abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 oktober 2015 @ 15:55:07 #1
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157112921


Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

De New/Oldbierit!
- Motorrijders newbierit!

In de planning:
- Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik




New/Oldbierit Apr 2014



:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard. Als je nog niet lang motor rijdt, ga dan zo ver mogelijk voor in de groep rijden.
Als je het alsnog te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die uiterst voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P



Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
Tarieven snelheidsovertredingen
Inside the mind of a motorbike thief

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Reflectiestickers
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez
Cycle-Ergo (Ergonomie)

Motorreparatie
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.


Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.


Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157113281
Een bmw?
  maandag 26 oktober 2015 @ 16:11:39 #3
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157113311
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 16:10 schreef Salatrel het volgende:
Een bmw?




Mag ook!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157113635
quote:
7s.gif Op maandag 26 oktober 2015 15:03 schreef Skv het volgende:
Ha motorrijders, kort vraagje over stalling.

De afgelopen jaren had ik mijn motor in de winter bij mijn schoonouders in de garage staan. Deze is helaas nu vol met motoren van mijn schoonvader. Ik ben daarom benieuwd of (en zo ja hoe) jullie je motor stallen. Hij staat nu op straat, met zo'n all-weather hoes er overheen. Dit lijkt me wat summier voor een eventuele strenge winter.

Hoe gaan jullie hier mee om? Aan straat laten staan of in een stalling? En indien een stalling, heeft iemand een goedkope optie in de omgeving van Haarlem? Bedankt voor het meedenken _O_
Mijn Bandit stond vorig jaar, toen ik de BMW had voor de winter, in de carport van mijn ouders onder zeil. Wel buiten dus, maar het scheelt al een hoop. Rondje van tevoren rijden met Euro 98 benzine (minder toevoegingen > minder bezinksel in de carbs), opbokken met beide wieltjes van de grond, ketting en alle openliggende lagers volbaggeren met vet en een hoes erover. In maart weer eronder uit gehaald, vliegroest eraf gewassen en lopen. Ging prima.

De winter daarvoor heeft ie gewoon buiten in de sneeuw gestaan en pekel opgevangen van strooiwagens op straat, daar heeft ie oneindig veel meer van geleden.

quote:
11s.gif Op maandag 26 oktober 2015 15:54 schreef Catch22- het volgende:

[..]
Ja dat was ook mijn redenatie. Maar ik zag dat je voor een beetje leuke fiets al gauw 200-250 per weekend betaalt.

Ik heb gewoon mijn droomfiets (type fiets dan) gekocht en kwam er gauw achter dat het niet mijn favoriete type fiets is. Maargoed; ik wou altijd een sportfiets en ik weet nu hoe die in de praktijk zijn.
Mja, zo zijn er zoveel die na hun rijles in het topic verkondigen hun droomfiets te gaan kopen, dat wordt dan afgeraden, men doet het toch en heeft vervolgens spijt. Ik zie jouw post nog voor me, 'vanaf 100pk wordt het pas leuk' :+

Maar goed, eigenwijs is ook wijs, natuurlijk. Alleen riskeer je met zo'n agressieve sportfiets dat je er bang van wordt en niet goed leert rijden omdat de fiets veel meer kan dan jijzelf. In die zin is beginnen op 35kW helemaal zo slecht niet.

Scheelt voor anderen ook in gevaar en in verzekeringspremie trouwens, want elke zomer komen er wel weer van die white knight newbies met een GSX-R1000 de dijk op.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 26 oktober 2015 @ 16:28:34 #5
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157113735
O niet qua power hoor, dat mag wel wat meer zijn. Maar het is niet zo comfortabel met clip-ons.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 26 oktober 2015 @ 16:29:56 #6
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_157113776
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 15:11 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb de luxe van een eigen garage én schuur in de tuin
fikszed.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 26 oktober 2015 @ 16:30:19 #7
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_157113787
Ik had niet gezien dat ik hem volgooide, excu6 :*
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 26 oktober 2015 @ 16:30:46 #8
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157113799
quote:
3s.gif Op maandag 26 oktober 2015 16:30 schreef Sounddragon het volgende:
Ik had niet gezien dat ik hem volgooide, excu6 :*
dat was jij ook niet :P

garage zou ik ook wel chill vinden, maar oprit+ schuur is ook prettig. Misschien de oprit nog maar eens overkappen. Auto staat nu onder een boom, ook niet ideaal.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157113816
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 16:24 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Mijn Bandit stond vorig jaar, toen ik de BMW had voor de winter, in de carport van mijn ouders onder zeil. Wel buiten dus, maar het scheelt al een hoop. Rondje van tevoren rijden met Euro 98 benzine (minder toevoegingen > minder bezinksel in de carbs), opbokken met beide wieltjes van de grond, ketting en alle openliggende lagers volbaggeren met vet en een hoes erover. In maart weer eronder uit gehaald, vliegroest eraf gewassen en lopen. Ging prima.

De winter daarvoor heeft ie gewoon buiten in de sneeuw gestaan en pekel opgevangen van strooiwagens op straat, daar heeft ie oneindig veel meer van geleden.

Dat laatste is nog wel een optie dan lijkt me. Heb helaas geen middenbok op de motor (alleen een zijstandaard). Maar goed weggestopt onder het afdak voor de fietsen, met daarover een hoes (en inderdaad nog even een ritje rondknallen met '98, ik rij normaal op 95) is wel een idee.

Ga toch even zoeken naar een stalling om te weten wat dat kost.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 26 oktober 2015 @ 16:32:15 #10
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157113839
quote:
14s.gif Op maandag 26 oktober 2015 15:47 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Veel plezier 10 meter hoog :+ Misschien een luchttakel, met de hand ben je wel een stiefkwartiertje zoet _O-
Je hebt echt geen rateltakel nodig :P Met een katrollenstel heb je dat ding zo omhoog.
  maandag 26 oktober 2015 @ 16:37:28 #11
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_157113954
quote:
11s.gif Op maandag 26 oktober 2015 16:30 schreef Catch22- het volgende:

[..]

dat was jij ook niet :P

garage zou ik ook wel chill vinden, maar oprit+ schuur is ook prettig. Misschien de oprit nog maar eens overkappen. Auto staat nu onder een boom, ook niet ideaal.
Ow, idd, zag mijn post 300 in een nieuw scherm, leek maar zo :P

quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 16:32 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Je hebt echt geen rateltakel nodig :P Met een katrollenstel heb je dat ding zo omhoog.
Voor de securite zou ik mooi een kettingtakel pakken.. katrollen is een beetje 1928, en dan heb je een mega eind touw nodig; keertje of 5 inscheren lijkt me wel handig, dat is al 60 meter. Kettingtakel is goedkoper en veiliger.. duurt wel langer, dat wel.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_157113959
Ik heb een paar weken geleden bij mij in de tuin het pad verbreed en achter de schuur een stoepje gelegd waar de motor kan staan. Helaas niet genoeg rekening gehouden met de ietwat grotere draaicirkel van die XJ900, want die moet nu eerst een paar keer steken, waarbij het voorwiel mooi diep in de bagger komt te zitten :') Maargoed. als het zometeen koud wordt kan 'ie daar onder de hoes ietwat beter beschut staan dan buiten op de parkeerplaats.

Suzuki wil nog steeds niet starten ;(
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_157113966
quote:
7s.gif Op maandag 26 oktober 2015 16:31 schreef Skv het volgende:

[..]

Dat laatste is nog wel een optie dan lijkt me. Heb helaas geen middenbok op de motor (alleen een zijstandaard). Maar goed weggestopt onder het afdak voor de fietsen, met daarover een hoes (en inderdaad nog even een ritje rondknallen met '98, ik rij normaal op 95) is wel een idee.

Ga toch even zoeken naar een stalling om te weten wat dat kost.
Da's zo'n 30 Euro per maand. Niet heel erg goedkoop.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_157113978
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 16:37 schreef Tunafish het volgende:
Ik heb een paar weken geleden bij mij in de tuin het pad verbreed en achter de schuur een stoepje gelegd waar de motor kan staan. Helaas niet genoeg rekening gehouden met de ietwat grotere draaicirkel van die XJ900, want die moet nu eerst een paar keer steken, waarbij het voorwiel mooi diep in de bagger komt te zitten :') Maargoed. als het zometeen koud wordt kan 'ie daar onder de hoes ietwat beter beschut staan dan buiten op de parkeerplaats.

Suzuki wil nog steeds niet starten ;(
Laat jij 'm in de winter buiten staan onder een afdak? Of in de schuur zelf?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_157114066
quote:
7s.gif Op maandag 26 oktober 2015 16:38 schreef Skv het volgende:

[..]

Laat jij 'm in de winter buiten staan onder een afdak? Of in de schuur zelf?
Buiten, maar zolang er geen sneeuw of ijzel ligt, rij ik ook gewoon door. 's Avonds staat ie dan achter de schuur, heeft ie van twee kanten beschutting, en onder een hoes. Vorig jaar reed ik op mijn Suzuki, die heeft gewoon de hele winter op de stoep aan een drukke weg gestaan, ook met de hoes erover 's avonds. Dat ding heeft een boel issues, maar pekel leek 'ie prima te kunnen hebben.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_157114291
Ik stal hem gewoon waar ik hem altijd stal maarja ik stop pas bij sneeuw en ijzel met rijden :')
pi_157114388
quote:
11s.gif Op maandag 26 oktober 2015 16:11 schreef Catch22- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Mag ook!
pi_157114517
Ik heb 'n stalling voor 3 tientjes per maand, die in de buurt zit. Denk dat hij daar t/m maart naartoe gaat. :)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_157114640
quote:
7s.gif Op maandag 26 oktober 2015 17:14 schreef Skv het volgende:
Ik heb 'n stalling voor 3 tientjes per maand, die in de buurt zit. Denk dat hij daar t/m maart naartoe gaat. :)
3 tientjes is echt niet duur. Is dat een garagebox of iets geregeld met een motorzaak of zo?
pi_157114655
quote:
14s.gif Op maandag 26 oktober 2015 17:22 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

3 tientjes is echt niet duur. Is dat een garagebox of iets geregeld met een motorzaak of zo?
Daar kan ik geen hoogte van krijgen vooralsnog, maar het is ergens achterin een industrieterrein.
http://motorstalling023.nl
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 26 oktober 2015 @ 17:23:49 #21
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157114672
quote:
11s.gif Op maandag 26 oktober 2015 16:28 schreef Catch22- het volgende:
O niet qua power hoor, dat mag wel wat meer zijn. Maar het is niet zo comfortabel met clip-ons.
Ik neem ook aan dat je hem niet op zijn staart zit, en dan bedoel ik niet dat je snel rijdt maar dat je het vermogen ook in bochten etc goed weet te gebruiken. Want de power is nooit een probleem aangezien je die zelf gewoon in de hand hebt :)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 26 oktober 2015 @ 17:25:20 #22
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157114695
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 17:23 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik neem ook aan dat je hem niet op zijn staart zit, en dan bedoel ik niet dat je snel rijdt maar dat je het vermogen ook in bochten etc goed weet te gebruiken. Want de power is nooit een probleem aangezien je die zelf gewoon in de hand hebt :)
Klopt. Eerst waren rotondes wel kut omdat ik ze niet snel genoeg nam en te laag in de toeren zat, maar als ik een beetje doorrij is dat geen issue meer.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157114752
quote:
7s.gif Op maandag 26 oktober 2015 17:22 schreef Skv het volgende:

[..]

