abonnement Unibet Coolblue
pi_157282714
Hij wil de F1 ook niet uit. Nergens anders vindt hij zo'n marketing exposure.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_157284520
Ik vind het eigenlijk niet raar dat kvyat blijft. Het doet het niet echt slechter dan ricciardo die het dit jaar voornamelijk van zn krediet van vorig jaar moet hebben. Het valt me dit jaar op dat ricciardo bijna altijd wel betrokken lijkt te zijn bij een incident.
pi_157296262
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 03:34 schreef opreis het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet raar dat kvyat blijft. Het doet het niet echt slechter dan ricciardo die het dit jaar voornamelijk van zn krediet van vorig jaar moet hebben. Het valt me dit jaar op dat ricciardo bijna altijd wel betrokken lijkt te zijn bij een incident.
Volgens mij heeft Ricciardo weinig incidenten op zijn naam staan waar hij wat aan kon doen, maar ik weet het niet precies allemaal meer. Vorig jaar was hij natuurlijk indrukwekkend, zeker tov Vettel, en ik geloof dat dit een uitstekend coureur is.
pi_157296545
Ik had ongelijk blijkbaar: Geen Renault voor Red Bull volgens Mateschitz... en ook geen Honda

http://www.skysports.com/(...)ault-engines-in-2016
pi_157296656
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 18:32 schreef JimmyManna het volgende:
Ik had ongelijk blijkbaar: Geen Renault voor Red Bull volgens Mateschitz... en ook geen Honda

http://www.skysports.com/(...)ault-engines-in-2016
En hier staat weer iets anders:
http://www.gpupdate.net/n(...)-veel-andere-opties/

http://www.gpupdate.net/n(...)-drie-weken-besluit/

die zeep
pi_157299351
Red Bull heeft voor volgend jaar geen andere optie dan verder gaan met Renault al dan niet in een merkloze of gerebadgete variant.

Of Bernie moet Dennis overtuigen dat Honda echt aan Red Bull moet leveren, omdat de FIA/FOM wil dat de leveranciers aan meer dan één team leveren. Het liefst gelijkwaardig verdeeld. Honda zou voor 2015 een uitzondering gekregen hebben om ze terug in de F1 te krijgen.
Maar is het niet voor volgend jaar dan wel voor 2017, want ik heb gelezen dat de FIA in de regels wil zetten dat een leverancier niet mag weigeren aan #teams/#leveranciers (afgerond naar boven) te leveren. Dus wordt dat 11/4 = 3 teams.

Van die onafhankelijke motor verwacht ik weinig. Dat is meer een drukmiddel van de FIA om de kosten voor de huidige motoren te limiteren. Wat onlangs door een veto van Ferrari de kop is tegengehouden. Het voorstel van Todt om stabiliteit op motorengebied voor de komende 5 jaar te garanderen in ruil voor die cost-cap wijst hier ook op.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_157299617
Ben die soap nu wel meer dan zat. Red Bull lijkt zijn hand gewoon overspeelt te hebben en zal straks op de blaren moeten gaan zitten...
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_157301056
Nee ik snap ook niet hoe die low tech motor zou moeten meedraaien. Minder gewicht, meer brandstofverbruik.

In principe kwalificeren ze iedere race vooraan en starten ze de race met 50kg meer brandstof dan de rest. Dat wordt nog veel meer gezeik, dan nu al.

Misschien dat Sauber er wat aan heeft, of Manor. Maar voor Redbull werkt het echt niet.

Ik zag net iemand nog 1¤/blikje afrekenen bij de kassa en veel andere grote geldschieters zij er behalve Mercedes en Ferrari niet. Redbull en de formule 1 hebben elkaar nodig.

Iemand zal water bij de wijn moeten doen, of er komt een tijdelijke oplossing voor 2016, terwijl Redbull naar een lange termijn oplossing komt.
.
  dinsdag 3 november 2015 @ 21:55:12 #184
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_157302207
RBR heeft altijd al een te grote bek gehad en zichzelf te belangrijk gevonden. Ze willen een competitieve motor... ja droplulletjes dat wil elk team wel. Ze dachten dat af te kunnen dwingen door te dreigen de F1 te verlaten. Tsja, dat riedeltje hebben we ettelijke keren gehoord van ze. De F1 wereld is het zat en heeft gezegd "je doet je best maar". Daar had Mateschitz niet op gerekend en nu zitten ze met de gebakken peren.

