Mijn Bandit stond vorig jaar, toen ik de BMW had voor de winter, in de carport van mijn ouders onder zeil. Wel buiten dus, maar het scheelt al een hoop. Rondje van tevoren rijden met Euro 98 benzine (minder toevoegingen > minder bezinksel in de carbs), opbokken met beide wieltjes van de grond, ketting en alle openliggende lagers volbaggeren met vet en een hoes erover. In maart weer eronder uit gehaald, vliegroest eraf gewassen en lopen. Ging prima.quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:03 schreef Skv het volgende:
Ha motorrijders, kort vraagje over stalling.
De afgelopen jaren had ik mijn motor in de winter bij mijn schoonouders in de garage staan. Deze is helaas nu vol met motoren van mijn schoonvader. Ik ben daarom benieuwd of (en zo ja hoe) jullie je motor stallen. Hij staat nu op straat, met zo'n all-weather hoes er overheen. Dit lijkt me wat summier voor een eventuele strenge winter.
Hoe gaan jullie hier mee om? Aan straat laten staan of in een stalling? En indien een stalling, heeft iemand een goedkope optie in de omgeving van Haarlem? Bedankt voor het meedenken
Mja, zo zijn er zoveel die na hun rijles in het topic verkondigen hun droomfiets te gaan kopen, dat wordt dan afgeraden, men doet het toch en heeft vervolgens spijt. Ik zie jouw post nog voor me, 'vanaf 100pk wordt het pas leuk'quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja dat was ook mijn redenatie. Maar ik zag dat je voor een beetje leuke fiets al gauw 200-250 per weekend betaalt.
Ik heb gewoon mijn droomfiets (type fiets dan) gekocht en kwam er gauw achter dat het niet mijn favoriete type fiets is. Maargoed; ik wou altijd een sportfiets en ik weet nu hoe die in de praktijk zijn.
fikszed.quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:11 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb de luxe van een eigen garage én schuur in de tuin
dat was jij ook nietquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:30 schreef Sounddragon het volgende:
Ik had niet gezien dat ik hem volgooide, excu6
Dat laatste is nog wel een optie dan lijkt me. Heb helaas geen middenbok op de motor (alleen een zijstandaard). Maar goed weggestopt onder het afdak voor de fietsen, met daarover een hoes (en inderdaad nog even een ritje rondknallen met '98, ik rij normaal op 95) is wel een idee.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mijn Bandit stond vorig jaar, toen ik de BMW had voor de winter, in de carport van mijn ouders onder zeil. Wel buiten dus, maar het scheelt al een hoop. Rondje van tevoren rijden met Euro 98 benzine (minder toevoegingen > minder bezinksel in de carbs), opbokken met beide wieltjes van de grond, ketting en alle openliggende lagers volbaggeren met vet en een hoes erover. In maart weer eronder uit gehaald, vliegroest eraf gewassen en lopen. Ging prima.
De winter daarvoor heeft ie gewoon buiten in de sneeuw gestaan en pekel opgevangen van strooiwagens op straat, daar heeft ie oneindig veel meer van geleden.
Je hebt echt geen rateltakel nodig Met een katrollenstel heb je dat ding zo omhoog.quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Veel plezier 10 meter hoog Misschien een luchttakel, met de hand ben je wel een stiefkwartiertje zoet
Ow, idd, zag mijn post 300 in een nieuw scherm, leek maar zoquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat was jij ook niet
garage zou ik ook wel chill vinden, maar oprit+ schuur is ook prettig. Misschien de oprit nog maar eens overkappen. Auto staat nu onder een boom, ook niet ideaal.
Voor de securite zou ik mooi een kettingtakel pakken.. katrollen is een beetje 1928, en dan heb je een mega eind touw nodig; keertje of 5 inscheren lijkt me wel handig, dat is al 60 meter. Kettingtakel is goedkoper en veiliger.. duurt wel langer, dat wel.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je hebt echt geen rateltakel nodig Met een katrollenstel heb je dat ding zo omhoog.
Da's zo'n 30 Euro per maand. Niet heel erg goedkoop.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat laatste is nog wel een optie dan lijkt me. Heb helaas geen middenbok op de motor (alleen een zijstandaard). Maar goed weggestopt onder het afdak voor de fietsen, met daarover een hoes (en inderdaad nog even een ritje rondknallen met '98, ik rij normaal op 95) is wel een idee.
Ga toch even zoeken naar een stalling om te weten wat dat kost.
Laat jij 'm in de winter buiten staan onder een afdak? Of in de schuur zelf?quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:37 schreef Tunafish het volgende:
Ik heb een paar weken geleden bij mij in de tuin het pad verbreed en achter de schuur een stoepje gelegd waar de motor kan staan. Helaas niet genoeg rekening gehouden met de ietwat grotere draaicirkel van die XJ900, want die moet nu eerst een paar keer steken, waarbij het voorwiel mooi diep in de bagger komt te zitten Maargoed. als het zometeen koud wordt kan 'ie daar onder de hoes ietwat beter beschut staan dan buiten op de parkeerplaats.
Suzuki wil nog steeds niet starten
Buiten, maar zolang er geen sneeuw of ijzel ligt, rij ik ook gewoon door. 's Avonds staat ie dan achter de schuur, heeft ie van twee kanten beschutting, en onder een hoes. Vorig jaar reed ik op mijn Suzuki, die heeft gewoon de hele winter op de stoep aan een drukke weg gestaan, ook met de hoes erover 's avonds. Dat ding heeft een boel issues, maar pekel leek 'ie prima te kunnen hebben.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Laat jij 'm in de winter buiten staan onder een afdak? Of in de schuur zelf?
3 tientjes is echt niet duur. Is dat een garagebox of iets geregeld met een motorzaak of zo?quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:14 schreef Skv het volgende:
Ik heb 'n stalling voor 3 tientjes per maand, die in de buurt zit. Denk dat hij daar t/m maart naartoe gaat.
Daar kan ik geen hoogte van krijgen vooralsnog, maar het is ergens achterin een industrieterrein.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
3 tientjes is echt niet duur. Is dat een garagebox of iets geregeld met een motorzaak of zo?
