abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 oktober 2015 @ 23:29:29 #51
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_157125863
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 23:18 schreef PirE het volgende:

[..]

Same here, geen zichtbare beten gezien.
Precies dit. Het zou kunnen dat hij dood is. Maar dan moet dat eerst nadrukkelijk worden bevestigd :p
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_157125954
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 23:29 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Precies dit. Het zou kunnen dat hij dood is. Maar dan moet dat eerst nadrukkelijk worden bevestigd :p
i refuse to believe he's dead.
  maandag 26 oktober 2015 @ 23:37:52 #53
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_157126063
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 23:33 schreef redboyke het volgende:

[..]

i refuse to believe he's dead.
Ja maar hoe? Hoe word je niet gebeten/ontkom je/overleef je duizenden walkers in een nauwe steeg?

Als de producers Glenn laten leven na deze ep. moeten ze wel een erg sterke escape hebben geschreven. Dikke pluim als ze dat geloofwaardig lukt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Redactie Frontpage / Sport maandag 26 oktober 2015 @ 23:40:15 #54
426493 crew  PippenScottie
pi_157126129
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 23:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja maar hoe? Hoe word je niet gebeten/ontkom je/overleef je duizenden walkers in een nauwe steeg?

Als de producers Glenn laten leven na deze ep. moeten ze wel een erg sterke escape hebben geschreven. Dikke pluim als ze dat geloofwaardig lukt.
Onder de container rollen, insmeren met darmen, bloed en andere guts en off you go...
pi_157126252
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 23:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja maar hoe? Hoe word je niet gebeten/ontkom je/overleef je duizenden walkers in een nauwe steeg?

Als de producers Glenn laten leven na deze ep. moeten ze wel een erg sterke escape hebben geschreven. Dikke pluim als ze dat geloofwaardig lukt.
gewoon chuck norris effe voor een dagje huren :P
pi_157126297
Wat namen ze domme beslissingen dit keer :N

Glenn noooo :'(
  maandag 26 oktober 2015 @ 23:49:04 #57
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_157126308

De container theorie is onzin want daar is eenmaal te weinig ruimte onder.

Wat wel opvalt is dat het bloed en darmen als een geiser uit Nicholas zijn karkas spuit, dat hij onder het bloed en intestines komt te zitten is dus een bijkomstig voordeel.

Hij overleeft daar dus door. Leek me al stug dat ze een main character 10 minuten voor het eind afkillen zonder echt beten/verwondingen te tonen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_157126322
En sowieso sterft Glenn in de armen van een huilende Maggie.
  Public Relations / Redactie Film maandag 26 oktober 2015 @ 23:50:13 #59
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_157126324
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 23:03 schreef Gupje het volgende:
En mensen die denken dat Glenn nog leeft :') als dat waar is stop ik er wel mee....
Dag :W

Ongeschreven regel van TV: zolang het niet wordt bevestigd is het niet zo, zeker niet bij dit type personages die dermate vast onderdeel van de cast zijn.

Als het wel zo is: hulde voor de schrijvers, maar Glenn had wel iets meer emotie verdiend als afscheid.
  maandag 26 oktober 2015 @ 23:51:18 #60
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_157126336
Kan iemand mij uitleggen wat precies de logica is om 30 minuten in een dierenwinkel te gaan chillen zonder dat daar echt een reden voor is en waardoor vervolgens iedereen dood is?
2000 light years from home
  maandag 26 oktober 2015 @ 23:52:44 #61
194233 Friday12
Originele kloon
pi_157126357
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 23:51 schreef Merkie het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat precies de logica is om 30 minuten in een dierenwinkel te gaan chillen zonder dat daar echt een reden voor is en waardoor vervolgens iedereen dood is? [ afbeelding ]
Omdat iemand gewond was?
  maandag 26 oktober 2015 @ 23:53:46 #62
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_157126377
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 23:51 schreef Merkie het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat precies de logica is om 30 minuten in een dierenwinkel te gaan chillen zonder dat daar echt een reden voor is en waardoor vervolgens iedereen dood is? [ afbeelding ]
De grote negert had een gunshot in zijn been en moest worden behandeld, de staat stond vol met walkers en ze moesten wachten op het plan om de diervoeder fabriek in de fik te zetten.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_157126405
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 23:51 schreef Merkie het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat precies de logica is om 30 minuten in een dierenwinkel te gaan chillen zonder dat daar echt een reden voor is en waardoor vervolgens iedereen dood is? [ afbeelding ]
Ze gingen die benen verbinden en spalken enzo, en toen ze wegrenden strijkelde eerst die chick met der gebroken poot en daarna kwam die kerel niet het hek over, maar die was toch al een walking dead aan het worden.

