abonnement Unibet Coolblue
pi_157182954
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:40 schreef Fien1989 het volgende:

[..]

Ik heb de stok anders ook maar zelden kunnen pakken in minder dan een uur enkele reis :{ Kaag was hier een uitzondering in, samen met Montfoort.

Als ik 'm alleen maar zou pakken als hij binnen een uur lag, dan was ik nog maar welgeteld 2x aan de beurt geweest :{

Tja, dat is een afweging die ieder voor zich moet maken. Misschien haal ik hem dit weekend wel op, even kijken of ik zin heb,
pi_157182975
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:46 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Tja, dat is een afweging die ieder voor zich moet maken. Misschien haal ik hem dit weekend wel op, even kijken of ik zin heb,
:D
  donderdag 29 oktober 2015 @ 14:50:32 #203
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_157183012
quote:
10s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:50 schreef Fien1989 het volgende:

het ligt binnen een uur van Rotterdam vandaan en wel erg dichtbij de provinciale weg N57 :D
Is een rijksweg zelfs.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_157183033
quote:
6s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:50 schreef JDude het volgende:

[..]

Is een rijksweg zelfs.
Ah, ik zie het :D

https://nl.wikipedia.org/wiki/Rijksweg_57
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 oktober 2015 @ 14:52:51 #205
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157183034
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:40 schreef Fien1989 het volgende:
Maar elke bestemming heeft dat "probleem" in principe... er is geen enkele bestemming die dichtbij is voor iedereen
Wat jij doet is een stok meenemen van plekken waar wel een berg mensen zijn die hem willen verplaatsen en al in geen tijden meer aan de beurt zijn geweest (Randstad dus) en hem in niemandsland droppen. De stok zal nu weer gewoon teruggaan naar de randstad, omdat daar wel mensen wonen.

Lang geleden trouwens, dat iemand anders dan ik de stok naar Zuid Holland brengt...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_157183108
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wat jij doet is een stok meenemen van plekken waar wel een berg mensen zijn die hem willen verplaatsen en al in geen tijden meer aan de beurt zijn geweest (Randstad dus) en hem in niemandsland droppen. De stok zal nu weer gewoon teruggaan naar de randstad, omdat daar wel mensen wonen.

Lang geleden trouwens, dat iemand anders dan ik de stok naar Zuid Holland brengt...
Maar de Randstad is niet leuk :{ Ik zou 'm echt never nooit in de Randstad uitzetten, nooit voor m'n leven :P Als ik 'm heb, gaat hij elke keer weer naar een andere provincie :D Volgende keer in weer het Zuiden of juist het Noorden aan de beurt of zo O+

Daarbij, ook in bijv. Limburg was hij best actief... en dankzij mij kwam Stok daar voor 2 weekjes, waarna ik 'm naar Flevoland had gebracht :D
pi_157183118
De randstad is wel leuk want o.a. Maringo en wolfrolf wonen daar })
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 oktober 2015 @ 14:59:19 #208
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157183140
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:57 schreef Fien1989 het volgende:

[..]

Maar de Randstad is niet leuk :{ Ik zou 'm echt never nooit in de Randstad uitzetten, nooit voor m'n leven :P Als ik 'm heb, gaat hij elke keer weer naar een andere provincie :D Volgende keer in weer het Zuiden of juist het Noorden aan de beurt of zo O+

Daarbij, ook in bijv. Limburg was hij best actief... en dankzij mij kwam Stok daar voor 2 weekjes, waarna ik 'm naar Flevoland had gebracht :D
Ja, dan pak je hem niet. Er zijn echt talloze mensen hier die al maanden niet meer aan de beurt zijn geweest omdat die stok keer op keer weer verdwijnt naar de provincie. In Limburg zijn er zelfs meer verplaatsingen geweest de afgelopen x maanden.

Weet je wel hoe demotiverend jouw actie voor mij is geweest? Als je me nu vraagt om een hele dag weer die ellende die de NS heet te ondergaan, zeg ik zonder te twijfelen nee.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_157183160
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:57 schreef Fien1989 het volgende:

[..]