Ik neem ook aan dat je hem niet op zijn staart zit, en dan bedoel ik niet dat je snel rijdt maar dat je het vermogen ook in bochten etc goed weet te gebruiken. Want de power is nooit een probleem aangezien je die zelf gewoon in de hand hebtquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:28 schreef Catch22- het volgende:
O niet qua power hoor, dat mag wel wat meer zijn. Maar het is niet zo comfortabel met clip-ons.
Klopt. Eerst waren rotondes wel kut omdat ik ze niet snel genoeg nam en te laag in de toeren zat, maar als ik een beetje doorrij is dat geen issue meer.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik neem ook aan dat je hem niet op zijn staart zit, en dan bedoel ik niet dat je snel rijdt maar dat je het vermogen ook in bochten etc goed weet te gebruiken. Want de power is nooit een probleem aangezien je die zelf gewoon in de hand hebt
Ziet er wel oké uit, al kan ik zo geen KVK nummer vinden.quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Daar kan ik geen hoogte van krijgen vooralsnog, maar het is ergens achterin een industrieterrein.
http://motorstalling023.nl
Op welke motor rijd jij eigenlijk?quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:14 schreef Skv het volgende:
Ik heb 'n stalling voor 3 tientjes per maand, die in de buurt zit. Denk dat hij daar t/m maart naartoe gaat.
Watvoor motor gaat het worden?quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga sinterklaas om een nieuwe motor vragen.
Over iets minder dan vier weken ga ik een weekje op vakantie. Bij terugkomst ga ik er eentje scoren denk ik. De komende weken heb ik vanwege mijn werk toch geen tijd.
Iets tussen een Thundercat en een R6. De R6 vond ik te fel, en de Thundercat weer iets te pussy (na op een R6 gereden te hebben).quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Iets tussen een Thundercat en een R6. De R6 vond ik te fel, en de Thundercat weer iets te pussy (na op een R6 gereden te hebben).
Ja die lijkt wat raar. Maar wel een supervette fiets om te zien en een heerlijke driecilinderquote:Op maandag 26 oktober 2015 20:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Jammer van dat kapje op de voorkant.
Zeker, wel het soort motor dat ik het mooist vind.quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja die lijkt wat raar. Maar wel een supervette fiets om te zien en een heerlijke driecilinder
Hoezo? Je bent lang? Motormaatje rijdt er op en die is tussen de 1.85 en 1.90quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zeker, wel het soort motor dat ik het mooist vind.
Weet alleen niet of ik er een beetje fatsoenlijk op pas, moet binnenkort maar eens wat gaan proefzitten.
Ja, 2.03.quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hoezo? Je bent lang? Motormaatje rijdt er op en die is tussen de 1.85 en 1.90
Iets sportiefs met een grote kuip dus?quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik rijd veel, ook op de snelweg. Iets van windbescherming is dan welkom.
Ik zal er eens op gaan zitten voor t idee. Ik ben 1.96quote:
Of gewoon niet zeiken. Te hard (voor te lang) zul je in elk geval niet snel gaan.quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik rijd veel, ook op de snelweg. Iets van windbescherming is dan welkom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Nero22 op 26-10-2015 20:49:48 ]It's funny
But not ha-ha funny.
Ik vind deze generatie van Street/Speed Triple steeds gaver worden. Ik vond (en vind eigenlijk nog steeds) die nieuwe koplampen wat stoerder, maar dit is wel lekker retro.quote:
Of ze krijgen teveel stroom, kan ook nogquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:02 schreef Tunafish het volgende:
Ik begin een beetje te denken dat motorrijden niet helemaal aan mij besteed is. Mocht vandaag weer de lampjes van mijn achterlicht vervangen, na nog geen maand na de vorige keer. De eerste van de nieuwe set lijkt inmiddels ook al weer kapot te zijn. Weet niet of dit nou ligt aan de lampjes, dat die misschien de verkeerde zijn ofzo, of dat de hele boel kapot trilt of iets dergelijks, dunno. Het is in ieder geval behoorlijk irritant
dan moet je ze iets minder voerenquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Of ze krijgen teveel stroom, kan ook nog
Misschien, ik heb de boel niet doorgemeten. Moraal van het verhaal is dan ook meer dat het teveel kan zijnquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Of ze krijgen teveel stroom, kan ook nog
Kans is klein dat je er goed op zit met die lengte, de Speed en Street Triple zijn best wel kleine motoren.quote:
Nee dat zie je verkeerd. Je motor is knudde.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:02 schreef Tunafish het volgende:
Ik begin een beetje te denken dat motorrijden niet helemaal aan mij besteed is.
[..]
Zou goed kunnen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:19 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Kans is klein dat je er goed op zit met die lengte, de Speed en Street Triple zijn best wel kleine motoren.
Ik heb er ook eentje overwogen, maar na er even opgezeten te hebben wist ik al dat dat niets ging worden voor mij met m'n 1.90
Doe dat eerst maar eens; spanningsregelaars gaan nogal eens kapot, lampjes zijn dan een indicatie. Als hij dood aan het gaan is, sloopt ie ook je motormanagement (if any) dan ben je verder van huis.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:16 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Misschien, ik heb de boel niet doorgemeten. Moraal van het verhaal is dan ook meer dat het teveel kan zijn
Ik heb nog een mooie CB staan, niks voor je? Daarvoor is groot zijn een beetje een vereiste.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.
Daarentegen zat ik met lessen prima op een CB650F, ook niet groot.
Gewoon maar eens een beurs of dealer bezoeken.
Precies. Mensen in mijn omgeving raden mij een fireblade aan. Mijzelf kennende ga ik toch spelen met dat vermogen en zal mijn rechterhand niet naar mijn hersenen luisteren.quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Iets sportiefs met een grote kuip dus?
Ik ga zeker niet nieuw kopen eerste keer. ABS is een groot pre.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooie CB staan, niks voor je? Daarvoor is groot zijn een beetje een vereiste.
Of wil je iets nieuws?
Pak een VFR. Kosten weinig, onverwoestbaar, kuip, vlot, goed geluid.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Precies. Mensen in mijn omgeving raden mij een fireblade aan. Mijzelf kennende ga ik toch spelen met dat vermogen en zal mijn rechterhand niet naar mijn hersenen luisteren.
