abonnement Unibet Coolblue
pi_166147844
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:27 schreef Toefjes het volgende:
Ja, in de 36e minuut ging Friday een luchtduel aan. Dat was toch wel het mooiste moment van de eerste helft. Ben maar overgeschakeld naar Feyenoord.

Buiten de wederom lachwekkende opstelling van vd Brom, de ergernis aan Dos Santos en Friday kan ik het rondtikken in ultra laag tempo niet aanzien. Geen beleving. Geen bezieling. Wat een minachting voor de meegereisde supporters.
Het is inderdaad behoorlijk triest gesteld.
pi_166148197
quote:
10s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:43 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Het is inderdaad behoorlijk triest gesteld.
Ik snap de gedachtegang achter dat langzame rondtikken en constant balletje breed niet. Zo gaat het week in, week uit, dus vermoed dat dit ook uit de hoge hoed van van de Brom komt. Als hij de negatieve aspecten te verwijderen in de opstelling en qua speelstijl is het misschien tijd dat er iemand voor de groep komt te staan die wél goed de lijnen uit kan zetten.
pi_166148435
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:57 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik snap de gedachtegang achter dat langzame rondtikken en constant balletje breed niet. Zo gaat het week in, week uit, dus vermoed dat dit ook uit de hoge hoed van van de Brom komt. Als hij de negatieve aspecten te verwijderen in de opstelling en qua speelstijl is het misschien tijd dat er iemand voor de groep komt te staan die wél goed de lijnen uit kan zetten.
Ik ook niet. Het is onaantrekkelijk om te zien en er wordt weinig mee gewonnen. Het is eigenlijk een wonder dat we 6e staan/stonden. Ik ben er bang voor als dit de rest van het seizoen zo vol gehouden wordt. Ook zoals jij al zei, dat er nog steeds voor Friday & co gekozen wordt en niet voor Muhren vind ik onbegrijpelijk. Ik begreep Muhren zijn frustratie wel over het niet makkelijk weg laten gaan maar vervolgens hem weinig speeltijd geven. Zeker nu.
pi_166149011
quote:
2s.gif Op zondag 23 oktober 2016 16:08 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ik ook niet. Het is onaantrekkelijk om te zien en er wordt weinig mee gewonnen. Het is eigenlijk een wonder dat we 6e staan/stonden. Ik ben er bang voor als dit de rest van het seizoen zo vol gehouden wordt. Ook zoals jij al zei, dat er nog steeds voor Friday & co gekozen wordt en niet voor Muhren vind ik onbegrijpelijk. Ik begreep Muhren zijn frustratie wel over het niet makkelijk weg laten gaan maar vervolgens hem weinig speeltijd geven. Zeker nu.
Denk dat AZ nog voordat de eerste sneeuwvlok gevallen is de beker als doelstelling heeft. Althans, als we van Emmen winnen. Met het niveau waar AZ nu op zit wordt dat al lastig genoeg. Maar goed, soms moeten zaken eerst goed escaleren voordat iemand radicaal het roer om durft te gooien. Wat dat betreft zijn we aardig op weg ;)
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:57:33 #280
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_166153949
Van den brom gooit elke week radicaal het roer om, maar de ene beslissing van hem is nog dommer dan de ander. Helemaal klaar met dit beleid. Hoop dat ze nu realiseren dat AZ toch echt wel in een crisis verkeerd.
AZ
ALKMAAR
  zondag 23 oktober 2016 @ 20:16:32 #281
406245 Ivy_Mike
Zo'n grote paddowolk BAM
pi_166154614
quote:
Van den brom gooit elke week radicaal het roer om, maar de ene beslissing van hem is nog dommer dan de ander. Helemaal klaar met dit beleid. Hoop dat ze nu realiseren dat AZ toch echt wel in een crisis verkeerd.
Helemaal mee eens :(
'It's a boy'
pi_166154657
Ik moet wel toegeven, eerlijkheidshalve, dat sinds ze daar in Alkmaar zijn gestopt met die klappers voor de toeschouwers op de tribune, dat ik eindelijk weer met plezier naar thuiswedstrijden van AZ kijk.
pi_166160079
Proefballonnetjes :'(
pi_166167537
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:17 schreef n1ek- het volgende:
Ik moet wel toegeven, eerlijkheidshalve, dat sinds ze daar in Alkmaar zijn gestopt met die klappers voor de toeschouwers op de tribune, dat ik eindelijk weer met plezier naar thuiswedstrijden van AZ kijk.
Ik zie soms nog mensen om me heen in het stadion de programmaboekjes opvouwen om een klapper te simuleren :')
pi_166168814
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 11:11 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik zie soms nog mensen om me heen in het stadion de programmaboekjes opvouwen om een klapper te simuleren :')
Je hebt speciale programma's, meestal door zorgverzekeringen gedekt, waarmee je van dat soort zaken af kunt komen..
  woensdag 26 oktober 2016 @ 21:19:05 #286
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_166228398
Emmen zou de ommekeer worden. Na een uur spelen nog altijd 0-0 :Z
AZ
ALKMAAR
  woensdag 26 oktober 2016 @ 22:37:49 #287
406245 Ivy_Mike
Zo'n grote paddowolk BAM
pi_166231130
Nou! Muhren brengt weer de redding voor AZ als invaller.
Nog geen koud minuut op het veld, en bam GOAL van Muhren *O*
Maar desalniettemin gewonnen met een magere 1-0.
Als Muhren hiermee geen signaal heeft afgegeven, dan heeft Brom echt stront in zijn ogen.
'It's a boy'
pi_166236464
quote:
19s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 22:37 schreef Ivy_Mike het volgende:
Nou! Muhren brengt weer de redding voor AZ als invaller.
Nog geen koud minuut op het veld, en bam GOAL van Muhren *O*
Maar desalniettemin gewonnen met een magere 1-0.
Als Muhren hiermee geen signaal heeft afgegeven, dan heeft Brom echt stront in zijn ogen.
Ik denk dat Brom Ado uit nou echt een typische wedstrijd vindt voor Friday.
pi_166256660
Ik was er al bang voor: AZ heeft een tegenstander geloot in de achtste finales. Dat gaat een beste kluif worden.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:33:55 #290
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_166260154
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 09:02 schreef Toefjes het volgende:
Ik was er al bang voor: AZ heeft een tegenstander geloot in de achtste finales. Dat gaat een beste kluif worden.
Zou raar zijn als ze geen tegenstander lootten, en lekker makkelijk.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_166308525
Goede tweede helft van AZ. Hopen dat die lijn volgende week doorgetrokken wordt, al denk ik dat de wedstrijd tegen Ajax te vroeg komt. Wel prettig dat er weer een goed resultaat geboekt is :)
pi_166308642
Zet Mühren de volgende pot eens in de basis
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_166394393
http://www.ad.nl/dossier-(...)d-invallen~a18d185c/

