december 2015 @ 00:36:34 #186
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_158097018
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 22:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iemand ervaringen met Ukraine international Airlines (www.flyuia.com)?
Is dat een beetje te doen? Normale beenruimte en geen extra rij stoelen ofzo?
En hebben ze geen rare bagage restricties?

Tickets naar Teheran zijn dusdanig goedkoop dat ik zelfs kan leven met midden in de nacht aankomen. :p
Ik vlieg er vrijdag mee dus zal een ruime week later rapporteren :) (mits ik niet over de Krim ben gevlogen ^O^ )
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 8 december 2015 @ 19:57:51 #187
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_158113201
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 22:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iemand ervaringen met Ukraine international Airlines (www.flyuia.com)?
Is dat een beetje te doen? Normale beenruimte en geen extra rij stoelen ofzo?
En hebben ze geen rare bagage restricties?

Tickets naar Teheran zijn dusdanig goedkoop dat ik zelfs kan leven met midden in de nacht aankomen. :p
Over het algemeen is het toestel wat men inzet naar Amsterdam een reguliere 737-800 of zelfs de 737-900 en die zitten prima, vergelijkbaar met KLM.
Ze hebben echter 2 toestellen met een oudere zitplaatsindeling en die kunnen heel ver (veel en veel te veel) naar achteren waardoor je wel klem kan komen te zitten als degene voor je zit deze naar achter toe klapt....
Naar Tehran vliegt men of met de zeer oude 737-500 toestellen, of tegenwoordig ook wat vaker met de Embraer 190, afhankelijk van de dag en loadfactor, hoe verder voorin de 737-500 hoe meer ruimte er is.

Aan boord service is er verder niet anders dan een bekertje water wat je kan krijgen, voor de rest moet voor alles betaald worden, tijdens de overstap kan je in Kiev overigens, beperkt, wat versnaperingen kopen en je kan met euro's (of dollars) betalen, naast natuurlijk de lokale valuta.
Ze hadden een soort goedkoop kiosk winkeltje aan beide uiteinden in de terminal, maar met mijn beperkte kennis van de Oekraïnse taal begreep ik dat men eerst wat rekeningen (huur) moesten betalen voordat deze weer open mogen en deze waren nu verzegeld.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  dinsdag 8 december 2015 @ 20:03:38 #188
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_158113416
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 23:20 schreef Yreal het volgende:

[..]

De tweede was dat als ik bijvoorbeeld om 14.00 aankom in helsiniki en om 7.00 weer verder vlieg, vanaf ik hoelaat dan door de beveiliging mag met dat ticket van 7 uur.
Ik snap de vraag, maar dat hangt ook weer van de luchthaven af, Helsinki is een grote luchthaven en is 24 uur open en heeft zelfs achter de beveiliging wat slaapmogelijkheden gecreëerd waardoor ik met niet kan voorstellen dat men je weigert als je daar in de avond aankomt en al door de controle wilt. Grootste probleem kan je afgifte van bagage zijn (als je die hebt) wanneer deze afgiftepunten nog niet geopend zijn.
Maar op een Eindhoven gaat deze luchthaven dicht en kan het dus pas vanaf openingstijd, daarnaast heb je op bijvoorbeeld Frankfurt voor sommige vluchten naar verre bestemmingen aparte, relatief kleine vertrekruimtes welke alleen geopend zijn als de vlucht daadwerkelijk vertrekt waardoor je ook beperkt kan worden.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_158117416
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 20:03 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Ik snap de vraag, maar dat hangt ook weer van de luchthaven af, Helsinki is een grote luchthaven en is 24 uur open en heeft zelfs achter de beveiliging wat slaapmogelijkheden gecreëerd waardoor ik met niet kan voorstellen dat men je weigert als je daar in de avond aankomt en al door de controle wilt. Grootste probleem kan je afgifte van bagage zijn (als je die hebt) wanneer deze afgiftepunten nog niet geopend zijn.
Maar op een Eindhoven gaat deze luchthaven dicht en kan het dus pas vanaf openingstijd, daarnaast heb je op bijvoorbeeld Frankfurt voor sommige vluchten naar verre bestemmingen aparte, relatief kleine vertrekruimtes welke alleen geopend zijn als de vlucht daadwerkelijk vertrekt waardoor je ook beperkt kan worden.
Ik heb hem op twitter richting helsiniki airport gestuurd, en die vonden het allemaal geen probleem als ik ergens in de avond al weer terug kwam. Thanks.
  donderdag 10 december 2015 @ 19:57:52 #190
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_158157787
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 00:36 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Ik vlieg er vrijdag mee dus zal een ruime week later rapporteren :) (mits ik niet over de Krim ben gevlogen ^O^ )
Nou ben nog niet vertrokken maar ben al klaar met UIA. Mag maar 1 stuk baggage meenemen en kan niet online inchecken. En geen eten aan boord :')

