abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_157019321
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:02 schreef alors het volgende:

[..]

Rafael straks ook :') Die gaat ook echt nog wel een kind krijgen, is het niet met deze tienermoeder dan wel met een andere.
Ja, maar voor een man ligt dat anders.

:')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 22 oktober 2015 @ 16:34:20 #52
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_157019500
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:24 schreef roos85 het volgende:

[..]

Ja, maar voor een man ligt dat anders.

:')
voor mij niet
pi_157020217
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 12:35 schreef Marrije het volgende:

[..]

uiteraard, je vergeet nog dat ze begonnen is als tienermoeder en straks dus kinderen heeft bij 3 verschillende mannen.

Nah ja, afhankelijk van je referentiekader heeft ze het goed voor elkaar.
afhankelijk van je referentiekader? Really?
Voorlopig hoeft zij niet in een flatje te bivakkeren met haar ziljoen kinderen. Met je referentiekader.

Ze heeft geen borderline. Ze is enorm flexibel.
Go hard or go home
pi_157020384
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:02 schreef Noek het volgende:

[..]

afhankelijk van je referentiekader? Really?
Voorlopig hoeft zij niet in een flatje te bivakkeren met haar ziljoen kinderen. Met je referentiekader.

Ze heeft geen borderline. Ze is enorm flexibel.
Yep en ondanks al het verdriet timmert ze ook nog even een "carrière" uit de grond, zonder ervaring en met drie kinderen en zwanger. Het ene na het andere contact wordt getekend.

Ik sta er best van te kijken, en dat bedoel ik positief.
pi_157021455
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:34 schreef Marrije het volgende:

[..]

voor mij niet
Voor mij ook niet. Vind het bijzonder hoe hier over Sabia heen gevallen wordt omdat ze van drie verschillende mannen kinderen heeft. Vraag me af als Raf een derde vrouw zwanger maakt, of hij dan ook zoveel commentaar krijgt.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 22 oktober 2015 @ 17:59:00 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157021572
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:52 schreef roos85 het volgende:

[..]

Voor mij ook niet. Vind het bijzonder hoe hier over Sabia heen gevallen wordt omdat ze van drie verschillende mannen kinderen heeft. Vraag me af als Raf een derde vrouw zwanger maakt, of hij dan ook zoveel commentaar krijgt.
Ja, ik mis de "Willeke Alberti is een sloerie" topics ook een beetje.... en dan hebben we het nog niet over de compleet andere tijd.

Maar goed, Sabia kreeg dus als tiener een kind (whoehoe, schande, dat moet je tegen haar blijven gebruiken als ware het een moord die ze gepleegd heeft), vervolgens trouwt ze, krijgt met die echtgenoot geen kinderen, daarna trouwt ze met Khalid, krijgt 3 kinderen waarvan de eerste de vroeggeboorte niet overleeft.
Na de scheiding met Khalid krijgt ze een relatie met Rafael, Rafael die vaak zat heeft geroepen graag meer kinderen te willen, maar kennelijk had Sabia toen moeten zeggen "Nee sorry Raf, ik heb al kinderen, ik mag er niet nog meer krijgen, anders vallen ze op het Grefoforum over me heen".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157022172
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:02 schreef Noek het volgende:

[..]

afhankelijk van je referentiekader? Really?
Voorlopig hoeft zij niet in een flatje te bivakkeren met haar ziljoen kinderen. Met je referentiekader.

Ze heeft geen borderline. Ze is enorm flexibel.
_O-
pi_157022199
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ik mis de "Willeke Alberti is een sloerie" topics ook een beetje.... en dan hebben we het nog niet over de compleet andere tijd.

Maar goed, Sabia kreeg dus als tiener een kind (whoehoe, schande, dat moet je tegen haar blijven gebruiken als ware het een moord die ze gepleegd heeft), vervolgens trouwt ze, krijgt met die echtgenoot geen kinderen, daarna trouwt ze met Khalid, krijgt 3 kinderen waarvan de eerste de vroeggeboorte niet overleeft.
Na de scheiding met Khalid krijgt ze een relatie met Rafael, Rafael die vaak zat heeft geroepen graag meer kinderen te willen, maar kennelijk had Sabia toen moeten zeggen "Nee sorry Raf, ik heb al kinderen, ik mag er niet nog meer krijgen, anders vallen ze op het Grefoforum over me heen".
Ik volg dit topic alleen voor de commentaren .... :D
  Moderator donderdag 22 oktober 2015 @ 18:55:51 #59
184769 crew  Deisyy
pi_157022917
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ik mis de "Willeke Alberti is een sloerie" topics ook een beetje.... en dan hebben we het nog niet over de compleet andere tijd.