Daar kan ik geen hoogte van krijgen vooralsnog, maar het is ergens achterin een industrieterrein.
http://motorstalling023.nl
Ziet er wel oké uit, al kan ik zo geen KVK nummer vinden.

Ik zou het in ieder geval even bij je verzekering informeren :P
pi_157115493
Ik ga sinterklaas om een nieuwe motor vragen. :Y

Over iets minder dan vier weken ga ik een weekje op vakantie. Bij terugkomst ga ik er eentje scoren denk ik. De komende weken heb ik vanwege mijn werk toch geen tijd. :')
pi_157116582
quote:
7s.gif Op maandag 26 oktober 2015 17:14 schreef Skv het volgende:
Ik heb 'n stalling voor 3 tientjes per maand, die in de buurt zit. Denk dat hij daar t/m maart naartoe gaat. :)
Op welke motor rijd jij eigenlijk?
  maandag 26 oktober 2015 @ 19:23:02 #26
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_157117167
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 18:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga sinterklaas om een nieuwe motor vragen. :Y

Over iets minder dan vier weken ga ik een weekje op vakantie. Bij terugkomst ga ik er eentje scoren denk ik. De komende weken heb ik vanwege mijn werk toch geen tijd. :')
Watvoor motor gaat het worden? :Y)
pi_157117916
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 19:23 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Watvoor motor gaat het worden? :Y)
Iets tussen een Thundercat en een R6. De R6 vond ik te fel, en de Thundercat weer iets te pussy (na op een R6 gereden te hebben). :@
  maandag 26 oktober 2015 @ 20:02:38 #28
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157118611
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 19:42 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Iets tussen een Thundercat en een R6. De R6 vond ik te fel, en de Thundercat weer iets te pussy (na op een R6 gereden te hebben). :@
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157118795
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:02 schreef Catch22- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jammer van dat kapje op de voorkant.
Geen referral hier.
  maandag 26 oktober 2015 @ 20:11:02 #30
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157118896
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Jammer van dat kapje op de voorkant.
Ja die lijkt wat raar. Maar wel een supervette fiets om te zien en een heerlijke driecilinder
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157118983
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:11 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ja die lijkt wat raar. Maar wel een supervette fiets om te zien en een heerlijke driecilinder
Zeker, wel het soort motor dat ik het mooist vind.

Weet alleen niet of ik er een beetje fatsoenlijk op pas, moet binnenkort maar eens wat gaan proefzitten.
Geen referral hier.
  maandag 26 oktober 2015 @ 20:26:58 #32
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157119367
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Zeker, wel het soort motor dat ik het mooist vind.

Weet alleen niet of ik er een beetje fatsoenlijk op pas, moet binnenkort maar eens wat gaan proefzitten.
Hoezo? Je bent lang? Motormaatje rijdt er op en die is tussen de 1.85 en 1.90
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157119388
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:26 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Hoezo? Je bent lang? Motormaatje rijdt er op en die is tussen de 1.85 en 1.90
Ja, 2.03.
Geen referral hier.
pi_157119462
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:02 schreef Catch22- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik rijd veel, ook op de snelweg. Iets van windbescherming is dan welkom. ;)
  maandag 26 oktober 2015 @ 20:32:10 #35
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157119547
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:29 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik rijd veel, ook op de snelweg. Iets van windbescherming is dan welkom. ;)
Iets sportiefs met een grote kuip dus?
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ja, 2.03.
Ik zal er eens op gaan zitten voor t idee. Ik ben 1.96
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157119862
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:29 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik rijd veel, ook op de snelweg. Iets van windbescherming is dan welkom. ;)
Of gewoon niet zeiken. Te hard (voor te lang) zul je in elk geval niet snel gaan. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door Nero22 op 26-10-2015 20:49:48 ]
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157119968
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:02 schreef Catch22- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik vind deze generatie van Street/Speed Triple steeds gaver worden. Ik vond (en vind eigenlijk nog steeds) die nieuwe koplampen wat stoerder, maar dit is wel lekker retro. :9
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157120680
Ik begin een beetje te denken dat motorrijden niet helemaal aan mij besteed is. Mocht vandaag weer de lampjes van mijn achterlicht vervangen, na nog geen maand na de vorige keer. De eerste van de nieuwe set lijkt inmiddels ook al weer kapot te zijn. Weet niet of dit nou ligt aan de lampjes, dat die misschien de verkeerde zijn ofzo, of dat de hele boel kapot trilt of iets dergelijks, dunno. Het is in ieder geval behoorlijk irritant :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  maandag 26 oktober 2015 @ 21:04:35 #39
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157120761
quote:
9s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:02 schreef Tunafish het volgende:
Ik begin een beetje te denken dat motorrijden niet helemaal aan mij besteed is. Mocht vandaag weer de lampjes van mijn achterlicht vervangen, na nog geen maand na de vorige keer. De eerste van de nieuwe set lijkt inmiddels ook al weer kapot te zijn. Weet niet of dit nou ligt aan de lampjes, dat die misschien de verkeerde zijn ofzo, of dat de hele boel kapot trilt of iets dergelijks, dunno. Het is in ieder geval behoorlijk irritant :')
Of ze krijgen teveel stroom, kan ook nog
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 26 oktober 2015 @ 21:10:53 #40
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_157120984
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:04 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Of ze krijgen teveel stroom, kan ook nog
dan moet je ze iets minder voeren
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_157121233
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:04 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Of ze krijgen teveel stroom, kan ook nog
Misschien, ik heb de boel niet doorgemeten. Moraal van het verhaal is dan ook meer dat het teveel kan zijn :P
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_157121377
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ja, 2.03.
Kans is klein dat je er goed op zit met die lengte, de Speed en Street Triple zijn best wel kleine motoren.
Ik heb er ook eentje overwogen, maar na er even opgezeten te hebben wist ik al dat dat niets ging worden voor mij met m'n 1.90 :o
pi_157122207
quote:
9s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:02 schreef Tunafish het volgende:
Ik begin een beetje te denken dat motorrijden niet helemaal aan mij besteed is.

[..]

Nee dat zie je verkeerd. Je motor is knudde. :@
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157122413
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:19 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Kans is klein dat je er goed op zit met die lengte, de Speed en Street Triple zijn best wel kleine motoren.
Ik heb er ook eentje overwogen, maar na er even opgezeten te hebben wist ik al dat dat niets ging worden voor mij met m'n 1.90 :o
Zou goed kunnen.

Daarentegen zat ik met lessen prima op een CB650F, ook niet groot.

Gewoon maar eens een beurs of dealer bezoeken.
Geen referral hier.
  maandag 26 oktober 2015 @ 21:45:14 #45
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_157122500
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:16 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Misschien, ik heb de boel niet doorgemeten. Moraal van het verhaal is dan ook meer dat het teveel kan zijn :P
Doe dat eerst maar eens; spanningsregelaars gaan nogal eens kapot, lampjes zijn dan een indicatie. Als hij dood aan het gaan is, sloopt ie ook je motormanagement (if any) dan ben je verder van huis.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 26 oktober 2015 @ 21:46:59 #46
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_157122591
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Zou goed kunnen.

Daarentegen zat ik met lessen prima op een CB650F, ook niet groot.

Gewoon maar eens een beurs of dealer bezoeken.
Ik heb nog een mooie CB staan, niks voor je? Daarvoor is groot zijn een beetje een vereiste. :7

Of wil je iets nieuws?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_157122598
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:32 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Iets sportiefs met een grote kuip dus?
Precies. Mensen in mijn omgeving raden mij een fireblade aan. Mijzelf kennende ga ik toch spelen met dat vermogen en zal mijn rechterhand niet naar mijn hersenen luisteren. :@
pi_157122666
quote:
14s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik heb nog een mooie CB staan, niks voor je? Daarvoor is groot zijn een beetje een vereiste. :7

Of wil je iets nieuws?
Ik ga zeker niet nieuw kopen eerste keer. ABS is een groot pre.

Maar moet eerst even aan het solliciteren + werken :P, ben net afgestudeerd en portemonnee is redelijk leeg.
Geen referral hier.
  maandag 26 oktober 2015 @ 21:49:55 #49
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_157122739
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:47 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Precies. Mensen in mijn omgeving raden mij een fireblade aan. Mijzelf kennende ga ik toch spelen met dat vermogen en zal mijn rechterhand niet naar mijn hersenen luisteren. :@
Pak een VFR. Kosten weinig, onverwoestbaar, kuip, vlot, goed geluid.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 26 oktober 2015 @ 21:50:31 #50
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_157122774
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ik ga zeker niet nieuw kopen eerste keer. ABS is een groot pre.

Maar moet eerst even aan het solliciteren + werken :P, ben net afgestudeerd en portemonnee is redelijk leeg.
ABS heptie niet. gewoon zelf leren remmen :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_157122810
quote:
14s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ABS heptie niet. gewoon zelf leren remmen :)
Als ik wat fondsen heb plaats ik hier wel weer een berichtje :P.
Geen referral hier.
pi_157122863
quote:
14s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Pak een VFR. Kosten weinig, onverwoestbaar, kuip, vlot, goed geluid.
Ik las juist dat onderhoud best duur was van die VFR's/VFR'en, in verband met VTEC.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157122890
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Zou goed kunnen.

Daarentegen zat ik met lessen prima op een CB650F, ook niet groot.

Gewoon maar eens een beurs of dealer bezoeken.
De zit op een CB is heel erg anders. Ik heb les gehad op een CBF600, daar zat ik ook prima op :P

Maar inderdaad, gewoon eens rond gaan kijken en proefzitten. Dat is het beste :)
pi_157122969
quote:
14s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Pak een VFR. Kosten weinig, onverwoestbaar, kuip, vlot, goed geluid.
Wel de VTEC-versie hè? De eerste generatie vind ik lelijk. :@
  maandag 26 oktober 2015 @ 21:53:43 #55
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_157122996
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Als ik wat fondsen heb plaats ik hier wel weer een berichtje :P.
Hier, voor boven je spaarpot aan de muur.