Dat was meteen laatste keer. Volgende keer maar wat meer betalen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Parafernalia op 10-12-2015 20:22:21 ]
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 10 december 2015 @ 21:03:10 #191
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_158159967
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 19:57 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Nou ben nog niet vertrokken maar ben al klaar met UIA. Mag maar 1 stuk baggage meenemen en kan niet online inchecken. En geen eten aan boord :')

Dat was meteen laatste keer. Volgende keer maar wat meer betalen.
Ik kan altijd prima online inchecken, dat wil zeggen, de eerste vlucht, ik heb wel eens een connectie vlucht de volgende dag, eigenlijk altijd, en dan lukt het niet om voor de tweede vlucht in te checken, de apparaten op Schiphol weigeren altijd dienst maar aan de balie van KLM lukt het altijd wel voor de tweede vlucht.
En 1 stuk bagage is niet heel vreemd toch? Met KLM is dat als normale passagier ook zo.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_158160665
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:57 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Over het algemeen is het toestel wat men inzet naar Amsterdam een reguliere 737-800 of zelfs de 737-900 en die zitten prima, vergelijkbaar met KLM.
Ze hebben echter 2 toestellen met een oudere zitplaatsindeling en die kunnen heel ver (veel en veel te veel) naar achteren waardoor je wel klem kan komen te zitten als degene voor je zit deze naar achter toe klapt....
Naar Tehran vliegt men of met de zeer oude 737-500 toestellen, of tegenwoordig ook wat vaker met de Embraer 190, afhankelijk van de dag en loadfactor, hoe verder voorin de 737-500 hoe meer ruimte er is.

Aan boord service is er verder niet anders dan een bekertje water wat je kan krijgen, voor de rest moet voor alles betaald worden, tijdens de overstap kan je in Kiev overigens, beperkt, wat versnaperingen kopen en je kan met euro's (of dollars) betalen, naast natuurlijk de lokale valuta.
Ze hadden een soort goedkoop kiosk winkeltje aan beide uiteinden in de terminal, maar met mijn beperkte kennis van de Oekraïnse taal begreep ik dat men eerst wat rekeningen (huur) moesten betalen voordat deze weer open mogen en deze waren nu verzegeld.
Ik heb toevallig anderhalve maand geleden AMS-KBP-IST v.v. gevlogen en kan jouw verhaal grotendeels bevestigen.
AMS-KBP, KBP-IST, en IST-KBP waren in de Embraer 190, hoewel het oude toestellen zijn vond ik het eigenlijk best lekker zitten. Best veel beenruimte ook, en ik ben 195 cm! De 737 van KBP naar AMS vond ik een stuk krapper en armoediger, was ook erg benauwd in het toestel.
Qua verzorging inderdaad alleen een bekertje water, maar voor 2 euro heb je ook een halve liter Oekraiens bier :)
Bij de winkeltjes op KBP accepteren ze inderdaad naast de lokale munteenheid ook euro's, dollars en roebels. Creditcards schijnen er niet te werken in verband met "bad internet connection", maar volgens mij hadden ze gewoon geen zin in transactiekosten oid. :P
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 10 december 2015 @ 22:04:26 #193
414785 sirdanilot
pi_158161707
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 19:57 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Nou ben nog niet vertrokken maar ben al klaar met UIA. Mag maar 1 stuk baggage meenemen en kan niet online inchecken. En geen eten aan boord :')

Dat was meteen laatste keer. Volgende keer maar wat meer betalen.
Dit vind ik zo'n onzin. Neem je toch gewoon lekker zelf een lekkere en gezonde lunch mee voor in het vliegtuig? En bier e.d. kun je tegen niet al te hoge prijzen gewoon aan boord kopen, dat valt in het niet bij de meerprijs van een ticket bij een duurdere maatschappij.