Maar goed, Sabia kreeg dus als tiener een kind (whoehoe, schande, dat moet je tegen haar blijven gebruiken als ware het een moord die ze gepleegd heeft), vervolgens trouwt ze, krijgt met die echtgenoot geen kinderen, daarna trouwt ze met Khalid, krijgt 3 kinderen waarvan de eerste de vroeggeboorte niet overleeft.
Na de scheiding met Khalid krijgt ze een relatie met Rafael, Rafael die vaak zat heeft geroepen graag meer kinderen te willen, maar kennelijk had Sabia toen moeten zeggen "Nee sorry Raf, ik heb al kinderen, ik mag er niet nog meer krijgen, anders vallen ze op het Grefoforum over me heen".
Je vergeet het paaldansschandaal, waar ze de rest van haar leven voor zou moeten boeten :')
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_157023017
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 10:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Goed voor elkaar? Als ze zonder Raf zijn wil expres zwanger werd en een dikke alimentatie op wil eisen, en als doel alleen-moeder-zijn had, ja dan wel.

De realiteit: 3 kinderen aan je hand, baby in de buik, gedumpt en gescheiden, huilend dat je zo verdrietig bent. Goed voor elkaar?
Ik zou niet blij zijn als ik haar was.

Maar ik vind de kans best groot dat die Rafaël gewoon een redelijke zakkenwasser is.
pi_157023054
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ik mis de "Willeke Alberti is een sloerie" topics ook een beetje.... en dan hebben we het nog niet over de compleet andere tijd.

Maar goed, Sabia kreeg dus als tiener een kind (whoehoe, schande, dat moet je tegen haar blijven gebruiken als ware het een moord die ze gepleegd heeft), vervolgens trouwt ze, krijgt met die echtgenoot geen kinderen, daarna trouwt ze met Khalid, krijgt 3 kinderen waarvan de eerste de vroeggeboorte niet overleeft.
Na de scheiding met Khalid krijgt ze een relatie met Rafael, Rafael die vaak zat heeft geroepen graag meer kinderen te willen, maar kennelijk had Sabia toen moeten zeggen "Nee sorry Raf, ik heb al kinderen, ik mag er niet nog meer krijgen, anders vallen ze op het Grefoforum over me heen".
Ze heeft wel een tokkie verleden, maar denk dat ze niet uit een super goed milieu komt waarin ze is gestimuleerd om iets te maken van haar leven zeg maar.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 19:02:58 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157023112
quote:
12s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 18:55 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Je vergeet het paaldansschandaal, waar ze de rest van haar leven voor zou moeten boeten :')
Paaldansen in de jaren 90, ze is verdomme gewoon een trendsetter.

Voor de Grefo's: Sorry voor het vloeken
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157023238
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:02 schreef Noek het volgende:


Ze heeft geen borderline. Ze is enorm flexibel.
Ah, zo kun je alle ellende ook omschrijven. Lekker flexibel.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157023329
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 18:59 schreef BeeGees het volgende:


Maar ik vind de kans best groot dat die Rafaël gewoon een redelijke zakkenwasser is.
Oh dat zou ook best kunnen.
Maar hij houdt zich rustig, valt weinig te melden.
Als hij al bij twee ex-partners zijn mond houdt, dan blijft dat vast zo. Of Sabia moet meer dirt op tafel gooien.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157023431
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 19:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ah, zo kun je alle ellende ook omschrijven. Lekker flexibel.
Kijk eens op haar instagram, hoeveel ellende zie je nog?
Volgens mij heeft ze al genoeg verdient om die hut de aankomende tijd zelf te kunnen betalen.

- modellencontact
- interview/foto's voor ¤50,000.-
- contract bij SBS

en zul je zien dat ze ook leuk Nederland kan praten en leuk kan presenteren.
Ik denk niet dat ze nu stil zit, dus wat trainingen op gebied van presenteren zal ze wel nemen.