De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_157123090
quote:
14s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:53 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hier, voor boven je spaarpot aan de muur.

[ afbeelding ]
Mooi :9~

Welk type is dat precies?
Geen referral hier.
  maandag 26 oktober 2015 @ 21:56:37 #57
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_157123163
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:53 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Wel de VTEC-versie hè? De eerste generatie vind ik lelijk. :@
Ikke juist niet eigenlijk.. de mooiste is een rode met witte wielen, en dan niet die veelspaaks :9~

Deze:

De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 26 oktober 2015 @ 21:57:31 #58
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_157123204
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Mooi :9~

Welk type is dat precies?
CB1300. handschoenen kopen met klittenband.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 26 oktober 2015 @ 22:13:52 #59
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_157123858
Ik heb besloten mijn Kawasaki eerst te houden. Ga er een windscherm op pleuren, en dan zien we wel weer.
#26 || Luciano da Silva
pi_157126442
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ja, 2.03.
Ik ben zo'n 1.80 en ik vond hem al te klein. Maar ga eens proefrijden, zou ik zeggen.

Jammer is wel dat die dingen niet voor een fatsoenlijke prijs te krijgen zijn.

quote:
14s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:53 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hier, voor boven je spaarpot aan de muur.

[ afbeelding ]
Tellerbak al gefixt inmiddels?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 00:16:00 #61
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_157126709
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 23:57 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik ben zo'n 1.80 en ik vond hem al te klein. Maar ga eens proefrijden, zou ik zeggen.

Jammer is wel dat die dingen niet voor een fatsoenlijke prijs te krijgen zijn.

[..]

Tellerbak al gefixt inmiddels?
Jep, zit al een tijdje een nieuwe op. Was een gokje, maar een goed gokje gelukkig. ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_157129180
quote:
11s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:39 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Nee dat zie je verkeerd. Je motor is knudde. :@
Alledrie? :'(
quote:
14s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Doe dat eerst maar eens; spanningsregelaars gaan nogal eens kapot, lampjes zijn dan een indicatie. Als hij dood aan het gaan is, sloopt ie ook je motormanagement (if any) dan ben je verder van huis.
Vanavond ga ik er weer mee aan de slag, ben benieuwd wat ik zal vinden.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:15:04 #63
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157134402
lol motozoom had een prijsfout of een hele goede deal! van 54,99 naar 6 euro


En ik heb hem binnen :)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_157135377
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 14:15 schreef KneusTeun het volgende:
lol motozoom had een prijsfout of een hele goede deal! van 54,99 naar 6 euro

[ afbeelding ]
En ik heb hem binnen :)
Voor die ¤6?
pi_157135674
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:02 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Voor die ¤6?
+ 7,95 verzendkosten :)
pi_157135718
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 14:15 schreef KneusTeun het volgende:
lol motozoom had een prijsfout of een hele goede deal! van 54,99 naar 6 euro

[ afbeelding ]
En ik heb hem binnen :)
En dat meld je niet even in dit topic?
pi_157135782
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:16 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

En dat meld je niet even in dit topic?
als er vervolgens massaal van die rugzakken besteld worden gaat er meestal wel een lampje branden en annuleren ze de hele boel. Ik zou het ook niet gepost hebben
pi_157135956
Eerder klaar met werk en machtig mooi nazomer weer.

Sturennn!! :7
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:30:50 #69
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157136015
ik had de laatste uit de voorraad ;) mogelijk was hij daarom wel verstuurd. In een nieuwsbrief van hun stond die in de sale voor 36,95
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_157136342
Het moet wel je kleur zijn ... ik zou er niet mee rond gaan rijden iig :P
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:57:35 #71
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_157137879
quote:
14s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:56 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ikke juist niet eigenlijk.. de mooiste is een rode met witte wielen, en dan niet die veelspaaks :9~

Deze:

[ afbeelding ]
Rood met witte wielen :9
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:04:25 #72
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157138056
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 16:57 schreef Drinky het volgende:

[..]

Rood met witte wielen :9
Witte wielen zijn alleen bijna onmogelijk schoon te houden
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:06:44 #73
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_157138114
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:46 schreef Atreidez het volgende:
Het moet wel je kleur zijn ... ik zou er niet mee rond gaan rijden iig :P
Mwoah, met een leuk Hawai shirt eronder best goed te doen ^O^

De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:07:38 #74
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_157138132
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 17:04 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Witte wielen zijn alleen bijna onmogelijk schoon te houden
Doorrijden tot ze zwart zijn, en dan nieuwe kopen, of laten stralen en poedercoaten :s)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:09:29 #75
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157138176
Als ik m'n wielen nu ga poetsen moet ik ze denk ik gelijk opnieuw laten balanceren :P
pi_157142244
Zat er aan te komen natuurlijk. :9
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:49:09 #77
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157142516
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 19:39 schreef Nero22 het volgende:
Zat er aan te komen natuurlijk. :9

sexy!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 20:09:05 #78
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_157143239
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 19:39 schreef Nero22 het volgende:
Zat er aan te komen natuurlijk. :9

Waarom ziet dat er altijd zo makkelijk uit als anderen het doen :(
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_157143369
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 20:09 schreef fathank het volgende:

[..]

Waarom ziet dat er altijd zo makkelijk uit als anderen het doen :(
Ja, maar dat heb ik zelfs nog bij afritjes en mede-Fokkers. :+ Met name mjan die mij al meer dan eens liet schrikken van hoe zij door bochten boendert. :D
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 20:19:11 #80
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_157143639
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 20:09 schreef fathank het volgende:

[..]

Waarom ziet dat er altijd zo makkelijk uit als anderen het doen :(
[/quote]
Omdat ze hier politie hebben die door crossers getraind zijn in de bossen te crossen.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_157143761
Alsjeblieft. :+


[ Bericht 8% gewijzigd door Nero22 op 27-10-2015 20:31:57 ]
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157145135
Of met nog wat extra kilos en straat banden:
pi_157145596
Die's helemaal gek. :D
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157147504
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 20:12 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ja, maar dat heb ik zelfs nog bij afritjes en mede-Fokkers. :+ Met name mjan die mij al meer dan eens liet schrikken van hoe zij door bochten boendert. :D
:D :@
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_157149776
Nieuwe Ducati Panigale ST



Iemand is bij MV Agusta gaan kijken :7
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 23:10:55 #86
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157150103
10/10 would ride
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157150893
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 19:39 schreef Nero22 het volgende:
Zat er aan te komen natuurlijk. :9

Stiekem is dat wel een heel geil ding. :D

Overigens is mijn dashboardknipperlichtlampje kaputt. ;(
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 01:17:00 #88
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_157152652
quote:
Ik heb kortstondig een 950 Super enduro en een 990 Adventure met dakar leukigheden maar die joekels moet je gewoon gaande zien te houden anders is het helemaal niks. Geef mij maar een 250 2takt of 350 4takt die haast niks wegen :0
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 28 oktober 2015 @ 01:29:05 #89
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157152869
250 2T idd. Hungggg.
Huilen dan.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 01:29:41 #90
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_157152880
quote:
17s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:29 schreef Isdatzo het volgende:
250 2T idd. Hungggg.
Rijden morgen?
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 28 oktober 2015 @ 01:34:24 #91
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157153006
Scriptie morgen.
Huilen dan.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 01:34:56 #92
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157153019
En de ktm staat in Eindje.
Huilen dan.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 01:41:31 #93
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_157153112
Kan ik je KTM lenen? Mijn uitlaat was er vandaag bijna af gevallen en ik heb geen zin om een nieuw boutje te kopen.

Doe je uberhaupt iets met die scriptie of heb je het alleen maar zodat je tegen mensen kan zeggen dat je daaraan moet werken terwijl je eigenlijk gewoon pagga slaat?
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 28 oktober 2015 @ 01:44:25 #94
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157153145
Nee, flikker op. Alles waar jij op rijdt gaat stuk.

En 11 november deadline, daarna pas weer pagga slagen.
Huilen dan.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 01:48:41 #95
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_157153178
Je zit al ruim over je deadline heen. Kom gewoon rijden voor ik weer het land uit ben samen met het weer. Halve tamme.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 28 oktober 2015 @ 02:36:07 #96
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_157153374
Je weet dat je het wil.

I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_157153548
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:00 schreef BlackLining het volgende:
Nieuwe Ducati Panigale ST

[ afbeelding ]

Iemand is bij MV Agusta gaan kijken :7
Wat hebben ze bij MV Agusta bekeken dan?
Ik vind hem best veel op de Multistrada lijken :o

pi_157155046
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 06:12 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Wat hebben ze bij MV Agusta bekeken dan?
Ik vind hem best veel op de Multistrada lijken :o

[ afbeelding ]
Ik snap hem ook niet helemaal nee. Het is een kruising van adventure en sport, maar dat is de Multistrada al...

Yamaha heeft ook iets nieuws op de motorshow gezet. Een driewieler Tracer met Z1000 bekkie.

Op de Facebook van Yamaha Motor kun je het filmpje vinden van de MWT-9.

[ Bericht 7% gewijzigd door Nero22 op 28-10-2015 10:00:55 ]
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157156105
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 06:12 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Wat hebben ze bij MV Agusta bekeken dan?
Ik vind hem best veel op de Multistrada lijken :o

[ afbeelding ]
Hmja, oké. Ik moest meteen aan de Brutale denken toen hem zag.

Wel een mooie fiets overigens, jammer dat die onderkuip aan da voorkant zo recht is.

Wat een verschrikkelijk ding trouwens hier boven :X

[ Bericht 7% gewijzigd door BlackLining op 28-10-2015 11:22:31 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157156187
Ik ben aan t sparen, tegen 2018 zie ik mezelf er wel op zitten <3

http://www.cycleworld.com(...)w-first-look-photos/

Where facts are few, experts are many.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 12:15:18 #101
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157156962
die Yamaha 3 wielers zijn voor petjes en voetballers..... die Triumph is echt wel nais, wel wat spul eraf trekken.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  woensdag 28 oktober 2015 @ 12:23:01 #102
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_157157097
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 12:15 schreef KneusTeun het volgende:
die Yamaha 3 wielers zijn voor petjes en voetballers..... die Triumph is echt wel nais, wel wat spul eraf trekken.
Hier rijdt een hele Mocrobrigade op van die lelijke Piaggio MP3's. En bink dat ze zich zelf voelen vanachter hun windschermpje :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_157157367
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 12:15 schreef KneusTeun het volgende:
die Yamaha 3 wielers zijn voor petjes en voetballers..... die Triumph is echt wel nais, wel wat spul eraf trekken.
Nee man.