Tenslotte moest die neger met zijn schotwonden door het water lopen, dus misschien wel een infectie straks?
.
  maandag 26 oktober 2015 @ 23:55:12 #64
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_157126409
quote:
6s.gif Op maandag 26 oktober 2015 23:52 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Omdat iemand gewond was?
Ok jammer dan gewoon ff doorbijten. Ze waren al halverwege.
2000 light years from home
  maandag 26 oktober 2015 @ 23:55:48 #65
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_157126420
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 23:53 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

De grote negert had een gunshot in zijn been en moest worden behandeld, de staat stond vol met walkers en ze moesten wachten op het plan om de diervoeder fabriek in de fik te zetten.
Ja prima plan maar dat ding was al afgefikt dus gewoon ff doorlopen en niet zeiken. Ze hadden een halfuur voorsprong, slaat echt nergens op.
2000 light years from home
  maandag 26 oktober 2015 @ 23:58:14 #66
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_157126451
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 23:55 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ja prima plan maar dat ding was al afgefikt dus gewoon ff doorlopen en niet zeiken. Ze hadden een halfuur voorsprong, slaat echt nergens op.
Dat de fabriek was afgefikt wisten ze nog niet en was een heel acceptabel plan vond ik.

Gelukkig hanteren ze niet die full jackie chan benadering die jij voor ogen hebt en laten ze zien dat het allemaal mensen zijn. Tevens hadden ze dus geen half uur ;) dat dachten ze maar de horde was er al wat eerder.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 00:04:20 #67
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157126540
Glenn kan natuurlijk ook als walker terugkomen of in een back story
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_157126638
Neeeeeeeeee! :'( :'( :'(
Wat een zenuwslopende, afgrijselijke, gruwelijke aflevering. :'(
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_157126663
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:49 schreef FredVleespet het volgende:
Ook al lag Nicolas op hem, met 100en walkers om zich heen niet 1keer gebeten worden terwijl hij op de grond ligt is zo goed als onmogelijk.
Dit dus. Maar helaas zijn er toch een aantal dingen die er op wijzen dat hij niet dood is.
"Pools are perfect for holding water"
pi_157126697
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 23:40 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Onder de container rollen, insmeren met darmen, bloed en andere guts en off you go...
Maar als dat al een goede manier is om tussen de walkers te lopen ... Waarom doen ze dat dan niet veel vaker? Bv als ze (veel te lang) wachten in die winkel terwijl ze die lui verbinden. Of Rick wanneer hij nu ingesloten in die camper zit. Of zo'n beetje elke situatie waarin je omringd en/of ingesloten wordt door walkers.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 00:16:20 #71
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_157126713
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 00:12 schreef probeer het volgende:

[..]

Dit dus. Maar helaas zijn er toch een aantal dingen die er op wijzen dat hij niet dood is.
Mwah als Nicholas wel bovenop hem ligt en wordt opgegeten zit Glenn finaal onder de darmen. Daarnaast zie je in het filmpje dat de walkers die Glenn wel willen eten door de container worden tegengehouden en door de Walkers die van Nicholas lopen te eten.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 00:15 schreef probeer het volgende:

[..]