Persoonlijk verwacht ik dat Raf de zak is in die relatie en dat Saab een bedrag krijgt om haar mond te houden.
pi_157023470
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 19:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh dat zou ook best kunnen.
Maar hij houdt zich rustig, valt weinig te melden.
Als hij al bij twee ex-partners zijn mond houdt, dan blijft dat vast zo. Of Sabia moet meer dirt op tafel gooien.
Ik denk het wel een beetje, en in combinatie met z'n domheid (want het lijkt erop dat hij echt niet zo slim is) is dat nog erger. Denk niet dat we te weten komen wat er echt aan de hand is. Die Sabia lijkt mij ook niet helemaal gezond met die ene reactie van dat iemand wel zwanger kan zijn zonder een buik te hebben btw. Maar dat valt nog te gooien op emoties vd zwangerschap. Althans: ik zou super labiel en verdrietig en eenzaam zijn als ik zwanger zou zijn van iemand, hij niet met me verder wil en er vandoor gaat met een 24-jarige moeder. Weet zeker dat ik dan half in een depressie was geschoten, moet je toch niet aan denken.
pi_157023577
Zet de popcorn maar klaar!

quote:
Zoon van model Christie bijna net zo oud als Damián
Raf’s nieuwe liefde werd moeder op haar 16e!

door Evert Santegoeds
Christie Bokma, de nieuwe vriendin van Rafael van der Vaart, werd al op haar zestiende moeder! Dat onthult Shownieuws. Deze week gaf Rafael toe dat er een nieuwe vrouw in zijn leven is, maar dat 'de relatie nog erg pril' is.
Het gaat dus om de inmiddels 23-jarige Christie, die staat ingeschreven bij modellenbureau Stella en een modellencarrière dus gemeen heeft met in elk geval twee van Rafaels bekende exen.
De twee hebben elkaar op een feestje in Amsterdam leren kennen. Christie is al een paar keer bij Rafael in Sevilla op bezoek geweest. Als zij daar komend weekend ook is, ontmoet ze daar ongetwijfeld ook Damián, de zoon van Rafael en Sylvie Meis, die daar een deel van zijn herfstvakantie gaat doorbrengen.
Het jongetje scheelt in leeftijd nauwelijks met de zoon van Christie, die deze week als 'alleenstaande moeder' bij het publiek werd geïntroduceerd.
In de late aflevering van Shownieuws is donderdagavond overigens te zien hoe Sabia Engizek reageert op het nieuws van de nieuwe liefde in Rafaels leven en op een foto van haar.
pi_157023636
laat maar
pi_157023855
Dit is geen echt model maar zo'n hostess girly die je ziet dansen op festivals en van die sexy shoots ziet doen.
pi_157024006
quote:
Volgens ligt de lat voor 'model'status niet zo hoog. Ik poseer zelf wel eens voor de overheid.
(Als ik een nw paspoort nodig heb)
  donderdag 22 oktober 2015 @ 19:34:05 #72
6941 APK
Factual, I think.
pi_157024010
Ze lijkt een beetje op die linker van 'Girls' (HBO)

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 22 oktober 2015 @ 19:34:27 #73
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_157024022
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:52 schreef roos85 het volgende:

[..]

Voor mij ook niet. Vind het bijzonder hoe hier over Sabia heen gevallen wordt omdat ze van drie verschillende mannen kinderen heeft. Vraag me af als Raf een derde vrouw zwanger maakt, of hij dan ook zoveel commentaar krijgt.
vast wel
pi_157024087
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 19:29 schreef BeeGees het volgende:
Dit is geen echt model maar zo'n hostess girly die je ziet dansen op festivals en van die sexy shoots ziet doen.
Je bedoeld er zo een die met de bitterballen rondloopt?

Het is wel een mooie meid.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 19:37:23 #75
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_157024115
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:02 schreef Noek het volgende:

[..]

afhankelijk van je referentiekader? Really?
Voorlopig hoeft zij niet in een flatje te bivakkeren met haar ziljoen kinderen. Met je referentiekader.

Ze heeft geen borderline. Ze is enorm flexibel.
haha, precies, referentiekader :7
Zolang je maar niet in een flatje zit, heb je t goed voor elkaar. Al twitterend over je zwangerschap van vent nr 3. Hoe flexibel kun je zijn, waar blijft vent nr 4 *O*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')