ABS heptie niet. gewoon zelf leren remmenquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik ga zeker niet nieuw kopen eerste keer. ABS is een groot pre.
Maar moet eerst even aan het solliciteren + werken , ben net afgestudeerd en portemonnee is redelijk leeg.
Als ik wat fondsen heb plaats ik hier wel weer een berichtje .quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ABS heptie niet. gewoon zelf leren remmen
Ik las juist dat onderhoud best duur was van die VFR's/VFR'en, in verband met VTEC.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pak een VFR. Kosten weinig, onverwoestbaar, kuip, vlot, goed geluid.
De zit op een CB is heel erg anders. Ik heb les gehad op een CBF600, daar zat ik ook prima opquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.
Daarentegen zat ik met lessen prima op een CB650F, ook niet groot.
Gewoon maar eens een beurs of dealer bezoeken.
Wel de VTEC-versie hè? De eerste generatie vind ik lelijk.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pak een VFR. Kosten weinig, onverwoestbaar, kuip, vlot, goed geluid.
Hier, voor boven je spaarpot aan de muur.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Als ik wat fondsen heb plaats ik hier wel weer een berichtje .
Mooiquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hier, voor boven je spaarpot aan de muur.
[ afbeelding ]
Ikke juist niet eigenlijk.. de mooiste is een rode met witte wielen, en dan niet die veelspaaksquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wel de VTEC-versie hè? De eerste generatie vind ik lelijk.
CB1300. handschoenen kopen met klittenband.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Mooi
Welk type is dat precies?
Ik ben zo'n 1.80 en ik vond hem al te klein. Maar ga eens proefrijden, zou ik zeggen.quote:
Tellerbak al gefixt inmiddels?quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hier, voor boven je spaarpot aan de muur.
[ afbeelding ]
Jep, zit al een tijdje een nieuwe op. Was een gokje, maar een goed gokje gelukkig.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ben zo'n 1.80 en ik vond hem al te klein. Maar ga eens proefrijden, zou ik zeggen.
Jammer is wel dat die dingen niet voor een fatsoenlijke prijs te krijgen zijn.
[..]
Tellerbak al gefixt inmiddels?
Alledrie?quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:39 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd. Je motor is knudde.
Vanavond ga ik er weer mee aan de slag, ben benieuwd wat ik zal vinden.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Doe dat eerst maar eens; spanningsregelaars gaan nogal eens kapot, lampjes zijn dan een indicatie. Als hij dood aan het gaan is, sloopt ie ook je motormanagement (if any) dan ben je verder van huis.
Voor die ¤6?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:15 schreef KneusTeun het volgende:
lol motozoom had een prijsfout of een hele goede deal! van 54,99 naar 6 euro
[ afbeelding ]
En ik heb hem binnen
En dat meld je niet even in dit topic?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:15 schreef KneusTeun het volgende:
lol motozoom had een prijsfout of een hele goede deal! van 54,99 naar 6 euro
[ afbeelding ]
En ik heb hem binnen
als er vervolgens massaal van die rugzakken besteld worden gaat er meestal wel een lampje branden en annuleren ze de hele boel. Ik zou het ook niet gepost hebbenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En dat meld je niet even in dit topic?
Rood met witte wielenquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ikke juist niet eigenlijk.. de mooiste is een rode met witte wielen, en dan niet die veelspaaks
Deze:
[ afbeelding ]
Witte wielen zijn alleen bijna onmogelijk schoon te houdenquote:
Mwoah, met een leuk Hawai shirt eronder best goed te doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:46 schreef Atreidez het volgende:
Het moet wel je kleur zijn ... ik zou er niet mee rond gaan rijden iig
Doorrijden tot ze zwart zijn, en dan nieuwe kopen, of laten stralen en poedercoatenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Witte wielen zijn alleen bijna onmogelijk schoon te houden
sexy!quote:
Waarom ziet dat er altijd zo makkelijk uit als anderen het doenquote:
Ja, maar dat heb ik zelfs nog bij afritjes en mede-Fokkers. Met name mjan die mij al meer dan eens liet schrikken van hoe zij door bochten boendert.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom ziet dat er altijd zo makkelijk uit als anderen het doen
Waarom ziet dat er altijd zo makkelijk uit als anderen het doenquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:12 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik zelfs nog bij afritjes en mede-Fokkers. Met name mjan die mij al meer dan eens liet schrikken van hoe zij door bochten boendert.
Stiekem is dat wel een heel geil ding.quote:
Ik heb kortstondig een 950 Super enduro en een 990 Adventure met dakar leukigheden maar die joekels moet je gewoon gaande zien te houden anders is het helemaal niks. Geef mij maar een 250 2takt of 350 4takt die haast niks wegen :0quote:
Rijden morgen?quote:
Wat hebben ze bij MV Agusta bekeken dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:00 schreef BlackLining het volgende:
Nieuwe Ducati Panigale ST
[ afbeelding ]
Iemand is bij MV Agusta gaan kijken
Ik snap hem ook niet helemaal nee. Het is een kruising van adventure en sport, maar dat is de Multistrada al...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 06:12 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Wat hebben ze bij MV Agusta bekeken dan?
Ik vind hem best veel op de Multistrada lijken
[ afbeelding ]
Hmja, oké. Ik moest meteen aan de Brutale denken toen hem zag.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 06:12 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Wat hebben ze bij MV Agusta bekeken dan?
Ik vind hem best veel op de Multistrada lijken
[ afbeelding ]
Hier rijdt een hele Mocrobrigade op van die lelijke Piaggio MP3's. En bink dat ze zich zelf voelen vanachter hun windschermpjequote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:15 schreef KneusTeun het volgende:
die Yamaha 3 wielers zijn voor petjes en voetballers..... die Triumph is echt wel nais, wel wat spul eraf trekken.
Nee man.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:15 schreef KneusTeun het volgende:
die Yamaha 3 wielers zijn voor petjes en voetballers..... die Triumph is echt wel nais, wel wat spul eraf trekken.