Dit is net zo triest als Suzuki die een motorscooter in GSX-R livery maakt :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157157959
quote:
14s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 12:23 schreef fathank het volgende:
Hier rijdt een hele Mocrobrigade op van die lelijke Piaggio MP3's. En bink dat ze zich zelf voelen vanachter hun windschermpje :')
Jij komt ook uit Den Haag? _O-
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 13:27:18 #105
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157158278
quote:
10s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 13:09 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Jij komt ook uit Den Haag? _O-
Nou, hier in Utrecht zie ik ze ook elke dag door de straat scheuren hoor :') . Voornamelijk op driewielige ladyboy-apparaten, bmw GS'en em quads.
Huilen dan.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 13:27:45 #106
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157158290
En dan gas geven als een 16-jarig knulletje op een scooter: vol open - dicht - vol open - dicht.. please :') .
Huilen dan.
pi_157158450
quote:
10s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 13:09 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Jij komt ook uit Den Haag? _O-
Dagelijkse kost in Amsterdam West ook :')
quote:
9s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 13:27 schreef Isdatzo het volgende:
En dan gas geven als een 16-jarig knulletje op een scooter: vol open - dicht - vol open - dicht.. please :') .
Dat ja...
pi_157158529
Ja... En een Akrapovic erop nog ook natuurlijk, zonder dempers.. Want het moet wel een beetje als een motor klinken natuurlijk.
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 14:33:43 #109
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157159480
Die driewielers zijn ook populair bij forensen, het is voor in de stad een snelle manier van A naar B te komen.
pi_157160441
quote:
10s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 13:36 schreef Piles het volgende:

[..]

Dagelijkse kost in Amsterdam West ook :')

[..]

Dat ja...
Ik woon aan een grote doorgaande weg in Nieuw-West... Man man man. :')
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 14:33 schreef Erasmo het volgende:
Die driewielers zijn ook populair bij forensen, het is voor in de stad een snelle manier van A naar B te komen.
Lijkt me sneller om gewoon op twee wielen te gaan, want je draaicirkel is kleiner en je bent smaller. Maar ja, die eerder genoemde bevolkingsgroep heeft natuurlijk ook geen motorrijbewijs. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 15:36:27 #111
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157160560
Check en zeg nou eerlijk, waarom zou je een vrij duur motorrijbewijs gaan halen als je met zo'n ding ook rap van A naar B kan.
pi_157160626
Ja check nog eens en zeg dat je daar graag op gezien wil worden :')
Kom maar terug wanneer je kogels kan koppen.
BMW R1100 RT rijder zonder gele fluor helm.
Alfist
pi_157160644
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 15:36 schreef Erasmo het volgende:
Check en zeg nou eerlijk, waarom zou je een vrij duur motorrijbewijs gaan halen als je met zo'n ding ook rap van A naar B kan.
Is ook zo.

Ik zou het alleen niet doen ivm die associatie die er aan vast hangt. Zelfde als opgedirkte Golfjes/Civicjes. Die koop ik ook niet.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157160939
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 16:12:24 #115
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_157161136
quote:
10s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 13:09 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Jij komt ook uit Den Haag? _O-
Nee Arnhem
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_157163877
quote:
10s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 16:12 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee Arnhem
_O_
pi_157163975
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 15:36 schreef Erasmo het volgende:
Check en zeg nou eerlijk, waarom zou je een vrij duur motorrijbewijs gaan halen als je met zo'n ding ook rap van A naar B kan.
Jij hebt het over woon-werk verkeer, maar het volk dat hier op die Akra MP3's met verhoogd windscherm over de stoep crosst heeft absoluut geen werk. En die drugshandel gaat gewoon per gestolen Mercedes over het algemeen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 19:42:33 #118
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157165671
quote:
9s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 13:27 schreef Isdatzo het volgende:
En dan gas geven als een 16-jarig knulletje op een scooter: vol open - dicht - vol open - dicht.. please :') .
Vooral dat! en dan wegpositie, overzicht in het verkeer en snelheden op gevaarlijke punten... allemaal duidelijk dat ze er niks van snappen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  woensdag 28 oktober 2015 @ 22:04:08 #119
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157171417
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 19:42 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Vooral dat! en dan wegpositie, overzicht in het verkeer en snelheden op gevaarlijke punten... allemaal duidelijk dat ze er niks van snappen.
wel net zo kwetsbaar en atgatt kennen ze niet, dus dat lost zichzelf wel op
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157171915
Brek en boest op de EO. :')
pi_157172092
Wat een idioten toch. Racen er hier twee met 150 over een dijkje :').
Geen referral hier.
pi_157173210
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 22:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat een idioten toch. Racen er hier twee met 150 over een dijkje :').
150 km/u over de Afsluitdijk lukt mij ook nog wel.

Met de wind in de rug dan. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 00:48:20 #123
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157175466
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 22:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat een idioten toch. Racen er hier twee met 150 over een dijkje :').
Mja ach, dat kan best op sommige plekken.
Huilen dan.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 01:59:54 #124
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_157176227
quote:
14s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 00:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Mja ach, dat kan best op sommige plekken.
Ja daar hebben we nog een filmpje van.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  donderdag 29 oktober 2015 @ 07:36:44 #125
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157176907
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 22:18 schreef Gummiebeer het volgende:
Brek en boest op de EO. :')
ik ga me ook aansluiten, chill clubhuis en allemaal mooie brommers!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_157177099
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 19:42 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Vooral dat! en dan wegpositie, overzicht in het verkeer en snelheden op gevaarlijke punten... allemaal duidelijk dat ze er niks van snappen.
ik stond van de week bij het stoplicht kwam er zon figuur naast me staan. ik kijk hem niet eens aan en vol gas rijd die gast weg :') ik sukkel er rustig achteraan en bij het volgende stoplicht stond ik er weer naast. automobilist kwam links naast me staan in zijn cabriejow, kijkt me aan en begint me lachen terwijl die naar die knakker wijst
  donderdag 29 oktober 2015 @ 08:23:20 #127
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157177146
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 08:15 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik stond van de week bij het stoplicht kwam er zon figuur naast me staan. ik kijk hem niet eens aan en vol gas rijd die gast weg :') ik sukkel er rustig achteraan en bij het volgende stoplicht stond ik er weer naast. automobilist kwam links naast me staan in zijn cabriejow, kijkt me aan en begint me lachen terwijl die naar die knakker wijst
Haha meestal zijn cabrio rijders al menstruerende mannen, moet je nagaan hoe triest dat scooter volk is.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_157177568
Vanochtend mijn brakke r6 te koop gezet op Facebook. Ik hoopte op 500 euro. Heb net afgesproken voor 750 euro.
pi_157178568
Auto bij de garage, en motor startte weer niet vanochtend :r
  donderdag 29 oktober 2015 @ 12:22:14 #130
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157180669
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 09:09 schreef sylvesterrr het volgende:
Vanochtend mijn brakke r6 te koop gezet op Facebook. Ik hoopte op 500 euro. Heb net afgesproken voor 750 euro.
wat is er mis mee? electra of versnelling?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_157181013
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:22 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

wat is er mis mee? electra of versnelling?
Motorblok :')
  donderdag 29 oktober 2015 @ 13:00:03 #132
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157181263
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:15 schreef Salatrel het volgende:

[..]

+ 7,95 verzendkosten :)
6,95 ;)
En dan was ie dus 12,95 ipv 59,99
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_157181453
Vlak nadat ik die R6 had gekocht deelde ik een foto daarvan op Facebook, met daarbij de volgende tekst: "Nieuwe motor gekocht... Een R6. Nu maar hopen dat deze het langer dan drie maanden volhoudt. :P"

De Thundercat was na 3 maanden economisch total-loss, vandaar. Deze R6 heeft het nog geen maand volgehouden, laat staan 3 maanden. _O- :')
  donderdag 29 oktober 2015 @ 13:15:50 #134
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157181510
quote:
10s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:12 schreef sylvesterrr het volgende:
Vlak nadat ik die R6 had gekocht deelde ik een foto daarvan op Facebook, met daarbij de volgende tekst: "Nieuwe motor gekocht... Een R6. Nu maar hopen dat deze het langer dan drie maanden volhoudt. :P"

De Thundercat was na 3 maanden economisch total-loss, vandaar. Deze R6 heeft het nog geen maand volgehouden, laat staan 3 maanden. _O- :')
wat had je ervoor betaald? en wat is er kaduuk? vastloper ofzo?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  donderdag 29 oktober 2015 @ 13:22:24 #135
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157181611
Eerste generatie R6? Afbrokkelende cilinderwand wss :') .
Huilen dan.
pi_157182228
quote:
10s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:22 schreef Isdatzo het volgende:
Eerste generatie R6? Afbrokkelende cilinderwand wss :') .
;(
  donderdag 29 oktober 2015 @ 14:06:53 #137
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157182421
Zaterdag nog een lekker rij-dagje!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 29 oktober 2015 @ 14:48:46 #138
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157182983
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:57 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

;(
Geen compressietest bij aankoop gedaan? Gekeken naar de carterontluchting?
Huilen dan.
pi_157183318
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Geen compressietest bij aankoop gedaan? Gekeken naar de carterontluchting?
Nee en nee. |:(
  donderdag 29 oktober 2015 @ 15:22:31 #140
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157183446
Aii.. tja, zuur. Hoop dat je er niet al te veel op afgeschreven hebt dan.
Huilen dan.
pi_157183649
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:22 schreef Isdatzo het volgende:
Aii.. tja, zuur. Hoop dat je er niet al te veel op afgeschreven hebt dan.
Als ik het daadwerkelijk voor 750 kan verkopen (de koper zal vast nog willen onderhandelen :') ), dan schrijf ik ruim 1600 euro af. Min of meer het bedrag dat ik teveel kreeg voor mijn Thundercat. :')
pi_157183652
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 08:23 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Haha meestal zijn cabrio rijders al menstruerende mannen, moet je nagaan hoe triest dat scooter volk is.
_O- QFT
pi_157183665
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:36 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Als ik het daadwerkelijk voor 750 kan verkopen (de koper zal vast nog willen onderhandelen :') ), dan schrijf ik ruim 1600 euro af. Min of meer het bedrag dat ik teveel kreeg voor mijn Thundercat. :')
Misschien voortaan iets beter onderzoeken?
pi_157184393
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:37 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Misschien voortaan iets beter onderzoeken?
Mosterd na de maaltijd. Jullie hebben mij hier ook niet gewaarschuwd toen ik 'm kocht. :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157184764

Het was een mooie dag vandaag O+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157184826
Zeker, jammer van dat stuk plastic dat in de weg staat
pi_157184871
quote:
10s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:43 schreef Maegrim het volgende:
Zeker, jammer van dat stuk plastic dat in de weg staat
Foei. :(