1 stuk baggage is ook heel normaal. Ik vlieg binnenkort naar Brazilië en dan krijg ik 2 stuks bagage wat ik eigenlijk best wel luxe vind (want bij mijn vorige vlucht naar brazilie was het maar 1 stuk van 23 kilo, nu dus twee). Ik heb niet eens 2 koffers en ik zou niet weten wat ik er allemaal in moest stoppen :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_158162182
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 22:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iemand ervaringen met Ukraine international Airlines (www.flyuia.com)?
Is dat een beetje te doen? Normale beenruimte en geen extra rij stoelen ofzo?
En hebben ze geen rare bagage restricties?

Tickets naar Teheran zijn dusdanig goedkoop dat ik zelfs kan leven met midden in de nacht aankomen. :p
Ja, vorige week retourtje Dubai gedaan. Voor de prijs niets op aan te merken. Inchecken kan gewoon via de site van KLM, en als je stoelen bij de nooduitgang wil, kan je daar om vragen of op Schiphol gratis regelen via de zelf service zuilen. (online zijn ze geblockt).

Ja, zes uur in een 737 is afzien, zeker in een volledige bezette, maar goedkoop eten en drinken en redelijke stoelen maken veel goed. Entertainment uiteraard zelf meenemen.

En geen vreemde bagagerestricties, gewoon hetzelfde als KLM buiten EU, dus gratis 1 koffer en handbagage.

Overstap in Kiev kan wel beter; daar moet je volgende boardingcard ophalen met behulp van je bagagelabel, dat natuurlijk niemand bij de hand heeft. Dan nog een keer door security en drie overbodige andere checks. Maar het is wel een mooie luchthaven met winkeltjes, een restaurant en twee koffiebarretjes die allen dollars en euro's accepteren en goed Engels spreken.
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 10 december 2015 @ 23:50:07 #195
414785 sirdanilot
pi_158164292
Verbaast me dat UIA zelfs naar oorden als Guangzhou, Bangkok, Beijing etc. vliegt. Is denk ik wel een interessante keuze voor alles richting Azië en het midden oosten.

Naar Beijing bieden ze al vluchten aan vanaf in de 300 euro, zie ik op skyscanner, wat toch goedkoper is dan de meeste andere aanbieders.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_158164376
Top!
Tnx voor de ervaringen. Ik heb net vanavond retourtjes Teheran geboekt met Ukrainian Air. *O*
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_158168609
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:42 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Mocht je daadwerkelijk voorin kunnen plaatsnemen (alles voor de rijen bij de emergency exit) is het met Iberia Express (veel zucht) wat minder krap, maar nog steeds krap, echter gezien het goedkope tickets zijn en ik niet verwacht dat er enige status is zit je gewoon achterin bij de 28 inch indeling... Het is ook knap om 33 rijen in een toestel te proppen waar zelf low cost airliners er minder in kwijt kunnen...

Als de vervolgvlucht met Iberia is en de eerste met Iberia Express dan blijft je gewoon in Terminal 4 en aangezien e.e.a. dan ook in één boeking is gemaakt dan red je dat wel als er geen vertraging is, je hebt dan in principe alleen de paspoortcontrole en zo druk is het daar nu ook weer niet.
Het is inderdaad slechts 1:00 uur tussentijd.
wachten deze vluchten overigens wel eens op elkaar?
en heeft het zin om voor de landing even te melden bij het personeel dat je een krappe aansluiting hebt?
pi_158168737
Ik mag straks inchecken voor morgen. Ik vlieg straks hierin voor 13 uur maar op Seatguru word ik niet veel wijzer wat nou de goede seats zijn (alleen de slechte en mixed seats). Tips? :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Erasmus op 11-12-2015 11:34:08 ]
pi_158168895
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 19:57 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Nou ben nog niet vertrokken maar ben al klaar met UIA. Mag maar 1 stuk baggage meenemen en kan niet online inchecken. En geen eten aan boord :')

Dat was meteen laatste keer. Volgende keer maar wat meer betalen.
Zie hier het type dubbeltje en eerste rang :r :')
Zie!
pi_158169011
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 11:33 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik mag straks inchecken voor morgen. Ik vlieg straks hierin voor 13 uur maar op Seatguru word ik niet veel wijzer wat nou de goede seats zijn (alleen de slechte en mixed seats). Tips? :)
wit = normaal
rood = slecht ivm nabijheid wc en beperkt achteruit zetten van de rugleuning
geel = wat krapper dan normaal ivm versmalling van het toestel achterin
groen/geel = veel beenruimte ivm nooduitgang, maar de nabijheid van de wc kan storend zijn (er staat continu een rij voor de wc, dus je kunt niet echt lekker slapen)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')