abonnement Unibet Coolblue
pi_157090679
Márquez kan in ieder geval niet met z'n remhendel tegen Rossi aangereden zijn:



Maar de reden dat ie viel was gewoon omdat ie te scherp instuurde tegen Rossi aan en ja dan kan je betwisten of Rossi zich überhaupt op die positie op het circuit had moeten bevinden.

Hoger beroep is overigens afgewezen blijkt uit de reactie van de teambaas van Yamaha:

http://www.motogp.com/en/(...)jarvis-reacts/188527

[ Bericht 21% gewijzigd door Sinergie op 25-10-2015 18:35:24 ]
pi_157091640
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:02 schreef Sinergie het volgende:
Márquez kan in ieder geval niet met z'n remhendel tegen Rossi aangereden zijn:

[ afbeelding ]

Maar de reden dat ie viel was gewoon omdat ie te scherp instuurde tegen Rossi aan en ja dan kan je betwisten of Rossi zich überhaupt op die positie op het circuit had moeten bevinden.
Het was Rossi zijn fout imo.
Rossoneri siamo noi.
pi_157091666
Je zag Rossie drie keer omkijken en toen die beuk uitdelen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_157091860
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:35 schreef Beach het volgende:
Je zag Rossie drie keer omkijken en toen die beuk uitdelen.
Fout, hij gaf geen beuk Márquez reed tegen Rossi aan.
pi_157092009
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:35 schreef Beach het volgende:
Je zag Rossie drie keer omkijken en toen die beuk uitdelen.
Hier heb je wat schat.
https://mobile.twitter.co(...)473939312640/video/1

De eerste 3 seconden, waar Marquez gas geeft en met zijn helm op de knie van Rossi in reed. Dit boeit ook verder niet, hij had daar niks te zoeken, met zijn race pace.

Hij keek de eerste 2 keer, om verhaal te halen, waarom Marquez niet gewoon door reed, i.p.v. hem op te houden. Derde was om te anticiperen, wanneer Marquez een actie zou nemen.

Waarom zou hij Marquez onderuit willen halen, in de enerlaatste race, met het risico, dat hij die race geen enkele punten en een straf zou kunnen krijgen?

Onzin gewoon dus, alhoewel ik het wel zou kunnen begrijpen, waarom Rossi, Marquez van de motor had willen schoppen, voor zijn ophouden en het weer bemoeien met het WK.

Hij had daar totaal niks te zoeken, hij had de snelheid, maar koos ervoor om Rossi op te houden en achter te blijven, net zoals in Australië.

Smerige actie gewoon.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dside op 25-10-2015 19:23:17 ]
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
pi_157094997
quote:
Michael Laverty:

"Marc broke the unwritten rule, always RESPECT those fighting for a Championship when you're not. Vale got enraged and hung him out to dry"


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2015 20:23:59 ]
pi_157096495
quote:
14s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Michael Laverty:

"Marc broke the unwritten rule, always RESPECT those fighting for a Championship when you're not. Vale got enraged and hung him out to dry"
Precies.
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
pi_157099029
Jammer dat er zoveel mensen zijn die dat niet begrijpen.
pi_157101825
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:02 schreef Sinergie het volgende:
Márquez kan in ieder geval niet met z'n remhendel tegen Rossi aangereden zijn:

[ afbeelding ]

Maar de reden dat ie viel was gewoon omdat ie te scherp instuurde tegen Rossi aan en ja dan kan je betwisten of Rossi zich überhaupt op die positie op het circuit had moeten bevinden.

Marquez deelt eerst een kopstoot uit: https://www.facebook.com/(...)os/1018253931530671/
  zondag 25 oktober 2015 @ 22:33:10 #11
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_157102068
hebben ze nog gevochten op de parkeerplaats?
pi_157103227
<blockquote class="twitter-tweet" lang="en"><p lang="en" dir="ltr">Ok, my opinion: MM is fighting for pride, not a championship. VR gets tired of MM's close racing 😳💩
<a href="https://twitter.com/hashtag/lookatmewheni?src=hash">#lookatmewheni</a>'mtalkingtoyouson
Bamm 😁</p>— Colin Edwards (@texastornado5) <a href="https://twitter.com/texastornado5/status/658288104722182144">October 25, 2015</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
pi_157103272
texastornado5 twitterde op zondag 25-10-2015 om 15:24:49 Ok, my opinion: MM is fighting for pride, not a championship. VR gets tired of MM's close racing ?? #lookatmewheni'mtalkingtoyouson Bamm ? reageer retweet


[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2015 23:08:53 ]
pi_157104405
quote:
Dit is het interview, voor de Italiaanse media, na de Pre-Event Press Conference op donderdag.
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
  maandag 26 oktober 2015 @ 19:01:57 #17
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_157116502
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:40 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Hij kon geen kant uit. Vale zat er al.
Er is nog duidelijk ruimte en anders had ie gewoon moeten inhouden. En kijk hier even, rond 0:45 zie je duidelijk dat hij gewoon probeerde Rossi van zijn motor te rijden.
Marquez mag dromen dat hij ooit zo'n grootheid mag worden als Rossi. Dit zal hij dan ook nooit worden alleen al niet vanwege zijn uiterst arrogante persoonlijkheid, en dit soort acties.
Fade to Black
pi_157119035
wat een jankerd
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 26 oktober 2015 @ 20:16:29 #20
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_157119064
quote:
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Stel je toch niet zo godsgruwelijk hard aan man, klein kind.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 26 oktober 2015 @ 20:27:12 #21
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157119378
Loos dreigement, hij heeft gewoon een contract. Hij staat gewoon aan de start.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157120289
Wordt deze uitspraak niet enorm opgeblazen? Het interview waaruit deze uitspraak afkomstig is werd gehouden vlak na de race. Wellicht heeft iemand hem gewoon gevraagd of hij de volgende race nog wel wilde starten en heeft hij in emotie gezegd dat hij dat nog niet weet en wordt het nu neergezet als een uitspraak die van hemzelf afkomstig is...
  maandag 26 oktober 2015 @ 21:10:17 #23
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157120964
Ik geef Rossi groot gelijk, het is belachelijk dat hij gestraft is, echt niet normaal hoe Marquez hem dwars zit. Als iemand een straf had moeten krijgen was het Marquez. Gaat echt nergens over hoe hij zich bemoeid met de titelstrijd tussen Lorenzo en Rossi:

If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  maandag 26 oktober 2015 @ 21:14:36 #24
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157121142
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 19:01 schreef Achterhoker het volgende:
Er is nog duidelijk ruimte en anders had ie gewoon moeten inhouden. En kijk hier even, rond 0:45 zie je duidelijk dat hij gewoon probeerde Rossi van zijn motor te rijden.
Haha, ik zie dat je net hetzelfde filmpje hebt gepost, ik ben het met je eens. Marquez probeert Rossi gewoon van zijn sokken te rijden. Hij had ook achter Rossi kunnen blijven rijden en de aansluiting met Lorenzo zoeken om dan tegen het einde in te halen en een podiumplaats proberen te pakken. Dit is gewoon walgelijk kinderachtig van Marquez.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  maandag 26 oktober 2015 @ 21:20:42 #25
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_157121417
quote:
18s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:14 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Haha, ik zie dat je net hetzelfde filmpje hebt gepost, ik ben het met je eens. Marquez probeert Rossi gewoon van zijn sokken te rijden. Hij had ook achter Rossi kunnen blijven rijden en de aansluiting met Lorenzo zoeken om dan tegen het einde in te halen en een podiumplaats proberen te pakken. Dit is gewoon walgelijk kinderachtig van Marquez.
nu ik dat filmpje zie.. Je ziet wel hoe debiel Marquez rijdt en vol risico's. Puur omdat ze ruzie hebben. Maar stak rossi nou z'n middelvinger op of deed hij een gebaar van: kom op man, doorrijden
  maandag 26 oktober 2015 @ 21:26:00 #26
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_157121629
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:20 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

nu ik dat filmpje zie.. Je ziet wel hoe debiel Marquez rijdt en vol risico's. Puur omdat ze ruzie hebben. Maar stak rossi nou z'n middelvinger op of deed hij een gebaar van: kom op man, doorrijden
Deed hij vaker in de race, gewoon zo van waar ben je mee bezig.
Fade to Black
  maandag 26 oktober 2015 @ 21:29:59 #27
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157121793
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:20 schreef ErkendFokker het volgende:
nu ik dat filmpje zie.. Je ziet wel hoe debiel Marquez rijdt en vol risico's. Puur omdat ze ruzie hebben. Maar stak rossi nou z'n middelvinger op of deed hij een gebaar van: kom op man, doorrijden
Moeilijk te zien, het zou idd. een middelvinger kunnen zijn. Echt niet te geloven dat ze Rossi bestraffen omdat Marquez als een mongool rijdt.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  maandag 26 oktober 2015 @ 21:31:50 #28
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_157121885
Het hele gebeuren tussen MM93 en VR46 is een smet op de motorsport, maar de manier waarop er door de raceleiding op is gereageerd is verre van vrij van valse aannames en reageren op emotie en niet op een daadwerkelijke beoordeling van wat er gebeurd. is.

Kijkend naar de laatste twee races is het zondermeer opvallend hoe MM93 kiest voor het continu wisselen van positie en aanvallen bij VR46 terwijl hij bewezen de snellere motorfiets heeft.

Want als je in de training zoveel sneller kunt zijn, normaal gesproken je teamgenoot op flinke achterstand weet te rijden dan kan het niet zo zijn dat je zo aggressief gedraagd op een plek in de race waar je niet thuishoort.

MM93 is een buitengewoon snelle coureur, maar helaas ook een heel onvolwassen verliezer en roekeloos rijder als de zaken niet zijn kant op rollen.

Persoonlijk hoop ik niet dat VR zich uit de laatste race terugtrekt, maar als hij dat wel zou doen dan geeft dat een hele vieze smaak aan het MotoGP kampioenschap van dit jaar. En die vieze smaak heet Marquez :(
Waar zouden we zijn zonder de "on"
  maandag 26 oktober 2015 @ 21:32:10 #29
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157121906
Ik hoop dat Lorenzo in Valencia 0 punten scoort en Rossi zonder te rijden kampioen wordt.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  maandag 26 oktober 2015 @ 21:33:02 #30
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157121945
quote:
6s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:31 schreef JaapB het volgende:
Het hele gebeuren tussen MM93 en VR46 is een smet op de motorsport, maar de manier waarop er door de raceleiding op is gereageerd is verre van vrij van valse aannames en reageren op emotie en niet op een daadwerkelijke beoordeling van wat er gebeurd. is.

Kijkend naar de laatste twee races is het zondermeer opvallend hoe MM93 kiest voor het continu wisselen van positie en aanvallen bij VR46 terwijl hij bewezen de snellere motorfiets heeft.

Want als je in de training zoveel sneller kunt zijn, normaal gesproken je teamgenoot op flinke achterstand weet te rijden dan kan het niet zo zijn dat je zo aggressief gedraagd op een plek in de race waar je niet thuishoort.

MM93 is een buitengewoon snelle coureur, maar helaas ook een heel onvolwassen verliezer en roekeloos rijder als de zaken niet zijn kant op rollen.

Persoonlijk hoop ik niet dat VR zich uit de laatste race terugtrekt, maar als hij dat wel zou doen dan geeft dat een hele vieze smaak aan het MotoGP kampioenschap van dit jaar. En die vieze smaak heet Marquez :(
Helemaal mee eens. ^O^
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_157121971
quote:
18s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:29 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Moeilijk te zien, het zou idd. een middelvinger kunnen zijn. Echt niet te geloven dat ze Rossi bestraffen omdat Marquez als een mongool rijdt.
Heeft de racedirectie ook uitgelegd, puur volgens regels begaat Rossi een fout. Marquez laat wel zien hoe hij in elkaar zit als het even een jaar niet lukt. Is gewon jaloers op de populariteit van Rossi. En zijn nederlagen in Argentinie en Assen zitten blijkbaar behoorlijk diep. Zie Rossi nog wel overstappen naar de Superbikes, dan storten de toeschouwersaantallen bij de MotoGP aardig in denk ik.
pi_157122167
quote:
18s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:32 schreef Izzy73 het volgende:
Ik hoop dat Lorenzo in Valencia 0 punten scoort en Rossi zonder te rijden kampioen wordt.
Gun Lorenzo de titel wel, want hij is over het hele jaar wel de betere vind ik. Acties van Marquez werpen een enorme schaduw over dit kampioenschap, stelt zichzelf gewoon boven de strijd tussen Lorenzo en Rossi wat gewoon triest is.
  maandag 26 oktober 2015 @ 21:38:41 #33
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157122174
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:33 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Heeft de racedirectie ook uitgelegd, puur volgens regels begaat Rossi een fout. Marquez laat wel zien hoe hij in elkaar zit als het even een jaar niet lukt. Is gewon jaloers op de populariteit van Rossi. En zijn nederlagen in Argentinie en Assen zitten blijkbaar behoorlijk diep. Zie Rossi nog wel overstappen naar de Superbikes, dan storten de toeschouwersaantallen bij de MotoGP aardig in denk ik.
Oké maar wat doet Rossi fout dan, ik kan nergens overtuigende beelden vinden dat Rossi hem van zijn motor trapt. Het is gewoon niet goed te zien. Het lijkt meer op een schwalbe van Marquez.
De racedirectie kan toch niet oordelen op basis van onduidelijke beelden?
Ik ben fan van Rossi dus misschien niet helemaal objectief maar ik vind dat de racedirectie toch wel rekening mag houden met wat Marquez allemaal heeft uitgevreten om Rossi uit te lokken.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  maandag 26 oktober 2015 @ 21:40:41 #34
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157122285
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:38 schreef M.Melandri het volgende:
Gun Lorenzo de titel wel, want hij is over het hele jaar wel de betere vind ik. Acties van Marquez werpen een enorme schaduw over dit kampioenschap, stelt zichzelf gewoon boven de strijd tussen Lorenzo en Rossi wat gewoon triest is.
Ieder zijn ding, persoonlijk ben ik niet zo'n fan van Lorenzo, het is een beetje een Rossi wannabe. En een irritant mannetje. Rossi verdiend het wel om in zijn najaren nog een keer kampioen te worden. Hij heeft veel betekend voor de motorsport en is en blijft een legende.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_157122961
quote:
18s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:38 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Oké maar wat doet Rossi fout dan, ik kan nergens overtuigende beelden vinden dat Rossi hem van zijn motor trapt. Het is gewoon niet goed te zien. Het lijkt meer op een schwalbe van Marquez.
De racedirectie kan toch niet oordelen op basis van onduidelijke beelden?
Ik ben fan van Rossi dus misschien niet helemaal objectief maar ik vind dat de racedirectie toch wel rekening mag houden met wat Marquez allemaal heeft uitgevreten om Rossi uit te lokken.
Hij laat zijn motor bewust naar buiten lopen, wel 3m van de ideale lijn. Volgens de regels moet dat gewoon bestraft worden. Neemt niet weg dat Marquez zich totaal unfair gedraagt. Ze gingen tot dit jaar heel goed met elkaar om en gingen zelfs in prive tijd met elkaar crossen. Dit jaar verloor Marquez een paar keer van Rossi en dat is hij niet gewend en kan daar blijkbaar totaal niet mee omgaan. Begrijp er ook helemaal niets van. Grootste talent misschien wel ooit en dan helpt hij zo zijn hele imago om zeep.

Ben geen Rossi fan, maar wel enorm veel respect voor hem. Had hem eigenlijk al afgeschreven, maar weet op zijn oude dag toch nog de drive te vinden om zijn rijstijl aan te passen en weer in de buurt van de snelste mannen te komen.
pi_157123380
quote:
18s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:40 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ieder zijn ding, persoonlijk ben ik niet zo'n fan van Lorenzo, het is een beetje een Rossi wannabe. En een irritant mannetje. Rossi verdiend het wel om in zijn najaren nog een keer kampioen te worden. Hij heeft veel betekend voor de motorsport en is en blijft een legende.
Doe die geel gekleurde bril eens af.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 26 oktober 2015 @ 22:01:16 #37
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_157123386
quote:
18s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:14 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Haha, ik zie dat je net hetzelfde filmpje hebt gepost, ik ben het met je eens. Marquez probeert Rossi gewoon van zijn sokken te rijden. Hij had ook achter Rossi kunnen blijven rijden en de aansluiting met Lorenzo zoeken om dan tegen het einde in te halen en een podiumplaats proberen te pakken. Dit is gewoon walgelijk kinderachtig van Marquez.
Rossi doet al honderdduizend jaar aan de top mee en strijdt nu weer mee voor de wereldtitel, dan laat je je daar toch niet zó gek door maken. Kom op, Marquez zit te etteren en Rossi kon daar toch niet mee omgaan.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_157123472
quote:
18s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:40 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ieder zijn ding, persoonlijk ben ik niet zo'n fan van Lorenzo, het is een beetje een Rossi wannabe. En een irritant mannetje. Rossi verdiend het wel om in zijn najaren nog een keer kampioen te worden. Hij heeft veel betekend voor de motorsport en is en blijft een legende.
Snap wel dat men niet zo'n fan is van Lorenzo. Hij kan heel strak en constant rijden, maar voor de kijker is dat vaak niet zo spectaculair natuurlijk. Ook al zijn overwinningen dit jaar zijn van start/finish op kop, dat maakt bij de fans natuurlijk weinig los. Rijders als Iannone en Rossi zijn meer van de 1 op 1 gevechten en dat is veel aansprekender.

Denk als Simoncelli er was geweest dat Marquez al eerder op zijn plek was gezet, maar helaas...
pi_157123656
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Rossi doet al honderdduizend jaar aan de top mee en strijdt nu weer mee voor de wereldtitel, dan laat je je daar toch niet zó gek door maken. Kom op, Marquez zit te etteren en Rossi kon daar toch niet mee omgaan.
Je kunt je ook afvragen wat Marquez aan het doen is. Rossi kan echt wel met een nederlaag omgaan dat liet hij wel zien met Pedrosa in Aragon en met Iannone in Australie. Maar uiteindelijk gaat het allemaal om hun eigen ego. Daarom gun ik Pedrosa ook een titel, iemand die altijd zich sportief heeft gedragen.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 26 oktober 2015 @ 22:11:41 #40
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_157123780
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:07 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Je kunt je ook afvragen wat Marquez aan het doen is. Rossi kan echt wel met een nederlaag omgaan dat liet hij wel zien met Pedrosa in Aragon en met Iannone in Australie. Maar uiteindelijk gaat het allemaal om hun eigen ego. Daarom gun ik Pedrosa ook een titel, iemand die altijd zich sportief heeft gedragen.
Natuurlijk kun je je dat afvragen, ik zou bij nader inzien ook niet meer gaan voor "Rossi" bij de schuldvraag, maar voor "beiden". Dan nog heeft Rossi het hoofd niet koel gehouden. Hij had gewoon schijt moeten hebben aan Marquez, maar hij liet zich keihard opnaaien.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 26 oktober 2015 @ 22:14:49 #41
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157123901
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:53 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Hij laat zijn motor bewust naar buiten lopen, wel 3m van de ideale lijn. Volgens de regels moet dat gewoon bestraft worden. Neemt niet weg dat Marquez zich totaal unfair gedraagt. Ze gingen tot dit jaar heel goed met elkaar om en gingen zelfs in prive tijd met elkaar crossen. Dit jaar verloor Marquez een paar keer van Rossi en dat is hij niet gewend en kan daar blijkbaar totaal niet mee omgaan. Begrijp er ook helemaal niets van. Grootste talent misschien wel ooit en dan helpt hij zo zijn hele imago om zeep.

Ben geen Rossi fan, maar wel enorm veel respect voor hem. Had hem eigenlijk al afgeschreven, maar weet op zijn oude dag toch nog de drive te vinden om zijn rijstijl aan te passen en weer in de buurt van de snelste mannen te komen.
Vreemd dat je wel een straf krijgt voor 3m afwijken van de ideale lijn maar niet als je je motor dwars zet zodat een andere rijder bijna van zijn motor valt. Maar goed we kunnen er lang over lullen maar heeft geen zin. We zien wel wat er gaat gebeuren. Misschien tekent Rossi nog protest aan of gebeurd er volgende week weer iets geks. Wel jammer dat de titelstrijd zo moet verlopen. Het was reuze spannend tot nu toe. Misschien een goed idee idd als Rossi naar de superbikes overstapt. Marques zal bij veel motorfans wel wat schade opgelopen hebben ja. Dit blijft hem altijd bij.

quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:03 schreef M.Melandri het volgende:

Snap wel dat men niet zo'n fan is van Lorenzo. Hij kan heel strak en constant rijden, maar voor de kijker is dat vaak niet zo spectaculair natuurlijk. Ook al zijn overwinningen dit jaar zijn van start/finish op kop, dat maakt bij de fans natuurlijk weinig los. Rijders als Iannone en Rossi zijn meer van de 1 op 1 gevechten en dat is veel aansprekender.

