abonnement Unibet Coolblue
pi_157367734
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 20:48 schreef aiemkoel het volgende:
Ik ben er vanavond ook nog wel maar wel later...eerst nog wat moetjes afwerken
Aight!
pi_157368574
  vrijdag 6 november 2015 @ 21:37:54 #228
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_157369590
nog ff een potje LoL, dan kom ik ook nog wel
  vrijdag 6 november 2015 @ 22:13:12 #230
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_157371085
kom er nu aan
pi_157374225
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:28 schreef aiemkoel het volgende:
Ik ben er zaterdagavond ook wel, maar er zijn al 4 man geregeld zie ik.... :(
Dan ben ik wel backup hoor.... :6
komt goed uit. neem mijn plaats. als ik morgen avond werk ben ik heel de zondag vrij dus dat aanbod sla ik niet af. :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_157377562
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 00:10 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

komt goed uit. neem mijn plaats. als ik morgen avond werk ben ik heel de zondag vrij dus dat aanbod sla ik niet af. :)
Top!
Maar half 8 ga ik nooit redden...tussen 8 en half 9 waarschijnlijk
pi_157377652
Vandaag, 8 uur, Pacific Standard (of een ander):
- Ikke
- LompeHork
- Tornado
- Misterrrr-e

@Misterrrr-e: Zeg maar tegen wie er dan ook in de weg zit dat je 8 uur thuis moet zijn, het is belangrijk.
Voor elke 10 minuten dat je later bent, -5% uitbetaling. ~O> }) oO/
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_157377735
quote:
QFT.

We moeten nog 2 van z'n missies, maar aan de hand van de titel van z'n laatste missie ga ik er van uit dat we van die Gerald het weer moeten goed maken met de vagos en die andere bende, omdat Lamar "nadenken geeft me hoofdpijn" Davis bende oorlogen aan het starten is waar niemand op zit te wachten.
Dus inderdaad, waarom helpen we hem uberhaubt? Zijn wij, de speler, net zo dom?
Of willen we de wereld gewoon in brand zien staan? Of doen we alles voor geld?

Vragen, vragen...

Edit: Grrretverrrdrie, die laatste missie is niet normaal. Je zit in een straat met veel te veel openingen waar wave na wave na wave aan vijanden aan komen zetten, zelfs op het dak.
Na 10 pogingen met randoms heb ik het opgegeven. Ik probeer het wel met een paar elite fokkers. ^O^

[ Bericht 16% gewijzigd door Jolly_Reaper op 07-11-2015 13:12:30 ]
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  zaterdag 7 november 2015 @ 15:03:46 #235
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_157381721
kom tussen 20:30 en 21:00, voetbal duurt tot ongeveer 20:15
pi_157381760
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:03 schreef lesleyyb het volgende:
kom tussen 20:30 en 21:00, voetbal duurt tot ongeveer 20:15
Oh oh oh, de prioriteiten die sommige mensen hebben... :N
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  zaterdag 7 november 2015 @ 16:07:31 #237
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_157382804
sommige randoms.... prison break, alles gaat lekker. dan het ontsnappen, kweenie hoe maar die gozer deed er 10 mintuen over om te ontsnappen, om uiteindelijk suicide te plegen op de rotsen na de parachutejump 8)7 8)7 8)7 :(
pi_157383896
:') omg.

Tevens zal ik dan rond 20:30 ook wel aanwezig zijn of eerder, wie weet :P
pi_157384169
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 16:07 schreef lesleyyb het volgende:
sommige randoms.... prison break, alles gaat lekker. dan het ontsnappen, kweenie hoe maar die gozer deed er 10 mintuen over om te ontsnappen, om uiteindelijk suicide te plegen op de rotsen na de parachutejump 8)7 8)7 8)7 :(
Ik vind het al heel bijzonder dat je gewoon met een stel vreemden durft in te stappen in deze heist.
De Prison Break en Pacific Standard finales zijn heists die ik gewoonweg weiger met pickups te spelen. ;(
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_157384302
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 17:12 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ik vind het al heel bijzonder dat je gewoon met een stel vreemden durft in te stappen in deze heist.
De Prison Break en Pacific Standard finales zijn heists die ik gewoonweg weiger met pickups te spelen. ;(
Die randoms die we gisteren tegenkwamen waren trouwens verrassend goed bezig :o had ik niet verwacht (vooral gezien er een level 13 mee liep).
pi_157384550
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 november 2015 17:20 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Die randoms die we gisteren tegenkwamen waren trouwens verrassend goed bezig :o had ik niet verwacht (vooral gezien er een level 13 mee liep).
Absoluut. Op de terugweg in die hearses zat ik continu in de verwachting een melding te krijgen dat meneer level 13 de pijp uit is. Soms word je aangenaam verrast.

De een-na-laatste Lamar missie heb ik vanmiddag ook gedaan, liepen we ook probleemloos doorheen, ondanks dat de bestuurder ons continu midden in groepen vijanden parkeerde in plaats van afstand te houden.