Jij komt ook uit Den Haag?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:23 schreef fathank het volgende:
Hier rijdt een hele Mocrobrigade op van die lelijke Piaggio MP3's. En bink dat ze zich zelf voelen vanachter hun windschermpje
Nou, hier in Utrecht zie ik ze ook elke dag door de straat scheuren hoor . Voornamelijk op driewielige ladyboy-apparaten, bmw GS'en em quads.quote:
Dagelijkse kost in Amsterdam West ookquote:
Dat ja...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:27 schreef Isdatzo het volgende:
En dan gas geven als een 16-jarig knulletje op een scooter: vol open - dicht - vol open - dicht.. please .
Ik woon aan een grote doorgaande weg in Nieuw-West... Man man man.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Dagelijkse kost in Amsterdam West ook
[..]
Dat ja...
Lijkt me sneller om gewoon op twee wielen te gaan, want je draaicirkel is kleiner en je bent smaller. Maar ja, die eerder genoemde bevolkingsgroep heeft natuurlijk ook geen motorrijbewijs.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:33 schreef Erasmo het volgende:
Die driewielers zijn ook populair bij forensen, het is voor in de stad een snelle manier van A naar B te komen.
Is ook zo.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:36 schreef Erasmo het volgende:
Check en zeg nou eerlijk, waarom zou je een vrij duur motorrijbewijs gaan halen als je met zo'n ding ook rap van A naar B kan.
Nee Arnhemquote:
Jij hebt het over woon-werk verkeer, maar het volk dat hier op die Akra MP3's met verhoogd windscherm over de stoep crosst heeft absoluut geen werk. En die drugshandel gaat gewoon per gestolen Mercedes over het algemeen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:36 schreef Erasmo het volgende:
Check en zeg nou eerlijk, waarom zou je een vrij duur motorrijbewijs gaan halen als je met zo'n ding ook rap van A naar B kan.
Vooral dat! en dan wegpositie, overzicht in het verkeer en snelheden op gevaarlijke punten... allemaal duidelijk dat ze er niks van snappen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:27 schreef Isdatzo het volgende:
En dan gas geven als een 16-jarig knulletje op een scooter: vol open - dicht - vol open - dicht.. please .
wel net zo kwetsbaar en atgatt kennen ze niet, dus dat lost zichzelf wel opquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vooral dat! en dan wegpositie, overzicht in het verkeer en snelheden op gevaarlijke punten... allemaal duidelijk dat ze er niks van snappen.
150 km/u over de Afsluitdijk lukt mij ook nog wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat een idioten toch. Racen er hier twee met 150 over een dijkje .
Mja ach, dat kan best op sommige plekken.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat een idioten toch. Racen er hier twee met 150 over een dijkje .
Ja daar hebben we nog een filmpje van.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja ach, dat kan best op sommige plekken.
ik ga me ook aansluiten, chill clubhuis en allemaal mooie brommers!quote:
ik stond van de week bij het stoplicht kwam er zon figuur naast me staan. ik kijk hem niet eens aan en vol gas rijd die gast weg ik sukkel er rustig achteraan en bij het volgende stoplicht stond ik er weer naast. automobilist kwam links naast me staan in zijn cabriejow, kijkt me aan en begint me lachen terwijl die naar die knakker wijstquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vooral dat! en dan wegpositie, overzicht in het verkeer en snelheden op gevaarlijke punten... allemaal duidelijk dat ze er niks van snappen.
Haha meestal zijn cabrio rijders al menstruerende mannen, moet je nagaan hoe triest dat scooter volk is.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik stond van de week bij het stoplicht kwam er zon figuur naast me staan. ik kijk hem niet eens aan en vol gas rijd die gast weg ik sukkel er rustig achteraan en bij het volgende stoplicht stond ik er weer naast. automobilist kwam links naast me staan in zijn cabriejow, kijkt me aan en begint me lachen terwijl die naar die knakker wijst
wat is er mis mee? electra of versnelling?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:09 schreef sylvesterrr het volgende:
Vanochtend mijn brakke r6 te koop gezet op Facebook. Ik hoopte op 500 euro. Heb net afgesproken voor 750 euro.
Motorblokquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
wat is er mis mee? electra of versnelling?
6,95quote:
wat had je ervoor betaald? en wat is er kaduuk? vastloper ofzo?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:12 schreef sylvesterrr het volgende:
Vlak nadat ik die R6 had gekocht deelde ik een foto daarvan op Facebook, met daarbij de volgende tekst: "Nieuwe motor gekocht... Een R6. Nu maar hopen dat deze het langer dan drie maanden volhoudt. "
De Thundercat was na 3 maanden economisch total-loss, vandaar. Deze R6 heeft het nog geen maand volgehouden, laat staan 3 maanden.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:22 schreef Isdatzo het volgende:
Eerste generatie R6? Afbrokkelende cilinderwand wss .
Geen compressietest bij aankoop gedaan? Gekeken naar de carterontluchting?quote:
Nee en nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geen compressietest bij aankoop gedaan? Gekeken naar de carterontluchting?
Als ik het daadwerkelijk voor 750 kan verkopen (de koper zal vast nog willen onderhandelen ), dan schrijf ik ruim 1600 euro af. Min of meer het bedrag dat ik teveel kreeg voor mijn Thundercat.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:22 schreef Isdatzo het volgende:
Aii.. tja, zuur. Hoop dat je er niet al te veel op afgeschreven hebt dan.
QFTquote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Haha meestal zijn cabrio rijders al menstruerende mannen, moet je nagaan hoe triest dat scooter volk is.
Misschien voortaan iets beter onderzoeken?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik het daadwerkelijk voor 750 kan verkopen (de koper zal vast nog willen onderhandelen ), dan schrijf ik ruim 1600 euro af. Min of meer het bedrag dat ik teveel kreeg voor mijn Thundercat.
Mosterd na de maaltijd. Jullie hebben mij hier ook niet gewaarschuwd toen ik 'm kocht.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Misschien voortaan iets beter onderzoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foei.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:43 schreef Maegrim het volgende:
Zeker, jammer van dat stuk plastic dat in de weg staat
Geluk dat het niet waait, anders lag ie ergens achter in het weiland.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:39 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een mooie dag vandaag
quote:
lolquote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Geluk dat het niet waait, anders lag ie ergens achter in het weiland.
Die taartschep heeft zich wel bewezen als stootkussentje vorige Fok!rit.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:06 schreef Isdatzo het volgende:
Waar gaat die taartschep met die brommer naartoe .