Dat stuk plastic heeft vandaag haar eerste stukje offroad gereden voor dit plaatje. :D
It's funny
But not ha-ha funny.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 16:51:06 #148
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157184952
quote:
17s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:39 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een mooie dag vandaag O+
Geluk dat het niet waait, anders lag ie ergens achter in het weiland.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  donderdag 29 oktober 2015 @ 16:52:55 #149
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157184988
#nofilter
pi_157185043
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:52 schreef Erasmo het volgende:
#nofilter

:P
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:51 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Geluk dat het niet waait, anders lag ie ergens achter in het weiland.
lol :+
It's funny
But not ha-ha funny.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 17:06:24 #151
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157185215
Waar gaat die taartschep met die brommer naartoe :? .
Huilen dan.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 17:07:48 #152
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157185241
Flauw allemaal, laat hem blij zijn met zijn scooter.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157185266
quote:
10s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 17:06 schreef Isdatzo het volgende:
Waar gaat die taartschep met die brommer naartoe :? .
Die taartschep heeft zich wel bewezen als stootkussentje vorige Fok!rit. :+
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 17:07 schreef Catch22- het volgende:
Flauw allemaal, laat hem blij zijn met zijn scooter.
O+
Het is misschien wel de laatste keer dat het beestje het nazomerzonnetje ziet. ;(
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157185617
Nog 3x zo doen en je reflector ligt eraf :P
  donderdag 29 oktober 2015 @ 17:36:55 #155
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157185702
Heb je wel ABS en traction control? anders hou je hem nooit overeind op het gras met al dat vermogen ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_157185774
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 17:36 schreef KneusTeun het volgende:
Heb je wel ABS en traction control? anders hou je hem nooit overeind op het gras met al dat vermogen ;)
Neuh, en mijzelf ingraven zal ook wel niet lukken. :7
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157186205
quote:
10s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:46 schreef Nero22 het volgende:
Dat stuk plastic heeft vandaag haar eerste stukje offroad gereden voor dit plaatje. :D
Wdb hebben we prima routemakers hier :Y Afgelopen zomer met een motorweekend waar ik mee weg was hebben we geloof ik wel 5km zandweg bij elkaar gehad. Iemand had een tomtom motorversie, maar had sporadisch offtheroad aangevinkt staan ofzo. Wat een drama is dat zeg..
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 18:18:09 #158
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157186418
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_157186831
quote:
8s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:20 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Mosterd na de maaltijd. Jullie hebben mij hier ook niet gewaarschuwd toen ik 'm kocht. :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_157186960
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 18:35 schreef mjan het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157187085
quote:
11s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 18:40 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Doet er niets aan af dat het extreem kut voor je is natuurlijk. Drie keer is scheepsrecht, hopelijk?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_157187507
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 18:45 schreef mjan het volgende:

[..]

Doet er niets aan af dat het extreem kut voor je is natuurlijk. Drie keer is scheepsrecht, hopelijk?
Ja. Sinterklaas gaat een mooie fiets uit Spanje meenemen. :Y
  donderdag 29 oktober 2015 @ 19:40:04 #163
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157188486
Ik mis m'n ktm.

Huilen dan.
pi_157191037
quote:
9s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 19:40 schreef Isdatzo het volgende:
Ik mis m'n ktm.

[ afbeelding ]
Watskeburt?

Na je wheelie het kanaal ingereden? :+
It's funny
But not ha-ha funny.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 21:09:05 #165
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_157191228
quote:
9s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 19:40 schreef Isdatzo het volgende:
Ik mis m'n ktm.

[ afbeelding ]
Ja ik ook. Staat ie bij je ouders? Maak ik er morgen een rondje mee. Die van mijn broertje wilde vandaag niet starten.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_157191569
quote:
offroading :') de bocht in het fietspad was gewoon scherper dan verw8
pi_157198042
Ik ga eind volgende maand een weekje naar Istanbul. Dus ik dacht, laat ik mijn neef daar vragen of er betrouwbare motorverhuurbedrijven zijn... Hij heeft er welgeteld eentje kunnen vinden, daar verhuren ze helaas alleen de Honda Nc700 (38 kW/51pk). :')

Jammer. Dan maar in het voorjaar op mijn eigen motor touren in Istanbul. :7
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:08:20 #168
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157198567
Zo'n NC700 lijkt me juist een prima huurmotor.
pi_157198929
Wat te doen als accu vol is maar startmotor niet rond gaat? :{
Lukte vanochtend bijna, maar net niet...
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:36:05 #170
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157199002
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 09:31 schreef Piles het volgende:
Wat te doen als accu vol is maar startmotor niet rond gaat? :{
Lukte vanochtend bijna, maar net niet...
De kabels doormeten
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:40:53 #171
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157199096
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 09:31 schreef Piles het volgende:
Wat te doen als accu vol is maar startmotor niet rond gaat? :{
Lukte vanochtend bijna, maar net niet...
Tik op de startmotor geven.
pi_157199577
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 09:40 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Tik op de startmotor geven.
Vanavond eens kijken. Kan ik daar makkelijk bij bij een TDM 850? :@
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:32:51 #173
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157199816
Geen idee waar die zit bij een TDM.
pi_157199896
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 09:08 schreef Erasmo het volgende:
Zo'n NC700 lijkt me juist een prima huurmotor.
Mwah
pi_157200200
hij is sneller dan die r6 van je :')
pi_157200312
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 10:57 schreef Maegrim het volgende:
hij is sneller dan die r6 van je :')
_O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_157200743
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 10:57 schreef Maegrim het volgende:
hij is sneller dan die r6 van je :')
Zelfs ik loop sneller dan m'n r6. :{w
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:51:03 #178
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_157202363
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 08:21 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga eind volgende maand een weekje naar Istanbul. Dus ik dacht, laat ik mijn neef daar vragen of er betrouwbare motorverhuurbedrijven zijn... Hij heeft er welgeteld eentje kunnen vinden, daar verhuren ze helaas alleen de Honda Nc700 (38 kW/51pk). :')

Jammer. Dan maar in het voorjaar op mijn eigen motor touren in Istanbul. :7
Ik weet niet hoe Istanbul verkeerschaos-technisch is maar als het op Caïro lijkt stap ik wel in een taxi :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_157203688
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe Istanbul verkeerschaos-technisch is maar als het op Caïro lijkt stap ik wel in een taxi :')
Het is een chaos. Maar goed, een fotoshoot in Istanbul met de Bosphorus en de brug op de achtergrond lijkt me tof. ;) :P Maar dan wil ik wel een fatsoenlijke motor. :+
pi_157205456
Istanbul valt best mee hoor. Misschien dat het in de buitenwijken anders is, daar ben ik niet geweest. Maar volgens mij niet vergelijkbaar met Caïro.

M'n broer is op zoek naar een motor en heeft nu deze op t oog:

  vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:42:26 #181
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_157206429
Mooi gemaakt filmpje.
Met een trailmotor dwars door de UK en de sneeuw
https://vimeo.com/124192518
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_157206600
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 16:42 schreef Hyperdude het volgende:
Mooi gemaakt filmpje.
Met een trailmotor dwars door de UK en de sneeuw
https://vimeo.com/124192518
Cooooll. Mooi gefilmd ook. :)
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157206665
Headset binnen. *O* Werkt echt goed solo in ieder geval, al zijn velcro pads best hinderlijk met lang haar. :') Zo maar eens een proefritje mee maken.
Your opinion of me is none of my business.
pi_157207008
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 16:55 schreef Sarasi het volgende:
Headset binnen. *O* Werkt echt goed solo in ieder geval, al zijn velcro pads best hinderlijk met lang haar. :') Zo maar eens een proefritje mee maken.
Welke heb je gekozen? Ik heb die van mij weer eens gesloopt dus moet weer een nieuwe :') Klittenband nog beter aandrukken misschien? Ik heb er nooit last van gehad, overigens wèl van haar dat achter het BT-dingetje bleef hangen als ik mijn helm afzet; *ratsch* ;(
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 17:17:54 #185
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157207033
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 16:55 schreef Sarasi het volgende:
Headset binnen. *O* Werkt echt goed solo in ieder geval, al zijn velcro pads best hinderlijk met lang haar. :') Zo maar eens een proefritje mee maken.
Wat? Heb je die niet in je schaal gedaan, onder je voering?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157207103
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 16:55 schreef Sarasi het volgende:
Headset binnen. *O* Werkt echt goed solo in ieder geval, al zijn velcro pads best hinderlijk met lang haar. :') Zo maar eens een proefritje mee maken.
Kun je de voering van je helm niet uitnemen en die pads achter de voering plakken?
pi_157207109
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 17:21 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Kun je de voering van je helm niet uitnemen en die pads achter de voering plakken?
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 17:16 schreef mjan het volgende:

[..]

Welke heb je gekozen? Ik heb die van mij weer eens gesloopt dus moet weer een nieuwe :') Klittenband nog beter aandrukken misschien? Ik heb er nooit last van gehad, overigens wèl van haar dat achter het BT-dingetje bleef hangen als ik mijn helm afzet; *ratsch* ;(
Ah nee was alleen met het proberen te plaatsen hoor. Daarna netjes de plakkers erin gestopt en daar zit de velcro nu mooi tegenaan. :P Maar ik haalde elke keer die dingen dus weer uit de helm bij het afzetten waardoor ik nog niet wist op welke plek mijn oren zaten. :')

En ik heb deze gekocht. :Y Geluid is super, bass geweldig, tijdens het bellen binnenshuis hoorde mijn vader helemaal geen verschil met gewoon de telefoon aan m'n oor. Dus so far happy me.
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 17:38:23 #188
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157208810
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 17:21 schreef Sarasi het volgende:

[..]


[..]