Maar geld regeert en daar heeft RBR genoeg van dus ik ga er vooralsnog van uit dat Ecclestone zijn macht gebruikt om de boel door te laten gaan.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_157302325
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:38 schreef franklop het volgende:
Ben die soap nu wel meer dan zat. Red Bull lijkt zijn hand gewoon overspeelt te hebben en zal straks op de blaren moeten gaan zitten...
het ligt er maar aan welk verhaal je gelooft. Volgens het verhaal van Adam Cooper heeft Red Bull zijn hand niet zozeer overspeelt, maar is het verhaal met Mercedes verkeerd afgelopen. Persoonlijk denk ik dat daar wel een hoop waarheid in zit.
pi_157302547
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:55 schreef twiFight het volgende:
RBR heeft altijd al een te grote bek gehad en zichzelf te belangrijk gevonden. Ze willen een competitieve motor... ja droplulletjes dat wil elk team wel. Ze dachten dat af te kunnen dwingen door te dreigen de F1 te verlaten. Tsja, dat riedeltje hebben we ettelijke keren gehoord van ze. De F1 wereld is het zat en heeft gezegd "je doet je best maar". Daar had Mateschitz niet op gerekend en nu zitten ze met de gebakken peren.

Maar geld regeert en daar heeft RBR genoeg van dus ik ga er vooralsnog van uit dat Ecclestone zijn macht gebruikt om de boel door te laten gaan.
Het is allemaal wel heel makkelijk gezegd maar de F1 heeft m.i. de gehele Red Bull raceorganisatie ook keihard nodig. Het is een enorme merknaam met wereldwijde exposure. Ze pompen ontzettend veel geld in de racerij, hebben een opleidingscentrum, besturen vier racestoelen, het is allemaal nogal wat.

Natuurlijk zal de sport zonder Red Bull overleven, maar zonder Ferrari gaat de F1 ook verder. Feit is - vind ik dan - dat het een ontzettende aderlating zou zijn als Red Bull er vandoor gaat. Ik hoop echt dat het niet zover zal komen.

Kost ze overigens wel ontzettend veel geld aan boetes, mochten ze vertrekken.
  dinsdag 3 november 2015 @ 22:14:59 #187
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_157303095
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:02 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Natuurlijk zal de sport zonder Red Bull overleven, maar zonder Ferrari gaat de F1 ook verder. Feit is - vind ik dan - dat het een ontzettende aderlating zou zijn als Red Bull er vandoor gaat. Ik hoop echt dat het niet zover zal komen.
Mee eens, ik zie ze ook liever blijven (als teams dan, of red bull de sponsor is zal me een worst zijn). Zoals je al aangeeft gaat de F1 ook wel door zonder ze en m.i. hebben ze in het verleden dat niet serieus genoeg genomen. Met als laatste 'wapenfeit' het publiekelijk afvallen van Renault. Nu zitten ze op de blaren.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 3 november 2015 @ 23:28:41 #188
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 november 2015 @ 00:08:52 #189
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157306353
quote:
Arrivabene: "Mexicaanse GP was een goede les voor Ferrari"

Volgens Ferrari-teambaas Maurizio Arrivabene was de dubbele uitvalbeurt tijdens de Mexicaanse GP een goede les voor komend seizoen, als het team hoopt dichter bij Mercedes te komen. Tijdens de race moest Kimi Räikkönen voor de tweede keer opgeven na een aanrijding met Valtteri Bottas en kwam Sebastian Vettel na een spin in de muur terecht.

Ondanks de eerste dubbele uitvalbeurt sinds de GP van Australië in 2006 blijft Arrivabene positief: "Tijdens het seizoen hebben we vele hoogtepunten gehad en op zondag hadden we een dieptepunt. Het is een goede les voor iedereen. Het maakt ons klaar voor volgend jaar."

"Ik wil niet Kimi of Seb als schuldige aanwijzen. We hoeven ons niet te verontschuldigen en zij ook niet. We zijn een team. Ik heb op zaterdag al gezien hoe dit team reageert op moeilijkheden, toen we zowel de motor als de versnellingsbak [van Räikkönen] moesten vervangen in zo weinig tijd."
Ze hebben hun zaakjes een stuk beter op orde daar bij Ferrari. Als dit een jaar of twee geleden was gebeurd werd er moord en brand geschreeuwd...

Belooft echt wat voor volgend jaar :s)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 4 november 2015 @ 00:27:52 #190
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_157306559
Sowieso gaat alles nu zo veel beter dat je je afvraagt hoe ze het zo ver hebben kunnen laten komen toentertijd. De ingreep kwam minimaal 2 jaar te laat. Los daarvan vind ik die Arrivabene sowieso wel een toffe peer :)
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_157307297
Ik ook. Toch ben ik nog wat sceptisch als het gaat om het gat dichten met Merc. Dat zie ik komende winter toch niet zomaar gebeuren. Ferrari zit er dichterop dan een jaar terug, maar tov begin van het seizoen, zie ik niet dat ze veel ingelopen zijn. Eigenlijk helemaal niet.
  Redactie Sport woensdag 4 november 2015 @ 08:40:15 #192
274204 crew  Mexicanobakker
pi_157307904
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 14:19 schreef tralalala het volgende:
F1 dus gewoon live, of er moet toevallig Barcalona-Real Madrid op hetzelfde tijdstip op de planning staan.
Of een tennisfinale
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_157308289
http://www.williamsf1.com/racing/news/susiewolffretires

quote:
Williams Confirms Susie Wolff to Retire from Motorsport
04 Nov 2015

Williams can confirm that following four successful years with the team, Susie Wolff will retire from competitive motorsport at the end of the 2015 season.