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:07 schreef Catch22- het volgende:
Flauw allemaal, laat hem blij zijn met zijn scooter.
Neuh, en mijzelf ingraven zal ook wel niet lukken.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:36 schreef KneusTeun het volgende:
Heb je wel ABS en traction control? anders hou je hem nooit overeind op het gras met al dat vermogen
Wdb hebben we prima routemakers hier Afgelopen zomer met een motorweekend waar ik mee weg was hebben we geloof ik wel 5km zandweg bij elkaar gehad. Iemand had een tomtom motorversie, maar had sporadisch offtheroad aangevinkt staan ofzo. Wat een drama is dat zeg..quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:46 schreef Nero22 het volgende:
Dat stuk plastic heeft vandaag haar eerste stukje offroad gereden voor dit plaatje.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd. Jullie hebben mij hier ook niet gewaarschuwd toen ik 'm kocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:35 schreef mjan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet er niets aan af dat het extreem kut voor je is natuurlijk. Drie keer is scheepsrecht, hopelijk?quote:
Ja. Sinterklaas gaat een mooie fiets uit Spanje meenemen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:45 schreef mjan het volgende:
[..]
Doet er niets aan af dat het extreem kut voor je is natuurlijk. Drie keer is scheepsrecht, hopelijk?
Ja ik ook. Staat ie bij je ouders? Maak ik er morgen een rondje mee. Die van mijn broertje wilde vandaag niet starten.quote:
De kabels doormetenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:31 schreef Piles het volgende:
Wat te doen als accu vol is maar startmotor niet rond gaat?
Lukte vanochtend bijna, maar net niet...
Tik op de startmotor geven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:31 schreef Piles het volgende:
Wat te doen als accu vol is maar startmotor niet rond gaat?
Lukte vanochtend bijna, maar net niet...
Vanavond eens kijken. Kan ik daar makkelijk bij bij een TDM 850?quote:
Mwahquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:08 schreef Erasmo het volgende:
Zo'n NC700 lijkt me juist een prima huurmotor.
quote:
Ik weet niet hoe Istanbul verkeerschaos-technisch is maar als het op Caïro lijkt stap ik wel in een taxiquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:21 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga eind volgende maand een weekje naar Istanbul. Dus ik dacht, laat ik mijn neef daar vragen of er betrouwbare motorverhuurbedrijven zijn... Hij heeft er welgeteld eentje kunnen vinden, daar verhuren ze helaas alleen de Honda Nc700 (38 kW/51pk).
Jammer. Dan maar in het voorjaar op mijn eigen motor touren in Istanbul.
Het is een chaos. Maar goed, een fotoshoot in Istanbul met de Bosphorus en de brug op de achtergrond lijkt me tof. Maar dan wil ik wel een fatsoenlijke motor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Istanbul verkeerschaos-technisch is maar als het op Caïro lijkt stap ik wel in een taxi
Cooooll. Mooi gefilmd ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:42 schreef Hyperdude het volgende:
Mooi gemaakt filmpje.
Met een trailmotor dwars door de UK en de sneeuw
https://vimeo.com/124192518
Welke heb je gekozen? Ik heb die van mij weer eens gesloopt dus moet weer een nieuwe Klittenband nog beter aandrukken misschien? Ik heb er nooit last van gehad, overigens wèl van haar dat achter het BT-dingetje bleef hangen als ik mijn helm afzet; *ratsch*quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:55 schreef Sarasi het volgende:
Headset binnen. Werkt echt goed solo in ieder geval, al zijn velcro pads best hinderlijk met lang haar. Zo maar eens een proefritje mee maken.
Wat? Heb je die niet in je schaal gedaan, onder je voering?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:55 schreef Sarasi het volgende:
Headset binnen. Werkt echt goed solo in ieder geval, al zijn velcro pads best hinderlijk met lang haar. Zo maar eens een proefritje mee maken.
Kun je de voering van je helm niet uitnemen en die pads achter de voering plakken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:55 schreef Sarasi het volgende:
Headset binnen. Werkt echt goed solo in ieder geval, al zijn velcro pads best hinderlijk met lang haar. Zo maar eens een proefritje mee maken.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je de voering van je helm niet uitnemen en die pads achter de voering plakken?
Ah nee was alleen met het proberen te plaatsen hoor. Daarna netjes de plakkers erin gestopt en daar zit de velcro nu mooi tegenaan. Maar ik haalde elke keer die dingen dus weer uit de helm bij het afzetten waardoor ik nog niet wist op welke plek mijn oren zaten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:16 schreef mjan het volgende:
[..]
Welke heb je gekozen? Ik heb die van mij weer eens gesloopt dus moet weer een nieuwe Klittenband nog beter aandrukken misschien? Ik heb er nooit last van gehad, overigens wèl van haar dat achter het BT-dingetje bleef hangen als ik mijn helm afzet; *ratsch*
Heb nu al twee van die vergelijkbare setjes weten te slopen Twijfel nu wat de volgende zal wordenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:21 schreef Sarasi het volgende:
[..]
[..]
Ah nee was alleen met het proberen te plaatsen hoor. Daarna netjes de plakkers erin gestopt en daar zit de velcro nu mooi tegenaan. Maar ik haalde elke keer die dingen dus weer uit de helm bij het afzetten waardoor ik nog niet wist op welke plek mijn oren zaten.
En ik heb deze gekocht. Geluid is super, bass geweldig, tijdens het bellen binnenshuis hoorde mijn vader helemaal geen verschil met gewoon de telefoon aan m'n oor. Dus so far happy me.
Natural selection.quote:
Ik had de NC750X te leen. Prima motor hoor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:21 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga eind volgende maand een weekje naar Istanbul. Dus ik dacht, laat ik mijn neef daar vragen of er betrouwbare motorverhuurbedrijven zijn... Hij heeft er welgeteld eentje kunnen vinden, daar verhuren ze helaas alleen de Honda Nc700 (38 kW/51pk).
Jammer. Dan maar in het voorjaar op mijn eigen motor touren in Istanbul.
Ik kan het me haast niet voorstellen met dat (on)vermogen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:29 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik had de NC750X te leen. Prima motor hoor.