Maar de Randstad is niet leuk :{ Ik zou 'm echt never nooit in de Randstad uitzetten, nooit voor m'n leven :P Als ik 'm heb, gaat hij elke keer weer naar een andere provincie :D Volgende keer in weer het Zuiden of juist het Noorden aan de beurt of zo O+

Daarbij, ook in bijv. Limburg was hij best actief... en dankzij mij kwam Stok daar voor 2 weekjes, waarna ik 'm naar Flevoland had gebracht :D
Wat is dit nou weer voor gekkigheid?
Drop dat ding gewoon op een mooie plaats, dan heeft degene die hem ophaalt er ook wat aan. Niet persé op een afgelegen plaats, want 'afgelegen'.
Professioneel gifmenger.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 15:01:34 #210
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_157183168
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wat jij doet is een stok meenemen van plekken waar wel een berg mensen zijn die hem willen verplaatsen en al in geen tijden meer aan de beurt zijn geweest (Randstad dus) en hem in niemandsland droppen. De stok zal nu weer gewoon teruggaan naar de randstad, omdat daar wel mensen wonen.

Lang geleden trouwens, dat iemand anders dan ik de stok naar Zuid Holland brengt...
:'( :{ ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 oktober 2015 @ 15:04:02 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157183198
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:01 schreef Barreltje het volgende:

[..]

:'( :{ ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegah was het leuk, kwam de stok in de omgeving en konden de mensen daar lekker aan de slag tot iemand eens een lange reis maakte. Tegenwoordig is de stok weg uit de omgeving voor er überhaupt foto's gepost zijn, leuk voor de mensen die in de buurt wonen.

En dan heb ik het niet alleen over de Randstad.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_157183207
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ja, dan pak je hem niet. Er zijn echt talloze mensen hier die al maanden niet meer aan de beurt zijn geweest omdat die stok keer op keer weer verdwijnt naar de provincie. In Limburg zijn er zelfs meer verplaatsingen geweest de afgelopen x maanden.

Weet je wel hoe demotiverend jouw actie voor mij is geweest? Als je me nu vraagt om een hele dag weer die ellende die de NS heet te ondergaan, zeg ik zonder te twijfelen nee.
Ik snap niet zo goed waarom haar actie zo veel invloed heeft op de jouwe. Jij had hem toch al weggelegd?

Kortom, voor jou is het cirkeltje toch rond? Je hebt hem opgehaald en weggebracht....
Bis vincit qui se vincit!
pi_157183234
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ja, dan pak je hem niet. Er zijn echt talloze mensen hier die al maanden niet meer aan de beurt zijn geweest omdat die stok keer op keer weer verdwijnt naar de provincie. In Limburg zijn er zelfs meer verplaatsingen geweest de afgelopen x maanden.

Weet je wel hoe demotiverend jouw actie voor mij is geweest? Als je me nu vraagt om een hele dag weer die ellende die de NS heet te ondergaan, zeg ik zonder te twijfelen nee.
Euhhm... dat demotiverende... dat snap ik dan weer niet helemaal. Je hebt 'm eenmaal uitgezet, dan is hij daarna toch vrij om overal heen te gaan?

Het is in mijn beleving hetzelfde als toen ik 'm "met moeite" had verstopt in Schokland (Flevoland) en hij de dag erna meteen al helemaal richting het Noorden verdween i.p.v. nog even in Flevoland te blijven :P Voor mij was het misschien een beetje jammer, maar niet demotiverend. Een paar dagen later kon ik 'm namelijk zelf weer ophalen uit het Noorden :)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 oktober 2015 @ 15:06:36 #214
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157183235
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:04 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed waarom haar actie zo veel invloed heeft op de jouwe. Jij had hem toch al weggelegd?

Kortom, voor jou is het cirkeltje toch rond? Je hebt hem opgehaald en weggebracht....
Ik had hem net zo goed kunnen laten liggen. Mijn actie heeft niks anders bereikt dan een regeltje tekst in de lijst der verplaatsingen. Als het spel daarom draaide was ik allang afgehaakt.

Het zou leuk zijn geweest als die ellende van gisteren beloond werd met een actie van iemand die eindelijk weer aan de beurt komt, er een leuk verhaaltje aan plakt en de stok op een andere plek legt die toevallig in de buurt ligt. Niet dat ie verdwijnt voor ik de foto's online heb gezet. Ze hadden net zo goed op dat eiland het slot door kunnen knippen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_157183269
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik had hem net zo goed kunnen laten liggen. Mijn actie heeft niks anders bereikt dan een regeltje tekst in de lijst der verplaatsingen. Als het spel daarom draaide was ik allang afgehaakt.

Het zou leuk zijn geweest als die ellende van gisteren beloond werd met een actie van iemand die eindelijk weer aan de beurt komt, er een leuk verhaaltje aan plakt en de stok op een andere plek legt die toevallig in de buurt ligt. Niet dat ie verdwijnt voor ik de foto's online heb gezet. Ze hadden net zo goed op dat eiland het slot door kunnen knippen.
Maar hoe zo moet hij toevallig in de buurt liggen? Ik heb hem ook meerdere keren 10tallen kilomters verplaatst, omdat ik er met de auto toevallig langskwam. En omdat je er leuke mensen mee kan ontmoeten.
Bis vincit qui se vincit!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 oktober 2015 @ 15:11:09 #216
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157183296
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:09 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Maar hoe zo moet hij toevallig in de buurt liggen? Ik heb hem ook meerdere keren 10tallen kilomters verplaatst, omdat ik er met de auto toevallig langskwam. En omdat je er leuke mensen mee kan ontmoeten.
Voor mij is dit precies hetzelfde als een verdwenen stok. Echt de laatste keer dat het spel goed leuk en mooi liep was de week in Limburg. Mensen die met elkaar samenwerken, rekening met elkaar houden en ook hele kleine verplaatsingen uitvoeren, dat is leuk. De stok per verplaatsing 100km verderop weer droppen is niet leuk.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_157183319
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Voor mij is dit precies hetzelfde als een verdwenen stok. Echt de laatste keer dat het spel goed leuk en mooi liep was de week in Limburg. Mensen die met elkaar samenwerken, rekening met elkaar houden en ook hele kleine verplaatsingen uitvoeren, dat is leuk. De stok per verplaatsing 100km verderop weer droppen is niet leuk.
Ok, dat vind jij niet leuk..

Maar ik ben dus al meerdere keren op plaatsen geweest waar ik nooit kom, om de stok op te halen, of hem zelfs voor een specifiek iemand neer te leggen zodat die er weer mee verder kon.

Het is gewoon elke keer anders, en die afwisseling dat maakt het leuk voor mij.
Bis vincit qui se vincit!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 oktober 2015 @ 15:16:58 #218
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157183365
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:13 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Ok, dat vind jij niet leuk..

Maar ik ben dus al meerdere keren op plaatsen geweest waar ik nooit kom, om de stok op te halen, of hem zelfs voor een specifiek iemand neer te leggen zodat die er weer mee verder kon.

Het is gewoon elke keer anders, en die afwisseling dat maakt het leuk voor mij.
Voor mij ook, ik ben al in 9 van de 12 provincies geweest om de stok op te halen, dat doet ook niet iedereen zomaar. Wat het spel dan toevoegt is dat je mensen in jouw omgeving ook weer blij maakt, en dat jouw actie ook gevolgen heeft voor het verdere verloop van het spel.

Die ellende met de treinen heeft er vast ook aan bijgedragen, maar nu heb ik echt het idee dat ik voor niks die kant op ben gegaan. En ik heb echt diep spijt dat ik überhaupt ben gegaan, aangezien ik wist dat Fien op de loer lag.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_157183376
Het maakt mij ook niet uit of de stok nou een plaatsje 5 kilometer verderop of 250 kilometer verderop komt te liggen. Komt die in een keer 250 kilometer verderop te liggen dan is dat jammer voor mij maar dan komt er wel weer een volgende keer.

