abonnement Unibet Coolblue
pi_162111089
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2016 09:32 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Tjah das een beetje makkelijk, ik gok dat de mensen die dagkaarten kopen zich wel redelijk in hun zak gescheten voelen als de hoofdact dan ineens <90 minuten speelt, of het nou goed gaat zijn of niet. Als het bij voorbaat al duidelijk is dat het kut is moeten ze zo'n act niet boeken, zeker niet als headliner.

Hier ook pas in de avond een uurtje tussen acts, en zelfs tussen subhead-head nooit meer dan een uur. Ik vind dat ze het vrij netjes doen hoor. Troeven ze toch PP wéér mee af.
Langer is echt niet altijd beter imo. Vooral bands die op de weg terug zijn ala Peppers.

Daarnaast gaat Pinkpop gewoon lange sets krijgen van 1 uur en 45 minuten / 2 uur. Dat is toch ieder jaar zo dat ze het zo kort op hun tijdschema zetten en dat het in werkelijkheid langer uitvalt?
pi_162111624
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 09:39 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Langer is echt niet altijd beter imo. Vooral bands die op de weg terug zijn ala Peppers.

Daarnaast gaat Pinkpop gewoon lange sets krijgen van 1 uur en 45 minuten / 2 uur. Dat is toch ieder jaar zo dat ze het zo kort op hun tijdschema zetten en dat het in werkelijkheid langer uitvalt?
Mjah, valt dus mee als je wat sets vergelijkt. Daarnaast is en blijft dat het een enorm debiele manier van met je pubiek omgaan. Op twitter klaagt men steen en been, maar das hun eigen schuld want die moeten maar raden dat je er nog tussen de 30 en 45 minuten mogelijk bij op mag tellen?
pi_162111830
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2016 10:04 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mjah, valt dus mee als je wat sets vergelijkt. Daarnaast is en blijft dat het een enorm debiele manier van met je pubiek omgaan. Op twitter klaagt men steen en been, maar das hun eigen schuld want die moeten maar raden dat je er nog tussen de 30 en 45 minuten mogelijk bij op mag tellen?
Onee handig is het zeker niet, helemaal mee eens hoor :P.

Maar ik snap nu even niet overal commotie om is terwijl ze het eigenlijk al jaren zo doen.

En dat Werchter een betere line-up dit jaar daar valt niet echt over te twisten idd.
pi_162111939
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 10:12 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Onee handig is het zeker niet, helemaal mee eens hoor :P.

Maar ik snap nu even niet overal commotie om is terwijl ze het eigenlijk al jaren zo doen.

En dat Werchter een betere line-up dit jaar daar valt niet echt over te twisten idd.
Najah ze blijven gewoon echt een beetje stil staan, en zeker met het uitgebreide curfew nu... wat is het probleem om een artiest tot 23:30 te programmeren? Dan heb je nog een half uur slack voor als ze uitlopen...
pi_162112107
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2016 10:16 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Najah ze blijven gewoon echt een beetje stil staan, en zeker met het uitgebreide curfew nu... wat is het probleem om een artiest tot 23:30 te programmeren? Dan heb je nog een half uur slack voor als ze uitlopen...
Handig is het niet nee, zou het zelf ook niet doen. Maar het verbaasd me een beetje dat er nu opeens zoveel aandacht naar is aangezien dit al best lang op deze manier doen :).

Maar ik zou wel wat meer dingen anders doen in Landgraaf als ik het voor zeggen had :')

Had 2 jaar terug (jaar met The Stones, Metallica, Arctic Monkeys) echt eindelijk het idee dat ze een goede kant op gingen met Pinkpop. Prima namen die bij Werchter niet aanwezig waren. Een heel duidelijk lijn in de programmering van alle dagen.

Maar dat jaar daarna vergooide ze het weer om die 3FM stage en Mainstage op de vrijdag verkeerd om te programmeren. Vorig jaar vond ik de Werchter line-up ook erg matig overigens. Maar dit jaar is wel Werchter de winnaar wat mij betreft.
pi_162117140
quote:
Summer in Werchter. It’s always party time, even with increased controls for more security.

Rock Werchter·donderdag 12 mei 2016
Summer is just around the corner. Werchter is getting ready for three top events: AC/DC on Monday 16 May, Rock Werchter from Thursday 30 June until Sunday 3 July and TW Classic on Saturday 9 July. This year, extra security measures will be put in place, given that the whole country is currently on terrorist alert level 3. We have been organising additional meetings intensively over the last weeks and months, with local and federal police, and with the local and provincial authorities. Existing plans have been adapted and additional measures have been put in place. For security reasons, it is not possible to communicate all the details of existing and supplementary security procedures, nor is it possible to disclose all the measures which the festivals and authorities will be taking in this respect. The safety of concert and festival goers, artists and their crew, employees and neighbouring residents is always the highest priority.

During the AC/DC, Rock Werchter and TW Classic events, there will be an increased police presence in and around the Festival Park. Additional private security guards will also be deployed. The controls at the Festival Park entrance will be more stringent than usual. Backpacks and bags are welcome in the Festival Park, but these will be subject to strict controls. Visitors are requested to open these spontaneously and show the contents to our staff. Before being admitted to the Festival Park, each visitor will pass through a metal detector gate. These metal detectors will not only be used at Werchter, but also at Graspop Metal Meeting, Dour Festival, Tomorrowland and Pukkelpop. All the festivals are jointly investing in more security. Each festival is also drawing up appropriate measures in consultation with authorities and local councils.

A list of items which are not admitted into the Festival Park in Werchter can be found on the websites (livenation.be, rockwerchter.be and twclassic.be). People purchasing tickets will be informed through a mailing about the new measures being put in place. Additionally, a further set of supplementary measures has been drawn up for the activity around Werchter (camping sites, car parks, etc.), in consultation with the municipalities of Rotselaar and Haacht. There will therefore be supplementary camera surveillance and professional security guards will be deployed in and around the camping sites.

Above all, these reinforced measures must not impact on the festivities. Every concert and every festival is a major party, this and every summer. We have been working hard to ensure that the controls run as quickly and smoothly as possible. We thank concert and festival goers in advance for their understanding, for their spontaneous cooperation during the controls, and for the extra effort demanded.
  donderdag 12 mei 2016 @ 14:31:08 #257
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_162118749
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:26 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

"These metal detectors will not only be used at Werchter, but also at Graspop Metal Meeting..."

_O_
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_162118902
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2016 09:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat zou voor mij echt een no-brainer zijn.
Ach, ik hoop altijd dat ze nog net even dat sprankje hebben wat ze vroeger hadden. Maar meestal is dat niet het geval nee... En dat Anthony zijn shirt uit doet. Maar dat kan hij misschien tegenwoordig ook beter aanhouden.
pi_162119001
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:31 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

"These metal detectors will not only be used at Werchter, but also at Graspop Metal Meeting..."

_O_
_O- Dat wordt meer een soort concert at sea dan. Maar dan zonder zee.
pi_162119036
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:31 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

"These metal detectors will not only be used at Werchter, but also at Graspop Metal Meeting..."

_O_
Haha geweldig, was me niet eens opgevallen :D.
pi_162120043
Net in de mail voor AC/DC maandag :Y

quote:
VERHOOGDE TOEGANGSCONTROLE

De voorbije maanden en weken is er intensief vergaderd met het oog op de komende festivalzomer. Met lokale en federale politie, met de lokale en provinciale overheden. Extra maatregelen zullen deze zomer van toepassing zijn. Rugzakken en tassen zijn welkom in het Festivalpark maar zullen streng gecontroleerd worden. Mogen we je medewerking vragen door op eenvoudig verzoek van de medewerkers je tas of rugzak te openen en de inhoud ervan te tonen? Ook zal je door een metaaldetector-poort moeten alvorens je het Festivalpark kan betreden.

Er zijn duidelijke richtlijnen opgesteld met betrekking tot zaken die wel en niet toegelaten worden in het Festivalpark in Werchter. Een overzicht vind je hier. Alles wordt in het werk gesteld om de bijkomende controles zo vlot als mogelijk te laten verlopen opdat je ten volle van een geweldige concertavond kan genieten. Nu al danken we je voor je begrip, voor je spontane medewerking bij de controles ook.
  donderdag 9 juni 2016 @ 22:41:07 #262
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_162877188
Ik heb een kaartje over voor RW, pm voor de details :s)
pi_162938194
RIP Camping B1.

B1 zal dit jaar niet opengaan wegens wateroverlast... en zal nooit meer opengaan, aangezien de sluiting vanaf volgend jaar sowieso voorzien was (samen met de C-campings).



http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160609_02331329
  zondag 12 juni 2016 @ 17:47:34 #264
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_162949013
Is er al een timetable? Dat overzicht op die site met die tijden is een beetje lastig om te zien wat overlapt enzo.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_162953128
quote:
6s.gif Op zondag 12 juni 2016 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
Is er al een timetable? Dat overzicht op die site met die tijden is een beetje lastig om te zien wat overlapt enzo.
Ja, is te vinden in de app :P
  zondag 12 juni 2016 @ 22:15:46 #266
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_162960981
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 19:42 schreef H.Kemper het volgende:

[..]

Ja, is te vinden in de app :P
Bedankt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 20 juni 2016 @ 15:49:05 #267
435387 kyriander-pinda
ouwe vogelzoeker geile kikker
pi_163165453
Weersvoorspelling is voorlopig niet al te positief. Hopelijk verbetert het nog
pi_163183578
Het is nog vroeg, maar het begint de goede kant op te gaan...
  dinsdag 21 juni 2016 @ 11:58:10 #269
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_163184089
Kan haast niet slechter dan Graspop afgelopen weekend, 3 van de 4 dagen regen en overal modder.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 21 juni 2016 @ 17:59:38 #270
443342 Plastic_beker
Drinkt graag cola
pi_163192030
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:58 schreef Dagoduck het volgende:
Kan haast niet slechter dan Graspop afgelopen weekend, 3 van de 4 dagen regen en overal modder.
Voorbeeld:



2 uur in de regen en modder gestaan met volle bepakking tot we aan de beurt waren, nee Werchter kan alleen maar beter worden eigenlijk. :)
[Den Helder]
  dinsdag 21 juni 2016 @ 20:52:36 #271
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_163198031
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:58 schreef Dagoduck het volgende:
Kan haast niet slechter dan Graspop afgelopen weekend, 3 van de 4 dagen regen en overal modder.
Het was niet leuk, maar zó heel erg en problematisch vond ik het allemaal niet. Eerder vervelend of irritant. Ik denk dat het nog aanzienlijk slechter kan.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:17:50 #272
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_163199217
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 20:52 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Het was niet leuk, maar zó heel erg en problematisch vond ik het allemaal niet. Eerder vervelend of irritant. Ik denk dat het nog aanzienlijk slechter kan.
Het kan altijd erger, ik heb ook beelden gezien in het verleden. Maar vergeleken met mijn eerdere ervaringen op grote festivals (een stuk of 6), waarbij hooguit wat regen voor het stof viel (Pinkpop 2014 niet meegerekend, was laatste band, veel asfalt) en het op 2 van die festivals 30+ graden was was dit qua weer niet echt een feest.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:22:19 #273
333860 mieknok
het is mij, miek
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:22:50 #274
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_163209557
Beetje nat nog hier en daar...
pi_163211371
Het gaat nogal. Alleen dat laatste veld is volgens mij de parkeerplaats tegenover de Hyvescamping. Die staat wel een beetje onder water. Kunnen ze niet snel een betonvloertje storten daar. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')