Wat ik wel kut vond is dat de toerenbegrenzer al bij 8500 toeren zat. Lekker doortrekken was er niet echt bij.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan het me haast niet voorstellen met dat (on)vermogen.
R6 is zonet opgehaald. Ik ben nu officieel motorloos.
Je bent gewoon verwend.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan het me haast niet voorstellen met dat (on)vermogen.
R6 is zonet opgehaald. Ik ben nu officieel motorloos.
Ik heb maar (minstens) 1/3e van een motor.quote:
Reparatie met een hamer, ik hou dr vanquote:
Let wel, het is een tijdelijke fix. Nu kan je op zoek naar het echte probleemquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Reparatie met een hamer, ik hou dr van
Hij doet het dus weer prima, net even stukje gereden meteen. Heerlijk!
Ik ga zo wel eindelijk mn wintervoering er in doen
Wilde mn startmotor er af halen en schoonmaken, maar kreeg mn demper niet uit de weg. En de schroeven van de startmotor zitten echt muurvastquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Let wel, het is een tijdelijke fix. Nu kan je op zoek naar het echte probleem
Lelijke SV kuip inderdaadquote:
Hoe wil je dat doen met die luchtinlaat voor de intercooler dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:47 schreef BlackLining het volgende:
Nee man, schitterend
Hooguit even dat voorkuipje eraf en een mooie chrome ronde koplamp erop, maar verder...
lekker hoorquote:Op zondag 1 november 2015 09:27 schreef Salatrel het volgende:
https://www.facebook.com/(...)7116/?type=3&theater
voetenquote:Op zondag 1 november 2015 10:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe zwaaien ze in de UK eigenlijk naar elkaar? Lijkt me onhandig om dat daar met links te doen aangezien je dan aan de verkeerde kant aan het zwaaien bent. Of gaan ze even van het gas en zwaaien ze met rechts?
Prachtig ding.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:45 schreef BlackLining het volgende:
Wat betreft dromen van nieuwe fietsen, het heeft er schijn van dat de Suzuki Recursion werkelijkheid gaat worden
[ afbeelding ]
* BlackLining spaarrekening bekijkt..
Die zit in het concept nog onderin de voorkuip, ruimte genoeg voor een lamp erboven.quote:Op zondag 1 november 2015 00:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen met die luchtinlaat voor de intercooler dan?
Kuipen zijn per definitie lelijk.quote:
Met het hoofd knikken. Ik hoorde eens in een video van Baron von Grumble (in zijn Euro Tour) dat ie het zo "gevaarlijk" vond om te zwaaien.quote:Op zondag 1 november 2015 10:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe zwaaien ze in de UK eigenlijk naar elkaar? Lijkt me onhandig om dat daar met links te doen aangezien je dan aan de verkeerde kant aan het zwaaien bent. Of gaan ze even van het gas en zwaaien ze met rechts?
Geinig ding wel.quote:Kawasaki released this terrible, I mean amazing teaser video for their Grom competitor, the new Z125, and they're gonna hit Honda where it hurts: in the clutch.
The Z125 is set to be released in two versions, with the normal version getting an automatic transmission while the Z125 Pro will get a manual.
Ik hoop dat je A2 bedoelt...quote:Op zondag 1 november 2015 21:02 schreef KimJong-un het volgende:
Afgelopen zaterdag mijn eerste motorrijles gehad en direct maar een pakket afgenomen (20 uur + examens)
Ik ben 22 dus moet A1 klasse rijden. Ik ben al een beetje aan het kijken naar een motor, wat raden jullie mij aan? Ik wil een sportieve motor (naked bike?), zoiets als mijn lesmotor is ok. (Honda ... 500) Dus geen buikschuiver maar ook geen chopper.
Bestaat er zoiets als private lease voor motor? Vanaf welk bedrag kun je een goede motor hebben?
Jij woont in het zuiden zeker? Vanmiddag nog even een klein rondje met een vriendin gemaakt hier in het noorden, maar op den duur zag ik alleen nog maar haar achterlicht. En maar blijven wissen om dat vizier een beetje helder te houden. Achteraf was een ritje niet helemaal het beste plan ooit.quote:
Vraag Nero even naar zijn baby kwaak, 2pk pure power!quote:Op zondag 1 november 2015 21:02 schreef KimJong-un het volgende:
Afgelopen zaterdag mijn eerste motorrijles gehad en direct maar een pakket afgenomen (20 uur + examens)
Ik ben 22 dus moet A1 klasse rijden. Ik ben al een beetje aan het kijken naar een motor, wat raden jullie mij aan? Ik wil een sportieve motor (naked bike?), zoiets als mijn lesmotor is ok. (Honda ... 500) Dus geen buikschuiver maar ook geen chopper.
Bestaat er zoiets als private lease voor motor? Vanaf welk bedrag kun je een goede motor hebben?
32 pk gekquote:Op zondag 1 november 2015 21:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vraag Nero even naar zijn baby kwaak, 2pk pure power!
Er zijn best veel naked bikes die je kunt afknijpen naar 35 kw (of die dat al van zichzelf hebben zoals de GS500). En ja, er is zat financiering te krijgen voor motoren. Elk merk heeft er wel wat voor, maar dat is dan voor nieuwe motoren... Je mag straks ook mijn baby Kwaak (Ninja 250R) kopen.quote:Op zondag 1 november 2015 21:02 schreef KimJong-un het volgende:
Ik ben 22 dus moet A1 klasse rijden. Ik ben al een beetje aan het kijken naar een motor, wat raden jullie mij aan?
Ik heb geen idee wat je bedoelt?quote:Op zondag 1 november 2015 21:40 schreef Catch22- het volgende:
Heeft die fiets van jou erg korte versnellingen Nero?
Dat is wel vrij kort ja. Mijn twee gaat tot de 100 geloof ik.quote:Op zondag 1 november 2015 21:52 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je bedoelt?
30/40 is de top in zijn 1
60/70 in zijn 2
80/90 in zijn 3 denk ik
100/120 in zijn 4
140/150 lukt nog wel in zijn 5
De 6e versnelling is meer een versnelling die het hele gebeuren wat rustiger moet maken op de snelweg, want veel sneller dan 160 gaat het toch niet.