Maar die laatste missie... niet normaal meer. Alsof R* dacht: We maken deze missie takke-moeilijk zodat iedereen permanent dat irritant gele Lamar icoontje op z'n map heeft staan.
Heb ruim 8000 dollar aan kogels weggeknald en nog steeds niet door die missie heen. :') ;( :'(
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_157384610
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 17:34 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Absoluut. Op de terugweg in die hearses zat ik continu in de verwachting een melding te krijgen dat meneer level 13 de pijp uit is. Soms word je aangenaam verrast.

De een-na-laatste Lamar missie heb ik vanmiddag ook gedaan, liepen we ook probleemloos doorheen, ondanks dat de bestuurder ons continu midden in groepen vijanden parkeerde in plaats van afstand te houden.

Maar die laatste missie... niet normaal meer. Alsof R* dacht: We maken deze missie takke-moeilijk zodat iedereen permanent dat irritant gele Lamar icoontje op z'n map heeft staan.
Heb ruim 8000 dollar aan kogels weggeknald en nog steeds niet door die missie heen. :') ;( :'(
Huh? Dat is wel heel bizar moeilijk dan. Ik zal eens kijken of ik misschien wat guides online kan vinden. De rest van die missies konden we redelijk doorheen wandelen.
pi_157384857
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 november 2015 17:37 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Huh? Dat is wel heel bizar moeilijk dan. Ik zal eens kijken of ik misschien wat guides online kan vinden. De rest van die missies konden we redelijk doorheen wandelen.
Nou ja, er was die ene missie waar we in een bushokje o.i.d. schuilden voor dat leger van vagos.

Deze missie lijkt er op, alleen is het extreem hard om dekking te vinden en de vijanden lijken maar te blijven komen.

Ik zat op een gegeven moment te zeuren dat iedereen bij mij achter een paar kisten en een uitgebrande auto moest komen schuilen, maar ja, mensen met egos he, iedereen weet het weer beter natuurlijk. :')

Op zich is hij te doen zolang iedereen elkaar fatsoenlijk rugdekking geeft. Nadat je in het begin de 3-4 hufters op het dak kapot hebt gemaakt hoef je in principe maar 2 kanten in de gaten te houden, mits je bij de kisten/uitgebrande auto gaat schuilen. Anders krijg je van drie kanten van alles achter je aan en er zijn geen obstakels waar je achter kunt zitten. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  zaterdag 7 november 2015 @ 18:31:54 #244
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_157385429
Qua randoms viel het nog mee, host was L26 en rest daar omheen, minst hoog was de piloot, maar buiten het ontsnappen en het parachute landen waren ze best wel goed voor hun level.

Also: plannen geweizigd, blijkbaar is het onmogelijk om voetbal te kijken terwijl er een sweet-16 feestje wordt gehouden, dus ben er gwn om 8 uur, misschien nog wel eerder
pi_157385805
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 18:31 schreef lesleyyb het volgende:

Also: plannen geweizigd, blijkbaar is het onmogelijk om voetbal te kijken terwijl er een sweet-16 feestje wordt gehouden, dus ben er gwn om 8 uur, misschien nog wel eerder
_O_ prioriteiten.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2015 18:51:35 ]
pi_157386659
Interessant: Die laatste Lamar missie is van m'n radar af.
Na dat ik die missie quitte kreeg ik dus een boze sms van Lamar over hoe ik hem in de stront liet zakken, ik besteedde er verder geen aandacht aan. Maar de missie is dus niet meer beschikbaar voor me.

En ik vind dit priiiiiima. _O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 18:31 schreef lesleyyb het volgende:
Also: plannen geweizigd, blijkbaar is het onmogelijk om voetbal te kijken terwijl er een sweet-16 feestje wordt gehouden, dus ben er gwn om 8 uur, misschien nog wel eerder
Moet je niet bij je eigen verjaardag zijn dan? :o
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_157386797
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:34 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Interessant: Die laatste Lamar missie is van m'n radar af.
Na dat ik die missie quitte kreeg ik dus een boze sms van Lamar over hoe ik hem in de stront liet zakken, ik besteedde er verder geen aandacht aan. Maar de missie is dus niet meer beschikbaar voor me.

En ik vind dit priiiiiima. _O-

[..]

Moet je niet bij je eigen verjaardag zijn dan? :o
een hossel zetten op je eigen sweet-16 verkiezen boven GTA met je matties :N

bro's before ho's toch _O_
Nait Soezn Moar Broezn
pi_157386982
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:40 schreef Divje het volgende:

[..]

een hossel zetten op je eigen sweet-16 verkiezen boven GTA met je matties :N

bro's before ho's toch _O_
^O^
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_157386994
Ehm...

pi_157387023
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:48 schreef LompeHork het volgende:
Ehm...

[ afbeelding ]
Ik zou 'm compleet re-installen incl 70GB download.

Kutje man ;(
Nait Soezn Moar Broezn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')