Maar als dat al een goede manier is om tussen de walkers te lopen ... Waarom doen ze dat dan niet veel vaker? Bv als ze (veel te lang) wachten in die winkel terwijl ze die lui verbinden. Of Rick wanneer hij nu ingesloten in die camper zit. Of zo'n beetje elke situatie waarin je omringd en/of ingesloten wordt door walkers.
Het is geen goede manier, het is een tijdelijke manier die absoluut geen garanties geeft :P
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_157126715
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 23:53 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

De grote negert had een gunshot in zijn been en moest worden behandeld, de staat stond vol met walkers en ze moesten wachten op het plan om de diervoeder fabriek in de fik te zetten.
En waarom dan niet al gewoon wat walker-troep op jezelf smeren zodat je er tussen kan lopen, aangezien dat blijkbaar zo'n geweldige camouflage is.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 00:16:42 #73
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_157126719
Ik vind TWD echt een geweldige serie en zal het ook blijven kijken. Toch zijn er wel een aantal punten waar ik mijn vraagtekens bij zet...

1. Dit is al eerder genoemd maar ik vind het nogal ergerlijk dat het ene moment een walker op ninjamodus kan staan en het andere moment weer geluid maakt als hij/zij een slachtoffer ziet. Dat is echt een kwestie van gemakzucht bij de schrijvers.

2. Is de truc met zombiebloed uitgewerkt? Toen ze met de groep in de dierenwinkel zaten kwam er niemand (Michonne zou dat toch moeten weten?' op het idee om zichzelf in te smeren met bloed van die twee walkers?

3. Morgan deed er ongeveer 5 minuten over om bij die hoorn te komen en hem uit te zetten. Het lijkt wel alsof die groep van Glenn en Michonne een hele wereldreis moeten ondernemen om weer bij Alexandria te komen? Normaal gesproken let ik hier niet zo op maar dit vond ik wel storend.

4. De schrijvers moeten wel met een heel goed verhaal komen om Glenn dit te laten overleven...

[ Bericht 0% gewijzigd door francoisdublanc op 27-10-2015 00:26:25 ]
pi_157126735
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 00:16 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Mwah als Nicholas wel bovenop hem ligt en wordt opgegeten zit Glenn finaal onder de darmen. Daarnaast zie je in het filmpje dat de walkers die Glenn wel willen eten door de container worden tegengehouden en door de Walkers die van Nicholas lopen te eten.

[..]

Het is geen goede manier, het is een tijdelijke manier die absoluut geen garanties geeft :P
Nog steeds compleet onrealistisch is dat het lichaam van Nicholas Glenn helemaal bedekt, en geen enkele van die tientallen walkers in een uitstekend been of lichaamsdeel bijt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_157126747
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 00:16 schreef sonnyspek het volgende:
Ik vind TWD echt een geweldige serie en zal het ook blijven kijken. Toch zijn er wel een aantal punten waar ik mijn vraagtekens bij zet...

1. Dit is al eerder genoemd maar ik vind het nigal ergerlijk dat het ene moment een walker op ninjamodus kan staan en het andere moment weer geluid maakt als hij/zij een slachtoffer ziet. Dat is echt een kwestie van gemakzucht bij de schrijvers.

2. Is de truc met zombiebloed uitgewerkt? Toen ze met de groep in de dierenwinkel zaten kwam er niemand (Michonne zou dat toch moeten weten?' op het idee om zichzelf in te smeren met bloed van die twee walkers?

3. Morgan deed er ongeveer 5 minuten over om bij die hoorn te komen en hem uit te zetten. Het lijkt wel alsof die groep van Glenn en Michonne een hele wereldreis moeten ondernemen om weer bij Alexandria te komen? Normaal gesproken let ik hier niet zo op maar dit vond ik wel storend.

4. De schrijvers moeten wel met een heel goed verhaal komen om Glenn dit te laten overleven...
Ik ben het helemaal met elk van je punten eens. Plus, nummer 5:

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 00:18 schreef probeer het volgende:

[..]

Nog steeds compleet onrealistisch is dat het lichaam van Nicholas Glenn helemaal bedekt, en geen enkele van die tientallen walkers in een onbedekt been of lichaamsdeel bijt.
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')