Denk als Simoncelli er was geweest dat Marquez al eerder op zijn plek was gezet, maar helaas...
Dat vind ik echt het mooiste aan motorsport die 1 op 1 duels, ik kan ook wel genieten van iemand die perfecte rondes rijdt hoor. Maar strijd is wat mijn racehart sneller doet kloppen.
.... Simoncelli _O_
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  maandag 26 oktober 2015 @ 22:17:00 #42
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157123966
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:01 schreef heywoodu het volgende:

Rossi doet al honderdduizend jaar aan de top mee en strijdt nu weer mee voor de wereldtitel, dan laat je je daar toch niet zó gek door maken. Kom op, Marquez zit te etteren en Rossi kon daar toch niet mee omgaan.
Ik vind het niet zo gek hoor als je alles op alles zet om nog eens wereldkampioen te worden dat je je dan laat opnaaien als je op volle snelheid meerdere malen bijna van je sokken gereden wordt door Marquez die op zijn pikkie is getrapt en die geen kans meer maakt op de titel.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  maandag 26 oktober 2015 @ 22:18:40 #43
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157124015
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:01 schreef Beach het volgende:
Doe die geel gekleurde bril eens af.
Ik heb een racebril op 8-)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 26 oktober 2015 @ 22:20:45 #44
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_157124084
quote:
18s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:17 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo gek hoor als je alles op alles zet om nog eens wereldkampioen te worden dat je je dan laat opnaaien als je op volle snelheid meerdere malen bijna van je sokken gereden wordt door Marquez die op zijn pikkie is getrapt en die geen kans meer maakt op de titel.
Maar juist van zo'n ongekend ervaren en succesvolle rijder verwacht ik dat hij zijn hoofd ook dan koel kan houden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_157124197
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Maar juist van zo'n ongekend ervaren en succesvolle rijder verwacht ik dat hij zijn hoofd ook dan koel kan houden.
Ik denk dat hij op dat moment heel erg goed wist wat hij deed.
Even op zijn strepen staan.
Niet koel, maar ijskoud.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2015 22:25:24 ]
pi_157124213
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:11 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Natuurlijk kun je je dat afvragen, ik zou bij nader inzien ook niet meer gaan voor "Rossi" bij de schuldvraag, maar voor "beiden". Dan nog heeft Rossi het hoofd niet koel gehouden. Hij had gewoon schijt moeten hebben aan Marquez, maar hij liet zich keihard opnaaien.
Ik keur het ook niet goed. Maar het is natuurlijk een Italiaan en hij heeft in Australie al een beetje met zich laten fucken door Marquez. Afgelopen race was het weer hetzelfde liedje na een paar ronden, toen maakte hij nog gebaren dat Marquez normaal moest doen maar ook dat werd genegeerd en dan is het genoeg.

Ik vind de acties van Marquez onbegrijpelijker dan die van Rossi om eerlijk te zijn. Is hij nou zo jaloers op de populariteit van Rossi dat hij hem dan maar probeert te dwarsbomen...
  maandag 26 oktober 2015 @ 22:29:19 #47
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157124311
Het zou wel heel sportief zijn van Lorenzo als hij in Valencia (mocht Rossi starten) zich laat afzakken naar Rossi en de strijd om de wereldtitel vanaf daar aangaat. :P Maar goed zo sportief is Lorenzo niet volgens mij, maar het zou legendarisch zijn.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  maandag 26 oktober 2015 @ 22:29:57 #48
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157124334
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:20 schreef heywoodu het volgende:
Maar juist van zo'n ongekend ervaren en succesvolle rijder verwacht ik dat hij zijn hoofd ook dan koel kan houden.
Rossi is ook maar een mens, geen robot. Ik begrijp zijn reactie wel.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_157124352
quote:
11s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:29 schreef Izzy73 het volgende:
Het zou wel heel sportief zijn van Lorenzo als hij in Valencia (mocht Rossi starten) zich laat afzakken naar Rossi en de strijd om de wereldtitel vanaf daar aangaat. :P Maar goed zo sportief is Lorenzo niet volgens mij, maar het zou legendarisch zijn.
Alsof Lorenzo er om vraagt dat Marquez zich zo opstelt.
  maandag 26 oktober 2015 @ 22:31:43 #50
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157124382
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:30 schreef M.Melandri het volgende:

Alsof Lorenzo er om vraagt dat Marquez zich zo opstelt.
Wie weet? Het is maar een idee, ik zou er geen goed gevoel bij hebben als ik zo wereldkampioen werd.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 26 oktober 2015 @ 22:38:28 #51
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_157124550
quote:
11s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:29 schreef Izzy73 het volgende:
Het zou wel heel sportief zijn van Lorenzo als hij in Valencia (mocht Rossi starten) zich laat afzakken naar Rossi en de strijd om de wereldtitel vanaf daar aangaat. :P Maar goed zo sportief is Lorenzo niet volgens mij, maar het zou legendarisch zijn.
Dat ligt niet aan Lorenzo, dat zou niemand doen natuurlijk (en terecht).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_157124572
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:53 schreef M.Melandri het volgende:
Hij laat zijn motor bewust naar buiten lopen, wel 3m van de ideale lijn. Volgens de regels moet dat gewoon bestraft worden.
Nee, daar is hij ook niet voor bestraft. Hij is bestraft voor het veroorzaken van een ongeluk.
pi_157125065
Rossi is een killer en gaf MM een trap zodat hij crashte, deze motoren gaan harder dan een F1 auto er gebeuren al crashes genoeg, zelfs soms met dodelijke afloop.
De straf van Rossi is te laag, maar er spelen meer belangen mee dan alleen de sport, sponsoren om maar iets te noemen.
  maandag 26 oktober 2015 @ 23:06:45 #54
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_157125234
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 23:00 schreef THEFXR het volgende:
Rossi is een killer en gaf MM een trap zodat hij crashte, deze motoren gaan harder dan een F1 auto er gebeuren al crashes genoeg, zelfs soms met dodelijke afloop.
De straf van Rossi is te laag, maar er spelen meer belangen mee dan alleen de sport, sponsoren om maar iets te noemen.
:')
Heb je ooit die beelden bekeken?

1. Je kan zo'n motor niet zomaar omtrappen
2. Je ziet dat MM in rossi zijn been rijdt
pi_157125666
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 23:06 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

:')
Heb je ooit die beelden bekeken?

1. Je kan zo'n motor niet zomaar omtrappen
2. Je ziet dat MM in rossi zijn been rijdt
nee, je ziet dat rossi zijn been op zijn steun terugzet, gezien de schuine hoek die de motor had, zou een kind hem nog kunnen onderuit trappen, is weinig kracht voor nodig.
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 oktober 2015 @ 23:35:33 #56
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157126008
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 23:23 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, je ziet dat rossi zijn been op zijn steun terugzet, gezien de schuine hoek die de motor had, zou een kind hem nog kunnen onderuit trappen, is weinig kracht voor nodig.
Een motor die met een enorme snelheid een bocht van +- 10m staal. Er komt ongeveer een kracht van 40.000N op die wielen te staan.

Been van een goed getrainde man, in het meest gunstige geval 1000N. Vergelijkbaar met een peuter die tegen je benen duwt.

Marquez viel omdat hij remde, niks meer, niks minder.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_157126398
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 23:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Een motor die met een enorme snelheid een bocht van +- 10m staal. Er komt ongeveer een kracht van 40.000N op die wielen te staan.

Been van een goed getrainde man, in het meest gunstige geval 1000N. Vergelijkbaar met een peuter die tegen je benen duwt.

Marquez viel omdat hij remde, niks meer, niks minder.
lol, is de 1ste keer dat ik het rem smoesje hoor, waar heb je die vandaan?
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 oktober 2015 @ 23:56:09 #58
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157126423
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 23:54 schreef THEFXR het volgende:

[..]

lol, is de 1ste keer dat ik het rem smoesje hoor, waar heb je die vandaan?
Waarom vallen ze niet om als ze schuin door een bocht rijden?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 01:14:57 #59
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157127305
Geweldig dit. Ik heb zelden mensen zichzelf zo voor de gek zien houden. Feiten negeren, videobeelden compleet verkeerd inzien en nog het beste van alles de schuld in de schoenen van het slachtoffer schuiven.

Ik heb veel gezien wat betreft Rossi en zijn zogenaamde fans maar dit slaat alles.

Fascinerend om te zien hoe een man mentaal volledig instort en allemaal blinde idioten met zich mee trekt de put in. Ik lach me al dood sinds donderdag toen Rossi zijn bek opentrok en keihard uitgelachen werd. Zelden heb ik een sportman zo zien imploderen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157127378
Rossi zal zich wel op een ronde laten zetten zodat hij Lorenzo met een karatetrap van de motor af schopt, dan maar als laatste starten in Qatar volgend jaar.

Wil trouwens wel wat camera's die Lorenzo en Rossi volgen tijdens de laatste GP, hoe ze elkaar compleet negeren dat weekend. Maar zal wel niet mogen.
pi_157130575
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 01:14 schreef Fir3fly het volgende:
Geweldig dit. Ik heb zelden mensen zichzelf zo voor de gek zien houden. Feiten negeren, videobeelden compleet verkeerd inzien en nog het beste van alles de schuld in de schoenen van het slachtoffer schuiven.

Ik heb veel gezien wat betreft Rossi en zijn zogenaamde fans maar dit slaat alles.

Fascinerend om te zien hoe een man mentaal volledig instort en allemaal blinde idioten met zich mee trekt de put in. Ik lach me al dood sinds donderdag toen Rossi zijn bek opentrok en keihard uitgelachen werd. Zelden heb ik een sportman zo zien imploderen.
Een groot sportman heeft dit soort dingen inderdaad niet nodig.
Net zoals Schumacher in de F1 een aantal jaar terug in Monaco hem in de muur parkeert om zijn pole veilig te stellen :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_157130692
quote:
Seven days ago, we were talking about how the 2015 MotoGP season will go down in history as one of the greatest of all time, with the Australian Grand Prix as its glittering highlight. A week later, we saw its low point. There were some truly remarkable and admirable performances in all three classes. Dani Pedrosa confirmed his return to form with a formidable victory, his second of the season. The arm pump surgery has been a huge success, and if Honda can resist the temptation to build an unrideably powerful engine, Pedrosa will be back in title contention again next year. Johann Zarco proved once again he is the class of the Moto2 field, stalking Tom Luthi all race and riding to the very limit of physical endurance to snatch victory from what seemed like a foregone conclusion. And Miguel Oliveira demonstrated that he is capable of dominating the second half of the Moto3 season the way that Danny Kent dominated the first half, denying the Englishman the title and taking the championship to Valencia.

The trouble is, those stunning performances were overshadowed by one of the ugliest weekends of racing we have seen in a very long time. The tragedy may not have been physical this time, but it was tragic nonetheless. Three great champions let their masks slip at Sepang, revealing the egotism, spitefulness and petty rivalries that underly their success. And the fans added insult to injury, booing at a result they did not like.

So we shall skip past the victory by Dani Pedrosa, failing to shower him with the praise which he deserves. We shall overlook the stunning ride by Jorge Lorenzo, passing riders at will and subduing everyone but Dani Pedrosa. Instead, we must focus on the battle for third, the clash between Valentino Rossi and Marc Márquez. On the breathtaking battle that went sour, after Rossi finally lost his cool at Márquez' provocation and unwillingness to surrender, and precipitated Márquez' crash.

The pocket rocket

Pedrosa got away at the start, and once he was into Turn 1, he was basically gone. The Spaniard did not pull out the kind of gap that Jorge Lorenzo does on his first lap, but he still went faster than anyone could follow. His teammate tried, but it was clear from the start that he could not match him, Márquez struggling with an unwilling front end and a full fuel tank. Behind Márquez sat Valentino Rossi, close on the Spaniard's tale, but never able to threaten him. Rossi's Movistar Yamaha teammate was on his way forward, putting a brilliant pass on both Ducatis at the same time at Turn 4. A lap later, Lorenzo was outbraking Rossi into Turn 1 to take third. Rossi tried to come straight back, but Lorenzo had the line, held on, and pushed away.

Lorenzo was on a charge, and he had only Marc Márquez between him and Dani Pedrosa. Márquez had lost touch with Pedrosa, while Lorenzo was coming up hard from behind. Going into Turn 4, Márquez made a mistake on the brakes and nearly ran wide, skimming along the edge of the rumble strip and nearly hitting the dirt. Lorenzo slipped easily past into second and went charging off to chase Pedrosa.

Here is where the madness starts. Where truth becomes indistinguishable from conspiracy theory. Where naked facts are used as building blocks to construct vast, sprawling narratives that may or may not have any correspondence with the truth. Where fans and observers fill in the blanks the unknown motivations of riders occupy. Normally, if a rider misses a braking point, it is seen as exactly that: a rider making a mistake. But not at Sepang.

Down the rabbit hole

An alternative narrative had been launched on Thursday, when Valentino Rossi came to the press conference armed with a timesheet and an agenda. The Italian had run through the Phillip Island race in his mind and come to the conclusion that Marc Márquez had deliberately got involved with the battle for second, to hold Rossi up and allow Jorge Lorenzo to escape, in a bid to help Lorenzo win the championship. Or more accurately in a bid to ensure that Valentino Rossi lost the championship. Up until that moment, we had all been basking in the glory of one of the most exhilarating races in over a decade, and perhaps the best race of the MotoGP era. Now, though, the seed of doubt had been planted, and with Rossi's green fingers behind it, planted in fertile ground. Rossi's theory quickly spread far and wide, people starting to claim they had been suspicious of Márquez' race all along. Though curiously, they only raised their concerns after Rossi had expressed his.

From that moment on, every meter Marc Márquez rode on a MotoGP bike would come under suspicion, every time that Valentino Rossi rode near Marc Márquez came under scrutiny. Practice sessions were pregnant with meaning, no stone unturned, no incident unexamined. The pair ran across each other in FP3, then again briefly in FP4, and the Internet filled with claims of "mind games". Marc Márquez left pit lane first, Jorge Lorenzo lining up behind him, and again, the cry was "See! Márquez is giving Lorenzo a tow!" The fact that several other riders followed Márquez out at the same time was irrelevant, as was the fact that as a tow, it wasn't much good, Márquez putting in a mediocre lap at best.

Is there merit in Rossi's claims that Márquez had actively tried to hold Rossi up, and help Lorenzo win the championship? I did not believe so on Thursday, and I do not believe so now, as the evidence seems to be lacking. But it is impossible to prove a negative, and so we must allow that we cannot prove that it is not true. What is certain is that Rossi believes it is true, and this would come to play a key role in the race at Sepang.

Treachery and old age

Rossi, seeing Márquez go wide and Lorenzo pass the Repsol Honda with ease, must have suspected the worst. He was quickly with Márquez, but passing the Spaniard was not as easy for Rossi as it had been for Lorenzo. This, too, would be key later on. It took Rossi nearly a lap, the Italian getting through on Márquez at Turn 4, the corner where the Spaniard had been struggling all weekend. Márquez was not about to simply roll over and let Rossi past. He planned his counter attack, but was having to ask a lot of his Honda RC213V, the rear sliding and stepping out when he did not want it to. Márquez looked at Turn 15 but ran wide, got past at Turn 1, but allowed Rossi to get back underneath. He tried again at Turn 4, but at his weakest corner, he could only get past at the cost of leaving himself open for Turn 5. Rossi was straight back again.

From this point onwards all hell broke loose. The crowds lapped it up, as Rossi and Márquez swapped places several times a lap. The pair were pushing each other to the limit, striking back as soon as they were passed, making passes in improbable paces. The risks being taken were evident. Three times Rossi's foot slipped from his footpeg, as he saved the bike from a near crash. Rossi grew increasingly frustrated, at one point turning round to look at Márquez and waving his arm in the air, as if to ask, "what the hell do you think you are doing?"

On lap seven, Rossi finally cracked. After a couple of close passes through the section leading out of Turn 9, Rossi took the inside line through the long right hander of Turn 13, slowing and pushing Márquez ever wider as they approached Turn 14. The act of slowing caused Rossi to adopt a jerky motion, Rossi turning a little and sitting the bike up a little, turning and sitting up. Márquez was taken entirely by surprise by the behavior of the Italian. Forced off line and out, he kept trying to make a judgment as to when Rossi would turn in for Turn 14. He judged it wrong just as Rossi pushed him wide even further, and Márquez leaned in as Rossi moved out, the pair colliding. Márquez helmet collided with Rossi's kneeslider, knocking his leg off the peg, which collided with his handlebars. Márquez claims Rossi kicked his bars, causing the front wheel to lock. Rossi denies this, says Márquez' handlebars hit his leg. Race Direction say they have no conclusive footage to prove the case either way.

Duped by data

That hasn't stopped the Internet from coming to two entirely opposite conclusions on their own. Many video clips are circulating, one allegedly proving that Rossi kicked Márquez' bars, another allegedly proving that Márquez' headbutted Rossi's knee. Both sets of video clips suffer from the problems faced by anyone trying to investigate situations like these: by focusing in on the tiniest of detail, the bigger picture gets lost. You can indeed clearly see that Márquez appears to headbutt Rossi's leg, but you can only accept it as a headbutt if you ignore the previous five seconds of footage on the way into the corner. You can also clearly see Rossi's leg come free, and touch Márquez' bars. But again, what is missing is the second or so before, the moment when the two bikes come together, and Rossi's leg is knocked off the pegs, and his boot gets caught behind the handlebars.

From Marc Márquez' perspective, it is entirely understandable that he should believe that Rossi kicked his handlebar. Márquez found himself caught up in a situation he hadn't expected, with Rossi sitting up, looking at him, and pushing him wide. The next thing he knows, he sees Rossi's boot swinging past, and he is on the floor. Is it likely that Rossi kicked Márquez' bars? Given that the Italian was focusing on pushing Márquez off the track and into the dirt, there seems no real need for him to do so. His aim, the Italian admitted, had been to slow Márquez up, get him completely off line, so he could try to get away from the Spaniard. If you are trying to push a rider out into the dirt, there is no real need to kick his bars. The collision with Márquez' head seems much more probable.

Was it Rossi or Márquez who initiated the contact? From the video, it seems that Márquez leaned into Rossi as the two touched. Of course, that does not mean that Márquez is at fault for the contact. The Repsol Honda rider was taken completely by surprise by the situation, and was not expecting to be pushed out wide by Rossi. He was trying to judge the right moment to turn in, something which proved to be impossible. At some point, he had no choice. If Rossi had been aiming to take the corner, instead of pushing Márquez off the track, there would have been no contact. Race Direction judged that this was Rossi's fault. Márquez claimed it was Rossi's fault. Rossi admitted he had been trying to push Márquez wide. He had not been trying deliberately to make Márquez crash, Rossi said. But it was equally clear that it was an inevitable consequence of his actions.

Cracking under pressure

What had brought Rossi to this point? The Italian claimed that Márquez had been trying to hold him up, slowing in the corners and not opening the throttle fully on the straights. If Márquez was not opening the throttle on the straights, then it must have been down the back straight only, as the lap charts show that Márquez' top speed on the laps when he was ahead of Rossi were pretty much in line with that of Dani Pedrosa's (327 km/h to 326 km/h), and Rossi's top speed was only a couple of kilometers down on the speeds he would reach after the crash, when he was circulating on his own (321 km/h to 324 km/h). The lap times were undeniably slower, lap five a second slower than lap four, and lap six a couple of tenths quicker again. Was that Márquez slowing Rossi up, or the inevitable result of the two swapping places several times a lap?

Race Direction, having access to lap times, data, and every possible camera angle at the circuit, including some which the TV feed does not show, believe that Márquez was doing something, acknowledging that the Spaniard was getting in Rossi's way. "What Rossi said about Marquez deliberately slowing down the pace and affecting Rossi's race also had some merit to it," Mike Webb told reporters. The problem was that Márquez' behavior is not illegal. From the outside, it looked just like Rossi and Márquez were engaged in a thrilling battle, fighting for third position in every corner. That is the prerogative of every rider on the grid, as long as they are both contesting the same position. There is no rule - or at least, not a written one - that a rider who does not have a shot at the championship should not race against a rider who is. As long as they do so without causing the rider chasing the championship any danger, then they are free to try to hold their place. And given the premium (and probable bonus) placed on a podium position, you would expect the battle to be even harder.

History repeats itself

It is not even unique to this race at Sepang. The example which sticks most in my memory is of Phillip Island in 1990, when Dutchman Hans Spaan went to the last 125cc race of the year trailing Loris Capirossi by just two points. Spaan started from pole, and all he had to do was finish ahead of Capirossi to lift the title. The problem was that Spaan lined up ahead of a gaggle of Italians, all of whom were out of contention for the title, and were working together to help Capirossi win. The scrap that developed became legendary, Dario Romboni, Fausto Gresini and Bruno Casanova all blocking Spaan at every pass and trying to push him wide. In the end, Spaan lashed out at Gresini, trying to punch the Italian out of sheer frustration. The plan of the Italians worked, Spaan finishing fourth and Capirossi taking the crown in his rookie season, an amazing debut.

Was it the Italians' fault that Spaan was robbed of the title? There is nothing in the rulebook about helping other riders, or trying to slow them down, as long as it is done safely (a word open to interpretation). But you could turn that question on its head: was it Capirossi's fault that Spaan was not quick enough to shake his pursuers off? What happens out on the track is racing, and any result, any motive is a valid one. The primary goal of racing is to finish ahead of your rivals. Sometimes, though, the reason you want to finish ahead of someone is more than just the position on the grid. The rulebook says nothing about motives.

Spaan had his fate in his own hands in the same way that Rossi had his fate in his own hands at Sepang. If Rossi had had the speed to hold off Lorenzo for third, he would not have got tangled up with Márquez. If Rossi had had the outright speed to leave Márquez behind, he would not have had to slug it out over several laps. Without the speed to do either of those things, then collecting sufficient points to get his hands on the championship was always going to be difficult.

The master meets his match

This, perhaps, is the source of Valentino Rossi's frustration. The Italian senses that this is his best, and perhaps his last chance of a tenth world title. Yet in the three races prior to Sepang, he was beaten in a direct duel twice. At Aragon, Dani Pedrosa produced some brilliant passes to shake off Rossi and take second place. Two races later, at Phillip Island, Rossi found himself losing out to both Marc Márquez and Andrea Iannone, forced to settle for fourth, and lucky that Márquez could pull a blistering lap out of the bag and beat Jorge Lorenzo. In both cases, afterwards, and in private, Rossi sought out the other riders involved to ask them why they had put up such a fight. According to the leading Spanish newspaper El Pais, after Aragon, Rossi went to find Dani Pedrosa to ask him why he had put up such a fight.

At Sepang, he once again found himself losing out against a younger rider in a direct battle. And fighting with Márquez is even worse than battling Pedrosa, Lorenzo or Iannone. Márquez has always said he was a Valentino Rossi fan, and the one element of Rossi's style which he has copied and improved upon is the counter attack. Any time Rossi is passed in one corner, it is a racing certainty that he will try to pass straight back, either at the next corner or on the exit of the turn he was passed in. Márquez does the same, but he brings his own extra tools to the skills he learned from studying Rossi. One of the reasons Márquez spends so much time practicing flat track is to be comfortable around other riders, and finding ways to try to pass them when it does not seem possible. Marc Márquez has found a way to beat Valentino Rossi at his own game. And Valentino Rossi does not like that one bit.

So Rossi faced a rival capable of beating him at his own game. He also faced a rival who he had spent the whole weekend goading, after his outburst in the press conference accusing Márquez of trying to help Lorenzo. It was not as if Márquez needed much encouragement: the clash at Argentina had not sat well with Márquez, but the incident at Assen had infuriated him. Márquez believed - utterly wrongly - that he should have been awarded the win at Assen, when he slammed into Rossi and forced the Italian into the gravel, unwittingly handing him victory. Those two incidents had bred resentment, and Rossi added another twist speaking to Italian media. Márquez' manager, Emilio Alzamora, had told him that Márquez believed that Rossi had knocked him out of the championship, because of the crash in Argentina and second place at Assen.

When Valentino Rossi sat in the press conference at Sepang and accused Márquez of helping Lorenzo, it merely enraged him further. Whether or not there was any truth to Rossi's accusations of his behavior at Phillip Island, at Sepang, it was inevitable that there would be at Sepang. Márquez was determined that if he could not win the race, then he was going to do whatever it took to make Rossi's life hell.

Beserker

The clash on the track was inevitable, once Márquez could not stick with Pedrosa and Rossi could not hang with Lorenzo. They were destined to meet, and once they did, their mutual hatred and rage was destined to blow up into an incident of historic proportions. Both men lost their minds, and all sense of perspective. Rossi allowed himself to get tangled up with someone he had no business being concerned with, and Márquez got involved in a battle out of petty spite and anger, giving vent to frustration at a year when he could not be competitive on the bike Honda had given him.

Was Marc Márquez' riding fair? He has every right to fight for his position on the track, but it is deeply unsporting to get involved with a rival with other priorities, unless you can beat them simply. There is nothing in the rules about being sporting, though, just about not being dangerous. Márquez' passes were legal, but they were extraordinarily aggressive for a battle for third place just five laps into a twenty lap race.

Ultimately, though, it was Valentino Rossi who lost out most by losing his cool. Throughout his career, Rossi has been known as a master of psychological warfare, of intense mental strength, as someone who can withstand any setback which fate can throw against him. After his outburst on Thursday, we started to wonder if cracks were starting to show in what had until then seemed an impregnable wall. A strong qualifying on Saturday seemed to remove those doubts, but the race proved that our eyes had not deceived us. Andrea Dovizioso put it bluntly. "He is really the best to control every situation, every sensation," the Ducati rider mused. "But not today. He fights for something important, the tenth title, but everybody knows Lorenzo is faster." All that anger and frustration came boiling to a head at Turn 13 at Sepang, ending with Marc Márquez on the ground, and the reputation of both Márquez and Rossi in tatters.

Heroes unmasked

For neither man came out of this well. Márquez showed himself up as a petty man, driven by spite to try to prevent another rider from having something he could not. Rossi showed his weakness, his fear of being able to match Lorenzo in a straight fight, and his willingness to go to extreme lengths to achieve his goals. The Teflon layer which had always allowed accusations of foul play to slip off him, shrugged off with a joke and a smile, was irrevocably damaged. For once, he did openly what he had previously kept hidden. Both men remain great champions, and the finest motorcycle racers of their generation, but if you wanted to see the underlying truth of how bitter and ugly elite sports can get, Sunday at Sepang was the proof. Rossi and Márquez share the same ambition, ruthlessness, and blind hatred of their rivals as every other elite athlete on the planet. If they did not have that hunger, they would not go to the lengths they do to achieve success. They give up everything - friends, lovers, family, time, starving themselves to lose weight, training themselves to exhaustion - just for the sake of a shiny piece of metal with their name on, and the satisfaction that they triumphed over others.

The question is, why was the situation allowed to get so far out of hand? Did no one sit Valentino Rossi down and ask him whether it was a good idea to launch an attack on Márquez at such a crucial time in the championship? Did no one point out to him that his main rival is on the other side of the garage, not down at Honda? Did no one take Márquez to one side after Rossi's attack and tell him to behave with dignity, that if he wants to race Rossi, he should do so fairly and cleanly? Did no one from the organization take the pair of the riders aside, and tell them to behave themselves?

They did not. There was a role for management to play here, and management did not step up and play it. Yamaha boss Lin Jarvis told reporters that Rossi had told him of his opinion of what Márquez had done, but he had not expected Rossi to actually express those concerns in a press conference. If Rossi's claim is true, that Alzamora said Márquez blames Rossi for taking Márquez out of the championship, then someone at HRC should have been monitoring that situation, and spoken to Márquez. But HRC appear to have entrusted care of Márquez to his manager, Alzamora. Alzamora has very different priorities than Honda, and HRC should have realized this, and taken steps to prevent it. After the clash on Sunday, HRC, Yamaha and Dorna were left to pick up the pieces, to clean up the mess their riders had created for them.

Judge and jury

Though two riders were at fault here, only one has been punished. After the race, Rossi and Márquez were called in to Race Direction to review the footage and give their version of events. It was an ugly affair, with bitter words spoken between the two. "Honestly, I prefer not to say what he said in Race Direction. I have always had a lot of respect for him, and I prefer not to comment on what he said to me," Márquez said afterwards. Rossi admitted he had spoken to Márquez in the meeting. "I told him what I think of him. But it was personal." No doubt Márquez had some choice words for Rossi too.

In the meeting, the two men stuck to their version of events. Márquez believes Rossi kicked his handlebars, or at least deliberately took his foot off the pegs and nudged his bar and brake lever. Rossi said that Márquez was trying to hold him up, and he had grown tired of being harassed by Márquez, deciding to push him wide and try to make him lose time. He had not meant for him to crash, Rossi said, but that when Márquez and he collided, Márquez' handlebar hit his knee, and that is what caused Márquez to crash. To get the full account from both sides, see this story on Crash.net for Rossi, and this for Márquez.

Race Direction ruled that they could see no clear evidence for a kick, but that Rossi's actions had caused Márquez to crash. Mike Webb told reporters that Rossi had pushed Márquez wide, and that was what had caused the crash. They believed that there was some fault on both sides of the argument, but that all of Márquez' passes had been clean and with no contact. They understood that Rossi had been provoked, but said that his reaction had gone against the rules, causing the contact which brought Márquez down. Causing contact which brought another rider down - whether intentionally or not - had to be penalized. Rossi was handed three penalty points, and because he already had one point he had picked up during qualifying at Misano, he will be forced to start from the back of the grid.

Mike Webb explained the justification for awarding three points: though Rossi had sought contact with Márquez, Rossi had stated he had not intentionally brought Márquez down. They had a precedent from earlier in the year, when Karel Hanika had caused Juanfran Guevara to crash after the flag at Jerez. At that time, Hanika had admitted he had intended to make Guevara crash, and had been handed five points. Without intent, Race Direction could not hand Rossi more points than Hanika, or disqualify him completely. The penalty had to be severe enough for Rossi to feel truly punished, while not being more severe than the points handed out to Hanika. To read Webb's full explanation, see this story over on Crash.net.

Grab the pitchforks

Immediately after the crash, there was a storm of debate as to whether the penalty was either too lenient or too harsh. Carlo Pernat, prominent rider manager, said in the press conference that he felt Rossi should have been immediately disqualified, or given a ride through penalty. At Le Mans in 2011, Marco Simoncelli had caused Dani Pedrosa to crash, and been awarded a ride through penalty a few laps later. Surely, many said, there should have been an immediate sanction, instead of waiting until the race was over?

Webb's version is that they knew this was an incredibly important incident that would have a major impact on the outcome of the championship. They did not want to impose a penalty before examining all of the facts, and in the middle of an active MotoGP race, they could not devote the resources to giving it the attention it deserves. That meant waiting until the race was over, which would also allow them to bring the two riders in and speak to them both, and allow them to explain themselves.

Would it be better to issue an immediate judgment? Instant justice may be a lot more satisfying for the fans, but it creates a situation which cannot be reversed. Should closer scrutiny reveal that the penalty was too harsh, or the crime merely a figment of Race Direction's imagination, then they have no way of making amends. As with the death penalty, exoneration after the fact becomes rather meaningless.

On the other hand, a ride through penalty may not be the punishment it would seem. With the incident coming on lap seven, the earliest Rossi could realistically have been handed a ride through penalty would be lap ten or eleven. He then has three laps to come in and pass through the pits. It takes approximately 27 seconds to ride through the pits at Sepang (at least, that is the length of time Ant West took to perform a ride through there in 2007). Rossi would have reentered the track as twelfth, and with the pace he was running at the time, could have fought his way to the battle for what would have been sixth. Sixth place gives ten points, instead of the sixteen points he got for third. Rossi could have been heading to Valencia still leading the championship by a single point, and with no penalty to serve. Holding on to the sixteen points he got for third at Sepang, and being forced to start from the back of the grid is likely a more severe penalty.

Et tu, brute?

In the press conference, Jorge Lorenzo expressed his disgust at the penalty handed to Rossi. After a brilliant ride that could be a big step on the way to a third championship, Lorenzo added his ugly reaction to the ugliness of the incident between Márquez and Rossi. He had received a race ban for a similar incident in 2005, so why should Rossi receive such a light penalty, conveniently overlooking the fact that Lorenzo had earned a reputation as a wild and dangerous reputation at the time, something he refers to himself. It was not fair, Lorenzo said, the look on his face one of utter disgust. If someone in Moto3 had done the same thing, they would have been penalized more heavily, Lorenzo claimed. Rossi was getting away with because of who he is. "His name is very important for the championship," Lorenzo said. "If another rider did what Valentino did today, he would do minimum a ride through, minimum a black flag, minimum a race of penalization. But it didn't happen, and I'm disappointed, very disappointed."

Lorenzo had wanted Rossi disqualified, arguing that his teammate should have exactly the same points as Marc Márquez, the man he had caused to crash. Allowing Rossi to continue had meant Lorenzo had been forced to push hard and take some amount of risk to ensure he finished ahead of Rossi and scored points. He could have crashed because of the risks he was taking, Lorenzo argued, and been left with no points at all. Starting at the back of the grid at Vaelncia was not as harsh as it seemed, he argued. "If Valentino starts in last position, maybe it is raining, and in one or two laps he is there at the front. If it's dry, he will have more problems, but he can champion. This is not fair know what happened today on the track. So if this happens, for me he will not be a fair champion for this championship."

It was a petty reaction, as petty as the reaction by Marc Márquez that had caused him to engage Valentino Rossi, and as petty as the behavior of Rossi in pushing Márquez wide and causing him to crash. Lorenzo had a chance to look presidential, to look dignified, like a worthy champion. Instead, he sat and blamed Race Direction for not handing him the championship. He was not happy at having secured a podium, he was only bitter. It was unedifying.

In his defense, he had some reason to be disgruntled. He had come off the bike feeling exhausted, drained by the heat at Sepang. At the podium ceremony, he was greeted with boos from the crowd - yet more ugliness on a bad day for racing, though nothing compared to the torrent of abuse which has followed among fans on social media and forums since - walking off early claiming he was feeling faint. We have to take his word for it, but being booed for finishing ahead of another rider is not going to make anyone feel invigorated. After the podium ceremony, and the obligatory TV interviews, Lorenzo and Pedrosa waited in the small TV room for Valentino Rossi to return from Race Direction and join them for the post-race press conference. They waited the best part of an hour, tired, dirty, drenched in sweat, but mainly bored. Sat waiting for a man who is notorious for keeping others waiting at the best of times, but who was very much persona non grata at that point in time. In the end, Dorna decided to go ahead with the press conference without Rossi, as he showed no sign of making his return. That would have tried the patience of a saint. But Lorenzo had a chance to make a good impression at Sepang, a chance he completely blew.

Dignity defined

The only rider to come out of this with any dignity was Dani Pedrosa. In addition to riding a peerless race, his comportment in the press conference was thoughtful, composed, and honest. "First of all, a very weird press conference," were the first words he spoke, summing up the occasion perfectly. He talked about his race, expressed his happiness at being able to give his team the reward they deserved after what has been a very tough season, the Spaniard having missed so much of it after his arm pump surgery.

He then gave a clear, concise and considered analysis of what had happened between Rossi and Márquez, which captured the events perfectly. "I don't think it's a good thing. I don't think it's good for the championship. It's not good for any of us. I don't think it's good for Valentino, for Marc, for Jorge or me, even though I wasn't involved. It's not a good thing to be happening in this late part of the championship.

"From my point of view, I can say that the battle has been there from the first laps, sure heated up from the press conference and practice sessions from them. And they get together and they start fighting quite early. The maneuvers were OK until then. Sure, Valentino wanted to have a more calm race and maybe try to catch Jorge for second, but Marc maybe wanted to stay on the podium, of course, because Marc is always fighting, he has a fighting spirit, and he has quite a good way to manage the bike and do special overtaking.

"But what I can say from the last maneuver, I think when you have the inside, you can go as wide as you want, because the guy on the inside has the preference always, so normally the guy on the outside should cut. But I can see that the speed at this time was already going very slow, so Marc understood that, and close completely the throttle, waiting for Valentino to turn. And then there is one moment where I can see Valentino's leg moving, and Marc crash. I would like to see more times the image of this moment, but I can see that I don't understand why this leg is moving there, and why Marc is crashing out. Unfortunately, not a good thing, and really disappointed about it."

Pedrosa also pointed out that Rossi had been quick in the past to excuse behavior such as that displayed by Márquez. No doubt colored by his experience with Marco Simoncelli, Pedrosa pointed out that Rossi had been quick to defend the Italian when he was accused of being dangerous. "Always Valentino was saying, well, this is racing, and racing is like this, and we should fight," Pedrosa said. "And now he is changing his comment to what I was saying before. But a little bit of contradiction at this moment of what he said then, and what he is saying now. "

Pedrosa's behavior was a ray of light on a dark day for racing. He may never have won a MotoGP championship, but he behaved like the great champion he is. In the last few years, Pedrosa has matured and developed, become more human, more approachable. He can still be surly in press debriefs, and talking to the press is still something he does not take much pleasure in. But he also has a wry wit, and can give precise and detailed analysis of events and bikes when he feels like it. Which sadly, is not often enough, to my liking.

This is not as bad as it looks

This is a dark and sordid tale, which has exposed the unpleasant side of racing, and of racers. I have had harsh words for the protagonists involved, but I should add that this is just one side to their character. Off track, Valentino Rossi remains a man of unfailing charm and wit, who retains an incredible calmness and dignity in the face of being almost constantly surrounded and harassed by fans. He cannot step outside his motorhome without being mobbed by fans, and he diligently and patiently signs caps, posters and shirts, and poses for photos with as many as he can, while still attending to the business of racing. If he did not turn some people away, he would never actually find time to race his bike during the weekend.

Rossi has a passion for racing, and is putting his own money into helping to bring on the next generation of young Italian racers. He acts like a mentor for these young riders, and treats them as equals, never showing any signs of arrogance toward them - unless, of course, they should have the temerity to try to beat him at his dirt track.

Marc Márquez is similar, always finding time to sign things and pose for fans. He gives much of his time to charity, and is witty, charming and intelligent. He never has a harsh word for the media or fans, even when we ask stupid questions or try to goad him into an ill-judged response. He treats his mechanics with the greatest of respect, eating dinner with them every evening and joking and laughing with them all the time.

Even Jorge Lorenzo, the strangest of the bunch - hardly his fault, robbed of his childhood by a father determined to turn him into a world champion before Lorenzo had a chance to make the choice himself - is at heart a good man. He too supports charities, but not just by donating money, but by putting time and effort into it. The work he did with Ana Vives, a woman with Downs syndrome who is an artist and represents the Downs syndrome community in Spain, went well beyond the patronizing stance so often seen. The pair worked as a partnership in designing Lorenzo's helmet and his number, and have worked together for a good cause.

So to paint these men as flawed and tainted is an unfair and incomplete picture of such complex characters. But underlying them all is an ambition which drives them to succeed. They hate losing, are prepared to do almost anything to win, and believe without question that they deserve to succeed. They are indignant when riders challenge them on track, incapable of understanding how another rider could have the temerity to get in their way. It is a peculiar mindset, to put it mildly. But indispensable if they are to succeed at this level of racing. Normally, such unpleasantness is kept hidden by circumstances, the participants putting on a brave face. What was unusual about Sepang is that three of the greatest riders in the world all let the mask slip on the same day.

We will overcome

In the aftermath of Sepang, fans and media are engaged in writing the sport off, declaring MotoGP to be dead, killed by Race Direction for either being too harsh on Valentino Rossi, or not being harsh enough. Headlines talk of fallen idols, of shattered illusions and broken dreams. Analogies abound, though no one has so far ventured to bring Milton into it, and draw parallels with Lucifer before and after the fall.

Most of that is melodrama, though, a natural consequence of the nature of professional sport. It is, as darts promoter Barry Hearn put it, soap opera for men, a genre characterized by inflated emotions and overwrought responses to events of lesser significance. The intense passions of MotoGP fans can explode in unexpected directions, but once the bikes hit the track again, the trauma of the previous race is forgotten. Big words are being spoken with great passion, but the same passion is what keeps us coming back for more. The Sepang MotoGP round of 2015 will be spoken of for a very long time in the future. But it is just a single chapter in the never ending story of the sport. Valencia awaits.
https://www.motomatters.c(...)p_round_up_heroes_wh
o_h.html

[ Bericht 74% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2015 11:09:23 ]
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 12:30:10 #63
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_157132240
Rossi overweegt om uit protest niet te starten in Valencia .....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:21:35 #64
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_157133245
Rossi kan ook wel wat hulp verwachten, AI29 heeft zijn Facebook banner vervangen:
https://m.facebook.com/andreaiannone29
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:22:54 #65
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_157133272
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 23:23 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, je ziet dat rossi zijn been op zijn steun terugzet, gezien de schuine hoek die de motor had, zou een kind hem nog kunnen onderuit trappen, is weinig kracht voor nodig.
Márquez parkeerde z'n brommer bij Rossi in de flank.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:24:25 #66
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157133293
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 12:30 schreef chufi het volgende:
Rossi overweegt om uit protest niet te starten in Valencia .....
Leuk bedacht maar hij staat gewoon aan de start. Hij heeft ongeveer 20 contracten die dat verplichten.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:24:46 #67
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157133301
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:22 schreef fathank het volgende:

[..]

Márquez parkeerde z'n brommer bij Rossi in de flank.
Het leuke is dat het letterlijk exact andersom is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:27:44 #68
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_157133360
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:24 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het leuke is dat het letterlijk exact andersom is.
Dankjewel voor het lachen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_157133430
Wat is er eigenlijk gebeurd dat Marquez Rossi zo dwarsboomt de laatste tijd? Tot dit jaar waren het toch een soort maatjes die zelfs prive met elkaar om gingen.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:31:36 #70
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157133446
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:27 schreef fathank het volgende:

[..]

Dankjewel voor het lachen.
Bekijk de beelden nog eens zou ik zeggen. Rossi rijdt letterlijk tegen Marquez aan. Veel meer is er ook niet over te zeggen. Vandaar ook de terechte straf.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:31:38 #71
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_157133447
Leuke reactie ook van Lorenzo bij het overhandigen van de trofee aan Rossi :')
En dan weglopen omdat ie uitge-boee'd wordt :') blijft een zwakzinnige reactie van het publiek, maar de kerel lokt 't uit door zich zo te moeien met andermans acties imo.

https://m.facebook.com/st(...)ed_at_sepang%2F&_rdr
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:32:15 #72
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157133460
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd dat Marquez Rossi zo dwarsboomt de laatste tijd?
Het is andersom. Rossi beweerde dat Marquez hem met opzet zou dwarsbomen. Dat is natuurlijk dikke onzin.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:33:42 #73
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157133486
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:31 schreef Sinister-D- het volgende:
Leuke reactie ook van Lorenzo bij het overhandigen van de trofee aan Rossi :')
En dan weglopen omdat ie uitge-boee'd wordt :') blijft een zwakzinnige reactie van het publiek, maar de kerel lokt 't uit door zich zo te moeien met andermans acties imo.

https://m.facebook.com/st(...)ed_at_sepang%2F&_rdr
Lorenzo heeft gewoon gelijk.

Wat een zwakzinnig publiek zeg :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157133581
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:32 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het is andersom. Rossi beweerde dat Marquez hem met opzet zou dwarsbomen. Dat is natuurlijk dikke onzin.
Jij weet echt alles hè.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:45:30 #75
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_157133778
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:33 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Lorenzo heeft gewoon gelijk.
Lorenzo moet zich niet moeien, niet op het podium en niet achter de groene tafel. Dan kan die zoveel gelijk hebben als dat ie zelf zou willen.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:51:36 #76
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157133921
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:45 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Lorenzo moet zich niet moeien, niet op het podium en niet achter de groene tafel. Dan kan die zoveel gelijk hebben als dat ie zelf zou willen.
En dat bepaal jij? Lorenzo is er net als veel mensen zat van dat Rossi altijd het voordeel van de twijfel krijgt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:54:38 #77
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_157133985
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:51 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En dat bepaal jij? Lorenzo is er net als veel mensen zat van dat Rossi altijd het voordeel van de twijfel krijgt.
Nee Lorenzo wilde gewoon z'n wereldkampioenschap veilig stellen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:55:25 #78
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157134000
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:54 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee Lorenzo wilde gewoon z'n wereldkampioenschap veilig stellen.
En Rossi ontkent nog steeds alles. Hoe zou dat nou komen :D.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157134220
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd dat Marquez Rossi zo dwarsboomt de laatste tijd? Tot dit jaar waren het toch een soort maatjes die zelfs prive met elkaar om gingen.
Omdat Rossi Marquez geowned heeft in Assen en Argentinië. Dit i.c.m. Rossi zijn beschuldigingen zou zijn gedrag in de afgelopen races kunnen verklaren. Hij kan het niet hebben.



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2015 14:06:57 ]
pi_157134224


[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2015 14:07:19 ]
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:12:36 #81
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_157134358
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:51 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En dat bepaal jij? Lorenzo is er net als veel mensen zat van dat Rossi altijd het voordeel van de twijfel krijgt.
ik heb daar nul de botte over te bepalen. Maar als ie als terechte WK uit de strijdt wil komen is dat wel verstandig. En kom niet af met "het interesseert hem niets wat de mensen zeggen over hem of doen", want als dat zo was had ie dat 13.gif niet gedaan op het podium en al helemaal niet weggelopen voor het geboe wat ie over zichzelf had uitgeroepen.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:14:05 #82
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157134385
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 14:12 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

ik heb daar nul de botte over te bepalen. Maar als ie als terechte WK uit de strijdt wil komen is dat wel verstandig.
Hij is al de terechte WK. Daar hoeft ie verder niets voor te doen behalve hard rijden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:20:15 #83
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_157134515
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 14:14 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hij is al de terechte WK. Daar hoeft ie verder niets voor te doen behalve hard rijden.
_O- zullen we die laatste race maar annuleren dan? Kost weer een pak minder geld....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:22:15 #84
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157134554
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 14:20 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

_O- zullen we die laatste race maar annuleren dan? Kost weer een pak minder geld....
Nee maar ook zonder straf was het al een gelopen race. Lorenzo wint gewoon en Rossi wordt echt geen tweede.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:34:45 #85
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_157134791
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 14:22 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee maar ook zonder straf was het al een gelopen race. Lorenzo wint gewoon en Rossi wordt echt geen tweede.
ik bekijk races liever zonder dat ik van te voren in een glazen bol heb gekeken 14.gif
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_157134998
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:32 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het is andersom. Rossi beweerde dat Marquez hem met opzet zou dwarsbomen. Dat is natuurlijk dikke onzin.
Kijk eens goed naar de rondetijden en sectortijden. Zodra Marquez voor Rossi rijdt kakt zijn pace telkens in, net zoals in Australie. En hoe verklaar jij die actie van Marquez in de kwalificatie?

Daarnaast heb je het wel telkens over de reactie van Rossi op donderdag, maar Iannone zei hetzelfde en daar hoor ik je niet over. Toevallig de enige 2 rijders die met Marquez in gevecht waren...
pi_157135141
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd dat Marquez Rossi zo dwarsboomt de laatste tijd? Tot dit jaar waren het toch een soort maatjes die zelfs prive met elkaar om gingen.
Grappige is ook nog eens dat de merchandise van Marquez via het bedrijf van Rossi VR46 gaat.
pi_157135217
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 14:44 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Kijk eens goed naar de rondetijden en sectortijden. Zodra Marquez voor Rossi rijdt kakt zijn pace telkens in, net zoals in Australie. En hoe verklaar jij die actie van Marquez in de kwalificatie?

Daarnaast heb je het wel telkens over de reactie van Rossi op donderdag, maar Iannone zei hetzelfde en daar hoor ik je niet over. Toevallig de enige 2 rijders die met Marquez in gevecht waren...
Moet Rossi er maar voorbij gaan.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_157135254
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 14:54 schreef Beach het volgende:

[..]

Moet Rossi er maar voorbij gaan.
Ging hij ook en vervolgens kwam er weer een snelle sectortijd van Marquez, dus hij speelde aantoonbaar met Rossi.

PI was hetzelfde verhaal.

quote:
But Iannone agreed with Rossi that Marquez had been "playing" with the pace.

"It was an incredible race for sure. I also think Marc played with us! Because after 15 laps, after corner five, going really slow and I pass him easily.


[ Bericht 24% gewijzigd door M.Melandri op 27-10-2015 15:03:25 ]
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:10:37 #90
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157135543
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 14:44 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Kijk eens goed naar de rondetijden en sectortijden. Zodra Marquez voor Rossi rijdt kakt zijn pace telkens in, net zoals in Australie. En hoe verklaar jij die actie van Marquez in de kwalificatie?
Onzin. Beide keren maakt Rossi de inhaalactie waardoor ze beiden tijd verliezen. Rossi ziet spoken.

quote:
Mamola's impression was that the pace of Marquez and Rossi was not suspiciously slow:

“Even with those guys passing each other the way they were, they were doing 2m 1.9s, which is still quite a fast race pace."

“Was Marc trying to slow in some corners? I don't think so. There were sections where Valentino was clearly faster and there were sections where he could not pull away [from Marquez].
Actie in de kwalificatie was niets. Alleen maar omdat Rossi dingen roept zien mensen er ineens wat in terwijl dat soort dingen vaak genoeg voorkomen in de kwalificatie.
quote:
Daarnaast heb je het wel telkens over de reactie van Rossi op donderdag, maar Iannone zei hetzelfde en daar hoor ik je niet over. Toevallig de enige 2 rijders die met Marquez in gevecht waren...
Iannone zei het alleen nadat Rossi begon te roepen. Net als elke idioot die daarna begon te schreeuwen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:11:56 #91
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157135570
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 14:34 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

ik bekijk races liever zonder dat ik van te voren in een glazen bol heb gekeken [ afbeelding ]
Bekijk het eens zonder gele bril zou ik zeggen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157135591
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:10 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Onzin. Beide keren maakt Rossi de inhaalactie waardoor ze beiden tijd verliezen. Rossi ziet spoken.

[..]

Actie in de kwalificatie was niets. Alleen maar omdat Rossi dingen roept zien mensen er ineens wat in terwijl dat soort dingen vaak genoeg voorkomen in de kwalificatie.

[..]

Iannone zei het alleen nadat Rossi begon te roepen. Net als elke idioot die daarna begon te schreeuwen.
Welke inhaalactie maakte Rossi in ronde 3 toen Marquez ineens een 2,02 reed? Je weet er weer een leuke draai aan te geven. Hoe bedoel je de actie in de kwalificatie was niks? Ik had het nog niet eerder gezien...

Iannone is natuurlijk de pr man van Rossi.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:15:44 #93
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157135681
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:12 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Welke inhaalactie maakte Rossi in ronde 3 toen Marquez ineens een 2,02 reed? Je weet er weer een leuke draai aan te geven.
Geen, toen maakte Marquez de fout door wijd te gaan in bocht 4. Daardoor kon Lorenzo er langs.

De ronde erna deed Rossi zijn inhaalactie in diezelfde bocht. Beiden deden ze een 2:01.1, slechts twee tienden langzamer dan Pedrosa in die ronde.

quote:
Iannone is natuurlijk de pr man van Rossi.
Hij zal zijn kant kiezen natuurlijk. Maar je punt was dat Iannone ook iets riep. Maar alleen ná Rossi. Net zoals ieder ander. Nogmaals: Niemand maar dan ook niemand riep ook maar iets over Marquez totdat Rossi zijn grote mond open deed. Hij is de enige in de hele wereld die dat gezien heeft. Dat moet toch genoeg zeggen lijkt me.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157135937
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:15 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Geen, toen maakte Marquez de fout door wijd te gaan in bocht 4. Daardoor kon Lorenzo er langs.

De ronde erna deed Rossi zijn inhaalactie in diezelfde bocht. Beiden deden ze een 2:01.1, slechts twee tienden langzamer dan Pedrosa in die ronde.

[..]

Hij zal zijn kant kiezen natuurlijk. Maar je punt was dat Iannone ook iets riep. Maar alleen ná Rossi. Net zoals ieder ander. Nogmaals: Niemand maar dan ook niemand riep ook maar iets over Marquez totdat Rossi zijn grote mond open deed. Hij is de enige in de hele wereld die dat gezien heeft. Dat moet toch genoeg zeggen lijkt me.
Toen Lorenzo er voorbij ging verloor hij 0,6 in die sector. Sectoren daarna waren ineens ook veel langzamer. Rossi ging er in ronde 4 idd voorbij en reed die ronde voor Marquez en Marquez had ineens weer betere sectoren dan de ronde ervoor. Iedere keer als Marquez voorop reed zakte het tempo in dat zegt genoeg.

Kwalificatie heb je blijkbaar niet gezien.

Om het te merken moet je er toch ook bij betrokken zijn, want het is geen obvious brake test maar laat gewoon heel sneaky in de bochten het tempo zakken. Om dat goed te merken moet je bij het gevecht betrokken zijn. Als je ook de pace van Marquez in de trainingen en race naast elkaar legt zie je in beide races gewoon een groot verschil. 2 races achter elkaar dat patroon is gewoon zeer vreemd.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:31:10 #95
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_157136025
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:11 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Bekijk het eens zonder gele bril zou ik zeggen.
en daar ga je de mist in. Als Nattekat mijn post van gisteren niet gecensureerd zou hebben, zou je gezien hebben dat ik Rossi helemaal niet vrijplijt in wat er allemaal gebeurd is afgelopen weekend. Ik probeer het neutraal te zien, daar ik geen favoriet heb. Jij daarentegen bekijkt het geheel door de Spaanse bril, of toch op zijn minst door een Anti-Rossi bril. Je kunt nog steeds 100x roeptoeteren dat Rossi Marquez neertrapte, feit is gewoon dat je hier niets ziet. Egaal langs welke camerahoek. Dat Márquez zich voor de rest met het WK bemoeit is wel duidelijk, dat je dat niet wílt zien is een ander verhaal. Doet ie daarmee iets illegaals, nee. Is het netjes, ook niet. Is het WK waardig dat Rossi zich zo uit zijn tent laat lokken door zo plubiek Marquez te beschuldigen, ook niet. Helpt het hem om het tegendeel te bewijzen dat hij getrapt zou hebben als het al zo zou zijn, al helemaal niet. Dat Rossi zo agressief reageerde tijdens ronde 10 had ie ook niet moeten. Hier zaten meerdere coureurs fout. En dat moet jij eens gaan inzien, niet ik.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:33:36 #96
236125 33
the exploding psychology
pi_157136072
Fir3fly is overduidelijk aan het trollen. Tenminste, dat hoop ik voor hem.
pi_157136088
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:31 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

en daar ga je de mist in. Als Nattekat mijn post van gisteren niet gecensureerd zou hebben, zou je gezien hebben dat ik Rossi helemaal niet vrijplijt in wat er allemaal gebeurd is afgelopen weekend. Ik probeer het neutraal te zien, daar ik geen favoriet heb. Jij daarentegen bekijkt het geheel door de Spaanse bril, of toch op zijn minst door een Anti-Rossi bril. Je kunt nog steeds 100x roeptoeteren dat Rossi Marquez neertrapte, feit is gewoon dat je hier niets ziet. Egaal langs welke camerahoek. Dat Márquez zich voor de rest met het WK bemoeit is wel duidelijk, dat je dat niet wílt zien is een ander verhaal. Doet ie daarmee iets illegaals, nee. Is het netjes, ook niet. Is het WK waardig dat Rossi zich zo uit zijn tent laat lokken door zo plubiek Marquez te beschuldigen, ook niet. Helpt het hem om het tegendeel te bewijzen dat hij getrapt zou hebben als het al zo zou zijn, al helemaal niet. Dat Rossi zo agressief reageerde tijdens ronde 10 had ie ook niet moeten. Hier zaten meerdere coureurs fout. En dat moet jij eens gaan inzien, niet ik.
quote:
8s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 17:42 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop echt dat Rossi niet wint, dat was in 2013 al erg genoeg. Niet leuk als je toevallig geen fan bent :').
:D was weer een vreselijke middag dit jaar.
pi_157136105
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:20 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

nu ik dat filmpje zie.. Je ziet wel hoe debiel Marquez rijdt en vol risico's. Puur omdat ze ruzie hebben. Maar stak rossi nou z'n middelvinger op of deed hij een gebaar van: kom op man, doorrijden
Nee, hij gebaarde om door te rijden.
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:38:25 #99
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157136171
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:27 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Toen Lorenzo er voorbij ging verloor hij 0,6 in die sector. Sectoren daarna waren ineens ook veel langzamer. Rossi ging er in ronde 4 idd voorbij en reed die ronde voor Marquez en Marquez had ineens weer betere sectoren dan de ronde ervoor. Iedere keer als Marquez voorop reed zakte het tempo in dat zegt genoeg.
Omdat Rossi elke keer inhaalde. Vanaf die actie van Rossi tot aan de valpartij waren ze elkaar constant aan het inhalen dus sectortijden zeggen nul komma nul. Rossi's sectortijden laten exact hetzelfde beeld zien.

Vergeet ook niet dat Rossi zijn snelste tijd neerzette in dezelfde ronde als dat Marquez zijn fout maakte. Zo kwam hij er dus bij.

quote:
Kwalificatie heb je blijkbaar niet gezien.

Om het te merken moet je er toch ook bij betrokken zijn, want het is geen obvious brake test maar laat gewoon heel sneaky in de bochten het tempo zakken. Om dat goed te merken moet je bij het gevecht betrokken zijn. Als je ook de pace van Marquez in de trainingen en race naast elkaar legt zie je in beide races gewoon een groot verschil. 2 races achter elkaar dat patroon is gewoon zeer vreemd.
Nee, je ziet helemaal niets. Jij ziet wat omdat Rossi zegt dat je wat moet zien. Maar er is niets. Marquez kreeg nooit de kans om op snelheid te komen dus die vergelijking gaat al niet op. Verder laat hij nergens het tempo zakken. Zoiets heet een gevecht. Allebeide coureurs maakten inhaalacties die vaak genoeg gedaan worden. Sterker nog, Rossi was degene die constant in gaten dook die er eigenlijk niet waren waardoor Marquez er steeds makkelijk weer voorbij kon. Kijk er gewoon eens objectief naar. En vergelijk het eens met andere races met veel inhaalacties. Inderdaad, er is geen enkel verschil.

En de kwalificatie heb ik gezien. Rossi probeerde weer te provoceren zoals hij het hele weekend al doet maar Marquez trapt er simpelweg niet in.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:41:11 #100
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157136230
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:31 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

en daar ga je de mist in. Als Nattekat mijn post van gisteren niet gecensureerd zou hebben, zou je gezien hebben dat ik Rossi helemaal niet vrijplijt in wat er allemaal gebeurd is afgelopen weekend. Ik probeer het neutraal te zien, daar ik geen favoriet heb. Jij daarentegen bekijkt het geheel door de Spaanse bril, of toch op zijn minst door een Anti-Rossi bril. Je kunt nog steeds 100x roeptoeteren dat Rossi Marquez neertrapte, feit is gewoon dat je hier niets ziet. Egaal langs welke camerahoek. Dat Márquez zich voor de rest met het WK bemoeit is wel duidelijk, dat je dat niet wílt zien is een ander verhaal.
Nee ik zie het niet omdat het gewoon niet waar is. Zo simpel is het :D. Er is nul komma nul bewijs voor. Er is geen motief, geen bewijs en geen aanleiding. Sterker nog, al het bewijs spreekt Rossi tegen.

Nogmaals: na de race in PI was er niemand maar dan ook niemand op de hele wereld er van overtuigd dat Marquez Rossi met opzet dwars had gezeten. Behalve Rossi zelf. Dat zegt, wederom, al meer dan genoeg.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157136266
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:38 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Omdat Rossi elke keer inhaalde. Vanaf die actie van Rossi tot aan de valpartij waren ze elkaar constant aan het inhalen dus sectortijden zeggen nul komma nul. Rossi's sectortijden laten exact hetzelfde beeld zien.

Vergeet ook niet dat Rossi zijn snelste tijd neerzette in dezelfde ronde als dat Marquez zijn fout maakte. Zo kwam hij er dus bij.

[..]

Nee, je ziet helemaal niets. Jij ziet wat omdat Rossi zegt dat je wat moet zien. Maar er is niets. Marquez kreeg nooit de kans om op snelheid te komen dus die vergelijking gaat al niet op. Verder laat hij nergens het tempo zakken. Zoiets heet een gevecht. Allebeide coureurs maakten inhaalacties die vaak genoeg gedaan worden. Sterker nog, Rossi was degene die constant in gaten dook die er eigenlijk niet waren waardoor Marquez er steeds makkelijk weer voorbij kon. Kijk er gewoon eens objectief naar. En vergelijk het eens met andere races met veel inhaalacties. Inderdaad, er is geen enkel verschil.
Snelste ronde Rossi was in ronde 4, in ronde 3 maakte Marquez een fout. En nogmaals Marquez verloor in ronde 3 idd wat tijd door de actie van Lorenzo, maar het tijdverlies in de andere sectoren heeft daar niks mee te maken in die ronde. Hij zou zich eerder juist op kunnen trekken aan Lorenzo.

En je post een dag voor de TT zegt al genoeg. Een echte MotoGP liefhebber hoopt gewoon dat de beste rijder die dag wint, maar jij hoopt dat Rossi niet wint omdat hij nou eenmaal populair is.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:49:52 #102
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_157136407
Rossi heeft nu gemeld dat ie wel gaat rijden in Valencia... maar het wordt wel een soap zo... Zelfs de politiek gaat zich er mee bemoeien... De Spaanse president steunt Marques op zn twitter... De Italiaanse belt met Valentino ....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:53:05 #103
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157136476
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:42 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Snelste ronde Rossi was in ronde 4, in ronde 3 maakte Marquez een fout. En nogmaals Marquez verloor in ronde 3 idd wat tijd door de actie van Lorenzo, maar het tijdverlies in de andere sectoren heeft daar niks mee te maken in die ronde. Hij zou zich eerder juist op kunnen trekken aan Lorenzo.
Marquez maakte in ronde 4 ook een fout in een andere bocht, volgens mij 11. In ieder geval reed Rossi een goede ronde. Zijn beste ronde was ronde 4, toen hij Marquez inhaalde. Waardoor Marquez weer tijd verloor, twee tiende. Precies wat je zou verwachten. 2:01.3 is nog steeds een goede ronde op dat punt in de race, zeker als je net ingehaald bent. Pas in ronde 5 begonnen ze veel tijd te verliezen omdat ze echt begonnen te vechten. Maar nog steeds hoge 2:01s. Dat is geen patroon, maar compleet wat je zou verwachten als twee rijders elkaar tegenkomen op de baan.

Rossi was verder de hele race langzamer dan Lorenzo en Pedrosa behalve een ronde. De claim dat Marquez hem ophield is dus sowieso onzin. Het was eerder andersom. Lorenzo was sowieso de hele race sneller dus het feit dat Marquez hem niet kon bijhouden is ook niet vreemd.
quote:
En je post een dag voor de TT zegt al genoeg. Een echte MotoGP liefhebber hoopt gewoon dat de beste rijder die dag wint, maar jij hoopt dat Rossi niet wint omdat hij nou eenmaal populair is.
Dat zegt genoeg inderdaad over het feit dat Rossi's fans over het algemeen enorme idioten zijn. En zijn invloed reikt zo ver dat zelfs mensen die niet fan zijn hem geloven als hij paranoide statements maakt :D.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157136552
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:37 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Jij weet echt alles hè.
Laat die frusti maar.

Hij ligt al jaren zielig te doen, omdat hij Rossi en z'n fans niet kan uitstaan.
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:01:25 #105
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157136625
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:57 schreef Dside het volgende:

[..]

Laat die frusti maar.

Hij ligt al jaren zielig te doen, omdat hij Rossi en z'n fans niet kan uitstaan.
Alles omdraaien, dat is de strategie zo te zien.

Gefrustreerd zijn de mensen die het niet kunnen hebben dat ze er naast zitten en dat Rossi hier de schuldige aan is en dus ook terecht gestraft is. En dan maar blijven komen met halfslachtige opmerkingen over sectortijden die misschien wat traag zouden kunnen zijn. Nou wat een bewijs tegenover de grote berg bewijs aan de andere kant.

Ik hoef niet zielig te doen. Rossi is klaar nu. Krijgt het kampioenschap in de schoot geworpen door een brakke Honda en een teamgenoot met pech die nota bene nog een keer valt en hij geeft het op deze manier weg. Tja als ik zo idolaat was als sommigen zou ik ook de oogkleppen opzetten en keihard schreeuwen dat de hele wereld tegen Rossi is :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157137025
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:53 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Marquez maakte in ronde 4 ook een fout in een andere bocht, volgens mij 11. In ieder geval reed Rossi een goede ronde. Zijn beste ronde was ronde 4, toen hij Marquez inhaalde. Waardoor Marquez weer tijd verloor, twee tiende. Precies wat je zou verwachten. 2:01.3 is nog steeds een goede ronde op dat punt in de race, zeker als je net ingehaald bent. Pas in ronde 5 begonnen ze veel tijd te verliezen omdat ze echt begonnen te vechten. Maar nog steeds hoge 2:01s. Dat is geen patroon, maar compleet wat je zou verwachten als twee rijders elkaar tegenkomen op de baan.

Rossi was verder de hele race langzamer dan Lorenzo en Pedrosa behalve een ronde. De claim dat Marquez hem ophield is dus sowieso onzin. Het was eerder andersom. Lorenzo was sowieso de hele race sneller dus het feit dat Marquez hem niet kon bijhouden is ook niet vreemd.

[..]

Dat zegt genoeg inderdaad over het feit dat Rossi's fans over het algemeen enorme idioten zijn. En zijn invloed reikt zo ver dat zelfs mensen die niet fan zijn hem geloven als hij paranoide statements maakt :D.
Dat is 1 bocht, maar zoals ik al zei was hij in alle sectoren die ronde langzamer. Feit dat Marquez Lorenzo niet kon volgen is wel vreemd, want in de trainingen had hij samen met Pedrosa gewoon de beste pace. Sepang is een Honda baan, zijn al 5 jaar op rij het sterkste.

Rossi had in Sepang idd de snelheid niet om Lorenzo te verslaan. PI had hij die snelheid wel, maar omdat hij constant in gevecht kwam kon hij niet bij Lorenzo komen. Marquez liet in de trainingen zien veel sneller te zijn dan de rest en had gewoon een Stonertje kunnen doen. Door een beetje te spelen met het veld krijg je gewoon een andere race tussen Lorenzo,Rossi en Iannone.

Ik ben ook geen Rossi fan, maar ook geen tegenstander. Als je nou eenmaal veel fans hebt dan is de kans natuurlijk ook groter dat er idioten tussen zitten. Blijkbaar ben jij hier erg druk mee bezig als je een race bezoekt. zegt misschien meer over jou. Kamp Rossi doet het natuurlijk wel knap, want hij weet met zijn brand VR46 meer inkomsten te vergaren dan alle andere rijders bij elkaar.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:39:01 #107
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157137372
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 16:21 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Dat is 1 bocht, maar zoals ik al zei was hij in alle sectoren die ronde langzamer. Feit dat Marquez Lorenzo niet kon volgen is wel vreemd, want in de trainingen had hij samen met Pedrosa gewoon de beste pace. Sepang is een Honda baan, zijn al 5 jaar op rij het sterkste.

Rossi had in Sepang idd de snelheid niet om Lorenzo te verslaan. PI had hij die snelheid wel, maar omdat hij constant in gevecht kwam kon hij niet bij Lorenzo komen. Marquez liet in de trainingen zien veel sneller te zijn dan de rest en had gewoon een Stonertje kunnen doen. Door een beetje te spelen met het veld krijg je gewoon een andere race tussen Lorenzo,Rossi en Iannone.
Jouw idee dat Marquez makkelijk had kunnen winnen beide keren is compleet zonder enige fundering. Tijden in trainingen zeggen weinig tot niets. Sterker, als je goed kijkt zie je dat Marquez op de langere runs in de trainingen sowieso niet de ultieme snelheid had. Als dat dus al wat zegt zegt het het tegenovergestelde van wat jij claimt.

De cijfers spreken je tegen dus ga je maar lullen over 'Honda baan' en dat soort speculatieve onzin. Maar dat gaat nergens over. Feit is dat Marquez slechts één ronde veel langzamer was dan Pedrosa en Lorenzo en verder gewoon een normale pace had. Die ene ronde maakte hij bovendien twee fouten. Als je daar je conclusies uit wilt trekken dan nog wijzen de feiten eerder er naar dat Rossi Marquez ophield dan andersom.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:50:51 #108
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_157137674
pi_157137695
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 16:39 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Jouw idee dat Marquez makkelijk had kunnen winnen beide keren is compleet zonder enige fundering. Tijden in trainingen zeggen weinig tot niets. Sterker, als je goed kijkt zie je dat Marquez op de langere runs in de trainingen sowieso niet de ultieme snelheid had. Als dat dus al wat zegt zegt het het tegenovergestelde van wat jij claimt.

De cijfers spreken je tegen dus ga je maar lullen over 'Honda baan' en dat soort speculatieve onzin. Maar dat gaat nergens over. Feit is dat Marquez slechts één ronde veel langzamer was dan Pedrosa en Lorenzo en verder gewoon een normale pace had. Die ene ronde maakte hij bovendien twee fouten. Als je daar je conclusies uit wilt trekken dan nog wijzen de feiten eerder er naar dat Rossi Marquez ophield dan andersom.
Tijden in vt4 zeggen heel veel, omdat ze dan altijd een racesimulatie doen. Leg die tijden maar eens naast elkaar bij PI en Sepang. Je zult zien dat het bij Marquez enorm afwijkt.

Dat Sepang een Honda baan is heeft niks te maken met speculatieve onzin. Als je een beetje de sterke en zwakke punten van beide machines kent weet je dat dit zo is.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:57:11 #110
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157137866
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 16:51 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Tijden in vt4 zeggen heel veel, omdat ze dan altijd een racesimulatie doen. Leg die tijden maar eens naast elkaar bij PI en Sepang. Je zult zien dat het bij Marquez enorm afwijkt.

Dat Sepang een Honda baan is heeft niks te maken met speculatieve onzin. Als je een beetje de sterke en zwakke punten van beide machines kent weet je dat dit zo is.
Nee, FP4 is vlak voor de kwalificatie en dan testen ze dus kwalificatiesetup. Race simulaties gebeuren op vrijdag.

En de Yamaha is dit jaar veel beter dan de Honda op vrijwel elk gebied dus die speculatie kan ook het raam uit.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157138058
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 16:57 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee, FP4 is vlak voor de kwalificatie en dan testen ze dus kwalificatiesetup. Race simulaties gebeuren op vrijdag.

En de Yamaha is dit jaar veel beter dan de Honda op vrijwel elk gebied dus die speculatie kan ook het raam uit.
Nu blijkt wel weer dat je totaal niet weet waar je het over hebt.

quote:
Free Practice 4 is, in theory, the best session in which to explore race pace, as times do not count towards passing directly into Q2, so the pressure of setting a fast lap is removed.
Komt uit dit stuk http://www.motogp.com/en/news/2015/08/29/pole-and-pace/182949

Hoe verklaar je anders ook dat de tijden in vt2 en 3 vaak sneller zijn dan in vt4?

Accelereren op een circuit met minder grip is de Honda nog steeds de betere. Vandaar ook de simpele 1-2 op de Sachsenring.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:16:09 #112
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157138323
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 17:04 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Nu blijkt wel weer dat je totaal niet weet waar je het over hebt.

[..]

Komt uit dit stuk http://www.motogp.com/en/news/2015/08/29/pole-and-pace/182949

Hoe verklaar je anders ook dat de tijden in vt2 en 3 vaak sneller zijn dan in vt4?

Accelereren op een circuit met minder grip is de Honda nog steeds de betere. Vandaar ook de simpele 1-2 op de Sachsenring.
In theory staat er. Maar de race is op zondagmiddag dus is het vaak beter om op vrijdagmiddag met de racesetup te rijden. Aan het einde van de sessie gaan ze dan vaak nog voor een nieuwe band en snelle ronde. Dan alsnog, de tijden voor Sepang zeiden vrij weinig. Ten eerste omdat dat altijd al zo is en ten tweede omdat Marquez nooit de kans kreeg echt op snelheid te komen.

Nee, de Honda heeft juist een goede topsnelheid en is erg goed op de remmen. Beter dan de Yamaha. En vooral goede grip als het heet is. Wat het ook deze race weer was. Zodra het kouder wordt komt de Honda in de problemen.

Maar dat maakt verder ook niet zoveel uit, Marquez heeft nooit de kans gehad om iets te kunnen laten zien dat er op zou wijzen dat hij veel meer pace had.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157138707
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 17:16 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

In theory staat er. Maar de race is op zondagmiddag dus is het vaak beter om op vrijdagmiddag met de racesetup te rijden. Aan het einde van de sessie gaan ze dan vaak nog voor een nieuwe band en snelle ronde. Dan alsnog, de tijden voor Sepang zeiden vrij weinig. Ten eerste omdat dat altijd al zo is en ten tweede omdat Marquez nooit de kans kreeg echt op snelheid te komen.

Nee, de Honda heeft juist een goede topsnelheid en is erg goed op de remmen. Beter dan de Yamaha. En vooral goede grip als het heet is. Wat het ook deze race weer was. Zodra het kouder wordt komt de Honda in de problemen.

Maar dat maakt verder ook niet zoveel uit, Marquez heeft nooit de kans gehad om iets te kunnen laten zien dat er op zou wijzen dat hij veel meer pace had.
Fp4 is ook in de middag.
Hier nog een paar quotes na vt4.

Vinales
quote:
Maybe I'm not totally satisfied for the FP4 where we tried our race pace, but we already have some ideas about what to do and we still have the warm up to improve further.
Iannone
quote:
As for our race pace in FP4, after Dani and Marc there are Jorge and me, then Vale.
Maar volgens jou waren ze druk bezig met kwalificatie simulaties, wat gewoon grote flauwekul is.

Dat zeg ik, als er minder grip is kan de Honda sneller uit de bochten komen.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:38:22 #114
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_157138751
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 17:36 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Fp4 is ook in de middag.
Hier nog een paar quotes na vt4.

Vinales

[..]

Iannone

[..]

Maar volgens jou waren ze druk bezig met kwalificatie simulaties, wat gewoon grote flauwekul is.

Dat zeg ik, als er minder grip is kan de Honda sneller uit de bochten komen.
Rookgordijnen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:43:40 #115
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157138882
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 17:36 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Fp4 is ook in de middag.
Hier nog een paar quotes na vt4.

Vinales

[..]

Iannone

[..]

Maar volgens jou waren ze druk bezig met kwalificatie simulaties, wat gewoon grote flauwekul is.
Heb je een zelfde quote van Marquez? En ga je nog reageren op de rest van mijn post? Misschien zit ik er nu naast en doen ze ook race pace in VT4. Maar de rest negeer je gewoon?
quote:
Dat zeg ik, als er minder grip is kan de Honda sneller uit de bochten komen.
Niet altijd. In Qatar is er ook weinig grip maar daar kwam de Honda er niet aan te pas. Het is natuurlijk altijd een combinatie van factoren. Marquez heeft juist meer grip nodig vanwege het feit dat hij zo aggressief is op het gas. Je zag hem tijdens de race ook duidelijk een paar keer bijna de achterkant verliezen. Het lijkt er dus eerder op dat er te weinig grip was voor Marquez.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 18:35:50 #116
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_157140198
Dat was omdat ie weer bij moest komen nadat ie em had laten lopen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_157143137
Ongeacht wie er nou wel of niet schuld had ben ik heel die discussie beu.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_157143903
Godsammechristus... Is die onzin nu nog aan de gang?

Marquez heeft een hekel aan Rossi sinds Assen. Rossi ook aan hem.
Marquez loopt Rossi te zieken volgens Rossi.
Rossi rijdt Marquez er af volgens Marquez.

De wedstrijdleiding heeft geoordeeld dat Rossi z'n actie, hoewel niet bewust en zeker niet getrapt, Marquez heeft doen crashen. Hierdoor heeft Rossi de mooie taak om van achter het WK te winnen.

Iannone rijdt Marquez in de weg zodat die geen factor is. Jorge Lorenzo is de lul van de paddock door zijn teamgenoot af te vallen en te proberen op die manier het WK te winnen. En Pedrosa laat zich weer van de beste kant zien door gewoon de race te winnen en zich ver van al het gezeik te houden.

Voor de rest boeit het me geen zak wie er gelijk heeft. Ik wil strijd zien, en ik ben verdomdes benieuwd wat er gaat gebeuren. Maar volgend jaar rijdt de motogp met landenteams en heet het A1MotoGP. Stuk makkelijker bij te houden wie wie nou helpt.

En dat zeg ik als Rossi fan.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 22:11:08 #119
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_157147780
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 20:25 schreef TagForce het volgende:
Godsammechristus... Is die onzin nu nog aan de gang?

Marquez heeft een hekel aan Rossi sinds Assen. Rossi ook aan hem.
Marquez loopt Rossi te zieken volgens Rossi.
Rossi rijdt Marquez er af volgens Marquez.

De wedstrijdleiding heeft geoordeeld dat Rossi z'n actie, hoewel niet bewust en zeker niet getrapt, Marquez heeft doen crashen. Hierdoor heeft Rossi de mooie taak om van achter het WK te winnen.

Iannone rijdt Marquez in de weg zodat die geen factor is. Jorge Lorenzo is de lul van de paddock door zijn teamgenoot af te vallen en te proberen op die manier het WK te winnen. En Pedrosa laat zich weer van de beste kant zien door gewoon de race te winnen en zich ver van al het gezeik te houden.

Voor de rest boeit het me geen zak wie er gelijk heeft. Ik wil strijd zien, en ik ben verdomdes benieuwd wat er gaat gebeuren. Maar volgend jaar rijdt de motogp met landenteams en heet het A1MotoGP. Stuk makkelijker bij te houden wie wie nou helpt.

En dat zeg ik als Rossi fan.
AMEN!
We zien wel hoe de race zal gaan in Valencia.

Dat dit heeft moeten gebeuren met alles er om heen heeft de sport zeker geen goed gedaan.

En ja, de coureurs die op dit hoge nivo kunnen presteren zijn zeldzaam, en ja ze zijn soms ook geen lieverdjes. Maar waar het om gaat is dat er op een eerlijke en nette manier met elkaar wordt omgegaan, en sommige grenzen dien je niet op te zoeken en te overschrijden.
Waar zouden we zijn zonder de "on"
pi_157149741
lorenzo99 twitterde op dinsdag 27-10-2015 om 21:38:15 So... No. I wasn't "screaming and shouting" at race direction on Sunday, but waiting my turn to speak at press conference with Dani. reageer retweet
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_157152564
I saw Rossi hit Biaggi says witness!

http://www.telegraph.co.u(...)gi-says-witness.html

[ Bericht 82% gewijzigd door THEFXR op 28-10-2015 01:24:23 ]
pi_157153678
Dat heeft toch helemaal niets met het incident van afgelopen weekend te maken?
Ik heb de indruk dat de meeste Rossi-fans in dit topic (incluis mezelf) heus wel menen dat dit niet zo netjes en hoogstens niet zo handig was. Dus wat probeer je hier nu mee te zeggen?
  woensdag 28 oktober 2015 @ 11:28:22 #123
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_157156262
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:12 schreef THEFXR het volgende:
I saw Rossi hit Biaggi says witness!

http://www.telegraph.co.u(...)gi-says-witness.html
15 jaar geleden _O-
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_157157211
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 07:25 schreef Grutsk het volgende:
Dat heeft toch helemaal niets met het incident van afgelopen weekend te maken?
Ik heb de indruk dat de meeste Rossi-fans in dit topic (incluis mezelf) heus wel menen dat dit niet zo netjes en hoogstens niet zo handig was. Dus wat probeer je hier nu mee te zeggen?
het zit gewoon in hem, zodra de strijd op zijn heetst is.
pi_157157327
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 12:29 schreef THEFXR het volgende:

[..]

het zit gewoon in hem, zodra de strijd op zijn heetst is.
:') _O-
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
pi_157157633
soms verandert hij gewoon in een smiecht zonder snickers.

[ Bericht 3% gewijzigd door THEFXR op 28-10-2015 13:08:02 ]
pi_157158524
ik denk dat Jos Verstappen en Rossi wel goede vrienden zouden zijn
allebei delen tikken uit
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_157165173


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2015 19:27:42 ]
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 28 oktober 2015 @ 19:27:14 #129
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_157165215
quote:
Zonder te kijken zie ik "his attitude on the podium" staan, daar gaat het om Lorenzo lijkt me?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_157167959
heel grappig als je duits verstaat ja
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_157168275
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 11:28 schreef fathank het volgende:

[..]

15 jaar geleden _O-
en dat maakt het minder waar?
  donderdag 29 oktober 2015 @ 09:11:11 #133
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_157177584
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 20:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en dat maakt het minder waar?
Lekker relevant ook.

Heb je de rest van 't stukkie ook gelezen? Met het elleboogje van Biaggi tijdens de GP van Japan dat seizoen?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_157195667
Wanneer is Lorenzo kampioen?
1 Lorenzo, 3 Rossi (330 om 328)
2 Lorenzo, 4 Rossi (325 om 325)
3 Lorenzo, 7 Rossi (321 om 321)
4 Lorenzo, 10 Rossi (318 om 318)
5 Lorenzo, 12 Rossi (316 om 316)
6 Lorenzo, 13 Rossi (315 om 315)
7 Lorenzo, 14 Rossi (314 om 314)
8 Lorenzo, 15 Rossi (313 om 313)
9 Lorenzo, 16 Rossi (312 om 312)

Lorenzo moet 7 punten meer scoren dan Rossi, hij staat immers 7 punten achter maar heeft meer overwinningen mocht het in puntenaantal gelijk eindigen dan is Lorenzo dus ook de wereldkampioen.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 07:33:13 #136
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_157197775
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 23:38 schreef Nober het volgende:
Wanneer is Lorenzo kampioen?
1 Lorenzo, 3 Rossi (330 om 328)
2 Lorenzo, 4 Rossi (325 om 325)
3 Lorenzo, 7 Rossi (321 om 321)
4 Lorenzo, 10 Rossi (318 om 318)
5 Lorenzo, 12 Rossi (316 om 316)
6 Lorenzo, 13 Rossi (315 om 315)
7 Lorenzo, 14 Rossi (314 om 314)
8 Lorenzo, 15 Rossi (313 om 313)
9 Lorenzo, 16 Rossi (312 om 312)

Lorenzo moet 7 punten meer scoren dan Rossi, hij staat immers 7 punten achter maar heeft meer overwinningen mocht het in puntenaantal gelijk eindigen dan is Lorenzo dus ook de wereldkampioen.
ik denk dat als rossi nog zou winnen (kleine kans) dat het lor 3 rossi 6 wordt. Hebben we wel de mannen van Honda voor nodig
pi_157198192
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 07:33 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

ik denk dat als rossi nog zou winnen (kleine kans) dat het lor 3 rossi 6 wordt. Hebben we wel de mannen van Honda voor nodig
marquez zorgt er wel voor dat lorenzo minimaal 2e rijdt

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2015 08:40:17 ]
pi_157198479
moet vale maar harder rijden en minder janken dan verdient ie het
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_157199021
Moet marquez maar zn verlies accepteren en rossi met rust laten

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2015 09:37:30 ]
pi_157199075
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 09:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Moet marquez maar zn verlies accepteren en rossi met rust laten
Dus Marc moet Rossi maar voorbij laten omdat hij nog wel voor het kampioenschap vecht?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_157199117
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 09:39 schreef Beach het volgende:

[..]

Dus Marc moet Rossi maar voorbij laten omdat hij nog wel voor het kampioenschap vecht?
nee over zn eerdere acties de vorige 2 races

Het blijkt dat binnen de honda team iemand had gelekt dat marquez rossi de schuld geeft dat ie de titel niet meer kan winnen

Tis niet perse at ie wil dat lorenzo wint, als rossi hem maar niet wint

:r
pi_157199134
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 09:42 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

nee over zn eerdere acties de vorige 2 races

Het blijkt dat binnen de honda team iemand had gelekt dat marquez rossi de schuld geeft dat ie de titel niet meer kan winnen

Tis niet perse at ie wil dat lorenzo wint, als rossi hem maar niet wint

:r
Dat is heel simpel op te lossen en/of te vermijden; Rossi moet harder rijden dan de rest.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:19:24 #143
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_157199654
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 07:33 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

ik denk dat als rossi nog zou winnen (kleine kans) dat het lor 3 rossi 6 wordt. Hebben we wel de mannen van Honda voor nodig
Ik weet bijna zeker dat Rossi kampioen wordt. Achteraan beginnen, so what? In de eerste ronde heb je iedereen al ingehaald, behalve Lorenzo, de Honda's en de Yamaha's en Ducati's. En eigenlijk, als Lorenzo fan, hoop ik dat Rossi hem wint. Kampioenschap is bevlekt door het gezeik van Sepang.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:53:48 #144
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_157202411
Gewoon a la Márquez in anderhalve ronde van achteraan naar plek 4 rijden. Om vervolgens niet onderuit te ketsen zoals Márquez dat wel deed :'). Welke race was dat ooknal weer dit seizoen?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:10:37 #145
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_157203753
Ik zit mobiel, dus ik kan niet makkelijk posten nu maar Rossi is in beroep gegaan tegen z'n penalty. Weer, blijkbaar.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:11:21 #146
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_157203767
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:34:44 #147
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157204179
Hij probeert het gewoon te rekken.

Maar het maakt niet uit, of hij nou start als laatste of als 8e, het kampioenschap gaat hij niet winnen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:37:31 #148
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_157204223
Jeetje wat een gewaagde uitspraak
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:39:09 #149
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157204251
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 14:37 schreef fathank het volgende:
Jeetje wat een gewaagde uitspraak
Valt wel mee. Lorenzo is altijd al bijna onverslaanbaar op Valencia en Rossi gaat de Honda's niet verslaan.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:18:31 #150
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157204883
motosprint twitterde op vrijdag 30-10-2015 om 11:10:39 La KTM MotoGP è già scesa in pista al RedBull Ring, in Austria, con Alex Hofmann!https://t.co/MuG7f9ljmn https://t.co/rbfCJhDDbA reageer retweet
De 2017 KTM nu al op de baan.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157214519


Triest.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:45:53 #152
67174 Dos37
Come on Twente
pi_157214952
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 14:34 schreef Fir3fly het volgende:
Hij probeert het gewoon te rekken.

Maar het maakt niet uit, of hij nou start als laatste of als 8e, het kampioenschap gaat hij niet winnen.
dat zal van de Honda's afhangen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 23:09:31 #153
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_157215524
quote:
13s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 22:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]

Triest.
Ik vind de situatie voorafgaand aan dit tafereel, veel triester. Een smet op dit geweldige seizoen.
pi_157216487
Vind ik ook. Wat is er nou mis met het duimpje van Lorenzo? Niets volgens mij. Rossi is degene die als een dwaas het duel met de bijna even grote dwaas Marquez aan is gegaan. Lorenzo heeft weinig verkeerd gedaan, dan snap ik niet waarom de nadruk dan ineens wordt gelegd op dat duimpje.

(overigens vermaak ik me wel bij zo'n pittig duel, daar niet van, maar echt fair racen was het dan weer niet)
pi_157217030
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 14:39 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Valt wel mee. Lorenzo is altijd al bijna onverslaanbaar op Valencia en Rossi gaat de Honda's niet verslaan.
Onverslaanbaar inderdaad.

2008: 8
2009: 3
2010: 1
2011: Niet gestart
2012: Retired
2013: 1
2014: Retired

Ook in de lagere klasses niet bepaald om over naar huis te schrijven.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 00:15:02 #156
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157217070
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 00:12 schreef Nober het volgende:

[..]

Onverslaanbaar inderdaad.

2008: 8
2009: 3
2010: 1
2011: Niet gestart
2012: Retired
2013: 1
2014: Retired

Ook in de lagere klasses niet bepaald om over naar huis te schrijven.
Scorebordjournalistiek. Iemand die daadwerkelijk kijkt weet wel beter.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157217372
gasten: ik had graag tijden gehad, kwali/race?
pi_157217489
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 00:34 schreef THEFXR het volgende:
gasten: ik had graag tijden gehad, kwali/race?
Volgende week zondag 8-11 om 14:00 is de race.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 08:38:32 #159
67174 Dos37
Come on Twente
pi_157218532
Maar achteraan starten is ook niet het einde van de wereld, Rossi zou met zijn Yamaha vrij vlot door het veld gaan
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_157219018
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 08:38 schreef Dos37 het volgende:
Maar achteraan starten is ook niet het einde van de wereld, Rossi zou met zijn Yamaha vrij vlot door het veld gaan
Klopt wel, maar het gaat hem veel tijd kosten. En daardoor zullen Lorenzo, Pedrosa en Marquez de tijd krijgen op weg te rijden. Zal een toer worden voor Rossi om én dat gat weer te dichten en ze dan nog in te halen ook. Eindigt Lorenzo op 1 of 2 (en die kans is niet klein) dan moet Rossi er pal achter eindigen.

Maar je hebt ook wel weer gelijk: helemaal kansloos is Rossi verre van.
pi_157219024
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 08:38 schreef Dos37 het volgende:
Maar achteraan starten is ook niet het einde van de wereld, Rossi zou met zijn Yamaha vrij vlot door het veld gaan
Tot een plaats of 8 zal het makkelijk gaan ja. Daarna komt hij oa Dovi Smith en Crutchlow tegen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_157219100
this ook zo'n lijer die Lorenzo, heb vroeger zo'n type gast in de klas gehad.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 10:00:30 #163
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_157219130
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 09:57 schreef THEFXR het volgende:
this ook zo'n lijer die Lorenzo, heb vroeger zo'n type gast in de klas gehad.
beetje kansloze gast. Eerst gunde ik het hem wel maar hij doet nu steeds zo zielig. Elke keer als hij niet wint ligt het aan de regen of aan de banden of aan dit of dat. Nu ook dat hij zich zo laat kennen t.o.v. Rossi vind ik ook een beetje jammer.

Maar hij is wel snel (als er niemand in de weg rijdt, en de baan is goed, en de banden)
pi_157219134
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 09:57 schreef THEFXR het volgende:
this ook zo'n lijer die Lorenzo, heb vroeger zo'n type gast in de klas gehad.
Iemand die beter is dan de rest en daardoor de verliezers boos maakt?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_157219146
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 10:00 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

beetje kansloze gast. Eerst gunde ik het hem wel maar hij doet nu steeds zo zielig. Elke keer als hij niet wint ligt het aan de regen of aan de banden of aan dit of dat. Nu ook dat hij zich zo laat kennen t.o.v. Rossi vind ik ook een beetje jammer.

Maar hij is wel snel (als er niemand in de weg rijdt, en de baan is goed, en de banden)
Oh en als Rossi niet wint ligt het niet aan Marquez of Iannone die hem zogenaamd in de weg zitten? :')
Lekker hypocriet.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 10:32:01 #166
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_157219451
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 10:01 schreef Beach het volgende:

[..]

Oh en als Rossi niet wint ligt het niet aan Marquez of Iannone die hem zogenaamd in de weg zitten? :')
Lekker hypocriet.
Dat praat ik ook niet goed van rossi maar Lori zit al het hele seizoen te mekkeren. Beetje de gebeten hond
pi_157219476
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 09:57 schreef THEFXR het volgende:
this ook zo'n lijer die Lorenzo, heb vroeger zo'n type gast in de klas gehad.
Een motorcoureur uit Spanje?
pi_157219527
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 10:00 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

beetje kansloze gast. Eerst gunde ik het hem wel maar hij doet nu steeds zo zielig. Elke keer als hij niet wint ligt het aan de regen of aan de banden of aan dit of dat. Nu ook dat hij zich zo laat kennen t.o.v. Rossi vind ik ook een beetje jammer.

Maar hij is wel snel (als er niemand in de weg rijdt, en de baan is goed, en de banden)
Vind het geschop van Rossi en diens gezeik over Marquez eigenlijk veel onthutsender. Dit is Valentino Rossi. Eén van de grootsten ooit. Soort Agostini, Hailwood, noem maar op. Die moet boven alle partijen verheven zijn en zich niet in kinderachtige vetes storten.

'Owww Marquez is boos op me'

Hoewel ik het met een grote glimlach volg (want ik hou wel van een relletje) en ik het met je eens ben dat Lorenzo ook een Calimero is, vind ik nou niet dat we kunnen zeggen dat er ook maar één van de grote 3 is die zich als een groot sportman opstelt.

En als iemand dat zou moeten doen zou dat Rossi moeten zijn.
pi_157219561
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 10:39 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Vind het geschop van Rossi en diens gezeik over Marquez eigenlijk veel onthutsender. Dit is Valentino Rossi. Eén van de grootsten ooit. Soort Agostini, Hailwood, noem maar op. Die moet boven alle partijen verheven zijn en zich niet in kinderachtige vetes storten.

'Owww Marquez is boos op me'

Hoewel ik het met een grote glimlach volg (want ik hou wel van een relletje) en ik het met je eens ben dat Lorenzo ook een Calimero is, vind ik nou niet dat we kunnen zeggen dat er ook maar één van de grote 3 is die zich als een groot sportman opstelt.

En als iemand dat zou moeten doen zou dat Rossi moeten zijn.
kan rossi wel begrijpen

Wss is dit zijn laatste kans op de wereldtitel, hij heeft alles op alles gezet om weer competetief te worden en dan zit er zo een ettertje als marquez hem te jennen omdat hij niet tegen zijn verlies kan

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2015 10:44:16 ]
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:22:57 #170
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_157219976
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 10:00 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

beetje kansloze gast. Eerst gunde ik het hem wel maar hij doet nu steeds zo zielig. Elke keer als hij niet wint ligt het aan de regen of aan de banden of aan dit of dat. Nu ook dat hij zich zo laat kennen t.o.v. Rossi vind ik ook een beetje jammer.

Maar hij is wel snel (als er niemand in de weg rijdt, en de baan is goed, en de banden)
Zo mooi ook. Typerend dit. Het hele seizoen 'verzint' Lorenzo dingen waarom hij niet wint. Maar als Rossi het doet dan is het een 'verklaring'.
pi_157220004
http://www.racesport.nl/M(...)D/39289/Default.aspx

wow, Marquez bedreigd door Italiaanse journalisten
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:41:29 #172
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_157220223
quote:
15s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 11:25 schreef Beach het volgende:
http://www.racesport.nl/M(...)D/39289/Default.aspx

wow, Marquez bedreigd door Italiaanse journalisten
och god wat zielig weer :N de race wereld begint steeds meer last te krijgen van een mentaliteit die lijkt op de tokkiekant van zogenaamde voetbalsupporters.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_157220623
moet ie maar normaal doen
pi_157220680
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 12:15 schreef Dimachaerus het volgende:
moet ie maar normaal doen
Wat een onzinnigheid. Hij schopte niet eens. Dat deed die ander.

Plus, voetbalhoolies moeten geweerd worden uit racerij. Dit is geen tokkiesport.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:52:11 #175
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_157223111
quote:
15s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 11:25 schreef Beach het volgende:
http://www.racesport.nl/M(...)D/39289/Default.aspx

wow, Marquez bedreigd door Italiaanse journalisten
En dat noemt zich journalist, :'). Wtf bezielt die mensen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_157227989
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 10:01 schreef Beach het volgende:

[..]

Iemand die beter is dan de rest en daardoor de verliezers boos maakt?
iemand die dacht dat ie beter was dan anderen.
pi_157231550
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 00:12 schreef Nober het volgende:

[..]

Onverslaanbaar inderdaad.

2008: 8
2009: 3
2010: 1
2011: Niet gestart
2012: Retired
2013: 1
2014: Retired

Ook in de lagere klasses niet bepaald om over naar huis te schrijven.
Owned, haha.
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
pi_157234466
Afgelopen vijf jaar niet lager gefinisht dan 1e. Best knap idd.
pi_157235235
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 2 november 2015 @ 08:56:14 #180
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_157263667
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:44 schreef JimmyManna het volgende:
Afgelopen vijf jaar niet lager gefinisht dan 1e. Best knap idd.
vaker niet dan wel gefinished
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_157268727
quote:
14s.gif Op maandag 2 november 2015 08:56 schreef fathank het volgende:

[..]

vaker niet dan wel gefinished
Jamaar wat waren de redenen van het uitval? Was dat eigen falen dan?
pi_157269092
quote:
Denkt u dat Valentino heeft geschopt naar de motor van Marc?
“Het is duidelijk dat Valentino opzettelijk Marc naar de buitenkant van de baan heeft gedrukt. Dat is tegen de regels. Marc had daardoor geen andere optie dan wijd te gaan. De data van Marc’s motorfiets laat zien dat, ondanks dat hij de motor rechtop heeft willen zetten om contact met Valentino te vermijden, zijn remhandel plotseling zodanig hard werd ingedrukt dat het voorwiel blokkeerde waardoor hij crashte. Wij denken dat het werd veroorzaakt door de schop van Rossi. De data is beschikbaar als Dorna, FIM of media die willen checken.”
http://www.racesport.nl/M(...)D/39296/Default.aspx
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 2 november 2015 @ 14:51:19 #183
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_157269377
2010: 1
2011: niet gestart vanwege blessure door een crash 3 weken eerder
2012: crash eigen schuld
2013: 1
2014: afgestapt

Heer en meester inderdaad. Ongenaakbaar.

quote:
Goed gemikt langs de remhandelbeschermer
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 2 november 2015 @ 16:09:45 #184
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_157271124
die Lorenzo gaat gewoon crashen onder druk, die coke dealer wordt Champ.
pi_157271742
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 16:09 schreef THEFXR het volgende:
die Lorenzo gaat gewoon crashen onder druk, die coke dealer wordt Champ.
Voor lorenzo wordt het gewoon een toerritje naar p2 hoor. Ik denk dat marquez er alles aan zal doen om rossi niet kampioen te laten worden.
  maandag 2 november 2015 @ 16:40:18 #186
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_157271896
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 16:34 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Voor lorenzo wordt het gewoon een toerritje naar p2 hoor. Ik denk dat marquez er alles aan zal doen om rossi niet kampioen te laten worden.
die gast is zo vaak gecrasht
pi_157281334
https://giant.gfycat.com/ScarceOfficialGrayfox.gif

Linkje is ook prettiger voor mobiele gebruikers.

[ Bericht 44% gewijzigd door WEST op 03-11-2015 17:25:35 ]
  dinsdag 3 november 2015 @ 17:21:38 #188
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_157295373
Motogp race direction feels he was:

"Valentino was of the opinion that Marc was deliberately slowing the pace of the race down and doing so unfairly. We listened to both riders; our opinion was that there was some fault on both sides, but as far as the rulebook goes Marquez did not make any contact, did not break any rules as such, but we feel that his behaviour was causing problems to Rossi who reacted. Unfortunately he reacted in a way that is against the rules."
pi_157296198
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 16:09 schreef THEFXR het volgende:
die Lorenzo gaat gewoon crashen onder druk, die coke dealer wordt Champ.
Hij is viervoudig wereldkampioen, hij kan vast wel tegen een beetje druk. Maar inderdaad, het is zeker nog niet beslist. Rossi heeft als voordeel dat Lorenzo móet finishen.
pi_157303233
http://www.racesport.nl/M(...)D/39306/Default.aspx

Hahahahah.

Triest.
quote:
MotoGP: CAS wijst verzoek Jorge Lorenzo af
#ValenciaGP - Jorge Lorenzo heeft vandaag nul op het rekest gekregen met betrekking tot een door hem bij het CAS ingediend verzoek als belanghebbende te mogen interveniëren bij het beroep van Movistar Yamaha Factory Racing teamgenoot Valentino Rossi tegen de FIM.

Als je van mening bent dat je belanghebbende bent in een bij het CAS aangespannen zaak kan je een dergelijk verzoek indienen. Als het CAS het verzoek honoreert krijg je de mogelijkheid jouw standpunten in te brengen in de zaak en zal het CAS die standpunten meewegen in haar afweging en vonnis.

Vandaag heeft het CAS bekend gemaakt dat zij afgelopen maandag een verzoek hebben ontvangen van de advocaten van Jorge Lorenzo om als belanghebbende te mogen interveniëren bij de behandeling van het beroep. Het CAS maakte tevens bekend dat zij het verzoek van Lorenzo hebben afgewezen en dat het beroep enkel een zaak zal blijven tussen Valentino Rossi en de FIM.

Als alles goed gaat komt er voor of op vrijdag 6 november een voorlopige uitspraak van het CAS inzake het beroep van Valentino Rossi tegen de, door de wedstrijdleiding na de race in Sepang aan de Italiaan, toegekende strafpunten.


[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2015 22:18:48 ]
  dinsdag 3 november 2015 @ 22:26:41 #191
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_157303639
quote:
zie je wel, zo bang als een rietje, als je vertrouwen hebt, kom je niet met deze zaken en vooral niet met advocaten schermen.
  dinsdag 3 november 2015 @ 22:28:29 #192
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_157303724
"Belanghebbende" _O- wat een trieste sportman ben je dan als je zo je WK wilt beïnvloeden :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 3 november 2015 @ 22:32:59 #193
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_157303983
Lekkere teamgenoten ben je dan :X
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_157304080
Maar hij is toch belanghebbende
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_157304082
Ik ga wel vrij hard lachen als Lorenzo ergens een grindbak inglijdt vanwege de spanning ja. _O-
Jack does it in real time...
  dinsdag 3 november 2015 @ 22:38:19 #196
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157304228
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:28 schreef Sinister-D- het volgende:
"Belanghebbende" _O- wat een trieste sportman ben je dan als je zo je WK wilt beïnvloeden :')
En dat geldt niet voor Rossi?

Ik vind het voor beide begrijpelijk. Rossi probeert net zo goed het kampioenschap te winnen in de rechtbank, Lorenzo doet gewoon mee.

Dit is natuurlijk compleet de fout van Race Control die Rossi of een zwarte vlag of een drive through hadden moeten geven.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 3 november 2015 @ 23:01:15 #197
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_157304973
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:28 schreef Sinister-D- het volgende:
"Belanghebbende" _O- wat een trieste sportman ben je dan als je zo je WK wilt beïnvloeden :')
winnen, door niet te hoeven finishen, hij is een lullo, dat zie je al aan die kop.
  dinsdag 3 november 2015 @ 23:02:07 #198
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_157305000
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:35 schreef DeeBee het volgende:
Ik ga wel vrij hard lachen als Lorenzo ergens een grindbak inglijdt vanwege de spanning ja. _O-
trekken een fles champagne open.
pi_157305035
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:01 schreef THEFXR het volgende:

[..]

winnen, door niet te hoeven finishen, hij is een lullo, dat zie je al aan die kop.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]

trekken een fles champagne open.
Kansloos dit.
Een echte fan wil een goede race zien.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 3 november 2015 @ 23:04:46 #200
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_157305069
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:38 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En dat geldt niet voor Rossi?

Ik vind het voor beide begrijpelijk. Rossi probeert net zo goed het kampioenschap te winnen in de rechtbank, Lorenzo doet gewoon mee.

Dit is natuurlijk compleet de fout van Race Control die Rossi of een zwarte vlag of een drive through hadden moeten geven.
Dan zou de laatste race niet belangrijk zijn, nu is het de belangrijkste van het seizoen "show me the moneyyy"
  dinsdag 3 november 2015 @ 23:06:11 #201
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_157305099
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:03 schreef Beach het volgende:

[..]

[..]

Kansloos dit.
Een echte fan wil een goede race zien.
kan altijd nog de laatste ronde zijn, pressure
pi_157317141
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 17:43 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Heb je een zelfde quote van Marquez? En ga je nog reageren op de rest van mijn post? Misschien zit ik er nu naast en doen ze ook race pace in VT4. Maar de rest negeer je gewoon?

[..]

Niet altijd. In Qatar is er ook weinig grip maar daar kwam de Honda er niet aan te pas. Het is natuurlijk altijd een combinatie van factoren. Marquez heeft juist meer grip nodig vanwege het feit dat hij zo aggressief is op het gas. Je zag hem tijdens de race ook duidelijk een paar keer bijna de achterkant verliezen. Het lijkt er dus eerder op dat er te weinig grip was voor Marquez.
Nee, heb ik geen quote van Marquez over vt4. Maar kijk eens naar onderstaande tijden.

Vt2 2,00,4
VT3 1,59,6
VT4 2,00,7

Niemand doet kwali runs tijdens vt4. Ze gebruiken al verse setjes banden voor Vt2 en 3 om zich te kwalificeren voor Q1. Vt4 staat niks op het spel en doet iedereen racesimulaties, als je het gevolgd had zou je dit ook wel weten.

En dan doe je de volgende uitspraak, terwijl je niet eens weet hoe het in elkaar steekt.

quote:
Sterker, als je goed kijkt zie je dat Marquez op de langere runs in de trainingen sowieso niet de ultieme snelheid had. Als dat dus al wat zegt zegt het het tegenovergestelde van wat jij claimt.

Kijk eens naar deze analyse, is hetzelfde als wat ik je ook al zei.

Qatar is een totaal andere baan als Sepang en Sachsenring. Circuit met minder grip en korte langzame bochten daar is de Honda nog steeds beter.
  woensdag 4 november 2015 @ 17:24:13 #203
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157317398
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:14 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

En dan doe je de volgende uitspraak, terwijl je niet eens weet hoe het in elkaar steekt.

[..]

Ik weet prima hoe het in elkaar steekt. Marquez had op de lange runs niet de beste pace. Of wil je dat betwisten? Daarnaast, nogmaals, hij kreeg de kans niet om zijn race pace te laten zien want hij werd er door Rossi afgereden.

En Nieto zit er helaas voor hem naast. Zijn statement dat Marquez zich niet zou moeten bemoeien met rijders die voor het kampioenschap rijden is sowieso belachelijk en verwerpelijk. Ridicuul statement, had hij dan Lorenzo ook in Philip Island niet in moeten halen omdat Lorenzo voor het kampioenchap vocht? Had Iannone niet de aanval op Rossi in mogen zetten? Dat diskwalificeert de rest van zijn mening eigenlijk al.

Daarnaast zegt hij dat Marquez met opzet langzamer ging rijden wat dus niet het geval was. Hij zegt dat Marquez met opzet met Rossi vocht om het tijd te laten verliezen maar hij is compleet blind voor de waarheid: een gevecht doe je niet in je eentje. Rossi passeerde Marquez net zo vaak als andersom en is dus net zo schuldig aan het tijdverlies waar Nieto het over heeft.

Dus nee, hij zit er helaas compleet naast. Net zoals iedereen die deze belachelijke claim doet.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157317545
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:24 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik weet prima hoe het in elkaar steekt. Marquez had op de lange runs niet de beste pace. Of wil je dat betwisten? Daarnaast, nogmaals, hij kreeg de kans niet om zijn race pace te laten zien want hij werd er door Rossi afgereden.

En Nieto zit er helaas voor hem naast. Zijn statement dat Marquez zich niet zou moeten bemoeien met rijders die voor het kampioenschap rijden is sowieso belachelijk en verwerpelijk. Ridicuul statement, had hij dan Lorenzo ook in Philip Island niet in moeten halen omdat Lorenzo voor het kampioenchap vocht? Had Iannone niet de aanval op Rossi in mogen zeggen? Dat diskwalificeert de rest van zijn mening eigenlijk al.

Daarnaast zegt hij dat Marquez met opzet langzamer ging rijden wat dus niet het geval was. Hij zegt dat Marquez met opzet met Rossi vocht om het tijd te laten verliezen maar hij is compleet blind voor de waarheid: een gevecht doe je niet in je eentje. Rossi passeerde Marquez net zo vaak als andersom en is dus net zo schuldig aan het tijdverlies waar Nieto het over heeft.

Dus nee, hij zit er helaas compleet naast. Net zoals iedereen die deze belachelijke claim doet.
Hoe weet jij nou wat zijn pace was op de lange run als je dacht dat ze in Vt4 kwali runs deden :') En als je die vergelijkt zag je dat de 2 Repsol mannen veruit de snelste waren in Sepang en in Philip Island was Marquez een klasse apart net als Stoner dat altijd was.

Zowel in Philip Island als in Sepang zie je dat als Marquez voorop lag dat er een mindere sectortijd kwam. Zelfs toen Rossi omkeek en een gebaar maakte zat hij er 2 bochten later alweer naast. Iannone en Pedrosa reden vol op de limiet tegen Rossi dat is een ander verhaal.
  woensdag 4 november 2015 @ 17:41:58 #205
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157317800
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:29 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou wat zijn pace was op de lange run als je dacht dat ze in Vt4 kwali runs deden :') En als je die vergelijkt zag je dat de 2 Repsol mannen veruit de snelste waren in Sepang en in Philip Island was Marquez een klasse apart net als Stoner dat altijd was.
Kom maar met tijden. Tegenover Lorenzo en Rossi. Je zult zien dat er absoluut niet zo'n statement te maken is.
quote:
Zowel in Philip Island als in Sepang zie je dat als Marquez voorop lag dat er een mindere sectortijd kwam. Zelfs toen Rossi omkeek en een gebaar maakte zat hij er 2 bochten later alweer naast. Iannone en Pedrosa reden vol op de limiet tegen Rossi dat is een ander verhaal.
Marquez vocht ook vol op de limiet tegen Rossi. Dat is dus geen ander verhaal. Het is heel simpel: er is nog steeds nul bewijs. Marquez zijn race pace is niet duidelijk, nogmaals voor de honderdste keer, omdat Rossi hem er af reed. Toen Marquez Rossi inhaalde zat Rossi er twee bochten daarna ook weer naast. Zie je hoe het werkt? Rossi verloor zijn hoofd en dat begon op de donderdag, verder is er niets maar dan ook niets aan de hand. Het zat allemaal in Rossi's hoofd.

Blijf je maar doorgaan of ga je eindelijk een keer toegeven dat er gewoon niets is? Ik vind het niet zo erg om mezelf te blijven herhalen, mijn punten zijn duidelijk en simpel. Voornamelijk omdat de waarheid in deze kwestie zo simpel is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157318161
Vrijdag
9:55 VT1
14:05 VT2

Zaterdag
9:55 VT3
13:30 VT4
14:10 Q1
14:35 Q2

Zondag
9:40 Warm up
14:00 Race

#Topshow
pi_157318650
FP4 Australië:


FP4 Maleisië:


Zeg het maar jongens.
pi_157319949
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:22 schreef wimderon het volgende:
FP4 Australië:
[ afbeelding ]

FP4 Maleisië:
[ afbeelding ]

Zeg het maar jongens.
Zie daar, tot 2x toe zag Marquez er veel sneller uit. Vooral Philip Island oppermachtig, maar in de race was daar tot de laatste ronde ineens weinig van terug te zien. Zo zie je ook dat er helemaal geen kwali run gedaan werd in vt4.
  woensdag 4 november 2015 @ 19:32:59 #209
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157320159
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:23 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Zie daar, tot 2x toe zag Marquez er veel sneller uit. Vooral Philip Island oppermachtig,
Onzin. Eerste run was Lorenzo gemiddeld even snel als we de slechtste ronde weglaten. Tweede run is Marquez sneller maar korter en Lorenzo deed maar 4 ronden waarvan 1 uitzonderlijk langzaam dus niet vergelijkbaar. Bovendien bevestigt dit alleen maar Marquez's verhaal dat hij die absolute snelheid niet lang genoeg kon volhouden om weg te rijden. Zijn eerste run komt erg overeen met zijn racetijden.

Oftewel je praat poep.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157320228
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:32 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Onzin. Eerste run was Lorenzo gemiddeld even snel als we de slechtste ronde weglaten. Tweede run is Marquez sneller maar korter en Lorenzo deed maar 4 ronden waarvan 1 uitzonderlijk langzaam dus niet vergelijkbaar. Bovendien bevestigt dit alleen maar Marquez's verhaal dat hij die absolute snelheid niet lang genoeg kon volhouden om weg te rijden. Zijn eerste run komt erg overeen met zijn racetijden.

Oftewel je praat poep.
4x 2,00 voor Marquez en Lorenzo 2,01 laag..yeah right. Je ziet toch duidelijk dat hij 2x een veel betere pace dan Rossi had. Toch zat hij in Philip Island tot de laatste ronde de hele race bij Rossi en in Sepang kon Rossi ook weer naar hem toe rijden.

[ Bericht 5% gewijzigd door M.Melandri op 04-11-2015 19:42:00 ]
  woensdag 4 november 2015 @ 19:51:32 #211
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157320637
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:35 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

4x 2,00 voor Marquez en Lorenzo 2,01 laag..yeah right. Je ziet toch duidelijk dat hij 2x een veel betere pace dan Rossi had. Toch zat hij in Philip Island tot de laatste ronde de hele race bij Rossi en in Sepang kon Rossi ook weer naar hem toe rijden.
Oh nu gaat het ineens weer over Rossi _O-? Kun je wel lezen? Je reageert totaal niet op wat ik zeg maar probeert dan nog maar weer een keer wat wanhopigs. Marquez was niet oppermachtig.

Rossi is altijd sneller in de race dan FP, dat als eerste. Dat heeft hem erg vaak gered dit jaar en is de reden dat hij überhaupt nog meedoet om de titel. Ook een reden dat FP tijden niet heel veel zeggen over de race zelf. Daarnaast, nogmaals, Rossi en Marquez knokten nogal dus, wederom, we hebben de race pace van, voor de zoveelste keer, Marquez niet gezien.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 4 november 2015 @ 22:03:17 #212
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_157324501
Omdat ie em liet lopen dat zag zelfs Stevie Wonder nog :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_157326686
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:51 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Oh nu gaat het ineens weer over Rossi _O-? Kun je wel lezen? Je reageert totaal niet op wat ik zeg maar probeert dan nog maar weer een keer wat wanhopigs. Marquez was niet oppermachtig.

Rossi is altijd sneller in de race dan FP, dat als eerste. Dat heeft hem erg vaak gered dit jaar en is de reden dat hij überhaupt nog meedoet om de titel. Ook een reden dat FP tijden niet heel veel zeggen over de race zelf. Daarnaast, nogmaals, Rossi en Marquez knokten nogal dus, wederom, we hebben de race pace van, voor de zoveelste keer, Marquez niet gezien.
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:51 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Oh nu gaat het ineens weer over Rossi _O-? Kun je wel lezen? Je reageert totaal niet op wat ik zeg maar probeert dan nog maar weer een keer wat wanhopigs. Marquez was niet oppermachtig.

Rossi is altijd sneller in de race dan FP, dat als eerste. Dat heeft hem erg vaak gered dit jaar en is de reden dat hij überhaupt nog meedoet om de titel. Ook een reden dat FP tijden niet heel veel zeggen over de race zelf. Daarnaast, nogmaals, Rossi en Marquez knokten nogal dus, wederom, we hebben de race pace van, voor de zoveelste keer, Marquez niet gezien.
Het gaat over Rossi en Lorenzo. Ik reageerde wel op je vergelijking tussen de tijden van Lorenzo en Marquez, die was lachwekkend. Eerst beweer je dat er tijdens vt4 kwali runs gereden werden, vervolgens krijg je de tijden te zien en dan nog beweer je dat ze gelijkwaardig zijn. Geef gewoon toe dat je niet begreep wat ze tijdens de vts aan het doen waren en dat je nu voor het eerst die tijden ziet.

Philip Island was Marquez wel oppermachtig, kijk dat lijstje nou eens goed. Allemaal lage/mid 29ers, dat kon niemand anders. Vaak zijn ze in de race dan nog iets sneller omdat er meer rubber ligt en de setup nog wat hebben kunnen finetunen. Tijdens de race is hij ineens langzamer tot de laatste ronde waarin hij ineens een 29laag kan rijden incl inhaalactie op Iannone en Lorenzo.

Rossi staat nooit hoog in vts omdat hij niet het maximale uit nieuwe banden kan halen, maar wel constant is. Soms kunnen ze idd overnight nog wat verbeteren door setup tweaks, maar een verslechtering zoals bij Marquez is heel vreemd. Dat je door een gevecht de ultieme pace niet ziet begrijpt iedereen. Het gaat erom dat Marquez in ronde 3 gewoon in alle 4 sectoren langzamer was en een 2,02 reed. Vervolgens komt hij met Rossi in gevecht die in de 2,01 zat, daar waar Marquez in vt4 heel wat rondjes in de 2,00 kon rijden. Met zo'n verschil in pace hoor je er makkelijk bij weg te kunnen rijden, maar ipv daarvan kon Rossi met gemak bijblijven en weer inhalen.
  donderdag 5 november 2015 @ 08:31:18 #214
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157329364
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:15 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

[..]

Het gaat over Rossi en Lorenzo. Ik reageerde wel op je vergelijking tussen de tijden van Lorenzo en Marquez, die was lachwekkend. Eerst beweer je dat er tijdens vt4 kwali runs gereden werden, vervolgens krijg je de tijden te zien en dan nog beweer je dat ze gelijkwaardig zijn. Geef gewoon toe dat je niet begreep wat ze tijdens de vts aan het doen waren en dat je nu voor het eerst die tijden ziet.

Philip Island was Marquez wel oppermachtig, kijk dat lijstje nou eens goed. Allemaal lage/mid 29ers, dat kon niemand anders. Vaak zijn ze in de race dan nog iets sneller omdat er meer rubber ligt en de setup nog wat hebben kunnen finetunen. Tijdens de race is hij ineens langzamer tot de laatste ronde waarin hij ineens een 29laag kan rijden incl inhaalactie op Iannone en Lorenzo.
Jij ziet de VT4 tijden ook voor het eerst schijnbaar want ze zijn inderdaad gelijkwaardig. Dat Marquez daarna een paar 29s neerzet is niet zo relevant, de vergelijkbare run is Lorenzo gewoon sneller. Bereken het zelf maar als je dat kunt. En Marquez heeft zelf gezegd, ben je waarschijnlijk weer vergeten, dat hij dat tempo niet vol kon houden zonder de motor bijna te verliezen omdat er te veel van de voorband gevraagd werd. Dat is waarom hij een klein beetje gas terug nam toen hij aan de leiding lag. Hij kon die 29s alleen rijden door veel risico te nemen en dat is dus wat hij deed in die laatste ronde. Omdat hij wil winnen, hij racet voor zichzelf en niemand anders. Dit is allemaal gewoon informatie die eerder ook voorbij gekomen is.
quote:
Rossi staat nooit hoog in vts omdat hij niet het maximale uit nieuwe banden kan halen, maar wel constant is. Soms kunnen ze idd overnight nog wat verbeteren door setup tweaks, maar een verslechtering zoals bij Marquez is heel vreemd. Dat je door een gevecht de ultieme pace niet ziet begrijpt iedereen. Het gaat erom dat Marquez in ronde 3 gewoon in alle 4 sectoren langzamer was en een 2,02 reed. Vervolgens komt hij met Rossi in gevecht die in de 2,01 zat, daar waar Marquez in vt4 heel wat rondjes in de 2,00 kon rijden. Met zo'n verschil in pace hoor je er makkelijk bij weg te kunnen rijden, maar ipv daarvan kon Rossi met gemak bijblijven en weer inhalen.
Jouw hele punt hangt af van één (1) slechte ronde van Marquez, waarin hij een fout maakte in bocht 4 en bocht 9 (of 11, die weet ik niet zeker). Daarna rijdt hij een 2:01.3 wanneer Rossi hem inhaalt. Dat is dus, inclusief inhaalactie, normaal. Daarna haalt hij Rossi weer in en andersom, dus worden de tijden hoger zoals je zelf ook eindelijk toegeeft. Dus: nogmaals, Rossi en Marquez knokten nogal dus, wederom, we hebben de race pace van, voor de zoveelste keer, Marquez niet gezien. Van een 'verslechtering' is geen sprake.

Je zult moeten bewijzen dat Marquez met opzet twee keer een fout maakte in die ronde. En daar is simpelweg 0,0 bewijs voor. Als je de race had gekeken zou je dat wel al weten. Dat soort fouten kun je niet 'met opzet' maken.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 5 november 2015 @ 10:48:40 #215
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_157331030
Hier een leuk simpel overzichtje van rossi, pedrosa, marquez en lorenzo mbt Valencia. Ik zit mobiel dus gooi 'm er even zo in: http://www.motogp.com/en/(...)o-and-marquez/188828
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 5 november 2015 @ 11:22:53 #216
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_157331609
quote:
[..]

Lorenzo is sinds jaar en dag heer en meester in Valencia.

Dattie zelf afstapte omdat ie bang was voor een paar regendruppels doet er verder niet toe.

[ Bericht 43% gewijzigd door Nattekat op 05-11-2015 11:41:24 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 5 november 2015 @ 12:34:07 #217
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_157332998
quote:
14s.gif Op donderdag 5 november 2015 11:22 schreef fathank het volgende:

[..]

Lorenzo is sinds jaar en dag heer en meester in Valencia.

Dattie zelf afstapte omdat ie bang was voor een paar regendruppels doet er verder niet toe.
Hij heeft een hekel aan regen sinds zij crash in assen en daarna sachsen. Maar waar lees je dat ie in valencia is afgestapt omdat ie bang was voor de regen?
  donderdag 5 november 2015 @ 12:59:41 #218
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_157333474
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 12:34 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Hij heeft een hekel aan regen sinds zij crash in assen en daarna sachsen. Maar waar lees je dat ie in valencia is afgestapt omdat ie bang was voor de regen?
quote:
“I had no confidence and I didn't know if the next corner had more water than on the previous lap and I had some difficult moments and almost crashed,” said Lorenzo.

“I was slower than the rest of the riders and they were more confident in these conditions. I didn't start so bad and I had a good position to try to overtake some riders in the first corner to the outside because it seemed like the three bikes wanted to go to the inside, but finally in the last moment Dani [Pedrosa] went to the outside and I had to enter the kerb and I lost a lot of speed.

“Then Marquez overtook me and the key was the start; if I could overtake one or two riders then I could be more relaxed and ride better, but with that position and these conditions I didn't have confidence,” he added.

"There was a moment when the rain was over and I could make 1m 38s and 1m 37s [laps] but not with the same feeling we had in practice. When I started pushing more I didn't have the feeling to be as fast as the other riders and when I decided to stop I was losing more and more time."
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 5 november 2015 @ 13:08:44 #219
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_157333629
quote:
14s.gif Op donderdag 5 november 2015 12:59 schreef fathank het volgende:

[..]


[..]

Naja bang..erfenis van zn crashes sinds assen en sachsen. Heeft lang geduurd voordat hij er een beetje overheen kon zetten. De laatste race reed ie echt goed in de regen maar tactisch is hij een ramp. Dat nekt hem misschien nog wel meer.
pi_157333712
Gelijke omstandigheden is Jorge snel, wisselende heeft ie wat moeite mee. Zie Misano dit jaar.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_157336241
quote:
Valentino Rossi moet zondag tijdens de laatste race van het MotoGP-seizoen achteraan starten. De Italiaan ging in beroep tegen de straf bij het CAS in de hoop dat deze werd uitgesteld, maar het internationale sporttribunaal heeft de zaak verworpen.

De leider in het klassement werd gestraft voor het neerhalen van Marc Marquez tijdens de Grand Prix van Maleisië.

Rossi wilde dat deze straf werd uitgesteld, zodat hij zich in Valencia gewoon kon kwalificeren.

De Italiaan heeft een voorsprong van zeven punten op Jorge Lorenzo, maar moet zich zondag door het hele veld knokken en minimaal tweede worden om zijn achtste wereldtitel te pakken.
pi_157336561
quote:
14s.gif Op donderdag 5 november 2015 08:31 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Jij ziet de VT4 tijden ook voor het eerst schijnbaar want ze zijn inderdaad gelijkwaardig. Dat Marquez daarna een paar 29s neerzet is niet zo relevant, de vergelijkbare run is Lorenzo gewoon sneller. Bereken het zelf maar als je dat kunt. En Marquez heeft zelf gezegd, ben je waarschijnlijk weer vergeten, dat hij dat tempo niet vol kon houden zonder de motor bijna te verliezen omdat er te veel van de voorband gevraagd werd. Dat is waarom hij een klein beetje gas terug nam toen hij aan de leiding lag. Hij kon die 29s alleen rijden door veel risico te nemen en dat is dus wat hij deed in die laatste ronde. Omdat hij wil winnen, hij racet voor zichzelf en niemand anders. Dit is allemaal gewoon informatie die eerder ook voorbij gekomen is.

[..]

Jouw hele punt hangt af van één (1) slechte ronde van Marquez, waarin hij een fout maakte in bocht 4 en bocht 9 (of 11, die weet ik niet zeker). Daarna rijdt hij een 2:01.3 wanneer Rossi hem inhaalt. Dat is dus, inclusief inhaalactie, normaal. Daarna haalt hij Rossi weer in en andersom, dus worden de tijden hoger zoals je zelf ook eindelijk toegeeft. Dus: nogmaals, Rossi en Marquez knokten nogal dus, wederom, we hebben de race pace van, voor de zoveelste keer, Marquez niet gezien. Van een 'verslechtering' is geen sprake.

Je zult moeten bewijzen dat Marquez met opzet twee keer een fout maakte in die ronde. En daar is simpelweg 0,0 bewijs voor. Als je de race had gekeken zou je dat wel al weten. Dat soort fouten kun je niet 'met opzet' maken.
8x 1,29 voor Marquez en 2x voor Lorenzo en alle 8 van Marquez zijn sneller dan die twee 29ers van Lorenzo. Dat noem je dan gelijkwaardig :D Hij is in de trainingen niet 1x gecrasht en zoals je kon zien kon hij zo een reeksje 29ers rijden, dat was in de race al voldoende geweest om zo weg te rijden, maar ineens had hij problemen met de voorband.

Ja hij maakt 2 fouten in die ronde, maar ook in de andere 2 sectoren verloor hij al tijd. Die 2,01,3 is nou juist het punt, zodra Rossi voorop kwam te liggen gingen ze wat harder en zodra Marquez op kop kwam was er een slechtere sectortijd. Rossi reed net als in Vt4 2,01 laag, Marquez heeft laten zien dat hij wel wat rondje in de 2,00 kan rijden. Dan zou het zo moeten zijn dat als Marquez op kop komt dar Rossi alle moeite moet hebben om bij te blijven, maar ipv daarvan liep hij heel makkelijk in en zat er vrij snel alweer naast. Dat is het hele punt.
pi_157336577
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:09 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Dan is het helemaal klaar.
  donderdag 5 november 2015 @ 15:32:51 #224
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157336780
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:23 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Ja hij maakt 2 fouten in die ronde, maar ook in de andere 2 sectoren verloor hij al tijd. Die 2,01,3 is nou juist het punt, zodra Rossi voorop kwam te liggen gingen ze wat harder en zodra Marquez op kop kwam was er een slechtere sectortijd. Rossi reed net als in Vt4 2,01 laag, Marquez heeft laten zien dat hij wel wat rondje in de 2,00 kan rijden. Dan zou het zo moeten zijn dat als Marquez op kop komt dar Rossi alle moeite moet hebben om bij te blijven, maar ipv daarvan liep hij heel makkelijk in en zat er vrij snel alweer naast. Dat is het hele punt.
En het punt is dat dat helemaal niet raar is. Sowieso de slipstream natuurlijk, maar daarnaast nog dat het verliezen van een paar tienden een inhaalactie niet onmogelijk maakt. Volgen is altijd makkelijker dan leiden. Het feit dat Rossi Marquez één ronde genoeg kon volgen om weer een inhaalactie te maken is totaal niet vreemd. Wat vreemd is is dat Rossi überhaupt die actie maakte. Als Marquez daadwerkelijk zo snel was had hij gewoon moeten volgen en zich laten optrekken richting Lorenzo. Waarom deed hij dat niet?

Je eerste paragraaf heb ik al beantwoord en dat negeer je gewoon weer. En nogmaals, inhaalacties kosten meestal tijd, vooral als je dat meerdere keren per ronde doet.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157336928
quote:
14s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:32 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En het punt is dat dat helemaal niet raar is. Sowieso de slipstream natuurlijk, maar daarnaast nog dat het verliezen van een paar tienden een inhaalactie niet onmogelijk maakt. Volgen is altijd makkelijker dan leiden. Het feit dat Rossi Marquez één ronde genoeg kon volgen om weer een inhaalactie te maken is totaal niet vreemd. Wat vreemd is is dat Rossi überhaupt die actie maakte. Als Marquez daadwerkelijk zo snel was had hij gewoon moeten volgen en zich laten optrekken richting Lorenzo. Waarom deed hij dat niet?

Je eerste paragraaf heb ik al beantwoord en dat negeer je gewoon weer.
Laat jouw berekening eens zien dat de tijden van Lorenzo en Marquez gelijkwaardig zijn. :D

Rossi ging er weer voorbij omdat Marquez een enorm langzame sectortijd liet noteren als hij voorop lag, daarom kon Rossi er ook voorbij. Zoals je zelf zegt was ronde 4 weer normaal met een 2,01,3 en toen lag Rossi voorop die reed zijn eigen pace wel.
  donderdag 5 november 2015 @ 15:45:46 #226
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157337055
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:39 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Laat jouw berekening eens zien dat de tijden van Lorenzo en Marquez gelijkwaardig zijn. :D
De eerste run. Marquez gemiddeld 90,4 seconden, Lorenzo 90 seconden precies. Tweede run is niet vergelijkbaar omdat Lorenzo maar 3 echte rondes doet. Marquez doet een paar 29s maar zoals gezegd, dat kon hij niet volhouden in de race. De feiten ondersteunen Marquez gewoon.
quote:
Rossi ging er weer voorbij omdat Marquez een enorm langzame sectortijd liet noteren als hij voorop lag, daarom kon Rossi er ook voorbij. Zoals je zelf zegt was ronde 4 weer normaal met een 2,01,3 en toen lag Rossi voorop die reed zijn eigen pace wel.
Laat die sectortijden maar zien dan. Verder, wederom, voor de zoveelste keer, misschien heb je het gemist, inhaalacties kosten bijna altijd tijd. Rossi reed die tijd tijdens de eerste inhaalactie omdat hij een slipstream kreeg van Marquez.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157337362
quote:
14s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:45 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

De eerste run. Marquez gemiddeld 90,4 seconden, Lorenzo 90 seconden precies. Tweede run is niet vergelijkbaar omdat Lorenzo maar 3 echte rondes doet. Marquez doet een paar 29s maar zoals gezegd, dat kon hij niet volhouden in de race. De feiten ondersteunen Marquez gewoon.

[..]

Laat die sectortijden maar zien dan. Verder, wederom, voor de zoveelste keer, misschien heb je het gemist, inhaalacties kosten bijna altijd tijd. Rossi reed die tijd tijdens de eerste inhaalactie omdat hij een slipstream kreeg van Marquez.
Wat een berekening _O- Die 1e run laat Marquez in 1 ronde volledig lopen met een 33,5, voor de rest is zijn pace gewoon een stuk beter. Waarom tel je voor Lorenzo maar 3 ronden in run 2?

Sectortijden kun je gewoon op motogp site vinden.
  donderdag 5 november 2015 @ 16:02:08 #228
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157337397
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:00 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Wat een berekening _O- Die 1e run laat Marquez in 1 ronde volledig lopen met een 33,5,
Die telde ik niet mee. Net als de ronde van Lorenzo in run 2.

Verder zijn die runs eigenlijk sowieso al te kort om race pace te berekenen. Maar goed dat heb ik ook al gezegd. Meerdere keren.

Ik wil gewoon je bewijs zien. Dat komt er maar niet van en gaat ook niet komen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157339779
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:09 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Op zich wel te verwachten. Wordt tricky voor Rossi maar alles kan nog. Lorenzo moet eerst maar ns finishen.
pi_157341469
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:09 schreef Marcoss het volgende:

[..]

En terecht ook, natuurlijk. Men zou eigenlijk wél op de beslissing moeten terugkomen, maar dan in de vorm van diskwalificatie van Rossi voor de gehele vorige race :)

Al dat geneuzel over rondetijden hierboven ten spijt, je hoort gewoon niet te trappen. Als je van mening bent dat Marquez je dwars zit dan doe je daar je beklag over, en als je dan 'il doctore' ( :') ) bent, dan rij je er gewoon voorbij. Je gaat dan niet het recht in eigen handen nemen en dan mauwen als je zelf op je zak krijgt. Maar goed, wie had anders verwacht van die arrogante zak hooi.

Nou ja, hopelijk alleen 2016 nog en dan kan ie met pensioen :W Het zal de sport goed doen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157342214
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 18:57 schreef BlackLining het volgende:

[..]

En terecht ook, natuurlijk. Men zou eigenlijk wél op de beslissing moeten terugkomen, maar dan in de vorm van diskwalificatie van Rossi voor de gehele vorige race :)

Al dat geneuzel over rondetijden hierboven ten spijt, je hoort gewoon niet te trappen. Als je van mening bent dat Marquez je dwars zit dan doe je daar je beklag over, en als je dan 'il doctore' ( :') ) bent, dan rij je er gewoon voorbij. Je gaat dan niet het recht in eigen handen nemen en dan mauwen als je zelf op je zak krijgt. Maar goed, wie had anders verwacht van die arrogante zak hooi.

Nou ja, hopelijk alleen 2016 nog en dan kan ie met pensioen :W Het zal de sport goed doen.
als jij 10 WK titels aan je muur hebt hangen, ben je nog veel arroganter, toch?
pi_157342298
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 19:24 schreef THEFXR het volgende:

[..]

als jij 10 WK titels aan je muur hebt hangen, ben je nog veel arroganter, toch?
Dat zou zomaar eens kunnen.

Veranderd er niks aan dat ik, als dat het geval zou zijn, de sport waar ik in speel absoluut geen goed meer doe met dat arrogante gezeik :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157354532
#99 pet vast op
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 6 november 2015 @ 10:58:22 #235
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_157355427
Vrijdag
9:55 VT1
14:05 VT2

Zaterdag
9:55 VT3
13:30 VT4
14:10 Q1
14:35 Q2

Zondag
9:40 Warm up
14:00 Race
  vrijdag 6 november 2015 @ 11:53:27 #236
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_157356471
Beroep Rossi afgewezen en ik zag net nog 5x de herhaling dat hij trapte naar MM
  vrijdag 6 november 2015 @ 12:06:38 #237
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_157356726
herhaling 2014 nu
pi_157356784
prachtig het gejank van blinde Rossi fans overal op het internet
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_157358354
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 12:10 schreef Beach het volgende:
prachtig het gejank van blinde Rossi fans overal op het internet
Terwijl hij gewoon zesde moet kunnen worden, Márquez werd vijfde in Qatar nadat hij laatste lag na de eerste bocht.

Lorenzo moet ook nog maar finishen natuurlijk. Misschien saboteren ze zijn Yamaha wel.
pi_157358549
Nou, beroep afgewezen (ja ik kruip vandaag weer onder m'n steen vandaan), mooi. Hopelijk gedraagt iedereen zich zondag een beetje want als ik GTST wil zien, zet ik de tv wel om acht uur pas aan. }:|
Your opinion of me is none of my business.
pi_157358635
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 12:10 schreef Beach het volgende:
prachtig het gejank van blinde Rossi fans overal op het internet
Raar is dat. Met die straf komt hij nog heel erg goed weg. Trappen... dat kan toch helemaal niet. Hij was zelf betrokken bij de dood van Simoncelli, dan moet je toch het benul hebben hoe gevaarlijk motor racen kan zijn.
  vrijdag 6 november 2015 @ 14:15:27 #242
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_157359329
FP2
  zaterdag 7 november 2015 @ 12:13:22 #243
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_157378928
Jammer dat Marquez zo'n smerig spelletje moest spelen, gewoon moedwillig iemand ophouden terwijl je veel beter kunt. Hij leverde geen druppel zweet in de strijd met Lorenzo voor de tweede plek. Ten tweede is het Marquez zelf die eerst contact maakt en er waarschijnlijk gewoon op uit is om Rossi onderuit te halen. Dat zie je ook terug in andere fragmenten van de race. Dit gaat Marquez veel (toekomstige) fans kosten. Het is een fantastische coureur maar ook een ontzettend onsportieve lul!
Fade to Black
pi_157379068
Terwijl Rossi zo sportief bleek.
  zaterdag 7 november 2015 @ 12:36:58 #245
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_157379202
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:25 schreef JimmyManna het volgende:
Terwijl Rossi zo sportief bleek.
Dus jij denkt dat Rossi hem met opzet van zijn motor schopte? Wetende dat hij dan sowieso doei kon zeggen tegen zijn kampioenschap? Dacht het niet vriend.
Fade to Black
pi_157379245
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:36 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat Rossi hem met opzet van zijn motor schopte? Wetende dat hij dan sowieso doei kon zeggen tegen zijn kampioenschap? Dacht het niet vriend.
Dat of het was epilepsie. Vriend.
pi_157379583
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:13 schreef Achterhoker het volgende:
Jammer dat Marquez zo'n smerig spelletje moest spelen, gewoon moedwillig iemand ophouden terwijl je veel beter kunt. Hij leverde geen druppel zweet in de strijd met Lorenzo voor de tweede plek. Ten tweede is het Marquez zelf die eerst contact maakt en er waarschijnlijk gewoon op uit is om Rossi onderuit te halen. Dat zie je ook terug in andere fragmenten van de race. Dit gaat Marquez veel (toekomstige) fans kosten. Het is een fantastische coureur maar ook een ontzettend onsportieve lul!
Als Marquez Rossi ophield, waarom ging Rossi er dan niet voorbij als hij zoveel sneller was???
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_157379684
Wat heeft het voor nut om hierover door te zaniken? :')

Rossi start achteraan of het nu zijn schuld was of niet. Goede tijden tijdens de trainingen, dus ik ben benieuwd hoe dat zich gaat uitpakken in de race morgen.
pi_157379702
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:05 schreef Beach het volgende:

[..]

Als Marquez Rossi ophield, waarom ging Rossi er dan niet voorbij als hij zoveel sneller was???
Waar zegt hij dat Rossi zoveel sneller was? Volgens mij is het hele punt juist dat Marquez langzamer reed dan zijn kunnen en daarmee Rossi ophield.
pi_157379715
[quote]1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
Wat heeft het voor nut om hierover door te zaniken? :')

Rossi start achteraan of het nu zijn schuld was of niet. Goede tijden tijdens de trainingen, dus ik ben benieuwd hoe dat zich gaat uitpakken in de race morgen.
[/quote

Juist!
Hoop dat hij snel naar voren kan rijden zodat het nog spannend wordt :)
pi_157379724
quote:
[ afbeelding ] Op zaterdag 7 november 2015 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
Wat heeft het voor nut om hierover door te zaniken? :')

Rossi start achteraan of het nu zijn schuld was of niet. Goede tijden tijdens de trainingen, dus ik ben benieuwd hoe dat zich gaat uitpakken in de race morgen.
Juist!
Hoop dat hij snel naar voren kan rijden zodat het nog spannend wordt :)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 7 november 2015 @ 13:24:24 #252
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_157379926
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
Wat heeft het voor nut om hierover door te zaniken? :')

Rossi start achteraan of het nu zijn schuld was of niet. Goede tijden tijdens de trainingen, dus ik ben benieuwd hoe dat zich gaat uitpakken in de race morgen.
Eens. Ik word helemaal gestoord van dit topic de afgelopen dagen. Iedereen denkt maar iets te kunnen bewijzen, terwijl zelfs Race Direction aangeeft dat het niet 100% duidelijk was. En al was dat het wel; kunnen we nu alsjeblieft verder met ons leven?

Ben erg benieuwd naar de race ook. Zou best nog eens spannend kunnen worden! *O*
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_157380036
4 Oliveira
18 Kent

Als Oliveira wint dan moet Kent minstens twee punten scoren.
pi_157380217
Ik hoop zelf dat Oliveira wint.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_157380228
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:24 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Eens. Ik word helemaal gestoord van dit topic de afgelopen dagen. Iedereen denkt maar iets te kunnen bewijzen, terwijl zelfs Race Direction aangeeft dat het niet 100% duidelijk was. En al was dat het wel; kunnen we nu alsjeblieft verder met ons leven?

Ben erg benieuwd naar de race ook. Zou best nog eens spannend kunnen worden! *O*
Kijk maar uit, straks krijg je de Rossi brigade over je heen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 7 november 2015 @ 13:42:06 #256
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_157380284
Ergens een ACE stream linkje beschikbaar voor de kwali?
pi_157380516
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:24 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Eens. Ik word helemaal gestoord van dit topic de afgelopen dagen. Iedereen denkt maar iets te kunnen bewijzen, terwijl zelfs Race Direction aangeeft dat het niet 100% duidelijk was. En al was dat het wel; kunnen we nu alsjeblieft verder met ons leven?

Ben erg benieuwd naar de race ook. Zou best nog eens spannend kunnen worden! *O*
Ja, same here. Uiteraard heb ik ook een mening, maar ongeacht wat dat zou zijn krijg je een shitstorm over je heen :').

Ja, ik hoop het ook. Zou wel het meest spannend zijn. :9
pi_157380621
Heb er in ieder geval veel zin in. Wie er verder kampioen wordt zal me jeuken, beiden verdienen het zeker. Krakertje morgen.
  zaterdag 7 november 2015 @ 14:07:49 #259
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_157380750
Iemand het gebaar van ianone gezien? Die gaat morgen dus voor Rossi rijden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_157380771
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:07 schreef fathank het volgende:
Iemand het gebaar van ianone gezien? Die gaat morgen dus voor Rossi rijden.
Ja ik zag het net. Moet Rossi daar wel eerst in de buurt komen natuurlijk :P
pi_157380792
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:42 schreef Coelho het volgende:
Ergens een ACE stream linkje beschikbaar voor de kwali?
ja, in het stream topic staat er een
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 7 november 2015 @ 14:10:49 #262
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_157380801
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:39 schreef Beach het volgende:

[..]

Kijk maar uit, straks krijg je de Rossi brigade over je heen.
Ik ben van de Rossi brigade ;). Maar dan nog. Een beetje de expert uithangen in dit topic allemaal, :'). Enkel Rossi zal weten of 'ie trapte of niet. That's it. Bovendien hebben we het er nu wel lang genoeg over gehad, toch? *O*
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 7 november 2015 @ 14:11:05 #263
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_157380806
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:07 schreef fathank het volgende:
Iemand het gebaar van ianone gezien? Die gaat morgen dus voor Rossi rijden.
Nee, ik mistte het! Vertel?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_157381005
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:11 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Nee, ik mistte het! Vertel?
Klopje op zijn kont, zo van 'volg mij maar'.
pi_157381066
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:07 schreef fathank het volgende:
Iemand het gebaar van ianone gezien? Die gaat morgen dus voor Rossi rijden.
Wat deed 'ie? :D

Edit: nevermind, al gepost
  zaterdag 7 november 2015 @ 14:27:46 #266
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_157381092
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:05 schreef Beach het volgende:

[..]

Als Marquez Rossi ophield, waarom ging Rossi er dan niet voorbij als hij zoveel sneller was???
Dan gaf hij weer wat gas bij zodat hij Rossi weer kon ophouden.
Fade to Black
  zaterdag 7 november 2015 @ 14:33:46 #267
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_157381196
Prachtig dat applaus toen Rossi in beeld kwam, en dat zelfs in Spanje!
Fade to Black
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 november 2015 @ 14:49:49 #268
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_157381452
Rossi eraf _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_157381468
Rossi verliest hier al de wereldtitel, forceert teveel lijkt het...
Jack does it in real time...
pi_157381470
fuck
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 november 2015 @ 14:51:14 #271
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_157381482
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:50 schreef DeeBee het volgende:
Rossi verliest hier al de wereldtitel, forceert teveel lijkt het...
Hoezo verliest hij die hier al? Ik neem aan dat ie morgen niet op een kapotte motor rijdt :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_157381499
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:51 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Hoezo verliest hij die hier al? Ik neem aan dat ie morgen niet op een kapotte motor rijdt :P
Nee, niet letterlijk.

Maar als je concurrent hier een polerecord zet en jij forcerend niet eens in de buurt komt en dan ook nog een schuiver maakt, dan krijg je wel een aardige knauw. Het zal hem geen vertrouwen geven voor z'n inhaalrace en ik denk dat hij daar zelf ook aardig wat geloof in verloren heeft na vandaag...
Jack does it in real time...
  zaterdag 7 november 2015 @ 14:52:46 #273
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_157381508
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:49 schreef heywoodu het volgende:
Rossi eraf _O-
Alsof wij dat niet zagen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:50 schreef DeeBee het volgende:
Rossi verliest hier al de wereldtitel, forceert teveel lijkt het...
Die was hem vorige race al ontnomen.
Fade to Black
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 november 2015 @ 14:53:19 #274
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_157381517
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:52 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Alsof wij dat niet zagen.

[..]

Die was hem vorige race al ontnomen.
Was ook niet gebeurd als hij zich normaal gedragen had :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 november 2015 @ 14:54:01 #275
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_157381530
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:52 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Nee, niet letterlijk.

Maar als je concurrent hier een polerecord zet en jij forcerend niet eens in de buurt komt en dan ook nog een schuiver maakt, dan krijg je wel een aardige knauw. Het zal hem geen vertrouwen geven voor z'n inhaalrace en ik denk dat hij daar zelf ook aardig wat geloof in verloren heeft na vandaag...
Ja lekker is het niet nee. Toch zie ik hem morgen echt wel richting top-6 rijden en dan moet Lorenzo al top-2 eindigen. Kans dat hij dat doet is uiteraard groter dan de kans dat hij dat niet doet, maar een gelopen race is het dan nog niet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 7 november 2015 @ 14:54:04 #276
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_157381531
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Was ook niet gebeurd als hij zich normaal gedragen had :+
Er is maar een die zich niet normaal heeft gedragen en dat is ene Marquez.
Fade to Black
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 november 2015 @ 14:54:16 #277
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_157381536
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:54 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Er is maar een die zich niet normaal heeft gedragen en dat is ene Marquez.
Er zijn er 2 :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_157381551
Boem pole voor Lorenzo. Rossi hapt grind.
pi_157381584
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:55 schreef JimmyManna het volgende:
Boem pole voor Lorenzo. Rossi hapt grind.
-O-
pi_157381611
Lorenzo deelt een mentale tik uit en Rossi gaat liggen zonder dat het zin heeft.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 7 november 2015 @ 15:01:35 #281
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_157381673
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Er zijn er 2 :)
Nee 1, je weet zelf ook donders goed dat Marquez smerig reed. Maar blijf lekker haten, mij heb je er niet mee.

quote:
In our hearts Valentino Rossi will be the only real MotoGP Champion!
Fade to Black
pi_157381719
Er is ook nog een Alex Márquez, denk dat hij daarop doelt.
pi_157381732
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:01 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Nee 1, je weet zelf ook donders goed dat Marquez smerig reed. Maar blijf lekker haten, mij heb je er niet mee.

[..]

Maar nu gaat het tussen Lorenzo en Rossi. En Lorenzo heeft volgens mij niks verkeerd gedaan.
pi_157381746
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:01 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Nee 1, je weet zelf ook donders goed dat Marquez smerig reed. Maar blijf lekker haten, mij heb je er niet mee.

[..]

Dit blijft hilarisch. Engeltje Valentino kan niks verkeerds doen in de ogen van de diehard fans.
Vertel, heb jij Iannone ook uitgescholden op sociale media?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_157381748
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
Er is ook nog een Alex Márquez, denk dat hij daarop doelt.
En Louis Rossi
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 november 2015 @ 15:06:02 #286
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_157381756
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:01 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Nee 1, je weet zelf ook donders goed dat Marquez smerig reed. Maar blijf lekker haten, mij heb je er niet mee.

[..]

Ik vind Marquez een geniale rijder, net als Rossi en ik heb dit seizoen van beiden al enorm genoten. Neemt niet weg dat ik gewoon vind dat ze beiden raar deden tijdens die race :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 november 2015 @ 15:06:32 #287
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_157381770
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:05 schreef Beach het volgende:

[..]

En Louis Rossi
En Alexander Rossi, soort van.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_157381785
Nou fir3fly er nog bij zien te krijgen. De discussie met je vriendin waarom je niet bij je schoonouders wil eten is er mannelijk bij.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_157381793
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:05 schreef Beach het volgende:

[..]

Dit blijft hilarisch. Engeltje Valentino kan niks verkeerds doen in de ogen van de diehard fans.
Vertel, heb jij Iannone ook uitgescholden op sociale media?
Nee hij heeft Márquez bedankt voor het winnen in Australië op facebook.
pi_157381811
Killerlap voor pole trouwens. Lorenzo fors sneller dan iedereen.
pi_157381820
Nu echt even kappen met dat pro-Rossi, anti-Rossi, blablabla. Alles is gezegd en jullie gaan het toch niet eens worden. Laten we als liefhebbers van de motorsport gewoon hopen dat het morgen een spannende strijd wordt.
pi_157381847
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]

En Alexander Rossi, soort van.
Alexander Rossi is langzamer trouwens dan Valentino op hetzelfde circuit :P
COTAS 2015 Q:
United States Alexander Rossi Marussia-Ferrari 2:04.17
Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 2m 2.573s
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_157381972
je zou eigenlijk verwachten dat er vleugels op die motoren zaten, voor de downforce
pi_157382053
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:19 schreef THEFXR het volgende:
je zou eigenlijk verwachten dat er vleugels op die motoren zaten, voor de downforce
Die zitten er ook, aan de voor/zijkant van de kuip. Niet bij alle overigens.
  zaterdag 7 november 2015 @ 15:25:56 #295
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_157382084
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:05 schreef Beach het volgende:

[..]

Dit blijft hilarisch. Engeltje Valentino kan niks verkeerds doen in de ogen van de diehard fans.
Vertel, heb jij Iannone ook uitgescholden op sociale media?
Tuurlijk kan ook hij iets verkeerd doen. Maar wanneer je op zo'n smerige manier iemand moet dwarsbomen omdat je zelf gefrustreerd bent dat je geen kampioen meer kan worden moet je je gewoon schamen. Marquez heeft al vaak genoeg laten zien wat voor streken hij in huis heeft en dat siert hem niet want dat heeft niets meer met racen te maken.
Fade to Black
  zaterdag 7 november 2015 @ 15:42:48 #296
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_157382371
Wat een geweldig geluid zit er in die machines van het AGR team!
Fade to Black
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 november 2015 @ 15:56:22 #297
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_157382594
De machine van Simeon stuiterde flink kapot _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_157382819
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:13 schreef Achterhoker het volgende:
Jammer dat Marquez zo'n smerig spelletje moest spelen, gewoon moedwillig iemand ophouden terwijl je veel beter kunt. Hij leverde geen druppel zweet in de strijd met Lorenzo voor de tweede plek. Ten tweede is het Marquez zelf die eerst contact maakt en er waarschijnlijk gewoon op uit is om Rossi onderuit te halen. Dat zie je ook terug in andere fragmenten van de race. Dit gaat Marquez veel (toekomstige) fans kosten. Het is een fantastische coureur maar ook een ontzettend onsportieve lul!
Ah ja. In de buitenbocht rijden en dan iemand in de binnenbocht onderuit willen trappen? Heb je enig idee wat de gevolgen daarvan zouden gaan zijn? _O-
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zaterdag 7 november 2015 @ 16:15:23 #299
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_157383017
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 november 2015 16:08 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ah ja. In de buitenbocht rijden en dan iemand in de binnenbocht onderuit willen trappen? Heb je enig idee wat de gevolgen daarvan zouden gaan zijn? _O-
En wat voor stuff heb jij gebruikt?
Fade to Black
  zaterdag 7 november 2015 @ 17:27:24 #300
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157384409
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:07 schreef nostra het volgende:
Nou fir3fly er nog bij zien te krijgen. De discussie met je vriendin waarom je niet bij je schoonouders wil eten is er mannelijk bij.
Stoer hoor. Discussiëren kun je niet zeker?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 november 2015 @ 09:47:00 #301
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_157396135
Vol
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')