Ah nee was alleen met het proberen te plaatsen hoor. Daarna netjes de plakkers erin gestopt en daar zit de velcro nu mooi tegenaan. :P Maar ik haalde elke keer die dingen dus weer uit de helm bij het afzetten waardoor ik nog niet wist op welke plek mijn oren zaten. :')

En ik heb deze gekocht. :Y Geluid is super, bass geweldig, tijdens het bellen binnenshuis hoorde mijn vader helemaal geen verschil met gewoon de telefoon aan m'n oor. Dus so far happy me.
Heb nu al twee van die vergelijkbare setjes weten te slopen }:| Twijfel nu wat de volgende zal worden :')
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 19:29:03 #191
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_157209274
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 08:21 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga eind volgende maand een weekje naar Istanbul. Dus ik dacht, laat ik mijn neef daar vragen of er betrouwbare motorverhuurbedrijven zijn... Hij heeft er welgeteld eentje kunnen vinden, daar verhuren ze helaas alleen de Honda Nc700 (38 kW/51pk). :')

Jammer. Dan maar in het voorjaar op mijn eigen motor touren in Istanbul. :7
Ik had de NC750X te leen. Prima motor hoor.
#26 || Luciano da Silva
pi_157219763
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 19:29 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik had de NC750X te leen. Prima motor hoor.
Ik kan het me haast niet voorstellen met dat (on)vermogen. :@

R6 is zonet opgehaald. Ik ben nu officieel motorloos. :'(
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:49:23 #193
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_157221981
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 11:02 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik kan het me haast niet voorstellen met dat (on)vermogen. :@

R6 is zonet opgehaald. Ik ben nu officieel motorloos. :'(
Wat ik wel kut vond is dat de toerenbegrenzer al bij 8500 toeren zat. Lekker doortrekken was er niet echt bij.
#26 || Luciano da Silva
pi_157224560
die nc700 zou ik alleen met DCT willen rijden inderdaad :+
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 16:59:19 #195
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157225367
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 11:02 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik kan het me haast niet voorstellen met dat (on)vermogen. :@

R6 is zonet opgehaald. Ik ben nu officieel motorloos. :'(
Je bent gewoon verwend.
pi_157225544
Setje werkt echt goed. :D Oordopjes in, twee buffs over m'n oren en nog hoefde hij niet op z'n hardst met 140km/h. Eindelijk fatsoenlijke navigatie, dat kon ik echt wel gebruiken met mijn topografisch vermogen. _O-

Prachtig weer vandaag trouwens, voor een ritje. Gratis liter castrol motorolie gescoord in Heerenveen en verder gewoon een beetje overal heen gereden. Heerlijk. Knipperlicht rechtsvoor had wel even wat te protesteren, maar een corrigerend tikje loste dat prima op. O-)
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:39:41 #197
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157226216
Ik heb vandaag een kraag gescoord, was toch wat fris als je 170 rijdt...

Thermobroek onder jeans is goed te doen met dit weer gelukkig.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157226499
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 16:59 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Je bent gewoon verwend.
Ja, en daar is niets mis mee. :P
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 18:00:56 #199
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157226687
Maar één motor hebben :') .
Huilen dan.
pi_157226812
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 18:00 schreef Isdatzo het volgende:
Maar één motor hebben :') .
Ik heb maar (minstens) 1/3e van een motor. ;(
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157226975
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 18:00 schreef Isdatzo het volgende:
Maar één motor hebben :') .
0 :(
pi_157227091
de weekendwarriors waren weer op pad op Scheveningen vandaag :')
pi_157227255
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 09:40 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Tik op de startmotor geven.
Reparatie met een hamer, ik hou dr van O+
Hij doet het dus weer prima, net even stukje gereden meteen. Heerlijk!
Ik ga zo wel eindelijk mn wintervoering er in doen :')
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 18:33:20 #204
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157227301
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 18:31 schreef Piles het volgende:

[..]

Reparatie met een hamer, ik hou dr van O+
Hij doet het dus weer prima, net even stukje gereden meteen. Heerlijk!
Ik ga zo wel eindelijk mn wintervoering er in doen :')
Let wel, het is een tijdelijke fix. Nu kan je op zoek naar het echte probleem :P
pi_157227377
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 18:33 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Let wel, het is een tijdelijke fix. Nu kan je op zoek naar het echte probleem :P
Wilde mn startmotor er af halen en schoonmaken, maar kreeg mn demper niet uit de weg. En de schroeven van de startmotor zitten echt muurvast :X
Misschien toch maar professioneel laten doen een keer.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 18:39:37 #206
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157227421
Tot die tijd een hamer onder je zadel :P
pi_157234481
Wat betreft dromen van nieuwe fietsen, het heeft er schijn van dat de Suzuki Recursion werkelijkheid gaat worden *O*



* BlackLining spaarrekening bekijkt..
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 22:46:56 #208
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157234530
Jezus.. wat lelijk.
Huilen dan.
pi_157234546
Nee man, schitterend _O_

Hooguit even dat voorkuipje eraf en een mooie chrome ronde koplamp erop, maar verder... :9
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 23:14:28 #210
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157235230
Daar ken je toch niet normaal op zitten
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 23:25:51 #211
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157235528
Moet zoetjes aan weer kijken voor nieuwe banden, ik overweeg er een setje winterbanden onder te leggen.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 23:56:01 #212
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157236239
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:46 schreef Isdatzo het volgende:
Jezus.. wat lelijk.
Lelijke SV kuip inderdaad
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 1 november 2015 @ 00:11:46 #213
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_157236646
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:47 schreef BlackLining het volgende:
Nee man, schitterend _O_

Hooguit even dat voorkuipje eraf en een mooie chrome ronde koplamp erop, maar verder... :9
Hoe wil je dat doen met die luchtinlaat voor de intercooler dan?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 1 november 2015 @ 03:09:45 #214
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157239134
stond toen op de motorbeurs, vond het ook niet geweldig.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zondag 1 november 2015 @ 09:48:13 #216
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157240236
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_157240579
Hoe zwaaien ze in de UK eigenlijk naar elkaar? Lijkt me onhandig om dat daar met links te doen aangezien je dan aan de verkeerde kant aan het zwaaien bent. Of gaan ze even van het gas en zwaaien ze met rechts?
pi_157240966
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 10:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe zwaaien ze in de UK eigenlijk naar elkaar? Lijkt me onhandig om dat daar met links te doen aangezien je dan aan de verkeerde kant aan het zwaaien bent. Of gaan ze even van het gas en zwaaien ze met rechts?
voeten
pi_157241023
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:45 schreef BlackLining het volgende:
Wat betreft dromen van nieuwe fietsen, het heeft er schijn van dat de Suzuki Recursion werkelijkheid gaat worden *O*

[ afbeelding ]

* BlackLining spaarrekening bekijkt..
Prachtig ding. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_157241445
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 00:11 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hoe wil je dat doen met die luchtinlaat voor de intercooler dan?
Die zit in het concept nog onderin de voorkuip, ruimte genoeg voor een lamp erboven.

quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 23:56 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Lelijke SV kuip inderdaad
Kuipen zijn per definitie lelijk.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157243843
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 10:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe zwaaien ze in de UK eigenlijk naar elkaar? Lijkt me onhandig om dat daar met links te doen aangezien je dan aan de verkeerde kant aan het zwaaien bent. Of gaan ze even van het gas en zwaaien ze met rechts?
Met het hoofd knikken. Ik hoorde eens in een video van Baron von Grumble (in zijn Euro Tour) dat ie het zo "gevaarlijk" vond om te zwaaien. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 1 november 2015 @ 17:49:09 #222
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_157250046
In de UK knikken ze inderdaad. Al salueerde ikzelf daar altijd w/
pi_157250930
Kawasaki gaat de Grom achterna met de Z125 _O-


quote:
Kawasaki released this terrible, I mean amazing teaser video for their Grom competitor, the new Z125, and they're gonna hit Honda where it hurts: in the clutch.

The Z125 is set to be released in two versions, with the normal version getting an automatic transmission while the Z125 Pro will get a manual.
Geinig ding wel. :9
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157251712
Iig niet zoeen enorm grote pijp erop :')
pi_157252122
Het is een te heet gewassen ER6-N. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 1 november 2015 @ 20:31:18 #226
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157254521
Mooi weer voor nog een ritje denk?
  zondag 1 november 2015 @ 21:02:14 #227
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_157255739
Afgelopen zaterdag mijn eerste motorrijles gehad en direct maar een pakket afgenomen (20 uur + examens)

Ik ben 22 dus moet A1 klasse rijden. Ik ben al een beetje aan het kijken naar een motor, wat raden jullie mij aan? Ik wil een sportieve motor (naked bike?), zoiets als mijn lesmotor is ok. (Honda ... 500) Dus geen buikschuiver maar ook geen chopper.

Bestaat er zoiets als private lease voor motor? Vanaf welk bedrag kun je een goede motor hebben?
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
pi_157256214
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:02 schreef KimJong-un het volgende:
Afgelopen zaterdag mijn eerste motorrijles gehad en direct maar een pakket afgenomen (20 uur + examens)

Ik ben 22 dus moet A1 klasse rijden. Ik ben al een beetje aan het kijken naar een motor, wat raden jullie mij aan? Ik wil een sportieve motor (naked bike?), zoiets als mijn lesmotor is ok. (Honda ... 500) Dus geen buikschuiver maar ook geen chopper.

Bestaat er zoiets als private lease voor motor? Vanaf welk bedrag kun je een goede motor hebben?
Ik hoop dat je A2 bedoelt...
pi_157256619
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:31 schreef Erasmo het volgende:
Mooi weer voor nog een ritje denk?
Jij woont in het zuiden zeker? Vanmiddag nog even een klein rondje met een vriendin gemaakt hier in het noorden, maar op den duur zag ik alleen nog maar haar achterlicht. En maar blijven wissen om dat vizier een beetje helder te houden. Achteraf was een ritje niet helemaal het beste plan ooit. :')
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 1 november 2015 @ 21:21:50 #230
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157256632
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:02 schreef KimJong-un het volgende:
Afgelopen zaterdag mijn eerste motorrijles gehad en direct maar een pakket afgenomen (20 uur + examens)

Ik ben 22 dus moet A1 klasse rijden. Ik ben al een beetje aan het kijken naar een motor, wat raden jullie mij aan? Ik wil een sportieve motor (naked bike?), zoiets als mijn lesmotor is ok. (Honda ... 500) Dus geen buikschuiver maar ook geen chopper.

Bestaat er zoiets als private lease voor motor? Vanaf welk bedrag kun je een goede motor hebben?
Vraag Nero even naar zijn baby kwaak, 2pk pure power!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_157257148
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 21:21 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Vraag Nero even naar zijn baby kwaak, 2pk pure power!
32 pk gek :6
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:02 schreef KimJong-un het volgende:
Ik ben 22 dus moet A1 klasse rijden. Ik ben al een beetje aan het kijken naar een motor, wat raden jullie mij aan?
Er zijn best veel naked bikes die je kunt afknijpen naar 35 kw (of die dat al van zichzelf hebben zoals de GS500). En ja, er is zat financiering te krijgen voor motoren. Elk merk heeft er wel wat voor, maar dat is dan voor nieuwe motoren... Je mag straks ook mijn baby Kwaak (Ninja 250R) kopen. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 1 november 2015 @ 21:40:05 #232
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157257489
Heeft die fiets van jou erg korte versnellingen Nero?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157258030
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:40 schreef Catch22- het volgende:
Heeft die fiets van jou erg korte versnellingen Nero?
Ik heb geen idee wat je bedoelt? :@

30/40 is de top in zijn 1
60/70 in zijn 2
80/90 in zijn 3 denk ik
100/120 in zijn 4
140/150 lukt nog wel in zijn 5
De 6e versnelling is meer een versnelling die het hele gebeuren wat rustiger moet maken op de snelweg, want veel sneller dan 160 gaat het toch niet.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157258176
Mijn motor is overleden :r
I are Baboon
  zondag 1 november 2015 @ 21:59:15 #235
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157258327
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2015 21:52 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat je bedoelt? :@

30/40 is de top in zijn 1
60/70 in zijn 2
80/90 in zijn 3 denk ik
100/120 in zijn 4
140/150 lukt nog wel in zijn 5
De 6e versnelling is meer een versnelling die het hele gebeuren wat rustiger moet maken op de snelweg, want veel sneller dan 160 gaat het toch niet.
Dat is wel vrij kort ja. Mijn twee gaat tot de 100 geloof ik.

Gister op de snelweg bij 140 even teruggeschakeld (naar de 4 gok ik), dan trekt hij nog best hard weg :o ben nog niet zo'n held in hard rijden tho.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157258513
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 21:59 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Dat is wel vrij kort ja.
Ja, maar ik heb maar 32 pk en 18 nm of zo. :') Op een gegeven moment houdt het op. _O-
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 1 november 2015 @ 22:08:12 #237
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_157258702
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:40 schreef Catch22- het volgende:
Heeft die fiets van jou erg korte versnellingen Nero?
  zondag 1 november 2015 @ 22:23:25 #238
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157259368
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2015 22:03 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb maar 32 pk en 18 nm of zo. :') Op een gegeven moment houdt het op. _O-
vandaar mijn vraag. Schakel je je eigen niet helemaal gek?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157259696
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 22:23 schreef Catch22- het volgende:

[..]

vandaar mijn vraag. Schakel je je eigen niet helemaal gek?
Ja, op een oprit/afrit schakel ik al gauw 4x door. :P Ik vind dat juist wel mooi, dat actieve. :)
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 1 november 2015 @ 23:03:10 #240
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_157260750
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:56 schreef pindaplukker het volgende:
Mijn motor is overleden :r
Wanneer is de plechtigheid?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_157261111
quote:
5s.gif Op zondag 1 november 2015 23:03 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Wanneer is de plechtigheid?
Waarschijnlijk Big end lager :'( Voor niet al te veel te koop gezet en was na 5 minuten al verkocht :')

Dus mocht iemand nog een leuke motor weten te staan voor circa 700 euro, let me know
I are Baboon
  zondag 1 november 2015 @ 23:30:34 #242
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_157261308
Was (laten) fiksen geen optie dan?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_157261365
Dat zou een hele dure reparatie worden, beste oplossing is een ander blok er onder lepelen.
Heb allemaal geen zin in zoveel gedoe, dus gelijk de deur met die zooi.
Heb die gsxr ook voor een habbekrats kunnen kopen, dus lig er niet wakker van.

Nu opzoek naar een cheap motor, en dan volgend jaar een CBR 954 of een 2e gen R1 :9
I are Baboon
  maandag 2 november 2015 @ 05:34:19 #244
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_157262964
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 23:34 schreef pindaplukker het volgende:
Dat zou een hele dure reparatie worden, beste oplossing is een ander blok er onder lepelen.
Heb allemaal geen zin in zoveel gedoe, dus gelijk de deur met die zooi.
Heb die gsxr ook voor een habbekrats kunnen kopen, dus lig er niet wakker van.

Nu opzoek naar een cheap motor, en dan volgend jaar een CBR 954 of een 2e gen R1 :9
Ik heb nog wel het GTR-project staan, maar dan moet je eerst knutselen voor je kunt rijden. Is wel goed te doen binnen dat budget denk ik :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_157263330
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2015 17:49 schreef Dekatria het volgende:
In de UK knikken ze inderdaad. Al salueerde ikzelf daar altijd w/
En terecht.

Alhoewel altijd. Ik zwaai niet naar iedereen. :@
  maandag 2 november 2015 @ 09:44:39 #246
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157264171
Ik doe altijd voetje als ik mijn handen aan t stuur moet hebben
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157264852
Ik zwaai gewoon niet als het niet uitkomt of ik er geen zin in heb....


Of motorscooter, BMW of harley
  maandag 2 november 2015 @ 12:01:28 #248
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_157265929
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:31 schreef Erasmo het volgende:
Mooi weer voor nog een ritje denk?
Ik heb nog een rondje Aarle en afsluitend Flight Forum gedaan. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157266709
Ik knik vaak gewoon. En als zwaaien steek ik twee vingers in de lucht. Min spiegels zitten erg dicht op het handvat, de hand omhoog doen gaat niet zomaar :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 2 november 2015 @ 12:43:55 #250
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157266746
Altijd zwaaien tenzij ik ontkoppeld ben, dan een knikje.
  maandag 2 november 2015 @ 14:21:04 #251
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157268756
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 23:34 schreef pindaplukker het volgende:
Dat zou een hele dure reparatie worden, beste oplossing is een ander blok er onder lepelen.
Heb allemaal geen zin in zoveel gedoe, dus gelijk de deur met die zooi.
Heb die gsxr ook voor een habbekrats kunnen kopen, dus lig er niet wakker van.

Nu opzoek naar een cheap motor, en dan volgend jaar een CBR 954 of een 2e gen R1 :9
Heb nog wel een r6 diepte koop is ;) nieuwe banden, nieuwe dynamo en helemaal zwart. Ook dyna kitje erin plus titanium uitlaat.

's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_157269871
Heerlijk gereden gister, zo mooi het landschap ook met die laaghangende zon en dan zo'n lichte mist overal O+ Echt genoten.. En toen de zon wegzakte werd t me verdomme toch snel koud :P Wel nog paar mooie fotootjes geschoten..
Where facts are few, experts are many.
pi_157273580
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 14:21 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Heb nog wel een r6 diepte koop is ;) nieuwe banden, nieuwe dynamo en helemaal zwart. Ook dyna kitje erin plus titanium uitlaat.

[ afbeelding ]
Helaas niet voor mijn budget ben ik bang :P
I are Baboon
  maandag 2 november 2015 @ 18:38:49 #254
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157274059
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 18:17 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Helaas niet voor mijn budget ben ik bang :P
volgens mij 3k
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_157274142
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 18:38 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

volgens mij 3k
3k voor zon oude r6!! :') Voor dat geld heb je een 2e gen R1
I are Baboon
  maandag 2 november 2015 @ 18:49:10 #256
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157274319
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 18:38 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

volgens mij 3k
3000? Hahaha.. nee serieus?
Huilen dan.
  maandag 2 november 2015 @ 18:57:05 #257
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157274491
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 18:41 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

3k voor zon oude r6!! :') Voor dat geld heb je een 2e gen R1
True vraag maar aan Sylvester ;)
Is hoog, maar zit ook veel extra meuk en werk op. Maar ik weet niet zeker of dat het bedrag is hoor, zal waarschijnlijk ook wel iets van 2700 a 2800 zijn.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_157274617
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 18:57 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

True vraag maar aan Sylvester ;)
Is hoog, maar zit ook veel extra meuk en werk op. Maar ik weet niet zeker of dat het bedrag is hoor, zal waarschijnlijk ook wel iets van 2700 a 2800 zijn.
Mooie motoren, maar blijven toch lijp met die zwakke cilinder wanden
I are Baboon
  maandag 2 november 2015 @ 19:01:56 #259
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157274629
Ik kocht in 2008 een R6 uit 2004 met 26K op de teller voor ¤3500.
Huilen dan.
  maandag 2 november 2015 @ 19:02:16 #260
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157274638
ff MP gechecked en dingen gaan blijkbaar voor 2300 a 2600 weg met meer km's. Dus zo gek is de prijs niet.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 2 november 2015 @ 19:03:12 #261
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157274662
quote:
6s.gif Op maandag 2 november 2015 19:01 schreef Isdatzo het volgende:
Ik kocht in 2008 een R6 uit 2005 met 26K op de teller voor ¤3500.
Deze heeft 20k op de teller. En dus alles behalve stock, dynakit, vering en electra is allemaal aangepast.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 2 november 2015 @ 19:03:17 #262
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157274665
Dat ze voor die prijs op MP staan betekent niet dat ze daar ook voor weg gaan.
Huilen dan.
  maandag 2 november 2015 @ 19:05:30 #263
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157274726
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 19:03 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Deze heeft 20k op de teller. En dus alles behalve stock, dynakit, vering en electra is allemaal aangepast.
Ja, maar ik kocht 'm bijna 8 jaar geleden :+ .

Wat is er concreet aan gedaan dan? Ander veertje? Wat moet je aan de electra doen? En wat houdt die "dynakit" in?
Huilen dan.
pi_157274797
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 14:21 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Heb nog wel een r6 diepte koop is ;) nieuwe banden, nieuwe dynamo en helemaal zwart. Ook dyna kitje erin plus titanium uitlaat.

[ afbeelding ]
je zusje mot em nie meer?
  maandag 2 november 2015 @ 19:07:57 #265
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157274805
''UNIEK IN NEDERLAND!!!''
  maandag 2 november 2015 @ 19:13:27 #266
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157274935
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 19:07 schreef Salatrel het volgende:

[..]

je zusje mot em nie meer?
Ze heeft een auto ongeluk gehad, en kan door beschadiging in de rug niet te lang rijden op dit type.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_157274951
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 19:13 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ze heeft een auto ongeluk gehad, en kan door beschadiging in de rug niet te lang rijden op dit type.
ah ok Beterschap. Wist ik niet..
  maandag 2 november 2015 @ 19:15:20 #268
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157274982
quote:
7s.gif Op maandag 2 november 2015 19:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, maar ik kocht 'm bijna 8 jaar geleden :+ .

