ATS. Hij heeft amper de startlijn gehaald, toen ging het ding stuk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Oh god, dat weet ik nog.
Lag er ook weer snel naast geloof ik
Was dat nog in die Samson gesponsorde Shadow die de beauty contest won als mooist beschilderde auto?
(Of die suffe ATS?)
En hij kon in 1981 voor Brabham rijden mits hij 1,5 miljoen dollar zou meenemen. En in 1982 ook nog als vervanger voor Villeneuve, Maar toen brak hij zijn duim tijdens de GP van Detroit, waarna Tambay dat stoeltje kreeg.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Inderdaad. Tussen 1982 en 1992 niet in de F1 gereden.
De sukkel mocht in 1982 Prost vervangen bij Renault, maar raakte gewond bij een crash. Anders had hij in 1983 vast een goed stoeltje gehad.
En terecht. Hij doet dingen die eigenlijk niet zouden kunnen, of die niemand aandurft. En hij komt er mee weg.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:56 schreef APK het volgende:
Ah, kenners
Maar goed dat zijn oudjes ipv nieuwtjes
Heb er zin in dit weekend!
Vond er jarenlang geen ruk meer aan maar kijk nu echt weer met heel veel plezier door Max, en dat is volgens mij niet alleen omdat hij ook Nederlands is...
Hoewel het mij opvalt dat de Engelsen hem veel meer aandacht geven dan de Duitsers op TV.
NO!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En terecht. Hij doet dingen die eigenlijk niet zouden kunnen, of die niemand aandurft. En hij komt er mee weg.
Het doet me een beetje denken aan Gilles Villeneuve, al was die wel Max in het kwadraat. En in een compleet andere tijd natuurlijk.
De Duitsers hebben alleen aandacht voor Duitsers, dat is al vele jaren zoquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:56 schreef APK het volgende:
Ah, kenners
Maar goed dat zijn oudjes ipv nieuwtjes
Heb er zin in dit weekend!
Vond er jarenlang geen ruk meer aan maar kijk nu echt weer met heel veel plezier door Max, en dat is volgens mij niet alleen omdat hij ook Nederlands is...
Hoewel het mij opvalt dat de Engelsen hem veel meer aandacht geven dan de Duitsers op TV.
Dat is wat zijn F1 avontuur gekost heeft.quote:6 Grand-Prix vrijdagcoureur Jordan (2004): 1 miljoen Euro
8 Grand-Prix Minardi (2005): 2,5 miljoen Euro
Testcoureur Red Bull (2006): 7 miljoen Euro
3 Grand-Prix Red Bull (2006) 10 miljoen Euro
Holy crap! 10 miljoen betaald om 3 races voor RBR te rijden?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:57 schreef Geralt het volgende:
Doornbos staat kennelijk weer voor de rechter.
[..]
Dat is wat zijn F1 avontuur gekost heeft.
Ik vraag me af hoeveel hij er zelf aan over heeft gehouden.
Tot zo ver de titelkansen van Vettelquote:Ferrari ondergaat gridstraf voor motorwissel
Ferrari-coureurs Sebastian Vettel en Kimi Räikkönen zullen voorafgaand aan de Grand Prix van de Verenigde Staten tien plaatsen worden teruggezet. Beide coureurs zullen komend weekend een vijfde motor inzetten om met een nieuwe versie van de Ferrari-krachtbron te kunnen rijden.
Het plan om dit weekend een gridstraf te incasseren voor een update zou al langer op tafel liggen. Na deze wissel heeft Ferrari een nieuwe krachtbron voor de resterende vier races, wat ook bruikbare data voor de ontwikkeling van de 2016-motor oplevert.
"Het plan was altijd om met de sterkste motor die we hebben aan de start te verschijnen voor elke race van het seizoen," zei Vettel over de wissel. "De ontwikkelaars hebben geweldig werk verricht, dus dit moet niet als een tegenslag worden gezien."
Alhoewel het plan al een langere tijd bestaat, maakte de kleine titelkans voor Vettel de beslissing moeilijker. De Duitser staat tweede in het kampioenschap, op 66 punten van leider Lewis Hamilton, met nog honderd te verdelen punten. Vettel zei echter dat het verbeteren van de motor meer prioriteit heeft dan het focussen op zijn kleine kans om het kampioenschap te winnen.