Since being appointed as Development Driver in April 2012, Susie has worked closely with the team over the years before being promoted to Official Test Driver in 2015. Her role has seen her play a big part in the development of the FW35, FW36 and FW37 through extensive simulator work alongside getting behind the wheel for straight line aerodynamic tests and during numerous test days.

This culminated in her driving the FW36 during FP1 at the 2014 British and German Grands Prix, becoming the first female driver to drive in a Grand Prix weekend for two decades.

Speaking on her recent news Susie said: “I’d like to thank Williams for the opportunity they have given me over the last few years which has allowed me to achieve my dream of driving a Formula 1 car. It has been great to work with everyone at the team, both at Grove and trackside, and I’d like to thank everyone who has been part of my journey at Williams. I am now closing this chapter but looking forward to new challenges in the future.”

Claire Williams, Deputy Team Principal commented: “It has been a pleasure to work with Susie over the years and see her develop as a driver within the team. Her feedback and knowledge of the car has been an important part our recent development and we will be sorry to see her go. We want to thank her for all her efforts and wish her the very best for her future endeavours. We will of course be supporting both Susie and Felipe at the Race of Champions, and hope Susie has a great weekend to mark the last time we see her race.”
Ja doei.
  woensdag 4 november 2015 @ 10:04:22 #194
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_157308959
quote:
Tjah met een echte testrijder waren ze wel verder gekomen gok ik.
Met alle respect van de wereld maar in de voorliggende klasses was ze nou niet echt een toekomstig pareltje, misschien voor Toto, maar niet voor de kampioenschappen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 4 november 2015 @ 10:06:58 #195
449378 Johnny_Angel
S.S. Lazio 1900
pi_157308996
Red Bull zal misschien wel vertrekken maar de teams niet. Net zoals bij het vertrek van Honda en BMW zullen de teams waarschijnlijk voor een symbolisch bedrag aan het management overgedaan worden. No way dat Red Bull twee fabrieken op slot draait, 900 man personeel afkoopt, en de torenhoge boetes van de Formule 1 ophoest.
  woensdag 4 november 2015 @ 10:29:21 #196
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_157309318
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:06 schreef Johnny_Angel het volgende:
Red Bull zal misschien wel vertrekken maar de teams niet. Net zoals bij het vertrek van Honda en BMW zullen de teams waarschijnlijk voor een symbolisch bedrag aan het management overgedaan worden. No way dat Red Bull twee fabrieken op slot draait, 900 man personeel afkoopt, en de torenhoge boetes van de Formule 1 ophoest.
nog 4 seizoenen doelloos rondrijden kost ook een hoop...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_157309434
quote:
Ze wilde geen kinderen tijdens haar actieve carriere, dus wie weet is ze zwanger.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 4 november 2015 @ 10:49:58 #198
449378 Johnny_Angel
S.S. Lazio 1900
pi_157309582
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:29 schreef nils7 het volgende:

[..]

nog 4 seizoenen doelloos rondrijden kost ook een hoop...
Klopt, vandaar dat Red Bull's beste optie is om RBR voor een symbolisch bedrag aan Horner te verkopen.

Wat Susie Wolff betreft, ik kan maar weinig respect voor haar opbrengen. Door aan te pappen met de motorsport chef van Mercedes en haar goede looks is ze nog een heel eind kunnen komen. Maar puur op basis van haar 'talent' had ze in de formule Renault al af moeten haken en had ze nooit de DTM of F1 binnen kunnen komen. Toen Williams Sutil als reservecoureur aantrok moesten we een heel jankverhaal van haar aanhoren over dat het allemaal niet eerlijk is, terwijl ze zelf ook zou moeten weten dat ze niet in de Formule 1 thuishoort en alleen maar bij Williams rond mag lopen omdat Toto Wolff daar aandeelhouder is. Ik ben blij dat ze van het toneel verdwijnt.
pi_157310175
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:29 schreef nils7 het volgende:

[..]

nog 4 seizoenen doelloos rondrijden kost ook een hoop...
Maar levert ze nog steeds een hoop exposure op. Meer dan dat ze ergens anders zouden kunnen krijgen. Dus weegt het een waarschijnlijk wel tegen het ander op.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 4 november 2015 @ 13:03:20 #200
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_157311833
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:31 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Maar levert ze nog steeds een hoop exposure op. Meer dan dat ze ergens anders zouden kunnen krijgen. Dus weegt het een waarschijnlijk wel tegen het ander op.
Nu Coca-Cola weg is bij de FIFA biedt dat een mogelijkheid voor Dietrich
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')