abonnement Unibet Coolblue
pi_159897246
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Tja, is dat niet altijd zo bij datingsites en -apps? Heel veel rotte appels voordat je een goeie hebt.
Dat zal vast. Heb er eigenlijk nog niet zoveel ervaring mee :P
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_159897281
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 22:44 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Dat zal vast. Heb er eigenlijk nog niet zoveel ervaring mee :P
Je niet zo snel uit het veld laten slaan joh. Met zulke dingen moet je, naast geduld, ook een beetje geluk hebben.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_159897329
quote:
12s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 22:45 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Je niet zo snel uit het veld laten slaan joh. Met zulke dingen moet je, naast geduld, ook een beetje geluk hebben.
Ik zie wel wat ik doe als de periode afgelopen is :)
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_159899848
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 22:19 schreef dyonvbaal het volgende:
Word ik een paar weken geleden op facebook toegevoegd door iemand. Voor mij een onbekende, buiten dat ik d'r foto op lexa had gezien.
Verwijderd ze me de zelfde dag nog en blokkeert ze me.

Vandaag zie ik haar foto weer op lexa, dus vraag ik d'r waarom ze dat heeft gedaan.

Beschuldigt ze mij van stalken... |:( :')

Ik ben af en toe best triest, maar tot stalken heb ik mij nog nooit verlaagd. En dat is iets dat ik ook nooit zou doen, al helemaal niet als ze er uit zien zoals zij er uit ziet...
Had je destijds haar profiel bezocht (wat zij kon zien?), en wilde ze meer over je weten d.m.v. Facebook? Misschien vond ze je foto wel leuk in eerste instantie, maar is ze afgeknapt op wat ze op Facebook heeft gezien? Weet natuurlijk niet wat je allemaal op Lexa hebt geknald?

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Raar wief, wil gewoon aandacht. Of ze is de weg kwijt. In beide gevallen maar gewoon negeren.

Sinds wanneer zit je op Lexa? Al gedate?
gedatet :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 22:41 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Omdat er niks zinnigs uitkomt. En als ik dan een keer iemand aanspreek dan krijg ik geen antwoord. Of antwoord tot ze me profiel hebben bekeken en dan is het stil :')
Je begeeft je een beetje in het spinnenweb van betalende en niet-betalende leden, zo werkt Lexa toch? Weet niet of de dames jou iets kunnen terugsturen. Maar goed, daarnaast moet je echt extreem opvallen willen ze op je reageren. Ik ben ermee gekapt omdat ik het zo'n afhankelijk systeem vond. En daarnaast vind ik het ook wel zonde dat je dat spanningsveld een beetje kapotmaakt, in tegenstelling door iemand in real life te ontmoeten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Tja, is dat niet altijd zo bij datingsites en -apps? Heel veel rotte appels voordat je een goeie hebt.
Dit zeer zeker; er zijn echt wel leuke dames te vinden, maar je moet zo verschrikkelijk je best doen om op te vallen en een date te regelen. Denk ook wel dat er een hoop meiden op zitten die helemaal niet willen daten?

Dyon, heb je Lars and the Real Girl gezien (met Ryan Gosling)?
pi_159905357
Het maakt mij niet uit of ze me bezocht heeft en me daarna opgezocht heeft op facebook. Wat mij stoorde was dat ze dan zo zielig is om te zeggen dat ze het niet gedaan heeft en me daarna uitmaakt voor stalker. Als er in dit geval iemand een stalker was, dan was zij het wel...

Ja, ik heb Lars and the real girl gezien. Heb geen behoefte in een relatie met een pop :+
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_159905403
quote:
7s.gif Op zondag 14 februari 2016 00:29 schreef Robby87 het volgende:
Dit zeer zeker; er zijn echt wel leuke dames te vinden, maar je moet zo verschrikkelijk je best doen om op te vallen en een date te regelen. Denk ook wel dat er een hoop meiden op zitten die helemaal niet willen daten?
Die alleen uit zijn op flirten/complimentjes ofzo? Of die gewoon hun profiel niet verwijderd hebben toen ze een relatie kregen?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_159909396
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 12:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Het maakt mij niet uit of ze me bezocht heeft en me daarna opgezocht heeft op facebook. Wat mij stoorde was dat ze dan zo zielig is om te zeggen dat ze het niet gedaan heeft en me daarna uitmaakt voor stalker. Als er in dit geval iemand een stalker was, dan was zij het wel...

Ja, ik heb Lars and the real girl gezien. Heb geen behoefte in een relatie met een pop :+
Zoals Njos zegt, geen aandacht aan besteden. Er zijn toch voldoende andere dames die je interessant vindt? Ben je al een beetje berichtjes aan het uitsturen, en krijg je wat terug?

Wat vond je trouwens van Lars and the Real Girl? Ik vond het echt een goede film, en ik houd wel van dat aparte. Net zoals Secretary (2002), die gezien?

quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 12:34 schreef Njosnavelin het volgende:

Die alleen uit zijn op flirten/complimentjes ofzo? Of die gewoon hun profiel niet verwijderd hebben toen ze een relatie kregen?
Ja, die gewoon nieuwsgierig zijn naar al die mannen :P, maar niet zo snel een afspraakje zullen maken. Als vrouw heb je wat dat betreft wel een streepje voor; je hoeft nooit contact te initiëren. Ik heb weleens een vrouwenprofiel aangemaakt (heel basic), zonder foto, en diezelfde avond had ik al een stuk of 20 berichtjes van gasten die mij zo interessant vonden. Echt, sommige mannen _O- , dus ja, dan moet je wel kritisch zijn om te gaan daten, en moet je er als man een beetje uitspringen.
pi_159919047
Hallo
pi_159919164
Hoi pico
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_159919702
quote:
17s.gif Op zondag 14 februari 2016 20:28 schreef picodealion het volgende:
Hallo
Pico aan de vrouw?
pi_159920161
Voor de daters onder ons, over een paar minuten Tinder Love bij VPRO Tegenlicht.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_159921211
Ik geef d'r ook geen aandacht meer. Ze blijkt een bekende van mijn nicht te zijn en die zei me gister dat ze zo vaker is. Dus gewoon een beetje gek lijkt mij.

Ik heb Lars gezien en vond het een erg goede film. Moet alleen wel zeggen dat het alweer een paar jaar geleden is dat ik hem gezien heb.

Hooi Pico :D

P.S.
ik heb wel wat berichtjes gestuurd, maar krijg er nauwelijks antwoord op
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_159921291
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 20:51 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Pico aan de vrouw?
Nee, hartje was voor valentijnsdag.

Ik ben sinds gister juist weer single :')
pi_159929150
Dat is jammer om te horen
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_159932866
Wat een gezeur over heumensoord... of mag ik dat niet zeggen ben ik dan meteen een PVV'er :@
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_159936970
quote:
14s.gif Op zondag 14 februari 2016 21:36 schreef picodealion het volgende:

[..]

Nee, hartje was voor valentijnsdag.

Ik ben sinds gister juist weer single :')
Hield ze niet van krullend schaamhaar?

quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 12:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat een gezeur over heumensoord... of mag ik dat niet zeggen ben ik dan meteen een PVV'er :@
Wat dan nog? Er zijn zoveel mensen die PVV stemmen.
pi_159957784
Maar daar wil ik niet mee geassocieerd worden :)
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_159969968
Njos:

http://www.npo.nl/2doc-le(...)2-2016/VPWON_1248719

Al gezien (levenseindekliniek)?
pi_160000489
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 18:42 schreef Robby87 het volgende:
Njos:

http://www.npo.nl/2doc-le(...)2-2016/VPWON_1248719

Al gezien (levenseindekliniek)?
Robbie, ik heb net op facebook een artikel over dit gelezen. Hoe heb jij het moment ervaren?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160000693
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 18:42 schreef Robby87 het volgende:
Njos:

http://www.npo.nl/2doc-le(...)2-2016/VPWON_1248719

Al gezien (levenseindekliniek)?
Nee, lijkt me een zware docu. Aanrader?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160000701
quote:
14s.gif Op zondag 14 februari 2016 21:36 schreef picodealion het volgende:

[..]

Nee, hartje was voor valentijnsdag.

Ik ben sinds gister juist weer single :')
;(
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160001179
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Robbie, ik heb net op facebook een artikel over dit gelezen. Hoe heb jij het moment ervaren?
Ik had jaren terug al eens een (nl'se) docu gezien over dit onderwerp, waarbij meer de focus lag op de huisarts en niet patiënt. Desalniettemin vind ik deze docu schokkender; voornamelijk omdat je bij sommige mensen het overlijden ook daadwerkelijk ziet: laatste woorden, het in slaap vallen, het wit aanlopen van het gezicht en lichaam... etc.., ik moest daar nog lang aan denken. Ik vind het echter een hele mooie oplossing in sommige gevallen waarbij het zo overduidelijk is dat de patiënt lijdt, en dat zie je ook terug op het moment dat de patiënten te horen krijgen dat ze voldoen aan de criteria. Bij een zo'n meneer de laatste minuten van zijn leven aan bed met zijn zoon, je zag gewoon hoe blij en opgelucht hij was... dat vind ik wel mooi ja.

quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Nee, lijkt me een zware docu. Aanrader?
Erg zwaar, zou je hem wel willen aanraden.
pi_160003856
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

;(
Ja het was wel klote, maar de juiste keuze. Ik zag er geen toekomst in, we waren pas ook een paar weken bij elkaar dus het valt mee.
pi_160019097
quote:
3s.gif Op woensdag 17 februari 2016 20:28 schreef picodealion het volgende:
Ah ik vroeg me ook al af waar dat op slaat :+
http://marvel.com/universe/Ajax_(Francis)
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160059038
quote:
Dyon, heb je een nog leuke (recente) film die je me kan aanraden?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')