Dan maar Hopen dat Kimi z,n do or die actie niet de laatste wasquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot zo ver de titelkansen van Vettel
Las het vandaag al op TJ13.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:01 schreef Fopje het volgende:
Wat? Laatste gerucht volgens sport1 dat Honda RBR gaat voorzien volgend jaar ?
Als dit zo is, hoop ik echt dat Hyundai er in stapt tegen die tijd. Ze hebben het geld en kunnen de exposure wel gebruiken. Toch al 5e automerk van de wereld inmiddels.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Las het vandaag al op TJ13.
En dat Red Bull vanaf 2017/2018 al wat anders heeft kan ook wel kloppen aangezien Mario Illien dit jaar bij Red Bull aan de slag is en ze een eigen VTT gekocht hebben om motoren te testen. Die motor hoeft dan alleen nog gerebadged te worden naar een fabrikant of ze moeten hem op eigen naam gaan gebruiken.
Alonso denkt dat er komend jaar 2,5 seconden te pakken zijn met hun auto.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:17 schreef Fer het volgende:
Ik kan mij niet ander voorstellen dan dat er vooral veel onderhandelt wordt tussen de partijen, wil Redbull echt een Honda motor, of willen ze druk zetten op Renault of de Fia? Wat voert Renault allemaal in zijn schilt, Lotus is toch steeds niet overgenomen.
En is Honda een goede keuze voor 2016? In principe is overal de Renault nog steeds de betere motor van de twee, maar ze hebben weinig progressie laten zien dit jaar. Honda daarintegen heeft winst geboekt op vermogen en betrouwbaarheid, als ze volgend jaar ook een goede ERS hebben wie weet.
Grotere compressor erop, wat sleutelen aan het ERS en je hebt inderdaad twee seconden per ronde te pakken. Ze verliezen nu vooral aan het eind van de rechte stukken veel te veel tijdquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Alonso denkt dat er komend jaar 2,5 seconden te pakken zijn met hun auto.
En hij schetst dat dat een realistische verwachting is.
Wie weet.
Ze hebben al aangegeven te weten waaar de problemen liggen en winst te kunnen boeken, maar ze mogen die onderdelen niet aanpassen in verband met het regelement. Daarvoor moeten ze wachten tot de nieuwe motor van 2016. Het is afwachten. Honda heeft vaker te vroeg te hoog van de toren geblazen. En het is afwachten hoeveel de concurrenten vooruit gaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Grotere compressor erop, wat sleutelen aan het ERS en je hebt inderdaad twee seconden per ronde te pakken. Ze verliezen nu vooral aan het eind van de rechte stukken veel te veel tijd
De internal combustion engine zou best goed zijn, maar de rest er omheen laat nog te wensen over. En inderdaad, ze mogen gedurende het seizoen geen grote onderdelen aanpassen. Daarom heeft het ook een jaar geduurd voordat Ferrari er een grotere turbo op kon schroeven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:38 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ze hebben al aangegeven te weten waaar de problemen liggen en winst te kunnen boeken, maar ze mogen die onderdelen niet aanpassen in verband met het regelement. Daarvoor moeten ze wachten tot de nieuwe motor van 2016. Het is afwachten. Honda heeft vaker te vroeg te hoog van de toren geblazen. En het is afwachten hoeveel de concurrenten vooruit gaan.
Als je dat Gp2 moment terugkijkt van Alonso, zie je dat ie de chicane uit heel goed wegtrekt, dus max power zit wel goed. Alleen is voor het einde van het rechte stuk de ERS leeg en kwamen dus die twee vlegels voorbij schieten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:38 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ze hebben al aangegeven te weten waaar de problemen liggen en winst te kunnen boeken, maar ze mogen die onderdelen niet aanpassen in verband met het regelement. Daarvoor moeten ze wachten tot de nieuwe motor van 2016. Het is afwachten. Honda heeft vaker te vroeg te hoog van de toren geblazen. En het is afwachten hoeveel de concurrenten vooruit gaan.
tsja als ze volgend jaar niet met die motoren rijden, waarom zouden ze hen dan helpen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:42 schreef Rossdale het volgende:
Renault heeft nu pas hun tokens gebruikt en niemand gaat met de geupgrade Renault motor rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |