Ja, dat zal ik toen ook wel geweest zijn.quote:Op maandag 2 november 2015 19:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die werd mij inderdaad aangeraden hier in dit topic. Ik baal er wel van dat ik toen niet gewoon de cbr600rr heb gekocht.
De gsxr600 ziet er overigens ook niet slecht uit.
Model vanaf 2006 pakken. Race er nu al 5 of 6 jaar zo goed als probleemloos mee rond . Heb alleen wel een reserve versnellingsbak op de plank liggen, met een quickshifter willen ze nog wel eens problemen geven (timing komt heel nauw).quote:
RSV, please . Het rijdt super (de factory iig) en het ziet er geweldig uit.. maar na anderhalf jaar kon ik in 3 uur het blok uit- en weer inbouwen. Uiteindelijk 2.5 blok versleten en oneindig veel gezeik met de elektronica gehad .quote:Op maandag 2 november 2015 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is er mis met naked?
Anders RSV dan maar
Ja. Onder je brommer leggen en een goeie burnout mee maken recht voor het politiebureau.quote:Op maandag 2 november 2015 20:59 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb nog twee oude motorbanden in de schuur liggen, weet iemand wat leuks om daar mee te doen?
Naked vind ik niet fijn met de vele kilometers die ik rijd (inclusief snelweg helaas).quote:Op maandag 2 november 2015 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is er mis met naked?
Anders RSV dan maar
2006 is mooi inderdaad.quote:Op maandag 2 november 2015 19:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Model vanaf 2006 pakken. Race er nu al 5 of 6 jaar zo goed als probleemloos mee rond . Heb alleen wel een reserve versnellingsbak op de plank liggen, met een quickshifter willen ze nog wel eens problemen geven (timing komt heel nauw).
Verder natuurlijk wel netjes onderhoud plegen en af en toe preventief de boel open trekken (nog nooit iets geks tegengekomen).
't Rijdt zo veel fijner dan een 600RR/ZX6R/Daytona 675. Met een gsx-r 600 weinig ervaring maar die zie je op 't circuit ook amper, zal wel een reden voor zijn .
Hoeveel pech heb jij met blokken?quote:Op maandag 2 november 2015 19:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
RSV, please . Het rijdt super (de factory iig) en het ziet er geweldig uit.. maar na anderhalf jaar kon ik in 3 uur het blok uit- en weer inbouwen. Uiteindelijk 2.5 blok versleten en oneindig veel gezeik met de elektronica gehad .
Mooi om te horen!quote:Op maandag 2 november 2015 21:22 schreef BRooster het volgende:
[..]
Hoeveel pech heb jij met blokken?
Je ex 675 doet het hier nog prima na 2.5 jaar iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die street triple blokken zijn nagenoeg identiek aan die van de 675, alleen de nokkenassen en zuigers zijn anders. Het street triple blok toen meteen opengetrokken om te kijken hoe dat eruit zag en daar was niks mis mee. Na het vervangen van de nokkenassen de boel ingebouwd en het liep beter dan met het oorspronkelijke blok.
De originele zuigers heb ik nu op m'n bureau liggen als presse-papier.Huilen dan.
Stukkie. Flinke mistbank gepakt op de snelweg, dan houdt ie wat in, meer niet. Vorig jaar heb ik er echt nog mee op de vluchtstrook gestaan ben benieuwd hoe dat dit jaar gaat nu de carb setting wel (enigszins) klopt.quote:
Kennelijk had je een maandagochtend model dan of zo, collega heeft een tuono en die hoor ik er nooit over.quote:Op maandag 2 november 2015 19:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
RSV, please . Het rijdt super (de factory iig) en het ziet er geweldig uit.. maar na anderhalf jaar kon ik in 3 uur het blok uit- en weer inbouwen. Uiteindelijk 2.5 blok versleten en oneindig veel gezeik met de elektronica gehad .
Koop een goedkope toerbuffel en iets leuks erbij.quote:Op maandag 2 november 2015 21:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Naked vind ik niet fijn met de vele kilometers die ik rijd (inclusief snelweg helaas).
Tijd voor een winterslangetje waarbij je koelvloeistof langs de carb laat lopenquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Stukkie. Flinke mistbank gepakt op de snelweg, dan houdt ie wat in, meer niet. Vorig jaar heb ik er echt nog mee op de vluchtstrook gestaan ben benieuwd hoe dat dit jaar gaat nu de carb setting wel (enigszins) klopt.
Ik had je gewaarschuwdquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:14 schreef Piles het volgende:
De truc met de hamer is al weer uitgewerkt. Gelukkig was het stuk blik klaarbij de garage...
quote:Op maandag 2 november 2015 22:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mooi om te horen!
Had ook niet anders verwacht, ik zadel niet zo graag andere mensen met mijn problemen op.
Je weet dat ik dat blok vervangen heb door een street triple blok? Het oorspronkelijke blok had te veel schade.
Korte samenvatting:Had het gelezen inderdaad, al zag ik het las nadat ik de motor gekocht had. Maar inderdaad, alles doet het gewoon goed dus geen problemen mee. Stekker van de fan zat wel los btw toen ik hem kochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die street triple blokken zijn nagenoeg identiek aan die van de 675, alleen de nokkenassen en zuigers zijn anders. Het street triple blok toen meteen opengetrokken om te kijken hoe dat eruit zag en daar was niks mis mee. Na het vervangen van de nokkenassen de boel ingebouwd en het liep beter dan met het oorspronkelijke blok.
De originele zuigers heb ik nu op m'n bureau liggen als presse-papier.
Fietsen met koelvloeistofquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tijd voor een winterslangetje waarbij je koelvloeistof langs de carb laat lopen
Sorry ik kan je niet horen over het geluid van mijn niet bevriezende carbsquote:
Bandit heeft geen koelvloeistofquote:Op dinsdag 3 november 2015 10:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Sorry ik kan je niet horen over het geluid van mijn niet bevriezende carbs
Dan moet je denk ik kijken naar je luchtinlaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |