abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 3 november 2015 @ 20:03:52 #201
448289 Lizaatje
Girls On Film!
pi_157298608
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:00 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ja, het grote struikelblok... Die industrie verkloot zelf het succes van streamen.
De film industrie verkloot het al jaren. Met name door de rechten. En helaas als je kijkt naar TV zenders, dan zijn Nederlandse zenders gewoon arm en hebben ze geen geld om nieuwe series voor veel geld te kopen. Waardoor wij met veel series flink achterlopen.
pi_157299444
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:03 schreef Lizaatje het volgende:

[..]

De film industrie verkloot het al jaren. Met name door de rechten. En helaas als je kijkt naar TV zenders, dan zijn Nederlandse zenders gewoon arm en hebben ze geen geld om nieuwe series voor veel geld te kopen. Waardoor wij met veel series flink achterlopen.
Ja, maar de prijzen zullen dus voor die kleine kut landjes dus ook wel 50x lager liggen ofzo.

Ik hoop dat de EU nog eens een wet invoert die heel Europa 1 regio maakt op het internet. Zo jammer dit...
pi_157300867
FARGO _O_ _O_

Minstens even goed als vorig seizoen, kijken!
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 4 november 2015 @ 09:41:30 #204
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_157308634
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
FARGO _O_ _O_

Minstens even goed als vorig seizoen, kijken!
Vind je het niet zonde dat je nu elke keer een week moet wachten? Ik pak hem eind december wel op wanneer alles erop staat.

Nu bezig met The Blacklist, prima tip van de fok!kers hier :Y.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 4 november 2015 @ 10:07:38 #205
429573 KingRadler
A real Zionist
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 4 november 2015 @ 13:01:09 #207
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_157311779
Hmmn een Iron Fist film lijkt me wel tof maar geloof eigenlijk niet dat wanneer ze er een film van maken het Netflix only is. Lijkt me dat ze dan veel geld mislopen gezien de populariteit van de andere Marvel films die wel in de bios uitkomen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 4 november 2015 @ 15:35:41 #208
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_157315045
Is er al bekend wanneer Friends op NL'se Netflix komt? Heerlijk vermaak voor tijdens het koken ;)

Nu bezig met Orphan black.. ook erg leuk! :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_157315103
quote:
6s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:35 schreef E.T. het volgende:
Is er al bekend wanneer Friends op NL'se Netflix komt? Heerlijk vermaak voor tijdens het koken ;)

Word dat al niet op genoeg zenders uitgezonden?
  woensdag 4 november 2015 @ 18:33:42 #210
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_157318854
Nederlandse zenders kunnen beter stoppen met aankopen van amerikaanse series. hoe eerder wij ervan kunnen genieten op Netflix.
  woensdag 4 november 2015 @ 19:04:58 #211
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_157319510
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:33 schreef KingRadler het volgende:
Nederlandse zenders kunnen beter stoppen met aankopen van amerikaanse series. hoe eerder wij ervan kunnen genieten op Netflix.
Dat maakt mij vrij weinig uit an sich. Ik kijk nu wekelijks The Walking Dead via FOX, een dag na de US release. Zelfde geldt voor South Park en Comedy Central, ook binnen een dag.

Mocht ik het een keer niet live kunnen kijken, dan neem ik het op. Dan gebruik ik m'n decoder ook tenminste :P
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_157320576
quote:
Zin in, doet me denken aan een mix van Louie en Girls
pi_157321592
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cold Comes the Night – 2013 16 1:30 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Wanneer een halfblinde crimineel een moteleigenaar en haar dochter gijzelt, ontstaat er paniek als de vrouwen worden gedwongen om de plannen van hun gijzelnemer te helpen uitvoeren.

Dinotrux 5 Minute Favorite: Big Build – 2015 6 0:05 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Ty, Revvit en alle Dinotrux-vrienden willen een droomgarage bouwen en laten zich niet tegenhouden door V-Morzel.

Dinotrux 5 Minute Favorite: Tarpit Rescue – 2015 6 0:05 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Wanneer Dozer vast komt te zitten in de put, halen Ty, Revvit en hun Dinotrux-vrienden alles uit de kast om hem te redden.

Dinotrux 5 Minute Favorite: Tortool's... – 2015 6 0:05 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Wanneer een nieuw stel Schildtools uit hun ei komt, denken ze dat Dozer hun moeder is en volgen ze hem naar de Dinotrux-garage.

Knight and Day – 2010 12 1:49 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Actie, Avontuur, Comedy, Romantisch
June is ongelukkig in de liefde en raakt geïntrigeerd door een mysterieuze man die haar onverwacht meesleept in een avontuur. Ze krijgen te maken met sluwe vijanden.

Once Upon a Time in America – 1984 16 3:49 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama, Misdaad
Deze grootse misdaadfilm van regisseur Sergio Leone volgt een groep joodse gangsters die opklimt binnen de georganiseerde misdaad in het New York van de jaren 20.
Be curious, not judgmental
  Moderator woensdag 4 november 2015 @ 20:32:46 #214
382129 crew  Donna
pi_157321645
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat maakt mij vrij weinig uit an sich. Ik kijk nu wekelijks The Walking Dead via FOX, een dag na de US release. Zelfde geldt voor South Park en Comedy Central, ook binnen een dag.

Mocht ik het een keer niet live kunnen kijken, dan neem ik het op. Dan gebruik ik m'n decoder ook tenminste :P
Maar dat zijn dan ook series die inderdaad de volgende dag al op de NLse televisie worden uitgezonden.

Op iets als Grey's ofzo moet je maanden wachten en daarna nog maanden voor Netflix (als het daar uberhaupt op komt). Dusja ik ben het wel eens dat de NL zenders het streamen in de weg zit.
  roze woensdag 4 november 2015 @ 20:33:39 #215
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157321677
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:38 schreef Chewie het volgende:

[..]

Word dat al niet op genoeg zenders uitgezonden?
Komt op Netflix is bevestigd.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator woensdag 4 november 2015 @ 20:42:27 #216
382129 crew  Donna
pi_157321867
quote:
6s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:35 schreef E.T. het volgende:
Is er al bekend wanneer Friends op NL'se Netflix komt? Heerlijk vermaak voor tijdens het koken ;)

Nu bezig met Orphan black.. ook erg leuk! :Y
Orphan Black is gaaf jah. :D
pi_157321980
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 20:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is Reign een leuke serie?
Ja mijn vriendin vindt van wel.
Ze wacht eigenlijk op seizoen 2.
Terwijl in de vs seizoen 3 al bezig is.

Ik ben nog steeds niet gewend aan die moderne muziek bij de middeleeuwse setting.
  Redactie Frontpage woensdag 4 november 2015 @ 21:22:28 #218
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_157323268
Ik zag ex machina ergens staan, USA of Canada
pi_157329620
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:22 schreef SunChaser het volgende:
Ik zag ex machina ergens staan, USA of Canada
Canada, interessante film!

Internationale updates:

quote:
USA:

30 for 30: Trojan War (Documentary, Sports)
And They Call it Summer (Drama, Romantic)
Dear Dracula (Family)
Dinotrux 5 Minute Favorite: Big Build, Tarpit Rescue, Tortool's Surprise (TV, Kids)
Hitler's Riches (Documentary, Historical)
Laura (Thriller)
Mister Rogers' Neighborhood Season 1 (TV, Kids)
Modern Marvels: Collection Season 1 (TV, Documentary)
No Ordinary Hero (Family)
Risky Business (Comedy)
Seymour: An Introduction (Documentary, Biographical)
Wasp (Indie, Drama, Gay & Lesbian)
Wicked Tuna Season 1 (TV, Reality)

Canada:

God's Not Dead (Drama, Faith)
Maron Season 1-2 (TV, Comedy)

UK:

Big Momma's House (Comedy)

Italy:

Heartland Season 7 (TV, Drama)
Hunger (Drama)
To Wonder (Indie, Romantic, Drama)

France:

Fight Club (Thriller)
What's Your Number? (Romantic, Comedy)

Germany:

High Crimes (Thriller, Crime)
Legend (Action, Fantasy)

Mexico:

Crawlspace (Action, SciFi)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157329765
Er is mij gevraagd of het mogelijk is om op een chromecast netflix usa te kijken, het lijkt mogelijk te zijn, maar heeft iem. hier ervaring mee? (zoja: hoe heb je dat gedaan?)
pi_157329829
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 09:13 schreef mschol het volgende:
Er is mij gevraagd of het mogelijk is om op een chromecast netflix usa te kijken, het lijkt mogelijk te zijn, maar heeft iem. hier ervaring mee? (zoja: hoe heb je dat gedaan?)
Op de chromecast zelf kun je geen dns-aanpassingen doen, enige optie die je hebt is de DNS van je router aan te passen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_157330266
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 09:19 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Op de chromecast zelf kun je geen dns-aanpassingen doen, enige optie die je hebt is de DNS van je router aan te passen.
ik dacht dat je voor netflix usa een vpn nodig had (zelf 0 ervaring met netflix en de chromecast)
pi_157330437
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 09:55 schreef mschol het volgende:

[..]

ik dacht dat je voor netflix usa een vpn nodig had (zelf 0 ervaring met netflix en de chromecast)
VPN / DNS-aanpassing, resultaat is hetzelfde.
Ik neem de dienst af bij Unblock-US. En daarvan krijg ik 2 DNS-en die ik kan gebruiken voor Netflix. Ik wil echter niet al het verkeer via die DNS-en laten lopen dus ik gebruik mijn XBOX One voor de Amerikaanse content (die staat sowieso als Amerikaans ingesteld) en m'n Chromecast voor de Nederlandse content.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 5 november 2015 @ 10:11:43 #224
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157330489
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:07 schreef Ceased2Be het volgende:

VPN / DNS-aanpassing, resultaat is hetzelfde.
Ik neem de dienst af bij Unblock-US. En daarvan krijg ik 2 DNS-en die ik kan gebruiken voor Netflix. Ik wil echter niet al het verkeer via die DNS-en laten lopen dus ik gebruik mijn XBOX One voor de Amerikaanse content (die staat sowieso als Amerikaans ingesteld) en m'n Chromecast voor de Nederlandse content.
Switch jij nooit naar een andere buitenlandse Netflix dan VS?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157330500
quote:
5s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Switch jij nooit naar een andere buitenlandse Netflix dan VS?
Vrijwel nooit, maar ik kan dat doen via de website van unblock-us. Dus dan hoef ik op m'n machine niets meer aan te passen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')