Maar Nattekat als je dat nou niet wilde had je misschien beter niet kunnen vertellen waar je de stok zou neerleggen, of zie ik dat verkeerd?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 oktober 2015 @ 15:19:08 #220
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157183399
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:17 schreef KolonelBroodje het volgende:
Het maakt mij ook niet uit of de stok nou een plaatsje 5 kilometer verderop of 250 kilometer verderop komt te liggen. Komt die in een keer 250 kilometer verderop te liggen dan is dat jammer voor mij maar dan komt er wel weer een volgende keer.
Als je een tocht van 100km maakt om de stok te halen, en hij ligt er dan niet. Dan kan ik me onmogelijk voorstellen dat je niet teleurgesteld bent.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_157183433
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als je een tocht van 100km maakt om de stok te halen, en hij ligt er dan niet. Dan kan ik me onmogelijk voorstellen dat je niet teleurgesteld bent.
Tja, shit happens. Ik ga geen 100 km omrijden of zelfs maar op pad om alleen de stok op te halen. Dit doe ik gecombineerd met nuttige tripjes.

Maar jij hebt nu toch niet 100km gereisd om te merken dat de stok weg was?
Bis vincit qui se vincit!
pi_157183440
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als je een tocht van 100km maakt om de stok te halen, en hij ligt er dan niet. Dan kan ik me onmogelijk voorstellen dat je niet teleurgesteld bent.
Ik had een keer 125 kilometer gefietst om de stok te halen en toen lag de stok er ook niet meer. Kon ik weer 125 kilometer terug fietsen. Ja dan is het jammer dat de stok er niet meer ligt maar ik heb dan toch getraind en dus is het niet voor niks geweest. Met een trein of auto is dat wellicht anders.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 oktober 2015 @ 15:22:30 #223
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157183445
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:17 schreef KolonelBroodje het volgende:
Maar Nattekat als je dat nou niet wilde had je misschien beter niet kunnen vertellen waar je de stok zou neerleggen, of zie ik dat verkeerd?
Dat is per ongeluk zo gelopen, ursel had het er toevallig over. Maar dat is ook niet zo zeer het grootste probleem. Als ik die foto's wel meteen had geplaatst, was ik nog steeds echt diep diep teleurgesteld geweest dat de stok nu in een ***** gehucht ligt door zo'n actie.

Ik weet nog dat ik ooit naar Bunde ben gegaan toen de stok net in de omgeving lag. Achteraf gezien had ik beter niet kunnen gaan, het spel liep er wel lekker. Zo denk ik dan. Sinds dien heb ik de stok nooit meer opgehaald op een plek waar ie net ligt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 oktober 2015 @ 15:23:52 #224
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157183470
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:21 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Tja, shit happens. Ik ga geen 100 km omrijden of zelfs maar op pad om alleen de stok op te halen. Dit doe ik gecombineerd met nuttige tripjes.

Maar jij hebt nu toch niet 100km gereisd om te merken dat de stok weg was?
Als ie er niet ligt; heb je voor niks gereisd.

Als ie er wel ligt, en de stok is alweer weg uit het dorp waar je hem hebt gelegd en opnieuw in niemandsland is gedropt; heb je voor niks die stok verplaatst.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_157183504
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als ie er niet ligt; heb je voor niks gereisd.

Als ie er wel ligt, en de stok is alweer weg uit het dorp waar je hem hebt gelegd en opnieuw in niemandsland is gedropt; heb je voor niks die stok verplaatst.
Ja, maar dat is een afweging die ieder voor zich maakt. Gewoon niet melden dat je gaat, en pas melden als je hem hebt. En mijn persoonlijke mening is dat je wel een beetje "gek" moet zijn om alleen voor een stok te gaan reizen.

En nee, jij hebt niet de stok voor niets verplaatst. Jij hebt er toch lol van gehad, en de volgende heeft er ook lol van.
Bis vincit qui se vincit!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')