Wat is er concreet aan gedaan dan? Ander veertje? Wat moet je aan de electra doen? En wat houdt die "dynakit" in?
Ding is helemaal afgesteld, fijne weet k niet want is niet mijne. Electra is zwakke plek voor r6 en dat is allemaal uit voorzorg vervangen. Ach blijkbaar kan je het ervoor vragen, ik zou ook hoog inzetten ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 2 november 2015 @ 19:18:06 #269
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157275060
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 19:14 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ah ok Beterschap. Wist ik niet..
Is geramd door een alfa met 80 volop voor bij haar erin, moest echt uit haar auto geknipt worden. En aangezien me pa brandweer commandant is mocht die dat doen :) (dat is toch wel relaxed) Ze leek niet veel te hebben, maar nu blijkt dat ze toch wel wat last heeft met bijvoorbeeld de houding op de motor.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_157275172
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 18:57 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

True vraag maar aan Sylvester ;)
Is hoog, maar zit ook veel extra meuk en werk op. Maar ik weet niet zeker of dat het bedrag is hoor, zal waarschijnlijk ook wel iets van 2700 a 2800 zijn.
Geen r6 meer voor mij. :{w
pi_157275174
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 19:18 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Is geramd door een alfa met 80 volop voor bij haar erin, moest echt uit haar auto geknipt worden. En aangezien me pa brandweer commandant is mocht die dat doen :) (dat is toch wel relaxed) Ze leek niet veel te hebben, maar nu blijkt dat ze toch wel wat last heeft met bijvoorbeeld de houding op de motor.
kut is dat... zal ook nog wel even zo blijven... aan mijn ongeval hield ook ook alleen een gekneusde enkel over maar uiteindelijk een jaar last van gehad als ik hem teveel belast had
pi_157275218
quote:
10s.gif Op maandag 2 november 2015 19:22 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Geen r6 meer voor mij. :{w
CBR600RR. ^O^
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157275317
quote:
10s.gif Op maandag 2 november 2015 19:24 schreef Nero22 het volgende:

[..]

CBR600RR. ^O^
Die werd mij inderdaad aangeraden hier in dit topic. Ik baal er wel van dat ik toen niet gewoon de cbr600rr heb gekocht. :')

De gsxr600 ziet er overigens ook niet slecht uit. :@
  maandag 2 november 2015 @ 19:28:09 #274
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157275324
Neem een tuono dan. Geil ding is dat
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157275368
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 19:28 schreef Catch22- het volgende:
Neem een tuono dan. Geil ding is dat
Dat is toch een naked bike? ;(
pi_157275369
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 19:27 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Die werd mij inderdaad aangeraden hier in dit topic. Ik baal er wel van dat ik toen niet gewoon de cbr600rr heb gekocht. :')

De gsxr600 ziet er overigens ook niet slecht uit. :@
Ja, dat zal ik toen ook wel geweest zijn. :P
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157275380
Maar goed, ik moet toch op sinterklaas wachten.
pi_157275683
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 19:29 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dat is toch een naked bike? ;(
Wat is er mis met naked?

Anders RSV dan maar :+
pi_157275731
Anders een panniegalle
pi_157275759
In before Bandit. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 2 november 2015 @ 19:55:40 #281
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157276024
quote:
10s.gif Op maandag 2 november 2015 19:22 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Geen r6 meer voor mij. :{w
Model vanaf 2006 pakken. Race er nu al 5 of 6 jaar zo goed als probleemloos mee rond _O_ . Heb alleen wel een reserve versnellingsbak op de plank liggen, met een quickshifter willen ze nog wel eens problemen geven (timing komt heel nauw).

Verder natuurlijk wel netjes onderhoud plegen en af en toe preventief de boel open trekken (nog nooit iets geks tegengekomen).

't Rijdt zo veel fijner dan een 600RR/ZX6R/Daytona 675. Met een gsx-r 600 weinig ervaring maar die zie je op 't circuit ook amper, zal wel een reden voor zijn :+ .
Huilen dan.
  maandag 2 november 2015 @ 19:57:27 #282
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157276064
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 19:41 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Wat is er mis met naked?

Anders RSV dan maar :+
RSV, please :') . Het rijdt super (de factory iig) en het ziet er geweldig uit.. maar na anderhalf jaar kon ik in 3 uur het blok uit- en weer inbouwen. Uiteindelijk 2.5 blok versleten en oneindig veel gezeik met de elektronica gehad ;( .
Huilen dan.
  maandag 2 november 2015 @ 20:59:14 #283
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157277804
Ik heb nog twee oude motorbanden in de schuur liggen, weet iemand wat leuks om daar mee te doen?
  maandag 2 november 2015 @ 21:05:00 #284
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_157278055
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 20:59 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb nog twee oude motorbanden in de schuur liggen, weet iemand wat leuks om daar mee te doen?
Ja. Onder je brommer leggen en een goeie burnout mee maken recht voor het politiebureau.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157278349
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 19:41 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Wat is er mis met naked?

Anders RSV dan maar :+
Naked vind ik niet fijn met de vele kilometers die ik rijd (inclusief snelweg helaas).
pi_157278450
quote:
17s.gif Op maandag 2 november 2015 19:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Model vanaf 2006 pakken. Race er nu al 5 of 6 jaar zo goed als probleemloos mee rond _O_ . Heb alleen wel een reserve versnellingsbak op de plank liggen, met een quickshifter willen ze nog wel eens problemen geven (timing komt heel nauw).

Verder natuurlijk wel netjes onderhoud plegen en af en toe preventief de boel open trekken (nog nooit iets geks tegengekomen).

't Rijdt zo veel fijner dan een 600RR/ZX6R/Daytona 675. Met een gsx-r 600 weinig ervaring maar die zie je op 't circuit ook amper, zal wel een reden voor zijn :+ .
2006 is mooi inderdaad. :Y
pi_157278571
quote:
9s.gif Op maandag 2 november 2015 19:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

RSV, please :') . Het rijdt super (de factory iig) en het ziet er geweldig uit.. maar na anderhalf jaar kon ik in 3 uur het blok uit- en weer inbouwen. Uiteindelijk 2.5 blok versleten en oneindig veel gezeik met de elektronica gehad ;( .
Hoeveel pech heb jij met blokken?
Je ex 675 doet het hier nog prima na 2.5 jaar iig.
  maandag 2 november 2015 @ 22:36:38 #288
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157280858
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 21:22 schreef BRooster het volgende:

[..]

Hoeveel pech heb jij met blokken?
Je ex 675 doet het hier nog prima na 2.5 jaar iig.
Mooi om te horen!
Had ook niet anders verwacht, ik zadel niet zo graag andere mensen met mijn problemen op.

Je weet dat ik dat blok vervangen heb door een street triple blok? Het oorspronkelijke blok had te veel schade.

Korte samenvatting:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die street triple blokken zijn nagenoeg identiek aan die van de 675, alleen de nokkenassen en zuigers zijn anders. Het street triple blok toen meteen opengetrokken om te kijken hoe dat eruit zag en daar was niks mis mee. Na het vervangen van de nokkenassen de boel ingebouwd en het liep beter dan met het oorspronkelijke blok.

De originele zuigers heb ik nu op m'n bureau liggen als presse-papier.
Huilen dan.
pi_157282237
Ah, het carb-icing feest is ook weer losgebarsten hier _O_
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 3 november 2015 @ 00:07:46 #290
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157283206
Heb je daar nu al last van? :o
pi_157283482
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 00:07 schreef Erasmo het volgende:
Heb je daar nu al last van? :o
Stukkie. Flinke mistbank gepakt op de snelweg, dan houdt ie wat in, meer niet. Vorig jaar heb ik er echt nog mee op de vluchtstrook gestaan :+ ben benieuwd hoe dat dit jaar gaat nu de carb setting wel (enigszins) klopt.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157283506
quote:
9s.gif Op maandag 2 november 2015 19:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

RSV, please :') . Het rijdt super (de factory iig) en het ziet er geweldig uit.. maar na anderhalf jaar kon ik in 3 uur het blok uit- en weer inbouwen. Uiteindelijk 2.5 blok versleten en oneindig veel gezeik met de elektronica gehad ;( .
Kennelijk had je een maandagochtend model dan of zo, collega heeft een tuono en die hoor ik er nooit over.

Die elektronica is dan wel weer een Italiaans dingetje :P
pi_157283531
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 21:15 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Naked vind ik niet fijn met de vele kilometers die ik rijd (inclusief snelweg helaas).
Koop een goedkope toerbuffel en iets leuks erbij.
pi_157285790
De truc met de hamer is al weer uitgewerkt. Gelukkig was het stuk blik klaarbij de garage...
  dinsdag 3 november 2015 @ 09:37:01 #295
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157286096
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 00:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Stukkie. Flinke mistbank gepakt op de snelweg, dan houdt ie wat in, meer niet. Vorig jaar heb ik er echt nog mee op de vluchtstrook gestaan :+ ben benieuwd hoe dat dit jaar gaat nu de carb setting wel (enigszins) klopt.
Tijd voor een winterslangetje waarbij je koelvloeistof langs de carb laat lopen :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:14 schreef Piles het volgende:
De truc met de hamer is al weer uitgewerkt. Gelukkig was het stuk blik klaarbij de garage...
Ik had je gewaarschuwd :*
pi_157286656
quote:
14s.gif Op maandag 2 november 2015 22:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Mooi om te horen!
Had ook niet anders verwacht, ik zadel niet zo graag andere mensen met mijn problemen op.

Je weet dat ik dat blok vervangen heb door een street triple blok? Het oorspronkelijke blok had te veel schade.

Korte samenvatting:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die street triple blokken zijn nagenoeg identiek aan die van de 675, alleen de nokkenassen en zuigers zijn anders. Het street triple blok toen meteen opengetrokken om te kijken hoe dat eruit zag en daar was niks mis mee. Na het vervangen van de nokkenassen de boel ingebouwd en het liep beter dan met het oorspronkelijke blok.

De originele zuigers heb ik nu op m'n bureau liggen als presse-papier.
Had het gelezen inderdaad, al zag ik het las nadat ik de motor gekocht had. Maar inderdaad, alles doet het gewoon goed dus geen problemen mee. Stekker van de fan zat wel los btw toen ik hem kocht ;)
pi_157286658
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:37 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Tijd voor een winterslangetje waarbij je koelvloeistof langs de carb laat lopen :P

Fietsen met koelvloeistof :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 3 november 2015 @ 10:27:25 #298
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157286982
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 10:09 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Fietsen met koelvloeistof :')
Sorry ik kan je niet horen over het geluid van mijn niet bevriezende carbs :P

Dan moet je denk ik kijken naar je luchtinlaat.
pi_157287528
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 10:27 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Sorry ik kan je niet horen over het geluid van mijn niet bevriezende carbs :P

Dan moet je denk ik kijken naar je luchtinlaat.
Bandit heeft geen koelvloeistof ;)

Overigens doe je er sowieso niks aan. Maar goed, momenteel is het nog niet zo erg, merkte gisteren alleen even wat inhouden. Versnelling omhoog en het was weer weg. Er zijn wel mensen die beweren dat een radiator vol koelvloeistof (olie in mijn geval) door de intake laten lopen helpt, maar da's pure kwats als je gaat uitrekenen hoeveel lucht daar doorheen gaat. Over een paar weken heb ik hopelijk een GSX-F750 voor de winter, met die kuip heb je al veel minder van dat gedonder.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157288744
Geen last van :)
pi_157288752
Ben vandaag op de fiets
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')