Het AD concludeert terecht: vd Brom heeft maling aan de fans. Muhren begint op de bank. Wat een galbak is het toch ook, het wel of niet opstellen van spelers moet geen principekwestie worden :r
pi_166397245
De eerste helft is weer om te janken.

Lekkere uitspraak weer van v/d stom zeg, Muhren kan goed invallen. Geef hem eens de kans en misschien kan hij ook goed een wedstrijd starten.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_166397469
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:47 schreef rubensanti het volgende:
De eerste helft is weer om te janken.

Lekkere uitspraak weer van v/d stom zeg, Muhren kan goed invallen. Geef hem eens de kans en misschien kan hij ook goed een wedstrijd starten.
4 Verdedigers en 3 verdedigende middenvelders is ook AZ onwaardig. In het stadion vraag ik me vaak af waar ik nou naar zit te kijken. Eigenlijk heb ik dat het hele seizoen, ook als ik thuis de uitwedstrijden kijk.

Het meest schrijnende is dat Janssen in Engeland ook al de eerste, niet malse kritieken krijgt. Dit had allemaal niet nodig geweest als Janssen zijn hoofd niet gek had laten maken door de media en nog een jaartje had gebleven.
pi_166399523
Een betere tweede helft. Laat AZ dit doortrekken naar zondag. Vooral hopen dat Brom de ballen heeft Muhren op te stellen, desnoods op de 10. Met Alireza er weer bij zouden we misschien een kans kunnen maken zondag. Jammer dat het EL avontuur zo verlopen is wel.
pi_166399704
Ja het is zeker jammer dat EL weer teleurstellend is.
pi_166407168
Het scheelt maar twee punten, dus met een beetje geluk zou het nog steeds kunnen. Al verwacht ik het niet. De tweede helft was wel een stuk beter dan de eerste. Wat AZ liet zien was goed. In de eerste helft was daar niks van te zien. Muhren was ook sterk vond ik. Weer een paar keer gevaarlijk.

En over Jansen bij Tottenham, zijn tijd komt nog wel denk ik. In Engeland zijn ze inderdaad heel kritisch, maar ze overdrijven ook wel. Bij AZ duurde het ook eennhalf jaar voor die ging scoren. Het talent en de wil heeft hij zeker en hij is nog jong. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij daar gaat slagen.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_166447777
Vroeg wakker door de wedstrijdspanning *O* Dat vandaag maar de ommekeer moge worden :P
  zondag 6 november 2016 @ 12:31:24 #300
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_166450571
5-0 tegen Ajax zou wel leuk zijn ja :D
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')