Ja, maar ik heb maar 32 pk en 18 nm of zo. Op een gegeven moment houdt het op.quote:
quote:Op zondag 1 november 2015 21:40 schreef Catch22- het volgende:
Heeft die fiets van jou erg korte versnellingen Nero?
vandaar mijn vraag. Schakel je je eigen niet helemaal gek?quote:Op zondag 1 november 2015 22:03 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb maar 32 pk en 18 nm of zo. Op een gegeven moment houdt het op.
Ja, op een oprit/afrit schakel ik al gauw 4x door. Ik vind dat juist wel mooi, dat actieve.quote:Op zondag 1 november 2015 22:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
vandaar mijn vraag. Schakel je je eigen niet helemaal gek?
Wanneer is de plechtigheid?quote:
Waarschijnlijk Big end lager Voor niet al te veel te koop gezet en was na 5 minuten al verkochtquote:
Ik heb nog wel het GTR-project staan, maar dan moet je eerst knutselen voor je kunt rijden. Is wel goed te doen binnen dat budget denk ikquote:Op zondag 1 november 2015 23:34 schreef pindaplukker het volgende:
Dat zou een hele dure reparatie worden, beste oplossing is een ander blok er onder lepelen.
Heb allemaal geen zin in zoveel gedoe, dus gelijk de deur met die zooi.
Heb die gsxr ook voor een habbekrats kunnen kopen, dus lig er niet wakker van.
Nu opzoek naar een cheap motor, en dan volgend jaar een CBR 954 of een 2e gen R1
En terecht.quote:Op zondag 1 november 2015 17:49 schreef Dekatria het volgende:
In de UK knikken ze inderdaad. Al salueerde ikzelf daar altijd
Ik heb nog een rondje Aarle en afsluitend Flight Forum gedaan.quote:
Heb nog wel een r6 diepte koop is nieuwe banden, nieuwe dynamo en helemaal zwart. Ook dyna kitje erin plus titanium uitlaat.quote:Op zondag 1 november 2015 23:34 schreef pindaplukker het volgende:
Dat zou een hele dure reparatie worden, beste oplossing is een ander blok er onder lepelen.
Heb allemaal geen zin in zoveel gedoe, dus gelijk de deur met die zooi.
Heb die gsxr ook voor een habbekrats kunnen kopen, dus lig er niet wakker van.
Nu opzoek naar een cheap motor, en dan volgend jaar een CBR 954 of een 2e gen R1
Helaas niet voor mijn budget ben ik bangquote:Op maandag 2 november 2015 14:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb nog wel een r6 diepte koop is nieuwe banden, nieuwe dynamo en helemaal zwart. Ook dyna kitje erin plus titanium uitlaat.
[ afbeelding ]
volgens mij 3kquote:Op maandag 2 november 2015 18:17 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Helaas niet voor mijn budget ben ik bang
3k voor zon oude r6!! Voor dat geld heb je een 2e gen R1quote:
3000? Hahaha.. nee serieus?quote:
True vraag maar aan Sylvesterquote:Op maandag 2 november 2015 18:41 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
3k voor zon oude r6!! Voor dat geld heb je een 2e gen R1
Mooie motoren, maar blijven toch lijp met die zwakke cilinder wandenquote:Op maandag 2 november 2015 18:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
True vraag maar aan Sylvester
Is hoog, maar zit ook veel extra meuk en werk op. Maar ik weet niet zeker of dat het bedrag is hoor, zal waarschijnlijk ook wel iets van 2700 a 2800 zijn.
Deze heeft 20k op de teller. En dus alles behalve stock, dynakit, vering en electra is allemaal aangepast.quote:Op maandag 2 november 2015 19:01 schreef Isdatzo het volgende:
Ik kocht in 2008 een R6 uit 2005 met 26K op de teller voor ¤3500.
Ja, maar ik kocht 'm bijna 8 jaar geleden .quote:Op maandag 2 november 2015 19:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Deze heeft 20k op de teller. En dus alles behalve stock, dynakit, vering en electra is allemaal aangepast.
je zusje mot em nie meer?quote:Op maandag 2 november 2015 14:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb nog wel een r6 diepte koop is nieuwe banden, nieuwe dynamo en helemaal zwart. Ook dyna kitje erin plus titanium uitlaat.
[ afbeelding ]
Ze heeft een auto ongeluk gehad, en kan door beschadiging in de rug niet te lang rijden op dit type.quote:
ah ok Beterschap. Wist ik niet..quote:Op maandag 2 november 2015 19:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ze heeft een auto ongeluk gehad, en kan door beschadiging in de rug niet te lang rijden op dit type.
Ding is helemaal afgesteld, fijne weet k niet want is niet mijne. Electra is zwakke plek voor r6 en dat is allemaal uit voorzorg vervangen. Ach blijkbaar kan je het ervoor vragen, ik zou ook hoog inzettenquote:Op maandag 2 november 2015 19:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar ik kocht 'm bijna 8 jaar geleden .
Wat is er concreet aan gedaan dan? Ander veertje? Wat moet je aan de electra doen? En wat houdt die "dynakit" in?
Is geramd door een alfa met 80 volop voor bij haar erin, moest echt uit haar auto geknipt worden. En aangezien me pa brandweer commandant is mocht die dat doen (dat is toch wel relaxed) Ze leek niet veel te hebben, maar nu blijkt dat ze toch wel wat last heeft met bijvoorbeeld de houding op de motor.quote:
Geen r6 meer voor mij.quote:Op maandag 2 november 2015 18:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
True vraag maar aan Sylvester
Is hoog, maar zit ook veel extra meuk en werk op. Maar ik weet niet zeker of dat het bedrag is hoor, zal waarschijnlijk ook wel iets van 2700 a 2800 zijn.
kut is dat... zal ook nog wel even zo blijven... aan mijn ongeval hield ook ook alleen een gekneusde enkel over maar uiteindelijk een jaar last van gehad als ik hem teveel belast hadquote:Op maandag 2 november 2015 19:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is geramd door een alfa met 80 volop voor bij haar erin, moest echt uit haar auto geknipt worden. En aangezien me pa brandweer commandant is mocht die dat doen (dat is toch wel relaxed) Ze leek niet veel te hebben, maar nu blijkt dat ze toch wel wat last heeft met bijvoorbeeld de houding op de motor.
CBR600RR.quote:
Die werd mij inderdaad aangeraden hier in dit topic. Ik baal er wel van dat ik toen niet gewoon de cbr600rr heb gekocht.quote:
Ja, dat zal ik toen ook wel geweest zijn.quote:Op maandag 2 november 2015 19:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die werd mij inderdaad aangeraden hier in dit topic. Ik baal er wel van dat ik toen niet gewoon de cbr600rr heb gekocht.
De gsxr600 ziet er overigens ook niet slecht uit.
Model vanaf 2006 pakken. Race er nu al 5 of 6 jaar zo goed als probleemloos mee rond . Heb alleen wel een reserve versnellingsbak op de plank liggen, met een quickshifter willen ze nog wel eens problemen geven (timing komt heel nauw).quote:
RSV, please . Het rijdt super (de factory iig) en het ziet er geweldig uit.. maar na anderhalf jaar kon ik in 3 uur het blok uit- en weer inbouwen. Uiteindelijk 2.5 blok versleten en oneindig veel gezeik met de elektronica gehad .quote:Op maandag 2 november 2015 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is er mis met naked?
Anders RSV dan maar
Ja. Onder je brommer leggen en een goeie burnout mee maken recht voor het politiebureau.quote:Op maandag 2 november 2015 20:59 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb nog twee oude motorbanden in de schuur liggen, weet iemand wat leuks om daar mee te doen?
Naked vind ik niet fijn met de vele kilometers die ik rijd (inclusief snelweg helaas).quote:Op maandag 2 november 2015 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is er mis met naked?
Anders RSV dan maar
2006 is mooi inderdaad.quote:Op maandag 2 november 2015 19:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Model vanaf 2006 pakken. Race er nu al 5 of 6 jaar zo goed als probleemloos mee rond . Heb alleen wel een reserve versnellingsbak op de plank liggen, met een quickshifter willen ze nog wel eens problemen geven (timing komt heel nauw).
Verder natuurlijk wel netjes onderhoud plegen en af en toe preventief de boel open trekken (nog nooit iets geks tegengekomen).
't Rijdt zo veel fijner dan een 600RR/ZX6R/Daytona 675. Met een gsx-r 600 weinig ervaring maar die zie je op 't circuit ook amper, zal wel een reden voor zijn .
Hoeveel pech heb jij met blokken?quote:Op maandag 2 november 2015 19:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
RSV, please . Het rijdt super (de factory iig) en het ziet er geweldig uit.. maar na anderhalf jaar kon ik in 3 uur het blok uit- en weer inbouwen. Uiteindelijk 2.5 blok versleten en oneindig veel gezeik met de elektronica gehad .
Mooi om te horen!quote:Op maandag 2 november 2015 21:22 schreef BRooster het volgende:
[..]
Hoeveel pech heb jij met blokken?
Je ex 675 doet het hier nog prima na 2.5 jaar iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die street triple blokken zijn nagenoeg identiek aan die van de 675, alleen de nokkenassen en zuigers zijn anders. Het street triple blok toen meteen opengetrokken om te kijken hoe dat eruit zag en daar was niks mis mee. Na het vervangen van de nokkenassen de boel ingebouwd en het liep beter dan met het oorspronkelijke blok.
De originele zuigers heb ik nu op m'n bureau liggen als presse-papier.Huilen dan.
Stukkie. Flinke mistbank gepakt op de snelweg, dan houdt ie wat in, meer niet. Vorig jaar heb ik er echt nog mee op de vluchtstrook gestaan ben benieuwd hoe dat dit jaar gaat nu de carb setting wel (enigszins) klopt.quote:
Kennelijk had je een maandagochtend model dan of zo, collega heeft een tuono en die hoor ik er nooit over.quote:Op maandag 2 november 2015 19:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
RSV, please . Het rijdt super (de factory iig) en het ziet er geweldig uit.. maar na anderhalf jaar kon ik in 3 uur het blok uit- en weer inbouwen. Uiteindelijk 2.5 blok versleten en oneindig veel gezeik met de elektronica gehad .
Koop een goedkope toerbuffel en iets leuks erbij.quote:Op maandag 2 november 2015 21:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Naked vind ik niet fijn met de vele kilometers die ik rijd (inclusief snelweg helaas).
Tijd voor een winterslangetje waarbij je koelvloeistof langs de carb laat lopenquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Stukkie. Flinke mistbank gepakt op de snelweg, dan houdt ie wat in, meer niet. Vorig jaar heb ik er echt nog mee op de vluchtstrook gestaan ben benieuwd hoe dat dit jaar gaat nu de carb setting wel (enigszins) klopt.
Ik had je gewaarschuwdquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:14 schreef Piles het volgende:
De truc met de hamer is al weer uitgewerkt. Gelukkig was het stuk blik klaarbij de garage...
quote:Op maandag 2 november 2015 22:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mooi om te horen!
Had ook niet anders verwacht, ik zadel niet zo graag andere mensen met mijn problemen op.
Je weet dat ik dat blok vervangen heb door een street triple blok? Het oorspronkelijke blok had te veel schade.
Korte samenvatting:Had het gelezen inderdaad, al zag ik het las nadat ik de motor gekocht had. Maar inderdaad, alles doet het gewoon goed dus geen problemen mee. Stekker van de fan zat wel los btw toen ik hem kochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die street triple blokken zijn nagenoeg identiek aan die van de 675, alleen de nokkenassen en zuigers zijn anders. Het street triple blok toen meteen opengetrokken om te kijken hoe dat eruit zag en daar was niks mis mee. Na het vervangen van de nokkenassen de boel ingebouwd en het liep beter dan met het oorspronkelijke blok.
De originele zuigers heb ik nu op m'n bureau liggen als presse-papier.
Fietsen met koelvloeistofquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tijd voor een winterslangetje waarbij je koelvloeistof langs de carb laat lopen
Sorry ik kan je niet horen over het geluid van mijn niet bevriezende carbsquote:
Bandit heeft geen koelvloeistofquote:Op dinsdag 3 november 2015 10:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Sorry ik kan je niet horen over het geluid van mijn niet bevriezende carbs
Dan moet je denk ik kijken naar je luchtinlaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |